The Shadows Mantle 2.4
Jojo, píšu, že to tam někdo zmiňoval, osobně mám zatím tak mizernej gear, že tohle řešit nemá smysl
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
A když už tu více lidí hraje tenhle build, tak nadhodím jeden problém (nebo tedy spíš dilema).
A tím je Numbing traps vs Perfectionist. Perfectionist sice zvedne defense jen o cca 13%, jenže zase funguje na všechny moby. A často je problém, že dmg dostávám od vzdálenějších mobů na které Numbing traps nezafunguje.
Numbing traps je jednoznačně lepší u RG, jenže u toho problém není skoro nikdy ani s Perfectionist.
Zatím jsem testováním nedošel k jednoznačnému výběru, i když jiní hráči hrají skoro všichni Numbing traps.
A tím je Numbing traps vs Perfectionist. Perfectionist sice zvedne defense jen o cca 13%, jenže zase funguje na všechny moby. A často je problém, že dmg dostávám od vzdálenějších mobů na které Numbing traps nezafunguje.
Numbing traps je jednoznačně lepší u RG, jenže u toho problém není skoro nikdy ani s Perfectionist.
Zatím jsem testováním nedošel k jednoznačnému výběru, i když jiní hráči hrají skoro všichni Numbing traps.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Já osobně jedu oboje a vynechal jsem Awareness, ale to je tím, že nejedu zatím tak vysoký GR jako ty. Tak nevím no.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
Já zas nehraju ani jedno, místo toho mám Leech.
Re: The Shadows Mantle 2.4
No jo vlastně,kecám , rolloval jsem na 3 kusech LpK takže momentálně CtW, Ambush, Numbing a Leech . Při SP mám 120K LpH !!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
Leech je samozřejmě také dobrá varianta. Nicméně to neřeší otázku, jestli je lepší použít Numbing nebo Perfectionist. Ale můžu se tím vyhnout výběru, když nepoužiju ani jedno z toho.
Až dodělám gear a zvednu více AR + k tomu přidám někde LpK (nemám aktuálně nikde, což je samozřejmě špatné, ale zatím není lepší gear), tak určitě přejdu na Leech.
Takhle mi nedá zatím Leech až tolik LpH a zase mám LpH na zbrani a tougness mi zatím ještě trochu chybí.
U varianty s Leech je zase otázka, jestli hrát s Awareness nebo bez. Je otázka co vlastně pomůže k delšímu stání na místě. Defense pasivka pomůže přímo, awareness zase umožní více riskovat, takže pomůže nepřímo.
A pak záleží jak komu vychází riziko one hit killu (dle jeho tougness a lvl GR).
Dále je otázka co je cílem:
Při levolávní gemů blízko max GR, ale pořád na GR, který dávám pořád (tzn. aktuálně GR90), tak je lepší awareness, protože i jen jedna smrt stojí pokus na gem a to je velká škoda, když už ten GR trvá 10+ minut. A na středních GR (80-85), kde se zase na to vůbec nesoustředím lze také vyjímečně umřít a je lepší awareness (a tougness tam netřeba). Nižší než GR80 s tím nehraju, tam je lepší MS build.
Při pokusu o max GR je to jiné, tam 1-2x umřít ještě nevadí.
Ono to ale vlastně půjde i docela dobře srovnat výpočtem. Zkusím nějaké udělat, tedy srovnat pro obě varianty příchozí dmg za sekundu vs healing za sekundu.
Až dodělám gear a zvednu více AR + k tomu přidám někde LpK (nemám aktuálně nikde, což je samozřejmě špatné, ale zatím není lepší gear), tak určitě přejdu na Leech.
Takhle mi nedá zatím Leech až tolik LpH a zase mám LpH na zbrani a tougness mi zatím ještě trochu chybí.
U varianty s Leech je zase otázka, jestli hrát s Awareness nebo bez. Je otázka co vlastně pomůže k delšímu stání na místě. Defense pasivka pomůže přímo, awareness zase umožní více riskovat, takže pomůže nepřímo.
A pak záleží jak komu vychází riziko one hit killu (dle jeho tougness a lvl GR).
Dále je otázka co je cílem:
Při levolávní gemů blízko max GR, ale pořád na GR, který dávám pořád (tzn. aktuálně GR90), tak je lepší awareness, protože i jen jedna smrt stojí pokus na gem a to je velká škoda, když už ten GR trvá 10+ minut. A na středních GR (80-85), kde se zase na to vůbec nesoustředím lze také vyjímečně umřít a je lepší awareness (a tougness tam netřeba). Nižší než GR80 s tím nehraju, tam je lepší MS build.
Při pokusu o max GR je to jiné, tam 1-2x umřít ještě nevadí.
Ono to ale vlastně půjde i docela dobře srovnat výpočtem. Zkusím nějaké udělat, tedy srovnat pro obě varianty příchozí dmg za sekundu vs healing za sekundu.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Shadows Mantle 2.4
Tak takovýhle "srandy" já řešit nemusím Na HC to bez Awareness prostě nejde. Když už chcu jet ale víc na dmg, tak spíš vyhodím FoK a nasadím MfD. Viděl jsem i varianty s Witching Hour místo Chain of Shadows.
Mě zatím stačí, že jsem v S10 dal GR 86 za 12 minut Augmenty mám zatím jen 3 - r81 a PL 900.
Mě zatím stačí, že jsem v S10 dal GR 86 za 12 minut Augmenty mám zatím jen 3 - r81 a PL 900.
Re: The Shadows Mantle 2.4
S WH to ale bude nejspíš do party. Solo si nedokážu představit hrát bez Chain of Shadows. MfD jsem chvilku zkusil a nějak mi nesedí do mého stylu hraní, měl jsem s tím jen horší výsledky.
Na HC bych samozřejmě také o variantě bez Awareness ani neuvažoval. To ale neznamená, že to máš vyřešené :-)
Pořád zůstává Leech vs Numbing (nebo vs perfectionist).
Na HC bych samozřejmě také o variantě bez Awareness ani neuvažoval. To ale neznamená, že to máš vyřešené :-)
Pořád zůstává Leech vs Numbing (nebo vs perfectionist).
Re: The Shadows Mantle 2.4
JJ, pro mě jasnej Leech když mám na gearu 3x LpK což jak píšu ve výsledku udělá hodně účinné léčení přes LpH. A pocitově se mi líbí víc defence pasivka než ochcání smrti, ale samozřejmě na SC .
WH se hraje jen v partě.
@Mlok: Míň počítej a víc hrej (no hate, nemyslím to zle), ve výsledku stejně zjistíš, že rozdíl je minimální a bude se ti to hejbat o promile. Nebo zjistíš, že je to tak strašně situační záležitost s tolika variantama kdy je lepší to a kdy tamto, že to vlastně bude úplně jedno, protože jestli se s jednou variantou dostaneš na GR92 a s druhou na GR92,5 už tě nevytrhne .
WH se hraje jen v partě.
@Mlok: Míň počítej a víc hrej (no hate, nemyslím to zle), ve výsledku stejně zjistíš, že rozdíl je minimální a bude se ti to hejbat o promile. Nebo zjistíš, že je to tak strašně situační záležitost s tolika variantama kdy je lepší to a kdy tamto, že to vlastně bude úplně jedno, protože jestli se s jednou variantou dostaneš na GR92 a s druhou na GR92,5 už tě nevytrhne .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
To je jednoduché. Na hraní mám doma s rodinou času minimum (nedokážu ponocovat tak dlouho jako ty, většinou naopka chodím spát hrozně brzo už s dětmi třeba před 20 a někdy vstanu dříve ráno, dnes jsem hrál od 4:50 do 6 a někdy ani dříve nevstanu, potřebuju spát hodně), na počítání času dost :-)
Ale samozřejmě máš pravdu v tom, že je to vždy situační a každé je lepší někdy jindy, proto jsem zatím po kratším testování nic nezjistil. A je to opravdu jen o třeba +0,5GR a někdy třeba ani to ne. Ale prostě rád hraju efektivně jak to jen jde, když už na to není skoro žádný čas.
Ale samozřejmě máš pravdu v tom, že je to vždy situační a každé je lepší někdy jindy, proto jsem zatím po kratším testování nic nezjistil. A je to opravdu jen o třeba +0,5GR a někdy třeba ani to ne. Ale prostě rád hraju efektivně jak to jen jde, když už na to není skoro žádný čas.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Jojo, já ti rozumím, jen sme se teď (u tebe asi "zatím" ) oba shodli, že tohle bude vážně tak minimální rozdíl, že si člověk může vybrat třeba podle obrázku .
Hodně situační je podle mě právě Awareness, kdy se ti v moc případech stane, že vůbec není potřeba a tím pádem má vlastně nulovej přínos, ale pak nastanou případy, kdy např. v kombinaci "blbej typ moba" + nechtěný zásek o objekt ti to zachrání obě půlky. Čím více budeš brát vzorků, tím více budou narůstat obě varianty a zase to bude sporné.
Což mě přivádí na myšlenku, že čím více má člověk odhad, skill a preciznost, tím méně by měl Awareness potřebovat, tzn. nespoléhat na něj, ale opravdu hrát tak jako by nebyl na výběr a pak mi jasně vychází líp Perfectionist, protože viditelně a reálně (nehledě na situaci!!) zvedne tuhost.
Vyřešeno?
Hodně situační je podle mě právě Awareness, kdy se ti v moc případech stane, že vůbec není potřeba a tím pádem má vlastně nulovej přínos, ale pak nastanou případy, kdy např. v kombinaci "blbej typ moba" + nechtěný zásek o objekt ti to zachrání obě půlky. Čím více budeš brát vzorků, tím více budou narůstat obě varianty a zase to bude sporné.
Což mě přivádí na myšlenku, že čím více má člověk odhad, skill a preciznost, tím méně by měl Awareness potřebovat, tzn. nespoléhat na něj, ale opravdu hrát tak jako by nebyl na výběr a pak mi jasně vychází líp Perfectionist, protože viditelně a reálně (nehledě na situaci!!) zvedne tuhost.
Vyřešeno?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
Ty k tomu přistupuješ, že bys měl awareness jen jako pojistku, tedy jako bys hrál HC.
Když už ale při pokusech o max GR použiju awareness, tak ji i cíleně využívám a nechávám schválně procnout, když vidím, že za to daná situace stojí (třeba dokončit light cyklus CoE při dobře zaměřené elitce). Nemá smysl tam awareness mít a pak vůbec nevyužívat.
Procnutí awareness v dané situaci umožní o dost delší stání na místě než defense pasivka, takže situačně je jasně lepší. Jenže defense pasivku máš zase pořád, takže ve chvíli kdy už awareness máš proclou, tak jsi na tom zase jasně hůře. A jde tu o srovnání jestli je lepší mít situační přínos jednou za minutu nebo menší přínos, ale trvale. Jde tu hlavně o ten light cyklus CoE a i ten je za tu minutu vícekrát.
Tedy vyřešené to není :-)
A pak tu máme GR mimo pokusy o maximum, kde nemá výběr vliv na to, jestli GR stihnu v limitu. Stihnu to v obou případech. V tomhle případě už není potřeba cíleně awareness využívat a můžu už mít jen jako pojistku. A ono zbytečně umřít (sem tam přehlédnu i něco snadného nebo mi vyruší externí vliv) naštve. Ztratíš tak jeden pokus na upgrade gemu a bonus pool.
Pro tenhle případ už bych souhlasil s tím červeným textem.
Když už ale při pokusech o max GR použiju awareness, tak ji i cíleně využívám a nechávám schválně procnout, když vidím, že za to daná situace stojí (třeba dokončit light cyklus CoE při dobře zaměřené elitce). Nemá smysl tam awareness mít a pak vůbec nevyužívat.
Procnutí awareness v dané situaci umožní o dost delší stání na místě než defense pasivka, takže situačně je jasně lepší. Jenže defense pasivku máš zase pořád, takže ve chvíli kdy už awareness máš proclou, tak jsi na tom zase jasně hůře. A jde tu o srovnání jestli je lepší mít situační přínos jednou za minutu nebo menší přínos, ale trvale. Jde tu hlavně o ten light cyklus CoE a i ten je za tu minutu vícekrát.
Tedy vyřešené to není :-)
A pak tu máme GR mimo pokusy o maximum, kde nemá výběr vliv na to, jestli GR stihnu v limitu. Stihnu to v obou případech. V tomhle případě už není potřeba cíleně awareness využívat a můžu už mít jen jako pojistku. A ono zbytečně umřít (sem tam přehlédnu i něco snadného nebo mi vyruší externí vliv) naštve. Ztratíš tak jeden pokus na upgrade gemu a bonus pool.
Pro tenhle případ už bych souhlasil s tím červeným textem.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Sakra chlape ty mi dáváš . Takže to prostě stejně budeš muset ověřit a vzít o 0,5% lepší variantu, jinak tě to bude někde vzadu v mozku hlodat .
No, jsem zvědav s čím přijdeš .
No, jsem zvědav s čím přijdeš .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Shadows Mantle 2.4
Vyřešený to momentálně mám tak, že jedu klasicky s Numbing Traps. A možná když mě při pokusech o max GR rupne v kuli, tak přehodím na Single Out, i když mega nevýhoda této pasivky je, že se využije jen u RG a to ještě nesmí spawmovat nějaký srance. Možná se ještě nabízí Steady Aim, ale to jsem zatím nezkoušel.Mlok píše:Na HC bych samozřejmě také o variantě bez Awareness ani neuvažoval. To ale neznamená, že to máš vyřešené :-)
Pořád zůstává Leech vs Numbing (nebo vs perfectionist).
EDIT: Taky by mě zajímalo, co říkáš Mloku na variantu s F + R + HF Amu...?
EDIT2: Zkoušel někdo jinou runu než lightning?
Re: The Shadows Mantle 2.4
Single Out jedině do party, kde jsi RG killer a hraješ daleko vyšší GR. Solo nemá smysl. I na GR91 byl RG strašně rychle, takže single out by ušetřilo odhadem tak 10s a to je strašně málo.
To už si myslím, že bys více než 10s ušetřil použitím TA na přesunech. Zvlášť když na maximálním GR je potřeba občas nějakou elitku přeskočit.
Defense pasivka je ale podle mě minimálně pro sólo určitě lepší, protože možností o něco déle stát na místě získáš mnohem více.
Steady Aim je nepoužitelné, protože téměř pořád jsi u elitky co nejlbíže jak abys trefil první hit, tak pro slow z trapped. Stejně tak jsem chvilku testoval použít Thrill of the hunt s cílem mít možnost útočit na dálku a udržet bonus CTW a Trapped. Ani to se mi moc neosvědčilo, protože nakonec v reálu se to nevyužije téměř vůbec, protože stejně musíš mít téměř vždy těsně u elitky, abys zajistil, že dostane první hit. V situacích, kdy jsem mohl útočit na dálku (většinou když tam byla jen elitka nebo RG) to zase téměř nikdy nebylo potřeba (samotná elitka s affixy kdy nemůžu stát blízko, tak taková kombinace se neobjevuje téměř nikdy).
F+R+HF jsem zkoušel. Na vyšší GR je to výrazně slabší. Tam to nejde bez elusive ringu (i když jsem nahodil Wraps, jenže zase jsem přišel o Boar, abych uvolnil místo pro generátor), takže přijdeš o COE a to je problém (tím ztratíš mnohem více než získáš za F+R proti EW setu).
Je to ale dobrá alternativa na nižší obtížnosti, tam to může být i rychlejší. Ale tam jsem to testoval jen krátce, protože tam stejně hraju raději MS build (kde mám perfektní gear, takže na GR65 jsem ještě o hodně rychlejší, když tam mám průměrné časy pod 2,5 minuty a už vícekrát zahráno pod 2 minuty, až od cca GR75 jsem rychlejší s Impale buildem).
S jinou runou jsem jen koukal na více zkušeností na zahraničních fórech. Sólo jde hrát už jen Overpenetration. Hatred management je s Overpenetration mírně těžší, ale pořád to funguje dobře. Ale protože nemám ani pro jeden slot cold variantu gearu, tak pro mě nemá žádný smysl. Zkoušel bych Overpenetration pouze v případě, že bych měl cold variantu gearu lepší než light.
V partě jsem viděl nějaké zmínky i o ostatních runách, ale to už jsem moc nestudoval, protože hraju pořád jen čistě sólo. A sólo jsou ostatní runy nepoužitelné.
To už si myslím, že bys více než 10s ušetřil použitím TA na přesunech. Zvlášť když na maximálním GR je potřeba občas nějakou elitku přeskočit.
Defense pasivka je ale podle mě minimálně pro sólo určitě lepší, protože možností o něco déle stát na místě získáš mnohem více.
Steady Aim je nepoužitelné, protože téměř pořád jsi u elitky co nejlbíže jak abys trefil první hit, tak pro slow z trapped. Stejně tak jsem chvilku testoval použít Thrill of the hunt s cílem mít možnost útočit na dálku a udržet bonus CTW a Trapped. Ani to se mi moc neosvědčilo, protože nakonec v reálu se to nevyužije téměř vůbec, protože stejně musíš mít téměř vždy těsně u elitky, abys zajistil, že dostane první hit. V situacích, kdy jsem mohl útočit na dálku (většinou když tam byla jen elitka nebo RG) to zase téměř nikdy nebylo potřeba (samotná elitka s affixy kdy nemůžu stát blízko, tak taková kombinace se neobjevuje téměř nikdy).
F+R+HF jsem zkoušel. Na vyšší GR je to výrazně slabší. Tam to nejde bez elusive ringu (i když jsem nahodil Wraps, jenže zase jsem přišel o Boar, abych uvolnil místo pro generátor), takže přijdeš o COE a to je problém (tím ztratíš mnohem více než získáš za F+R proti EW setu).
Je to ale dobrá alternativa na nižší obtížnosti, tam to může být i rychlejší. Ale tam jsem to testoval jen krátce, protože tam stejně hraju raději MS build (kde mám perfektní gear, takže na GR65 jsem ještě o hodně rychlejší, když tam mám průměrné časy pod 2,5 minuty a už vícekrát zahráno pod 2 minuty, až od cca GR75 jsem rychlejší s Impale buildem).
S jinou runou jsem jen koukal na více zkušeností na zahraničních fórech. Sólo jde hrát už jen Overpenetration. Hatred management je s Overpenetration mírně těžší, ale pořád to funguje dobře. Ale protože nemám ani pro jeden slot cold variantu gearu, tak pro mě nemá žádný smysl. Zkoušel bych Overpenetration pouze v případě, že bych měl cold variantu gearu lepší než light.
V partě jsem viděl nějaké zmínky i o ostatních runách, ale to už jsem moc nestudoval, protože hraju pořád jen čistě sólo. A sólo jsou ostatní runy nepoužitelné.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Tak já jen doplním detaily
Z hlediska DMG jsou na tom runy stejně, je tam opravdu rozdíl jen v řádu tisícovky dmg, takže nic, na redditu se to počítalo a opravdu to není rozdíl, protože do toho "hází vidle" právě ten bonus 40,000%). Jiné runy se používají pouze v případě, že máš gear tak ultra-dobrej, že kvůli němu změníš runu na jeho element.
Ranged varianta je nesmysl né jen kvůli tomu, že se obtížně spouští CTW a Trapped, ale taky a řekl bych hlavně proto, že na ten první hit elitky chceš, aby ji trefily všechny 3 nože Impale, protože každej z těch 3 nožů má ten 40k% bonus . Nikde jsem to neviděl zmíněný, tak jen pro doplnění, protože to je ten důvod proč se s elitkou chceš mazlit natěsno . Ale to je asi všem jasný
Z hlediska DMG jsou na tom runy stejně, je tam opravdu rozdíl jen v řádu tisícovky dmg, takže nic, na redditu se to počítalo a opravdu to není rozdíl, protože do toho "hází vidle" právě ten bonus 40,000%). Jiné runy se používají pouze v případě, že máš gear tak ultra-dobrej, že kvůli němu změníš runu na jeho element.
Ranged varianta je nesmysl né jen kvůli tomu, že se obtížně spouští CTW a Trapped, ale taky a řekl bych hlavně proto, že na ten první hit elitky chceš, aby ji trefily všechny 3 nože Impale, protože každej z těch 3 nožů má ten 40k% bonus . Nikde jsem to neviděl zmíněný, tak jen pro doplnění, protože to je ten důvod proč se s elitkou chceš mazlit natěsno . Ale to je asi všem jasný
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: The Shadows Mantle 2.4
Na trefení všech 3 nožů ale nemusíš být vždy tak blízko, záleží na velikosti konkrétní elitky. V reálu ale samozřejmě se snažím držet co nejblíže. Pro hraní v partě je ale u RG použitelná steady aim, tedy lze držet dostatečnou vzdálenost a přitom ještě trefit všechny 3 nože.
A mimo dosah 15y trapped slow to také ještě u větších mosnter bez problémů jde.
Tady jedno video, kde je i důkaz, že všechny 3 nože mají 40k% bonus a také důkez, že další bonusové nože za runu už nemají (40k% bonus) a proto na dmg je to fuk, která se použije (bývá tam rozdíl menší než 1% dmg a to za problém s hatred managementem samozřejmě nestojí).
https://www.youtube.com/watch?v=ruAwq5FfFjk
A mimo dosah 15y trapped slow to také ještě u větších mosnter bez problémů jde.
Tady jedno video, kde je i důkaz, že všechny 3 nože mají 40k% bonus a také důkez, že další bonusové nože za runu už nemají (40k% bonus) a proto na dmg je to fuk, která se použije (bývá tam rozdíl menší než 1% dmg a to za problém s hatred managementem samozřejmě nestojí).
https://www.youtube.com/watch?v=ruAwq5FfFjk
Re: The Shadows Mantle 2.4
Ještě tu nebyla zmíněna jedna věc, kterou se časem chystám otestovat a tím je PE (místo BoTP). Pro variantu s PE by pak mělo i větší význam použít Area dmg.
U PE bych aktuálně musel navíc hrát s Enchantress, abych v případě jediného cíle dosáhnul na další break (jsem aktuálně přesně na breaku, takže potřebuju celých 3% PE + 3% Ench. na další). To aby ta ztráta dmg u jednoho cíle (tedy hlavně u RG) nebyla aspoň tak velká.
U PE bych aktuálně musel navíc hrát s Enchantress, abych v případě jediného cíle dosáhnul na další break (jsem aktuálně přesně na breaku, takže potřebuju celých 3% PE + 3% Ench. na další). To aby ta ztráta dmg u jednoho cíle (tedy hlavně u RG) nebyla aspoň tak velká.
Re: The Shadows Mantle 2.4
PE je hodně hraná varianta. řekl bych 50 na 50. Používají se setupy BotT, Gogok a PE nebo BotT, Gogok a BotP (Solo). Pro grupy a hooodně velký GR se pak hraje BotT, Gogok a Stricken protože tam už má RG tolik life, že ho stihneš slušně nastackovat.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Shadows Mantle 2.4
Díky za reakce
Co se týče PE, tak ten jsem zkoušel jak v solo, tak v multi. V multi to bylo supr, když na mě Monk stahoval moby a já si mohl dovolit víc stát na fleku díky vyšší thougness. Na solo (HC) už to taková pohoda nebyla, takže spíš sahám po Powerful(u), kterej mi přidá i nějakou tu dmg redukci.
Co se týče PE, tak ten jsem zkoušel jak v solo, tak v multi. V multi to bylo supr, když na mě Monk stahoval moby a já si mohl dovolit víc stát na fleku díky vyšší thougness. Na solo (HC) už to taková pohoda nebyla, takže spíš sahám po Powerful(u), kterej mi přidá i nějakou tu dmg redukci.