The Puppeteer - diskusia
Moderátor:Dark_Deamon
- SilkyBachus270
- Wraith
- Příspěvky:109
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Kontaktovat uživatele:
Sem píšte všetky otázky, dojmy, názory na mod.
- SilkyBachus270
- Wraith
- Příspěvky:109
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Puppeteer - diskusia
Ešte pred vydaním som bol názoru že o Diablo 2 je na tomto fóru nízky záujem a v lepšom prípade budem mať tak 10 stiahnutí hrubého alfa testu možno okolo 30 plnej verzie raz, avšak ako vidím tak Diablo 2 tu stále hrá hojný počet ľudí. Keď zoberiem do úvahy že nie každý má rád mody takže by sa dalo povedať, že mod si stiahne tak 30 - 50% ľudí hrajúcich Diablo 2 tak 20 je dosť pekné číslo a to ešte neuplynul týždeň. Teší ma že vidím že stále v CZ/SK komunite je dosť ľudí čo to hrá. V neposlednej rade ďakujem že ste dali šancu modu.
- SilkyBachus270
- Wraith
- Příspěvky:109
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Puppeteer - diskusia
Čítali ste už niekedy knihu ? Ja áno. A bavilo ma že som nevedel všetko od začiatku. Baví ma to aj vo filmoch, hrách, všade, pretože keď zistím ako všetko funguje, príde nuda. Na otázky, ktoré nezodpoviem je priamo v hre uvedené ako to funguje. Súčasťou je nevedomosť a postupné učenie sa(a to že to naozaj hráš), nie že si prečítaš návod a vieš o čom to celé je.
T:
Bolo tým myslené že je hotový
1.akt. Do druhého sa ísť dá (zabudlo sa zakázať)
Je to craft, input sú iba scrolly.
U obchodníka, všetko (zatiaľ). Toto si si mohol pozrieť aj sám. Odmeny majú komplexný systém, ak dostaneš 2x to isté tak to je úspech.
Nie sú vyššie hodnoty, ale zato im ich môžeš pridávať. (Hodnoty sa dajú dostať vyššie ale nie iba dropom.)
F:
Všetky RW nové budú z nových itemov a info o tom je v hre. Asi si si predstavil ďaľšie kombinácie 33 rún - to nie. Len že sa to využíva.
Recepty in-game popisky itemov. PDF-ká sú bordel. Všetko je vždy rovno v hre keď dostaneš do invu konkrétny item. Už začínam chápať čo vám tu chýba aj prečo si myslíte že to nie je nikde zapísané.
VŠETKO čo hráč potrebuje je rovno v hre vysvetlené, aj keby si autista ale vieš anglicky tak to pochopíš. Nájdi item a máš použitý description že čo s ním. Všetko čo tam je napísané som vynechal z písania sem. Neviem prečo modderi používajú PDF miesto desc-ov, nedáva to zmysel, kto má prezerať celý návod pre 1 problém, to je odradzovanie hráča. Vy ste to nehrali za to že čakáte že tu dám kilometrový návod a umri kým to dočítaš ? (A čo ešte dopíšeš.)
Ak niekto narazí na niečo čo nechápe, potom sem napíš konkrétny príklad, s tým pomôžem, prípadne ak nevie anglicky.
Priznávam si chybu že som mal uviesť že to je v popiskoch, idem to zmeniť.
P.S.
T:
Bolo tým myslené že je hotový
1.akt. Do druhého sa ísť dá (zabudlo sa zakázať)
Je to craft, input sú iba scrolly.
U obchodníka, všetko (zatiaľ). Toto si si mohol pozrieť aj sám. Odmeny majú komplexný systém, ak dostaneš 2x to isté tak to je úspech.
Nie sú vyššie hodnoty, ale zato im ich môžeš pridávať. (Hodnoty sa dajú dostať vyššie ale nie iba dropom.)
F:
Všetky RW nové budú z nových itemov a info o tom je v hre. Asi si si predstavil ďaľšie kombinácie 33 rún - to nie. Len že sa to využíva.
Recepty in-game popisky itemov. PDF-ká sú bordel. Všetko je vždy rovno v hre keď dostaneš do invu konkrétny item. Už začínam chápať čo vám tu chýba aj prečo si myslíte že to nie je nikde zapísané.
VŠETKO čo hráč potrebuje je rovno v hre vysvetlené, aj keby si autista ale vieš anglicky tak to pochopíš. Nájdi item a máš použitý description že čo s ním. Všetko čo tam je napísané som vynechal z písania sem. Neviem prečo modderi používajú PDF miesto desc-ov, nedáva to zmysel, kto má prezerať celý návod pre 1 problém, to je odradzovanie hráča. Vy ste to nehrali za to že čakáte že tu dám kilometrový návod a umri kým to dočítaš ? (A čo ešte dopíšeš.)
Ak niekto narazí na niečo čo nechápe, potom sem napíš konkrétny príklad, s tým pomôžem, prípadne ak nevie anglicky.
Priznávam si chybu že som mal uviesť že to je v popiskoch, idem to zmeniť.
P.S.
Díky mocSilkyBachus270 píše:Tiež by som prosil aby ste mi sem neposielali odpovede, tie patria do diskusie, toto je release sekcia, chcem to držať priehľadné ako je na tomto fóre zvykom
Re: The Puppeteer - diskusia
Dovolím si s tebou nesúhlasiť z týchto príčin:
1. Diablo nie je adventúra, ktorej gameplay by pokazil presný návod. Je to RPG, ktoré si svojou zložitosťou nejakú dokumentáciu priam pýta. Môžeš v ňom prekvapiť hráčov inými vecami (ako skúmanie nového sveta, nový príbeh), ale dôležité herné mechanizmy ako crafting alebo runové slová by mali byť zdokumentované. Hráči si v RPG často plánujú veci dopredu a vôbec nemajú radi, keď sa to robiť nedá, lebo musia hľadať vodítka v hre (čo je práve adventúra) alebo nebodaj ešte skúšať metódu pokus-omyl. Aj tak musia "bojovať" proti nepriazni RNG, ktorého je v hre dosť.
2. Descriptions v hre majú popisovať daný objekt výstižne a stručne. Väčšina ľudí v nich aj tak priamo hľadá podstatné informácie a omáčky naokolo si často ani len neprečíta. Nie je to nič neobvykle, pretože chcú svoj čas v hre využiť čo najefektívnejšie, nie čítaním dlhých textov vo fancy fonte. Vieš si predstaviť ten bordel, že by mal gem v popise mimo svojich primárnych efektov aj zoznam všetkých receptov v hre, kde sa používa? Ja by som teda taký popis nechcel čítať...
3. PDF-ka samé o sebe nie sú bordel, iba reflektujú, aký bordel bol text, z ktorého vznikli. Dá sa napísať aj veľmi kvalitné PDF-ko, ktoré je prehľadné, má v sebe navigáciu cez linky a pod., len to chce aj nejaké úsilie. Ešte lepšia možnosť na dokumentáciu pre mod je ale web stránka. Stačí aby bola prehľadná, príjemná na čítanie a s dobrou navigáciou, žiadne profesionálne features tam nie sú potrebné. Ale stále je lepšie kvalitné PDF ako popisky v hre. Majú výhodu aj v tom, že sa dajú čitať aj vtedy, ked hráč aktuálne nechce/nemôže hrať, napr. aj na mobilnom zariadení a zároveň tak prehlbujú záujem o mod.
Svojim príspevkom som nechcel povedať, že všetko robíš zle alebo že nemáš dobré nápady, ale mal by si sa nad tým ešte zamyslieť, ak teda stojíš o to, aby sa to páčilo nie len tebe a možno pár ďalším ľuďom. Môžeš samozrejme aj naďalej pokračovať v tomto svojom princípe, len aby si potom nebol prekvapený, koľko potencionálnych hráčov si možno odradíš tým, že si nebudú schopní dohľadať dostatok informácii o mode bez toho, aby si ho museli stiahnuť a začať hrať.
1. Diablo nie je adventúra, ktorej gameplay by pokazil presný návod. Je to RPG, ktoré si svojou zložitosťou nejakú dokumentáciu priam pýta. Môžeš v ňom prekvapiť hráčov inými vecami (ako skúmanie nového sveta, nový príbeh), ale dôležité herné mechanizmy ako crafting alebo runové slová by mali byť zdokumentované. Hráči si v RPG často plánujú veci dopredu a vôbec nemajú radi, keď sa to robiť nedá, lebo musia hľadať vodítka v hre (čo je práve adventúra) alebo nebodaj ešte skúšať metódu pokus-omyl. Aj tak musia "bojovať" proti nepriazni RNG, ktorého je v hre dosť.
2. Descriptions v hre majú popisovať daný objekt výstižne a stručne. Väčšina ľudí v nich aj tak priamo hľadá podstatné informácie a omáčky naokolo si často ani len neprečíta. Nie je to nič neobvykle, pretože chcú svoj čas v hre využiť čo najefektívnejšie, nie čítaním dlhých textov vo fancy fonte. Vieš si predstaviť ten bordel, že by mal gem v popise mimo svojich primárnych efektov aj zoznam všetkých receptov v hre, kde sa používa? Ja by som teda taký popis nechcel čítať...
3. PDF-ka samé o sebe nie sú bordel, iba reflektujú, aký bordel bol text, z ktorého vznikli. Dá sa napísať aj veľmi kvalitné PDF-ko, ktoré je prehľadné, má v sebe navigáciu cez linky a pod., len to chce aj nejaké úsilie. Ešte lepšia možnosť na dokumentáciu pre mod je ale web stránka. Stačí aby bola prehľadná, príjemná na čítanie a s dobrou navigáciou, žiadne profesionálne features tam nie sú potrebné. Ale stále je lepšie kvalitné PDF ako popisky v hre. Majú výhodu aj v tom, že sa dajú čitať aj vtedy, ked hráč aktuálne nechce/nemôže hrať, napr. aj na mobilnom zariadení a zároveň tak prehlbujú záujem o mod.
Svojim príspevkom som nechcel povedať, že všetko robíš zle alebo že nemáš dobré nápady, ale mal by si sa nad tým ešte zamyslieť, ak teda stojíš o to, aby sa to páčilo nie len tebe a možno pár ďalším ľuďom. Môžeš samozrejme aj naďalej pokračovať v tomto svojom princípe, len aby si potom nebol prekvapený, koľko potencionálnych hráčov si možno odradíš tým, že si nebudú schopní dohľadať dostatok informácii o mode bez toho, aby si ho museli stiahnuť a začať hrať.
- SilkyBachus270
- Wraith
- Příspěvky:109
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Kontaktovat uživatele: