Vorvy píše:jo tak v tom pripade tomu rozumim.. kazdy je svym zpusobem sberatel, na webu si clovek brouzda dokud si nenajde nejakej equip kterej by se mu libil.. ja to delam dnes a denne u vsech her co hraju..
.. s tema rare v TQ mas pravdu, ja osobne si oblibil savlozub a s nim jsem to hrave dohral a daval si to i v secret lvlu..
a pokud se pamatuju, tak pokud jsi pred chimerou chtel utect, tak z te sve bambule vyprskla gejzir ostnu a ten uplne brutalne vysaval HP, neco jako poison od avalonskejch sestricek pro low chary
btw: dokud se diskuze ucastnime jen my dva tak asi citace nebudou treba vubec, pozname komu je to namireno
Když odhlédneme od grafického pozlátka a porovnáme TQ a D2 LOD z hlediska herního penza, tak jsou ty hry takřka stejně dlouhé, TQ je ve "4. aktu" (Týfón) o trošku kratší... ale vezmi si, kolik je v TQ předmětů setové a unikátní povahy... (nemluvě o prefixech a suffixech u magických a rare předmětů)... I při zachování MF , kdyby Blizzard přidal v patchi 1.13 či dalším, unikáty a hlavně setové sady, tak ta hra bude mít větší šmrnc...
nemusí to být nic "overpowered", tedy "nadměrečného", ale ...
Jak jsem poněkud offtopickově nadhodil ve vláknu "Rady beginnerovi" v komunikaci s "Marastem", změnit logiku předmětové politiky, obohatit množinu prefixů, suffixů, více setů a unikátů a Diablo II bude zas o něco lepší...
A ještě jednu, souvisejícíně-nesouvisející "myšlenku" utrousím
na TQ fóru byl (možná stále je, ale asi už se tomu nevěnuje) jistý Luskahn, který si stanovil cíl, že vyrobí mód (nejprve jen 2. akt) z Diabla II LOD do Titan Questu... Začal, vypadalo to úchvatně, ... nevím, jak by třeba vyráběl Unravellery (radamenty a spol., to jsou jedny z monster, která nemají v TQ ani stejného, ani podobného protějška...)
Kdybych měl alespoň trochu programátorského ducha, přihlásil bych se mu jako spolupracovník....
Btw - tady mě napadá - Diablo generuje mapu, předměty a nepřátele, TQ generuje pouze vybavení nepřátel, mapa i skladba monster je konstantní...
Edit: Nedalo mi to, a osvěžil jsem si paměť... Chiméra je na začátku 3. aktu, na konci paláce nad těmi Visutými zahradami... Ta potvora, o které mluvíme oba, je Mantikora (Manticore).