Sin Wars(D2 mód)
Moderátor:Dark_Deamon
J , pouzil si nejake monstrum co som ti posielal na forum alebo si robil len na skiloch a itemoch?
Re: Sin Wars(D2 mód)
O tom elementovi vím, psal jsem že v dalším patchu to bude opravené(alespoň u mě už nemizi ). Snad zítra když to vyjde. Nová monstra jsem ještě nedával ale přijde na to časem .)
Re: Sin Wars(D2 mód)
par navrhu na zmenu:
- spear frenzy u amy, jak ma fungovat? nebylo by lepsi dat ji animaci jako u klasickyho frenzy? kdyz tim utokem utocim je to prakticky klasickej utok jen je o neco silnejsi...bylo by dobry ji dat naky zrychleni tema spearama jako u frenzy(u barbara) nebo nejakej efekt...takhle je to absolutne nezazivnej skill...
- barricade u amy, ma to stejnej vzhle jako bone prison u necra. nebylo by lepsi dat ji treba animace toho skillu stejnou jako dava diablo? jen takovy ty tri ostny? jen navrh...ja jen ze se mi ta obrosvka hranda kosti k ty amazonce nehodi :-D
- lighting arrow u amy...mo se mi libi animace leticiho sipu...ale uz mnohem min se mi libi animace toho vybuchu (takova cerna) pripada mi to jako spatna animace...jakoby nebyla dodelana...takova divne cerve orezana...nvm jak to rict...me by se tam treba libilo kdyz uz je to lighting arrow, kdyby po vybuchu vyšlo do okoli xy počet lighting boltů kterej by se zvysoval vkladanim bodu do elemental mastery...a nebo po vybuchu by vyšel chain lighting...
- magic strike (stejnej problem jako u lighting arrow) jen se mi nelibi ta cerna animace...:-D ale ted me nenapada co dat misto toho
jinak jsou to jen moje osobni pocity...menit se nic nemusi :-) jen muj pohled na vec.
jo a jeste detail, jak funguje spojeni critic striku z "javelin a spear mastery" a ze skillu "critic strike" ??? vim ze tady je napsany ze jde i double dmg, ale prakticky to je to stejny...ty % se zcitaji? nebo se aplikuji kazda zvlast?
- spear frenzy u amy, jak ma fungovat? nebylo by lepsi dat ji animaci jako u klasickyho frenzy? kdyz tim utokem utocim je to prakticky klasickej utok jen je o neco silnejsi...bylo by dobry ji dat naky zrychleni tema spearama jako u frenzy(u barbara) nebo nejakej efekt...takhle je to absolutne nezazivnej skill...
- barricade u amy, ma to stejnej vzhle jako bone prison u necra. nebylo by lepsi dat ji treba animace toho skillu stejnou jako dava diablo? jen takovy ty tri ostny? jen navrh...ja jen ze se mi ta obrosvka hranda kosti k ty amazonce nehodi :-D
- lighting arrow u amy...mo se mi libi animace leticiho sipu...ale uz mnohem min se mi libi animace toho vybuchu (takova cerna) pripada mi to jako spatna animace...jakoby nebyla dodelana...takova divne cerve orezana...nvm jak to rict...me by se tam treba libilo kdyz uz je to lighting arrow, kdyby po vybuchu vyšlo do okoli xy počet lighting boltů kterej by se zvysoval vkladanim bodu do elemental mastery...a nebo po vybuchu by vyšel chain lighting...
- magic strike (stejnej problem jako u lighting arrow) jen se mi nelibi ta cerna animace...:-D ale ted me nenapada co dat misto toho
jinak jsou to jen moje osobni pocity...menit se nic nemusi :-) jen muj pohled na vec.
jo a jeste detail, jak funguje spojeni critic striku z "javelin a spear mastery" a ze skillu "critic strike" ??? vim ze tady je napsany ze jde i double dmg, ale prakticky to je to stejny...ty % se zcitaji? nebo se aplikuji kazda zvlast?
Re: Sin Wars(D2 mód)
Spear frenzy funguje podobně jako Hundred blades u barbara, když se tím bodne, má to efekt do kolí, ne jen na 1 nepřítele. Mě to takhle přijde hodně záživné a hlavně je to silné .)
Barricade, no můžu to vyzkoušet jak by to vypadalo a uvidím
Lightning arrow, tam se můžu pokusit dát nějakou jinou bleskovou animaci toho výbuchu. Ty bolty do okolí spíš ne, už takhle to má explosivní radius.
Animace u magic strike se mi taky moc nelíbila ale nějak jsem nemohl vymyslet nebo najít něco lepšího
To s tím critikalem, to je těžký , momentálně nevím přesně jak critikal funguje, se na to zkusím mrknout nějak o víkendu.
Barricade, no můžu to vyzkoušet jak by to vypadalo a uvidím
Lightning arrow, tam se můžu pokusit dát nějakou jinou bleskovou animaci toho výbuchu. Ty bolty do okolí spíš ne, už takhle to má explosivní radius.
Animace u magic strike se mi taky moc nelíbila ale nějak jsem nemohl vymyslet nebo najít něco lepšího
To s tím critikalem, to je těžký , momentálně nevím přesně jak critikal funguje, se na to zkusím mrknout nějak o víkendu.
Re: Sin Wars(D2 mód)
Procenta ze skillu Critical Strike a Mastries se nesčítají, funguje to stejně jako v kombinaci s deadly strikem. Jestliže CS=50%, CSm(DS)=50%, pak je šance na double damage 75%. Je-li vylosován CS, tak se CSm vypustí, takže nikdy nebude quad damage.
Tady je to i ve vzorcích: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... p?t=693348
Tady je to i ve vzorcích: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... p?t=693348
Re: Sin Wars(D2 mód)
Mohl by jsi prosím nějak do odpoledne uploadnout ty setsitems.txt a sets.txt, jestli už máš nějaké sety? Dnes večer jsem chtěl dělat novou verzi módu a možná už bych to tam hodil.
Re: Sin Wars(D2 mód)
http://ulozto.cz/5329231/sets.txt
http://ulozto.cz/5329232/setitems.txt
Jde to pomaleji než jsem myslel, takže jich je zatím jenom 12. Jestli lze kopírovat i klíče, tak ti můžu poslat i patchstring.tbl
http://ulozto.cz/5329232/setitems.txt
Jde to pomaleji než jsem myslel, takže jich je zatím jenom 12. Jestli lze kopírovat i klíče, tak ti můžu poslat i patchstring.tbl
Re: Sin Wars(D2 mód)
¨to je v poho to už si sám doplním, díky moc
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
Dnes mě napadlo spoustu divnejch, ale skvělejch skillů, z nichž by se dal poskládat celý strom dovedností.
Jedná se o antimagii.
Painless Fire
Funguje podobně jako Enchant, jenom přidává na krátký časový úsek místo fire dmg ohnivé rezistence (na vyšším levlu z pochopitelných důvodů doba účinku brutálně klesá, jinak by to byla příliš mocná dovednost). Standardně prolamuje základní limit 75 % a na vyšším levlu je schopen prolomit i horní limit 95 %. S vymaxovanou schopností je možné s pomocí +skillů dosáhnout i úplné imunity, tj. 100% odolnosti vůči ohni. Schopnost nefunguje zároveň s ostatními zde uvedenými.
Painless Cold - to samé s Cold
Painless Lightning
Painless Poison
Living Mana
Vlastně se jedná o kletbu stejnou, jako mají v 5. aktu harpyje nebo Baal.
Exorcism
Kletba způsobující jednotce, co umí vyvolávat zpět k životu své nohsledy (Fallen Shaman, Fetish Shaman) damage rovno x % života vyvolané jednotky. Vyvolaná jednotka chcípne, zatímco vyvolávající jednotka má jistou % šanci, že ji to bez ohledu na aktuální life stejně sejme (u bossů ale ne).
Purgation
Odstraňuje okamžitě všechny kletby, jedy, mráz apod. z jednotek stojících kolem čarujícího. Spotřebuje minimálně 200 many za jedno očištění a 10sekundový delay, po který se posupně odstraní veškerá zbývající mana (nepůjdou pít manové láhve a fullka obnoví pouze život).
Energy ball
Vyčaruje na sebe či cizí jednotku energetický štít, co absorbuje elementální poškození všeho druhu za cenu x-násobku many. Nelze vyčarovat zároveň s odtatními skilly této větve.
Denial Voice
Kletba, která způsobí zrušení účinku následujícího kouzla, co prokletá jednotka použije. Funguje po krátkou dobu, pokud není přepsána jinou kletbou, nebo jen dokud nepoužije prokletý kouzlo. Potom se kletba zruší.
Order punishment
Pasívní kouzlo, které poskytuje x% šanci, že se příchozí magická škoda odrazí zpět odesílateli.
Jedná se o antimagii.
Painless Fire
Funguje podobně jako Enchant, jenom přidává na krátký časový úsek místo fire dmg ohnivé rezistence (na vyšším levlu z pochopitelných důvodů doba účinku brutálně klesá, jinak by to byla příliš mocná dovednost). Standardně prolamuje základní limit 75 % a na vyšším levlu je schopen prolomit i horní limit 95 %. S vymaxovanou schopností je možné s pomocí +skillů dosáhnout i úplné imunity, tj. 100% odolnosti vůči ohni. Schopnost nefunguje zároveň s ostatními zde uvedenými.
Painless Cold - to samé s Cold
Painless Lightning
Painless Poison
Living Mana
Vlastně se jedná o kletbu stejnou, jako mají v 5. aktu harpyje nebo Baal.
Exorcism
Kletba způsobující jednotce, co umí vyvolávat zpět k životu své nohsledy (Fallen Shaman, Fetish Shaman) damage rovno x % života vyvolané jednotky. Vyvolaná jednotka chcípne, zatímco vyvolávající jednotka má jistou % šanci, že ji to bez ohledu na aktuální life stejně sejme (u bossů ale ne).
Purgation
Odstraňuje okamžitě všechny kletby, jedy, mráz apod. z jednotek stojících kolem čarujícího. Spotřebuje minimálně 200 many za jedno očištění a 10sekundový delay, po který se posupně odstraní veškerá zbývající mana (nepůjdou pít manové láhve a fullka obnoví pouze život).
Energy ball
Vyčaruje na sebe či cizí jednotku energetický štít, co absorbuje elementální poškození všeho druhu za cenu x-násobku many. Nelze vyčarovat zároveň s odtatními skilly této větve.
Denial Voice
Kletba, která způsobí zrušení účinku následujícího kouzla, co prokletá jednotka použije. Funguje po krátkou dobu, pokud není přepsána jinou kletbou, nebo jen dokud nepoužije prokletý kouzlo. Potom se kletba zruší.
Order punishment
Pasívní kouzlo, které poskytuje x% šanci, že se příchozí magická škoda odrazí zpět odesílateli.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
javore enjoy
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Sin Wars(D2 mód)
Zajímavé nápady, baalovu kletbu už má necro dávno ale. ) Blood mana se to jmenuje.
Je nová verze patchu ke stáhnutí:
http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... _1.0.9.rar
Je nová verze patchu ke stáhnutí:
http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... _1.0.9.rar
Re: Sin Wars(D2 mód)
tak sem si hral v photoshopu...
amazon:
freezing thrust
multiple throw
spear frenzy
sorceress:
ice shattering
lighting storm
staff mastery
delal sem zatim jen tyhle...jen tak 4fun...kdyby se ti neco libilo tak to muzes pouzit, nebo klidne dat navrh jaky dalsi skilly upravit a jak by sis je predstavoval...;-) *A*
amazon:
freezing thrust
multiple throw
spear frenzy
sorceress:
ice shattering
lighting storm
staff mastery
delal sem zatim jen tyhle...jen tak 4fun...kdyby se ti neco libilo tak to muzes pouzit, nebo klidne dat navrh jaky dalsi skilly upravit a jak by sis je predstavoval...;-) *A*
Re: Sin Wars(D2 mód)
No tak teda to je fakt dobrý , úplně úžasný. Musíme to ale probrat na ICQ, není to tak jednoduché to takhle použít.
Re: Sin Wars(D2 mód)
Javo , poslal som ti do PM ten "román" o novom mozno chare do hry
+ k tomu poslednemu enchant skilu som zabudol dopisat ze trvanie max. 2 minuty
@Atti - celkom dobry edit skill icon
ja som sa dnes tiez nudil
+ k tomu poslednemu enchant skilu som zabudol dopisat ze trvanie max. 2 minuty
@Atti - celkom dobry edit skill icon
ja som sa dnes tiez nudil
Re: Sin Wars(D2 mód)
@ DarKneR: tak ja prakticky si jen hraju s tema starejma ikonkama a ruzne je kombinju atd...nic novyho nevymejslim...:-)
@ Javurek: mno vidis jakej budes mit vyber :-D si ani nebudes umet vybrat :-D
@ Javurek: mno vidis jakej budes mit vyber :-D si ani nebudes umet vybrat :-D
Re: Sin Wars(D2 mód)
som skusal aj vycolorovat niektore ikonky ci by to nemalo lepsi "efekt" ale nieje tam vela moznosti
+
niekto z vas by mi mozno pomohol...nainstalujem dia , lod , dam 1.10 , crack , sw patch , zapnem hru a da mi unable to properly identify your app. version...
stiahol som zo stranky co pisal javor cele diablo , to mi funguje ale neviem hru minimalizovat , neda sa zapnut do windows mode , nefunguje maphack ani cepo , ani neviem 2x zapnut hru...wtf?
+
niekto z vas by mi mozno pomohol...nainstalujem dia , lod , dam 1.10 , crack , sw patch , zapnem hru a da mi unable to properly identify your app. version...
stiahol som zo stranky co pisal javor cele diablo , to mi funguje ale neviem hru minimalizovat , neda sa zapnut do windows mode , nefunguje maphack ani cepo , ani neviem 2x zapnut hru...wtf?
Re: Sin Wars(D2 mód)
Darkner, problém je že takhle už by se muselo udělat všech 245 skillů
Proto asi bude lepší attiova cesta, samozřejmě tvoje výtvory bych použil když budou hozene do podobného image jako orig d2.
Proto asi bude lepší attiova cesta, samozřejmě tvoje výtvory bych použil když budou hozene do podobného image jako orig d2.
Re: Sin Wars(D2 mód)
245...hmm to je tak max. 1-2 dni roboty ked sa do toho pustits napr ja ked nieco robim robim to od 20.00 do 4.00 rano...vtedy ma nic nerusi a mozem sa vsetkemu venovat naplno...
od attiho sa mi najviac paci ten staff mastery ^.^
+ magnetic field pre dudu? este som chcel ten light mastery v strede posunut kus doprava ale neulozil som ps subor ^^
od attiho sa mi najviac paci ten staff mastery ^.^
+ magnetic field pre dudu? este som chcel ten light mastery v strede posunut kus doprava ale neulozil som ps subor ^^
Re: Sin Wars(D2 mód)
Ahoj javu, takže pár mých postřehů.
Nikde jsem tady na foru nenašel seznam proběhlých a plánovaných změn, takže možná některá z věcí co napíšu už vlastně nebude pro tebe úplně aktuální. Mimochodem máš někde tabulku se skillama a jejich účinností?
1) nejdříve taková kosmetická věc, ve skill tree je někdy číslo, které vyjadřuje počet bodů ve skillu, mimo rámeček pro to určený, respektive rámeček chybí. Dobře je to vidět u Blizzardu nebo Cold mastery. Zatím jsem hrál jen za sossu a za assu. Nejspíše to
ale asi bude i na jiných postavách.
2) Na některých věcech se dají naleznout přípony, které ti přidávají body do skillů, které nejsou ve skill tree (například shadow warrior nebo meteor). Předpokládám, že toto není chyba, ale záměr.
Nicméně bych doporučil přejmenovat celé ty skill větve (např. u sossy ty větve cold,fire,light už vážně neodpovídají skutečnosti) co nejdřív. Vypadá to prostě dovně :-). Nevím jestli máš pak v plánu úplně nahradit staré uniq věci těmi novými, ale pokud ne, tak potom bude problém, že některé věci budou přidávat +1 do určité větve skillů, kterou už postava nebude mít. Ale i tady předpokládám, že o tom víš.
Sossa
Myslím, že ta první větev těch pasivních buffů je dobrý nápad. Nicméně mi přijde že se tam ty skilly dělí na ty, do kterých investovat nebudu, protože bych postavu spíš zmršil než vylepšil a na skilly, které jsou sice dobrý nápad (mf), ale je u nich nějaký problém (například ten směšně malý radius, který moc nepobírám, kor když sossa útočí z dálky, což znamená ten skill pořádně vytunit, ale to je mi líto skill bodů),takže nakonec neinvestuji ani do nich. Jinak myslím, že je dobře že si zrušil nutnost pre req skillů. Například u těhlech buffů by to bylo fakt peklo.
Útočná kouzla
Tady snad žádnou výtku nemám. Snad jen u té lightning novy je moc velý casting delay.
Jinak myslíš, že se vyplatí hrát tu fight sossu, když sossa nemá primárně chant?
Já bych si to klidně za ní zahrál, bohužel ale nemám čas expit x hodin char...
Zatím ode mě vše, ještě se ozvu. Jo a potřebuješ ještě vymýšlet předměty?
Nikde jsem tady na foru nenašel seznam proběhlých a plánovaných změn, takže možná některá z věcí co napíšu už vlastně nebude pro tebe úplně aktuální. Mimochodem máš někde tabulku se skillama a jejich účinností?
1) nejdříve taková kosmetická věc, ve skill tree je někdy číslo, které vyjadřuje počet bodů ve skillu, mimo rámeček pro to určený, respektive rámeček chybí. Dobře je to vidět u Blizzardu nebo Cold mastery. Zatím jsem hrál jen za sossu a za assu. Nejspíše to
ale asi bude i na jiných postavách.
2) Na některých věcech se dají naleznout přípony, které ti přidávají body do skillů, které nejsou ve skill tree (například shadow warrior nebo meteor). Předpokládám, že toto není chyba, ale záměr.
Nicméně bych doporučil přejmenovat celé ty skill větve (např. u sossy ty větve cold,fire,light už vážně neodpovídají skutečnosti) co nejdřív. Vypadá to prostě dovně :-). Nevím jestli máš pak v plánu úplně nahradit staré uniq věci těmi novými, ale pokud ne, tak potom bude problém, že některé věci budou přidávat +1 do určité větve skillů, kterou už postava nebude mít. Ale i tady předpokládám, že o tom víš.
Sossa
Myslím, že ta první větev těch pasivních buffů je dobrý nápad. Nicméně mi přijde že se tam ty skilly dělí na ty, do kterých investovat nebudu, protože bych postavu spíš zmršil než vylepšil a na skilly, které jsou sice dobrý nápad (mf), ale je u nich nějaký problém (například ten směšně malý radius, který moc nepobírám, kor když sossa útočí z dálky, což znamená ten skill pořádně vytunit, ale to je mi líto skill bodů),takže nakonec neinvestuji ani do nich. Jinak myslím, že je dobře že si zrušil nutnost pre req skillů. Například u těhlech buffů by to bylo fakt peklo.
Útočná kouzla
Tady snad žádnou výtku nemám. Snad jen u té lightning novy je moc velý casting delay.
Jinak myslíš, že se vyplatí hrát tu fight sossu, když sossa nemá primárně chant?
Já bych si to klidně za ní zahrál, bohužel ale nemám čas expit x hodin char...
Zatím ode mě vše, ještě se ozvu. Jo a potřebuješ ještě vymýšlet předměty?
nevím, co sem napsat