DT1 editor

Zde piště vaše dotazy ohledně toho, jak co udělat.

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
possell
Quill Rat
Příspěvky:32
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:bfhlock
DT1 editor

Příspěvek od possell » 23.09.2010, 14:15 hod.

Nevíte někdo jak se s tím programem zachází? Mám z 60% hotový mód pro patch 1.13 a rád bych udělal i nové mapy.

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: DS1 editor

Příspěvek od Tordah » 23.09.2010, 15:13 hod.

pokial nevies asm tak do 1.13 nove levely neurobis, akurat tak mozes prerobit stare

http://paul.siramy.free.fr/_divers/ds1/doc/index.html
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
possell
Quill Rat
Příspěvky:32
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:bfhlock

Re: DT1 editor

Příspěvek od possell » 24.09.2010, 10:14 hod.

Nedělám nové levely ale pouze graficky upravuju mapy.Máš nějaký návod jak s tím programem na dt1 zacházet?

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: DT1 editor

Příspěvek od ZOMB » 28.11.2010, 19:13 hod.

chci se zeptat, jak mám udělat, aby se mi načetla nějaká mapa, která ve složce programu není?je tam např. Tristram, Harrogath, Docktown, ...
Jak to udělat, aby se mi načetl třeba graveyard nebo cold plains?
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: DT1 editor

Příspěvek od Oblivion » 28.11.2010, 19:39 hod.

Potrebuješ dať do zložky editoru ds1 súbor levelu, ktorý chceš zmeniť a vytvoriť pre neho spúšťací bat súbor.

Avšak existuje na to aj tzv. GUI Loader, ktorý značne s týmto urýchľuje prácu.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: DT1 editor

Příspěvek od ZOMB » 28.11.2010, 19:55 hod.

prosim a jak se pro něho vytvoří ten spouštěcí bat soubor?
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: DT1 editor

Příspěvek od Oblivion » 28.11.2010, 20:23 hod.

Sprav ho podľa vzoru tých, čo tam sú...len musíš zmeniť názov ds1 súboru, ktorý chceš načítať...to dvojčíslie za ním nájdeš pre každý level v súbore maplist.txt (mal by byť v hlavnej zložke editoru). No a za debug napíšeš názov súboru, do ktorého bude zapisovať logy....odporúčam však rovnaký názov, aký je názov ds1 súboru (aj vo vzoroch to tak je).

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: DT1 editor

Příspěvek od ZOMB » 28.11.2010, 20:59 hod.

díky, zkusím to
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: DT1 editor

Příspěvek od Tordah » 28.11.2010, 22:53 hod.

vsetko dopodrobna vysvetlene je na tom linku.
pokial si clovek neprejde tutorial (link na zaciatku tej page) tak mu budeme zbytocne do hlavy tlacit veci ku ktorym nechape suvislosti
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
possell
Quill Rat
Příspěvky:32
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:bfhlock

Re: DT1 editor

Příspěvek od possell » 29.12.2010, 15:48 hod.

To je návod na úpravu map (DS1).Existuje nějaký návod na to jak upravovat soubory s příponou dt1,přesněji třeba town.dt1? Našel jsem dt1 editor ale nevím si sním rady.

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: DT1 editor

Příspěvek od Oblivion » 29.12.2010, 17:07 hod.

Dt1 sú tiles pre daný level (jednotlivé podlahy a múry) a ak pod dt1 editor myslíš dt1-tools, tak tie slúžia len na konverziu z dt1 na pcx a opačne. Teda jediný mne známy spôsob úpravy dt1 súborov je taký, že získané pcx sa upravia v grafickom programe, ktorý s nimi dokáže narábať a potom sa prekonvertujú späť na dt1.

Uživatelský avatar
possell
Quill Rat
Příspěvky:32
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:bfhlock

Re: DT1 editor

Příspěvek od possell » 30.12.2010, 09:19 hod.

Ano je to dt1 tools,problém je v tom že nevím kam ty soubory z dt1 tools nakopírovat a jak přesně vytvořit spouštěcí soubor pro extrakt z dt1,mohl bys mi to vysvětlit třeba na příkladu 1-DT1 extr Tristram.bat. Mě to nějak nefunguje. Předem díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: DT1 editor

Příspěvek od Oblivion » 30.12.2010, 09:53 hod.

Je to dosť jednoduché...súbory z dt1-tools si rozbalíš do zložky...je úplne jedno ktorej, ide iba o to, aby boli spolu všetky. Do tej zložky k nim potom nakopíruješ dt1, ktoré chceš editovať (Tristram.dt1). Potom spustíš súbor 2-DT1extr Tristram.bat (pokiaľ chceš otvoriť iné dt1, tak v jednoducho v notepade uprav 2-DT1extr Tristram.bat tak, že tam napíšeš názov toho dt1, čo ideš upraviť a nastavíš mu príslušnú paletu). Po spustení by to malo z dt1 vytiahnuť jeden alebo viac pcx súborov (počet tiež závisí od každého dt1) a ini súbor. V ini súbore nič nemeň (pokiaľ teda nie si profesionál, ktorý presne vie, čo robí) a pcx súbory si môžeš upraviť v nejakom grafickom programe, ktorý s nimi vie narábať. Keď dokončíš grafické úpravy, tak sa uisti, že tie pcx v adresári dt1-tools sú už tie upravené a že tam máš aj ten ini file a potom spusti 3-DT1make Tristram.bat (ak máš iný dt1, tiež musíš v notepade prepísať názov ini súboru, z ktorého má vytvoriť dt1). Vytvorí to nový dt1 súbor, s predponou "NEW_", aby ho odlíšil od toho starého. Ten nový dt1 je potom už pripravený na použitie do modu (samozrejme, že v mode už musí mať príslušný názov, jednoducho nezabudni mu potom dať preč z názvu to "NEW_").
Tie zvyšné dva bat súbory v dt1-tools vôbec nepotrebuješ k životu, maximálne môžeš použiť 1-DT1debug Tristram.bat na preview celého dt1.

Uživatelský avatar
possell
Quill Rat
Příspěvky:32
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:bfhlock

Re: DT1 editor

Příspěvek od possell » 30.12.2010, 11:56 hod.

Super díky,ale ještě mi napiš jestli není velikost souboru dt1 nějak omezena.
Díky ;)

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: DT1 editor

Příspěvek od Oblivion » 30.12.2010, 14:12 hod.

Ak myslíš veľkosť toho pôvodného dt1, ktorý chceš upraviť, tak nie (aspoň o tom neviem a ani sa to nikde nespomína). Raz sa mi stalo, že nešiel jeden dt1 súbor konvertovať, ale to nebolo jeho veľkosťou, lebo predtým som robil aj s dvojnásobne väčšími a bez akýchkoľvek problémov.

Odpovědět

Zpět na „Softcode Modding“