Co byste chtěli od MMORPG?
K tomu kempeni low charu, jo to by se dobre dalo ovlivnovat tim evil faktorem A dal bych vysoky odmeny na nekoho s velkym evil faktorem, aby proste tam takovej zlobivej high lvl dlouho nevydrzel prtz by po nem sli vsichni tkze by se musel bud ukryvat nebo bojovat A udelal bych treba ze kdyz by na nakyho high lvlela zautocil low tak ze by mu stoupl love faktor kdyby ho ten high nezabil ale jen oslabil tak aby uz na nej nemohl utocit... ze by se proste nad nim slitoval i kdyz na nej zautocil tak by mu stoupl love faktor
Jinak taky me pride ze by takova hra jak toty popisujes je tak mozna tak za 20-30 let
Jinak to s tim drakem v meste, jo to je presne jak bych si to predstavoval Ale zas tak moc bych az tu vsemocnost high charu neprehanel ze se muze v cokoliv kdykoliv premenit
Jinak taky me pride ze by takova hra jak toty popisujes je tak mozna tak za 20-30 let
Jinak to s tim drakem v meste, jo to je presne jak bych si to predstavoval Ale zas tak moc bych az tu vsemocnost high charu neprehanel ze se muze v cokoliv kdykoliv premenit
The darkness determinates the light.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
jak kdo, pokud si uděláš morfera tak můžeš bejt klidně kašna na náměstí... ten love faktor by šel, že bys hrdinsky zemřel v boji s všeobecným zlem.... ale jen pokud nemáš fear factor, protože pokud by se pomlátili dva superzáporáci tak přece toho druhýho najednou nebudou milovat...
no a samozřejmě že pokud tě někdo nemá rád tak vypíše odměnu na tvojí hlavu (ať už hra samotná nebo nějaký hráč)... to už sem psal...
edit: ono to sice vypadá složitě, ale v konečnym výsledku to bude nesmírně jednoduchý... pravda profíci se budou muset učit hodně, odměna ovšem bude veeelmi štědrá...
edit2: on vůbec ten morfer by mohla bejt hodně taktická postava, mohl by se proměnit ve všechno s čím se setkal (resp. vše co si označkoval, aby v tom nebyl bordel, fungovalo by to podobně jako sbírání duší), takže by se proměnil v myšičku a prolezl kam by chtěl, nebo třeba v jablko, zbraň nějakýho strážce atd, mohl by se dostat až ke králi nepozorován (pokud pominu neviditelnost, ale ta se jako všechno dá odhalit)... taky klidně char co leze po zdech udělej si i spidermana když budeš chtít
edit3:
samozřejmě taky, iluze, fungující i na hráče, světelné efekty, ohnivé efekty (pamatujete poslední scénku z D2? jak baal odchází? i to by šlo) atd atd... rozsvítit svíčku, pohnout něčím, nebo vydat zvuk... udělat si třeba chrám a tam jen ze srandy děsit hráče...
skilly by neměly jen damage a další vlastnosti, ale i vlastní fear factor, hlasitost, světlo, mučící účinek atd... taky by existovaly odporné kletby, něco jako burn mage, pokud se podaří (cíl musí být notně oslaben) tak ho to spálí; zničí energii a znemožní používat kouzla, na hodně dlouho... prostě to z něj jakoby vypálí magický schopnosti...
no a samozřejmě že pokud tě někdo nemá rád tak vypíše odměnu na tvojí hlavu (ať už hra samotná nebo nějaký hráč)... to už sem psal...
edit: ono to sice vypadá složitě, ale v konečnym výsledku to bude nesmírně jednoduchý... pravda profíci se budou muset učit hodně, odměna ovšem bude veeelmi štědrá...
edit2: on vůbec ten morfer by mohla bejt hodně taktická postava, mohl by se proměnit ve všechno s čím se setkal (resp. vše co si označkoval, aby v tom nebyl bordel, fungovalo by to podobně jako sbírání duší), takže by se proměnil v myšičku a prolezl kam by chtěl, nebo třeba v jablko, zbraň nějakýho strážce atd, mohl by se dostat až ke králi nepozorován (pokud pominu neviditelnost, ale ta se jako všechno dá odhalit)... taky klidně char co leze po zdech udělej si i spidermana když budeš chtít
edit3:
samozřejmě taky, iluze, fungující i na hráče, světelné efekty, ohnivé efekty (pamatujete poslední scénku z D2? jak baal odchází? i to by šlo) atd atd... rozsvítit svíčku, pohnout něčím, nebo vydat zvuk... udělat si třeba chrám a tam jen ze srandy děsit hráče...
skilly by neměly jen damage a další vlastnosti, ale i vlastní fear factor, hlasitost, světlo, mučící účinek atd... taky by existovaly odporné kletby, něco jako burn mage, pokud se podaří (cíl musí být notně oslaben) tak ho to spálí; zničí energii a znemožní používat kouzla, na hodně dlouho... prostě to z něj jakoby vypálí magický schopnosti...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
A uvedomujes si zeby ti to musel Blizzasrd schvalit?
Re: Co byste chtěli od MMO?
Jasne, kdyz bys to mel jako zamereni tak jo, ja jen ze aby to nemohl delat kazdy high char, tak jsem to myslel
The darkness determinates the light.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
spíš sem to viděl tak, že zpracuju projekt a nabídnu ho blizzu... ale tohle fakt neřešte, já mám plán chci nápady, něco aby tam bylo klidně něco přímo pro vás...
btw ještě sem to editoval...
btw ještě sem to editoval...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
Mozno to pomoez mozno to uz niekoho napadlo.
Tento napad sa mi vnukol pri hrani diabla.
Nenapadne ma ako as tie body volaju, ale skratka tie co sa davju do sily,zivota atd.
Takze kebyze si tie body setris mal by si zato nejaky bonus napr za 1 lvl ide 10 bodov.
Ked budes mat bodov 100 bude bonus +20 zivota.
Ked 200 + 40 zivota
Ked 350 + nejaky menej vzacny ale ojedinely predmet
Ked 400 + + 80 zivota a nejaka vec.
Neviem, ale ja si myslim ze to je celkom dobry napad.
Tento napad sa mi vnukol pri hrani diabla.
Nenapadne ma ako as tie body volaju, ale skratka tie co sa davju do sily,zivota atd.
Takze kebyze si tie body setris mal by si zato nejaky bonus napr za 1 lvl ide 10 bodov.
Ked budes mat bodov 100 bude bonus +20 zivota.
Ked 200 + 40 zivota
Ked 350 + nejaky menej vzacny ale ojedinely predmet
Ked 400 + + 80 zivota a nejaka vec.
Neviem, ale ja si myslim ze to je celkom dobry napad.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
jak sem řekl, klasický atributy za level zavrhuju, viděl bych to spíš na princip oblivionu (gta SA), kde ti roste to co používáš, + by se to dalo magicky, přes elixíry, questy nebo přes equip vylepšit...
teď mi došlo že by mohlo přecejen záležet na povolání, takže by nějaký skillový omezení byly, třeba necro by měl neomezené necro skilly, curses, elementární magie atd, ale třeba WW by nezvládl (nebo by nemohl mít takovej lvl)... prostě aby mágové zůstávali mágové, bojovníci bojovníci, zloději a podvodníci taky atd...
povolání by sloužilo hlavně k boostování postavy podle představ, pokud například chcete necra, tak si ho zvolíte jako povolání (ale až ingame, tzn. až narazíte na nekra učitele a splníte quest/y) tím pádem se vám otevřou dveře do necro měst, knihoven a k učitelům, takže svoje vysněné skilly budete vylepšovat daleko rychleji... ale tohle bude chtít ještě hooodně doladit...
taky se mi nelíbí slovo skill, ono třeba permanentní bouřka, tma nebo vichřice kolem vašeho příbytku nejsou skilly v pravém slova smyslu...
teď mi došlo že by mohlo přecejen záležet na povolání, takže by nějaký skillový omezení byly, třeba necro by měl neomezené necro skilly, curses, elementární magie atd, ale třeba WW by nezvládl (nebo by nemohl mít takovej lvl)... prostě aby mágové zůstávali mágové, bojovníci bojovníci, zloději a podvodníci taky atd...
povolání by sloužilo hlavně k boostování postavy podle představ, pokud například chcete necra, tak si ho zvolíte jako povolání (ale až ingame, tzn. až narazíte na nekra učitele a splníte quest/y) tím pádem se vám otevřou dveře do necro měst, knihoven a k učitelům, takže svoje vysněné skilly budete vylepšovat daleko rychleji... ale tohle bude chtít ještě hooodně doladit...
taky se mi nelíbí slovo skill, ono třeba permanentní bouřka, tma nebo vichřice kolem vašeho příbytku nejsou skilly v pravém slova smyslu...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
Takovej dotaz: tohle se skutečně má dělat jako hra? a v koika lidech?
Podle mě je to značně přeplácané z toho co jsem tu četl a bereš si větší sousto než zvládneš. Rozhodně bych omezil lvl postav. Proč 1000? ve spoustě dobrých RPG je max lvl třeba i jen 50 a ničemu to nevadí. Vzhledem k tomu že to má být MMO, nešel bych přes level např.200 . Čím větší level, tím hůře se vše balancuje.
Ještě k tomu, že se staneš "Bohem" když dosáhneš maximálního levelu a budeš si dělat skoro cokoliv. Tohle by nikdy nemělo mít více. Dejme tomu že budou ve hře 4 frakce, nebo podle ras co ja vim . Každá frakce by měla jednoho boha(nejlepšího hráče z frakce). Ale tohoto nejlepšího by bylo možné vyzvat jiným členem frakce na souboj. Bojovalo by se samozřejmě bez těch godly výhod a vítěz se stane novým bohem. Taky je možnost že boha by volila nějaká skupina starších
Mě by taky celkem bavilo podílet se na vymýšlení nějakého MMO když by to začlo být nějaké vážnější a mělo yb to už nějaké obrysy . Hlavně by to chtělo dát ty tvoje návrhy do prvního příspěvku a nějak to sesumírovat. Rád bych reagoval na různé tvoje nápady ale jsou asi v 15 příspěvcích.
Podle mě je to značně přeplácané z toho co jsem tu četl a bereš si větší sousto než zvládneš. Rozhodně bych omezil lvl postav. Proč 1000? ve spoustě dobrých RPG je max lvl třeba i jen 50 a ničemu to nevadí. Vzhledem k tomu že to má být MMO, nešel bych přes level např.200 . Čím větší level, tím hůře se vše balancuje.
Ještě k tomu, že se staneš "Bohem" když dosáhneš maximálního levelu a budeš si dělat skoro cokoliv. Tohle by nikdy nemělo mít více. Dejme tomu že budou ve hře 4 frakce, nebo podle ras co ja vim . Každá frakce by měla jednoho boha(nejlepšího hráče z frakce). Ale tohoto nejlepšího by bylo možné vyzvat jiným členem frakce na souboj. Bojovalo by se samozřejmě bez těch godly výhod a vítěz se stane novým bohem. Taky je možnost že boha by volila nějaká skupina starších
Mě by taky celkem bavilo podílet se na vymýšlení nějakého MMO když by to začlo být nějaké vážnější a mělo yb to už nějaké obrysy . Hlavně by to chtělo dát ty tvoje návrhy do prvního příspěvku a nějak to sesumírovat. Rád bych reagoval na různé tvoje nápady ale jsou asi v 15 příspěvcích.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
jasně pak si s tim pohraju...
a to božství není přímo božstvím, je to jen o možnostech, na nejvyšších level postupně padaj všechny omezení...
a to božství není přímo božstvím, je to jen o možnostech, na nejvyšších level postupně padaj všechny omezení...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
Jasně to pak ale má za chvílí skoro každej...
Re: Co byste chtěli od MMO?
Jen aby uz nebylo pozde, blizz podle me uz naky new MMO vyvyji a to delsi dobu napriklad v jobs jsou nabidky prace na pozice na vyvoj noveho MMO samozrejme zadny offi info o tom neni jeste typuju ze za par let na blizzconu se o tom neco objeviGrammator píše:spíš sem to viděl tak, že zpracuju projekt a nabídnu ho blizzu...
Svoje napady napisu za chvili, musim to promyslet
The darkness determinates the light.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
javurek: to právě že ne, kor když půjdou levely dolů za smrt...
neřešte splnitelnost, jak sem řekl už sem o tom mluvil s jedním studiem (bohužel nesmím říct jakým), navíc ono to zas tak složitý není, proti drd je to zatim hračka
jasně že to nebude hned, ale teď jde o to abychom si kladli co nejvyšší ambice...
když sem v 5ti letech (r. 1994) přemýšlel že by byla fajn hra, kde bych si mohl volně jezdit autama a dělat si co chci bez nějaký příběhový linie, taky to tehdy bylo nepředstavitelný, a ejhle přišlo midtown madness a posléze GTA 3...
stejně tak sem snil o MMORPG, o RCT3, a o hafu dalších her, zatim se mi každá, i ta nejšílenější myšlenka splnila... jenže teď mám vědomosti a možnosti, tak nevidim důvod proč bych měl jen čekat až někdo udělá hru mích snů
takže tohle neřešte, řeště hru!
neřešte splnitelnost, jak sem řekl už sem o tom mluvil s jedním studiem (bohužel nesmím říct jakým), navíc ono to zas tak složitý není, proti drd je to zatim hračka
jasně že to nebude hned, ale teď jde o to abychom si kladli co nejvyšší ambice...
když sem v 5ti letech (r. 1994) přemýšlel že by byla fajn hra, kde bych si mohl volně jezdit autama a dělat si co chci bez nějaký příběhový linie, taky to tehdy bylo nepředstavitelný, a ejhle přišlo midtown madness a posléze GTA 3...
stejně tak sem snil o MMORPG, o RCT3, a o hafu dalších her, zatim se mi každá, i ta nejšílenější myšlenka splnila... jenže teď mám vědomosti a možnosti, tak nevidim důvod proč bych měl jen čekat až někdo udělá hru mích snů
takže tohle neřešte, řeště hru!
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
teď už spíš budu jen upřesňovat...
jak to po sobě čtu, vidim že některý věci jsou vyložitelné více způsoby...
takže questy: bude tam hroooomada questů, které se vždy vyplatí dělat, v každém městě, vesničce i v krajině budou desítky a stovky NPCček žhavých abyste pro ně něco mohli udělat, +kariéry (povolání) - v armádě, v aréně, na univerzitě, u pirátů, u démonů, u nekrů, u obchodníků atd... (ovšem neberte to tak že kopíruju cechy z obilvionu, tohle bude jiný), questy si rozvrhnete podle sebe, bude na vás ke kterému NPC příjdete pro quest, ovšem jakmile si pro quest příjdete už ho musíte splnit, resp. bude tam časový limit (v řádu reálných dní), takže pokud se na quest vykašlete, za čas vám zmizí a klesne vám honor factor, s nízkým honor factorem budete těžko získávat questy, tohle sem ještě moc nepromyslel...
další zajímavostí bude čas, ten bude velmi pomalý, buď reálný, nebo jen 2x rychlejší, aby byly noc i den opravdu dlouhé... (asi 4 hodiny noc 8 den, nebo 5/10)
pokud jde o problém high lvl x low lvl, uvedu příklad:
začal sem, sem na lvl 25 a sundá mě nějaká pětistovka, tý okamžitě vyletí evil factor, proto požádám někoho na 600+ aby si to s ním vyřídil, čímž získá hafo exp, good a love factor a nebude mít žádné postihy, protože zabil někoho s evil factorem...
pokud by to byl hodně high lvl, tak taky může skonči dost špatně, pokud na vás jiný high lvl vycastil složité speciální ochranné kouzlo (asi bude za quest), které pokud na vás zaútočí někdo o 200 lvl výš, způsobí jemu větší škody, ztrátu energie atd... bude permanentní až do lvl 200... taky čím slabší char oproti sobě zabijete, tím víc vám vyletí evil faktor, takže pak po vás půjdou armády všech měst, budete odpadlík, navíc na vás bude odměna, takže po vás půjdou i hráči...
(tenhle styl mě ovšem v oblivionu nesmírně bavil, hrál sem za mága vampíra, když sem kradl tak sem šel přes mrtvoly, žádný plížení)...
jedna věc co se mi opravdu líbí ve wowku je síla party, pokud se rozhodnete jít na high lvl třeba ve 30ti lidech, a 10 z vás budou mágové, kteří spojí své síly a vytvoří ochranný
štít, bude mít high lvl dost práce aby ho prorazil...
jak sem řekl, bude rozhodovat především rating, ale level odemyká možnosti, takže zkusím navrhnout jakési rozfázování...
lvl 1-50 - naprostý začátek, na 50. lvl jste něco jako dobrý lovec/mág/rytíř
100 - začínáte mít navrh před obyvateli měst
200 - začínáte manipulovat s přírodou a hmotou
300 - končí slabota, od teď už vás nic nekryje, nechrání, jste sám, naopak lidé očekávají že se proti zlu postavíte vy
400 - odemykají se složité skilly, můžete tvořit vlastní
500 - jste už velmi dobrý, poradíte si s většinou monster, s bossy ovšem máte problém, můžete dobít vesnice a malá města
600 - začínáte manipulovat se silami mimo běžný svět, můžete stavět
700 - žádné normální monstrum už vám nemůže příliš dlouho vzdorovat, musíte do dungeonů a speciálních lokací
800 - můžete manipulovat terénem a používat kouzla masového dopadu
900 - nic co chodí po světě, létá ve vzduchu nebo plave v moři vás už nemůže ohrozit, musíte se vrhnout na speciální lokace, nebo na jiné hráče pro další exp, odemyká se většina skillů, končí omezení povoláním, od teď se můžete učit co chcete...
950+ už vás nesvazují zákony fyziky, můžete létat, tvořit portály, rozpoutat bouře, pokřivovat prostor, na dalších levelech padají limity na atributy, taky padají limity na velikost (ale obr co rozdupne město udělat nepůjde), odkrývají se vám tajemství, které neměla být odhalena...
1000, nic už vás neomezuje, můžete se učit co chcete, zničíte klidně celé město nebo armádu sám, můžete se dostat k uber skillům...
postihy za smrt: spojí se skupina hráčů na lvl 500-550 a zaútočí na hráče lvl 915, zabijí ho, co to pro něj znamená? jednak ztratí jednu část výbavy, kterou ukořistí útočníci, pak spadne na level mezi 750-850, tím pádem ztratí schopnost používat pokročilé skilly, popř. skilly na levelu vyšším než je limitovaný level pro tuto úroveň, to samé atributy, to co přesahuje nad limit, se nepočítá... takže ztratí hromadu ze své energie, je v módu dohánění levelu, který funguje odlišně než klasické expení, protože se různými způsoby dá dohnat okamžitě (u speciáních oltářů, pokud si vytvořil speciální artefakty atd)
co z toho plyne? že pokud nemá tajné pojistky tak od něj budete mít na dlouho pokoj...
jak to po sobě čtu, vidim že některý věci jsou vyložitelné více způsoby...
takže questy: bude tam hroooomada questů, které se vždy vyplatí dělat, v každém městě, vesničce i v krajině budou desítky a stovky NPCček žhavých abyste pro ně něco mohli udělat, +kariéry (povolání) - v armádě, v aréně, na univerzitě, u pirátů, u démonů, u nekrů, u obchodníků atd... (ovšem neberte to tak že kopíruju cechy z obilvionu, tohle bude jiný), questy si rozvrhnete podle sebe, bude na vás ke kterému NPC příjdete pro quest, ovšem jakmile si pro quest příjdete už ho musíte splnit, resp. bude tam časový limit (v řádu reálných dní), takže pokud se na quest vykašlete, za čas vám zmizí a klesne vám honor factor, s nízkým honor factorem budete těžko získávat questy, tohle sem ještě moc nepromyslel...
další zajímavostí bude čas, ten bude velmi pomalý, buď reálný, nebo jen 2x rychlejší, aby byly noc i den opravdu dlouhé... (asi 4 hodiny noc 8 den, nebo 5/10)
pokud jde o problém high lvl x low lvl, uvedu příklad:
začal sem, sem na lvl 25 a sundá mě nějaká pětistovka, tý okamžitě vyletí evil factor, proto požádám někoho na 600+ aby si to s ním vyřídil, čímž získá hafo exp, good a love factor a nebude mít žádné postihy, protože zabil někoho s evil factorem...
pokud by to byl hodně high lvl, tak taky může skonči dost špatně, pokud na vás jiný high lvl vycastil složité speciální ochranné kouzlo (asi bude za quest), které pokud na vás zaútočí někdo o 200 lvl výš, způsobí jemu větší škody, ztrátu energie atd... bude permanentní až do lvl 200... taky čím slabší char oproti sobě zabijete, tím víc vám vyletí evil faktor, takže pak po vás půjdou armády všech měst, budete odpadlík, navíc na vás bude odměna, takže po vás půjdou i hráči...
(tenhle styl mě ovšem v oblivionu nesmírně bavil, hrál sem za mága vampíra, když sem kradl tak sem šel přes mrtvoly, žádný plížení)...
jedna věc co se mi opravdu líbí ve wowku je síla party, pokud se rozhodnete jít na high lvl třeba ve 30ti lidech, a 10 z vás budou mágové, kteří spojí své síly a vytvoří ochranný
štít, bude mít high lvl dost práce aby ho prorazil...
jak sem řekl, bude rozhodovat především rating, ale level odemyká možnosti, takže zkusím navrhnout jakési rozfázování...
lvl 1-50 - naprostý začátek, na 50. lvl jste něco jako dobrý lovec/mág/rytíř
100 - začínáte mít navrh před obyvateli měst
200 - začínáte manipulovat s přírodou a hmotou
300 - končí slabota, od teď už vás nic nekryje, nechrání, jste sám, naopak lidé očekávají že se proti zlu postavíte vy
400 - odemykají se složité skilly, můžete tvořit vlastní
500 - jste už velmi dobrý, poradíte si s většinou monster, s bossy ovšem máte problém, můžete dobít vesnice a malá města
600 - začínáte manipulovat se silami mimo běžný svět, můžete stavět
700 - žádné normální monstrum už vám nemůže příliš dlouho vzdorovat, musíte do dungeonů a speciálních lokací
800 - můžete manipulovat terénem a používat kouzla masového dopadu
900 - nic co chodí po světě, létá ve vzduchu nebo plave v moři vás už nemůže ohrozit, musíte se vrhnout na speciální lokace, nebo na jiné hráče pro další exp, odemyká se většina skillů, končí omezení povoláním, od teď se můžete učit co chcete...
950+ už vás nesvazují zákony fyziky, můžete létat, tvořit portály, rozpoutat bouře, pokřivovat prostor, na dalších levelech padají limity na atributy, taky padají limity na velikost (ale obr co rozdupne město udělat nepůjde), odkrývají se vám tajemství, které neměla být odhalena...
1000, nic už vás neomezuje, můžete se učit co chcete, zničíte klidně celé město nebo armádu sám, můžete se dostat k uber skillům...
postihy za smrt: spojí se skupina hráčů na lvl 500-550 a zaútočí na hráče lvl 915, zabijí ho, co to pro něj znamená? jednak ztratí jednu část výbavy, kterou ukořistí útočníci, pak spadne na level mezi 750-850, tím pádem ztratí schopnost používat pokročilé skilly, popř. skilly na levelu vyšším než je limitovaný level pro tuto úroveň, to samé atributy, to co přesahuje nad limit, se nepočítá... takže ztratí hromadu ze své energie, je v módu dohánění levelu, který funguje odlišně než klasické expení, protože se různými způsoby dá dohnat okamžitě (u speciáních oltářů, pokud si vytvořil speciální artefakty atd)
co z toho plyne? že pokud nemá tajné pojistky tak od něj budete mít na dlouho pokoj...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
pokud byste si ovšem chtěli někoho opavdu vychutnat, můžete udělat daleko větší hnusárny, můžete ho uvěznit, oslabit nebo třeba poslat dopostřed moře (ale vždy bude i cesta zpátky, aby to nebylo příliš frusrující), nebo můžete použít nodamage skilly jen pro ponížení, jako třeba někoho jen odhodit...
mučení bude důležité, budou se za něj získávat body potřebné pro naučení některýh skillů, pro přístup do někteých lokací nebo pro ovládání démonů...
ale samozřejmě i opak, abyste se stali např. andělem, musíte pomáhat jiným hráčům, tím se nakonec dostanete i do nebe
mučení bude důležité, budou se za něj získávat body potřebné pro naučení některýh skillů, pro přístup do někteých lokací nebo pro ovládání démonů...
ale samozřejmě i opak, abyste se stali např. andělem, musíte pomáhat jiným hráčům, tím se nakonec dostanete i do nebe
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
Ty možnosti TOP levelů jsou fakt dost přehnané. Bude to o ničem když tohle bude mít dost lidí. A když nebude? tak co když se 1000 rozhodne zabíjet jednotlivce kdekoliv. Ano zvedne se jí evil factor ale co z tohho když hráče s lvl 1000 nic nezabije(pokud si může dělat to co píšeš. Podle mě by jsi se s těma schopnostma měl fakt držet při zemi. Když to bude takhle vypadat za chvili to lidi nebude bavit, protože to bude nevybalancované. Ty schopnosti co by měli mít ty 900+ totiž nevybalancuješ....
Stovky NPC? s hromadou úkolů? Tak to good luck.
Stovky NPC? s hromadou úkolů? Tak to good luck.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
no dejmetomu že tam bude tak 25-35 větších měst, v každym tak 5-6 NPC co dávaj úkoly, další ve vesničkách, v terénu, různý knihy, k tomu povolání atd...
je to spíš kvůli variabilitě, protože jako paladin těžko půjdete nějakýmu Lichovi sehnat duši lesního bůžka...
kde si vzal že hráče na 1000 nic nezabije?? pokud by byl jediný na serveru a vyhýbal se velkým městům, superbossům a speciálním lokacím tak by to třeba platilo, jinak ne...
tisícovka vymlátí sama město, ale né jakékoliv... bude výhodné hrát good hera, k čemuž patří i lov evil charů...
je to spíš kvůli variabilitě, protože jako paladin těžko půjdete nějakýmu Lichovi sehnat duši lesního bůžka...
kde si vzal že hráče na 1000 nic nezabije?? pokud by byl jediný na serveru a vyhýbal se velkým městům, superbossům a speciálním lokacím tak by to třeba platilo, jinak ne...
tisícovka vymlátí sama město, ale né jakékoliv... bude výhodné hrát good hera, k čemuž patří i lov evil charů...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
A jak teda tu 1000 zastaví nějací menší lvl nebo jedinec? Když má skoro neomezené možnosti na lvl 1000, vytváření portálů, létání atd. Podle toho co píšeš by si jen přiletěl sejmul nějakýho chudáka a hned zas odletěl nebo se teleportoval...
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co byste chtěli od MMO?
no v podstatě ano, high char půjde jen velmi těžko zabít, ale půjde porazit, musíš počítat s tím že zdrhne, ale jde o to, že pokud se pár pětistovek spojí proti high charu, tak z něj pro sebe vymlátěj obrovský množství exp (protože podle mě je naprostá hovadina postihy na exp pokud rubeš někoho podstatně silnějšího)
zaprvé si kdyžtak přečti všechno, vim že je toho dost (tak 15 minut čtení) ale jsou to všechno střípky a snad to pro tebe bude jasnější...
ten level, když to řeknu hodně jednoduše, je jen pro parádu, prostě rozsah možností, na lvl 500 si dejmetomu hraje s větrem, nebo sboříš dům, na lvl 900 ale už můžeš roztrhnout zemi, smést (myšleno povalit) všechny ohromnou vlnou, rozpoutat vichřici, zatmět slunce...
určitě to nění tak, že na lvl 1000 se ti zdesetinásobí damage, nemáš žádný atributy za level, máš jen to co sis ukořistil, level je nositelem max levelu, přístupnosti skillů, možností těla, nositelem max hodnoty atributů (včetně hp), ale né nositelem max damage, takže pokud budeš od začátku boostit jeden skill (a tím nemyslím zvyšovat jen level), tak můžeš i jako dvoustovka nějakej high char dost překvapit...
jde mi o to abych velmi zvýraznil PvP, v diablu to je jakýsi bombónek, minihra, tady to bude nejlepší způsob vylepšování charu (můžete z někoho nasát energii, odkoukat skilly atd.), pokud budete mít v partě dobrého iluzionistu, může taky high charu pěkně zamotat hlavičku, protože aby to odhalil, musel by použít speciální detekční kouzla...
pokud se ovšem potkaj high chary, tak už útěk nebude tak lehký, vzájemně se blokujete, navíc při jejich síle je dost riskantní se "otočit zády", taky riskuješ pronásledování... létaní taky nebude úplně snadný získat, a samozřejmě že zezačátku se budeš jentak vznášet na zemí, později začneš trochu lítat na konci teprv budeš svištět na půlce kontinentu, dejmetomu že pokud nebudeš zrovna drak (kterej to bude mít třeba od 400-600. lvl) tak se budeš moct létání naučit teprv na 950-960.lvl, pak ho ještě musíš naboostovat aby za něco stálo...
zaprvé si kdyžtak přečti všechno, vim že je toho dost (tak 15 minut čtení) ale jsou to všechno střípky a snad to pro tebe bude jasnější...
ten level, když to řeknu hodně jednoduše, je jen pro parádu, prostě rozsah možností, na lvl 500 si dejmetomu hraje s větrem, nebo sboříš dům, na lvl 900 ale už můžeš roztrhnout zemi, smést (myšleno povalit) všechny ohromnou vlnou, rozpoutat vichřici, zatmět slunce...
určitě to nění tak, že na lvl 1000 se ti zdesetinásobí damage, nemáš žádný atributy za level, máš jen to co sis ukořistil, level je nositelem max levelu, přístupnosti skillů, možností těla, nositelem max hodnoty atributů (včetně hp), ale né nositelem max damage, takže pokud budeš od začátku boostit jeden skill (a tím nemyslím zvyšovat jen level), tak můžeš i jako dvoustovka nějakej high char dost překvapit...
jde mi o to abych velmi zvýraznil PvP, v diablu to je jakýsi bombónek, minihra, tady to bude nejlepší způsob vylepšování charu (můžete z někoho nasát energii, odkoukat skilly atd.), pokud budete mít v partě dobrého iluzionistu, může taky high charu pěkně zamotat hlavičku, protože aby to odhalil, musel by použít speciální detekční kouzla...
pokud se ovšem potkaj high chary, tak už útěk nebude tak lehký, vzájemně se blokujete, navíc při jejich síle je dost riskantní se "otočit zády", taky riskuješ pronásledování... létaní taky nebude úplně snadný získat, a samozřejmě že zezačátku se budeš jentak vznášet na zemí, později začneš trochu lítat na konci teprv budeš svištět na půlce kontinentu, dejmetomu že pokud nebudeš zrovna drak (kterej to bude mít třeba od 400-600. lvl) tak se budeš moct létání naučit teprv na 950-960.lvl, pak ho ještě musíš naboostovat aby za něco stálo...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Co byste chtěli od MMO?
K tomu boostovani jednoho skillu, nebylo by spatny kdyby s urcitejma urovnema nabyla na sile (velikosti) a vzhledu (treba barve) atd aby to nebyla takova nuda mit treba jen 2 velmi silne skilly.
Jinak by taky mohlo byt zajimave ovlivnovat silu a moc spellu tim napriklad ze pri casteni fireballu budes drzet delsi dobu tlacitko mysi a cim dyl tak tim vetsi a silnejsi bude fireball (priklad)
Jinak by taky mohlo byt zajimave ovlivnovat silu a moc spellu tim napriklad ze pri casteni fireballu budes drzet delsi dobu tlacitko mysi a cim dyl tak tim vetsi a silnejsi bude fireball (priklad)
The darkness determinates the light.
Re: Co byste chtěli od MMO?
Většina lidí chce od MMO to co nabízí Blizzard - základní konflikt Hordy a Aliance - naprosto nesmyslný důvod, proč zabíjet spoluhráče, který na některých srazech hráčů přerůstá v reálnou agresi, která nemá opodstatnění. Lidé, nebo spíše děti, chtějí něco, kde si můžou léčit svoje mindráky, chtějí se hádat o itemy, chtějí se rozčilovat. Chtějí se vysmívat lidem, kteří hrají o 8 hodin denně míň než oni a ve hře na ně nemají. Chtějí to co každý - pocítit moc a zároveň schovat svoje nedokonalosti za herního avatara.
Vzhledem k tomu, že jsi napsal MMO a ne RPG, tak bych se přidal s jednou myšlenkou. Napadlo mne víceúrovňové RPG z reálného světa. Víceúrovňové by bylo tak, že by byly určité herní úrovně. Nejvýše by byla diplomaticko-politická úroveň, kde by hráli hráči něco jako Civilization. Pod nimi by byly 2 úrovně, jedna by byla něco jako Tycoony a druhá jako strategie. Strategická úroveň by měla taktickou podúroveň stejně jako je to v UFO: Aftershock. V uplně nejnižší úrovni by hráči hráli něco jako Rainbow Six - taktickou střílečku. Šlo by o multiplayerovou hru, kde by každý měl svoji funkci a museli by se koordinovat všichni od diplomatů až po vojáky, aby dosáhli společného cíle. Jde prostě o to, že na nějakých 5-ti úrovních by každý hrál úplně jiný druh hry (strategie, fps, tycoon, ...), ale všichni by hráli stejnou hru.
Toto mne napadlo při jakémsi článku o konfliktu herních žánrů. Neptejte se mě ale, jak by se rozdlovaly funkce atd. Nejsem production manager Blizzardu, co vydává novou hru :-D
Šlo by prostě o to, že dimplomaté by jednali s ostatními státy o koalicích a válkách, při boji by dali povely generálům, kterým by se objevila speciální strategie, ve které by přesouvali jednotky a vytvářeli "mise", které by potom plnili vojáci, za které by hráli reální hráči.
Vzhledem k tomu, že jsi napsal MMO a ne RPG, tak bych se přidal s jednou myšlenkou. Napadlo mne víceúrovňové RPG z reálného světa. Víceúrovňové by bylo tak, že by byly určité herní úrovně. Nejvýše by byla diplomaticko-politická úroveň, kde by hráli hráči něco jako Civilization. Pod nimi by byly 2 úrovně, jedna by byla něco jako Tycoony a druhá jako strategie. Strategická úroveň by měla taktickou podúroveň stejně jako je to v UFO: Aftershock. V uplně nejnižší úrovni by hráči hráli něco jako Rainbow Six - taktickou střílečku. Šlo by o multiplayerovou hru, kde by každý měl svoji funkci a museli by se koordinovat všichni od diplomatů až po vojáky, aby dosáhli společného cíle. Jde prostě o to, že na nějakých 5-ti úrovních by každý hrál úplně jiný druh hry (strategie, fps, tycoon, ...), ale všichni by hráli stejnou hru.
Toto mne napadlo při jakémsi článku o konfliktu herních žánrů. Neptejte se mě ale, jak by se rozdlovaly funkce atd. Nejsem production manager Blizzardu, co vydává novou hru :-D
Šlo by prostě o to, že dimplomaté by jednali s ostatními státy o koalicích a válkách, při boji by dali povely generálům, kterým by se objevila speciální strategie, ve které by přesouvali jednotky a vytvářeli "mise", které by potom plnili vojáci, za které by hráli reální hráči.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.