PlugY
Moderátor:Dark_Deamon
Zdravím, měl bych malý dotaz ohledně ini souboru v plugy. Celkem tomu rozumím jen nevím co přesně znamenají některé řádky u world eventu. Zkoušel jsem prodávat soje s defaultním nastavením ini souboru a příjde mi to, že každý soj přivolá ubera. To se mi sice líbí ale chtěl bych vědět jak to nastavovat, nebo co se změní když v tom něco pozměním. Nejsou mi jasny pouze tyto veličiny ( za kterýma je otazník ). Rád bych totiž nějak rozumně nastavil ten counter prodaných sojů, jestli to jde. Docela mě vadí ta hláška při zapnutí hry na hell ( někdy i samovolně při hře. ) když se píšou nesmyslné hodnoty prodaných sojů.
[WORLD EVENT]
ActiveWorldEvent=1
ShowCounterInAllDifficulty=0
ItemsToSell=The Stone of Jordan
MonsterID=333 ?
OwnSOJSoldChargeFor=100 ?
InititalSOJSoldMin=200 ?
InititalSOJSoldMax=3000 ?
TriggerAtEachSOJSoldMin=75 ?
TriggerAtEachSOJSoldMax=125 ?
ActiveAutoSell=1
TimeBeforeAutoSellMin=0
TimeBeforeAutoSellMax=1200
[WORLD EVENT]
ActiveWorldEvent=1
ShowCounterInAllDifficulty=0
ItemsToSell=The Stone of Jordan
MonsterID=333 ?
OwnSOJSoldChargeFor=100 ?
InititalSOJSoldMin=200 ?
InititalSOJSoldMax=3000 ?
TriggerAtEachSOJSoldMin=75 ?
TriggerAtEachSOJSoldMax=125 ?
ActiveAutoSell=1
TimeBeforeAutoSellMin=0
TimeBeforeAutoSellMax=1200
Re: PlugY
sem to taky zrovna predevcirem koumal a nejak sem prisel jen na to co ty a u dvou z tech otaznikem jen tak trochu tusim co asi dela
TriggerAtEachSOJSoldMin=75 ?
TriggerAtEachSOJSoldMax=125 ?
tyhle radky nejspis znamenaji po kolika prodanych SOJich se diablo spawne (tim myslim po kolika automaticky prodanejch, realne ti vzdycky staci prodat jen 1)
kdyz sem jejich hodnotu zmenil na 1 a 1 tak se dia spawnul hned po uvodni hlasce, kdyz na 2 a 2 tak po druhej hlasce a kdyz 1 a 2 tak randomove po prvni nebo druhej
ted jeste po rychlej zkousce , MonsterID=333 je nejspis ID diabla, kdyz tam nastavim jinou hodnotu a po hlasce ze diablo chodi po zemi vyjdu treba do stone field a jdu k tristramu tak na miste kde by mnel byt diablo (misto Rakanishu a jeho kumpanu) chybi jak dia tak rakanishu s kumpany.
TriggerAtEachSOJSoldMin=75 ?
TriggerAtEachSOJSoldMax=125 ?
tyhle radky nejspis znamenaji po kolika prodanych SOJich se diablo spawne (tim myslim po kolika automaticky prodanejch, realne ti vzdycky staci prodat jen 1)
kdyz sem jejich hodnotu zmenil na 1 a 1 tak se dia spawnul hned po uvodni hlasce, kdyz na 2 a 2 tak po druhej hlasce a kdyz 1 a 2 tak randomove po prvni nebo druhej
ted jeste po rychlej zkousce , MonsterID=333 je nejspis ID diabla, kdyz tam nastavim jinou hodnotu a po hlasce ze diablo chodi po zemi vyjdu treba do stone field a jdu k tristramu tak na miste kde by mnel byt diablo (misto Rakanishu a jeho kumpanu) chybi jak dia tak rakanishu s kumpany.
Re: PlugY
Pak ale bude event neaktivní ne ? Do jisté míry by to bylo dobré, ale já jsem to myslel spíš tak jestli by to nešlo nějak nastavit aby se ukazovala reálná čísla... např když jsem nic neprodal, tak nic. Pak prodám 1 soj tak se bude psávat 1 soj sold... a ne hned třeba 2568 a podobné čísla, i kdžy jsem ani žádný neprodal.
Re: PlugY
no z toho jak sem to koumal tak se zapnutym eventem se ti hned po startu hlaska zobrazi vzdycky, i kdyz vypnes autosell tak ta hlaska zustava asi jako info kolik je jich prodano ... ale nevim jak by to bylo s nastavenim aby se ti event nespoustel po tom co prodas jeden soj ale docela blizky k tomu co pises by bylo :
ActiveWorldEvent=1
ShowCounterInAllDifficulty=0
ItemsToSell=The Stone of Jordan
MonsterID=333
OwnSOJSoldChargeFor=100 - tady nevim co by se dalo aby to nespoustelo event po tebou prodanym jednom soji
InititalSOJSoldMin=0
InititalSOJSoldMax=xxxxxxx - nahodny cislo u kteryho chces aby to zacinalo pocitat odznova, aby se ti tam neukazovaly treba za 2-3 roky 465456456465 soj sold to merchant
TriggerAtEachSOJSoldMin=tady nastavis dolni hranici spektra ze kteryho se vybere po kolika sojich se spawne diablo *
TriggerAtEachSOJSoldMax=tady nastavis horni hranici spektra ze kteryho se vybere po kolika sojich se spawne diablo *
ActiveAutoSell=0 - timhle se vypne autosell
TimeBeforeAutoSellMin=xx - tady to je jedno budes mit vyplej autosell
TimeBeforeAutoSellMax=xx - tady to je jedno budes mit vyplej autosell
* napr dolni 50 a horni 100 a diablo se bude spawnit kazdejch 50-100 prodanych soju, jednou se muze spawnou po 51 podruhy po 83 atd...
ActiveWorldEvent=1
ShowCounterInAllDifficulty=0
ItemsToSell=The Stone of Jordan
MonsterID=333
OwnSOJSoldChargeFor=100 - tady nevim co by se dalo aby to nespoustelo event po tebou prodanym jednom soji
InititalSOJSoldMin=0
InititalSOJSoldMax=xxxxxxx - nahodny cislo u kteryho chces aby to zacinalo pocitat odznova, aby se ti tam neukazovaly treba za 2-3 roky 465456456465 soj sold to merchant
TriggerAtEachSOJSoldMin=tady nastavis dolni hranici spektra ze kteryho se vybere po kolika sojich se spawne diablo *
TriggerAtEachSOJSoldMax=tady nastavis horni hranici spektra ze kteryho se vybere po kolika sojich se spawne diablo *
ActiveAutoSell=0 - timhle se vypne autosell
TimeBeforeAutoSellMin=xx - tady to je jedno budes mit vyplej autosell
TimeBeforeAutoSellMax=xx - tady to je jedno budes mit vyplej autosell
* napr dolni 50 a horni 100 a diablo se bude spawnit kazdejch 50-100 prodanych soju, jednou se muze spawnou po 51 podruhy po 83 atd...
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: PlugY
Podle mě je problém v tom, že Diablo nespoustíš přes PlugY, ale přes klasickou ikonu Diabla. Aby PlugY fungovaly, tak musíš hru spustit přes: PlugY, The Survival Kit...najdeš ve složce "Mod PlugY". To, že máš hru přes PlugY spuštěnou zjistíš tak, že v hlavním menu hry máš nalevo verzi patche a napravo verzi Plugů.