Příběh Bible - Nové skilly
Moderátor:Dark_Deamon
co třeba dobíjecí skill jako má feral u werewolfa a nebo maul u medvěda ... a asska ani nevim učeho (nehraju)
Prostě něco co by charakterům na blízko-bojujícím po jednom utoku za xx vteřin (20? 30? 60? ... ) přidal třeba OW (30-80%) DS (20-50%) a CB (15-30%) ... celkem dost by to mele charům zlepšilo ničivost utoků
Prostě něco co by charakterům na blízko-bojujícím po jednom utoku za xx vteřin (20? 30? 60? ... ) přidal třeba OW (30-80%) DS (20-50%) a CB (15-30%) ... celkem dost by to mele charům zlepšilo ničivost utoků
"Do what you fear and the death of fear is certain."
Re: Story of the Bible - Nové skilly
me se libi napad Andrewa s tou asskou, mohl bys z toho udelat neco ve stylu "infection", ow, -%def per hit, slows target apod.. a co teprve kdyby se to sirilo dal? jako rabies?
Kupodivu mě to stále baví..
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Nějak dneska srším nápady
Necro:
1) Nevím jestli máš zájem o nového sumonna, ale pokud ano tak bych prostě vytvořil jakéhosi "Bone Golema" Tedy napůl kostru napůl golema, kterej by při zasáhu zacastil třeba bone spear.
2) Útočná kletba. Tohle mi u necra děsně chybí. Prostě nějaká kletba která samá dokáže zabít. Je jedno jaké by způsobila dmg, jde jen o to aby sama zabila potvoru.
Druid: Děsná sranda by byla ho prostě "zneviditelnit" ale mám takovej zvláštní pocit, že to se asi nevydaří co?
1) Lighting skill u Shape-Shiftera. Zkrátka budeš moci mlátit s lighting dmg. Nádherná animace by byla, že do tebe praští blesk jako z thunder stormu a potom rozdáváš lighting dmg.
Necro:
1) Nevím jestli máš zájem o nového sumonna, ale pokud ano tak bych prostě vytvořil jakéhosi "Bone Golema" Tedy napůl kostru napůl golema, kterej by při zasáhu zacastil třeba bone spear.
2) Útočná kletba. Tohle mi u necra děsně chybí. Prostě nějaká kletba která samá dokáže zabít. Je jedno jaké by způsobila dmg, jde jen o to aby sama zabila potvoru.
Druid: Děsná sranda by byla ho prostě "zneviditelnit" ale mám takovej zvláštní pocit, že to se asi nevydaří co?
1) Lighting skill u Shape-Shiftera. Zkrátka budeš moci mlátit s lighting dmg. Nádherná animace by byla, že do tebe praští blesk jako z thunder stormu a potom rozdáváš lighting dmg.
Re: Story of the Bible - Nové skilly
tak tady je pokus http://www.zomb.webzdarma.cz/35.jpgFraxinus píše:Navrhoval bych pro sosu skill: Kulový Blesk. Vlastně je to to samé co Frozen OPrb, ale z koule budou lítat lightningy. Nebo aby byl větší bordel, tak chain lightningy
ohledně druhého skillu... to bych asi se svými dovednostmi v moddingu nezvládl, ale až stanu modovým mistrem tak se ozvu
jsem rád že tu píšete ty svoje nápady, zkusím na tom všem pracovat a postupně se budu ozývat, takže buďte trpěliví
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Nádhera
Jenom škoda, že to není ukázáno v lokaci typu prostřední část Bishiboshova tábořiště
Jenom škoda, že to není ukázáno v lokaci typu prostřední část Bishiboshova tábořiště
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Zajistil jsi si to, že tenhle mod budu hrát i já a to žádnej modovej gurmán nejsem. xD
[ZeroOne]to Jireky: S tebou se opravdu neda domluvit. Kazdy argument se snazis co nejvice urputne vyvratit.[/ZeroOne]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
- pan_Smrtka
- Quill Rat
- Příspěvky:31
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Kulový blesk se povedl, řekl bych snad že má lepší potenciál využití než třeba Thunder storm v orig diablu. Taky přispěju svojí troškou do mlýna:
Necro: Blood Star, dostupnost: lvl30
blood star jaký mají sukuby, měl by celkem masivní magic + physic damage, počínaje tak 150-300, platilo by se za něj životem v rozmezí 3% na lvl1 až 5% na lvl20. S každým levelem by se zvedlo damage třeba o 25 nebo 30% Synergie by mohl mít s blood golemem a life tap, pokud tyto skilly hodláš zachovat. Právě s těmito skilly by byl nejpoužitelnější.
Palach: Lunar bolt, dostupnost: lvl 18 nebo 24
lunar bolt je obdoba holy boltu, která zraňuje pouze démony. Podobně jako holy bolt doplňuje spoluhráčům zdraví, lunar bolt (pokud to jde namodovat) doplňuje manu. Nároky na manu by měl stejné jako holy bolt, damage a míru léčení/doplňování taky. Oba tyto skilly by měly vzájemné synergie a byly by provázány i tím, pokud chceš zachovat skill FoH, že z FoHu by vylétly oba bolty v náhodném počtu.
Ama: Multiple throw, dostupnost: dle uvážení
tohle je jen taková specialitka. Napadlo mě, že když má ama multiple shot, mohl by být zajímavý úplně stejný skill, jen pro oštěpy.
Pokud jsem se ti některým z těchto návrhů trefil do konceptu modu, budu jen rád
Necro: Blood Star, dostupnost: lvl30
blood star jaký mají sukuby, měl by celkem masivní magic + physic damage, počínaje tak 150-300, platilo by se za něj životem v rozmezí 3% na lvl1 až 5% na lvl20. S každým levelem by se zvedlo damage třeba o 25 nebo 30% Synergie by mohl mít s blood golemem a life tap, pokud tyto skilly hodláš zachovat. Právě s těmito skilly by byl nejpoužitelnější.
Palach: Lunar bolt, dostupnost: lvl 18 nebo 24
lunar bolt je obdoba holy boltu, která zraňuje pouze démony. Podobně jako holy bolt doplňuje spoluhráčům zdraví, lunar bolt (pokud to jde namodovat) doplňuje manu. Nároky na manu by měl stejné jako holy bolt, damage a míru léčení/doplňování taky. Oba tyto skilly by měly vzájemné synergie a byly by provázány i tím, pokud chceš zachovat skill FoH, že z FoHu by vylétly oba bolty v náhodném počtu.
Ama: Multiple throw, dostupnost: dle uvážení
tohle je jen taková specialitka. Napadlo mě, že když má ama multiple shot, mohl by být zajímavý úplně stejný skill, jen pro oštěpy.
Pokud jsem se ti některým z těchto návrhů trefil do konceptu modu, budu jen rád
Re: Story of the Bible - Nové skilly
U toho Blood Star bych klidně zvýšil náročnost na tvůj život, 5% je málo pokud by to mělo mít masivní dmg, navíc při použití s Life Tapem by ti to bylo jedno.
Ale jinak super nápady
Ale jinak super nápady
- Necrolyta
- Wraith
- Příspěvky:139
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Story of the Bible - Nové skilly
mě se líbí blood star, takový soucidal necromancer(soucidal=sebevražedný), životy bych taky zvýšil, vždyť už víš má paldinovo sacriface. je to dost hezká vlastnost, takový ,,krvyvý duch,, . osobně já za necromancera neumim hrát a tak bych si to asi nevyzkoušel
meč je králem boje
a kost, to je noha moje
a kost, to je noha moje
- pan_Smrtka
- Quill Rat
- Příspěvky:31
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Máte pravdu, rozmezí ceny blood staru je malé, 20 castů na plný život je moc. Rozmezí by teda bylo lepší tak 5% až 12%
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Klidně bych to pak i nadsadil na 50%
1000 life / 50% = 500 life pak 250 pak 125 pak 62.5
-vyžadovalo by to pak aspoň používání LT a byla by to mnohem větší zábava, samozřejmě by tomu muselo odpovídat i dmg. Člověk by si pak rozmyslel kdy to použít a ne aby to střílel jak z kulometu.
Popřípadě by se dmg odvíjelo od počtu life
1000 life / 50% = 500 life pak 250 pak 125 pak 62.5
-vyžadovalo by to pak aspoň používání LT a byla by to mnohem větší zábava, samozřejmě by tomu muselo odpovídat i dmg. Člověk by si pak rozmyslel kdy to použít a ne aby to střílel jak z kulometu.
Popřípadě by se dmg odvíjelo od počtu life
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Tak pokud by někdo byl vážně do nějakého módu schopen vytvořit onen nápad s blood star, nabízím se na testování. HC hra by mohla být vážně zajímavá.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Jen abyste věděli, skilly budu vytvářet se spell timerem (minimální doba mezi prvním a druhým castěním spellu) asi půl - jedna minuta - takže potřebuju opravdu nějaké "bomby" - a to platí pro všechny chary!
Pokud se jedná o můj názor na navrhovaný skill blood star, tak mě se prostě nelíbí... už ve Starém Zákoně daroval Bůh Mojžíšovi manu - takže ji musí využívat
jinak - ze začátku, sorceress a necro nemají skill attack! místo něj mají skill (zatím nepojmenovaný) který také stojí nula many a stane se základním skillem pro tyto dva chary - je to prostě střela, která má stejný damage jako attack - neboli poškození se počítá z damage ze zbraně - takže nový systém utoků pro nemelee cast chary!
Pokud se jedná o můj názor na navrhovaný skill blood star, tak mě se prostě nelíbí... už ve Starém Zákoně daroval Bůh Mojžíšovi manu - takže ji musí využívat
jinak - ze začátku, sorceress a necro nemají skill attack! místo něj mají skill (zatím nepojmenovaný) který také stojí nula many a stane se základním skillem pro tyto dva chary - je to prostě střela, která má stejný damage jako attack - neboli poškození se počítá z damage ze zbraně - takže nový systém utoků pro nemelee cast chary!
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Tak to si mě potěšil, to je krásná novinka. Už se těším. Avalon mě nějak přestal bavit, nemůžu nějak dropnout potřebný věci ke vstupu do Avalonu, takže bych se dal zase do testování.
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Počkej, to trochu nechápu..chceš říct že třeba za babu hodím jeden svůj maxlej spell, a potom budu muset používat další (které nebudou třeba maxlé),
nebo čekat a utíkat?
nebo čekat a utíkat?
Re: Story of the Bible - Nové skilly
přesně tak
ale čekej že překopu celý systém skillů, takže to nebude tak hrozné, jak se to teď může zdát
ale čekej že překopu celý systém skillů, takže to nebude tak hrozné, jak se to teď může zdát
Re: Story of the Bible - Nové skilly
Welwet: No takže za sosnu dáš jeden port a pak budeš 30 sekund čekat než se budeš moct portnout dál :D:D
Re: Story of the Bible - Nové skilly
No tak to je... dejme tomu že zvláštní.
Re: Story of the Bible - Nové skilly
No musíš brát v úvahu zákony fyziky. Ono rozložení lidského těla a jeho následné zhmotnění na jiném místě sebou nese jistá zdravotní rizika Při nestabilní červí díře se můžeš octnout jinde. A je tu riziko oddělení částí těla při veliké únavě.
Z čehož plyne, že bych byl pro aby portění stálo i něco málo staminy
Z čehož plyne, že bych byl pro aby portění stálo i něco málo staminy