DH 2.4 - UE
Mlok. Mel jsem misto klasiky M6 sentry na slow .. nemohl jsem jit pres 75 GR. Ted jsem dal pasivku thrill a sentry spitfire stim, ze sentry jsem drzel co nejdal od mobu kvuli zeis a thrill daval peknej slow .. hned davam 76 celkem dobre. Kukal jsem leaderboards a nikde jsem nevidel tuhle kombinaci. Co si o tom myslis ? Gear nemam poresenej jeste uplne, chybej gemy a nejaky drobnosti. Paragon taky nic moc boost o proti prasatum s 3k. Ale i tak se mi to s thrill libi celkem vic ...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chab ... o/38220703
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chab ... o/38220703
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
M6 s Thrill of the hunt je určitě také hratelná varianta. Mně přijde skoro jako lepší, protože bez ToTH nikdy nemáš zpomalené úplně všechny moby (tím myslím ani při použití Polar st. + správně vybavný follower) a tedy ztrácíš dmg za Trapped a CtW. A ještě jak píšeš, tak mírně navýšíš dmg za lepší umisťování sentry pro Zeis.
U cold varianty CA jde ještě hrát také Ice blink (pak je také pořešen slow i bez ToTH), zvlášť pokud někomu nesedí Taeguk.
U cold varianty CA jde ještě hrát také Ice blink (pak je také pořešen slow i bez ToTH), zvlášť pokud někomu nesedí Taeguk.
Re: DH 2.4 - UE
Jsem zkousel tu cold variantu a nic moc ... Heal celkem nic moc .. Hraju to celkem proper a prezitim problem nemam. Spis jsem cold na 77 nedaval s dmg a to jsem misto thrill dal archery coz by melo jit trosku poznat a to jsem mel i celkem stesti na shriny .. Zatim se mi nejvic darilo s thrill a spitfire sentry .
No tedka uz to hrotit nebudu, pockam na patch a zustanu u M6.
Jen by me zajimalo co znamena " dobre vybaveny templar" .. dival jsem se v patchi by mel byt s oculus ringem ?
Ale neverim ze s 900 paragonem se dostanu do top 500..
No tedka uz to hrotit nebudu, pockam na patch a zustanu u M6.
Jen by me zajimalo co znamena " dobre vybaveny templar" .. dival jsem se v patchi by mel byt s oculus ringem ?
Ale neverim ze s 900 paragonem se dostanu do top 500..
M6 76GR 13:10
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.4 - UE
Thrill of the Hunt je 100% lepší pasivka než Archery. Už jen kvůli tomu, že procuje CtW a Trapped gem.
Re: DH 2.4 - UE
Jasny, ale hral jsem mealstorm s polar sentry nejaky sentry jsem daval na max range a nejaky obcas pod nohy. Slow tam byl tak mi thrill s maelstormem prislo celkem zbytecny.
Uvidime, pockame na patch a pak muzem zase spekulovat
Uvidime, pockame na patch a pak muzem zase spekulovat
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
Pokud jsi nepoužil i Iceblink, tak jen Polar + perfektně vybavený Templář nikdy nezajistí slow pro všechny moby po 100% času a to ani když budeš házet Polar st. pořád mezi moby (a tak si zhoršovat bonus Zeisu).
Jak se navyšuje lvl gemů, tak Trapped je už na 40% multiplikativního bonusu a spolu s dalšími multiplikativními 20% je i jen občasná ztráta slow velká ztráta dmg. To ani Archery nedožene.
V novém patchi to bude vše ještě zase výraznější:
- Trapped gem zase bude na o něco vyšším lvl
- Zeis dostává navýšený bonus, takže hůře umístěná sentry bude větší ztráta
Jinak s cold variantou jsem vždy (jak v tomto patchi, tak i dříve) měl vždy vyrovnanější výsledky. Tedy průměrně je cold lepší a phys. zase dokáže sem tam zahrát lepší výsledek, který s cold nedáš. Tedy jinak řečeno, phys. je lepší pro obrovský fishing, pak s ním nakonec zahraješ lepší výsledek.
A také bych se hodně rozhodoval dle toho pro co mám lepší amulet.
Jinak dmg ze Spitfire Turret moc nepřidá, takže to až tak moc smysl nemá. Lepších výsledků jsi dosahoval právě hlavně kvůli použití ToTH. S ToTH bych klidně hrál Guardian Turret.
Jak se navyšuje lvl gemů, tak Trapped je už na 40% multiplikativního bonusu a spolu s dalšími multiplikativními 20% je i jen občasná ztráta slow velká ztráta dmg. To ani Archery nedožene.
V novém patchi to bude vše ještě zase výraznější:
- Trapped gem zase bude na o něco vyšším lvl
- Zeis dostává navýšený bonus, takže hůře umístěná sentry bude větší ztráta
Jinak s cold variantou jsem vždy (jak v tomto patchi, tak i dříve) měl vždy vyrovnanější výsledky. Tedy průměrně je cold lepší a phys. zase dokáže sem tam zahrát lepší výsledek, který s cold nedáš. Tedy jinak řečeno, phys. je lepší pro obrovský fishing, pak s ním nakonec zahraješ lepší výsledek.
A také bych se hodně rozhodoval dle toho pro co mám lepší amulet.
Jinak dmg ze Spitfire Turret moc nepřidá, takže to až tak moc smysl nemá. Lepších výsledků jsi dosahoval právě hlavně kvůli použití ToTH. S ToTH bych klidně hrál Guardian Turret.
Re: DH 2.4 - UE
Jasny no. Guardian by mohl bytvtaky celkem fajn. Jinak na co se tyce dmg primo na sentry tak vseci tahaj polar.. to ale tahaj skrz slow kdyz to hazej pod nohy. Jinak mi prijde polar uplne zbytecnej kdyz se snazis tezit ze zeis maximum.. thrill je pecka. Hlavne se da lip vse ukitovat a ten dmg je znat celkem dost. Blbyy je ze tedka uz to nedavam na dmg. Prezit se celkem da i bez awarennes.. amulet mam bidnej no, hlavne s ambush a to se mi tedka moc hodit nebude.. urcite bych si v patchi predstavoval steady aim misto ambush
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
nevim no tedka jsem zkousel Guardiana+ToTH+Maelstrom (taeguk/traped/zeis) iceblink nemam tak jsem dal ToTH tak nevim jestli to bylo zrovna ok. Ani naznak wipe, ale dmg bída celkem. Nejaka 74 za 13minut a zkousel jsem jich asi 10. S phys mi ten dmg prisel fakt lepsi ale asi to byl fakt luck . Jak jsi rikal cold bude vic stablnejsi . ten physical je dost random.
Muzes mi napsat jak by mel bejt vybavej templar ?
Muzes mi napsat jak by mel bejt vybavej templar ?
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
Jen ten Oculus ring už mám připravený na 2.4.1. Ve 2.4 ještě nemá smysl, protože neprocuje v podstatě vůbec.
Re: DH 2.4 - UE
Ve 2.4.1 bude Oculus ring povinost pro skoro každý build. Je tam změna
Oculus Ring: Will now also be activated by your kills if equipped on your follower
A tedy procuje úplně pořád, i jsem si to na PTR ověřoval.
A bude zajímavé jak moc ovlivní i ostatní věci. Tím myslím např. CoE vs Elusive ring. Ve variantě CoE při hraní blízko max GR nebo pokusech o max GR je to s defense už na hraně a využití Oculus ringu nebude moc velké (nebudeš tam moct stát delší dobu).
Elusive ring umožní určitě významné navýšení využití Oculus ringu, ale bude to dost, aby byl už i pro max pokusy srovnatelný s CoE nebo to stačit nebude? Více jsem na PTR netestoval, tak jsem na to zvědavý.
Oculus Ring: Will now also be activated by your kills if equipped on your follower
A tedy procuje úplně pořád, i jsem si to na PTR ověřoval.
A bude zajímavé jak moc ovlivní i ostatní věci. Tím myslím např. CoE vs Elusive ring. Ve variantě CoE při hraní blízko max GR nebo pokusech o max GR je to s defense už na hraně a využití Oculus ringu nebude moc velké (nebudeš tam moct stát delší dobu).
Elusive ring umožní určitě významné navýšení využití Oculus ringu, ale bude to dost, aby byl už i pro max pokusy srovnatelný s CoE nebo to stačit nebude? Více jsem na PTR netestoval, tak jsem na to zvědavý.
Re: DH 2.4 - UE
jsem se dival ze elusive hrajes i tedka ... Nechybi ti dmg z CoE ? Ono zase UE ma mensi toughnes nez M6 z 3x wolf a pasek no, tak asi povinost co ?
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
Eun-Jang-Do nemam... natocim to s barbarem pres kadalu normalne one hand nebo jak je to stema dagerama ?
M6 76GR 13:10
- MARVEL_svk
- Wraith
- Příspěvky:125
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MARVEL#22102
Re: DH 2.4 - UE
Par stran dozadu to tu Mlok rozpisoval dost podrobne...aj v ramci legendary gemov aj vyuzitie CoE vs Elusive v ramci GR
Re: DH 2.4 - UE
Ono to bylo v HC sekci, kterou třeba vůbec nečte. Tady jsem to psal podrobně
https://diablofans.cz/forum/viewtopic.php?f=118&t=11701
A stručně:
GR70 (ty hraju teď nejvíce):
- elusive ring průměrné časy 7:30
- s CoE jsem nepatrně rychlejší, ale není to pod 7 minut
- s elusive ringem je to mnohem snažší, nemusím se ani skoro soustředit, s CoE musím (malá tougness a nutno větší soustředění na dobré využití fire cyklu CoE)
GR74:
- s CoE dám 100% pokusů
- s Elusive už sem tam nestihnu, tady už hraju také většinou s CoE
Pokusy na max pak už jedině s CoE, tam to s Elusive ringem nejde. S přibližováním se k max GR se rozdíl oproti Elusive ringu zvětšuje.
Eun-Jang-Do pak nejlépe v kostce za DB + žlutý dagger. A konkrétně za jakoukoliv postavu, kromě DH (ten nemá Eun-Jang-Do vůbec v drop listu) a kromě Wiz. (všechny postavy mají 20% šanci na Eun-Jang-Do v rámci daggerů, pouze Wiz. má jen 17%). Takže průměrně každý 5. pokus dostaneš Eun-Jang-Do. Jakýkoliv roll je tedy okamžitě, s 20% hranicí pro freeze už je to trochu více pokusů a pokud bys chtěl ještě se 7% ias nebo 10% CDR (a to druhé pak reroll), tak to bude už na hodně pokusů, na to už jsem kašlal.
Rozhodně nekupovat u Kadaly za BS, tam jsou všechny 1-hand zbraně dohromady a bude to stát strašně moc Shardů.
https://diablofans.cz/forum/viewtopic.php?f=118&t=11701
A stručně:
GR70 (ty hraju teď nejvíce):
- elusive ring průměrné časy 7:30
- s CoE jsem nepatrně rychlejší, ale není to pod 7 minut
- s elusive ringem je to mnohem snažší, nemusím se ani skoro soustředit, s CoE musím (malá tougness a nutno větší soustředění na dobré využití fire cyklu CoE)
GR74:
- s CoE dám 100% pokusů
- s Elusive už sem tam nestihnu, tady už hraju také většinou s CoE
Pokusy na max pak už jedině s CoE, tam to s Elusive ringem nejde. S přibližováním se k max GR se rozdíl oproti Elusive ringu zvětšuje.
Eun-Jang-Do pak nejlépe v kostce za DB + žlutý dagger. A konkrétně za jakoukoliv postavu, kromě DH (ten nemá Eun-Jang-Do vůbec v drop listu) a kromě Wiz. (všechny postavy mají 20% šanci na Eun-Jang-Do v rámci daggerů, pouze Wiz. má jen 17%). Takže průměrně každý 5. pokus dostaneš Eun-Jang-Do. Jakýkoliv roll je tedy okamžitě, s 20% hranicí pro freeze už je to trochu více pokusů a pokud bys chtěl ještě se 7% ias nebo 10% CDR (a to druhé pak reroll), tak to bude už na hodně pokusů, na to už jsem kašlal.
Rozhodně nekupovat u Kadaly za BS, tam jsou všechny 1-hand zbraně dohromady a bude to stát strašně moc Shardů.
- MARVEL_svk
- Wraith
- Příspěvky:125
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MARVEL#22102
Re: DH 2.4 - UE
Aha,myslel som ze to je tu,ale vedel som ze to niekde je,sorry za zle info
Re: DH 2.4 - UE
Taky se asi smirim s max 75/76 a nebudu se u toho nervovat a budu hrat v pohode. Holt kdyz stim paragonem 950 toho moc nezmuzu, tak zustanu nahama na zemi
M6 76GR 13:10
Re: DH 2.4 - UE
Paragonem to moc není.
Mám necelých 1100 paragon. Kdybych měl paragon 2000, tak mi to přidá jen cca 30% dmg a to nedá ani celé +2lvl na GR. Paragon, pokud máš 800+ je tedy jeden z nejméně důležitých faktorů.
Výbava udělá daleko více. I přesto, že mám celkem slušnou výbavu v áčku kromě amuletu a toulce, tak za perfektní HF amulet + slušný áčkový DML + áčkové F&R ringy bych získal cca 70% dmg navíc. Tedy přidalo by mi to daleko více než 1000 paragonů. Ale i to by přidalo jen 3,5 lvl na GR.
Ty nejlepší výsledky jako GR95 Kamil na nonSeason jsou z jiných důvodů. Samozřejmě paragon mu také přidal, u něj už to hodí třeba 4 lvl oproti mě, ale to by pořád znamenalo, že bych měl dát GR91.
Je to dané hlavně:
- je to zahrané s LoN FoK + Strafe buildem, který mi vůbec nebaví (pořádně jsem ho testoval jak se hraje, i když to bylo jen s horší výbavou takže test byl na trochu nižším GR, to ale vůbec nic nemění na stylu hraní)
- má perfektní výbavu na tenhle build (tady je to ještě o hodně těžší sehnat než na U6/M6)
- je excelentním hráčem, tedy dokáže zahrát o hodně lépe než já
- velký fishing na perfektní roll GR (to bývají u prvních pozic klidně i 500+ pokusů)
- a pak i ten paragon k tomu
Dohromady se to nasčítá na velký rozdíl.
Já se tedy už na honění za max GR zcela vykašlal a neprojevil jsem tuhle eru žádnou snahu, už mi to nějak nebaví se honit za mag GR. GR76 na druhý pokus a GR77 jsem ani nezkoušel. Při větší snaze a aspoň trošku fishingu (to je z mojeho pohledu třeba 30 pokus, stovky pokusů jsem nedělal nikdy) by to dalo tak GR78-GR79 s U6. S M6 by se dalo GR80.
Mám necelých 1100 paragon. Kdybych měl paragon 2000, tak mi to přidá jen cca 30% dmg a to nedá ani celé +2lvl na GR. Paragon, pokud máš 800+ je tedy jeden z nejméně důležitých faktorů.
Výbava udělá daleko více. I přesto, že mám celkem slušnou výbavu v áčku kromě amuletu a toulce, tak za perfektní HF amulet + slušný áčkový DML + áčkové F&R ringy bych získal cca 70% dmg navíc. Tedy přidalo by mi to daleko více než 1000 paragonů. Ale i to by přidalo jen 3,5 lvl na GR.
Ty nejlepší výsledky jako GR95 Kamil na nonSeason jsou z jiných důvodů. Samozřejmě paragon mu také přidal, u něj už to hodí třeba 4 lvl oproti mě, ale to by pořád znamenalo, že bych měl dát GR91.
Je to dané hlavně:
- je to zahrané s LoN FoK + Strafe buildem, který mi vůbec nebaví (pořádně jsem ho testoval jak se hraje, i když to bylo jen s horší výbavou takže test byl na trochu nižším GR, to ale vůbec nic nemění na stylu hraní)
- má perfektní výbavu na tenhle build (tady je to ještě o hodně těžší sehnat než na U6/M6)
- je excelentním hráčem, tedy dokáže zahrát o hodně lépe než já
- velký fishing na perfektní roll GR (to bývají u prvních pozic klidně i 500+ pokusů)
- a pak i ten paragon k tomu
Dohromady se to nasčítá na velký rozdíl.
Já se tedy už na honění za max GR zcela vykašlal a neprojevil jsem tuhle eru žádnou snahu, už mi to nějak nebaví se honit za mag GR. GR76 na druhý pokus a GR77 jsem ani nezkoušel. Při větší snaze a aspoň trošku fishingu (to je z mojeho pohledu třeba 30 pokus, stovky pokusů jsem nedělal nikdy) by to dalo tak GR78-GR79 s U6. S M6 by se dalo GR80.