Zeď radosti
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Heller: Rozhodl jsem se poskládat Tal Rasha+Vyrs+Twister build. Věci mám, většinu dobrejch áčkovejch, zbraň luxusní, akorát nemám augmenty. Tak to dneska naroluju do ideální podoby a začnu se učit s tím hrát. Pak to někdy testneme. S tím firebird + archon buildem už jsme asi u stropu.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Dobře, sice už mi leze ten tornádo build na nervy, ale jiná možnost na vyšší GR nebude no ale dobrá zpráva je, že tornádo build bude pohřbený, takže si na sezoně 6 zahrajeme takto asi naposledy
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
No právě... jsem si ho chtěl zahrát a v S7 bude asi všechno jinak. Tak se asi vrhnu na tu mnišku.HELLERcz píše:Dobře, sice už mi leze ten tornádo build na nervy, ale jiná možnost na vyšší GR nebude no ale dobrá zpráva je, že tornádo build bude pohřbený, takže si na sezoně 6 zahrajeme takto asi naposledy
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Kdyby jsi pak potřeboval helpnout s mniškou (co a jak) tak napiš .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Zeď radosti
Jooooo, tak mam se vsema charama hotovo GR80+, paraada.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Tak se mi povedlo udělat poslední sezónní archievement a to, sundat 12 thralů v limitu 5 sekund od jedný smrti k druhý. Moje archievemnt skóre tak dosáhlo 1040 z 1050 možných a jsem v žebříčku. Těch 50 bodů který nemám, je 5x HC conquestů, který dělat nebudu. Jednak je to ztráta času, páč HC systém "bacha na disconnect" odmítám hrát a jednak se soustředím na SC.
S kolegou jménem "kaly" jsme se protlačili do žebříčku dvou hráčů. V dané chvíli to bylo 776. místo za GR 95. Na pokusy o GR 96 jsem zatím žádnýho monka nepřemluvil. Ono nikdo moc nechce trávit čas pokusama, selháním a plejváním klíčů. Škoda...
Nicméně jsem dospěl k názoru, že jsem zvolil špatný build. Limit mého v buildu v partě je kolem GR 100 - 102. Takže do žebříčku žádnou partu nedotáhnu. Žebříček je přesycený Twister bug buildy a tomu se nedá konkurovat. Hrát na Twister Bug mi nejde a nebaví mě to. To jsem po pokusech vzdal.
Jak jsem měl velké ambice, tak teď jsem zpátky na zemi. Pravděpodobně ani nedokážu dostat kouzelnici do sólo žebříčku a to jsem tomu věnoval opravdu hodně. Žebčíček začíná na 94 ve výborném čase, takže minumum je 95. Udělal jsem 90 jakožto takovou hranici. Zkoušet 91,92,93,94 nemá podlě mě smysl. Takže jsem zkoušel rovnou 95. A nepovedlo se mi to udělat ani náznakem. Kouzelnice je strašně chcípací. Cokoliv mě trefí mě zabije. Když tam dám trochu tý defenzívy, tak sice přežiju o chvilku déle, ale zase potvory a zejména elity nechtěj padat. Takže je musím rubat dlouho a tím pádem do mě všichni dlouho klepou = nemožný přežít. Každý můj pokus byl totálně marný. Úplně bez naděje. Totální selhání. Hrubě nezvládám ani dobrou mapu s dobrejma potvorama.
Absolutně nechápu, jak může někdo zahrát GR 100 bez špetky defenzívy. Toho chcípání je tam tolik, že bych musel mít na GR 30 minut.
Tímto se omlouvám všem sponzorům, přátelům a kolegům, kterým jsem mohl svými úspěchy změnit život, že vás pravděpodobně zklamu a žádného úspěchu nedosáhnu. Naštěstí nikdo takovej není, takže je to v pohodě...
V S7 nevím kolik budu mít času, rozhodně asi méně než doposud, ale už nebudu hrát DPS postavu a budu totálně ignorovat "ideální" partu. Stejně tak nebudu hrát probugovanou postavu - kouzelnici, ač je mi ta postava blízká, a vrhnu se na Explozivní Uliana Mnišku. Stejně není jasný, jaká bude top parta. Třeba někam zapadnu, třeba ne. Uvidíme...
A dobrá zpráva na závěr - byl konečně objeven nový pennant. Bohužel byl objeven na PTR, kde byl trochu zvednut drop rate. Na Live serverech by to mělo padat taky, ale prej je pravděpodobnost tak malá, že to ještě nikomu nepadlo. Beztak to byl bug a nechtějí to přiznat. Takže hledat ho budu až od novýho patche.
S kolegou jménem "kaly" jsme se protlačili do žebříčku dvou hráčů. V dané chvíli to bylo 776. místo za GR 95. Na pokusy o GR 96 jsem zatím žádnýho monka nepřemluvil. Ono nikdo moc nechce trávit čas pokusama, selháním a plejváním klíčů. Škoda...
Nicméně jsem dospěl k názoru, že jsem zvolil špatný build. Limit mého v buildu v partě je kolem GR 100 - 102. Takže do žebříčku žádnou partu nedotáhnu. Žebříček je přesycený Twister bug buildy a tomu se nedá konkurovat. Hrát na Twister Bug mi nejde a nebaví mě to. To jsem po pokusech vzdal.
Jak jsem měl velké ambice, tak teď jsem zpátky na zemi. Pravděpodobně ani nedokážu dostat kouzelnici do sólo žebříčku a to jsem tomu věnoval opravdu hodně. Žebčíček začíná na 94 ve výborném čase, takže minumum je 95. Udělal jsem 90 jakožto takovou hranici. Zkoušet 91,92,93,94 nemá podlě mě smysl. Takže jsem zkoušel rovnou 95. A nepovedlo se mi to udělat ani náznakem. Kouzelnice je strašně chcípací. Cokoliv mě trefí mě zabije. Když tam dám trochu tý defenzívy, tak sice přežiju o chvilku déle, ale zase potvory a zejména elity nechtěj padat. Takže je musím rubat dlouho a tím pádem do mě všichni dlouho klepou = nemožný přežít. Každý můj pokus byl totálně marný. Úplně bez naděje. Totální selhání. Hrubě nezvládám ani dobrou mapu s dobrejma potvorama.
Absolutně nechápu, jak může někdo zahrát GR 100 bez špetky defenzívy. Toho chcípání je tam tolik, že bych musel mít na GR 30 minut.
Tímto se omlouvám všem sponzorům, přátelům a kolegům, kterým jsem mohl svými úspěchy změnit život, že vás pravděpodobně zklamu a žádného úspěchu nedosáhnu. Naštěstí nikdo takovej není, takže je to v pohodě...
V S7 nevím kolik budu mít času, rozhodně asi méně než doposud, ale už nebudu hrát DPS postavu a budu totálně ignorovat "ideální" partu. Stejně tak nebudu hrát probugovanou postavu - kouzelnici, ač je mi ta postava blízká, a vrhnu se na Explozivní Uliana Mnišku. Stejně není jasný, jaká bude top parta. Třeba někam zapadnu, třeba ne. Uvidíme...
A dobrá zpráva na závěr - byl konečně objeven nový pennant. Bohužel byl objeven na PTR, kde byl trochu zvednut drop rate. Na Live serverech by to mělo padat taky, ale prej je pravděpodobnost tak malá, že to ještě nikomu nepadlo. Beztak to byl bug a nechtějí to přiznat. Takže hledat ho budu až od novýho patche.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Taky mám dobrou zprávu, pomalu věším sezonu 6 na hřebík.
Nebudu neustále hledat v komunitě nějakou partu, když už najdu tak odjedeme 2-3 GR a pak odejdou a pak se zase hledá půl hodiny nová.
Snad to bude v další sezonu lepší, budu muset naverbovat partu lidí, se kterýma budu hrávat a ne jen furt hledat slepě někoho.
Teď si dělám radosti v Overwatchi někdy nervy, ale spíš radosti.
Nebudu neustále hledat v komunitě nějakou partu, když už najdu tak odjedeme 2-3 GR a pak odejdou a pak se zase hledá půl hodiny nová.
Snad to bude v další sezonu lepší, budu muset naverbovat partu lidí, se kterýma budu hrávat a ne jen furt hledat slepě někoho.
Teď si dělám radosti v Overwatchi někdy nervy, ale spíš radosti.
Re: Zeď radosti
to Glimmer Man: tak na Ulianu ti přeju silný nervy, já jsem ji přestal hrát protože neskutečně laguje, hlavně v partě na vyšších GR, když se dělaj velký grupy mobek je to skoro nehratelný. Hlavně když je v partě WD.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
To s tím verbováním party si říkám už nějakou dobu taky. Akorát s kým se trochu zčuchnu, ten brzy prozře a zjistí, že už na Diablo kašle a nebo na zbytek sezóny kašle.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
To´s mě teda ale nepotěšil... Sice to v novým patchi asi nebude s těma velkejma grůpama tak hrozný, ale jestli bude zase jasně daná parta a její složení a nebude tam uliana monk, tak si stejně v partě na vyšších GR neškrtnu, takže mě to zatím nechává chladným.wert píše:to Glimmer Man: tak na Ulianu ti přeju silný nervy, já jsem ji přestal hrát protože neskutečně laguje, hlavně v partě na vyšších GR, když se dělaj velký grupy mobek je to skoro nehratelný. Hlavně když je v partě WD.
V koutku duše doufám, že pořád bude zachovanej support monk, takže budu hrát v druhý lajně tenhle build. Protože jsem zatím nabyl dojmu, že to každej hraje skoro špatně, takže si to musím taky vyzkoušet, jaký to je a jestli se to dá hrát tak, jak si myslím.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Tak já taky doufám, že supp monka úplně nezkrouhnou a bude se dát hrát. Když už jsem si ho trochu vytunil a naučil se s ním hrát, tak by mě moc nepotěšilo, kdyby ho odstavili.
Já se těším na Rainment generátor build, podle toho, co jsem si složil v d3planneru to vypadá docela zajímavě.
Já se těším na Rainment generátor build, podle toho, co jsem si složil v d3planneru to vypadá docela zajímavě.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeď radosti
Věř tomu, že opět bude jasně daná jedna parta. Přece bys po Blizzu nechtěl takovej heroickej výkon, aby se daly složit třeba různé 2 nedejbože 3 party, které by byly schopny +/- stejného GR.Glimmer Man píše:Sice to v novým patchi asi nebude s těma velkejma grůpama tak hrozný, ale jestli bude zase jasně daná parta a její složení a nebude tam uliana monk, tak si stejně v partě na vyšších GR neškrtnu, takže mě to zatím nechává chladným.
Dyť Blizz není schopnej udělat balanc ani mezi singl postavama, respektive jejich skillama
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Ono je to ale logický. Balanc může bejt jenom pokud je všechno stejný. Pokud je něco trochu rozdílný, vždycky se najde jedna kombinace, která bude vynikat. Jak jsem četl jejich vyjádření, tak jsou si vědomi toho, že vždycky bude jedna parta, ale chtěl, aby tahle parta nebyla napřed o 10 levelů, páč to se už nedá dotáhnout. Podle mě se jim ale balanc nikdy nepovede, protože udělat balanc a zároveň rozdílný postavy a buildy už z principu asi nejde.Dark_Deamon píše:Věř tomu, že opět bude jasně daná jedna parta. Přece bys po Blizzu nechtěl takovej heroickej výkon, aby se daly složit třeba různé 2 nedejbože 3 party, které by byly schopny +/- stejného GR.Glimmer Man píše:Sice to v novým patchi asi nebude s těma velkejma grůpama tak hrozný, ale jestli bude zase jasně daná parta a její složení a nebude tam uliana monk, tak si stejně v partě na vyšších GR neškrtnu, takže mě to zatím nechává chladným.
Dyť Blizz není schopnej udělat balanc ani mezi singl postavama, respektive jejich skillama
Problém je ten, že poslední dvě sezóny je to tahaný díky kouzelníkům a bugům. Twisted sword prostě zezačátku nedomysleli a opravu odflákli. Stejně tak opravili chybu ve firebird set bonusu, ale neopravili ji pořádně.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Tady ale je zed radosti a ne zase výčitek Blizzu co umí a neumí (spíš neumí)
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Ale i z toho se dá radovat...HELLERcz píše:Tady ale je zed radosti a ne zase výčitek Blizzu co umí a neumí (spíš neumí)
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeď radosti
S tím až tak nesouhlasím. Je celkem evidentní (aspoň mě to tak přijde), že v Blizzu někdo trpí Napoleonovým syndromem. Jinak si nedovedu vysvětlit ty milionový a miliardový crity. Si vem, kolik z toho je 1%, 10% a pak, když si uvědomíš, že mezi některýma skillama je rozdíl třeba 500%, tak to potom tak nemá vypadat, že např u Cruse v top 1000 nepotkáš jinýho, než Thorn. A takhle je to u každé postavy. Je jen 1 silnej build a zbytek je oničem. Přitom by stačilo tak málo...Snížit max dmg do řádu stovek tisíců a mi neříkej, že s tak nízkýma číslama by se už líp nepracovalo a nezatěžovalo servery. Dyť si můžou hrát s číslama jak je libo. Další problém jsou sety...Buď ať teda udělají specifickej set na třeba 5 různých skillů nebo ať to zaměří pouze na lege afixy. Paragon by se dal taky využít lépe. Do PL 800 to má smysl hrát, potom už je to značně napalicu bez nějakého hlubšího cíle. Jak už jsem psal jinde...rozdíl např mezi PL 1000 a 2000 na mainstatu až tak závratnou dmg neudělá. Rozdíl je tak 3-4 GR. Za těch ale několik hodin, než se člověk dostane na PL 2000+, ukrutná zábava. Když se pak člověk podívá na toto: http://www.diabloprogress.com/rating.stat_paragon2_s0 tak to je už mega psycho. Přitom by se to dalo upravit, že by se od PL 801+ otevřela další záložka, kde by si člověk třeba navyšoval element dmg, dmg vs elite, redukce vs elite a třeba exp bonus a další věci.Glimmer Man píše:Ono je to ale logický. Balanc může bejt jenom pokud je všechno stejný. Pokud je něco trochu rozdílný, vždycky se najde jedna kombinace, která bude vynikat. Jak jsem četl jejich vyjádření, tak jsou si vědomi toho, že vždycky bude jedna parta, ale chtěl, aby tahle parta nebyla napřed o 10 levelů, páč to se už nedá dotáhnout. Podle mě se jim ale balanc nikdy nepovede, protože udělat balanc a zároveň rozdílný postavy a buildy už z principu asi nejde.Dark_Deamon píše:Věř tomu, že opět bude jasně daná jedna parta. Přece bys po Blizzu nechtěl takovej heroickej výkon, aby se daly složit třeba různé 2 nedejbože 3 party, které by byly schopny +/- stejného GR.Glimmer Man píše:Sice to v novým patchi asi nebude s těma velkejma grůpama tak hrozný, ale jestli bude zase jasně daná parta a její složení a nebude tam uliana monk, tak si stejně v partě na vyšších GR neškrtnu, takže mě to zatím nechává chladným.
Dyť Blizz není schopnej udělat balanc ani mezi singl postavama, respektive jejich skillama
Problém je ten, že poslední dvě sezóny je to tahaný díky kouzelníkům a bugům. Twisted sword prostě zezačátku nedomysleli a opravu odflákli. Stejně tak opravili chybu ve firebird set bonusu, ale neopravili ji pořádně.
Chápu, že tě hra asi fest baví, protože ju nehraješ moc dlouho, ale až bude třeba season 10 a ty si uvědomíš, že vlastně posledních 5 sezon hraješ defacto to stejný, jen se patch co patch zvedne plošně pro všechny classy dmg, tak si třeba taky řekneš, že je něco špatně.
Někteří si možná myslí, že se snažím jen plivat na Diablo, ale tak to není. Jen s DH mám "odpracováno" 2000 hodin. Spíš mi je tak nějak smutno, do jaké žumpy se ta hra dostává Když čtu ruzná fóra, tak většinou narážím na spoustu příspěvků tipu: Vraťte nám Diablo a vemte si tuto srajdu.
Re: Zeď radosti
Ty voe ty paragony tam, to je fakt hnůj Naprosto souhlasím s těma číslama, jedna z mnoha věcí která už mi lezla na nervy - ztratit jsem radost ze zlepšování gearu, páč moje dmg a crity už se dostaly do takových výšin, že nemělo cenu to vůbec sledovat - kdysi mne těšilo že jsem se dostal v dmg o 10 tis. výše, a dnes? Nicméně, tohle je zeď radosti, takže mám docela upřímnou radost, že jsem s D3 minimálně dočasně seknul a honím radši kilometry na kole popř. asiatky v centru Prahy
Re: Zeď radosti
No já jsem fakt zvědavej, co a jak vymyslí v následujícím patchi, jestli ten nerf bude fakt drastickej, jak se to pojede, jak budou lozit paragony a dělat se vysoké GR atd ..
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Heller: Kudla, jak mě štve ta včerejší 100. To se dalo udělat. Takový hezký grůpy, ale jak na potvoru se sešly takový hodně smrtící a nedokázal jsem se s tím vyrovnat. Blbý je, že 3x za sebou, 3x za sebou selhání a bylo po riftu. Ty orbitery s kombinací něčeho na zemi (ledový prskavky, zelená kejda nebo láva), to je děsný, to musím hrát jinak, buď si to vytáhnout na větší prostor a nebo panenství trávit mimo grůpu.
Ale jak jsem moc chtěl, tak jsem to tlačil moc na riziko a nepodlo se. Fakt škoda.
Ale tak jak jsme byli, tak se 100 dá udělat... trochu lepší mapa v klidu. A při troše rybaření se musí podařit i 101. Pořád je co zlepšovat.
Ale jak jsem moc chtěl, tak jsem to tlačil moc na riziko a nepodlo se. Fakt škoda.
Ale tak jak jsme byli, tak se 100 dá udělat... trochu lepší mapa v klidu. A při troše rybaření se musí podařit i 101. Pořád je co zlepšovat.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455