Sin Wars(D2 mód)
Moderátor:Dark_Deamon
co treba neco na zpusob jak je v Medianu totemy?
Re: Sin Wars(D2 mód)
Myslíš něco jako statickej oak sage třeba?, dej nějaké návrhy na aury co by to mohlo mít .) Jestli jsi to teda myslel takto.
Re: Sin Wars(D2 mód)
Zajímavý nápad, ale jako podklad bych místo Oak Sage použil spíš barbarův totem. Něco podobného je ve Warcraftu 3, ale tam se většinou používaly k léčení (healing ward). Necromancerovi bych dal spíš něco útočného, např. všichni jeho minioni v dosahu totemu dostanou bonusový poison dmg.
Re: Sin Wars(D2 mód)
no tak statickej bych nerekl, spis kdyby neco na dmg tak aspon magic...
ale treba neco jako past kterou by si udelal a ta by ti udelala healing shield takze duration 3 sec(dle lvl by se zvysovala) 100 life when struck by enemy(s lvl by se zvysovalo)
a treba 8-10 min cooldown, nebo i neco jineho klidne nebo treba takovej shield co by daval dmg when struck a davlo by to i parte
ale treba neco jako past kterou by si udelal a ta by ti udelala healing shield takze duration 3 sec(dle lvl by se zvysovala) 100 life when struck by enemy(s lvl by se zvysovalo)
a treba 8-10 min cooldown, nebo i neco jineho klidne nebo treba takovej shield co by daval dmg when struck a davlo by to i parte
Re: Sin Wars(D2 mód)
a co vyhodit archera a jedoduse nechat klasickýho mága jako v normalnim D2 (odpadnou starosti s testovanim novych summonu), jen tem mágům nastavit aby jejich strely nedelaly element dmg ale magic dmg? pouzit treba animaci s magic arrov od amy nebo nebo psychyc hammer od assky) a daj jim magicky poskozeni+nastavit treba vsem magum jednotnou barvu skillu, treba zlatou? tim by mel summoner vyreseny psychic imune a taky by se na ty magic magy aplikovala ampfily.
u toho druida se to pokusim vysledovat...*A*
u toho druida se to pokusim vysledovat...*A*
Re: Sin Wars(D2 mód)
Asi to tak bude nejlepší nahodit zpět mágy, u nich sem měl ale problém předělat je právě aby neměli 4 verze, bylo to zdlouhavé a pro mě složité, spíš jim jen navýším elementární škodu.
Dnes jsem dotestoval skilly sorcky a do 1.0.7 budou u sorc následující změny:
- Class orby kouzelnice už správně přidávají skilly kouzelnice místo necromancera
- Fire mastery je předěláno zpět do originálu, ale není tak silné
- Fire mastery je předěláno zpět do originálu, ale není tak silné
- Lightning inferno má nyní větší range(dosah)
- Lightning inferno je nyní silnější
- Telekineze lze používat na levé straně
- Časovač u skillu Restoration sníženo na polovinu
- Skill Restoration má nyní prodlouženou dobu trvání za lvl skillu
- U skillu Cold, Fire, Lightning Mastery se nyní ukazuje bonus do resistů postavy
- Aura Warrior mage nyní už nemá postih do many
- Skill Heal povolen ve městě
- Salamander skin nyní přidává dmg redukci v číslech místo v %
- Skill Heartlessness má nyní vyětší bonus obrany a zmenšený postih do many
Dnes jsem dotestoval skilly sorcky a do 1.0.7 budou u sorc následující změny:
- Class orby kouzelnice už správně přidávají skilly kouzelnice místo necromancera
- Fire mastery je předěláno zpět do originálu, ale není tak silné
- Fire mastery je předěláno zpět do originálu, ale není tak silné
- Lightning inferno má nyní větší range(dosah)
- Lightning inferno je nyní silnější
- Telekineze lze používat na levé straně
- Časovač u skillu Restoration sníženo na polovinu
- Skill Restoration má nyní prodlouženou dobu trvání za lvl skillu
- U skillu Cold, Fire, Lightning Mastery se nyní ukazuje bonus do resistů postavy
- Aura Warrior mage nyní už nemá postih do many
- Skill Heal povolen ve městě
- Salamander skin nyní přidává dmg redukci v číslech místo v %
- Skill Heartlessness má nyní vyětší bonus obrany a zmenšený postih do many
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
Jeden low level set, který lze teoreticky zkompletovat už v 1. aktu na normalu:
Darres´s Leather Dress
25% Faster Hit Recovery
+30% Increased Attack Speed
All Resistances +15
8% Life Stolen per Hit
8% Mana Stolen per Hit
+10 to Vitality
+10 to Energy
50% Better Chance of Getting Magic Items
Cannot be Frozen
Částečné bonusy:
2 předměty - Half Freeze Duration
3 předměty - Half Freeze Duration, 5% Life Stolen per Hit, 5% Mana Stolen per Hit
Darres´s Gripe Leather Gloves
+5 to Strength
+5 to Dexterity
Cold Resist +30%
+8-800 to Attack Rating (Based on Character Level) - 2 předměty
Darres´s Modest Leather Armor
+75% Enhanced Defense
+10 to Life
Socketed 2x
Damage Reduced by 4 - 2 předměty
+75 to Defense - 3 předměty
Darres´s Hood Cap
Fire Resist +30%
Poison Length Reduced By 75%
+3 to Light Radius
+1-50 to Life (Based on Character Level) - 2 předměty
+1-50 to Mana (Based on Character Level) - 3 předměty
Darres´s Leggings Boots
+10 to Defense
Lightning Resist +30%
+30 to Stamina
20% Faster Run/Walk - 2 předměty
30% Faster Hit Recovery - 3 předměty
Darres´s Leather Dress
25% Faster Hit Recovery
+30% Increased Attack Speed
All Resistances +15
8% Life Stolen per Hit
8% Mana Stolen per Hit
+10 to Vitality
+10 to Energy
50% Better Chance of Getting Magic Items
Cannot be Frozen
Částečné bonusy:
2 předměty - Half Freeze Duration
3 předměty - Half Freeze Duration, 5% Life Stolen per Hit, 5% Mana Stolen per Hit
Darres´s Gripe Leather Gloves
+5 to Strength
+5 to Dexterity
Cold Resist +30%
+8-800 to Attack Rating (Based on Character Level) - 2 předměty
Darres´s Modest Leather Armor
+75% Enhanced Defense
+10 to Life
Socketed 2x
Damage Reduced by 4 - 2 předměty
+75 to Defense - 3 předměty
Darres´s Hood Cap
Fire Resist +30%
Poison Length Reduced By 75%
+3 to Light Radius
+1-50 to Life (Based on Character Level) - 2 předměty
+1-50 to Mana (Based on Character Level) - 3 předměty
Darres´s Leggings Boots
+10 to Defense
Lightning Resist +30%
+30 to Stamina
20% Faster Run/Walk - 2 předměty
30% Faster Hit Recovery - 3 předměty
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Sin Wars(D2 mód)
Super díky, některé tvoje sety určitě použiji, sety asi začnu pak do verze 1.0.8.
Taky mám prosbu, je tu někdo kdo by se chtěl aktivně účastnit vytváření módu a má angličtinu na velmi dobré úrovni? Potřeboval bych přeložit některé skilly do angličtiny.
Taky mám prosbu, je tu někdo kdo by se chtěl aktivně účastnit vytváření módu a má angličtinu na velmi dobré úrovni? Potřeboval bych přeložit některé skilly do angličtiny.
Re: Sin Wars(D2 mód)
ja myslim ze bych to zkusil, ale zas nejsem takovy odbornik na ENG ale aspon to zkusim, muzem doufat ze se potom objevi nekdo lepsi
kdyztak me potom rekni jaky skilly
kdyztak me potom rekni jaky skilly
Re: Sin Wars(D2 mód)
Jestli máš poslední verzi módu, tak všechny co jsou v CZ .), ve stromu skillu i na liště, tam je vždy trochu upravenej text.
Re: Sin Wars(D2 mód)
Javurek píše:Viděl bych to tak že dodělám pomocníky a bude nová verze. V případě zájmu bych pak mohl pustit realm.
Teď dělám na verzi 1.0.7, 1.0.6. je ke stáhnutí níže:
http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... tch_d2.mpq
pokud myslis tim posledni verzi tuhle tak to mam
Re: Sin Wars(D2 mód)
Ano tu .) texty jsem nijak zatím neměnil.
Re: Sin Wars(D2 mód)
nevim jak je obtizny to menit u monster, ale prece u klasickyho element skilu na postave jen prepises v skil.txt u skillu fire ball hodnotu "fire" na "cold" a fire ball pak dela cold poskozeni misto fire ne?
nejde u tech magu uplne stejne jednoduse jen prepsat ty ctyri tipy poskozemi (cold,fire,psn a light) na magic? s tim ze by jim klidne mohly zustat barevny hodnoty aby to bylo na oko peknejsi? proste nechaat magy uplne stejne, nemenit ani animaci tech strel jen dat misto element poskozeni magic. (nevim je to jen pohled modera zacatecnika)
libi se mi ale myslenka tecch archeru a to proto ze ti staci jen ampfily damage a podporujes tim prave i skeletony i archery.
jinak kdyby to neslo, napadla me jeden skill pro necra summonera co by maxoval jak skeletony tak mágy. byl by to totem, ktery by daval auru, ktera by byla kombinaci ampfily a LR.
Po vlozeni jednoho bodu by davala treba 5yardu dosah, 15% chance to Ampfily Damage, -5% all res a za kazdy vlozeny bod by se zvedal jen radius. Ten totem by mel synergie jak v samotny ampfily damage tak v LR. za kazdy vlozeny HARD bod do ampfily by se u totemu zvedla sance na vykouzeli ampfily o xy% a za kazdy vlozeny HARD bod do LR by se zvedlo číslo pro sníížení resistu u toho totemu.
nejde u tech magu uplne stejne jednoduse jen prepsat ty ctyri tipy poskozemi (cold,fire,psn a light) na magic? s tim ze by jim klidne mohly zustat barevny hodnoty aby to bylo na oko peknejsi? proste nechaat magy uplne stejne, nemenit ani animaci tech strel jen dat misto element poskozeni magic. (nevim je to jen pohled modera zacatecnika)
libi se mi ale myslenka tecch archeru a to proto ze ti staci jen ampfily damage a podporujes tim prave i skeletony i archery.
jinak kdyby to neslo, napadla me jeden skill pro necra summonera co by maxoval jak skeletony tak mágy. byl by to totem, ktery by daval auru, ktera by byla kombinaci ampfily a LR.
Po vlozeni jednoho bodu by davala treba 5yardu dosah, 15% chance to Ampfily Damage, -5% all res a za kazdy vlozeny bod by se zvedal jen radius. Ten totem by mel synergie jak v samotny ampfily damage tak v LR. za kazdy vlozeny HARD bod do ampfily by se u totemu zvedla sance na vykouzeli ampfily o xy% a za kazdy vlozeny HARD bod do LR by se zvedlo číslo pro sníížení resistu u toho totemu.
Re: Sin Wars(D2 mód)
prekladam prekladam je to fuska le uz mam 3 chary hotovy... ale necromant me dal nejvic zabrat xD
Re: Sin Wars(D2 mód)
Super
Ono já už nechci cpát moc aur. každá specifická aura se musí udělat přes states.txt a tam je omezen počet řádku na 255, čemuž se pomalu blížím, a ty states se používají pro víc věcí než jen aury. Radší udělám jen ty vylepšené mágy. Uvidím co s nima půjde udělat.
Ono já už nechci cpát moc aur. každá specifická aura se musí udělat přes states.txt a tam je omezen počet řádku na 255, čemuž se pomalu blížím, a ty states se používají pro víc věcí než jen aury. Radší udělám jen ty vylepšené mágy. Uvidím co s nima půjde udělat.
Re: Sin Wars(D2 mód)
zatim jedinej skill co nevim jak ma prelozit je necromantuv BLOOD MANA zkus to nejak prelozit... ja nvm jak...
Re: Sin Wars(D2 mód)
Po revizi paladina, druida, assassin a barbara update do verze 1.0.7
- Skill Holy Shock má nyní snížené poškození
- Skill Holy Fire je nyní silnější
- Skill Summon Otyugh a Summon grizzly už nemohou být vyvoláni dohromady
- Skill Spirit wolf ma nyní 2x menší poškození a nemá bonus crushing blow
- Skill Summon Mosquito ma nyní 3xmenší poškození, bonus crushing blow zůstává
- Skill Summon Otyugh má nyní menší šanci na crushing blow
- Skill Rampancy má nyní animací zásahu jako deadly strike
- Skilly Rampancy ma nyní menší šanci na deadly strike
- Skill Fire storm nyní funguje v proměně Earth Elemental
- Skill Deadly Thorn lze nyní používat na levé straně
- Skill Artic Blast výrazně posílen a vypadá mnohem lépe
- Skill Hundred blades výrazně zeslaben
- Skill Power Boost má nyní 2x menší bonus do síly a obratnosti
- Skill Trap Mastery nezobrazuje +dmg(funguje pouze jako synergie)
- Skill Wake of fire ma nyní větší poškození
- SKill Ice sentry ma nyní větší poškození
- Skill Holy Shock má nyní snížené poškození
- Skill Holy Fire je nyní silnější
- Skill Summon Otyugh a Summon grizzly už nemohou být vyvoláni dohromady
- Skill Spirit wolf ma nyní 2x menší poškození a nemá bonus crushing blow
- Skill Summon Mosquito ma nyní 3xmenší poškození, bonus crushing blow zůstává
- Skill Summon Otyugh má nyní menší šanci na crushing blow
- Skill Rampancy má nyní animací zásahu jako deadly strike
- Skilly Rampancy ma nyní menší šanci na deadly strike
- Skill Fire storm nyní funguje v proměně Earth Elemental
- Skill Deadly Thorn lze nyní používat na levé straně
- Skill Artic Blast výrazně posílen a vypadá mnohem lépe
- Skill Hundred blades výrazně zeslaben
- Skill Power Boost má nyní 2x menší bonus do síly a obratnosti
- Skill Trap Mastery nezobrazuje +dmg(funguje pouze jako synergie)
- Skill Wake of fire ma nyní větší poškození
- SKill Ice sentry ma nyní větší poškození
Re: Sin Wars(D2 mód)
tak dnes em skoncil s prekladem ale zitra dopoledne to budes mit
Re: Sin Wars(D2 mód)
Tady je dalších pár setů, co jsem vymyslel. Příště se více zaměřím na ty low-levelové, protože většina těch původních je téměř nepoužitelných a navíc mě jejich vymýšlení víc baví
GROWTH
\\vhodný pro všechny melee charaktery, vylepšuje se spolu s nimi
Battle Experiences (Cap) - vzhled jako Sander's Paragon, ale v červené
Defense: (5-201) - (7-203)
Required Level: 9
Durability: 12
+2 defense per level
+1 mana per level
+5 dexterity
socketed 2
+2 light radius (2 items)
+30% faster hit recovery (3 items)
Renewing Skin (Leather Armor) - kožené, pokryté šupinami, nazelenalé
Defense: (19-509) - (22-512)
Required Level: 13
Required Strength: 15
Durability: 24
+5 defense per level
+2 life per level
socketed 2
magic damage reduced by 2
damage reduced by 3 (2 items)
replenish life 5 (3 items)
Strengthening (Sabre) - jako Angelic Sickle
Damage: (4-102) - (9-107)
Required Level: 15
Required Strength: 25
Durability: 32
+1 damage per level
+10 attack rating per level
+ 5 strength
socketed 2
+4 mana after each kill (2 items)
+5% mana stolen per hit (3 items)
+5% life stolen per hit (complete set)
Thickening (Sash) - normální vzhled
Defense: 3-101
Required Level: 7
Required Strength: 15
Durability: 24
+1 defense per level
+1 mana per level
+5 vitality
+5 all res (2 items)
+5 all res (3 items)
+5 all res (complete set)
Partial set bonus
+50% better chance of getting magic items (2 items)
half freeze duration (3 items)
Complete set bonus
+1 all skills
+10-20 damage
+25 all resistances
+5 all attributes
+50% faster attack speed
JEWELS OF LUT GHOLEIN
\\pro přežití v poušti
Midday Sun (Amulet) - zlaté slunce s výraznými paprsky + řetízek
Required level: 69
+1 all skills
+20 all resistances
+30-50 fire damage
+10 maximum fire resistance
+15 fire absorb
+20 replenish life
Golden Sand (Ring)
Required level: 45
+60-80 life
50% slower stamina drain
+40% better chance of getting magic items
+100% extra gold from monsters
+5 light radius
Morning Dew (Ring)
Required level: 52
+15 energy
Half freeze duration
+10 maximum cold resistances
+10-20 cold damage
+50% faster mana regeneration
+10 cold absorb
Complete set:
+1 all skills
+30 all resistance
+10 maximum all resistance
+25% faster cast rate
+25% faster run/walk
10% chance to cast cold enchant level 20 on striking
cannot be frozen
ARMS OF ZAKARUM
\\set hlavně pro paladina, sestavit však může kdokoli
Conviction (Barbed Shield) - jako Lance Guard
Defense: 116-195
Required Level: 47
Required Strength: 65
Durability: 55
+100-150% Enhanced defense
+2 Smite (Paladin only)
+2 Holy Shield (Paladin only)
+30 cold resistance
+30 fire resistance
+30 lightning resistance
+30% Increased chance of blocking
+20% Faster block rate
+20 dexterity
Faith (Divine Scepter) - vzhled normální
Damage: 40 - 106
Required Level: 54
Required Strength: 103
Durability: 70
+150-180% enhanced defense
+2 Vengeance (Paladin only)
+2 Zeal (Paladin only)
+50% attack rating
+20 strength
+10% mana stolen per hit
Prevent Monster Heal
Complete set bonus
+2 all skills
+25 all resistance
+25-75 cold damage
+100-150 fire damage
+1-300 lightning damage
+200% damage to undead
+50% mana regeneration
+40% faster cast rate
P.S.: Na barvičky už nemám náladu, snad je to dostatečně přehledné i tak.
GROWTH
\\vhodný pro všechny melee charaktery, vylepšuje se spolu s nimi
Battle Experiences (Cap) - vzhled jako Sander's Paragon, ale v červené
Defense: (5-201) - (7-203)
Required Level: 9
Durability: 12
+2 defense per level
+1 mana per level
+5 dexterity
socketed 2
+2 light radius (2 items)
+30% faster hit recovery (3 items)
Renewing Skin (Leather Armor) - kožené, pokryté šupinami, nazelenalé
Defense: (19-509) - (22-512)
Required Level: 13
Required Strength: 15
Durability: 24
+5 defense per level
+2 life per level
socketed 2
magic damage reduced by 2
damage reduced by 3 (2 items)
replenish life 5 (3 items)
Strengthening (Sabre) - jako Angelic Sickle
Damage: (4-102) - (9-107)
Required Level: 15
Required Strength: 25
Durability: 32
+1 damage per level
+10 attack rating per level
+ 5 strength
socketed 2
+4 mana after each kill (2 items)
+5% mana stolen per hit (3 items)
+5% life stolen per hit (complete set)
Thickening (Sash) - normální vzhled
Defense: 3-101
Required Level: 7
Required Strength: 15
Durability: 24
+1 defense per level
+1 mana per level
+5 vitality
+5 all res (2 items)
+5 all res (3 items)
+5 all res (complete set)
Partial set bonus
+50% better chance of getting magic items (2 items)
half freeze duration (3 items)
Complete set bonus
+1 all skills
+10-20 damage
+25 all resistances
+5 all attributes
+50% faster attack speed
JEWELS OF LUT GHOLEIN
\\pro přežití v poušti
Midday Sun (Amulet) - zlaté slunce s výraznými paprsky + řetízek
Required level: 69
+1 all skills
+20 all resistances
+30-50 fire damage
+10 maximum fire resistance
+15 fire absorb
+20 replenish life
Golden Sand (Ring)
Required level: 45
+60-80 life
50% slower stamina drain
+40% better chance of getting magic items
+100% extra gold from monsters
+5 light radius
Morning Dew (Ring)
Required level: 52
+15 energy
Half freeze duration
+10 maximum cold resistances
+10-20 cold damage
+50% faster mana regeneration
+10 cold absorb
Complete set:
+1 all skills
+30 all resistance
+10 maximum all resistance
+25% faster cast rate
+25% faster run/walk
10% chance to cast cold enchant level 20 on striking
cannot be frozen
ARMS OF ZAKARUM
\\set hlavně pro paladina, sestavit však může kdokoli
Conviction (Barbed Shield) - jako Lance Guard
Defense: 116-195
Required Level: 47
Required Strength: 65
Durability: 55
+100-150% Enhanced defense
+2 Smite (Paladin only)
+2 Holy Shield (Paladin only)
+30 cold resistance
+30 fire resistance
+30 lightning resistance
+30% Increased chance of blocking
+20% Faster block rate
+20 dexterity
Faith (Divine Scepter) - vzhled normální
Damage: 40 - 106
Required Level: 54
Required Strength: 103
Durability: 70
+150-180% enhanced defense
+2 Vengeance (Paladin only)
+2 Zeal (Paladin only)
+50% attack rating
+20 strength
+10% mana stolen per hit
Prevent Monster Heal
Complete set bonus
+2 all skills
+25 all resistance
+25-75 cold damage
+100-150 fire damage
+1-300 lightning damage
+200% damage to undead
+50% mana regeneration
+40% faster cast rate
P.S.: Na barvičky už nemám náladu, snad je to dostatečně přehledné i tak.
Re: Sin Wars(D2 mód)
Je to super , jde ti to .) Požadavky na sílu atd tam asi psát nemusíš, a´t nemáš zbytečně práci, to je dané na těch věcech automaticky.