HC Hitman by Vorvy
Moderátor:Dark_Deamon
full vita werebear
Druid s co nejvyssim moznym poctem HP, bude vyuzivat auru thorns z rw edge (pozdeji bramble) a maximalni mozny healing..
Stats
Strenght: dostatek na gothic plate (70)
Dexterity: nic
Vitality: idealne vse
Energy: nic
- stats - nahled - zacatek NM
- stats - nahled - zacatek H
- stats - nahled - final
Skills
werewolf, poison creeper, raven, wolf, maul, arctic blast - po 1 (prerekvizity)
lycantropy - 20 (26)
werebear - 1
carrion wine - 20 (27)
oak sage - 20 (27)
summon dire wolf - 2+ (9)
summon grizzly - 20(27)
shock wawe - 1 (7)
cyclone armor - 1 (7)
Equip - char
- Hlava
- Weapon/Switch + Stit
- Torzo
- Rukavice
- Opasek
- Botky
- Amulet, Ring1, Ring2
- charmy: small carms of vita (15-20), skiller (+1 sumoning skills), GC +13 all res.
Equip - combat merc II. akt n/h
- Hlava
- Torzo
- Weapon/Alternativa na akt bosse
Druid s co nejvyssim moznym poctem HP, bude vyuzivat auru thorns z rw edge (pozdeji bramble) a maximalni mozny healing..
Stats
Strenght: dostatek na gothic plate (70)
Dexterity: nic
Vitality: idealne vse
Energy: nic
- stats - nahled - zacatek NM
- stats - nahled - zacatek H
- stats - nahled - final
Skills
werewolf, poison creeper, raven, wolf, maul, arctic blast - po 1 (prerekvizity)
lycantropy - 20 (26)
werebear - 1
carrion wine - 20 (27)
oak sage - 20 (27)
summon dire wolf - 2+ (9)
summon grizzly - 20(27)
shock wawe - 1 (7)
cyclone armor - 1 (7)
Equip - char
- Hlava
- Weapon/Switch + Stit
- Torzo
- Rukavice
- Opasek
- Botky
- Amulet, Ring1, Ring2
- charmy: small carms of vita (15-20), skiller (+1 sumoning skills), GC +13 all res.
Equip - combat merc II. akt n/h
- Hlava
- Torzo
- Weapon/Alternativa na akt bosse
Naposledy upravil(a) Vorvy dne 14.03.2011, 19:52 hod., celkem upraveno 17 x.
Kupodivu mě to stále baví..
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Hitman by Vorvy
Tak já bych do toho shocku dal více, ať je ta stuna delší v případě nutnosti a velkého ohrožení...jen pro připomenutí:
oak a lyc. nezvyšují pasivní bonus do vitality, takže to všechno cpi do healthů (charms of vita, rubíny atp...třeba verdungo je v tomto ohledu z hlediska navýšení hp k hov*u)
oak a lyc. nezvyšují pasivní bonus do vitality, takže to všechno cpi do healthů (charms of vita, rubíny atp...třeba verdungo je v tomto ohledu z hlediska navýšení hp k hov*u)
Re: HC Hitman by Vorvy
No ja kdyz se ozeru,tak vymyslim kraviny.Ale takova hovadina by nenapadla ani me
.Hodne stesti chlape.

Re: HC Hitman by Vorvy
také mě to nedávno napadlo, na palu i na druida..ale ten bude kvůli počtu hp, méďovi a přesávání hp asi lepší. merce asi pojedeš combat co?
tak hodně štěstí, věřím že pokud si na něm dáš záležet žtak to půjde..
tak hodně štěstí, věřím že pokud si na něm dáš záležet žtak to půjde..
Re: HC Hitman by Vorvy
Jeste jsem tak nad tou blaznivinou uvazoval.Mam par dotazu,respektive pripominek.Pokud jsem to spravne pochopil,budes jenom stat a nechas do sebe mlatit.
1.Jaky planujes equip?Na tohle bude potreba neco hodne specifickeho...
2.Jak chces dosahnout toho,ze se o tebe umlati treba takovy soul storm?
3.Dejme tomu,ze castery budes obchazet.Co chces delat ale treba se Summonerem v arcane sanctuary?
4.Jakeho si zvolis merce?Predpokladam,ze combat merce z druheho aktu normal.
5.Pokud ty nebudes mlatit a fakt jenom budes stat,tak to teda merc bude muset mit solidni vybavu,aby to vsechno zvladal sam...
6.Treba u takoveho Diabla,to aby sis vzal dovolenou,nez se o tebe umlati.
7.Dejme tomu,ze to vsechno nejak zvladnes a dostanes se na hell.Jak chces docilit toho,ze se o tebe umlati physic imune monstrum?Na hell jich potkas vice nez dost a pokud se nepletu,thorns i iron maiden vraci pouze physical damage a ten jaksi physical imune monstrum nezabije...Nektera takove se daji obejit,ale nevim,jak to budes obchazet treba v maggot lair.
1.Jaky planujes equip?Na tohle bude potreba neco hodne specifickeho...
2.Jak chces dosahnout toho,ze se o tebe umlati treba takovy soul storm?
3.Dejme tomu,ze castery budes obchazet.Co chces delat ale treba se Summonerem v arcane sanctuary?
4.Jakeho si zvolis merce?Predpokladam,ze combat merce z druheho aktu normal.
5.Pokud ty nebudes mlatit a fakt jenom budes stat,tak to teda merc bude muset mit solidni vybavu,aby to vsechno zvladal sam...
6.Treba u takoveho Diabla,to aby sis vzal dovolenou,nez se o tebe umlati.
7.Dejme tomu,ze to vsechno nejak zvladnes a dostanes se na hell.Jak chces docilit toho,ze se o tebe umlati physic imune monstrum?Na hell jich potkas vice nez dost a pokud se nepletu,thorns i iron maiden vraci pouze physical damage a ten jaksi physical imune monstrum nezabije...Nektera takove se daji obejit,ale nevim,jak to budes obchazet treba v maggot lair.
Re: HC Hitman by Vorvy
ad1) ve finale rw bramble (diky runam od jinych HC charu to snad poskladam), do zacatku rw edge.. IM bude z charges, idealne rw rift, kde je jich dost a na dost vysokem lvlu..
ad2) nejde jen o castery ale i o ranged monstra, takze bud to bude muset zvladnout merc s grizzlym, nebo do toho hold budu muset nejakym zpusobem zasahnout - hold 100% vsechno odstat nemuzu, obcas si budu muset kousnout hunger, nekdy zastunovat, nekdy treba i placnout necim s ele/magic dmg..
ad4) merce jsem zminoval uz v uvodniku, ano bude to combat z II. aktu normal
ad5) zatim nvm co konkretne na nej nacpu, to zacnu resit az podle toho jak to pujde
ad6) tak treba takoveho diabla uz jsem nekolikrat umlatil lvl1 IM o clay golema, takze to bych neresil
a predevsim, tohle je jen koncept noveho buildu, jak jsem rikal, treba to absolutne nepujde a ripnu hned ze zacatku..
ad2) nejde jen o castery ale i o ranged monstra, takze bud to bude muset zvladnout merc s grizzlym, nebo do toho hold budu muset nejakym zpusobem zasahnout - hold 100% vsechno odstat nemuzu, obcas si budu muset kousnout hunger, nekdy zastunovat, nekdy treba i placnout necim s ele/magic dmg..
ad4) merce jsem zminoval uz v uvodniku, ano bude to combat z II. aktu normal
ad5) zatim nvm co konkretne na nej nacpu, to zacnu resit az podle toho jak to pujde
ad6) tak treba takoveho diabla uz jsem nekolikrat umlatil lvl1 IM o clay golema, takze to bych neresil
a predevsim, tohle je jen koncept noveho buildu, jak jsem rikal, treba to absolutne nepujde a ripnu hned ze zacatku..
Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
tohle bude solidní hardcore i s best eqipem ...
Jestli se dostaneš přez 3. akt hell, budeš machr !
Osobně to tipuju na rip okolo 4. aktu Nm když budeš mít štěstí... Ale držím ti palce!
BTW: tohle mě už taky napadlo
ale já to hnedka zavrhl
Jestli se dostaneš přez 3. akt hell, budeš machr !
Osobně to tipuju na rip okolo 4. aktu Nm když budeš mít štěstí... Ale držím ti palce!
BTW: tohle mě už taky napadlo

"Do what you fear and the death of fear is certain."
Re: HC Hitman by Vorvy
tak osobne budu povazovat za uspech destroyera, ale treba prekvapim
.. prozatim jsem jen slabej summon s jednim dire wolfem
..
sledujte uvodnik, budu tam vzdy dopisovat aktualni pozici a stav charu..
akt 1 normal
probehl celkem v pohode, nebylo nic, co by me vyrazne ohrozilo na zivote, hlavni problem byl ze zacatku v tom to uchlastat, pac light healing potion pri cca 700 hp neni nic, abych to doplnil, tak jsem musel bud do mesta bo v boji vychlastat celej opasek..
.. equip zatim splacanej jak to jen jde, neco lepsiho zkusim schrastit az v III. aktu u mepha.. zatim plynule zvladam pl8 i s tim ze tam opravdu jen stojim a odklanim hlavni vravu od merce, kterej to spolu s vlkem kosi jedna radost, ta moje zizala me zatim uhealuje bez vetsich problemu 


sledujte uvodnik, budu tam vzdy dopisovat aktualni pozici a stav charu..
akt 1 normal
probehl celkem v pohode, nebylo nic, co by me vyrazne ohrozilo na zivote, hlavni problem byl ze zacatku v tom to uchlastat, pac light healing potion pri cca 700 hp neni nic, abych to doplnil, tak jsem musel bud do mesta bo v boji vychlastat celej opasek..


Naposledy upravil(a) Vorvy dne 23.02.2011, 08:10 hod., celkem upraveno 1 x.
Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
akt II normal
tak zatim stale dobre, do boje jsem se nemusel zapojit ani jednou, merc s vlkem to umlatili skoro cele na pl8 (akorat v tombu jsem to shodil na pl1 - ne ze bych to nedaval, ale byl bych tam vecnost).. maggot lair bylo dlouhy a nudny, ale slo to.. drop zatim nic moc, ale runy zatim padaji hodne, takze pri vstupu do III. aktu jsem si konecne poskladal edge a uz jedu podle planu.. leha to i na pl8 velice krasne.. jen s rezama jsem na tom darebne, budu na tom muset zapracovat
uvodnik aktualizovan (lvl, HP, skilly, pozice).. pak zacnu doplnovat o equip..
tak zatim stale dobre, do boje jsem se nemusel zapojit ani jednou, merc s vlkem to umlatili skoro cele na pl8 (akorat v tombu jsem to shodil na pl1 - ne ze bych to nedaval, ale byl bych tam vecnost).. maggot lair bylo dlouhy a nudny, ale slo to.. drop zatim nic moc, ale runy zatim padaji hodne, takze pri vstupu do III. aktu jsem si konecne poskladal edge a uz jedu podle planu.. leha to i na pl8 velice krasne.. jen s rezama jsem na tom darebne, budu na tom muset zapracovat

uvodnik aktualizovan (lvl, HP, skilly, pozice).. pak zacnu doplnovat o equip..
Kupodivu mě to stále baví..
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Hitman by Vorvy
Tak tohle jste o Kradiakovi psali taky...Werebear bez Vitality? WTF...a dívej, jakej je to masér...Pokud se to dobře zahraje, tak to bude něco...a propo, Fraxinus s Vorvym netvrdily, že se MUSÍ všechno nacpat do Vitality, říkali, že nejlépe vše do Vitality. V případě nutnosti na utahání nějakého equipu se nějaký ten bodík ve strength přece jen utopit musí...Bemik píše:tohle bude solidní hardcore i s best eqipem ...
Jestli se dostaneš přez 3. akt hell, budeš machr !
Osobně to tipuju na rip okolo 4. aktu Nm když budeš mít štěstí... Ale držím ti palce!
BTW: tohle mě už taky napadloale já to hnedka zavrhl
Kdybyste věděli, co chystám já...ha ha ha
Vorvy: bude to těžký, ale já osobně ti důvěřuji. Pokud budeš potřebovat poradit, tak jsem na telefonu (už si ho beru i do hodin, takže v klidu zavolej nebo napiš...jinak moje hc chary jsou ti z hlediska equipu také k dispozici, kdyby jsi něco potřeboval, víš, že s Kardiakem jsem toho nadropoval...jak to jenom říkali: "tolik, že bych obdaroval půlku b.netu)...Lova zdar a hlavně neripni příteli.
Re: HC Hitman by Vorvy
takze:
Akt III. normal
v tomto aktu uz se pohybuji s rw edge, takze konecne muzeme zacit testovat tento build..
aura funguje tak dokonale, ze i cely tento akt, vcetne councilu a mepha/drop zvladam bez problemu na pl8 a to ve velice kratkem case.. nepadlo mi nic, co by stalo za zminku, eventuelne nic co bych unesl.. jak DD rika, nejakej ten bodik do str asi bude muset padnout, protoze bez toho bych ani neunesl opasek se 16 boxama.. zatim to je myslim 5-10 bodiku (kdyz je dokazu v budoucnu nahradit, tak respecnu a preinvestuju tak, aby tam nebyl jedinej zbytecnej bod)
akt IV. normal
akt ktery ve me v cele hre budi nejvetsi respekt, sice to zkousim na pl8, ale pozdeji snizuji na pl3 (ne ze by to neslo, ale tento akt mam radeji rychle za sebou, tak at to odsejpa).. obavy byly zbytecne, vsechno slo velice v klidu, mnozstvi HP, ktere s vetsinou postav nemam ani po dohrani hry mi dava dostatek casu na reakce, takze nebyl problem se dostat az k samotnemu diablovi/drop.. drop ani nestoji za komentar
.. souboj to byl lehky a rychly, sice mam nizke rezy, ale at kouzlil co kouzlil, tak jsem v tom v klidu mohl postat.. Merc me nadseni nesdilel, proto jsem si ho jednou musel ozivit
- uvodnik aktualizovan (lvl, pozice, skilly, HP)
Akt III. normal
v tomto aktu uz se pohybuji s rw edge, takze konecne muzeme zacit testovat tento build..

akt IV. normal
akt ktery ve me v cele hre budi nejvetsi respekt, sice to zkousim na pl8, ale pozdeji snizuji na pl3 (ne ze by to neslo, ale tento akt mam radeji rychle za sebou, tak at to odsejpa).. obavy byly zbytecne, vsechno slo velice v klidu, mnozstvi HP, ktere s vetsinou postav nemam ani po dohrani hry mi dava dostatek casu na reakce, takze nebyl problem se dostat az k samotnemu diablovi/drop.. drop ani nestoji za komentar


- uvodnik aktualizovan (lvl, pozice, skilly, HP)
Kupodivu mě to stále baví..
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Hitman by Vorvy
Teda ty máš štestí na ty wandky
, jinak pěkné...

Re: HC Hitman by Vorvy
popojedem:
akt 5 normal
na tento akt se vzdy tesim, takze hrde nastavuji pl8 a vyrazim do boje, jde to dobre, ale pomaleji nez jsem cekal.. chvilku jsem zustal u eldritcha, abych doplnil xp.. cesta se zrychlovala, protoze se zvetsovalo dmg monster, treba takovy lordi kdyz nahodily frenzy, byly na zemi behem vteriny.. krasa
.. vyridil jsem podradne questy a vyrazil jsem na krest ohnem: tim myslim anciky, nu zadna pohroma se nekonala, naopak to bylo trapne snadny
.. dale me cekalo 5 zastavek pred zamotnym baalem: 1+2+3+4+5.. na councily jsem bohuzel zapomnel
.. MoDi byly celkem drsni, ale diky shock wawe, jsem si mohl regulovat mnozstvi potvor, ktery do me smely mlatit, takze nakonec jsem to zvladl.. nu a samotny baal/drop byl opruz, kouzelnik se sam umlati dost tezko, takze tady to byl z 90% vykon grizzlyho a merce.. takze: destroyer
kazda obtiznost konci navstevou farmy v cele s vedoucim zemedelcem.. drop nestoji za zminku..
equip, ktery ma nejakou hodnotu, je v albu, takze kdo chce, at si to proklika, protoze to jsou tak low itemy (doufam v brzke vymeneni) tak se nebudu drbat s tim aby tu na ne byly linky.. za zminku stoji predevsim 2 veci.. prvni je rw edge a druha je takova vtipna ukazka toho, jak gamble muze byt uzitecny
EDIT: v planu rozvrzeni skill-pointu jsem mel chybu, takze respec - uvodnik aktualizovan
akt 5 normal
na tento akt se vzdy tesim, takze hrde nastavuji pl8 a vyrazim do boje, jde to dobre, ale pomaleji nez jsem cekal.. chvilku jsem zustal u eldritcha, abych doplnil xp.. cesta se zrychlovala, protoze se zvetsovalo dmg monster, treba takovy lordi kdyz nahodily frenzy, byly na zemi behem vteriny.. krasa




kazda obtiznost konci navstevou farmy v cele s vedoucim zemedelcem.. drop nestoji za zminku..

equip, ktery ma nejakou hodnotu, je v albu, takze kdo chce, at si to proklika, protoze to jsou tak low itemy (doufam v brzke vymeneni) tak se nebudu drbat s tim aby tu na ne byly linky.. za zminku stoji predevsim 2 veci.. prvni je rw edge a druha je takova vtipna ukazka toho, jak gamble muze byt uzitecny

EDIT: v planu rozvrzeni skill-pointu jsem mel chybu, takze respec - uvodnik aktualizovan
Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
Hodně masochistická postava, přeju ti hodně štěstí 
Jen taková přípomínka - neustále tady říkáš, že IM bude z charges. Uvědomuješ si ale, že abys mohl IM nahodit, nesmíš být v podobě medvěda, nýbrž člověka?

Jen taková přípomínka - neustále tady říkáš, že IM bude z charges. Uvědomuješ si ale, že abys mohl IM nahodit, nesmíš být v podobě medvěda, nýbrž člověka?
Untwinked & 1.13 Only
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d
Re: HC Hitman by Vorvy
2x neni neustale
..
no predevsim to byla jen jedna z moznosti, aktualne do pracek planuju neco uplne jineho, takze ve finale dost mozna budu bez IM.. ale mas pravdu, tohle jsem si neuvedomil..

no predevsim to byla jen jedna z moznosti, aktualne do pracek planuju neco uplne jineho, takze ve finale dost mozna budu bez IM.. ale mas pravdu, tohle jsem si neuvedomil..
Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
Není to neustále, ale na 1 stránku z dvou příspěvku (ty reportové nepočítám) je to dost 
Každopádně IM by bylo hodně nápomocný, ale jak říkám, transformovat se, abys nahodil IM je sebevražda, takže myslím, že tato možnost se škrtá...leda v ojedinělých případech, kdy kuchají do merce a do medvěda, by to šlo...

Každopádně IM by bylo hodně nápomocný, ale jak říkám, transformovat se, abys nahodil IM je sebevražda, takže myslím, že tato možnost se škrtá...leda v ojedinělých případech, kdy kuchají do merce a do medvěda, by to šlo...
Untwinked & 1.13 Only
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d
Re: HC Hitman by Vorvy
tak "bohuzel" ja jsem zatim nejmene oblibeny cil.. kdyz maji moznost mlatit nekoho jineho, tak to delaji v tomto poradi (rostlinka
oak
medved
merc
a pak az teprve ja), takze tam casto jen stojim a vyvolavam kytku porad dokola, protoze i kdyz stojim uprostred davu, tak do me nikdo nejde
ne ze by me to vadilo, thorns plati pro celou partu a ztrata many je prijemnejsi nez ztrata HP, ale je to otrava
aktualne chodim NM countesu, ani ne kvuli runam, spis proto ze se tam pekne expi.. preci jen na to aby hra odsejpala je pl8 moc.. tak zatim smudlam na pl5, ale cekam kdy se to zlomi a zacnou mi zatapet pod zadkem a budu muset ubrat jeste vic






aktualne chodim NM countesu, ani ne kvuli runam, spis proto ze se tam pekne expi.. preci jen na to aby hra odsejpala je pl8 moc.. tak zatim smudlam na pl5, ale cekam kdy se to zlomi a zacnou mi zatapet pod zadkem a budu muset ubrat jeste vic

Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
Akt I. Nightmare
jediny problem ktery me potkal v tomto aktu byla samotna andariel (drop), protoze moje rezisty na poison jsou dost spatne a co se equipu tyce, nejsem na tom vubec dobre a to se nezmenilo ani po jeji smrti.. kdyz najdu neco pekneho, tak to neunesu, ale coz..
Akt II. Nightmare
stejne jako v aktu prvnim se stale drzim na /players 5.. jde to dobre, celkem to i odsejpa az do okamziku nez narazim na prvni skupinku kostaku s guardianama, ne ze by byl v ohrozeni muj zivot, ale jde to ukrutne pomalu, takze tam kde ocekavam toto seskupeni snizuji na pl1, jinak se stale drzim na pl5, tentokrate to odsejpa i v maggot lair.. Duriel (drop) umira velice rychle..
Akt III. Nightmare
players 5, vsechno jde jak po masle, ale uz mi i zahorelo pod sedinkou a to hned dvakrat.. prvni potizista byl Stormtree, kterej byl vybavenej convou, ktera ve spojeni s jeho LE byla ukrutna.. stejna situace pak nastala u councilu, kde bylo uplne stejne kombo+ty jejich hydry, takze jsem si je musel roztahat.. nicmene councilove me obdarili prvni moc peknou veci a to unikatem Hone Sundan, ktery merovy v ruce moc slusi.. bouchaci panenky jako by ani nedelaly to co maji, sice bouchaly, ale nijak se to neodrazelo na mnozstvi mych HP.. takze jsem se hrde vydal na Mepha (drop).. s predmetama je to spatny a ani meph to nezmenil, uvidime co na to diablo
jediny problem ktery me potkal v tomto aktu byla samotna andariel (drop), protoze moje rezisty na poison jsou dost spatne a co se equipu tyce, nejsem na tom vubec dobre a to se nezmenilo ani po jeji smrti.. kdyz najdu neco pekneho, tak to neunesu, ale coz..

Akt II. Nightmare
stejne jako v aktu prvnim se stale drzim na /players 5.. jde to dobre, celkem to i odsejpa az do okamziku nez narazim na prvni skupinku kostaku s guardianama, ne ze by byl v ohrozeni muj zivot, ale jde to ukrutne pomalu, takze tam kde ocekavam toto seskupeni snizuji na pl1, jinak se stale drzim na pl5, tentokrate to odsejpa i v maggot lair.. Duriel (drop) umira velice rychle..
Akt III. Nightmare
players 5, vsechno jde jak po masle, ale uz mi i zahorelo pod sedinkou a to hned dvakrat.. prvni potizista byl Stormtree, kterej byl vybavenej convou, ktera ve spojeni s jeho LE byla ukrutna.. stejna situace pak nastala u councilu, kde bylo uplne stejne kombo+ty jejich hydry, takze jsem si je musel roztahat.. nicmene councilove me obdarili prvni moc peknou veci a to unikatem Hone Sundan, ktery merovy v ruce moc slusi.. bouchaci panenky jako by ani nedelaly to co maji, sice bouchaly, ale nijak se to neodrazelo na mnozstvi mych HP.. takze jsem se hrde vydal na Mepha (drop).. s predmetama je to spatny a ani meph to nezmenil, uvidime co na to diablo

Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
Akt IV. nightmare
tak se KONECNE zadarilo v hellforge.. za cely akt jedina vec co me potesila, ani samotny diablo nedropl nic, ale to me zas tak nemrzelo, protoze to byl souboj asi na pul minuty.. opet jsem z respektu IV. akt hral na pl1, ale nebylo asi treba

tak se KONECNE zadarilo v hellforge.. za cely akt jedina vec co me potesila, ani samotny diablo nedropl nic, ale to me zas tak nemrzelo, protoze to byl souboj asi na pul minuty.. opet jsem z respektu IV. akt hral na pl1, ale nebylo asi treba


Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Hitman by Vorvy
Možná sem to blbě pročetl, ale ty jenom stunuješ shock wawe ? nebo si semtam i bouchneš prackou ?
Mimochodem... dobře ty
vypadá to, že ti ten build z "kategorie šílenějších" celkem jde 
Mimochodem... dobře ty


"Do what you fear and the death of fear is certain."