Co byste chtěli od MMORPG?

Všechny ostatní hry...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?

Příspěvek od Grammator » 21.07.2009, 21:20 hod.

jó ten název tématu upravim.... ale už sem přemýšlel i o MMO z vesmíru, kde si vynelézáš vlastní technologie, opratruješ planety atd... ale to sem fakt nepatří, klidně založ new topic :)

Lego: ano s tím počítám, akorát sem na to pak nějak zapoměl, že by sis mohl upravovat mana cost skillů, podle toho jak ho chceš používát, že bys měl na nějaký klávese nějaký rychlý účinný kouzlo...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Spellsword
Doom Knight
Příspěvky:563
BattleTag:Spellsword#2546

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Spellsword » 23.07.2009, 11:35 hod.

Přečetl jsem nějaké příspěvky a level 1000 je na mě nějak moc. A takovou hru musí vyvíjet celý tým zkušených vyvojářů a to není levná záležitost. A kdyby to mělo grafiku jako např. Oblivion a běhaly tam tisíce lidí, tak to by nějaký průměrný počítač nerozchodil.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 24.07.2009, 15:34 hod.

Spellsword: oblivion nijak zvlášť náročnej není, to mám vyzkoušeno velmi citlivým měřením... (např. u NFS: underground 2, nebo CoD (ano 1) se mi ntb přehřál za 5 minut, Oblivion sem hrál hodiny a hodiny v pohodě)...

podle reakcí to zřejmě nějak nechápete...

level 950 neznamená že zničíte všechno (obvykle ano, ale to počítám s tím že taky trochu hrajete), je to jen o rozsahu možností, kolik skillů se můžete naučit, jaký je jejich maximální level, jaká je maximální hodnota atributů, kolik síly můžete uvolnit (pokud se rozhodnete do jednoho skillu investovat veškerou svou energii, tak cíli bůh pomáhej, pak ale zůstanete bezbranní, taky bude chvíli trvat než kouzlo uskutečníte), jak rychle dokáže čarovat, běhat, létat, střílet, útočit, 200 nemůže být nikdy tak rychlá jako 500, ale to neznamená že 500 je automaticky rychlejší než 200...

taky to nenaexpíte hned, v diablu sice trvá než uděláte high lvl 93-97, ale jen chvilku trvá než zvládnete sami hell (což je na lvl 80-85, kde končí requierments itemů), to se dá udělat i za den pokud vám někdo dá rush a pak chodíte poctivě bh. Další levely jsou fakt jen pro parádu.

Tomu se ovšem tady vyhnete, expení bude dřina, sice můžete za bosse dostat i 1/20 exp na další level, ale budete se s ním rvát i hodinu. Za každý získaný level budete moct vylepšit své vlastnosti (protože se zvednou limity), ale ne hned po levelu, ale třeba v půlce, až se dostanete k něčemu co vám je zvedne.

Pokud budete na lvl 1000 tak nemáte havaj, protože je velmi nepravděpodobné, že jste jediný, a nejlepší šance pro někoho jak se naexpit je zaútočit na vás (i když prohraje).

Svět bude obrovský, opravdu obrovský, jak to popsat... V Lineage byl svět velký, ale každá lokace se přecijen dala přeběhnout za 15 minut, tady ne. Bude to větší než GTA, větší něž Oblivion, větší než flashpoint. Tam kde si zvolíte se zjevit tak tam taky na dost dlouho zůstanete, a teprve s věcmi jako portály, teleporty a létáním budete moci pořádně zkoumat další lokace, takže až konečně vyletíte z hnízda, půjdete hledat další výzvy, jak se naexpit, abyste byli ještě rychlejší a mohli ještě dál, do dalších lokací.

A high chary jsou zároveň velká výhra pro low chary, daruje vám exp i sílu, odešle vás v sekundě někam kam byste šli dny, naučí vás skilly atd... A pokud se spojí střední chary kolem lvl 500-600 proti klidně i 1000, tak pokud není skutečně profi tak mají šanci ho úspěšně zabít, stejně pokud se high char zbrkle vrhne do bitvy, může rychle skapat, protože i monstra (včetně ochrany měst) mohou mít level 900-1000 (a víc)...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
t0x1c
Wraith
Příspěvky:146
Bydliště:Ne
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od t0x1c » 24.07.2009, 20:42 hod.

Spellsword píše:Přečetl jsem nějaké příspěvky a level 1000 je na mě nějak moc. A takovou hru musí vyvíjet celý tým zkušených vyvojářů a to není levná záležitost. A kdyby to mělo grafiku jako např. Oblivion a běhaly tam tisíce lidí, tak to by nějaký průměrný počítač nerozchodil.
Mám na to tak nějak stejný názor... Hele, já bych se zase vrátil k té technické stránce věci. Je nemožné to vytvořit. Zvlášť ne, takhle nenáročné.
Za prvé:
Nějaké to jádro hry, buď si koupíš Engine nějaké kvalitní hry (netuším kolik to stojí, ale 100kč to asi nebude ), nebo si ho budeš dva až tři roky vyvíjet sám. (vyber si).
Za druhé: Pokud do toho světa zasadíš takovou volnost, vpodstatě tam jen napráskáš 100x více proměných než je obvyklé, což bude mít za důsledek jen to, že vytvoříš neuvěřitelné nároky na Procesor, Grafickou kartu, RAM a možná i HDD. Jen tak mě napadá, proč nikdo takovouhle hru ještě nikdy neudělal. S takovou se ti NB zahřeje za pět sekund :)) Jo a ještě si sežeň alespon 20 lidí...
Tentokrát mě prosím neodbij a tak nějak mě obeznam s nějakým pro mě momentálně zázračným řešením technické stránky hry.

EDIT: Ještě k síťové stránce hry.

Tak nějak si nedovedu představit jak 1000 lidí zároveň uploaduje neuvěřitelně velké množství dat (řádově v MB) na server a odtud si je ostatní lidi stahujou. Databáze charakterů musí být obrovská. (Tady mluvíme o Terabytech.) Uvedu příklad. ( Z předchozích příspěvků jsem pochopil že příklady máš rád.)

Na jednom místě se setká 100 lidí a začnou řezat nepřeberným množstvím způsobů. Vzhledem ke správnému zobrazení tohoto boje na obrazovkách hráčů musí být všechny data uploadnuty na server, zde nějak uchovány a následně stahovány na počítače ostatních hráčů na monitoru. Jenže pokud těchto dat bude mnoho, počítač to nebude stíhat (respektive internet, ale počítač mimochodem taky ne), takže se bude počítač lágovat. Což zpomalí upload informací, což zaviní lágy všech ve hře ...

Ve Zkratce: Zařiď všem přístup k páteřní síti 100MB/s a požádej IBM o dotaci jinak se nedoplatíš a nikdo si nezahraje. :))
Obrázek
The OwnAge!

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 24.07.2009, 21:11 hod.

proč v tom hledáte katastrofu, nechte si superlativy pro sebe... kdybyste někomu před deseti lety navrhli wow tak vás pošle na jedličkárnu...

to nemáte žádnej nápad? nic co byste ve hře chtěli? jestli skutečně ne, tak mlčte, držte se tématu, to ostatní budu mazat... pravidla zde platí stejně jako všude jinde, OT je OT, bez výjímky... název tématu pokládá otázku, tak na ní odpověz (klidně napiš že bys hlavně chtěl aby to šlo plynule)

Chris Taylor měl obrovské ambice a hromadu nápadů, už od roku 90, před dvěma lety stvořil Supreme commander, ale stejně to není úplně podle jeho představ, lidi dopředu ženou ambice, udělat něco lepšího, něco podle sebe... já jen chtěl abyste měli taky možnost vyjádřit se k obsahu hry...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 25.07.2009, 18:46 hod.

co třeba nějaké atypické zbraně? mě napadl bič...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Spellsword
Doom Knight
Příspěvky:563
BattleTag:Spellsword#2546

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Spellsword » 27.07.2009, 23:59 hod.

Tak jo, už vás všechny nebudu přesvědčovat, že to nejde.

Hra (doufám, že fantasy) by měla mít nějaký systém, který by všechno náhodně generoval. A vygenerované události by měli za následek další. A ty další a tak dále. Vysvětlil bych to takhle:
Počasí:
To by záleželo na ročním období. Pokud je léto a už týden jsou nesnesitelná vedra, tak zítra okolo šesti odpoledne začne silný liják. Poničí úrodu a ceny obilí a zeleniny se zvednou. Houby v lese by naopak vyrostly a rozvíjel by se ehm..."houbový biznys". Déšť by rozvodnil řeku a malá vesnička zvaná Plívanec by se spláchla. Lidé by odcházeli a to by mělo za následek přeplnění ubytoven, více bezdomovců atd.

Rekce NPC:
NPCéčka by se měla chovat jako skuteční lide. Příklad:
WoW: Hromada Alíků a Horďáku se navzájem zabíjejí. Všude létají blesky, ohnivé meteority, šípy, meče, hlavy... a NPCéčka si jen tak pokukují okolo, jako by se nic nedělo.
Grammovo MMO: Někdo se taky bitkuje. Pokud jsou dvá nebo o něco více, lidé je budou obcházet, někteří spěšně odejdou, někdo odvážnější se je bude snažit uklidnit. Pokud vypukne rvačka mezi asi deseti, dvaceti lidmi. NPC se rozutečou (pozavírají dveře, okenice, odvedou děti atd.).
Toto je asi složité na naprogramování, ale výsledek by byl super.

Rozmanitost itemů:
Skoro nekonečné zbraně. I když je ve všech MMORPG hodně věcí, se kterými se dají zabíjet ostatní, stejně je nějaká unique zbraň, kterou každý zná a každý ji má. Na co je tisíc zbraní, když tenhle meč je nejlepší? Tak to by nešlo. Chce to obrrrovské množství zbraní, brnění a obyčejných věcí. A aby nebyla nejlepší věc, měly by být vyrovnané.
Takhle: http://www.hrej.cz/novinky/2009/07/28/b ... ice-hodin/. Borderlands má generator zbraní. Tak by to mohlo chodit v té MMO.

Přirozené schopnosti, dovednosti a potřeby:
Je hloupost, aby někdo v padesátikilovém brnění se stejně těžkým kladivem na zádech běžel maraton přes celou mapu. V Morrowindu bylo pod ukazatelem životů a many také únava. Po asi pětiminutovém běhu jste šli a nemohli skákat. Postupně se rozvíjel Athletics skill a mohli jste běhat déle. To je základ.
Po celodenním touláni po městě se unavíte, bude se vám chtít spát. Reakce se spomalí, pohyby budou malatnější. Po spánku se budete cítit svěží, pohyb se zrychlí. Okolí by mělo vliv i na váší postavu:
-Pohled na hezkou holku vás rozhodí, otupí
-Při ucitění hrozného smradu se vám bude chtít zvracet (to by byla ale pěkná animace), budete se muset uklidnit, vyjděte na čerstý vzduch
-Na čerstvém vzduchu u moře se na vás vykadí racek. Rozzlobí vás to, budete nevrlí ke všem okolo
-V taverně se opijete do němoty. Důsledky si domyslete, v tomhle stádiu nemůžete bojovat ani objevovat svět MMO
Postava by to vše komentovala patřičným monologem. To je asi gigabite dat navíc, ale to přece nevadí, že? Hra by mohla zapsat váš hlas po přečtení nějaké věty, ve které jsou všechná písmena a se změnou intonace. Tohle je rozmanitost postav!

Co se potřeb týče, tak spánek, příjem potravin a tekutin a "do keřiku na malou" by neměli chybět. Pokud nebudete jíst, zeslábnete. Dojdou vám peníze? Hledejte zbytky. Potom se otravte a na všechny zvracejte.
To zvracení, návštěvy bordelů, chlast, podplacení stráží, hrubé dialogy, příjem drog atd. bych omezil. Nechceme aby tady vznikl svět Andrzeje Sapkowského ze Zaklínače, že?

Milí kolegové, spolupařaní Diabla, nyní je na řadě třešnička na dortu - NÁZEV.
Název hry by se měl lehce vyslovovat dobře by se pamatovat. Pokud by to bylo několik slov, tak aby nevzikla zkratka PRD, BLB, FUJ atd.
Navrhl bych
-Chronicles of .n.ě.c.o..... .
-An Epic Story (to se mi hrozně líbí)
-něco dobrého
Tak můžete myslet.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 28.07.2009, 07:02 hod.

krása, krása...

ad počasí: tohle už je trochu moc, jasně že flora bude podle podnebí, ale to bude téměř neměnné, poušť zůstane pouští, mrazivá krajina mrazivou krajinou, v mírném klimatu se sněhu nedočkáš...
povodeň... já ti nevim karle :? ceny obilí a zeleniny... ani nevim jestli tam jídlo bude, i když asi jo, pití určitě a to včetně alkoholu. Lidé by odcházeli.... myslím že bude stačit už to co tam bude, další putující určitě nepotřebuju (pominu-li že parta bezďů by živá nikam nedošla, monstra budou napadat i NPC)...

ad reakce NPC: tohle je jasný, k tomu se vztahuje i fear a evil factor, vždyť základy tohohle už jsou například i v GTA (vystřelíš, pár lidí zdrhne, pár se do tebe pustí, zastřelíš jednoho a zdrhnou i ty ostatní)

ad itemy: unikátů moc nebude, bude to spíš takovej nejlepší exemplář daného typu, nejlepší itemy si budou hráči sami vyrábět...

ad to poslední :D :
s únavou počítám, je pitomost aby mág proti barbovi vypotřeboval všechnu energii, a barb byl stále čerstvý

ale ty tvý věci jako pohled na hezkou holku, racek atd... to nevim jak si to představuješ, postavu ovládá hráč, pokud se zakoukáš na pěknou holku tak to je tvoje věc, ne věc tvojí loutky...
smrad a zvracení, ale jo něco takovýho tam asi bude...
hlas, mluvit bude možno, jen ještě nevim jak to nakonec vyřešim...
spánek ano, wc nevim nevim... to je mysím až zbytečný, asi bude možno čůrat, ale nebude to potřeba...
ty tvý kriminální nápady budou možné, ve hře totiž počítám i s podnikáním (třeba živit se výrobou itemů)

název název... myslím že to bude mít spojitost s avalonem... ale počítám že do tohohle sáhne vydavatel, takže to neřešim...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Meegor
Quill Rat
Příspěvky:26
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Mount Arreat
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Meegor » 29.07.2009, 04:57 hod.

teda... nwm jestli se mam smat :) nebo to brat vazne :| , tohle MMORPG jestli nekdy vyjde tak to bude nejlepsi hra vůbec.....

jenze to vidim na team cca 100 programatoru, nehorazny mnozstvi penez(coz je v soucasny krizi dost velkej problem) :( a tak 10 let prace a testovani.....

jinak drzim palce byl by to mazec(vize naprosto dokonala)....
Když se bojíš že spadneš,
tak spadneš, protože se bojíš.....

Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 29.07.2009, 22:39 hod.

Fajn taky neco pridam co me napadlo :)

Pri boji s monstry, by se po jejich zabiti mel zvysovat tvuj dmg pripadne crit chance na ten typ moster prtz prece kdyz nekoho premuzes tak uz vice znas jeho slabiny atd :) Takze bys treba bojoval ja nevim s nakymi vlky a kdyz bych jich sejmul 5 tak by se ti o 2% navysila dmg proti nim
A taky boj hrace versus prostredi monstra atd by mel byt udelat tak, ze ne jak ve wowku musis sundat celou faunu asi 200 mobu abys dal jeden lvl ale ze by tam bylo vic tech silnejsich a delsi boje, napriklad druh monster s kteryma bojujes treba pet minut ale tak pak za ne mas vic zkusnosti atd.. a pak zase treba nakej tabor najezdniku na ktery des najednou, ne ze na jednoho vyslel fireballa ostatni jen koukaj jak umira, ale pusti se do tebe vsichni najednou ale jednotlive sou taky slabsi. A s tema silnejsima potvorama aby to nebylo ze by si je potkaval nahodne a byli nak unikatni ale proste obycejny fighty spis delsi a pak zase jiny druhy ktery sou slabsi ale pohybujou se ve skupinkach atd...
A vlastne by si mohl poznavat slabiny nepritele uz pri boji kdyz des proti tomu silnejsimu souperi a hodis mu treba nakej crit tak by se podle me mela ta sance na crit navysovat uz pri tom boji, prtzs mu dal crit tim padem na to same misto muzes utotoci i priste a mas vyssi sanci ze ho uderis tam kam on nechce... Stejne jako protivnikovi by se mela zvysovat dmg nebo crit chance pokud on hodi critik atd :) A nemuselo by to ani byt zas tak narocne, mohlo by se to zapisovat do nejake tabulky kolik na koho ma zvysenou dmg, pripadne crit chance atd

No a jeste navrh na nejaky spelly povahy magicke co by se mi libily, myslim ze by to mela byt dost rozsahla skala aby nemel kazdej to samy :)
Tak napriklad (pokud je to uz OT tak to klidne smaz :D):
Fire spells:
Fireball - klasickej fireball s moznosti navysovani velikosti a dmg podle toho jak casto ho pouzivas a jak dlouho ho "castis"
Firebolt - neco podobneho jak Fireball ale s dopadem vybouchne :) Mohlo by se nejak vylepsovat ze po dopadu a bouchnuti se uvolni dalsi 2 koule ktere pote taky vybouchnou atd
Fireblast - takova ohniva smes vrzena na protivnika, tohle by byl casem moc nepouzitelny skill prtz je to prakticky jen "ohen" tkze by pak silnejsim protivnikum uz moc neudelal :)
Pillar of Fire - na protivniky vysle sloup ohne ktery muze bud udrzovat nebo zacit po nem hazet neco jinyho, mocnejsi magove maji moznost vyslat vice takovych sloupu a nepotrebuji je udrzovat :)
Meteor Shower - vrhnuti meteorickeho deste na protivniky nebo spise skupinu protivniku, pozdeji muze zustavat zapalena zem po dopadu, nebo muzou i vybuchovat
Meteor Blow - vrhnuti jednoho meteoru na protivnika, silnejsi kouzlo, taky by mohl pozdeji po dopadu vybuchovat nebo se drolit na mensi :)
Fire Wall - bylo by dobre kdyby si Mage mohl vytvorit vlastni struktury, ne pouze klasickou "zed" ale napriklad udelat kruh okolo sebe, cim silnejsi by byl tim vetsi by ohen byl a tim delsi dobu by vydrzel, opet by ze zacatku musel udrzovat a cim vic by ten skill pouzival tak tim mene by ho musel udrzovat az vubec :)
Fire Elemental - vyssi spell kdy povola na svou pomoc ohniveho elementala, ktery pozdeji i muze mit vlastni spelly, pozdeji by i mozna mohl mit takovych elementalu vic, ale delilo by se to ze cim vic jich ma tak tim jejich moc klesa, ale tak aby se to jeste dalo pouzit (tzn ne ze bys vyvolal 2 a ten puvodni byl o 1/2 slabsi ale treba jen o 1/4)
Burnout - zapaleni protivnikovi pokozky/kuze na urcity cas
Fire Breath - spise na kratsi vzdalenost :)
Blaze Wave - ohniva vlna ktera roztristi vse okolo a shodi protivniky na zem, s rostouci moci dosahne cim dal tim dal az by treba pri velke rozrurenosti maga mohla dosahnout az na nake mesto ktere by pocitihlo hnev maga na velkou dalku :)
Smoke Flume - vytvori dohasinajici ohen pomoci ktereho vytvori dym ktery zabrani protivnikum ve videni maga nebo je muze pripadne i dusit timto dymem
Drake Impact - vyvolá ohnivy draci ocas ktery "praskne" do protivnka a odhodi ho daleko od maga
Ignite Scales - vytvori okolo sebe ohnive zhnouci supiny ktere ochrani maga i pred silnymu utoky a navic i poskodi protivniky (opet po dostatecnem procviceni :) )

Pak by jeste urcite mel mit moznost "zapalit" svoje zbrane a brneni ohnem aby zranovali protivniky pri priblizeni treba atd :) postupne jak by mag ziskaval svoje znalosti ohledne ohne tak by se proti nemu mel stavat immuni ;)

No moc me toho zrovna ted nenapadlo, kdyz uz to chci napsat tak me to vzdycky z hlavy zaleze nekam :Diablo
Klidne bych mohl napsat i neco k jinym, pokud to stoji aspon za neco jo a s tim bicem je to moc dobry napad urcit ebych ho tam chtel mit, jako i hvezdice, vice cepelove mece, vytribene kudly atd :Diablo
The darkness determinates the light.

Uživatelský avatar
Spellsword
Doom Knight
Příspěvky:563
BattleTag:Spellsword#2546

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Spellsword » 29.07.2009, 22:41 hod.

Gramme, kde seženeš lidi na tuto hru?
A taky mě zapiš jako prvního na seznam testerů. :)

Jo, a jak jsi přišel na název "Avalon"? Já asi něco vím. 8)

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 29.07.2009, 23:13 hod.

název Avalon úplně původně vymyslel Mnemo...

Lego:
OT? naopak, tohle je přesně to co sem chtěl...
do navyšování dmg a crit je hezkej nápad, ale...
1) OP
2) to už by ale vůbec nešlo vybalancovat...
Fire Elemental: nepůjde vyvolat, vzhledem k tomu že za něj půjde hrát...
Drake Impact: to samý, za draka půjde hrát, navíc mi příjde divný že by se zničehonic objevil drak a někoho rupnul ocasem...

napiš další :)
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 30.07.2009, 12:14 hod.

To navysovani dmg a crit jsem myslel spise jen u potvor a ne u hracu tkze si myslim ze zas tak OP by to nebylo :)
Drake Impact: myslel jsem to spis jako efekt draciho ocasu co slehne do protivnika, ne ze vyvolas celyho draka :lol: Proste jen horici draci ocas ktery po vterine zas zmizi :)

Co mas proti vycarovani horiciho draciho ocasu? :D Kdese vzal tu se vzal fireball? :Diablo
Neni to uplne fyzicky ocas je to jen efekt spis :D
Naposledy upravil(a) Lego dne 30.07.2009, 13:35 hod., celkem upraveno 1 x.
The darkness determinates the light.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 30.07.2009, 12:58 hod.

no však, kde se vzal, tu se vzal ocas? :D
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Garn » 30.07.2009, 13:05 hod.

Co takhle, kdyby se hra odehrával ve dvou dimenzích zároveň a kouzla by nějakým způsobem zasahovala do obou dimenzí...vždycky se říká, že když se zneviditelníš nebo zpomalíš čas, tak se přeneseš do jiné dimenze...co kdyby to bylo doslovné...je to myšlenka, ne herní prvek :-)

Když to rozvinu, tak ta někteřé postavy/někteří hráči by mohli hrát jen v jedné ze dvou dimenzí a někteří by mohli cestovat. Jedna dimenze by mohla být náš svět a druhá nějaká nekropole, nějaký temný "anti-svět". Některé postavy, třeba nekromancer, by vytahovali třeba z druhé dimenze nějaká monstra. Na našem světě by to vypadalo jako normální summon, ale v té tené dimenzi by zmizel jeden creep. Když by pak existovaly nějaký top dungy, tak by museli hráči bojovat v obou dimenzích zároveň a během boje navíc cestovat mezi nimi. Mohli by tam být nějaké temné postavy, které by mohli na náš svět, ale mohly by tu zůstat jen po určitou dobu atd...má to hodně možností. S tím že oba světy by měly stejné půdorysy, takže by jsi se třeba uprostřed pozemské louky mohl převést do druhého světa, pak by jsi popošel třeba 50 metrů, v podzemí by jsi viděl nějaké mausoleum, hodil by ses zpátky a byl by jsi u nějaké chajdy v lese...v první dimenzi by to vypadalo jako teleport :-)
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 30.07.2009, 14:15 hod.

zní to zajímavě, ale podle mě tak bude světů až dost: pozemský, podzemský, podvodní, nebe a peklo....
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Garn » 30.07.2009, 14:21 hod.

Jo, ale je to 1) nezajímavý a 2) chybí ti základní konflikt - Horda x Aliance, Luxon a co to je v GW dalšího, aji v Dofusu jsou dvě frakce - andělé a démoni. Pokud budeš mít hodně lokací, tak mi to nepřijde tak zajímavé jako moci cestovat mezi 2 souběžně plynoucími realitami.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 30.07.2009, 19:26 hod.

Zim:
mírových povolání bude několik, viděl bych to na kováře, alchymistu, nějakýho doktora atd...

itemy: bude několik set základních itemů, přičemž každý bude mít jednu unique verzi jakožto nejlepší item toho typu (nepočítám misc), až na pár uber itemů budou nejlepší itemy tvořit jen hráči (jediná šance jak mít lepší equip je udělat si ho nebo koupit od hráče, popř. ho z někoho vymlátit), a to nejen atributy, ale i tvar, tím vznikne daleko pestřejší škála předmětů než by dokázal udělat jakejkoli generátor, ten totiž nemá fantazii...

o povoláních jako stráž nebo voják sem už psal, po každý úspěšný službě dostaneš žold a exp...

prostředí se bude pomalu obnovovat (města rychleji), ale pokud zruinuješ les, po týdnu bude stále zničený (ale budou tam rašit malý stromky)...
manipulace s terénem bude znamenat že budeš moct terén i opravit, nejen likvidovat...
obnova nebude trvalá, pokud vykácíš les, a uděláš tam místo něj něco svýho, tak to tak zůstane...

startovní atributy... když si zvolíš draka, tak nebudeš hned monstrum co lítá a plive oheň, ale začneš hezoučky od píky (jako zvíře) v tvém případě jako dráčátko, nebo možná jen ještěr, a až z levelem se ti odemnkou možnosti jako větší velikost, křídla atd...

a teď něco mího:
mám rád příklady... rozdíl mezi low a high lvl zlodějem:
low lvl příjde, šperháčkem si otevře dveře, ukradne pár věcí a rychle zmizí...
high lvl přiletí, před ním se rozestoupí zeď, celý obsah místnosti se rozzáří a propadne se - teleportuje, na místo určení...

teleport půjde i zablokovat, pomocí štítů a bariér, třeba do hlavního města se neportneš, leda že by tvůj teleport měl vyšší level než bariéra...

ohledně party: že se sejde pár lidí a daj se dohromady je logický, ale tam nemůžeš každýmu věřit, daleko lepší bude mít klan se společným sídlem, pak se někde vynoří 16 temných mágů a začnou dělat hodně velkej bordel...

ve hře budou i poklady, nebudou třeba ani tak schovaný, jako spíš těžko přístupný a hlavně to bude jediný exemplář, např. princezna bude na hlavě nosit velice speciální Tiaru, a teď si jí chlapče zkus vzít :)
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Lego
Fallen Shaman
Příspěvky:72

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Lego » 30.07.2009, 20:25 hod.

To je jednoduchy, vdam se za princeznu :lol:

A k tomu rozzareni se mistnosti u zlodeje, to by melo byt spise prostoupeni skrz stiny a neco temneho nez naky svitici teleport, to se k nemu vubec nehodi :)
The darkness determinates the light.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste chtěli od MMORPG?

Příspěvek od Grammator » 30.07.2009, 20:38 hod.

ale tak to záleží na tobě jak to uděláš... chtěl sem tim říct že low zloděj to bere do ruky, high zloděj si domů odteleportuje celou místnost :mrgreen:
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Odpovědět

Zpět na „Další hry“