Co byste chtěli od MMORPG?

Všechny ostatní hry...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72
Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 16.02.2010, 12:59 hod.

Vždyť píše že hodně z toho bude přednastavené... v podstatě nebudeš muset nastavovat víc než ve wow když nebudeš chtít, kdyby jsi si přečetl vše věděl bys že je to volitelné....

Taky přidám něco co mě napadlo:
Když už mluvíš o critu, tak by bylo imho logické aby se s přibývajícím lvlem (nebo spíš s přibívajícím časem boje s ostatnímy) zvyšovala například crit chance - jak už jsem psal dřív že by měla být na každou "příšeru" jiná a s bojem s ňou by se zvyšovala a jak jste říkali že by to bylo moc složité - tak by se to dalo zjednodušit, že bys měl crit chance na různé classy (5% na humanoidy, 3% na spectral atd...) a ta by se zvyšovala podle toho jak moc jsi s těmito classy bojoval (to neni zas tak složité na implementaci imho), a to proto že crit je vlastně odhalení protivníkových slabin, a jak jinak se je dozvíš než pokračujícím bojem s nepřítelem :) Takže například by jsi několik hodin bojoval se zvířatama a další den by se ti zvýšila crit chance na ně o 0,3% :) (zase aby se nezvyšovala moc aby pak každý nedával crit pořád). Prostě aby to nebylo jak ve wowku že s přibývajícím lvlem se ti snižuje šance na crit - chujárna :-x

K těm různým ochranám, že na něj nebudeš moct nic seslat nebo útočit, nebo se spell reflectem, bylo by dobré kdyby měl třeba wizard (například, nebo jakákoliv bytost magicky obdařená) schopnost takové ochrany na té osobě odhalit, ale třeba neschopný magič by je samozřejmě neviděl :) (nebo bojovník nějaký který nedisponuje magií)

K těm classám, nebylo by špatné ještě nějaká jejich kombinace - například co monstrum "posedlé" spectrem? :) Ale to možná až později ve hře než aby se na to tvořila nová classa :)

A ještě bych měl dodatek ke cástění atd jestli bude třeba být otočený k protivníkovi atd (podobnost LoSu ve wowu). Myslím že by to bylo nejlepší kdyby to bylo tak, že by ses když začneš cástit automaticky otáčel (pokud by tedy bylo třeba stát k němu čelem) - to otáčení by ti o nějaké % zvýšilo cast time (aby měl výhodu někdo kdo se tě bude snažit zmást tím že bude běhat - a nemusí to být jen blízko tebe - a tím pádem se caster bude muset snažit víc zaměřit -> větší cast time). Samozřejmě by i hráči měli být "neprostupní" ne jak ve wowku duchové :o) I když duchové by asi prostupní být mohli s nějakým zpomalením třeba :)
Taky by možná bylo dobré kdyby magie na blízko způsobovala větší škody - aby měl někdo kdo ovládá magii nějakou ochranu proti někomu kdo na něj naběhne hned nablízko... myšleno tak že se mi zdá blbost aby nějaká melee char se sekerou naběhl na mága v róbě a začal do něj sekat a "nic" se mu nědělo když by ve skutečnosti stačila jedna rána a byl by vkelu :) pokud by neměl nějaké štíty na sobě samozřejmě ;)

No, snad to není zmatečné :)
The darkness determinates the light.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 16.02.2010, 22:00 hod.

crit bude pevný pro všechny, je to tvoje šance že se ti povede úder, cíl s tím nemá co dělat....

mezi skilly bude i skill tab pro ovládání, bude tam i posednutí, ale nebude to omezené jen na spektry..

už sem mluvil o detekčních kouzlech, pokud budeš mít dostatečnou schopnost, můžeš o nepříteli zjistit prakticky vše... bude proti tomu samozřejmě i ochrana, tahle hra nebude jen souboj damage a hp, bude tam toho daleko víc co zlepšovat, ale nebude to složité, nevim k čemu bych to přirovnal... zkuste si najít skill wheel z homam 5, to je teprv bordel, ovšem jen na první pohled...

btw: http://www.heroes-centrum.com/skillwheel3.html

to míření, skutečně si to představ jako že držíš v ruce pistoli, a prostě cíl musíš trefit, když kolem tebe lítá, je samozřejmě těžší ho trefit, zaměření skillů je jen u některých kleteb, debuffů nebo kouzel která se navádí... samozřejmě ve hře budou schopnosti, které ti s tímhle pomohou...

nelze říct že by nějaká kouzla byla silnější, budou tak silná, jak si je vytrénuješ, i melee chary budou mít obrovskou škálu vlastních kouzel a útoků pro podporu zbraní...

class bude určovat nejzákladnější pravidla, podle kterých budeš hrát, u hry bude i jasný tutorial, který vyzdvihne výhody každého a přátelsky tě zavede do standardů hry...

připravte se že možná budu editovat ;)

edit: zkusím nějak definovat elementy, alespoň základně...

physic damage
fire damage
cold damage
lightning damage
magic damage
essential magic damage (na tu není resistence, hráči jí témeř nebudou moci používat, určitě ne do levelu 950, budou to různé surové síly přírody...)
light magic damage
dark magic damage
psychic damage
soul damage
base damage (tohle bude damage za pády, těžká zranení a podobně, nebude na něj přímá resitence, ale budou způsoby jak ho snížit, už sem to psal u definování atributů)

poison damage - tady je to složitější
disease - nejrůznější nemoci, nemusí způsobovat damage, ale třeba snižovat atributy
pak příjdou různé druhy jedů, základní jedy budou spadat pod toxic poison, v tom bude většina poison damage, prostě poison, ale pak budou speciální jedy jako nervové, temné, démonické atd, různé otravy si hráči budou moci vyrábět... na tyhle otravy funguje poison resistence maximálně z 40%, zbytek hráč musí nabrat konkrétně...

všechny elementy budou moci být posíleny jakýmkoli jiným, díky tomu vznikne třeba temný oheň, magický mráz atd, cíl pak musí mít oba resy, pokud jeden z nich nemá, dostává plné damage! (není to třeba 50 na 50 jako CE, prostě se počítá nižší resist)


zvláštní requirements: u některých skillů, itemů nebo imunit (atributů) se můžete setkat s např. req. title: Destroyer, required class: Spectre, required skill:, required "mount":...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 16.02.2010, 22:39 hod.

No, otázka je, jestli to definuješ jako že se ti povede úder nebo jako možnost vyhledání slabin nepřítele :) protože v tom druhém případě v podstatě na cíli záleží - pokud budeš roky bojovat se zvířaty a v životě neuvidíš ducha (nebo cokoliv odlišného od zvířat) těžko budeš znát jeho slabiny ...
The darkness determinates the light.

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 17.02.2010, 08:33 hod.

To s tím křížením magie je dobrej nápad. Akorát ten level 950 je předimenzovaný-já bych to udělal tak jako v GW-maximální level 100, ale i nad 100 půjde expit, akorát ty levely po stovce budou mií menší vliv na sílu postavy, ale budou ho mít.
PS:když je to české MMO, tak by mělo mluvit česky ne?Nebo spíš bych udělal AJ a CZ a každý si vybere, co chce.
Jinak Gramme děláš to jako free, nebo jsi třeba člen nějakého vývojářského týmu komerečního produktu?
Jinak-co classy a talenty? Já bych udělal určité skilly, tak jak diablo 2, ale a tím, že by nějaké skilly šly dodatečně naučit, například vyčíst z knih, nebo svitků, které by byly rozházeny po světě. Ty nejcennější skilly by dropovaly z bossů(svitky) a měly by brutální požadavky(viz Gramm). Classy bych udělal vyvážené, ovšem boj MMO nestandartní-něco jako v Age of Conan.
Moje návrhy na classy a talenty:
Paladin-bojovník na blízko, co umí i léčit(talenty: útok-veškeré útočné skilly, podpora-aury, buffy, Léčení-všechna léčivá kouzla)
Šaman-kouzelnk, oděný v težším brnění, pomocí meelee damadge bude aktivovat kouzla
(talenty:Moc medvěda-útoky na blízko, potom Bouře-elemental damadge,
Příroda-léčení a přírodní kouzla)
Dobyvatel-striktně zabijácká classa(talenty:Běsnění-berserk, 2 jednoruční zbraně, Obrana-zvášení obrany, tankování, potom Těžký boj-halapartny, velké 2ruční zbraně)
Templář-taknovací class(Síla-veškeré údery a útoky na blízko, Ochrana-buffy zaměřené na ochranu, Výdrž-tankování
Vrah-rychlý zabiják, schovávání se do stínu, max. dps, ale málo HP(talenty:Vražda-obsahuje podpůrné buffy a jedy,Lstitvost-útoky ze stínu, Síla-masivní útoky z dvouruční zbraní, více HP, stealth redukován)
Temnonoš-temná obdoba paladina(talenty:Stín-stínová kouzla, něco i na dálku, Trápení-DoT, stínové buffy na meč, DoT, Obětování-umožňuje přečerpávat HP do MP, za cenu ztráty HP nebo MP dávat největší rány)
Mág-prostě klasika(talenty:Led, Oheň,Blesk-růzdné druhy kouzel)
Černokněžník-Klasiká, temný mág(talnety:Moc stínu-stínová kouzla, DoT, Vyvolávání.vyvolávání potvor, Temná síla-možnost nosit 2ruční meč, proměnit se v démona na určitou dobu-meelee DPS)
Elementalista-něco jako Černokněžník, umí ale léči a používat přírodní elementy(Talenty:Blesk-blesková magie,Přírodní moc-například vyvolání smečky vlků, nebo vražedné rostliny, Obnova-léčení)
Kněz-hlavní léčitel, umí ale dávat i solidní DMG(talenty:Svatá magie-léčení, svatá kouzla na DPS, Výdrž-buffy na ochranu kněze, Zbožnost-zefektivnění kouzel, vyvolání třeba anděla, co za něj bude bojovat, Boží kouzla-podpora, ochrana spolubojovníků, Obětování
sám sebe, aby mohl zachránit někoho jiného/to bych dal i paladinovi/)
Střelec-Fyzické DPS na dálku(talenty:Obrana-boj nablízko, oslabení dálkového DMG, Střelba-posílení dálkového DMG,Oslabení-různé druhy debuffů, jedy a podobně, jak na šípech, tak na zbraních)
Mnich-kombinace svaté DMG a rychlého boje(talenty:Boj-kopání rukama, nohama, Ochrana-ochrana mnicha, spolubojovníků, Krev-DoT na blízko, krvácení)
Toto by byly povolání společná pro človéha a elfa, některá by mohl zastávat i démon/duch/ )
Pro zvířata bych vymyslel ůplně jiny systém povolání a spellů, Zvířata by začínala bez abilit, postupně by nacházely"Zvířecí skilly" a z nich by si sestavili vlastní povolání, ale systém bych převzal z D1, aby například medvěd měl sice třeba slabší kouzla, a solidní meelee, ale silnější by se nemohl naučit(malý intelekt-podobný systém bych zavedl i u svitků nalezených jinými postavami. Další co mě napadlo by bylo, že by se člověk nechal pokousat vlkodlakem nebo pírem a hádejte co by se z něj asi stalo :D
Nebo by se člověk mohl například stát démonem-Černokněžník třeba, nebo i duchem, po nějakém složitém questu)


Možná vymyslím další :D
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od damagedeath » 17.02.2010, 08:52 hod.

Xatra: s tou češtinou si děláš srandu...

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 17.02.2010, 09:26 hod.

Tak to poangličtíme. Jako mě je to jedno, AJ umím slušně, ale mysím si, že když je to český projekt tak by měl česky mluvit a psát. Navíc, kdyby to bylo v češtině, tak to přiláká víc hráčů(pokud to má být free :D ).
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 17.02.2010, 12:54 hod.

O tom že by tak rozsáhlý projekt měl být free silně pochybuji :) Nejlepší řešení je to udělat produkci do co nejvíce jazyků, tedy myslím si že aj + cz není velký problém, rozhodně ta aj tam musí být pokud to má hrát slušné množství lidí... se podívejte jak dopadla Divinity II která má sotva anglické dialogy a na aj se němčouří vykašlali a dobře jim tak že tak dopadli když si neumějí vlastní hru poangličtit
The darkness determinates the light.

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 17.02.2010, 13:15 hod.

Já bych byl buď pro free s dobrovolnými příspěvky, nebo něco jako 4story, prostě:hraj si, klidně zadarmo, ale za přístup do lepších zón plať. Ale to ať si Grammator rozhodne sám. Taky by mě zajímalo na jakém enginu hra pojede.
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
Jireky
Doom Knight
Příspěvky:440
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Jireky » 17.02.2010, 14:20 hod.

4story ... :roll:
[ZeroOne]to Jireky: S tebou se opravdu neda domluvit. Kazdy argument se snazis co nejvice urputne vyvratit.[/ZeroOne]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 17.02.2010, 15:00 hod.

4story je dobra b*bost, ale model na placení je slušný.
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 17.02.2010, 22:19 hod.

je hezký že si si dal práci s classy, ale kdyby si přečetl celý topic, dozvěděl by si se že:

1) classy určují jen vzhled a nejzákladnější parametry
2) nejsou žádné staty ani skilly za level, žádné pevné skilly, za level up nic přímo nezískáš
3) level funguje naprosto odlišně než v ostatních RPG/MMO, je to jen "technology tree", spřístupňuje možnosti, zvyšuje limity, ale nic nedostáváš...
4) skilly a staty se zvyšují externě, a můžeš se naučit téměř jakýkoli skill...

edit: samozřejmě můžeš svou postavu usměrnit výběrem povolání

povolání je oblast, na kterou se orientuješ, ve hře to probíhá tak, že třeba vlezeš do nekromantského města, začneš plnit jejich questy za což dostaneš hodnost v povolání nekromancer (můžeš jich mít víc a tvořit vlastní), přístup ke skillům a schopnostem nekromantů, jejich itemům atd, ale je to vlastně jen "supermarket" pro ty, co mají rádi nekromancii, povolání bude hodně... že máš povolání nekromancer neznamená, že nekromancer jsi...

edit: co se týče distrubuce a lokalizace, nikde sem neřekl že to bude freečko, vývoj bude drahý, a budu ho hodně platit ze svého, a ty prachy budu chtít zpět, určitě ale nechci žádné poplatky za hraní (ale je možný že si je vydupe někdo jiný)...

co se týče lokalizace, čeština bude, ale jen omzeená ( "holy fire spell" nebude "kouzlo svatý oheň" ale "kouzlo holy fire"), každopádně hra bude v angličtině, bůh ví, jestli se vůbec bude dělat v čechách, to studio, s kterým sem mluvil je teda české...

každopádně tohle bude ještě dlouho trvat, tohle je jen předpříprava konceptu, do kterého můžete kecat...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od damagedeath » 18.02.2010, 12:41 hod.

xatra píše:Tak to poangličtíme. Jako mě je to jedno, AJ umím slušně, ale mysím si, že když je to český projekt tak by měl česky mluvit a psát. Navíc, kdyby to bylo v češtině, tak to přiláká víc hráčů(pokud to má být free :D ).
V tom se právě mýlíš...pokud jde o hry, je třeba se snažit zasáhnout větší spektrum hráčů, nejen české...vžycky se dá udělat překlad pro danou zemi, ale jinak si uvědom, že angličtina je dnes mezinárodní, tudíž světovej jazyk, a proto je nejlepší volbou!!!

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 18.02.2010, 14:24 hod.

teď rozeberu herní prostředí...

1) náboženství

ve hře bude nebe a peklo, to ale nebudou nějak božské strany, budou to jen hluboce respektovaná, nejmocnější království, jinak bude ve hře mnoho bohů, vládnoucích různým silám, můžete na ně narazit, stát se jejich vyznavači a požádat o jejich sílu (pokud splníte určité požadavky - chránit jejich zvěř, vesnice, které je uctívají...)

města budou buď vyznávat peklo a nebe (v různých stupňích, těch opravdu pekelných nebo nebeských bude jen pár), mohou být neutrální nebo vyznávat nějaké náboženství (jedno z nich bude i právě nekromancie (Rathma))

2) války

hra se vás bude snažit zatáhnout do velkých konfliktů, na každé straně se srazí tisíce hlav a mezi nimi mohou pobíhat stovky hráčů

války můžete vyvolat i sami, války mezi klany nebudou výjímkou, díky hráčům bude fungovat reálná diplomacie se vším všudy, můžete se stát i vládcem původně počítačového království...

představte si tísicihlavou armádu, u které 3 hráči s levelem 800+ vynakládají všechny své síly, aby jí zahalili před zraky nepřítele atd.

3) prostředí

Hra bude neskutečně rozsáhlá, hlavní město bude obrovské, větší než všechna 3 města v SA dohromady, nejvíc místa zaberou oceány, hra tedy bude planeta, velikost si radši netroufám odhadnout ale půjde o stovky km v obvodu (právě kvůli oceánům, a rád bych aby výlet do hor byl na den, ne na hodinu)...

najdete tu pole, lesy, divokou krajinu, džungli, vysoké hory, poušť, stolové hory, na které bude nesmírně obtížné se dostat, a kde budou např. dračí hnízda, jeskyně, města podvodní, podzemní, město plovoucí v lávě, dokonce jedno město ve vzduchu...

bude tam přímo pohádkový kraj ale i kraj mrtvý, temný, v noci bude skutečná tma, sice jí nemám rád, ale patří k tomu, takže v noci půjde venku opravdu o krk

4) co dělat?

kromě vybíjení všeho co potkáte můžete nalézt všude možné malé vesničky a samoty, kde může být třeba nějaký hrdina (supersilný), kterého můžete vyzvat na souboj, různě v krajině můžete nalézt hrady, zámky, dungeony občas nějaký boss

o klanech sem mluvil už hodněkrát, pokrývají vše, co bylo možno kdy dělat, od válek, budování, obchodu po dobývaní, dobrodružství, lov, intriky...

sport, budete moci hrát i mírově, věnovat se sportu, soutěže v běhu, jízdě na koni, střelbě, krocení draka a další havěti a hromady dalších soutěží, třeba nejlepší item, quest na čas atd., samozřejmě i gladiátorské souboje...

pak budou ve hře globální a lokální eventy, které budou do hry přidávat admini, nebo je hra generovat sama, nějaké katastrofy, vzestup nějakého vládce, který někam potáhne, ve hře se objeví nějaký artefakt (jen jeden!!!) a hafo dalšího...

5) mír

jak sem řekl, ve hře budou i zcela mírové lokace, ale i tam se půjde vylepšovat, prací, kovář, kouzelník, strážce, učitel, budovatel, cokoli...

dopravní prostředky - nejrůznější koně a další čtyřnohá zvířata (jednorožec, býk, slon, a hromada fiktivních), pak létající - pegas, drak, gigantický pták, gragoyl, démon, fénix, létající koberec, vodní zvířata, pak kočáry, lodě...

6) souboje hráčů

jak bylo psáno, souboje by měli být opravdu dlouhé, do lvl 100 kolem 5ti minut, do 500 kolem 20-30 minut, a kolem lvl 900-1000 i přes hodinu...
expy budou za ubrané hp, počet je podle ratingu (viz níže), většina soubojů nebude končit smrtí, ale porážkou (druhý zdrhne)...

cast chary budou metat kouzla, meleeři budou šermovat či se jinak mlátit po hlavách, mostra a zvířata budou kuchat, trhat a mlátit (popř. kouzlit), střelci střílet, spektry podle zameření, anděl je melee killer a zárověň caster, duch může bojovat i jen tím že vámi proletí...

rating - hodnocení hráčů bude bodové ohodnocení, zvyšuje ho každý quest, zabité monstrum, level, získané skilly a staty a zvláštní itemy, bude nekonečný

7) high chary - možnosti high charů budou téměř neomezené, budou se pohybovat šílenou rychlostí, budou létat, budou ničit stovky protivníků naráz, menit terén, vládnout armádám, ničit, tvořit...

příklady:
-na celou armádu se snese blizzard, který jí ztíží boj
-high char rozdrtí bránu do města jediným kouzlem/úderem
-bojovník vletí do nepřátelských řad a vraždí jednoho za druhým
-200 mrtvol vstane, a znovu se pustí do boje
-jeden char proti armádě, náhle se však před ním otevře puklina a vyleze celá armáda démonů, nebo se kolem něj objeví celý klan
-jedna armáda poráží druhou, už není šance na vítěztví, zbývá jen utéct ale nepřítel hrozí pronásledováním, před nepřátelskou armádou se otevře zem a tak už nemůže dál, vaše armáda může v klidu zmizet
-stejná situace jako minule, teď se však high char postará o únik samotný, odteleportuje celou armádu pryč
-opět armáda prohrává, high char se ale rozhodne poslat pryč nepřátelskou armádu, nepřátelská armáda mále ale také svůj high char, ten kouzlo odhalí a včas zablokuje (fight char si původce kouzla vyčíhne a pustí se do něj)

cast chary budou lepší v drcení armád, melee chary a fighteři obecně (pokud nejste drak nebo 50m monstrum) budou daleko lepší v souboji 1 vs 1 případně 1 vs 5, prostě v malém počtu, cast char si bude (většinou) dávat sakra pozor, aby se mu fighter nedostal na tělo...

střelci budou nesmírně důležití pro strategii, pokud zaůtočí bez magie budou prakticky neodhalitelní a můžou neskutečně tvrdě zasáhnout klíčové postavy nepřátelské armády (velitele, buffery, hrdiny, jiné hráče)..

8.) itemy

ve hře budou tisíce itemů, cca 50-100 typů zbraní a brnění pod které bude spadat přes 500 druhů, každá lokace bude mít svůj repertoár, ve hře budou unique - to budou vždy nejlepší itemy daného druhu, který bude mít čas od času nějakou magickou vlastnost, pak sety, které budou nějakým způsobem spolupůsobit (dohromady tvoří štít, budou vás lépe chránit, bude se vám v něm lépe hýbat), vzácné předměty, které můžou mít nějakou speciální vlastnost (critical, bonusy), magické - očarované předměty (s ohněm, jedem, nějaká jiná magická vlastnost)...

všechny tyhle itemy budou mít tak maximálně pár magických nebo speciálních vlastností, jinak budou v podstatě obyčejné, ty právé itemy budou artefakty a uber itemy, ty můžou mít i velice speciální vlastnosti a zvláštní requierments...

itemy budou moci být hodně dobré (především pro ochranu, amulet tvořící štít např.), ale ty nejlepší si hráči udělají sami, itemy však nebudou rozhodující, naprosto drtící high char může mít v rukou celkem obyčejné meče, special points je v klidu nahradí...

maximální počet končetin schopných nést zbraň bude 4, luky budou vždy obouruční, jinak vše může být jednoruční
na postavě bude (podle umístění):
oblečení - košile/triko/vesta, gatě/sukně, atd..
1x brnění (může zakrýt celou postavu kromě hlavy, rukou a nohou)
1x chrániče ramen (pokud to nezabere brnění)
1x gatě (dolní část brnění, pokud to nezabere brnění)
1x boty (i při větším počtu nohou)
1x rukavice (i při větším počtu rukou)
1x chrániče rukou (na předloktí)
1x helma (čepice, šátek, čelenka) (i při větším počtu hlav)
1x šátek/šála/límec nebo jiný chránič krku (zdobný)
1x chránič křídel (pokud postava má)
2x náramek
2x amulet
4x prsten
postava (i když má brnění) bude moci mít plášť nebo kabát
pod brněním můžete mít místo oblečení např. talár

no snad sem na nic nezapoměl :)
tuhle kompletní výbavu budou mít jen humanoidi, ostatní classy budou mít různá omezení

pokud budete obr, budete moci používat normální itemy kromě střelných zbraní, ale nekteré itemy budou jen pro velké, některé jen pro malé...

několik itemů bude mít specifické requierments (povolání, class atd)

další itemy budou svitky, knihy, talismany, šperky a hromada přísad: kytky, šutry, hlína ze hřbitova a dalších lokací, prach a další blbost z různejch monster, kosti, krev, voda a další tekutiny...

samozřejmě různý elixíry, pro posílení atributů, skillů, jedy, výbušný a další dmg atd...

pak budou vzácný itemy, spadlej meteorit, kus hvězdy, sluneční kámen a takovýhle blbůstky, všechny typy itemů budete moci tvořit sami (psát knihy, dělat kameny, těžit)

9) zlepšování postavy

atibuty budou pomaličku růst použiváním, pokud kouzlíte čas od času se vám zvýší třeba energie, ale tohle bude jen občas něco...

atributy zvýšíte u různých classů různě, u zvířat např. žraním kořisti, u humanoidů elixíry, questy, baštěním některých kytek, tréninkem, oltáři, knihami a učením obecně, zabíjením bossů, vysáváním, skilly atd...

skilly zvýšíte pomocí special points a používáním, oltáři, knihami atd...

získáte opět knihami, učením, oltáři, za questy nebo odkoukáním

expy získáte za boj, za questy, oltáře, knihy, elixíry, trénink, pak činnostmi jako tvorba itemů a další práce, kouzlením, ježděním na "mountovi" atd... prakticky za vše...

10) tvář hráče

hra bude skutečná RPG, pro jednoho budete hrdina, pro druhého sv*ně

jak už sem psal, ve hře budou různé faktory:
evil/good factor - evil za vraždění, používání temné magie, good za plnění questů, povolání, ochranu a pomáhání (hráčům např.), některá povolání (anděl) potřebují velmi velmi vysoký good factor, jiná (démon) potřebují vysoký evil factor, ať už máte vysoký kterýkoli, někdo po vás půjde

fear factor - faktor strachu, i když jste good, můžou se vás lidi bát (to vám nijak moc neublíží, z andělů maj lidi panickou hrůzu, nikdy by si nedovolili je napadnout), s vysokým fear factor se můžete vyhnout přepadení, se záporným fear factorem z vás budou mít srandu i děti...

love/hate factor - některé říše vás mohou i milovat nebo nenávidět, to pomáhá pokud se derete na vedoucí pozice nebo chcete questy, lidi vás budou mít radši pokud vás nenávidí jejich nepřátelé

trust factor - pokud budete kašlat na questy, přestanou vám je NPC dávat, dá se spravit chytáním zlodějů a všeobecně vypomáháním strážím

wanted level - snad netřeba vysvětlovat :)

zatím všechny...

další co určuje vaší tvář je, jakou magii vyznáváte, pokud se například věnujete temné magii, nekromancii (nenávidí vás církev), pekelné magii... magii používají i fighteři tak pozor...

pak náboženství, není úplně dobré pro vaší pověst, když nevěříte v nic, pak to je nebe, peklo a přírodní bohové, které jsem zmiňoval, nejneutrálnější je věřit v matku přírodu (bude mít nějaké speciální jméno), která ovládá vše, od nebe po peklo...

no a pak váš zjev může ovlivnit váš obraz pro okolí, vždycky z vás vyzařuje to, čemu se věnujete pokud je někdo dostatečně schopný, aby to viděl...

edit: no a samozřejmě budete na svojí postavu moci použít hromadu efektů, které mají vyděsit atd ostatní hráče...

11) něco o fungování hry

- odpojení: pokud se odpojíte, vaše postava ještě 25s setrvá ve hře, žádný chicken se tedy nekoná, můžete jí taky nechat připojenou, i když vy nehajete (nechat jí třeba běhat nebo jinak trénovat, ale bude to limitované), po připojení budete tam, kde jste se odpojili, pokud nezvolíte jinak

- smrt: po smrti se objevíte doma se vším co vám zbylo (doma je to, kde si to určíte, nejde to ale všude), taky tam budou jakési waypointy, které budete moct i tvořit a pak se na ně portovat, jako waypoint si můžete označkovat i někoho, takže třeba necháte táhnout svojí armádu a mezitím někam půjdete, než bude na místě, tak se k ní portnete...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 18.02.2010, 16:34 hod.

Suprový MMO, jenomže to má pár bolístek. Za prvé metoda placení. Pochybuju, že někdo bude platit za něco, co později může být free. Za druhé-classy jsem jen tak nastínil, byl to prostě nápad, klidně to pusť z hlavy. Za třetí-hra má být sice propracovaná atd, ale problém je, že pro nováčka to bude složité. Za čtvrté-studio, se kterým komunikuješ, by muselo utáhnou finančně náročný vývoj. Za páté-pochybuju, že někdo bude hrát za medvěda nebo tak. Co já vím, třeba spolupracuješ s Blizzardem, ale toto je porstě realita, MMO bych klidně udělal, ale ten tvůj nápad, přesto, že je suprový, se zdá být jen velmi těžko realizovatelný.
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 18.02.2010, 20:26 hod.

zase řešíš blbosti :) placení je to poslední, o čem se teď může uvažovat a realizace je můj problém, ne tvůj... a složitý to nebude...

edit:

pište návrhy skill tabů, prostě si představte svůj ideální char, a jaké skupiny skillů by měl používat, budu je postupně psát sem:

fire skills - ohnivé útočné spelly
cold skills - ledové útočné spelly
lightning skills - bleskové útočné spelly
basic magic - základní magické dovednosti pro nejrůznější příležitosti (noční vidění, chůze po vodě, světlo, teleport...)
battle magic - bojová magie, střely a nejrůznější proudy, sloužící pro měření sil mágů
telekynesis - nejen hýbání předměty, ale i blokovací kouzla, odhazování, telekinecké vlny a exploze
combat skills - bojové dovednosti
combat fire - ohnivé bojové dovednosti
combat cold - ledové bojové dovednosti
combat lightning - bleskové bojové dovednosti
combat magic - magické bojové dovednosti
masteries - všechno možné, od axe mastery přes magic mastery po flying mastery, block mastery, shielding mastery, summon mastery...
charged skills - nabíjecí skilly
animal combat - combat skilly pro zvěř a monstra
vampirism - vampirická kouzla a bojové dovednosti (je tam i mučení a poison)
bone skills - kouzla založeená na kostech (dark magic, magic a physic damage)
necromancy - speciální nekromantské dovednosti a kouzla (revive např., speciální vyhledávání, různé typy corpse explosion a další kousky s mrtvolami), většinou dark magic
hunter skillls - kouzla a skilly pro střelce
ghost spells - kouzla pro spektry
soul spells - kouzla se soul damage
arcane spells - specialitky na tvoření itemů, oltářů, staveb, pastí, detekčních kouzel, procházení zdí atd, prostě to, co se umisťuje do terénu
dark magic - kouzla s dark magic damage
light magic - kouzla s light magic damage
good auras - aury posilující atributy
evil auras - aury snižující atributy
damage auras - aury zraňující nepřátele (všechny typy damage)
mystery skills - kouzla pro strašidelné efekty, tmu, světlo atd.
geospells - kouzla pro hrátky s terénem
natural magic - přírodní magie, většinou magic nebo physic damage
shields - magické štíty
defense school - kouzla a schopnosti pro odrážení, ochranu atd
poison skills - kouzla s nejrůznějším poison damage, bojové dovednosti posílené jedem
battle psychic - útočná psychická kouzla
control psychic - matoucí kouzla, kouzla pro kontrolu nepřátel
warcries - válečné pokřiky, buffy, debuffy, damage deal
holy combat - bojové dovednosti posílené light magic
dark combat - bojové dovednosti posílené dark magic
traps - pasti všech možnách typů (diablovké věžičky budou taky, ale jen pár)
shadow spells - kouzla pro spektry
stealth - kouzla a schopnosti pro nejrůznější zahalení
destruction - kouzla masové destrukce (meteor, blizzard, bouře, armageddon, sopka)
supernatural perception - kouzla pro detekci
cloaking magic - kouzla pro neviditelnost, neslyšitelnost a magické skrývání nejen sebe
shifting spells - kouzla pro přeměnu do všeho možného, i ve věci
summoning magic - nejzákladnější vyvolání, očarovat zbraně aby bojovali atd
summon golems - golemové a konstrukti
summon undead - vyvolávání všechn možných nemrtvých
summon demon - vyvolávání pestré škály démonů
summon nature - vyvolávání zvířat
summon elemental - vyvolání elementálů
summon monsters - vyvolávání příšer
summon souls - vyvolávání spekter, obrazů a éterických zbraní
+další summon taby...
hell magic - magie pekla
heaven magic - magie nebe
creation - speciální masteries - alchemy, blacksmith atd...
wind spells - kouzla na bázi větru
water spells - kouzla na bázi vody
windwalk - speciální bojový obor, něco jako shaolin kung-fu něco :D
giant combat - bojové schopnosti pro obry a velká monstra
stone spells - podobné jako bone spell, tentokrát jde o kámen, bude tu kouzlo pro krtkování - pohyb pod zemí
teacher skills - skilly pro expení a vylepšování ostatních
curses - nejrůznější kletby: debuffy, damage curses a težká hnusná prokletí, kterých nebude snadné se zbavit
antimagic - kouzla pro odstraňování kouzel, ničení štítů, odhalování magie, taky tady bude nejodpornější útočné kouzlo proti casterům
disintegration magic - kouzla která mají vyčistit cestu, ničení zdí, rozpad hmoty, černá díra ^^
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 18.02.2010, 22:26 hod.

Gramme a to kutíš sám nebo pracuješ v nějakém nezávíslém studiu? Nebo snad vyvíjíte next gen MMO?
Jinak u MMO je důležitá OPTIMALIZACE, to znamená, že hra pojede i na relativně staré šunce(sice bude vypadat hnusně, ale....pojede hratelně). A hlavně aby když se na obrazovce objeví pár lidí tak aby se hra nedolagovala :D Ideální mě proto napadá Q3 engine. Jde na něm udělat prakticky cokoliv a na vysoké detaily běhá slušně, na nízký a na šunkách. A navíc je zdarma. Je slušně optimalizovaný pro onlne hru. Ano, je to možná bl*ost, ale na druhou stranu...je to jen návrh, třebá má Gramm vlastní Grammator engine :D
Neber ty moje příspěvky jako "deme*tní kecy někoho kdo o tom nic neví". Jen se snažím poradit.
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 18.02.2010, 22:45 hod.

ne díky... věnuj se obsahu hry...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

xatra
Gorebelly
Příspěvky:215
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od xatra » 19.02.2010, 08:55 hod.

OK, akorát b mě zajímalo, na jaké technologii hra poběží :D
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.

Kdy se už člověk naučí zálohovat data?

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od damagedeath » 19.02.2010, 10:12 hod.

Gramme, jen jsem se chtěl zeptat: co se týká názvů itemů, monster...bossů atp. budeš zase vytvářet topic, kde budeš chtít poradit? A ještě jedna věc...budeš tam mít podobné inspirace, jako jsou v Avalonu (mám na mysli třeba...Javorův charm, Kroltův, Drakův set apod...)? Dík za odpověď...

Jinak jdu přemýšlet nad tou postavou.

Víš jak máš takový to zcela běžný kouzlo "nadvláda", to by se mohlo dotáhnout do dokonalosti a smíchat třeba se špióny, kdy char, kterej má schopnost nadvlády, nemusí vysílat špeha, aby zjistil slabiny nepřítele nebo takový ty základní informace (v případě třeba chystaného útoku na město), ale prostě by si ve finále na dálku podmanil nějakého nepřítele a ten by vše bez podezření zjistil...samozřejmě by tam byla nějaká procentuální šance na úspěšné ovládnutí, která by se levelem spellu zvyšovala...

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 19.02.2010, 21:22 hod.

ne, žádný takovýhle názvy se ve hře neobjeví... jen tvůrci a fiktivní jména, ale ti kteří mě znají, vědí že smysl pro humor mám, takže čekejte hodně easter eggů :)

edit1: editoval sem ty skilltaby na předchozí stránce...

edit2: upřesnění, pokud si koupíte imunitu, budete moci zvýšit resy nad 100...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Odpovědět

Zpět na „Další hry“