Příspěvek
od Grammator » 20.07.2009, 19:22 hod.
teď už spíš budu jen upřesňovat...
jak to po sobě čtu, vidim že některý věci jsou vyložitelné více způsoby...
takže questy: bude tam hroooomada questů, které se vždy vyplatí dělat, v každém městě, vesničce i v krajině budou desítky a stovky NPCček žhavých abyste pro ně něco mohli udělat, +kariéry (povolání) - v armádě, v aréně, na univerzitě, u pirátů, u démonů, u nekrů, u obchodníků atd... (ovšem neberte to tak že kopíruju cechy z obilvionu, tohle bude jiný), questy si rozvrhnete podle sebe, bude na vás ke kterému NPC příjdete pro quest, ovšem jakmile si pro quest příjdete už ho musíte splnit, resp. bude tam časový limit (v řádu reálných dní), takže pokud se na quest vykašlete, za čas vám zmizí a klesne vám honor factor, s nízkým honor factorem budete těžko získávat questy, tohle sem ještě moc nepromyslel...
další zajímavostí bude čas, ten bude velmi pomalý, buď reálný, nebo jen 2x rychlejší, aby byly noc i den opravdu dlouhé... (asi 4 hodiny noc 8 den, nebo 5/10)
pokud jde o problém high lvl x low lvl, uvedu příklad:
začal sem, sem na lvl 25 a sundá mě nějaká pětistovka, tý okamžitě vyletí evil factor, proto požádám někoho na 600+ aby si to s ním vyřídil, čímž získá hafo exp, good a love factor a nebude mít žádné postihy, protože zabil někoho s evil factorem...
pokud by to byl hodně high lvl, tak taky může skonči dost špatně, pokud na vás jiný high lvl vycastil složité speciální ochranné kouzlo (asi bude za quest), které pokud na vás zaútočí někdo o 200 lvl výš, způsobí jemu větší škody, ztrátu energie atd... bude permanentní až do lvl 200... taky čím slabší char oproti sobě zabijete, tím víc vám vyletí evil faktor, takže pak po vás půjdou armády všech měst, budete odpadlík, navíc na vás bude odměna, takže po vás půjdou i hráči...
(tenhle styl mě ovšem v oblivionu nesmírně bavil, hrál sem za mága vampíra, když sem kradl tak sem šel přes mrtvoly, žádný plížení)...
jedna věc co se mi opravdu líbí ve wowku je síla party, pokud se rozhodnete jít na high lvl třeba ve 30ti lidech, a 10 z vás budou mágové, kteří spojí své síly a vytvoří ochranný
štít, bude mít high lvl dost práce aby ho prorazil...
jak sem řekl, bude rozhodovat především rating, ale level odemyká možnosti, takže zkusím navrhnout jakési rozfázování...
lvl 1-50 - naprostý začátek, na 50. lvl jste něco jako dobrý lovec/mág/rytíř
100 - začínáte mít navrh před obyvateli měst
200 - začínáte manipulovat s přírodou a hmotou
300 - končí slabota, od teď už vás nic nekryje, nechrání, jste sám, naopak lidé očekávají že se proti zlu postavíte vy
400 - odemykají se složité skilly, můžete tvořit vlastní
500 - jste už velmi dobrý, poradíte si s většinou monster, s bossy ovšem máte problém, můžete dobít vesnice a malá města
600 - začínáte manipulovat se silami mimo běžný svět, můžete stavět
700 - žádné normální monstrum už vám nemůže příliš dlouho vzdorovat, musíte do dungeonů a speciálních lokací
800 - můžete manipulovat terénem a používat kouzla masového dopadu
900 - nic co chodí po světě, létá ve vzduchu nebo plave v moři vás už nemůže ohrozit, musíte se vrhnout na speciální lokace, nebo na jiné hráče pro další exp, odemyká se většina skillů, končí omezení povoláním, od teď se můžete učit co chcete...
950+ už vás nesvazují zákony fyziky, můžete létat, tvořit portály, rozpoutat bouře, pokřivovat prostor, na dalších levelech padají limity na atributy, taky padají limity na velikost (ale obr co rozdupne město udělat nepůjde), odkrývají se vám tajemství, které neměla být odhalena...
1000, nic už vás neomezuje, můžete se učit co chcete, zničíte klidně celé město nebo armádu sám, můžete se dostat k uber skillům...
postihy za smrt: spojí se skupina hráčů na lvl 500-550 a zaútočí na hráče lvl 915, zabijí ho, co to pro něj znamená? jednak ztratí jednu část výbavy, kterou ukořistí útočníci, pak spadne na level mezi 750-850, tím pádem ztratí schopnost používat pokročilé skilly, popř. skilly na levelu vyšším než je limitovaný level pro tuto úroveň, to samé atributy, to co přesahuje nad limit, se nepočítá... takže ztratí hromadu ze své energie, je v módu dohánění levelu, který funguje odlišně než klasické expení, protože se různými způsoby dá dohnat okamžitě (u speciáních oltářů, pokud si vytvořil speciální artefakty atd)
co z toho plyne? že pokud nemá tajné pojistky tak od něj budete mít na dlouho pokoj...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook