Salvation je snq skill pro Holy Shock.
Jako Tesladin pouzivas prave tuto auru, ktera si bere tyto snqrgie:
Light Rezist - 12 % (coz je opravdu znat)
Salvation - 4 % (sice min, ale hodi se)
Po tom take jde jakou verzi vubec hrajes? Pokud 1.10. tak te bude zajimat to, co jsem zde psal, cili tyto dve na prvni pohled zbytecne Aury.
Defense je prakticky na nic, na Hell ma dost potvor Ignore Target Defense ( coz znamena, ze se do tebe trefi vzdy a je jim jedno, kolik Defense mas
)
Proto se vyplati davat body do Dex, coz ti prida nejen AR (s kterym mas zrejme nouzi), ale i zaroven ti to da Chance To Block, cili sance na uspesne vyblokovani nepritelova uspesneho zasahu (krasna formulace
).
Zeal si dej tolik, abys mel maximalni pocet hitu, coz znamena 5 (lvl 4 Zeal) i s vecma. Pokud tedy mas nejake veci, ktere ti pridavaji To All Skills, staci zde mene bodu. Nicmene pokud zde jiz neco mas, nic se nedeje.
Holy Shiled kazdopadne Max, dava to nejen Defensi, ale i ten vyse zminovany Block. Cim vic zde budes mit bodu, tim mene budes muset da do Dex.
Sacrifice bych nedaval, jeden bod staci. To si radsi maxni ten Salvation. Bez Fanatismu / Concentrace / Might stejne nebude tve Fyzicke Dmg nake zazracne, proto se spise orientuj na Blesky. Light Imune bude treba resit az na Hell, ale tam asi zatim nejsi. Na to se pak na Off-Hand da nejaka zbran s velkym fyz Dmg.
Convicion muzes dat 1 ale pokud hrajes Single Player, tak ho uplne ignoruj.
Edit: Jinak ty rezy se daj resit, jak psal arogant vyse. Proste si najde nejaky Paladinsky stit, co ma uz na zacatku slusne rezy. Pak tam pichnes PG Diamondy a je to v suchu.