Příspěvek
od pan_Smrtka » 04.04.2011, 19:13 hod.
Kulový blesk se povedl, řekl bych snad že má lepší potenciál využití než třeba Thunder storm v orig diablu. Taky přispěju svojí troškou do mlýna:
Necro: Blood Star, dostupnost: lvl30
blood star jaký mají sukuby, měl by celkem masivní magic + physic damage, počínaje tak 150-300, platilo by se za něj životem v rozmezí 3% na lvl1 až 5% na lvl20. S každým levelem by se zvedlo damage třeba o 25 nebo 30% Synergie by mohl mít s blood golemem a life tap, pokud tyto skilly hodláš zachovat. Právě s těmito skilly by byl nejpoužitelnější.
Palach: Lunar bolt, dostupnost: lvl 18 nebo 24
lunar bolt je obdoba holy boltu, která zraňuje pouze démony. Podobně jako holy bolt doplňuje spoluhráčům zdraví, lunar bolt (pokud to jde namodovat) doplňuje manu. Nároky na manu by měl stejné jako holy bolt, damage a míru léčení/doplňování taky. Oba tyto skilly by měly vzájemné synergie a byly by provázány i tím, pokud chceš zachovat skill FoH, že z FoHu by vylétly oba bolty v náhodném počtu.
Ama: Multiple throw, dostupnost: dle uvážení
tohle je jen taková specialitka. Napadlo mě, že když má ama multiple shot, mohl by být zajímavý úplně stejný skill, jen pro oštěpy.
Pokud jsem se ti některým z těchto návrhů trefil do konceptu modu, budu jen rád
