Co byste chtěli od MMORPG?
Velmi zajímavé téma a velmi zajímavý nápad.
Engine by nebyl zas takový problém, když se kouknu na dnešní net game: Metin, 4 Story atp.
Skilly a učení se by taky nebyl problém.
Těžší by byl pozdější vývin postavy. Začneš za humanoida a najednou ti potom narostou třeba elfský uši či hocijaká jiná kravinka. To ostatní by šlo celkem zajistit. I když kdyby se tam napsala jasná podmínka za jakejch okolností se to změní tak to není nic těžkýho. V podstatě na tom není nic obtížnýho, chce to jen lidi čas a nápady.
Jediné mé požadavky na super hru je: Vyváženost postav a možnost dělání si vlastních unique itemů+vlastních kouzel (Ty kouzla samozřejmě maximálně zkřížením již nějakých existujících a dle Mendlovského čtverce by vznikly určité vlastnosti danného kouzla, buď převažující po matce či otci a v případě dimorfismu úplně nové kouzlo:D)
+ samozřejmě KOMBO útoky
Engine by nebyl zas takový problém, když se kouknu na dnešní net game: Metin, 4 Story atp.
Skilly a učení se by taky nebyl problém.
Těžší by byl pozdější vývin postavy. Začneš za humanoida a najednou ti potom narostou třeba elfský uši či hocijaká jiná kravinka. To ostatní by šlo celkem zajistit. I když kdyby se tam napsala jasná podmínka za jakejch okolností se to změní tak to není nic těžkýho. V podstatě na tom není nic obtížnýho, chce to jen lidi čas a nápady.
Jediné mé požadavky na super hru je: Vyváženost postav a možnost dělání si vlastních unique itemů+vlastních kouzel (Ty kouzla samozřejmě maximálně zkřížením již nějakých existujících a dle Mendlovského čtverce by vznikly určité vlastnosti danného kouzla, buď převažující po matce či otci a v případě dimorfismu úplně nové kouzlo:D)
+ samozřejmě KOMBO útoky
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Tyhle parodie na hry bude asi nejlepší nezmiňovat.bubavanek píše:Engine by nebyl zas takový problém, když se kouknu na dnešní net game: Metin, 4 Story atp.
[ZeroOne]to Jireky: S tebou se opravdu neda domluvit. Kazdy argument se snazis co nejvice urputne vyvratit.[/ZeroOne]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Engine Metinu by se ti vlezl na disketu, tam se žádná fyzika nepočítá...
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Celej program. Ale tady se bavíme o MMORPG, ne o Metinu.Garn píše:Engine Metinu by se ti vlezl na disketu, tam se žádná fyzika nepočítá...
[ZeroOne]to Jireky: S tebou se opravdu neda domluvit. Kazdy argument se snazis co nejvice urputne vyvratit.[/ZeroOne]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
metin bych tu nezmiňoval tuhle hru vymýšlím s ohledem na to, kdy asi bude uskutečněná, takže laťka je dost vysoko...
postavu si tvaruješ sám, nepůjde to udělat vždy a všude (abys do baráku nevlezl jako elf a nevylezl jako ork např.), taky bude limitovaný počet a velikost změn, které budeš moct najednou udělat (takže cesta za kýženou podobou bude trvat třeba 2-3 měsíce)
co se týče kouzel, skillů a komb, ty půjdou udělat úplně od nuly, všechno půjde udělat od nuly, pokud ti nebude vyhovovat nabídka efektů (a že jich bude) můžeš si i nějaký nascriptovat (to bude spíš pro kouzla typu když mi spadne štít, odteleportuj mě domů), budeš si moci i nastavit pohyb postavy jak budeš chtít (znáte toribash? na podobném principu půjde nastavit jakýkoli pohyb bez zbytečných složitostí)... samozřejmě to ale nepůjde všechno hned a nebudeš muset se s ničím patlat, to bude jen pro hračičky...
postavu si tvaruješ sám, nepůjde to udělat vždy a všude (abys do baráku nevlezl jako elf a nevylezl jako ork např.), taky bude limitovaný počet a velikost změn, které budeš moct najednou udělat (takže cesta za kýženou podobou bude trvat třeba 2-3 měsíce)
co se týče kouzel, skillů a komb, ty půjdou udělat úplně od nuly, všechno půjde udělat od nuly, pokud ti nebude vyhovovat nabídka efektů (a že jich bude) můžeš si i nějaký nascriptovat (to bude spíš pro kouzla typu když mi spadne štít, odteleportuj mě domů), budeš si moci i nastavit pohyb postavy jak budeš chtít (znáte toribash? na podobném principu půjde nastavit jakýkoli pohyb bez zbytečných složitostí)... samozřejmě to ale nepůjde všechno hned a nebudeš muset se s ničím patlat, to bude jen pro hračičky...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Takhle jsem jednou jel autobusem a v hlavě se mi začal tvarovat celý nový fantasy svět. Vždy jsem chtěl mít svojí vymyšlenou realitu - třeba jen v podobě textů a ilustrací v bloku nebo jako web. Tak si myslím, že nějaké moje nápady by se tady mohly i uplatnit.
Už několik dní vymýšlím historii tohoto světu, různé lidi, nelidi, monstra, lokace, události atd. A nějak jsem přemýšlel i o svojí hře (vždy jsem chtěl nějakou udělat, třeba i ve Flashi). Pokud byste chtěli, něco napíšu. Ale fakt jen jestli nebudu otravovat.
Asi fakt začnu sepisovat texty a dělat k tomu ilustrace. Kdoví, co když to jednou přeplivne svět J.R.R. Tolkiena nebo Zeměplochu od Terryho Pratcheta?
Už několik dní vymýšlím historii tohoto světu, různé lidi, nelidi, monstra, lokace, události atd. A nějak jsem přemýšlel i o svojí hře (vždy jsem chtěl nějakou udělat, třeba i ve Flashi). Pokud byste chtěli, něco napíšu. Ale fakt jen jestli nebudu otravovat.
Asi fakt začnu sepisovat texty a dělat k tomu ilustrace. Kdoví, co když to jednou přeplivne svět J.R.R. Tolkiena nebo Zeměplochu od Terryho Pratcheta?
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Ano to byl opravdu špatný příklad. Ale chápete jak jsem to myslel. Že to není zase taková složitost jak tady všichni prohlašují. Dá se to.Tyhle parodie na hry bude asi nejlepší nezmiňovat.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Spellsword: klidně... třeba tě pak vezmu jako lead art designera
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
To by bylo super. Vždy jsem chtěl dělat concept-art pro nějaké RPG.
Zkusím to nějak napsat a ještě něco vymyslet.
Zkusím to nějak napsat a ještě něco vymyslet.
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Takže hodně zkrácený popis mého geniálního díla:
Jak se můj svět jmenuje ještě nevím.
Kdysi dávno, před stovkami/tisíci lety zde žila velice inteligentní humanoidní rasa. Jak vypadali popíšu později. Po jejich nepovedeném experimentu se rozpoutala magická bouře(?). Ta měla za následek spojení několika různých světů.
Prostě po výbuchu to hodilo lidi, trpaslíky, elfy, drowy a orky na jednu planetu. A s nimi i vše ostatní živé z jejích rodných vesmírů. Začíná válka o přežití několika ras. Války trvaly hodně dlouho, odsud název: Tísiceletá válka. Nikdo nevyhrál, všichni jsou oslabení, vzniká -(něco jako schůze představitelů všech ras)-. K tomuhle plánuju nakreslit obrázek. V době nejtěžší krize, nebo naopak, se tam scházejí, aby to projednali.
Mezitím každá rasa obydlela nějakou část kontinentu. Komunikují a obchodují s ostatními. Všichni se snaží přijít na to, co se vlastně stalo, po pradávné rase zbylo spoustu magických artefaktů, nějakých ruin a staveb, svitky a runy atd.
Po nějakou dobu vše jde jak má, všichni se mají dobře. Trpaslíci jsou zalezlí pod zemí a vykovávají zbraně a brnění a chlastaj trpasličí pivo, elfové dřepí v lesích, temní elfové se skrývají v jeskyních, jen od přírody agresivní a nevyzpetatelní orkové obtěžují lidi. Nic neobvyklého, vše je OK. Ale pak to začalo jít z kopce.
Ukazuje se, že magická bouře sem hodila i jinou rasu. Nikdo o ni doteď nic nevěděl. A ta rasa není tak mírumilovná jako elfové. Splozenci pekla se objevují čím dal častěji, už to nejsou jednotlivci útočíci v noci, ale dobře organizované skupiny nájezdníků.
Je svolána -(ta rada těch pěti ras)-. Spory se vedou dlouhé hodiny. Trpaslíci, lidé a temní elfové stanou po boku proti přesile démonů. Elfové zůstavají v lesích, nikoho tam nepouštějí - jsou neutrální. Orkům je vše šumák, bojují na vlastní pěst.
Začíná druhá válka o přežití. Později elfové pochopí, že se jim válka nevyhne a připojí se k obraně. Orkové jsou na pokraji vyhynutí. To proto, že jsou tupí a neorganizovaní.
Sběr artefaktů a informací po pradavné rase může znamenat jistou šanci pro utlačované spojence.
Jak je to dál jsem ještě nedomyslel.
Jak se můj svět jmenuje ještě nevím.
Kdysi dávno, před stovkami/tisíci lety zde žila velice inteligentní humanoidní rasa. Jak vypadali popíšu později. Po jejich nepovedeném experimentu se rozpoutala magická bouře(?). Ta měla za následek spojení několika různých světů.
Prostě po výbuchu to hodilo lidi, trpaslíky, elfy, drowy a orky na jednu planetu. A s nimi i vše ostatní živé z jejích rodných vesmírů. Začíná válka o přežití několika ras. Války trvaly hodně dlouho, odsud název: Tísiceletá válka. Nikdo nevyhrál, všichni jsou oslabení, vzniká -(něco jako schůze představitelů všech ras)-. K tomuhle plánuju nakreslit obrázek. V době nejtěžší krize, nebo naopak, se tam scházejí, aby to projednali.
Mezitím každá rasa obydlela nějakou část kontinentu. Komunikují a obchodují s ostatními. Všichni se snaží přijít na to, co se vlastně stalo, po pradávné rase zbylo spoustu magických artefaktů, nějakých ruin a staveb, svitky a runy atd.
Po nějakou dobu vše jde jak má, všichni se mají dobře. Trpaslíci jsou zalezlí pod zemí a vykovávají zbraně a brnění a chlastaj trpasličí pivo, elfové dřepí v lesích, temní elfové se skrývají v jeskyních, jen od přírody agresivní a nevyzpetatelní orkové obtěžují lidi. Nic neobvyklého, vše je OK. Ale pak to začalo jít z kopce.
Ukazuje se, že magická bouře sem hodila i jinou rasu. Nikdo o ni doteď nic nevěděl. A ta rasa není tak mírumilovná jako elfové. Splozenci pekla se objevují čím dal častěji, už to nejsou jednotlivci útočíci v noci, ale dobře organizované skupiny nájezdníků.
Je svolána -(ta rada těch pěti ras)-. Spory se vedou dlouhé hodiny. Trpaslíci, lidé a temní elfové stanou po boku proti přesile démonů. Elfové zůstavají v lesích, nikoho tam nepouštějí - jsou neutrální. Orkům je vše šumák, bojují na vlastní pěst.
Začíná druhá válka o přežití. Později elfové pochopí, že se jim válka nevyhne a připojí se k obraně. Orkové jsou na pokraji vyhynutí. To proto, že jsou tupí a neorganizovaní.
Sběr artefaktů a informací po pradavné rase může znamenat jistou šanci pro utlačované spojence.
Jak je to dál jsem ještě nedomyslel.
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
v tý hře by mohlo bejt že pokud by postava dosáhla některých parametrů (vysoká inteligence a podobně) mohla by se proměnit na tu původní rasu
Spellsword:to co se stalo právě s nima ti tam chybí
Spellsword:to co se stalo právě s nima ti tam chybí
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Ta rasa po tom nepovedeném experimentu zmizela. Nikdo neví kam.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
hmm aha... já myslel že předestřeš nějaký nový rasy, světy, situace...
tahle hra bude "bez příběhu" resp. bez jakékoli hlavní questové linie, buď se přidáš k nějakému týmu a budeš kopat za ně, nebo budeš kopat sám za sebe, příběh bude spíš hrát roli minulosti (proč on nemá rád je, proč je tohle tady, kdo byl tamten a co hezkýho po něm zbylo), ale nějakej centrální děj musí zákonitě mít i ukončení, což je přesně to co nepotřebuju...
svět bude obrovský (1000km obvod je takové hezké číslo, počítám že bude potřeba nějakej generátor terénu), velice detailní s obrovskými oblastmi (bažina nebude skvrnka na mapě, ale spíš něco o velikosti black marsh z LOTRa), několik pohoří, a to nejen zasněžené, ale i hory v džungli, stolové hory, stepi a menší zalesněná pohoří, všechno možné... Škoda že mě v Avatarovi předběhli s létajícíma horama, takže už to nebude působit tak originálně, ale což...
Oblivion je moje oblíbená hra a vlastně mi momentálně nabízí nejvíc z toho po čem toužim, ale jsou tu některé dost zásadní nedostatky, které dobře poukazují na to, co myslím tím více možností...
tak kupříkladu:
- na cestě můžete potkat banditu, ale že byste si vy počkali až po cestě někdo půjde je nemožné, po těch cestách nikdy nikdo neprojde (a všechny vypadají stejně)
- nelze útočit ani čarovat na koni, přitom sedlo koně je ideální pozice pro útok
- 4 podoby útočného kouzla, to je fakt nesmírně chudý...
- zabítí nějakého NPC vám může zkazit quest a to i velmi důležitý quest (ani nemůžu zabít koho chci), v mojí hře to bude fungovat tak, že pokud zabijete NPC které je součástí questu, prostě ho to nahradí někým jiným...
- hrozně málo monster, po celém Cyrodillu potkávám ty samé...
- NPC intereagují minimálně, rád bych se dočkal hry, kde se strhne pouliční bitka, hádka, hospodská bitka... kde můžete být svědkem vraždy nebo se pracně vloupáte do domu, který už byl někým před vámi řádně vybílen.. přestože to v mojí hře díky enormnímu počtu hráčů nebude třeba, chci aby se NPC chovali jako lidi, ne jako placené (bribe) pouliční info kiosky...
- naprosto nevyužitý vzduch, to i v tom Half-Lifu můžete zastřelit vránu...
a takhle by se dalo pokračovat ještě hodně dlouho...
chystám nevídaný systém levelů, atributů, kouzel a schopností, boje, získávání majetku, vylepšování charu... všechno bude jiné a lepší než dřív...
tahle hra bude "bez příběhu" resp. bez jakékoli hlavní questové linie, buď se přidáš k nějakému týmu a budeš kopat za ně, nebo budeš kopat sám za sebe, příběh bude spíš hrát roli minulosti (proč on nemá rád je, proč je tohle tady, kdo byl tamten a co hezkýho po něm zbylo), ale nějakej centrální děj musí zákonitě mít i ukončení, což je přesně to co nepotřebuju...
svět bude obrovský (1000km obvod je takové hezké číslo, počítám že bude potřeba nějakej generátor terénu), velice detailní s obrovskými oblastmi (bažina nebude skvrnka na mapě, ale spíš něco o velikosti black marsh z LOTRa), několik pohoří, a to nejen zasněžené, ale i hory v džungli, stolové hory, stepi a menší zalesněná pohoří, všechno možné... Škoda že mě v Avatarovi předběhli s létajícíma horama, takže už to nebude působit tak originálně, ale což...
Oblivion je moje oblíbená hra a vlastně mi momentálně nabízí nejvíc z toho po čem toužim, ale jsou tu některé dost zásadní nedostatky, které dobře poukazují na to, co myslím tím více možností...
tak kupříkladu:
- na cestě můžete potkat banditu, ale že byste si vy počkali až po cestě někdo půjde je nemožné, po těch cestách nikdy nikdo neprojde (a všechny vypadají stejně)
- nelze útočit ani čarovat na koni, přitom sedlo koně je ideální pozice pro útok
- 4 podoby útočného kouzla, to je fakt nesmírně chudý...
- zabítí nějakého NPC vám může zkazit quest a to i velmi důležitý quest (ani nemůžu zabít koho chci), v mojí hře to bude fungovat tak, že pokud zabijete NPC které je součástí questu, prostě ho to nahradí někým jiným...
- hrozně málo monster, po celém Cyrodillu potkávám ty samé...
- NPC intereagují minimálně, rád bych se dočkal hry, kde se strhne pouliční bitka, hádka, hospodská bitka... kde můžete být svědkem vraždy nebo se pracně vloupáte do domu, který už byl někým před vámi řádně vybílen.. přestože to v mojí hře díky enormnímu počtu hráčů nebude třeba, chci aby se NPC chovali jako lidi, ne jako placené (bribe) pouliční info kiosky...
- naprosto nevyužitý vzduch, to i v tom Half-Lifu můžete zastřelit vránu...
a takhle by se dalo pokračovat ještě hodně dlouho...
chystám nevídaný systém levelů, atributů, kouzel a schopností, boje, získávání majetku, vylepšování charu... všechno bude jiné a lepší než dřív...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Nových ras je v mém světě nespočet. Jen ta "hlavní dějová linie" představuje těch pět nejdůležitějších. Teď třeba myslím na modrozelené rybolidi žijící pod vodou.
To prolinání světů přece přihodilo i obrovský počet různých zvířat a monster. Pak se mezi sebou pomíchalia povznikaly nové druhy. Děsně se mi líbí představa obrovského medvědo-nosorožce s rohy vysokého jako půlka stromu.
Všechno to mělo za následek vyhynutí desítek různých ras a vznik nových kmenů, které jsou jedna rasa, ale jiná kultura atd.
Jinak Oblivion jsem měl rozehraný, pak jsem někam zabloudil a nechtělo se mi dlouho přemýšlet kam bych měl jít. Podle questu a mapy jsem to nějak nepochopil... Zdálo se mi to jako trochu nuda.
Je fajn, když máš obrovský otevřený svět, ale když v něm zabloudíš, tak je to něco jiného.
To prolinání světů přece přihodilo i obrovský počet různých zvířat a monster. Pak se mezi sebou pomíchalia povznikaly nové druhy. Děsně se mi líbí představa obrovského medvědo-nosorožce s rohy vysokého jako půlka stromu.
Všechno to mělo za následek vyhynutí desítek různých ras a vznik nových kmenů, které jsou jedna rasa, ale jiná kultura atd.
Jinak Oblivion jsem měl rozehraný, pak jsem někam zabloudil a nechtělo se mi dlouho přemýšlet kam bych měl jít. Podle questu a mapy jsem to nějak nepochopil... Zdálo se mi to jako trochu nuda.
Je fajn, když máš obrovský otevřený svět, ale když v něm zabloudíš, tak je to něco jiného.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
no to nevim jak se dá v Oblivionu zabloudit ale budiž...
jako obří zvířata mám v plánu (takovej ragnarok trochu), a mořský lidi taky (jak sem řekl, pozemní, podzemní i podvodní říše budou stejně bohaté, jen ta podzemní nebude tak rozlehlá, ale právě i ona rozšiřuje možnosti, místo toho, abys absolvoval strastiplnou plavbu po moři, tak půjdeš strastiplnou cestou podzemím...
kapitola sama o sobě budou bohové, jak sem už psal o nějakou tu stránku předtím, náboženství bude velmi důležité jak pro questy, tak pro rozvoj tvé postavy...
jako obří zvířata mám v plánu (takovej ragnarok trochu), a mořský lidi taky (jak sem řekl, pozemní, podzemní i podvodní říše budou stejně bohaté, jen ta podzemní nebude tak rozlehlá, ale právě i ona rozšiřuje možnosti, místo toho, abys absolvoval strastiplnou plavbu po moři, tak půjdeš strastiplnou cestou podzemím...
kapitola sama o sobě budou bohové, jak sem už psal o nějakou tu stránku předtím, náboženství bude velmi důležité jak pro questy, tak pro rozvoj tvé postavy...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Šel jsem přes zasněžené hory a pak (nebo předtím) jsem se snažil vylézt na kopec, pak se setmělo, nebylo nic vidět cesty se stáčely zase zpátky....
Jak bude vypadat ta plavba lodí? To bude trvat jako ve skutečnosti, nebo se někam teleportneš a posune se čas?
Teď jsem si vzpomněl na plavby v Lineage2. Koupíš si lístek a čekáš na loď. Po nějaké době připluje a zas odpluje. Pokud ji nestihneš, čekáš znovu. Ale nejlepší je, že z ní můžeš vyzkočit a jak debil se plácat uprostřed oceánu.
Jak bude vypadat ta plavba lodí? To bude trvat jako ve skutečnosti, nebo se někam teleportneš a posune se čas?
Teď jsem si vzpomněl na plavby v Lineage2. Koupíš si lístek a čekáš na loď. Po nějaké době připluje a zas odpluje. Pokud ji nestihneš, čekáš znovu. Ale nejlepší je, že z ní můžeš vyzkočit a jak debil se plácat uprostřed oceánu.
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Oblivajz byl jednu dobu také má preferovaná hra
je až k neuvěření, že ta hra je výborná a při tom vlastně strašná a nudná
bez plug-inů by byl boj nudný-řešení UV (eness. violence), či deadly reflex
bez plug-inů by byla graf. stránka hry fakt příšerná zvlášť postavy
celkově Oblivion zkrátka ani zdaleka nevyužil celý svůj potenciál
-nedá se za velkým ziskem někoho okrást
-města sou prázdná jako by v Cyrildonu řádil mor
-NPC sou tupé až běda
-nebo by bylo dobrý-když se stanete někde mistrem (mag., boj, zlod cechu či jiného spolku) mohly byste vydávat rozkazy a přidělovat mise
Skoro si myslím, že kdyby tyto věci dobře dotáhly mohly by vydat novou "plnohodnotnou" hru
toto sou věci způsobené především uspěchaným vývojem (co nezmákli oni musí dohánět vývojáři plug-inů) a snažil bych se toho vyhnout, zvlášť pokud sis na sebe naložil tak těžký náklad noví systém skilů měnění vzhledu postav apod.
ale jako největší výzvu (problém) pokládám do MMORPG vložit a zainteresovat kvalitní myšlení a reakce NPC postav-například by ňákou důležitou NPC mohly hráči přemlouvat, aby se přidala na jejich stranu (pak by je naučila ňáké speciální kouzlo)
jinak jak plánuješ udělat systém kouzel?? a obecně kouzlení a doplňování many??
je až k neuvěření, že ta hra je výborná a při tom vlastně strašná a nudná
bez plug-inů by byl boj nudný-řešení UV (eness. violence), či deadly reflex
bez plug-inů by byla graf. stránka hry fakt příšerná zvlášť postavy
celkově Oblivion zkrátka ani zdaleka nevyužil celý svůj potenciál
-nedá se za velkým ziskem někoho okrást
-města sou prázdná jako by v Cyrildonu řádil mor
-NPC sou tupé až běda
-nebo by bylo dobrý-když se stanete někde mistrem (mag., boj, zlod cechu či jiného spolku) mohly byste vydávat rozkazy a přidělovat mise
Skoro si myslím, že kdyby tyto věci dobře dotáhly mohly by vydat novou "plnohodnotnou" hru
toto sou věci způsobené především uspěchaným vývojem (co nezmákli oni musí dohánět vývojáři plug-inů) a snažil bych se toho vyhnout, zvlášť pokud sis na sebe naložil tak těžký náklad noví systém skilů měnění vzhledu postav apod.
ale jako největší výzvu (problém) pokládám do MMORPG vložit a zainteresovat kvalitní myšlení a reakce NPC postav-například by ňákou důležitou NPC mohly hráči přemlouvat, aby se přidala na jejich stranu (pak by je naučila ňáké speciální kouzlo)
jinak jak plánuješ udělat systém kouzel?? a obecně kouzlení a doplňování many??
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Spellsword: plavba lodí... no dopravní prostředky obecně budou dost rychlé, takže plavba lodí přes průměrné moře bude asi na dvě hodiny, nemusíš u toho ovšem sedět (jak sem řekl, můžeš postavu nechat připojenou i když za ní nehraješ), pak ale musíš počítat s tím, že si počítač s tvou postavou poradí sám...
hami: tuhle hru chci dotáhnout ke slastné dokonalosti, i kdybych měl trhnout blizzardy v počtu odkladů...
a používání skillů, magie bude za magickou energii ("manu"), bojové schopnosti za tělesnou energii ("staminu")...
+ tam budou speciální druhy energie (pokud se staneš avatarem boha magie budeš mít např. rudou manu nebo tak něco)
hami: tuhle hru chci dotáhnout ke slastné dokonalosti, i kdybych měl trhnout blizzardy v počtu odkladů...
a používání skillů, magie bude za magickou energii ("manu"), bojové schopnosti za tělesnou energii ("staminu")...
+ tam budou speciální druhy energie (pokud se staneš avatarem boha magie budeš mít např. rudou manu nebo tak něco)
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Spellsword
- Doom Knight
- Příspěvky:563
- BattleTag:Spellsword#2546
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Ještě poznámka: většinou se ve hrách použíbají jména jako Wizard, Mage, Warrior, Rogue atd. Mě napadlo použít Spellcaster(mage), Blademaster(rogue/war) a Juggernaut (warrior). Strašně se mi líbí ta jména.
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
předpokládam že kouzla pudou i vytvářet
by postava mohla mít různé mag. schopnosti - prostorová manipulace (tvar kouzla), manipulace podstaty (různých živlů) a schopnost používat je zároveň (páč soustředit se na oboje je těžké) - abys mohl ňáké kouzlo používat musíš mít dostatečné tyto vlastnosti
by postava mohla mít různé mag. schopnosti - prostorová manipulace (tvar kouzla), manipulace podstaty (různých živlů) a schopnost používat je zároveň (páč soustředit se na oboje je těžké) - abys mohl ňáké kouzlo používat musíš mít dostatečné tyto vlastnosti
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)