Sin Wars(D2 mód)
Moderátor:Dark_Deamon
Takže pomocník Barbarian bude mít následující skilly:
NORMAL - Concentrate, Berserker, Howl
NIGHTMARE - Cold Blade, Fire Blade, Roar
HELL - Hundred Blades, Power Boost ,Scream
Můžete psát návrhy na další pomocníky act 1,2 a 3
Taky jsem přejmenoval téma, bude to taková všehochuť, jako Avalon téma .), vždy po čase promažu neaktuální věci.
NORMAL - Concentrate, Berserker, Howl
NIGHTMARE - Cold Blade, Fire Blade, Roar
HELL - Hundred Blades, Power Boost ,Scream
Můžete psát návrhy na další pomocníky act 1,2 a 3
Taky jsem přejmenoval téma, bude to taková všehochuť, jako Avalon téma .), vždy po čase promažu neaktuální věci.
Re: Sin Wars(D2 mód)
A tady skilly pomocníků act 3
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
Tady doplňuji nějaké ty vlatsnosti setu. Nevím teda, jaká je úroveň obtížnosti tohoto modu, tak to možná pak ještě upravím, aby to nebylo moc overpowered nebo k ničemu.
Tabok's Havoc
50% Chance to Cast 20 Level Armageddon when Struck
+10% Life Stolen per Hit
+50 to Strength
+40 to Dexterity
+30 to Vitality
+20 to Energy
+1000 to Defense
+3 to Barbarian Skill Levels (Barbarian Only)
Increased Life +1-50% (Based on Character Level)
+5 to Natural Resistances
částečný bonus:
2 věci: +10 to Strength, +1 to Natural Resistances
3 věci: +25 to Strength, +2 to Natural Resistances
4 věci: +50 to Strength, +3 to Natural Resistances
Zbraň 1:
Tabok's Armageddon Champion Sword
+150% Enhanced Damage
Adds 1-200 Maximum Damage (Based on Character Level)
+400-600 to Fire Damage
+35 to Strength
+20% Increased Attack Speed
+5 to Sword Mastery
+500 to Attack Rating - 2 věci
+10% Life Stolen per Hit - 3 věci
+200 Minimum Damage - 4 věci
Zbraň 2:
Tabok's Berserker Ettin Axe
+80% Enhanced Damage
+200-400 to Magic Damage
+35 to Dexterity
+10% Increased Attack Speed
40% Better Chance of Getting Magic Items
+5 to Axe Mastery
+10 to Berserk
Socketed 2x
+400 to Magic Damage - 2 věci (celkem 600-800 magic dmg)
+800 to Magic Damage - 3 věci (celkem 1400-1600 magic dmg)
+1600 to Magic Damage - 4 věci (celkem 3000-3200 magic dmg)
Rukavice:
Tabok's Hands Vambracers
+30% Increased Attack Speed
+30% Cold Resist
30% Better Chance of Getting Magic Items
+30 to Mana
+16-1600 Attack Rating (Based on Character Level) - 2 věci
+200 Defense - 3 věci
12% Life Stolen per Hit - 4 věci
Helma:
Tabok's Face Guardian Crown
60% Chance to Cast Level 8-15 Taunt on Striking (variables)
+240-280 Enhanced Defense (variables)
+1-25 to Vitality (Based on Character Level)
Damage Reduced by 10%
+1 to Barbarian Skill Levels
+5 to Light Radius
+1 to Warcries - 2 věci
+1 to Masteries - 3 věci
+1 to Combat Skills - 4 věci
Amulet:
Tabok's Badge of Bravery
25% Faster Hit Recovery
+100 to Life
+1 to All Skills
+15 to All Attributes
+1 to Warcries (Barbarian Only) - 2 věci
All Resistances +25 - 3 věci
Tabok's Havoc
50% Chance to Cast 20 Level Armageddon when Struck
+10% Life Stolen per Hit
+50 to Strength
+40 to Dexterity
+30 to Vitality
+20 to Energy
+1000 to Defense
+3 to Barbarian Skill Levels (Barbarian Only)
Increased Life +1-50% (Based on Character Level)
+5 to Natural Resistances
částečný bonus:
2 věci: +10 to Strength, +1 to Natural Resistances
3 věci: +25 to Strength, +2 to Natural Resistances
4 věci: +50 to Strength, +3 to Natural Resistances
Zbraň 1:
Tabok's Armageddon Champion Sword
+150% Enhanced Damage
Adds 1-200 Maximum Damage (Based on Character Level)
+400-600 to Fire Damage
+35 to Strength
+20% Increased Attack Speed
+5 to Sword Mastery
+500 to Attack Rating - 2 věci
+10% Life Stolen per Hit - 3 věci
+200 Minimum Damage - 4 věci
Zbraň 2:
Tabok's Berserker Ettin Axe
+80% Enhanced Damage
+200-400 to Magic Damage
+35 to Dexterity
+10% Increased Attack Speed
40% Better Chance of Getting Magic Items
+5 to Axe Mastery
+10 to Berserk
Socketed 2x
+400 to Magic Damage - 2 věci (celkem 600-800 magic dmg)
+800 to Magic Damage - 3 věci (celkem 1400-1600 magic dmg)
+1600 to Magic Damage - 4 věci (celkem 3000-3200 magic dmg)
Rukavice:
Tabok's Hands Vambracers
+30% Increased Attack Speed
+30% Cold Resist
30% Better Chance of Getting Magic Items
+30 to Mana
+16-1600 Attack Rating (Based on Character Level) - 2 věci
+200 Defense - 3 věci
12% Life Stolen per Hit - 4 věci
Helma:
Tabok's Face Guardian Crown
60% Chance to Cast Level 8-15 Taunt on Striking (variables)
+240-280 Enhanced Defense (variables)
+1-25 to Vitality (Based on Character Level)
Damage Reduced by 10%
+1 to Barbarian Skill Levels
+5 to Light Radius
+1 to Warcries - 2 věci
+1 to Masteries - 3 věci
+1 to Combat Skills - 4 věci
Amulet:
Tabok's Badge of Bravery
25% Faster Hit Recovery
+100 to Life
+1 to All Skills
+15 to All Attributes
+1 to Warcries (Barbarian Only) - 2 věci
All Resistances +25 - 3 věci
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Sin Wars(D2 mód)
Hezky napsané, určitě využiju, i když určitě trošku budu upravovat.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
JJ dík za uznání. Tam u těch + skillů, kde není Barb only, je to myšleno jako oskill.
A jak to vypadá s tou mojí kletbou?
A jak to vypadá s tou mojí kletbou?
Naposledy upravil(a) Fraxinus dne 01.07.2010, 13:16 hod., celkem upraveno 1 x.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Sin Wars(D2 mód)
Nebyl čas, asi až o víkendu.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sin Wars(D2 mód)
Ještě jeden set, určený pouze ženám. Paladin, Barbar, Nekro i Dudu by v tom vypadali jak gayové Očekávám, že si s tímhle vyhraješ graficky.
Jewelery of Princess Bulaa
+1 to All Skill Levels
Ignore Target's Defense
Slain Monsters Rest in Peace
+30 to All Attributes
+50 to All Resistances
20% Mana Stolen per Hit
+10 to Warmth (oskill)
+10 to Energy Shield (oskill)
Částečné bonusy:
2 věci: +5 to All Attributes, All Resistances +5
3 věci: +10 to All Attributes, All Resistances +15
4 věci: +20 to All Attributes, All Resistances +30, +1 to Warmth (oskill)
Amulet:
Golden Royal Amulet
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Lightning Resist + 40%
Magic Damage Reduced by 15 - 2 věci
Increased Maximum Lightning Resist by 15% - 3 věci
+10 Lightning Absorb - 4 věci
Prsten 1:
Bulaa's Precious
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Cold Resist +40%
Damage Reduced by 15 - 2 věci
Increased Maximum Cold Resist by 15% - 3 věci
+10 Cold Absorb - 4 věci
Prsten 2:
Memory of King Budoo
Poison Length Reduced by 75%
+50 to Mana
+50 to Life
25% Faster Hit Recovery
+20 to Strength - 2 věci
80% Better Chance of Getting Magic Items - 3 věci
+1 to All Skill Levels - 4 věci
Circlet: (vypadá jako čelenka Miss ČR)
Bulaa's Corona Circlet
+1-150 Defense (Based on Character Level)
+2-200 to Life (Based on Character Level)
+2-200 to Mana (Based on Character Level)
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Socketed 2x
+300% Extra Gold From Monsters - 2 věci
Increases Maximum Mana by 50% - 3 věci
Hit Blinds Target - 4 věci
Opasek: (holčičí spoďáry,co vypadaj tak, že si je chlapi nenasadí, ani když jim to dá +3 skilly )
Bulaa's Lingerie Demonhide Sash
30% Faster Hit Recovery
+3 to All Skill Levels
Fire Resist +40%
Attacker Takes Damage of 35
20% Faster Run/Walk - 2 věci
Increased Maximum Fire Resist by 15% - 3 věci
+10 Fire Absorb - 4 věci
Jewelery of Princess Bulaa
+1 to All Skill Levels
Ignore Target's Defense
Slain Monsters Rest in Peace
+30 to All Attributes
+50 to All Resistances
20% Mana Stolen per Hit
+10 to Warmth (oskill)
+10 to Energy Shield (oskill)
Částečné bonusy:
2 věci: +5 to All Attributes, All Resistances +5
3 věci: +10 to All Attributes, All Resistances +15
4 věci: +20 to All Attributes, All Resistances +30, +1 to Warmth (oskill)
Amulet:
Golden Royal Amulet
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Lightning Resist + 40%
Magic Damage Reduced by 15 - 2 věci
Increased Maximum Lightning Resist by 15% - 3 věci
+10 Lightning Absorb - 4 věci
Prsten 1:
Bulaa's Precious
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Cold Resist +40%
Damage Reduced by 15 - 2 věci
Increased Maximum Cold Resist by 15% - 3 věci
+10 Cold Absorb - 4 věci
Prsten 2:
Memory of King Budoo
Poison Length Reduced by 75%
+50 to Mana
+50 to Life
25% Faster Hit Recovery
+20 to Strength - 2 věci
80% Better Chance of Getting Magic Items - 3 věci
+1 to All Skill Levels - 4 věci
Circlet: (vypadá jako čelenka Miss ČR)
Bulaa's Corona Circlet
+1-150 Defense (Based on Character Level)
+2-200 to Life (Based on Character Level)
+2-200 to Mana (Based on Character Level)
+1 to Sorceress Skill Levels (Sorceress Only)
+1 to Assassin Skill Levels (Assassin Only)
+1 to Amazon Skill Levels (Amazon Only)
Socketed 2x
+300% Extra Gold From Monsters - 2 věci
Increases Maximum Mana by 50% - 3 věci
Hit Blinds Target - 4 věci
Opasek: (holčičí spoďáry,co vypadaj tak, že si je chlapi nenasadí, ani když jim to dá +3 skilly )
Bulaa's Lingerie Demonhide Sash
30% Faster Hit Recovery
+3 to All Skill Levels
Fire Resist +40%
Attacker Takes Damage of 35
20% Faster Run/Walk - 2 věci
Increased Maximum Fire Resist by 15% - 3 věci
+10 Fire Absorb - 4 věci
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Sin Wars(D2 mód)
Rathma's Virtues
-pro nekromanta, ale sestavit může kdokoli; umožňuje casterům bojovat zblízka
- vzhed: lehké, ale i přesto honosné (třeba nějaké zlato atd.), hlavně ne těžká výzbroj
Rathma's Wisdom (Grim Helm)
Defense: 108-225
Required Level: 42
Required Strength: 58
Durability: 40
+80% enhanced defense
+50-100 mana
20% damage goes to mana
+10% faster cast rate
+50% regenerate mana
+10% faster cast rate (2 items)
+15% faster cast rate (3 items)
+20% faster caast rate (complete)
Rathma's Endurance (Mage Plate)
Defense: 394-457
Required Level: 59
Required Strength: 55
Durability: 60
+75% enhanced defense
+2 poison and bone spells
+ 30 all resistances
magic damage reduced by 10
damage reduced by 20%
+10 vitality
50% slower stamina drain
+100 defense (3 items)
+200 defense (complete set)
Rathma's Strength (Unearthed Wand)
Damage: 88-112
Required Level: 75
Required Strength: 25
Durability: 18
300% enhanced damage
50% increased attack speed
+2 curses
+5 finger of death (necromancer only)
+20 strength
+10 attack rating per level
+10% life stolen per hit
+10% mana stolen per hit
50% chance to cast decrepify level 8 on striking
+25 maximum damage (3 items)
+50% increased attack speed (complete set)
Rathma's Righteousness (Vampirefang Belt)
Defense: 56-63
Required Level: 53
Required Strength: 50
Durability: 28
100% increased durability
+2 summoning skills
holy fire level 5 when equipped
attacker takes damage of 25
+25 all resistances
Rathma's Foresight (Amulet)
Required Level: 65
+2 necromancer skill levels
+10 all attributes
+50 poison resistance
50% better chance to find magic items
100% chance to cast bone armor level 10 when struck
30% faster hit recovery
half freeze duration
cannot be frozen (2 items)
Partial set bonus
+500 defense (2 items)
+200 defense against missiles (2 items)
+20 all resistances (3 items)
+10 all attributes (3 items)
75% better chance to find magic items (4 items)
+200% enhanced damage (4 items)
Complete set bonus
all items from this set are indestructible
+3 necromancer skill levels
+30 all resistances
+50% faster run/walk
+50% faster cast rate
+50% increased attack speed
+50% faster hit recovery
+75% poison length reduced by 75%
+50 replenish life
-pro nekromanta, ale sestavit může kdokoli; umožňuje casterům bojovat zblízka
- vzhed: lehké, ale i přesto honosné (třeba nějaké zlato atd.), hlavně ne těžká výzbroj
Rathma's Wisdom (Grim Helm)
Defense: 108-225
Required Level: 42
Required Strength: 58
Durability: 40
+80% enhanced defense
+50-100 mana
20% damage goes to mana
+10% faster cast rate
+50% regenerate mana
+10% faster cast rate (2 items)
+15% faster cast rate (3 items)
+20% faster caast rate (complete)
Rathma's Endurance (Mage Plate)
Defense: 394-457
Required Level: 59
Required Strength: 55
Durability: 60
+75% enhanced defense
+2 poison and bone spells
+ 30 all resistances
magic damage reduced by 10
damage reduced by 20%
+10 vitality
50% slower stamina drain
+100 defense (3 items)
+200 defense (complete set)
Rathma's Strength (Unearthed Wand)
Damage: 88-112
Required Level: 75
Required Strength: 25
Durability: 18
300% enhanced damage
50% increased attack speed
+2 curses
+5 finger of death (necromancer only)
+20 strength
+10 attack rating per level
+10% life stolen per hit
+10% mana stolen per hit
50% chance to cast decrepify level 8 on striking
+25 maximum damage (3 items)
+50% increased attack speed (complete set)
Rathma's Righteousness (Vampirefang Belt)
Defense: 56-63
Required Level: 53
Required Strength: 50
Durability: 28
100% increased durability
+2 summoning skills
holy fire level 5 when equipped
attacker takes damage of 25
+25 all resistances
Rathma's Foresight (Amulet)
Required Level: 65
+2 necromancer skill levels
+10 all attributes
+50 poison resistance
50% better chance to find magic items
100% chance to cast bone armor level 10 when struck
30% faster hit recovery
half freeze duration
cannot be frozen (2 items)
Partial set bonus
+500 defense (2 items)
+200 defense against missiles (2 items)
+20 all resistances (3 items)
+10 all attributes (3 items)
75% better chance to find magic items (4 items)
+200% enhanced damage (4 items)
Complete set bonus
all items from this set are indestructible
+3 necromancer skill levels
+30 all resistances
+50% faster run/walk
+50% faster cast rate
+50% increased attack speed
+50% faster hit recovery
+75% poison length reduced by 75%
+50 replenish life
Re: Sin Wars(D2 mód)
Díky moc, fakt si těch návrhů cením .)
Re: Sin Wars(D2 mód)
tady naky RW:
Might of Heavens
armor 4socket
Shael+Um+Ist+Pul
+1 paldin skils
+5 random paladin skils
+20 all stats
+50 life
+50 mana
+30 all rezistenc
+15% frw
+50-80% magic find
+200-300% enchanted defensive
-------------------------------------------------
Soul´s Spell
Shield 3 socket
Ohm+Gul+Ist
+1-2 Amazon skills
+3 Combat skills(Amazon)
+10% lighting dmg
+10% poison dmg
+25% frw
+25% ias
+40 all resist
+10% returned as:Soul
+charged 5/5 oak sage lvl 5
+Dmg Undead 50-110%
+Dmg demons 50-110%
Might of Heavens
armor 4socket
Shael+Um+Ist+Pul
+1 paldin skils
+5 random paladin skils
+20 all stats
+50 life
+50 mana
+30 all rezistenc
+15% frw
+50-80% magic find
+200-300% enchanted defensive
-------------------------------------------------
Soul´s Spell
Shield 3 socket
Ohm+Gul+Ist
+1-2 Amazon skills
+3 Combat skills(Amazon)
+10% lighting dmg
+10% poison dmg
+25% frw
+25% ias
+40 all resist
+10% returned as:Soul
+charged 5/5 oak sage lvl 5
+Dmg Undead 50-110%
+Dmg demons 50-110%
Re: Sin Wars(D2 mód)
Tady jsou nějaké ty návrhy na dovednosti monster:
Super Mana/Life/Stamina Drain
- aura generovaná u bossů
- kolem postavy se objeví animace jako u homing missile (pro life temně rudý odstín, pro staminu žlutý), která bude vysávat life/manu/staminu
Rage
- pro rychlá monstra ve skupinách jako fetishové, fallení, stygian dogs apod.
- funguje jako kletba (sesílá ji šaman, stygian hag atd.), kolem monstra se objeví podobné "čáry" jako u Frenzy, ale s oranžovým nádechem
- zvýší rychlost běhu i útoků, ale sníží poškození
Stone form
- pro obyčejná monstra, např. Urdar, Brute, Sand Raider a jiní, co útočí zblízka
- monstrum zešedne, přestane se pohybovat a léčí se výrazně rychleji, při útoku na něj vrací část poškození
- použije se pouze pokud má méně než 1/3 hit pointů
Aura of Immortality
- náhodně generovaná u bossů
- všichni v dosahu této aury (vyjma bosse) nemohou zemřít, tzn. jejich life neklesá pod 1
Monstra útočící na dálku by občas mohla použít double throw.
Taky mě napadlo, že v Diablu není nijak využité prostředí. Proto jsem sepsal pár návrhů, jak ho udělat o něco nepřátelštějším
Akt 1 ... čas od času začne padat otrávený (zelená barva) déšť, který bude dávat poison damage
Akt 2 ... v poušti se budou prohánět tornáda (jako u druida, jenom trochu do béžova), která nepůjde nijak zničit, physical dmg
Akt 3 ... otrávený déšt z prvního aktu + blesky (pochopitelně lightning damage)
Akt 4 ... meteory z River of Flame budou padat všude a častěji, popřípadě by na pláních mohly s kvílením prolétávat duše zemřelých, které při zásahu udělí magické
poškození
Akt 5 ... vánice občas zesílí (vločky budou padat hustě pod velkým úhlem), postavy zmrznou (cannot be frozen funguje), cold damage
Nevím, jestli je to všechno proveditelné, ale přinejmenším ty meteory ze 4. aktu by měly jít rozšířit na více lokací.
To kolij: Myslím, že Javůrek někde psal, že v Sin Wars modu RW nebudou.
Super Mana/Life/Stamina Drain
- aura generovaná u bossů
- kolem postavy se objeví animace jako u homing missile (pro life temně rudý odstín, pro staminu žlutý), která bude vysávat life/manu/staminu
Rage
- pro rychlá monstra ve skupinách jako fetishové, fallení, stygian dogs apod.
- funguje jako kletba (sesílá ji šaman, stygian hag atd.), kolem monstra se objeví podobné "čáry" jako u Frenzy, ale s oranžovým nádechem
- zvýší rychlost běhu i útoků, ale sníží poškození
Stone form
- pro obyčejná monstra, např. Urdar, Brute, Sand Raider a jiní, co útočí zblízka
- monstrum zešedne, přestane se pohybovat a léčí se výrazně rychleji, při útoku na něj vrací část poškození
- použije se pouze pokud má méně než 1/3 hit pointů
Aura of Immortality
- náhodně generovaná u bossů
- všichni v dosahu této aury (vyjma bosse) nemohou zemřít, tzn. jejich life neklesá pod 1
Monstra útočící na dálku by občas mohla použít double throw.
Taky mě napadlo, že v Diablu není nijak využité prostředí. Proto jsem sepsal pár návrhů, jak ho udělat o něco nepřátelštějším
Akt 1 ... čas od času začne padat otrávený (zelená barva) déšť, který bude dávat poison damage
Akt 2 ... v poušti se budou prohánět tornáda (jako u druida, jenom trochu do béžova), která nepůjde nijak zničit, physical dmg
Akt 3 ... otrávený déšt z prvního aktu + blesky (pochopitelně lightning damage)
Akt 4 ... meteory z River of Flame budou padat všude a častěji, popřípadě by na pláních mohly s kvílením prolétávat duše zemřelých, které při zásahu udělí magické
poškození
Akt 5 ... vánice občas zesílí (vločky budou padat hustě pod velkým úhlem), postavy zmrznou (cannot be frozen funguje), cold damage
Nevím, jestli je to všechno proveditelné, ale přinejmenším ty meteory ze 4. aktu by měly jít rozšířit na více lokací.
To kolij: Myslím, že Javůrek někde psal, že v Sin Wars modu RW nebudou.
Naposledy upravil(a) Mirda dne 01.07.2010, 17:28 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Sin Wars(D2 mód)
tj skoda, ale ty tvoje pozadi v aktech se mi hafo libi
Re: Sin Wars(D2 mód)
obávám se že ty změny prostředí nepůjdou, i když možná by to šlo udělat jako pastě nějak teoreticky. ALe je to suprovej nápad .)
Co se týče runových slov tak zatím nevím, třeba změním názor a nějaká budou .), večer sem ještě hodím tabulku nových skillu žoldáků act 1 a 2.
Co se týče runových slov tak zatím nevím, třeba změním názor a nějaká budou .), večer sem ještě hodím tabulku nových skillu žoldáků act 1 a 2.
Re: Sin Wars(D2 mód)
hele nevim jestli by to slo(kdyby jo tak jestli by jsi chtel-jak moc chces menit hru), ale co trochu zmenit ancienty? misto tří barbaru tam dat treba barbara+amu+sosu? barbar by mel jako hlavni dovednosti BO+WW/double throw, ama valkyra+GA/strafe a sosa hydra+lighting/ice blast
jinak skilly, treba Andy bych dal jedovou obměnu Frost orbu s tim rozdilem ze by z Poison orbu nevylítávaly malý bolty ale nechával by za sebou jedovou stopu jako poison ostepy u amy a na konci by vybuchla jako poison nova(nebo neco ji podobnyho)
countesce bych dal strafe, at to neni tak snadnej boss
k durielovi by se mi libilo kdyby se moh ponorit do pisku jako maggoti (nevim jestli to lze u duriho realizovat kvuli tomu ze na to nema asi na 99% animace) a nebo by moh klást ty líhně z kterých by se vylíhli už velcí maggoti.
v chaosech bych zmenil otvirani pečetí. po každý pečeti by se ukázala skupina uniq (jako v klasickym D2)+slabší kopie diabla. s každou další otevřenou by kopie sílily až k u otevření všech pěti by se oběvil sám diablo.
a nakonec...u baala, opet nevim jak moc je to realizovatelny, ale místo toho aby kouzlil kopii sebe samotnyho, tak by moh vykouzlit kopii hráče/hráčů. každý hráč by mohl útoči pouze na svouji kopii. v případně smrti hráče by zmizela i jeho kopie. (zamezilo by se bezhlavému expení low levelu bez veci a lidi by fakt museli s tema postavama neco hrat. kopie charu by měli pevně daný life jako jiný creepy s tím že by používaly dovednosti jako ancienti(pevně navolený pro každej charakter)
nevím co z toho lze eralizovat nebo co z toho bys chtel realizovat, jen myslenky/navrhy :-) *A*
jinak skilly, treba Andy bych dal jedovou obměnu Frost orbu s tim rozdilem ze by z Poison orbu nevylítávaly malý bolty ale nechával by za sebou jedovou stopu jako poison ostepy u amy a na konci by vybuchla jako poison nova(nebo neco ji podobnyho)
countesce bych dal strafe, at to neni tak snadnej boss
k durielovi by se mi libilo kdyby se moh ponorit do pisku jako maggoti (nevim jestli to lze u duriho realizovat kvuli tomu ze na to nema asi na 99% animace) a nebo by moh klást ty líhně z kterých by se vylíhli už velcí maggoti.
v chaosech bych zmenil otvirani pečetí. po každý pečeti by se ukázala skupina uniq (jako v klasickym D2)+slabší kopie diabla. s každou další otevřenou by kopie sílily až k u otevření všech pěti by se oběvil sám diablo.
a nakonec...u baala, opet nevim jak moc je to realizovatelny, ale místo toho aby kouzlil kopii sebe samotnyho, tak by moh vykouzlit kopii hráče/hráčů. každý hráč by mohl útoči pouze na svouji kopii. v případně smrti hráče by zmizela i jeho kopie. (zamezilo by se bezhlavému expení low levelu bez veci a lidi by fakt museli s tema postavama neco hrat. kopie charu by měli pevně daný life jako jiný creepy s tím že by používaly dovednosti jako ancienti(pevně navolený pro každej charakter)
nevím co z toho lze eralizovat nebo co z toho bys chtel realizovat, jen myslenky/navrhy :-) *A*
Re: Sin Wars(D2 mód)
No, moje moto zní: čím více myšlenek, tím větší šance že něco z toho půjde .). Problém s monstry a skilly je v tom, že monstra mají přednastavené chování. Bohužel si nemůžu toto chování libovolně měnit, může použít maximálně už nějaké jiné. Hodně věcí musím také teprv odzkoušet. Co se týče hlavních bossů, nové skilly by na nich fungovat snad měli, už jsem to viděl jinde, jinak jsou ale celkem hardcoded(to už nejsou jen txt změny ale masivní hrabání se v kódu hry)
Níže tabulka skillů pomocníků act 2
Níže tabulka skillů pomocníků act 2
Re: Sin Wars(D2 mód)
das tyhle tabulky i na javor.suewebik.net???
Re: Sin Wars(D2 mód)
Tam je hodím až to budu mít kdyžtak finálně namódované.
Docela bych také obměnil 3 skilly u amazonky, jeden z větve spear javelins a 2 z větve bows and crosbow, tak můžete vymýšlet
Žoldáci act 1 .)
A teď to jdu namódovat a otestovat .)
Docela bych také obměnil 3 skilly u amazonky, jeden z větve spear javelins a 2 z větve bows and crosbow, tak můžete vymýšlet
Žoldáci act 1 .)
A teď to jdu namódovat a otestovat .)
Re: Sin Wars(D2 mód)
dal bych tam skill, ktery vystreli jeden sip(sip by mel skin jako poison bolt), ktery pri narazu do nepratel udela poison novu.
Re: Sin Wars(D2 mód)
jak to mas s testovanim? jak je aktualni patch ke stazeni a taky kdy budse zas spoustet testovaci server? ja jen ze sem koukal na buildy co chces odzkouset a moc jich neni odzkouseno a vzhledem k tomu ze u me D2 trochu stagnuje uvital bych zmenu a moznost zkoumat novy moznosti(skily atd)...
Re: Sin Wars(D2 mód)
Viděl bych to tak že dodělám pomocníky a bude nová verze. V případě zájmu bych pak mohl pustit realm.
Teď dělám na verzi 1.0.7, 1.0.6. je ke stáhnutí níže:
http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... tch_d2.mpq
Teď dělám na verzi 1.0.7, 1.0.6. je ke stáhnutí níže:
http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... tch_d2.mpq