2.4.2 Jade
Do nového patchu by som sa chcel oživiť Jade WD, a keďže je WD fórum trošku zaspaté na nové témy, tak by som chcel trochu rozobrať tento build pre nastávajúci patch, vyriešiť nejasnosti, podeliť sa o skúsenosti a nápady a tiež vytvoriť diskusiu k buildu. Postupne budem pridávať informácie ako funguje mechanizmus tohoto setu.
Navýšeniu poškodenia JH nastalo patchom 2.4.1 keď sa podvihli poškodenia 2P a 6P na dvojnásobok. V 2.4.0 pribudol Ring of emptiness (ďalej len RoE), ktorý zvýšil poškodenie akéhokoľvek poškodenia jednotkám nakazeným Hauntom a Locust Swarmom zároveň (ďalej len LSw) až o 100%. Popis legendárnej vlastnosti je:
You deal increased damage to enemies affected by both your Haunt and Locust swarm.
Tento prsteň úspešne používam u SuWong HT a Zuni FetishArmy.
Pre RoE z PTR Patch notes 2.4.2 je uvedené:
Haunt and Locust swarm damage bonus increased from 75-100% to 250-300%.
Podľa toho sa jedná už o navýšenie poškodenia len pre Haunt a LSw (pre iný set ako Jade a arach teda nepoužiteľné). Vie mi niekto povedať čo je uvedené na prsteni na PTR?
A teraz pár otázok:
Zmení sa mi legendárna vlastnosť už na existujúcom, alebo musím nájsť nový? Mám totiž perfektný Á-čkový, 100% dmg bonus, crit chance, crit dmg, area dmg, intel.
A čo sa stane s leg. vlastnosťou ktorá je už v kocke? Zmení sa ten bonus iba v kocke? Alebo musím extrahovať vlastnosť z nového?
Mám taký nápad, že ak budem musieť nájsť nový, a prsteň bude fungovať len na navýšenie DMG hauntu a LSw, a hodil by som ho do kocky, na seba ten spomínaný so 100% ktorý funguje na navýšenie akéhokoľvek poškodenia. Budú sa tie bonusy stackovať? Budem mať +300% pre Haunt a LSw a ktomu ešte ako samostatný bonus +100% zo starého ringu?
Ak bude nový RoE fungovať opať na navýšenie akéhokoľvek DMG, potom by to bola výhodná alternatíva pre HT Garg. namiesto RoRG dať RoE, a obetovať napr. TnT za HT rukavice. V kocke by Furnace nahradil Wormwood, a jeden aktívny skill by nahradil Haunt. To by znamenalo -50% attack speed pre petov, ale nárast DMG na 4-násobok. Respektíve Travellers Pledge nahradiť Hellfire amul + RoE. Tým by Jade opat neuspel, pretože rebríček GR by sa posunul o 3-4 GR vyššie v prospech Garga...
Navýšeniu poškodenia JH nastalo patchom 2.4.1 keď sa podvihli poškodenia 2P a 6P na dvojnásobok. V 2.4.0 pribudol Ring of emptiness (ďalej len RoE), ktorý zvýšil poškodenie akéhokoľvek poškodenia jednotkám nakazeným Hauntom a Locust Swarmom zároveň (ďalej len LSw) až o 100%. Popis legendárnej vlastnosti je:
You deal increased damage to enemies affected by both your Haunt and Locust swarm.
Tento prsteň úspešne používam u SuWong HT a Zuni FetishArmy.
Pre RoE z PTR Patch notes 2.4.2 je uvedené:
Haunt and Locust swarm damage bonus increased from 75-100% to 250-300%.
Podľa toho sa jedná už o navýšenie poškodenia len pre Haunt a LSw (pre iný set ako Jade a arach teda nepoužiteľné). Vie mi niekto povedať čo je uvedené na prsteni na PTR?
A teraz pár otázok:
Zmení sa mi legendárna vlastnosť už na existujúcom, alebo musím nájsť nový? Mám totiž perfektný Á-čkový, 100% dmg bonus, crit chance, crit dmg, area dmg, intel.
A čo sa stane s leg. vlastnosťou ktorá je už v kocke? Zmení sa ten bonus iba v kocke? Alebo musím extrahovať vlastnosť z nového?
Mám taký nápad, že ak budem musieť nájsť nový, a prsteň bude fungovať len na navýšenie DMG hauntu a LSw, a hodil by som ho do kocky, na seba ten spomínaný so 100% ktorý funguje na navýšenie akéhokoľvek poškodenia. Budú sa tie bonusy stackovať? Budem mať +300% pre Haunt a LSw a ktomu ešte ako samostatný bonus +100% zo starého ringu?
Ak bude nový RoE fungovať opať na navýšenie akéhokoľvek DMG, potom by to bola výhodná alternatíva pre HT Garg. namiesto RoRG dať RoE, a obetovať napr. TnT za HT rukavice. V kocke by Furnace nahradil Wormwood, a jeden aktívny skill by nahradil Haunt. To by znamenalo -50% attack speed pre petov, ale nárast DMG na 4-násobok. Respektíve Travellers Pledge nahradiť Hellfire amul + RoE. Tým by Jade opat neuspel, pretože rebríček GR by sa posunul o 3-4 GR vyššie v prospech Garga...
Re: 2.4.2 Jade
Ďalej v krátkosti laicky vysvetlím, ako vlastne Jade Harvester funguje. Zároveň poprosím, opravte ma ak som niečo uviedol zle.
Bonus z 2ch vecí:
Keď príšera nakazená Hauntom je opať zasiahnutá Hauntom, dostane okamžité poškodenie, aké by dostala za 120 sekúnd trvania Hauntu.
Samotný Haunt spôsobuje 4 000% za 12 sekúnd, čiže dostane poškodenie 40 000 %. Voodoo maska Quetzacoatl spôsobí že Haunt a LSw dá rovnaké poškodenie ale za polovičný čas, teda 4 000% za 6 sekúnd, enemy dostane okamžité poškodenie 80 000%.
Bonus zo 4ch vecí:
Soul Harvest získa efekt všetkých rún a skracuje coldown o 1 sekundu zakaždým, keď použijete Haunt alebo Locust Swarm.
Bonus zo 6tich vecí:
Soul harvest skonzumuje poškodenie za čas, spôsobujúc okamžité poškodenie z 300 sekúnd zo zostávajúceho poškodenia. To znamená, že skráti trvanie o 300 sekúnd a poškodenie za tento čas odovzdá okamžite. Funguje pre Haunt, Locust Swarm a 15% debuf z Piranhas.
Je nutné v tomto prípade použiť pasívku Creeping death:
Creeping Death
Passive
The duration of Locust Swarm, Haunt and damage amplification of Piranhas increases to 3600 seconds (or until the Witch Doctor dies or ventures into another level, or at least 200 yards away).
Haunt dáva 333,33% za sekundu, za 300 sekúnd to je 100 000% okamžitého poškodenia. Quetzalcoatl skráti trvanie z 3600 sekúnd na 1800, tak nám vyjde okamžité poškodenie 200 000%.
Nabudúce výber skillov, povinná výbava a mnoho ďalšieho
Bonus z 2ch vecí:
Keď príšera nakazená Hauntom je opať zasiahnutá Hauntom, dostane okamžité poškodenie, aké by dostala za 120 sekúnd trvania Hauntu.
Samotný Haunt spôsobuje 4 000% za 12 sekúnd, čiže dostane poškodenie 40 000 %. Voodoo maska Quetzacoatl spôsobí že Haunt a LSw dá rovnaké poškodenie ale za polovičný čas, teda 4 000% za 6 sekúnd, enemy dostane okamžité poškodenie 80 000%.
Bonus zo 4ch vecí:
Soul Harvest získa efekt všetkých rún a skracuje coldown o 1 sekundu zakaždým, keď použijete Haunt alebo Locust Swarm.
Bonus zo 6tich vecí:
Soul harvest skonzumuje poškodenie za čas, spôsobujúc okamžité poškodenie z 300 sekúnd zo zostávajúceho poškodenia. To znamená, že skráti trvanie o 300 sekúnd a poškodenie za tento čas odovzdá okamžite. Funguje pre Haunt, Locust Swarm a 15% debuf z Piranhas.
Je nutné v tomto prípade použiť pasívku Creeping death:
Creeping Death
Passive
The duration of Locust Swarm, Haunt and damage amplification of Piranhas increases to 3600 seconds (or until the Witch Doctor dies or ventures into another level, or at least 200 yards away).
Haunt dáva 333,33% za sekundu, za 300 sekúnd to je 100 000% okamžitého poškodenia. Quetzalcoatl skráti trvanie z 3600 sekúnd na 1800, tak nám vyjde okamžité poškodenie 200 000%.
Nabudúce výber skillov, povinná výbava a mnoho ďalšieho
Re: 2.4.2 Jade
pekne pekne len tak dalej, aj ja mam jadeho pripraveneho tak sa tu budem inspirovat a ten prsten asi bude treba najst novy stale to tak byva. a co sa tyka kocky tak to podla mna tak fungovat nebude ale tak treba to vyskusat uvidis ked bude patch co to urobi
Re: 2.4.2 Jade
Na ring of emptiness v PTR je toto : You deal 250-300% increase damage to enemies affected by both your Haunt and Locust Swarm
Re: 2.4.2 Jade
Prsten musíš lovit novej. V kostce se leg. vlastnost přepíše .
Nutnost podle mě bude RoE v kostce a Travelers set/RoRG na sobě (nebo naopak s prstenama, podle toho, kterej budeš mít lepší).
Traveler bude docela klíčovej boost, jakmile běháním okolo (toughness booost) a pyraňádem nabereš slušnou grupu, vlítneš do ní, zastavíš a necháš dojet na max dmg boost a odpálíš.
Do ruky Harvester + LS mojo nebo Harvestr+kočka a do kostky Furnačku (jen línej hráč hodí do kostky staffu pro automatickej LS (nevím jméno teď). Je to pohodlnější, ale ztráta 50% z furnačky je citelně znát na odpalech.
S Jade WD jsem naběhal stovky "motohodin" a bavil mě nejvíc (pak ještě medvědi <3 ). Pokud mě něco vrátí k Déčku, bude to Jade.... .
Zajímavá bude taky varianta bez RoRG (Quatzeal v kostce/6 set Jade na sobě) s CoE.
Bude ale kurevsky náročný vychytat --> Grupování--> Rozhození LS+Haunt--> nahození buffů--> a do finále konečně ještě trefit správnej CoE element . Trošku "challenge", ale kdo hrál Jade, ten ví, že to není oddychovej build, naopak jeden z nejsložitějších buildů vůbec, co se týče pilotování a vychytání správné taktiky.
Toť jen tak narychlo odemne k diskusi. Déčko už sice nehrotím, ale kdo mě zná, ví, že prostě nezvládnu s tím seknout úplně .
Nutnost podle mě bude RoE v kostce a Travelers set/RoRG na sobě (nebo naopak s prstenama, podle toho, kterej budeš mít lepší).
Traveler bude docela klíčovej boost, jakmile běháním okolo (toughness booost) a pyraňádem nabereš slušnou grupu, vlítneš do ní, zastavíš a necháš dojet na max dmg boost a odpálíš.
Do ruky Harvester + LS mojo nebo Harvestr+kočka a do kostky Furnačku (jen línej hráč hodí do kostky staffu pro automatickej LS (nevím jméno teď). Je to pohodlnější, ale ztráta 50% z furnačky je citelně znát na odpalech.
S Jade WD jsem naběhal stovky "motohodin" a bavil mě nejvíc (pak ještě medvědi <3 ). Pokud mě něco vrátí k Déčku, bude to Jade.... .
Zajímavá bude taky varianta bez RoRG (Quatzeal v kostce/6 set Jade na sobě) s CoE.
Bude ale kurevsky náročný vychytat --> Grupování--> Rozhození LS+Haunt--> nahození buffů--> a do finále konečně ještě trefit správnej CoE element . Trošku "challenge", ale kdo hrál Jade, ten ví, že to není oddychovej build, naopak jeden z nejsložitějších buildů vůbec, co se týče pilotování a vychytání správné taktiky.
Toť jen tak narychlo odemne k diskusi. Déčko už sice nehrotím, ale kdo mě zná, ví, že prostě nezvládnu s tím seknout úplně .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4.2 Jade
...tak pokračujem ďalej:
Equip a skilly:
Varianta A: ofenzívny
http://www.d3planner.com/146688704
Varianta B: vyvážený
http://www.d3planner.com/151756909
Zadával som predmety len s garantovaným statom, ostatné staty nenavoľené.
Poznámky, tipy,... :
1. Na mojo, torso a shoulders natočiť +15% haunt DMG, na Braceroch a amulete +20% poison dmg
2. Preferované gemy: Baneof the trapped a Bane of the Stricken sú must have! Tretí ľubovoľný, ja odporúčam Moratorium
3. Haunt sa snaží zakaždým nájsť jednotku, ktorá nieje nakazená hauntom, preto sa vám nebude dariť zasiahnuť jednotku, ktorá je už nakazená hauntom, ak sú v jej blízkosti ďalšie jednotky. Keď sú ohauntované všetky jednotky poblízku, až potom budú zasiahnuté hauntom opäť, aby sa aplikoval 2-set bonus.
4. Je jedno akú runu (element) si zvolíte na Soul Harvest, okamžitý dmg bude z elementu, aký je na haunte a LSw.
5. Preferovaným atribútom na prsteni, zbrani, mojo je Area DMG, stačí sa len zamyslieť ako funguje 2- a 6- set bonus. Na shoulderoch 8% CDR, Do helmy Diamant (12,5%). Kde mať Crit chance, crit dmg, a attack speed snáď nemusím pripomínať...
6. Odhadovaný solo GR na 88-90 (paragon 1000)
//edit1:
7. Soul harvest používame hneď už na začiatku GR, aj keď neprofitujeme zo 6-set bonusu, a čo najskôr nastackovať na 10. Bez toho strácame tougness na prvej väčšej tlupe.
8. Pozor ak používame CoE, je tam delay 0,5-1 sekundu voči animácii. Snažíme sa odpaľovať SH až cca 1 sekundu po naskočení poison element boostu, bonus teda končí 1 sekundu po skončení animácie poison elementu na CoE.
Equip a skilly:
Varianta A: ofenzívny
http://www.d3planner.com/146688704
Varianta B: vyvážený
http://www.d3planner.com/151756909
Zadával som predmety len s garantovaným statom, ostatné staty nenavoľené.
Poznámky, tipy,... :
1. Na mojo, torso a shoulders natočiť +15% haunt DMG, na Braceroch a amulete +20% poison dmg
2. Preferované gemy: Baneof the trapped a Bane of the Stricken sú must have! Tretí ľubovoľný, ja odporúčam Moratorium
3. Haunt sa snaží zakaždým nájsť jednotku, ktorá nieje nakazená hauntom, preto sa vám nebude dariť zasiahnuť jednotku, ktorá je už nakazená hauntom, ak sú v jej blízkosti ďalšie jednotky. Keď sú ohauntované všetky jednotky poblízku, až potom budú zasiahnuté hauntom opäť, aby sa aplikoval 2-set bonus.
4. Je jedno akú runu (element) si zvolíte na Soul Harvest, okamžitý dmg bude z elementu, aký je na haunte a LSw.
5. Preferovaným atribútom na prsteni, zbrani, mojo je Area DMG, stačí sa len zamyslieť ako funguje 2- a 6- set bonus. Na shoulderoch 8% CDR, Do helmy Diamant (12,5%). Kde mať Crit chance, crit dmg, a attack speed snáď nemusím pripomínať...
6. Odhadovaný solo GR na 88-90 (paragon 1000)
//edit1:
7. Soul harvest používame hneď už na začiatku GR, aj keď neprofitujeme zo 6-set bonusu, a čo najskôr nastackovať na 10. Bez toho strácame tougness na prvej väčšej tlupe.
8. Pozor ak používame CoE, je tam delay 0,5-1 sekundu voči animácii. Snažíme sa odpaľovať SH až cca 1 sekundu po naskočení poison element boostu, bonus teda končí 1 sekundu po skončení animácie poison elementu na CoE.
Naposledy upravil(a) kisiko dne 21.07.2016, 14:51 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: 2.4.2 Jade
Seton je (Diablo notorik) snazi sa abstinovat ale nedari sa mu
kisiko pekne pekne
kisiko pekne pekne
Re: 2.4.2 Jade
Kisiko dík za překlad-objasnění mechanismu ,, Jade" setu.
Moc nevěřím tomu, že by v patchi 2.4.2 byl ,,Jade" WD jediným Top buildem pro GR. Myslím si, že nyní Blizz. sází na ,,skalní" hráče a ti mají v ,,Garg" WD mnoho hodin hraní.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/azae ... o/46457252
Moc nevěřím tomu, že by v patchi 2.4.2 byl ,,Jade" WD jediným Top buildem pro GR. Myslím si, že nyní Blizz. sází na ,,skalní" hráče a ti mají v ,,Garg" WD mnoho hodin hraní.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/azae ... o/46457252
Re: 2.4.2 Jade
Zulu, nemyslím, že jade bude jediný kraľovať v top WD rebríčkoch, pri odpoaľovaní SH cca každé 4 sekundy to síce vycchádza pri porovnaní s HT podľa mojích prepočtov že Jade má navrch o nejaké 2-3 lvl-y, Jade sa ale hrá oproti HT ťažko a kým sa to človek naučí hrať, nejaký čas to potrvá.
Mimo tému: máš pekného toho Garga, závidím hlavne ten highendový Harvester, koľko máš solo GR? ja som na 88 s 1200PL ale s podstatne horšou výbavou...
Mimo tému: máš pekného toho Garga, závidím hlavne ten highendový Harvester, koľko máš solo GR? ja som na 88 s 1200PL ale s podstatne horšou výbavou...
Re: 2.4.2 Jade
Tak Harvester, který používám je výběr z cca 10-ti A-kousků.
V této Éře jsem dal zatím GR 87, popravdě GR 88 jsem ještě nezkoušel. Limitující je pro mě upgrade LGems-hraji pouze ,,pure" solo, bez klanů-mohu si hrát jak chci.
Několikrát jsem dal GR 86 na upgrade LGems, buhužel pravděpodobnost upgrade na 89 je dost malá.
Osobně vidím, vzhledem k mému přístupu ke hře jako max. GR 88.
V této Éře jsem dal zatím GR 87, popravdě GR 88 jsem ještě nezkoušel. Limitující je pro mě upgrade LGems-hraji pouze ,,pure" solo, bez klanů-mohu si hrát jak chci.
Několikrát jsem dal GR 86 na upgrade LGems, buhužel pravděpodobnost upgrade na 89 je dost malá.
Osobně vidím, vzhledem k mému přístupu ke hře jako max. GR 88.
Re: 2.4.2 Jade
Prehľad z PTR rebricka WD.
O Jade je teda záujem, a dokáže konkurovať HT gargovi.
http://diablo.3utilities.com/?leaderboard=14
Chystá sa niekto do 7. sezóny na Jade set?
O Jade je teda záujem, a dokáže konkurovať HT gargovi.
http://diablo.3utilities.com/?leaderboard=14
Chystá sa niekto do 7. sezóny na Jade set?
- Dolfi77
- Wraith
- Příspěvky:176
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dolfi77#2259
- Bydliště:Beroun
Re: 2.4.2 Jade
no jelikoz jsem si dal par poslednich sezon s DH,tak 7.sezonu rozjedu za WD...zacatek na HT a pak asi prejedu prave na Jade
Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
Re: 2.4.2 Jade
Ahojte. Neviete mi prosim povedat koli comu niektori pouzivaju namiesto Horrify spell Spirit Barage? (+ v kocke ma namiesto Furnace Gazing Demise.) Napr ako tu https://www.youtube.com/watch?v=2V5sNxL82go
Viem ze je to PRT ale videl som to aj u inych ludi v Season 7.
Dakujem.
Viem ze je to PRT ale videl som to aj u inych ludi v Season 7.
Dakujem.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Rud ... o/82198708 - Jade moj milasik.
Re: 2.4.2 Jade
Spirit barrage na PTR bol zabugovaný, bonus z Gazing demise navyšoval poškodenie o 500% za každú sekundu, ako bol channelovaný spirit barrage, stackovaný max na 5x ale nielen spirit barrage-u, ale všetkým skillom. Taký Jade vytiahol poškodenie až 26 krát, preto taký vysoký rift. Na Live bol upravený, aby zvyšoval škody len SB, a znížili poškodenie len na 50% za aktívny Phantasm (môžeš mať max 3 Phantasmy, teda +150%).
Pre Jade teda nemá žiadny úžitok, to len lenivý hráči kopírujú buildy z netu a nevedia ako fungujú...
Pre Jade teda nemá žiadny úžitok, to len lenivý hráči kopírujú buildy z netu a nevedia ako fungujú...
Re: 2.4.2 Jade
Dodělávám Jade, jakmile bude hotov, jdu atakovat žebříček . Zatím HT garg, ale ten build mě totálně nebaví :/.
Jinak mám prakticky min/maxovej FB LoN, jak je na tom tento build v 2.4.2?
Jinak mám prakticky min/maxovej FB LoN, jak je na tom tento build v 2.4.2?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !