Tady jsou nějaké ty návrhy na dovednosti monster:
Super Mana/Life/Stamina Drain
- aura generovaná u bossů
- kolem postavy se objeví animace jako u homing missile (pro life temně rudý odstín, pro staminu žlutý), která bude vysávat life/manu/staminu
Rage
- pro rychlá monstra ve skupinách jako fetishové, fallení, stygian dogs apod.
- funguje jako kletba (sesílá ji šaman, stygian hag atd.), kolem monstra se objeví podobné "čáry" jako u Frenzy, ale s oranžovým nádechem
- zvýší rychlost běhu i útoků, ale sníží poškození
Stone form
- pro obyčejná monstra, např. Urdar, Brute, Sand Raider a jiní, co útočí zblízka
- monstrum zešedne, přestane se pohybovat a léčí se výrazně rychleji, při útoku na něj vrací část poškození
- použije se pouze pokud má méně než 1/3 hit pointů
Aura of Immortality
- náhodně generovaná u bossů
- všichni v dosahu této aury (vyjma bosse) nemohou zemřít, tzn. jejich life neklesá pod 1
Monstra útočící na dálku by občas mohla použít double throw.
Taky mě napadlo, že v Diablu není nijak využité prostředí. Proto jsem sepsal pár návrhů, jak ho udělat o něco nepřátelštějším
Akt 1 ... čas od času začne padat otrávený (zelená barva) déšť, který bude dávat poison damage
Akt 2 ... v poušti se budou prohánět tornáda (jako u druida, jenom trochu do béžova), která nepůjde nijak zničit, physical dmg
Akt 3 ... otrávený déšt z prvního aktu + blesky (pochopitelně lightning damage)
Akt 4 ... meteory z River of Flame budou padat všude a častěji, popřípadě by na pláních mohly s kvílením prolétávat duše zemřelých, které při zásahu udělí magické
poškození
Akt 5 ... vánice občas zesílí (vločky budou padat hustě pod velkým úhlem), postavy zmrznou (cannot be frozen funguje), cold damage
Nevím, jestli je to všechno proveditelné, ale přinejmenším ty meteory ze 4. aktu by měly jít rozšířit na více lokací.
To
kolij: Myslím, že Javůrek někde psal, že v Sin Wars modu RW nebudou.