Co byste chtěli od MMORPG?
Jojo, koukal jsem na to. Může to být sranda, když ti to namixuje vzhled pistole, hlaveň ze sniperky, zásobník o 5-ti nábojích s kadencí rotačního kulometu. Nicméně tento systém je jen vylepšený systém suffixů a preffixů z Diabla 2 ;-) Ale děkuju, po inovaci počítače bude toto první hra, kterou vyzkouším :-) Škoda, že měla vyjít v půlce roku 2008, asi jim nefungoval ten generátor zbraní.
Ale zase je to jen nápad převedený programátory do praxe, nejde o žádnou vizi dokonalé hry, ale o krok dále ve vývoji. ;-)
Ale zase je to jen nápad převedený programátory do praxe, nejde o žádnou vizi dokonalé hry, ale o krok dále ve vývoji. ;-)
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Garne: mě vadí že tady ze mě děláte idiota (i ty): "nevim jestli si děláš srandu, nebo jsi tak naivní"... atd...
nevadí mi javurek, protože řekne že to není dobrý nápad (a řekne proč) ale neřekne že to nejde...
máš něco co bys v takovéhle hře chtěl? klidně i vyloženě pro tebe, co se líbit tobě se může líbit i tisícům dalších...
nevadí mi javurek, protože řekne že to není dobrý nápad (a řekne proč) ale neřekne že to nejde...
máš něco co bys v takovéhle hře chtěl? klidně i vyloženě pro tebe, co se líbit tobě se může líbit i tisícům dalších...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
//Grammator: něco dalšího!!!
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
ještě k tomu rubání terénu, ano je skutečně krásné odpálit kopec tak že výbuch vidí všichni v okruhu 10 km a ránu slyší až u moře, ale hráli jste magic carpet? je to naprosto geniální hra, kde dají s terénem dělat psí kusy, ale když se terén moc poničil, bylo to na škodu...
proto každej brzo pochopí že dělat ze světa rumiště je vrchol blbosti
proto každej brzo pochopí že dělat ze světa rumiště je vrchol blbosti
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Co dalšího bys jako chtěl? Nechci žádný majstrštik, chci normální MMORPG, která mě bude bavit, kde bude co nejinteraktivnější prostředí, bude tam dobrý soubojový systém, zajímavý cíl, ale zároveň tam bude systém brzd a překážek, které hráče udrží na uzdě. Třeba by se v té hře mohl objevit konečně reálný systém boje, ne trapná HPčka, ale zásahové zóny nebo tak něco, ve střílečkách to už funguje. Zase příklad - Urban Terror - když dostaneš do nohy, tak krvácíš a chodíš pomaleji a nemůžeš skákat, dokud si to neošetříš. Ošetření trvá asi 2s a nemůžeš při něm nic dělat. To samé do ramen a do hlavy, ale do hlavy pouze z lehkých zbraní, jinak dostaneš IK. Pak se tam laboruje třeba s tím, jestli máš kevlarovou helmu nebo vestu, některé zbraně mají třeba do kevlaru lepší průraznost než jiné atd. Když dostaneš do ruk, tak jednou za x vteřin ti "procne" bolest do rukou a ucukne ti to se zaměřováním. To samé by šlo udělat i tady. Aspoň by to bylo trochu reálné. V omezené míře samozřejmě. Chce to nějakou myšlenku, která zlepší současná MMORPG, ale nic tak bláznivého. Třeba můj nápad dvou dimenzí jsi buď nepochopil nebo nevím, ale je to dobrý nápad a dost rychle jsi to odsoudil zcela irelevantním argumentem...To že na moje půlstránkové výlevy odpovídáš jednou větou je taky docela komický a jen to svědčí o tom, že si tu budeš mlít svoje a nehodláš nápady nějak rozebírat nebo rozvádět.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
hele zrovna sem to celý znova projel, a nevšiml sem si že bych někoho odbýval (pokud tak větou, to už bylo zmíněno), a teď udělám to samé, vím že si to četl, ale zapoměl, na začátku sem mluvil o zohavování, jako například usekávání rukou atd, takže zásahy do různých částí těla budou mít efekt...
ty tvý dvě dimenze sem pochopil, ale ty si nepochopil mě, psal sem že už tak tam bude světů dost: pozemní, podzemní, podvodní, nebe a peklo a taky sem psal že za negativní body budeš mít možnost ovládat = vyvolávat démony, tvořit brány do pekla atd, to sem všechno opravud už psal, takže tenhle tvůj návrh nebyl smeten, nýbrž zakomponován... taky bude jakési výtahové kouzlo, přesune tě o patro níž/výš (popř. do nejbližšího podzemí)...
k ovládání terénu patří i například dimenzionální brána např. přes zeď, že se rozestoupí (na chvíli), to mám taky vymyšlený už dlouho...
edit: jdu hrát oblivion (asi pro něj založim téma pokud není), pak půjdu spát...
ty tvý dvě dimenze sem pochopil, ale ty si nepochopil mě, psal sem že už tak tam bude světů dost: pozemní, podzemní, podvodní, nebe a peklo a taky sem psal že za negativní body budeš mít možnost ovládat = vyvolávat démony, tvořit brány do pekla atd, to sem všechno opravud už psal, takže tenhle tvůj návrh nebyl smeten, nýbrž zakomponován... taky bude jakési výtahové kouzlo, přesune tě o patro níž/výš (popř. do nejbližšího podzemí)...
k ovládání terénu patří i například dimenzionální brána např. přes zeď, že se rozestoupí (na chvíli), to mám taky vymyšlený už dlouho...
edit: jdu hrát oblivion (asi pro něj založim téma pokud není), pak půjdu spát...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Garne, omyl, veci ktere neplati (nebo nelze provest) se normalne dokazuji a jdou dokazat - nejcasteji prave v logice, vice na vysoke skole....
Je otazka kdo ma vetsi podil na tom, (vynalezu ci cehokoliv), ten kdo to vymyslel, navrhl, nebo ten kdo to doopravdy postavil? Je zrejme ze bez jednoho ci druheho by nevzniklo nic takze je to asi pul na pul. V tomto topicu se resi co by tam melo byt, otazka technicke realizace je vec druha a vzhledem k tomu ze my jsme tu ti "snilci" kteri to navrhuji a vymysleji, otazky jako "to nebude fungovat" patri onem stavitelum (tedy programatorum scripterum atd...) protoze jejich prace je zajistit aby to fungovalo i kdyby se meli nektere veci orezat nebo udelat jinak, to uz ovsem do teto diskuze prilis imho nepatri...
Jestli tu nekdo placne ze scripty budou tam a tam, nebo tam a tam, ve vysledku to nic nemeni prtz tyto lidi to programovat nebudou
Sry za OT ale prijde me ze par poslednich stran uz je docela OT.
Je otazka kdo ma vetsi podil na tom, (vynalezu ci cehokoliv), ten kdo to vymyslel, navrhl, nebo ten kdo to doopravdy postavil? Je zrejme ze bez jednoho ci druheho by nevzniklo nic takze je to asi pul na pul. V tomto topicu se resi co by tam melo byt, otazka technicke realizace je vec druha a vzhledem k tomu ze my jsme tu ti "snilci" kteri to navrhuji a vymysleji, otazky jako "to nebude fungovat" patri onem stavitelum (tedy programatorum scripterum atd...) protoze jejich prace je zajistit aby to fungovalo i kdyby se meli nektere veci orezat nebo udelat jinak, to uz ovsem do teto diskuze prilis imho nepatri...
Jestli tu nekdo placne ze scripty budou tam a tam, nebo tam a tam, ve vysledku to nic nemeni prtz tyto lidi to programovat nebudou
Sry za OT ale prijde me ze par poslednich stran uz je docela OT.
Naposledy upravil(a) Lego dne 07.10.2009, 12:19 hod., celkem upraveno 1 x.
The darkness determinates the light.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Lego, ale musíš uznat, že některé věci se dají v tomto tématu brát s určitou skepsí, s tím nic nenaděláš. Pokud chceš, aby debata o určité věci byla kvalitní, tak se zákonitě musí počítat s tím, že se vyřknou nějaká proti. A pokud je tu člověk, který začne tuto věc brát i z technické stránky, pak si myslím, že je to jedině dobře.
Jen je fakt, že by to šlo bez větších kopmlikací, ale když si člověk stojí za svým názorem...nic se s tím nenadělá.
Jen je fakt, že by to šlo bez větších kopmlikací, ale když si člověk stojí za svým názorem...nic se s tím nenadělá.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
smazáno OT...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Co třeba reálná kamufláž? Ne ten klasický stealth, kdy zmizíš, ale nějaký script, který by každému item podle vzhledu přiřadil určité prostředí, a hráčí by se poté mohli zamaskovat. Každé prostředí by mohl být specifické. Kamufláž by mohly mít všechny postavy, alespoň základní, nějaký lovec samozřejmě větší. Ve hře by se to ošetřilo tak, že by daný kamuflovaný hráč s daným oblečením nějak splynul = že by se rozmazaly detaily na tu vzdálenost. Myslím kamufláž spíš třeba 50m nebo skočit někam do křoví. Na poušti s hadrama s parametrem "béžová" by kamufláž třeba probíhala tak, že by si postava lehnula a pomalu se plazila. V lese zase přikrčení a zelená barva. Na skalách by se to zase vázalo na šedou barvu a přitisknutí ke skále. Ideální člověk by měl samozřejmě nekolik druhů maskování, mohly by to být třeba i spešl hadry. Nějaký tichý boty třeba... Mohlo by být potm několik druhů plížení se. Jednak by mohla být kamufláž, že by daný člověk stál a nehýbal se. Pak 2 druhy - plížení s důrazem na zvuk (třeba když je cíl otočený zády) a s důrazem na vidění (takže kdybych se plížil v nějakém křoví a někdo se díval směrem ke mě. Odpoledne to ještě rozvinu.
EDIT: Tak asi nerozvinu, řekl jsem to zmateně, ale přesně. Jen to zkusím vysvětlit. Měl bych třeba mága, který by měl nějakou kápi a plášť šedé barvy. U statů itemu by byl parametr mimo armoru "šedé maskování". Takto vybavený mág by se mohl třeba při průchodu nepřátelské armády v nějakých skalách přitisknout ke kameni nebo se nějak skrčit, aby nebyl vidět. Jak už jsem psal, nebylo by to jako ve WoWku, že bych stál 2 metry před tebou a najednou zmizel. Šlo by spíše o jakousi možnost útěku v některých druzích prostředí (poušť, skaliska, pláž, les, ...). Mohlo by to být uděláno tak, že vícebarevné věci by neměly tento parametr. Mohly by pak vznikat zajímavé situace, třeba mág, který by měl namakanou kamufláž a někde v lese by zalezl do křoví...pak skupinka hrdinů půjde okolo, z keře se začne ozývat mumlání a pak už uvidí jen Inferno.
Potom mě ještě napadlo, že (pokud by měly zvuky ve hře velkou roli, například bys slyšel kroky nebo když na tebe někdo začne sesílat formuli) by mohl existovat i nějaký spell, který by v určitém radiu vydával nepříjemné zvuky nebo naopak "hluchotu" (hráči by se dočasně vyply zvuky). Mág by takto mohl třeba supportnout plížícího se assassina. Assassin by se udržoval někde ve stavu kamufláže popřípadě plížení. Nepřítel by o mágovi věděl, ale jakmile by mág zacastil tento spell, tak by assassin mohl vyběhnout z úkrtyu, aniž by ho protivník mohl zaregistrovat a došlo by k reálné situaci "překvapení".
EDIT: Tak asi nerozvinu, řekl jsem to zmateně, ale přesně. Jen to zkusím vysvětlit. Měl bych třeba mága, který by měl nějakou kápi a plášť šedé barvy. U statů itemu by byl parametr mimo armoru "šedé maskování". Takto vybavený mág by se mohl třeba při průchodu nepřátelské armády v nějakých skalách přitisknout ke kameni nebo se nějak skrčit, aby nebyl vidět. Jak už jsem psal, nebylo by to jako ve WoWku, že bych stál 2 metry před tebou a najednou zmizel. Šlo by spíše o jakousi možnost útěku v některých druzích prostředí (poušť, skaliska, pláž, les, ...). Mohlo by to být uděláno tak, že vícebarevné věci by neměly tento parametr. Mohly by pak vznikat zajímavé situace, třeba mág, který by měl namakanou kamufláž a někde v lese by zalezl do křoví...pak skupinka hrdinů půjde okolo, z keře se začne ozývat mumlání a pak už uvidí jen Inferno.
Potom mě ještě napadlo, že (pokud by měly zvuky ve hře velkou roli, například bys slyšel kroky nebo když na tebe někdo začne sesílat formuli) by mohl existovat i nějaký spell, který by v určitém radiu vydával nepříjemné zvuky nebo naopak "hluchotu" (hráči by se dočasně vyply zvuky). Mág by takto mohl třeba supportnout plížícího se assassina. Assassin by se udržoval někde ve stavu kamufláže popřípadě plížení. Nepřítel by o mágovi věděl, ale jakmile by mág zacastil tento spell, tak by assassin mohl vyběhnout z úkrtyu, aniž by ho protivník mohl zaregistrovat a došlo by k reálné situaci "překvapení".
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
dobrej nápad... zvuky budou hrát velkou roli, dokonce sem uvažoval že nezakomponuju hudbu (scénickou), tzn, bude jen v barech atd... zvuky budou mít velkou roli třeba ve strašení...
tohle tvoje maskování bude good pro postavy se schopností lézt po zdi
pokud ale ve hře nebude hudba, nesmí tam být ani ticho, bude potřeba udělat hodně hodně pestrou škálu zvuků... (ticho bude jen tam, kam patří)
taky sem přemýšlel o reálném větru, to bude dost záhul na grafiku, ale je fajn když se všechno hejbe jak má, plášť i stromy vlají ve stejném směru a periodě atd... taky to bude potřeba pro kouzla...
i v tomhle bude rozdíl mezi high a low charem, ubožáčkem bouře pěkně mává, high char se bude procházet jako by svítilo sluníčko, pokud bude mít příslušnou schopnost netečnosti...
level bude mít víceméně všechno, i počasí...
ona ta hra bude místy dost hororová... chci hru s atmosférou...
edit:
Ke kamuflážím, bude klasická neviditelnost (dá se odhalit sluchem, ale i zrakem, pokud ho máš dobrý, různými způsoby detekce, které ti řeknou, že "tam něco je", pak je na tobě co s tím uděláš...
neslyšytelnost, to samý jako neviditelnost...
potom kombinace obojího...
splynutí s prostředím, ať už díky oblečení, nebo díky skillu...
nedetekovatelnost, ochrana před detekčními kouzly a schopnostmi
a pak něco jako magický zahalení, kompletní skrytí před zrakem, sluchem, magií i jinými smysly...
v týhle hře platí vždy (u technických skillů) že vyšší level vyhrává, tzn. že pokud je kolem hlavního města ochranný štít level 1000, pokud budeš mít teleport level 1001, můžeš se dovnitř teleportovat, pokud se ho ale rozhodneš rozstřílet nebo prorazit tak fungujou i nižší levely (nepotřebuješ lvl 1001 fireball)
u štítů bych se rád zdržel, budou různé typy (tvar koule, nebo vyloženě štít před sebou, kterej na chvíli vyčaruješ, polykací, věznící, expanzní - dají se přeměnit na útočný kouzlo), s různými vlastnostmi (proti střelám, proti magii, "silová pole" přes která se nedá ani projít, absorbční, odrážecí, taky můžou a nemusí blokovat přátele atd...)
budou mít energii, závislou na levelu, typu, mana cost a samozřejmě na hráči, která se bude odčerpávat, specifické štíty můžou být imunní (ohnivý štít)... kromě klasické bubliny kolem hráče si je lze představit i třeba jako kostěnnou zeď, i to je štít, atd atd..
ke světu, svět hráče v podstatě potřebovat nebude, bude si žít vlastním životem a bude se zuby nehty držet standartu, tzn. agresivně zakročí proti narušitelům, hlavní ale budou hráči, řekněme že se dá docela dobře bavit, pokud si člověk bude hrát sám, ale s hráči to bude dokonalý, všechny questy které si kdy pamatujete můžou být vytvořeny hráči, někdo chce abyste někoho zabil, něco našel, něco zničil nebo vytvořil... není to přímo quest s deníčkem a map markerem, ale zadání+odměna tu je taky (popř. pomsta napáleného)...
mapa, celou mapu člověk uvidí na začátku, kdy si vybírá, kde chce začít, svět tedy bude planeta, takže žádný neviditelný zdi, o to však bude větší, pak už uvidí jen to, co odhalil, popř. může nějaké mapy koupit, nebo najít v knihovnách...
(krom high charů, kteří můžou dělat portály a teleportovat se na druhou stranu planety, souvisí to s více věcma, detekce, vznímání, poznání atd, díky mnoha atributům se nakonec odhalí celá mapa a hráč může kamkoliv, hodně pomáhá i létání)
ahh knihy, hra sama bude celkem jednoduše zaznamenávat významné činy hráčů, můžeš se tedy třeba po roce dočíst o hrdinské bitvě, nebo strašném zlu, záznamy najdeš buď v místních nebo globálních knihovnách (kterých bude jen pár, taková centra vzdělání, kam se budou sjíždět mágové a ostatní za poznáním...) zatím snad vše
edit2:
defense se bude počítat celkem, je to schopnost bránit se, ale redukce škod (každý item bude mít vlastní číslo) platí jen na to, co konkrétní kus brnění chrání, redukce škod bude dost vysoko, vlastně musíte nejdřív rozbít plát a pak teprv můžete zranit nositele, nebo útočit na slabá místa...
tohle tvoje maskování bude good pro postavy se schopností lézt po zdi
pokud ale ve hře nebude hudba, nesmí tam být ani ticho, bude potřeba udělat hodně hodně pestrou škálu zvuků... (ticho bude jen tam, kam patří)
taky sem přemýšlel o reálném větru, to bude dost záhul na grafiku, ale je fajn když se všechno hejbe jak má, plášť i stromy vlají ve stejném směru a periodě atd... taky to bude potřeba pro kouzla...
i v tomhle bude rozdíl mezi high a low charem, ubožáčkem bouře pěkně mává, high char se bude procházet jako by svítilo sluníčko, pokud bude mít příslušnou schopnost netečnosti...
level bude mít víceméně všechno, i počasí...
ona ta hra bude místy dost hororová... chci hru s atmosférou...
edit:
Ke kamuflážím, bude klasická neviditelnost (dá se odhalit sluchem, ale i zrakem, pokud ho máš dobrý, různými způsoby detekce, které ti řeknou, že "tam něco je", pak je na tobě co s tím uděláš...
neslyšytelnost, to samý jako neviditelnost...
potom kombinace obojího...
splynutí s prostředím, ať už díky oblečení, nebo díky skillu...
nedetekovatelnost, ochrana před detekčními kouzly a schopnostmi
a pak něco jako magický zahalení, kompletní skrytí před zrakem, sluchem, magií i jinými smysly...
v týhle hře platí vždy (u technických skillů) že vyšší level vyhrává, tzn. že pokud je kolem hlavního města ochranný štít level 1000, pokud budeš mít teleport level 1001, můžeš se dovnitř teleportovat, pokud se ho ale rozhodneš rozstřílet nebo prorazit tak fungujou i nižší levely (nepotřebuješ lvl 1001 fireball)
u štítů bych se rád zdržel, budou různé typy (tvar koule, nebo vyloženě štít před sebou, kterej na chvíli vyčaruješ, polykací, věznící, expanzní - dají se přeměnit na útočný kouzlo), s různými vlastnostmi (proti střelám, proti magii, "silová pole" přes která se nedá ani projít, absorbční, odrážecí, taky můžou a nemusí blokovat přátele atd...)
budou mít energii, závislou na levelu, typu, mana cost a samozřejmě na hráči, která se bude odčerpávat, specifické štíty můžou být imunní (ohnivý štít)... kromě klasické bubliny kolem hráče si je lze představit i třeba jako kostěnnou zeď, i to je štít, atd atd..
ke světu, svět hráče v podstatě potřebovat nebude, bude si žít vlastním životem a bude se zuby nehty držet standartu, tzn. agresivně zakročí proti narušitelům, hlavní ale budou hráči, řekněme že se dá docela dobře bavit, pokud si člověk bude hrát sám, ale s hráči to bude dokonalý, všechny questy které si kdy pamatujete můžou být vytvořeny hráči, někdo chce abyste někoho zabil, něco našel, něco zničil nebo vytvořil... není to přímo quest s deníčkem a map markerem, ale zadání+odměna tu je taky (popř. pomsta napáleného)...
mapa, celou mapu člověk uvidí na začátku, kdy si vybírá, kde chce začít, svět tedy bude planeta, takže žádný neviditelný zdi, o to však bude větší, pak už uvidí jen to, co odhalil, popř. může nějaké mapy koupit, nebo najít v knihovnách...
(krom high charů, kteří můžou dělat portály a teleportovat se na druhou stranu planety, souvisí to s více věcma, detekce, vznímání, poznání atd, díky mnoha atributům se nakonec odhalí celá mapa a hráč může kamkoliv, hodně pomáhá i létání)
ahh knihy, hra sama bude celkem jednoduše zaznamenávat významné činy hráčů, můžeš se tedy třeba po roce dočíst o hrdinské bitvě, nebo strašném zlu, záznamy najdeš buď v místních nebo globálních knihovnách (kterých bude jen pár, taková centra vzdělání, kam se budou sjíždět mágové a ostatní za poznáním...) zatím snad vše
edit2:
defense se bude počítat celkem, je to schopnost bránit se, ale redukce škod (každý item bude mít vlastní číslo) platí jen na to, co konkrétní kus brnění chrání, redukce škod bude dost vysoko, vlastně musíte nejdřív rozbít plát a pak teprv můžete zranit nositele, nebo útočit na slabá místa...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
To že nerozbiješ plát neznamená že protivníka nezraníš.
Doufám že počítáš s tím že tahlea hra(pokud se k výrobě někdy někdo dostane) bude možná udělat minimálně za pár let?
Pokud to teda fakt myslíš vážně a chceš tu od lidí nápady a názory, měl by jsi na to udělat vlastní fórum a dát sem třeba odkaz. Je sice hezký že se vše píše sem ale je to totálně něpřehledné a je tu stovky nápadů teoreticky. Nic není vymyšleno pořádně jak to bufe fungovat vs ostatní věci. Myslím tím třeba skill vs skill, když už jsi nakousl ochrané štíty atd.
Prostě mít třeba téma ochrané skilly a už rovnou vymýšlet.:
Ohnivý štít: ZÁKLADNÍ ABSORBCE OHNIVÉ ŠKODY 5 na lvl 1, každý další lvl přidá +5 absorbce, cena many nebo nevim čeho
Takhle se tu píše páty přes devátý. Ve výsledku pak zjistšíš, že spousty těch suprovejch nápadů bude na nic protože s ostatníma věcma nebudou fungovat. Musíš vymýšlet a tvořit postupně. Pokud by jsi na to založil nějaké svoje fórum klidně bych se aktivněji zapojil, pokud už to nebude tak teoretické jako teď.
Doufám že počítáš s tím že tahlea hra(pokud se k výrobě někdy někdo dostane) bude možná udělat minimálně za pár let?
Pokud to teda fakt myslíš vážně a chceš tu od lidí nápady a názory, měl by jsi na to udělat vlastní fórum a dát sem třeba odkaz. Je sice hezký že se vše píše sem ale je to totálně něpřehledné a je tu stovky nápadů teoreticky. Nic není vymyšleno pořádně jak to bufe fungovat vs ostatní věci. Myslím tím třeba skill vs skill, když už jsi nakousl ochrané štíty atd.
Prostě mít třeba téma ochrané skilly a už rovnou vymýšlet.:
Ohnivý štít: ZÁKLADNÍ ABSORBCE OHNIVÉ ŠKODY 5 na lvl 1, každý další lvl přidá +5 absorbce, cena many nebo nevim čeho
Takhle se tu píše páty přes devátý. Ve výsledku pak zjistšíš, že spousty těch suprovejch nápadů bude na nic protože s ostatníma věcma nebudou fungovat. Musíš vymýšlet a tvořit postupně. Pokud by jsi na to založil nějaké svoje fórum klidně bych se aktivněji zapojil, pokud už to nebude tak teoretické jako teď.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
já tu jen sbírám nápady, až tohle téma umře, stáhnu si ho a smažu, pak si sám vyberu co použiju a co ne...
ale rád bych aby tu toho bylo co nejvíc... až bude hra ve vývoji, forum mít bude
edit:
jo řekl sem to blbě, ale nejdřív sem to řekl dobře, že každá část brnění bude mít vysokou redukci škod, ta ale bude značně ubývat s tím, jak degraduje onen kus brnění...
ale rád bych aby tu toho bylo co nejvíc... až bude hra ve vývoji, forum mít bude
edit:
jo řekl sem to blbě, ale nejdřív sem to řekl dobře, že každá část brnění bude mít vysokou redukci škod, ta ale bude značně ubývat s tím, jak degraduje onen kus brnění...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Nevím, proč bys to měl mazat, podle mne by se to mělo dát do archivu, třeba budeme jednou nostalgicky vzpomínat...
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
ještě uvidim... asi bude fajn potom porovnat plány a výsledek...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Tak co, jsou nějaké novinky Gramme?
The darkness determinates the light.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
ne, nějaký další nápady?
poslední dobou spíš přemejšlim o melee charech, když vidim X-mena a další podobné filmy, tak mi dochází že melee nebudou za cast charama zaostávat ani náhodou
edit:
taky sem přemejšlel jak by fungovala hra v partě...
1) skupina (group) - pomocí této funkce se spojíš s ostatními, takže se mezi vás budou dělit expy, plnit se vám questy a budete společně získávat některé atributy + budete mít bonusy...
2) tým (team) - pomocí této funkce můžete tvořit tým, je to to samý jako group, akorát že pokud se připojíš do hry, objevíš se na místě kde je tvůj tým a uvídíš na mapě její členy, pokud by byl každý jinde, vybereš si u koho se chceš objevit...
3) přítel (friend) - pokud bojuješ po boku přítele, máš vyšší bonusy a můžeš se učit skilly, které používá (to ale můžeš i při boji s nepřítelem)
4) klan (clan) - klany budou mít různé vychytávky, oltáře, kde se můžeš objevit po smrti, nebo v nouzi a které ti můžou pomoci nabrat zpět ztracenou sílu, sídla, knihovny a učebnice, přítup k různým klanovým povoláním (klanový kovář, alchymista, učitel), klanové skilly (např. komunikace, teleport k členovi, teleport k sídlu), nějaký prachy ze zisku a další hromada bonusů, výtěžek s klanových questů i individuálních questů členů klanu, atd, atd....
edit2: s klany souvisí i hromadné skilly v tom smyslu, že jen bude moci vyvolat např. jen 8 hráčů, třeba kouzlo, který hodně boostne novej char, ale bude ho muset vyvolat 8 hráčů, jeden kouzlo navrhne a ostatní se do něj zapojí, navrhovatel zvolí cíl a kouzlo pak proběhne, pokud dosáhneš opravdu vysokého levelu kouzla, budeš ho moci zakouzlit sám, level zvýšíš stálým opakováním (je to dost logický)
druhej příklad, 10 kouzelníků spojí své síly aby seslali na zem nějakej hodně velkej průšvih, ať už jde o nějakej meteor, štít, bouřku nebo cokoli, budeš moct u každýho skillu požádat o podporu dalšího charu...
pokud jde o střelce (a tohle platí i pro missile kouzla), bude to stejné jako u stříleček, zamíříš a vypálíš, síla, dostřel, rychlost "nabití" a všechno ostatní bude záležet na atributech, žádný šílení lovení lukem, držení tlačítka, bude to pohodový, rychlý, zábavný...
pokud se rozhodneš že budeš nějakej masér s např. dvěma meči, můžeš si nastavit různá komba a pohyby v kombinaci se skilly (hooodně toho bude přednastaveného), buď po jednom nebo řetěz (buď namačkáš postupně písmena třeba E, R, T, Z pro 4 akce nebo třeba jen U pro všechny 4 akce po sobě = spustíš řetěz, ty písmena (nebo jakoukoli klávesu) si nastavíš sám, můžeš mít nějaký rychlý kombo třeba na dvojkliku).
Abych se dostal kam mířím: budou nádherná komba a akce, krásné pohyby, skoky a všechno tohleto, jednoduše ovladatelné a velmi efektní...
pokud jde o PvP, budeš moci zaútočit na kohokoli kdykoli, kromě případů, kdy cílového hráče ochráníš proti zaměření (nastavíš aby ho skilly a útoky nezasahovaly) pokud ale vedle něj hodíš meteor, exploze ho zraní, pouze na vyšších levelech skillů můžeš nastavit, aby neubližovali spojencům, takže na nepřítele, který se rve s přítelem budeš muset použít třeba slabší skill, protože ten silnější by je ohrozil oba...
snad vše
edit 3: tak ne
pokud jde o skilly typu inferno a vůbec všechny skilly, které mohou trvat, také nemusíš nic držet, prostě je necháš aktivní a můžeš do toho castit další kouzla, nebo bojovat (pokud někoho např. znehybníš, můžeš ho nechat přibitého i když půjdeš po někom jiném), jak se tyhle kouzla budou kumulovat, bude ti stále klesat "mana" a snižovat se casting rate, taky si můžeš nastavit, aby tvoje postava sama obnovovala buffy (prostě přepneš na skill a zapneš smyčku, vypneš jí pokud budeš chtít zůstat utajený např.)
samozřejmě můžeš zacastit víc kouzel najednou, nebo přímo zaměřit více cílů, tyhle kousky ale už budou náročnější na hráče, ale budou i funkce přidat do fronty, saměřit vše apod (bude se to hodit třeba při buffení, při stavbě atd)...
vztah síly a velikosti, velikost bude zvyšovat damage, pokud budeš chtít, ale pokud použiješ bonus damage z velikosti, sníží se ti např. damage kouzel a některé skilly budou závislé na velikosti (některé budeš moci používat jen jako velký, jiné jako malý), tohle platí jen pro pevnou velikost, pokud se proměníš v nějakou zrůdu jako shift, budou všechny bonusy záviset na skillu... velikost znemožní používat např. střelné zbraně, vůbec zbraně budou mít větší nároky, např. s jednou rukou nebo bez rukou nebudeš moci luk používat...
classy:
1) humanoid - defaultně člověk, klidně to může být i zvíře (např. hadí muž), základní vlastností třídy humanoid je, že může používat itemy, jako jediný může jezdit na zvířatech a dalších tvorech...
např. člověk, elf, trpaslík, troll, čtyřruká bestie s mečem v každé ruce...
2) zvíře - defaultně dravé čtyřnohé zvíře, dostává (volitelné nebo specifické) bonusy, pokud sežere kořist, může používat jen několik velmi speciálních itemů
např. ještěr, kočka, vlk, drak, pták, nějaká šestinová příšerka...
3) monstrum - defaultně humanoidní příšerka, kombinace zvířete a humanoida, mají určité bonusy za speciální činnosti takže nemusí nosit itemy, ale tu možnosti mají, i když omezenou (např. nebudou moci používat nic s req. lvl vyšším než 100)...
např. démon, ent, elementál...
4) spektra - defaultně duch, také většinou nemají itemy, jsou velice magicky založení, protože jsou éteričtí, vylepšují se především magickými atributy, budou mít daleko širší spektrum atrubutů za special points...
např. anděl, duch, banshee, víla, různý lesní bůžkové, mozkomor třeba, poletující koule energie...
v tvorbě postavy bude na výběr hromada přednastavených ras, zvířat, příšerek a taky veškerá monstra hry (která jste potkali), možnosti se budou zlepšovat v závislosti na levelu a dalších atributech...
elfa ze sebe budeš moct udělat už na lvl 1, barva kůže, vlasů atd, nebudeš ale moct přidat další ruce, udělat ze sebe 3m bijce nebo být příliš svalnatý...
edit4: ještě jak fungují atributy: dáte např. bod do dexterity, za který dostanete 2 body, jeden dáte do critical strike, což vám přidá 1% šance na ctitical strike a jeden do +% damage, což vám přidá např 0,5% k bonusu, takže neplatí že za body v atributech se automaticky zvyšuje vše, co pod atribut spadá...
edit 5: zastavím se u special points, těma se bude platit za speciální vlastnosti (imunity, permanentní štíty, ochrany) a taky budou nahrazovat itemy, třeba za 100 bodů si můžete koupit imunitu na nějaký druh otravy, za 50 bonus do damage, hp, věci jako snížení trvaní negativních kouzel, plošné bonusy (na damage), zvýšit skill level, nakoupit si např. vlastnost reflect (damage, spell), nebo nějakej magic pierce...
poslední dobou spíš přemejšlim o melee charech, když vidim X-mena a další podobné filmy, tak mi dochází že melee nebudou za cast charama zaostávat ani náhodou
edit:
taky sem přemejšlel jak by fungovala hra v partě...
1) skupina (group) - pomocí této funkce se spojíš s ostatními, takže se mezi vás budou dělit expy, plnit se vám questy a budete společně získávat některé atributy + budete mít bonusy...
2) tým (team) - pomocí této funkce můžete tvořit tým, je to to samý jako group, akorát že pokud se připojíš do hry, objevíš se na místě kde je tvůj tým a uvídíš na mapě její členy, pokud by byl každý jinde, vybereš si u koho se chceš objevit...
3) přítel (friend) - pokud bojuješ po boku přítele, máš vyšší bonusy a můžeš se učit skilly, které používá (to ale můžeš i při boji s nepřítelem)
4) klan (clan) - klany budou mít různé vychytávky, oltáře, kde se můžeš objevit po smrti, nebo v nouzi a které ti můžou pomoci nabrat zpět ztracenou sílu, sídla, knihovny a učebnice, přítup k různým klanovým povoláním (klanový kovář, alchymista, učitel), klanové skilly (např. komunikace, teleport k členovi, teleport k sídlu), nějaký prachy ze zisku a další hromada bonusů, výtěžek s klanových questů i individuálních questů členů klanu, atd, atd....
edit2: s klany souvisí i hromadné skilly v tom smyslu, že jen bude moci vyvolat např. jen 8 hráčů, třeba kouzlo, který hodně boostne novej char, ale bude ho muset vyvolat 8 hráčů, jeden kouzlo navrhne a ostatní se do něj zapojí, navrhovatel zvolí cíl a kouzlo pak proběhne, pokud dosáhneš opravdu vysokého levelu kouzla, budeš ho moci zakouzlit sám, level zvýšíš stálým opakováním (je to dost logický)
druhej příklad, 10 kouzelníků spojí své síly aby seslali na zem nějakej hodně velkej průšvih, ať už jde o nějakej meteor, štít, bouřku nebo cokoli, budeš moct u každýho skillu požádat o podporu dalšího charu...
pokud jde o střelce (a tohle platí i pro missile kouzla), bude to stejné jako u stříleček, zamíříš a vypálíš, síla, dostřel, rychlost "nabití" a všechno ostatní bude záležet na atributech, žádný šílení lovení lukem, držení tlačítka, bude to pohodový, rychlý, zábavný...
pokud se rozhodneš že budeš nějakej masér s např. dvěma meči, můžeš si nastavit různá komba a pohyby v kombinaci se skilly (hooodně toho bude přednastaveného), buď po jednom nebo řetěz (buď namačkáš postupně písmena třeba E, R, T, Z pro 4 akce nebo třeba jen U pro všechny 4 akce po sobě = spustíš řetěz, ty písmena (nebo jakoukoli klávesu) si nastavíš sám, můžeš mít nějaký rychlý kombo třeba na dvojkliku).
Abych se dostal kam mířím: budou nádherná komba a akce, krásné pohyby, skoky a všechno tohleto, jednoduše ovladatelné a velmi efektní...
pokud jde o PvP, budeš moci zaútočit na kohokoli kdykoli, kromě případů, kdy cílového hráče ochráníš proti zaměření (nastavíš aby ho skilly a útoky nezasahovaly) pokud ale vedle něj hodíš meteor, exploze ho zraní, pouze na vyšších levelech skillů můžeš nastavit, aby neubližovali spojencům, takže na nepřítele, který se rve s přítelem budeš muset použít třeba slabší skill, protože ten silnější by je ohrozil oba...
snad vše
edit 3: tak ne
pokud jde o skilly typu inferno a vůbec všechny skilly, které mohou trvat, také nemusíš nic držet, prostě je necháš aktivní a můžeš do toho castit další kouzla, nebo bojovat (pokud někoho např. znehybníš, můžeš ho nechat přibitého i když půjdeš po někom jiném), jak se tyhle kouzla budou kumulovat, bude ti stále klesat "mana" a snižovat se casting rate, taky si můžeš nastavit, aby tvoje postava sama obnovovala buffy (prostě přepneš na skill a zapneš smyčku, vypneš jí pokud budeš chtít zůstat utajený např.)
samozřejmě můžeš zacastit víc kouzel najednou, nebo přímo zaměřit více cílů, tyhle kousky ale už budou náročnější na hráče, ale budou i funkce přidat do fronty, saměřit vše apod (bude se to hodit třeba při buffení, při stavbě atd)...
vztah síly a velikosti, velikost bude zvyšovat damage, pokud budeš chtít, ale pokud použiješ bonus damage z velikosti, sníží se ti např. damage kouzel a některé skilly budou závislé na velikosti (některé budeš moci používat jen jako velký, jiné jako malý), tohle platí jen pro pevnou velikost, pokud se proměníš v nějakou zrůdu jako shift, budou všechny bonusy záviset na skillu... velikost znemožní používat např. střelné zbraně, vůbec zbraně budou mít větší nároky, např. s jednou rukou nebo bez rukou nebudeš moci luk používat...
classy:
1) humanoid - defaultně člověk, klidně to může být i zvíře (např. hadí muž), základní vlastností třídy humanoid je, že může používat itemy, jako jediný může jezdit na zvířatech a dalších tvorech...
např. člověk, elf, trpaslík, troll, čtyřruká bestie s mečem v každé ruce...
2) zvíře - defaultně dravé čtyřnohé zvíře, dostává (volitelné nebo specifické) bonusy, pokud sežere kořist, může používat jen několik velmi speciálních itemů
např. ještěr, kočka, vlk, drak, pták, nějaká šestinová příšerka...
3) monstrum - defaultně humanoidní příšerka, kombinace zvířete a humanoida, mají určité bonusy za speciální činnosti takže nemusí nosit itemy, ale tu možnosti mají, i když omezenou (např. nebudou moci používat nic s req. lvl vyšším než 100)...
např. démon, ent, elementál...
4) spektra - defaultně duch, také většinou nemají itemy, jsou velice magicky založení, protože jsou éteričtí, vylepšují se především magickými atributy, budou mít daleko širší spektrum atrubutů za special points...
např. anděl, duch, banshee, víla, různý lesní bůžkové, mozkomor třeba, poletující koule energie...
v tvorbě postavy bude na výběr hromada přednastavených ras, zvířat, příšerek a taky veškerá monstra hry (která jste potkali), možnosti se budou zlepšovat v závislosti na levelu a dalších atributech...
elfa ze sebe budeš moct udělat už na lvl 1, barva kůže, vlasů atd, nebudeš ale moct přidat další ruce, udělat ze sebe 3m bijce nebo být příliš svalnatý...
edit4: ještě jak fungují atributy: dáte např. bod do dexterity, za který dostanete 2 body, jeden dáte do critical strike, což vám přidá 1% šance na ctitical strike a jeden do +% damage, což vám přidá např 0,5% k bonusu, takže neplatí že za body v atributech se automaticky zvyšuje vše, co pod atribut spadá...
edit 5: zastavím se u special points, těma se bude platit za speciální vlastnosti (imunity, permanentní štíty, ochrany) a taky budou nahrazovat itemy, třeba za 100 bodů si můžete koupit imunitu na nějaký druh otravy, za 50 bonus do damage, hp, věci jako snížení trvaní negativních kouzel, plošné bonusy (na damage), zvýšit skill level, nakoupit si např. vlastnost reflect (damage, spell), nebo nějakej magic pierce...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
No, je toho hodně a mě osobně se to (až na toho mozkomora ) líbí, ale přeci jen jedna výtka. Gramme, nemyslíš, že pro některé lidi to bude ze začátku až moc složité a že se tím prostě neprokoušou. Podle, toho jak to vypadá, by šlo o drahou hru, tudíž by na sebe měla vydělat a ta složitost může mnoho lidí odradit (mě tedy ne), víš jak to myslím?
Re: Co byste chtěli od MMORPG?
Hlavně stvoř něco"težšího" než WoW. Zatím to je ali příliš složité.
Každým dnem sílím, abych se mohl postavit největšímu Zlu.
Kdy se už člověk naučí zálohovat data?
Kdy se už člověk naučí zálohovat data?