2.4.1 WD
Stanley ano slepici - je to u mě jediný oblíknutý wd char v sezoně takže se můžeš podívat jak na itemy tak spely.
Heller - sezonu jsem nikdy nehrál, ale v hraní v partách nevidím nic světobornýho. Speed GR 60-65 dá průměrně oblečená parta. Chápu, že se Ti nechce hrát support - potom jsi ale opravdu odkázán na solo a tam prostě dneska na vyšší GR jiný build než s gargou není a nebude.
Mě osobně se na tom single buildu nelíbí naprostá pasivita - prostě člověk jen stojí, udržuje SH a pokládá plochu na aktivaci set bonusu. Ale žádný aktivní DPS prostě to WD nemá (fire bats, medvědy nebo cokoliv) a to je velká škoda.
Heller - sezonu jsem nikdy nehrál, ale v hraní v partách nevidím nic světobornýho. Speed GR 60-65 dá průměrně oblečená parta. Chápu, že se Ti nechce hrát support - potom jsi ale opravdu odkázán na solo a tam prostě dneska na vyšší GR jiný build než s gargou není a nebude.
Mě osobně se na tom single buildu nelíbí naprostá pasivita - prostě člověk jen stojí, udržuje SH a pokládá plochu na aktivaci set bonusu. Ale žádný aktivní DPS prostě to WD nemá (fire bats, medvědy nebo cokoliv) a to je velká škoda.
Re: 2.4.1 WD
Jooo zlatí medvědi! To byla pecka!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: 2.4.1 WD
Yaka, takhle jsem to taky zkousel, ale s in-geomem jsem rychlej dost. Tak jsem chtel vyzkouset Arachyra. Uz v minulej sezone se obcas hrala bouchazi slepice s locust swarmem a ted je ten set jeste boostnuty. Ale nechci rollovat zbytecne, pokud by to bylo pomalejsi nez Helltooth...
Re: 2.4.1 WD
Seton: to ano, medvědi, jak to všechno rozdupali, to bylo něco a castil jsi to ty, nespoléhal jsi na inteligenci gargů
Re: 2.4.1 WD
No ten build s ingeomem je fajn, ale chce to hodně dobrej gear už aby ten trash umíral čistě na LS. Navíc zbran mi na to ještě nepadla...
Re: 2.4.1 WD
Chcel som ist Zuni bild s melee fetisami, ale daleko by som sa nedostal, no odlozil som si A-ckove predmety pre non-seasonal odladenu postavu, nech ho trosku vysperkujem
S HT Gargom vcera uspesne 75 solo GR na prvy pokus, ale este mi chyba hodne A-ckovej vystroje, bez augumentu, gemy 60lvl
Na stojacich a neutociacich gargov mi pomaha odbehnut dalej, nech sa aj gargovia vzdialia od guardiana a vratit sa nazad, potom uz utocia...V tlupach neutocenie nepostrehujem, koli trmevrme, ale ked to pada tak asi utocia
Este si odkladam si veci na LoN sacrifice, ma to sice potencial okolo GR75, ale zas je to zabava, a bude tam aj boost pre partu.
S HT Gargom vcera uspesne 75 solo GR na prvy pokus, ale este mi chyba hodne A-ckovej vystroje, bez augumentu, gemy 60lvl
Na stojacich a neutociacich gargov mi pomaha odbehnut dalej, nech sa aj gargovia vzdialia od guardiana a vratit sa nazad, potom uz utocia...V tlupach neutocenie nepostrehujem, koli trmevrme, ale ked to pada tak asi utocia
Este si odkladam si veci na LoN sacrifice, ma to sice potencial okolo GR75, ale zas je to zabava, a bude tam aj boost pre partu.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Ten LoN sacrifice build se hraje s velkým psem nebo se posílají na smrt štěňata ?
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
Řekl bych že štěnata skrz dmg boost.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4.1 WD
Tak jak válíte? Já reroluju legendárky a začínám expit gemy už na enchant. GR zatím 75 jen na zvýšení capu shardů a farmící speed GR 55 do tří minut což celkem jde. Po doexpení strikenu možná zvednu na GR 60, pokud to bude stále do 4 minut je to dobré.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Jsem na tom stejně ... GR 75 kvůli conquestu ... teď chvíli odpočinek u HC než chcípnu :-) Jen mám asi větší štěstí na drop, protože s nižším paragonem mám komplet set ancient. Ale zase jsem třeba neviděl Furnace zatím a použitelný Taskery nebo Garga ring už vůbec ne.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
Nedari se me mit komplet anci set zatim. Mam paragon pres 800. Gr jsem zatim dal 76 a na vyssi se juknu az s lepsim gearem.
Sent from GT-N7100
Sent from GT-N7100
Re: 2.4.1 WD
S dropem bída.
Vlastně všechny acka mám z kostky a to ještě jsou všechny takovej průměr. Teď roluju wristy a zatím bída s nouzí. Mám jeramku, ale jen 900+900+89% ze sta taky neni moc.
Na druhou stranu je čas, eště pomalu složim ten běhací fire build na T10 a pak už fakt jen ladit gear na progres.
Prsteny ani neřešim:)
Jediný co upgradnu v dohledný době bude zbraň, tam ani kombinaci IAS a %dmg neočekávám, že by padla:)
Vlastně všechny acka mám z kostky a to ještě jsou všechny takovej průměr. Teď roluju wristy a zatím bída s nouzí. Mám jeramku, ale jen 900+900+89% ze sta taky neni moc.
Na druhou stranu je čas, eště pomalu složim ten běhací fire build na T10 a pak už fakt jen ladit gear na progres.
Prsteny ani neřešim:)
Jediný co upgradnu v dohledný době bude zbraň, tam ani kombinaci IAS a %dmg neočekávám, že by padla:)
Re: 2.4.1 WD
Čest,
jen si chci něco potvrdit.
1) Na itemech pro garga build je úplně irelevantní crit chance, protože to nemá na pety vliv souhlasíme?
2) Ideální je tedy kombinace v pořadí Crit dmg>IAS>cold dmg>area dmg>intel souhlasíme?
Díky za případné vyvedení z omylu.
jen si chci něco potvrdit.
1) Na itemech pro garga build je úplně irelevantní crit chance, protože to nemá na pety vliv souhlasíme?
2) Ideální je tedy kombinace v pořadí Crit dmg>IAS>cold dmg>area dmg>intel souhlasíme?
Díky za případné vyvedení z omylu.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
No to jsem na odpověď někoho fundovaného zvědavej ... nikdy mě nenapadlo takhle o tom uvažovat a řešil jsem vždy klasicky CCH CHD a Cold bonusy.
S area DMG neumím pracovat ...nerozumím tomu jak funguje a o kolik je lepší řešit toto třeba na úkor attack speed apod ...
S area DMG neumím pracovat ...nerozumím tomu jak funguje a o kolik je lepší řešit toto třeba na úkor attack speed apod ...
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: 2.4.1 WD
sice to nehraju ale nesouhlas
cc je podle mě potřeba a dmg petů se počítá jako % celkové dmg, edit. nenechte se zmást tím že ty čísla necritují !!! je to jako rend u barbara atd, lítají čísla bez critu ale cc je potřeba
tedy hlídat optimální poměr cc a chd, někdy může být lepší dát chd místo cc (pokud je cc dostatek)
http://www.diablofans.com/builds/78987- ... an-gr-solo
jinak AD pokud je již opravená jako že asi tady u tohodle buildu funguje je velký boost dmg a neberte ho na lehkou váhu
je to v podstatě další dmg "zadarmo", při procnutí ad dostanou nepřátelé v určitém okruhu další dmg (automaticky) ve výši podle % ad které máte, to znamená že když udělám útok který ubere třeba 50mld a procne ad, které mám 100% dostanou všichni v myslím že 10yardech tu stejnou pecku jako jsem udělal = dvojnásobné dmg, které je navíc plošné (okruh 10y) víc se to tedy vyplatí když je kopec monster nalepených na mě/ případně pokud ad procují i peti tak na nich
celkově lze AD vytáhnout až na 148% a to už je pořádnej boost
cc je podle mě potřeba a dmg petů se počítá jako % celkové dmg, edit. nenechte se zmást tím že ty čísla necritují !!! je to jako rend u barbara atd, lítají čísla bez critu ale cc je potřeba
tedy hlídat optimální poměr cc a chd, někdy může být lepší dát chd místo cc (pokud je cc dostatek)
http://www.diablofans.com/builds/78987- ... an-gr-solo
jinak AD pokud je již opravená jako že asi tady u tohodle buildu funguje je velký boost dmg a neberte ho na lehkou váhu
je to v podstatě další dmg "zadarmo", při procnutí ad dostanou nepřátelé v určitém okruhu další dmg (automaticky) ve výši podle % ad které máte, to znamená že když udělám útok který ubere třeba 50mld a procne ad, které mám 100% dostanou všichni v myslím že 10yardech tu stejnou pecku jako jsem udělal = dvojnásobné dmg, které je navíc plošné (okruh 10y) víc se to tedy vyplatí když je kopec monster nalepených na mě/ případně pokud ad procují i peti tak na nich
celkově lze AD vytáhnout až na 148% a to už je pořádnej boost
Re: 2.4.1 WD
No - právě že u tohohle buildu jde primárně o ten area dmg na tom je to postavené. Single dmg se řeší více méně jen do guarda a jinak je to jedno navíc WD jako postava nedělá dmg vůbec, ale vůbec žádný. Takže ten CC je podle mě hrubě na posledním místě a pokud mám třeba neck - tak tam je podle mě správně v ideálu rolovat cold+CDMG+Area nebo IAS a ignorovat CC.
Je to smutný, ale ode mě jako WDčka se fakt chce stát a nic nedělat, takže to procování CC mi trochu vrtá hlavou, než to začnu přerolovávat.
Je to smutný, ale ode mě jako WDčka se fakt chce stát a nic nedělat, takže to procování CC mi trochu vrtá hlavou, než to začnu přerolovávat.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: 2.4.1 WD
ale ten AD něco procuje, pokud ty jsi jen vyvolávač a buffer/ debuffer tak dmg dělá garga a psi? dmg AD je tedy závislé na jejich dmg, cc je podle mě určitě potřeba
pokud dáš všude pryč cc určitě budeš slabej jak mucha, ono tofakt strašně mate že ty čísla nesvítí jako crity ale skus dát pryč cc a uvidíš že to půjde dolů
trochu to přirovnám k thorn barbarovi: je to šíleně single target build = jako garga, aby nemusel pižlat každého moba zvlášť nosím bracery které mi dělají ten area damage, tedy při procu sejmu i jiná monstra a ne to co zrovna pižlám
takže když je garga single target, ad je pro něj fakt důležité aby nepižlal jeno monstrum po druhém ale při kuchání jednoho zdechly i ty ostatní kolem něj
pokud dáš všude pryč cc určitě budeš slabej jak mucha, ono tofakt strašně mate že ty čísla nesvítí jako crity ale skus dát pryč cc a uvidíš že to půjde dolů
trochu to přirovnám k thorn barbarovi: je to šíleně single target build = jako garga, aby nemusel pižlat každého moba zvlášť nosím bracery které mi dělají ten area damage, tedy při procu sejmu i jiná monstra a ne to co zrovna pižlám
takže když je garga single target, ad je pro něj fakt důležité aby nepižlal jeno monstrum po druhém ale při kuchání jednoho zdechly i ty ostatní kolem něj
Re: 2.4.1 WD
Garga neni single právě - ale cleave, takže hituje vše kolem hlavní mobky, na kterou útočí. To spouští proc area dmg. Nicméně jako pet má zastropovaný CC a procuje mu v plné míře jen CDMG. Následně z těch všech hitů procuje area dmg.
Takhle bych to chápal - CC funguje jen a pouze na moje útoky, které ovšem dělá pouze piranhado a plocha na proc set bonusu. Oboje jsou z pohledu dmg naprosto zanedbatelný z pohledu GR50+.
Takže je to fakt otázka, jak to celý funguje. Díky cleavu a neustálýmu hitování více mobek se spouští area dmg poměrně hodně, proto bych maxoval area místo CC.
Takhle bych to chápal - CC funguje jen a pouze na moje útoky, které ovšem dělá pouze piranhado a plocha na proc set bonusu. Oboje jsou z pohledu dmg naprosto zanedbatelný z pohledu GR50+.
Takže je to fakt otázka, jak to celý funguje. Díky cleavu a neustálýmu hitování více mobek se spouští area dmg poměrně hodně, proto bych maxoval area místo CC.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: 2.4.1 WD
a ten strop je kolik?
pokud je to pravda pak se asi nevyplatí lézt nad něj
edit: našel jsem že byl strop pro chd ne cc, ten byl zrušen!!!
pokud je to pravda pak se asi nevyplatí lézt nad něj
edit: našel jsem že byl strop pro chd ne cc, ten byl zrušen!!!