Příspěvek
od Fraxinus » 24.09.2021, 10:24 hod.
ZOMB: No, realm byl na pár hodin po startu aut dle očekávání, ale pryý už to zase funguje. Takže to můžeme hrát. Graficky zpracované pěkně, jediná výtka je, že je třeba Bišiboš nerozeznatelný od ostatních šamanů.
Klidně to kup, rozhodně to není průser jak W3R. Vše zatím funguje jak má.
Dokonce funguje i to, co jsem myslel, že fungovat nebude. Pokud v D2R otevřeš postavu, kterou jsi hrál s plugama, tak se ti bez problémů loudne truhla na první stránce celá, tzn. 10x10, a ne 6x8 jako dřív. Ostatní stránky to však neschroustá.
Zkusil jsem hodit do D2R sdílenou truhlu z plugů, ale tu už neschroustá, D2R používá jiné algoritmy než plugy, a má jen 3 stránky.
Nicméně, sdílená truhla D2R je uložená ve stejné složce jako offline postavy, tudíž ji lze zálohovat a mít těch sdílených truhel teoreticky, kolik budeš chtít. Jen tohle zrovna nemám ještě vyzkoušené.
Loadingy jsou takové dost nezbedné v online hraní, ale v offline jak kde, ale nikdy to netrvalo dýl jak 5 sekund. Hlavní je, že dokud není loading hotový, tak se nestane, že by tě monstra usmažila, což se prý stávalo v alfě.
Obter!vr:
Pamatuju si, že v původním Diablu, když byly problémy s grafickou kompatibilitou, tak po vlezu do town portálu se sice lokace načetla okamžitě, ale bylo to lag lag lag, až pak normálně. Takže někdy dosti adrenalinový zážitek. Tady v D2R by se nemělo stát, že tě někdo usmaží, jak někam vlezeš. Pohyby monster budou pozastaveny, dokud nebude načítání hotové.
Nekonečná truhla: nemám sice ještě vyzkoušeno, ale viz má odpověď ZOMBovi. Jen to bude kapku pracnější s tím manipulovat. Hodně štěstí!
TAK EDIT: S tou sdílenou truhlou to bude složitější. Bohužel to nefunguje, jak jsem si myslel. Diablo2R je schopné si nějakým způsobem pamatovat, který soubor přesně je původní na sdílenou truhlu.