ne, nějaký další nápady?
poslední dobou spíš přemejšlim o melee charech, když vidim X-mena a další podobné filmy, tak mi dochází že melee nebudou za cast charama zaostávat ani náhodou
edit:
taky sem přemejšlel jak by fungovala hra v partě...
1) skupina (group) - pomocí této funkce se spojíš s ostatními, takže se mezi vás budou dělit expy, plnit se vám questy a budete společně získávat některé atributy + budete mít bonusy...
2) tým (team) - pomocí této funkce můžete tvořit tým, je to to samý jako group, akorát že pokud se připojíš do hry, objevíš se na místě kde je tvůj tým a uvídíš na mapě její členy, pokud by byl každý jinde, vybereš si u koho se chceš objevit...
3) přítel (friend) - pokud bojuješ po boku přítele, máš vyšší bonusy a můžeš se učit skilly, které používá (to ale můžeš i při boji s nepřítelem)
4) klan (clan) - klany budou mít různé vychytávky, oltáře, kde se můžeš objevit po smrti, nebo v nouzi a které ti můžou pomoci nabrat zpět ztracenou sílu, sídla, knihovny a učebnice, přítup k různým klanovým povoláním (klanový kovář, alchymista, učitel), klanové skilly (např. komunikace, teleport k členovi, teleport k sídlu), nějaký prachy ze zisku a další hromada bonusů, výtěžek s klanových questů i individuálních questů členů klanu, atd, atd....
edit2: s klany souvisí i hromadné skilly v tom smyslu, že jen bude moci vyvolat např. jen 8 hráčů, třeba kouzlo, který hodně boostne novej char, ale bude ho muset vyvolat 8 hráčů, jeden kouzlo navrhne a ostatní se do něj zapojí, navrhovatel zvolí cíl a kouzlo pak proběhne, pokud dosáhneš opravdu vysokého levelu kouzla, budeš ho moci zakouzlit sám, level zvýšíš stálým opakováním (je to dost logický)
druhej příklad, 10 kouzelníků spojí své síly aby seslali na zem nějakej hodně velkej průšvih, ať už jde o nějakej meteor, štít, bouřku nebo cokoli, budeš moct u každýho skillu požádat o podporu dalšího charu...
pokud jde o střelce (a tohle platí i pro missile kouzla), bude to stejné jako u stříleček, zamíříš a vypálíš, síla, dostřel, rychlost "nabití" a všechno ostatní bude záležet na atributech, žádný šílení lovení lukem, držení tlačítka, bude to pohodový, rychlý, zábavný...
pokud se rozhodneš že budeš nějakej masér s např. dvěma meči, můžeš si nastavit různá komba a pohyby v kombinaci se skilly (hooodně toho bude přednastaveného), buď po jednom nebo řetěz (buď namačkáš postupně písmena třeba E, R, T, Z pro 4 akce nebo třeba jen U pro všechny 4 akce po sobě = spustíš řetěz, ty písmena (nebo jakoukoli klávesu) si nastavíš sám, můžeš mít nějaký rychlý kombo třeba na dvojkliku).
Abych se dostal kam mířím: budou nádherná komba a akce, krásné pohyby, skoky a všechno tohleto, jednoduše ovladatelné a velmi efektní...
pokud jde o PvP, budeš moci zaútočit na kohokoli kdykoli, kromě případů, kdy cílového hráče ochráníš proti zaměření (nastavíš aby ho skilly a útoky nezasahovaly) pokud ale vedle něj hodíš meteor, exploze ho zraní, pouze na vyšších levelech skillů můžeš nastavit, aby neubližovali spojencům, takže na nepřítele, který se rve s přítelem budeš muset použít třeba slabší skill, protože ten silnější by je ohrozil oba...
snad vše
edit 3: tak ne
pokud jde o skilly typu inferno a vůbec všechny skilly, které mohou trvat, také nemusíš nic držet, prostě je necháš aktivní a můžeš do toho castit další kouzla, nebo bojovat (pokud někoho např. znehybníš, můžeš ho nechat přibitého i když půjdeš po někom jiném), jak se tyhle kouzla budou kumulovat, bude ti stále klesat "mana" a snižovat se casting rate, taky si můžeš nastavit, aby tvoje postava sama obnovovala buffy (prostě přepneš na skill a zapneš smyčku, vypneš jí pokud budeš chtít zůstat utajený např.)
samozřejmě můžeš zacastit víc kouzel najednou, nebo přímo zaměřit více cílů, tyhle kousky ale už budou náročnější na hráče, ale budou i funkce přidat do fronty, saměřit vše apod (bude se to hodit třeba při buffení, při stavbě atd)...
vztah síly a velikosti, velikost bude zvyšovat damage, pokud budeš chtít, ale pokud použiješ bonus damage z velikosti, sníží se ti např. damage kouzel a některé skilly budou závislé na velikosti (některé budeš moci používat jen jako velký, jiné jako malý), tohle platí jen pro pevnou velikost, pokud se proměníš v nějakou zrůdu jako shift, budou všechny bonusy záviset na skillu... velikost znemožní používat např. střelné zbraně, vůbec zbraně budou mít větší nároky, např. s jednou rukou nebo bez rukou nebudeš moci luk používat...
classy:
1) humanoid - defaultně člověk, klidně to může být i zvíře (např. hadí muž), základní vlastností třídy humanoid je, že může používat itemy, jako jediný může jezdit na zvířatech a dalších tvorech...
např. člověk, elf, trpaslík, troll, čtyřruká bestie s mečem v každé ruce...
2) zvíře - defaultně dravé čtyřnohé zvíře, dostává (volitelné nebo specifické) bonusy, pokud sežere kořist, může používat jen několik velmi speciálních itemů
např. ještěr, kočka, vlk, drak, pták, nějaká šestinová příšerka...
3) monstrum - defaultně humanoidní příšerka, kombinace zvířete a humanoida, mají určité bonusy za speciální činnosti takže nemusí nosit itemy, ale tu možnosti mají, i když omezenou (např. nebudou moci používat nic s req. lvl vyšším než 100)...
např. démon, ent, elementál...
4) spektra - defaultně duch, také většinou nemají itemy, jsou velice magicky založení, protože jsou éteričtí, vylepšují se především magickými atributy, budou mít daleko širší spektrum atrubutů za special points...
např. anděl, duch, banshee, víla, různý lesní bůžkové, mozkomor třeba, poletující koule energie...
v tvorbě postavy bude na výběr hromada přednastavených ras, zvířat, příšerek a taky veškerá monstra hry (která jste potkali), možnosti se budou zlepšovat v závislosti na levelu a dalších atributech...
elfa ze sebe budeš moct udělat už na lvl 1, barva kůže, vlasů atd, nebudeš ale moct přidat další ruce, udělat ze sebe 3m bijce nebo být příliš svalnatý...
edit4: ještě jak fungují atributy: dáte např. bod do dexterity, za který dostanete 2 body, jeden dáte do critical strike, což vám přidá 1% šance na ctitical strike a jeden do +% damage, což vám přidá např 0,5% k bonusu, takže neplatí že za body v atributech se automaticky zvyšuje vše, co pod atribut spadá...
edit 5: zastavím se u special points, těma se bude platit za speciální vlastnosti (imunity, permanentní štíty, ochrany) a taky budou nahrazovat itemy, třeba za 100 bodů si můžete koupit imunitu na nějaký druh otravy, za 50 bonus do damage, hp, věci jako snížení trvaní negativních kouzel, plošné bonusy (na damage), zvýšit skill level, nakoupit si např. vlastnost reflect (damage, spell), nebo nějakej magic pierce...