DH 2.4 - UE
Tak teď su na ten Yang naštvaný ještě víc
Ten CDR navíc na DML se taky bude hodit, tu vteřinu (nebo možná ani to ne), co nemám vengeance, jde hatred strašně dolů, takže zkusím aj ten druhej, co mám, jen si nejsu jistej stopro, že ho ještě mám, páč mám ve zvyku dělat pořádek v bednách.
Každopádně díky za vyčerpávající rozbor. Většinu z toho chápu co a proč tak je a až to pořeším, tak pořád to bude tu na foru, abych to mohl pročíst znova a pochopil i ten zbytek.
Ten CDR navíc na DML se taky bude hodit, tu vteřinu (nebo možná ani to ne), co nemám vengeance, jde hatred strašně dolů, takže zkusím aj ten druhej, co mám, jen si nejsu jistej stopro, že ho ještě mám, páč mám ve zvyku dělat pořádek v bednách.
Každopádně díky za vyčerpávající rozbor. Většinu z toho chápu co a proč tak je a až to pořeším, tak pořád to bude tu na foru, abych to mohl pročíst znova a pochopil i ten zbytek.
Re: DH 2.4 - UE
Když píšeš o 1s, tak koukám znovu na ten DML. A musel jsem předtím blbě koukat. 8% CDR na něm máš. Abys nečekal tu 1s (a je to přesně celá 1 sekunda), tak bys musel mít na gearu třetí CDR roll a to znamená na jednom z ringů místo dex. A sháněj takový F nebo R v áčkové verzi...
Ten mi zatím také chybí a tedy hraju také s 1s čekání na Vengeance.
U Vengeance jde především o 40% dmg bonus (který je multiplikativní, tedy čistých 40% dmg boost). Ta 1s bez +10hatred /s se ještě dá, při hraní se Cindercoatem tam je trochu rezerva s hatred, takže to pak zase zpět doženeš. A jen kvůli hatred by ten 3. CDR roll na gearu neměl cenu.
Ten mi zatím také chybí a tedy hraju také s 1s čekání na Vengeance.
U Vengeance jde především o 40% dmg bonus (který je multiplikativní, tedy čistých 40% dmg boost). Ta 1s bez +10hatred /s se ještě dá, při hraní se Cindercoatem tam je trochu rezerva s hatred, takže to pak zase zpět doženeš. A jen kvůli hatred by ten 3. CDR roll na gearu neměl cenu.
Re: DH 2.4 - UE
Taky mě nenapadlo, že by ses mohl špatně podívat, tak jsem to bral jakože jsi tam to CDR neviděl, takže ho tam nemám
Takže píšeš, že se vyplatí nemít cca 600 DEX a raději mít další CDR ? Já si to neumím spočítat, jestli ty cca 3 sekundy - 1s kdy není DH ve vengeance + minimálně 2s na dobytí hatred pomocí primary = snížený dmg - vyplatí oproti pobytu ve vengeance celou dobu, ale s 600 dex navíc.
Ne že by na tom záleželo (ten nekonečný vengeance by se mi líbil ), to už jsou fakt detaily, to já spíš jen tak ze zvědavosti
Takže píšeš, že se vyplatí nemít cca 600 DEX a raději mít další CDR ? Já si to neumím spočítat, jestli ty cca 3 sekundy - 1s kdy není DH ve vengeance + minimálně 2s na dobytí hatred pomocí primary = snížený dmg - vyplatí oproti pobytu ve vengeance celou dobu, ale s 600 dex navíc.
Ne že by na tom záleželo (ten nekonečný vengeance by se mi líbil ), to už jsou fakt detaily, to já spíš jen tak ze zvědavosti
Re: DH 2.4 - UE
1s rozdílu vychází právě zhruba jako těch 600 dex. Tedy pro výsledek max GR je to úplně jedno.
Já bych v reálu získal o malinko více. 3. roll CDR ubere 1,5s. Potřebuješ sice už ubrat jen 1s, jenže pokud nepoužíváš num lock k autocast Vengeance (já nepoužívám, nesnáším jak na mě pak pořád řve a píše, že skill is on cooldown), tak ne vždy recastneš Vengeance okamžitě. Takže v reálu už využiju většinou celých 1,5s. Pak už o chlup vede CDR oproti 600 dex, ale žádný zásadní rozdíl, aby to dalo třeba +1lvl GR.
A pak trochu dmg ještě získáš na snížení cooldown Wolf buffu.
Hlavně by to ale pro mě bylo příjemnější mít ten třetí roll CDR.
Místo ChC nebo místo ChD ale už určitě ne. Takže prostě buď někdy seženu áčkový F nebo R s CDR + ChC + ChD + díra nebo budu dál hrát s 1s čekání. A musí být áčkový, ztráta augmentu je už také moc a pak je už lepší hrát bez třetího CDR rollu.
Já bych v reálu získal o malinko více. 3. roll CDR ubere 1,5s. Potřebuješ sice už ubrat jen 1s, jenže pokud nepoužíváš num lock k autocast Vengeance (já nepoužívám, nesnáším jak na mě pak pořád řve a píše, že skill is on cooldown), tak ne vždy recastneš Vengeance okamžitě. Takže v reálu už využiju většinou celých 1,5s. Pak už o chlup vede CDR oproti 600 dex, ale žádný zásadní rozdíl, aby to dalo třeba +1lvl GR.
A pak trochu dmg ještě získáš na snížení cooldown Wolf buffu.
Hlavně by to ale pro mě bylo příjemnější mít ten třetí roll CDR.
Místo ChC nebo místo ChD ale už určitě ne. Takže prostě buď někdy seženu áčkový F nebo R s CDR + ChC + ChD + díra nebo budu dál hrát s 1s čekání. A musí být áčkový, ztráta augmentu je už také moc a pak je už lepší hrát bez třetího CDR rollu.
Re: DH 2.4 - UE
Díky. Tak vzhledem k tomu, že v tom není takovej rozdíl, a taky vzhledem k tomu, že jsem si napsal skriptík na zmáčknutí trojky (kde mám vengeance nastavený) jakmile je vengeance dostupný (takže žádný hlášky o cooldownu) - a ano, asi to není úplně košer, to je holt zlozvyk programátorů , tak je vengeance aktivní maximální možnou dobu, takže s dalším CDR by to mělo být pořád, což by bylo supr i protože bych na to nemusel myslet jestli zrovna su, nebo nejsu rudej.
Ono s tou výškou GR to taky asi bude trochu rozdílný podle toho, jaký elitky se v něm chytnou.
Ono s tou výškou GR to taky asi bude trochu rozdílný podle toho, jaký elitky se v něm chytnou.
Re: DH 2.4 - UE
Jaky mas fungujici script? Ja si hral asi hodinu s autohotkey bez vysledku. Fungujici script nepujde bez cteni pameti D3 nebo minimalne bez snimani obrazovky s aktualnim stavem cooldownu.
Vse na principu kazdych xx s nefunguje ok. Problem je Vault. Jakmile se poslani klavesy strefi do Vaultu, tak to nezafunguje. A narusi se tak pravidelny interval.
Vse na principu kazdych xx s nefunguje ok. Problem je Vault. Jakmile se poslani klavesy strefi do Vaultu, tak to nezafunguje. A narusi se tak pravidelny interval.
Re: DH 2.4 - UE
Není to nic dokonalýho, ani to nemá gui, dokonce to nemám ani skompilovaný, všechno tohle by samozřejmě udělat šlo, ale jen pro moje užití, kdy mám vývojový prostředí puštěný takřka nonstop, se mi do teho vylaďování zatím nechcelo
Jinak funguje to na základě čtení barvy na dané pozici. Tmavší = ještě cooldown, světlá = zmáčkni trojku. Po nastavení na pixel těsně před koncem cooldownu a nějakým tím pause na odladění přesně na dobu, aby to neřvalo, to funguje dobře
EDIT: na konci je cyklus, kterej hlídá, jestli se po zmáčknutí změnila barva, to právě kvůli temu vaultu.
Jinak funguje to na základě čtení barvy na dané pozici. Tmavší = ještě cooldown, světlá = zmáčkni trojku. Po nastavení na pixel těsně před koncem cooldownu a nějakým tím pause na odladění přesně na dobu, aby to neřvalo, to funguje dobře
EDIT: na konci je cyklus, kterej hlídá, jestli se po zmáčknutí změnila barva, to právě kvůli temu vaultu.
Re: DH 2.4 - UE
Tak to máš přesně jak je potřeba.
Re: DH 2.4 - UE
Jj, v dungu to funguje, horší je, pokud chcu neco napsat, pak musím vychytat dobu, kdy to je v cooldownu Asi tam budu muset hodit ještě podmínku, že pokud je aktivní chat, tak čekej
Jinak zkoušel jsem to s tím balistics a a dle mého skromného pocitu to pomohlo, opět jsem sice nestíhal časově tu 69, ale asi jen o minutu až dvě, takže zkoušet a ono to půjde. Těsně, než jsem končil, tak padly lepší ramena a doexpil jsem další dva šutry na augment, tak to dnes prubnu zase.
Jinak zkoušel jsem to s tím balistics a a dle mého skromného pocitu to pomohlo, opět jsem sice nestíhal časově tu 69, ale asi jen o minutu až dvě, takže zkoušet a ono to půjde. Těsně, než jsem končil, tak padly lepší ramena a doexpil jsem další dva šutry na augment, tak to dnes prubnu zase.
Re: DH 2.4 - UE
Ještě ten CoE, ten udělá hrozně moc. A nejde o to jen ho použít, ale naučit se s ním hrát. Tzn. vždy musíš hrát tak, že na fire periodu máš připraveno co nejvíce mobů a co nejlépe ji využiješ. Když se dobře zahraje, tak CoE přidá klidně až 70-100% dmg. 100% dmg přidá pro situaci plně využitý interval fire + střílení 50% doby (zbylý čas se vyhýbáš dmg mobů a grupuješ moby).
Re: DH 2.4 - UE
Jo tak to bude chcet asi trošku to naskillovat
Re: DH 2.4 - UE
Jo děkuji Mloku, nahodil jsem CoE, Ballistics a vyměnil jsem toulec a 70tku jsem dal za 10 a půl minuty na první pokus
-
- Quill Rat
- Příspěvky:3
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: DH 2.4 - UE
Ahoj,
mel bych otazku.
Mam na Hellfire amuletu passivku Numbing traps. Funguje s gemem Bane of the trapped?
Jeste by me zajimalo, zda-li jeste u Kadaly pada Witching hour. Uz jsem u ni proficel hromadu shardu a stale nic.
Diky
mel bych otazku.
Mam na Hellfire amuletu passivku Numbing traps. Funguje s gemem Bane of the trapped?
Jeste by me zajimalo, zda-li jeste u Kadaly pada Witching hour. Uz jsem u ni proficel hromadu shardu a stale nic.
Diky
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.4 - UE
Nějak nerozumím, jak by měl Trapped gem fungovat s Numbing Traps. U té pasivky je jasně napsáno, jaké skilly jsou zapotřebí použít, aby monstra na 5s dávala o 25% míň dmg.
Ano, Kadala může dát Witching Hour. Mnohem jednodušší je ale myslím jej získat přes rare recept z Cube nebo použít recept Reforge Legendary.
Ano, Kadala může dát Witching Hour. Mnohem jednodušší je ale myslím jej získat přes rare recept z Cube nebo použít recept Reforge Legendary.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:3
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: DH 2.4 - UE
Díky za odpoved.
Jeste by me zajimala jedna vec. Mam 2 Hellfire amulety. Jeden ma CH damage 60% + CH chance 8,5%, druhy ma CH damage 88%, ale místi CHC má 15% fire damage. Je ta fire damage lepsi nez CHC?
Jeste by me zajimala jedna vec. Mam 2 Hellfire amulety. Jeden ma CH damage 60% + CH chance 8,5%, druhy ma CH damage 88%, ale místi CHC má 15% fire damage. Je ta fire damage lepsi nez CHC?
Re: DH 2.4 - UE
Tak hlavně to záleží na přesných statech postavy. Takže odpovědět bez věštecké koule nejde.
Na mojí postavě (tedy moje staty ChC a ChD) by bylo 15% fire o chlup lepší než 8,5% ChC. Rozdíl ale cca jen 1% výsledné dmg. Kdyby k tomu u 15% fire byla i větší ChD, tak by to bylo už výrazně lepší.
S jinými celkovými staty to může vyjít úplně jinak. Zejména pokud máš hodně nízké ChC celkově, tak může vyjít lépe 8,5% ChC než 15% fire.
Je potřeba to prostě přesně spočítat. Je to přitom jednoduché. Srovnej nárůst sheet dmg pro amulet s ChC oproti nárůstu za fire.
Fire dmg pokud máš 20% na bracerech bude 135% vs 120%, tedy 12,5% nárůst dmg. Takže už zbývá jen kouknout kolik dmg přidá na sheet dmg výměna HF amulet s fire za ten s ChC.
Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex
Augment je potřeba pouze při srovnání s dex (s augmentem je to nejslabší stat s uvedených, pro srovnání ChD x ChC x fire nemá augment žádný vliv).
Na mojí postavě (tedy moje staty ChC a ChD) by bylo 15% fire o chlup lepší než 8,5% ChC. Rozdíl ale cca jen 1% výsledné dmg. Kdyby k tomu u 15% fire byla i větší ChD, tak by to bylo už výrazně lepší.
S jinými celkovými staty to může vyjít úplně jinak. Zejména pokud máš hodně nízké ChC celkově, tak může vyjít lépe 8,5% ChC než 15% fire.
Je potřeba to prostě přesně spočítat. Je to přitom jednoduché. Srovnej nárůst sheet dmg pro amulet s ChC oproti nárůstu za fire.
Fire dmg pokud máš 20% na bracerech bude 135% vs 120%, tedy 12,5% nárůst dmg. Takže už zbývá jen kouknout kolik dmg přidá na sheet dmg výměna HF amulet s fire za ten s ChC.
Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex
Augment je potřeba pouze při srovnání s dex (s augmentem je to nejslabší stat s uvedených, pro srovnání ChD x ChC x fire nemá augment žádný vliv).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 01.03.2016, 15:17 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2.4 - UE
V drtivé většině případů je amu bez CrtiCH nepoužitelný zboží, toť moje zkušenost. Samozřejmě, záleží na celkových statech, ale obecně ztráta kompletní CritCH na amu je dost výrazná na celkové dmg.
edit:
"Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex"
Což není jeho případ, pokud se rozmýšlí mezi amuletem s 15% fire nebo s 8,5% CritCH (obě hodnoty jsou na prd)
edit:
"Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex"
Což není jeho případ, pokud se rozmýšlí mezi amuletem s 15% fire nebo s 8,5% CritCH (obě hodnoty jsou na prd)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: DH 2.4 - UE
Jak jsem doeditoval výše ten poslední odstavec, tak
Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex
Augment je potřeba pouze při srovnání s dex (s augmentem je to nejslabší stat s uvedených, pro srovnání ChD x ChC x fire nemá augment žádný vliv).
A příklad konkrétně pro představu pro slušně vybavené DH:
- 20% fire bracery
- 53,5% ChC bez amuletu
- 366% ChD bez amuletu
- 15759 dex bez amuletu
A teď dmg kdybych měl na amuletu vše, tedy fire, ChD, ChC i dex. A jeden stat musí vždy chybět (musí být díra) a tedy kolik je dmg bez toho jednoho statu. To je nejrychlejší srovnání kolik dá dmg který z těch statů.
- chybí ChD: 84% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 16% dmg)
- chybí fire: 85,7% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 14,3% dmg)
- chybí ChC: 88,2% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 11,8% dmg)
- chybí 1000dex: 94% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 6% dmg)
- chybí 750dex (obyč verze): 95,5% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 4,5% dmg)
Z toho je hezky vidět, že dex je o hodně nejslabší (nejmenší ztráta dmg, když chybí). Fire se skoro vyrovná nejlepší ChD, ale pořád mírně horší. A ChC je už kus se ztrátou za fire, ale pořád o mnoho lepší než dex.
U jiných postav a buildů to bude vycházet třeba trochu jinak, ale dost pravděpodobně dost podobně až na atypické buildy, kde třeba skill může přidat hodně ChC nebo je možno mít na gearu hodně elemental dmg (tedy nejen amulet a bracery).
Edit:
A zkusím srovnat pro hůře vybavené DH, kde si ovšem hodnoty vymýšlím a musí on počítat jaké má svoje:
- celková ChC bez amuletu 45%
- celková ChD bez amuletu 320%
- 18% fire na bracerech
Tohle by mít měl určitě i s mizerným gearem. Na dex a augmentu teď nezáleží, variantu bez dex na amuletu nesrovnáváme.
15% fire + větší hodnota ChD mi pro uvedené staty na gearu vyšlo o 5% větší dmg než 8,5% ChC s nižší hodnotou ChD. Tedy je velmi pravděpodobné, že mu vyjde lépe ten s fire, ale jak pořád píšu, tak nutno ověřit pro jeho staty.
Pro dobře vybavené DH včetně augmentu a maximální hodnoty na amuletu (tedy 20% fire, 100% ChC a 10% ChC) platí: ChD > fire > ChC > dex
Augment je potřeba pouze při srovnání s dex (s augmentem je to nejslabší stat s uvedených, pro srovnání ChD x ChC x fire nemá augment žádný vliv).
A příklad konkrétně pro představu pro slušně vybavené DH:
- 20% fire bracery
- 53,5% ChC bez amuletu
- 366% ChD bez amuletu
- 15759 dex bez amuletu
A teď dmg kdybych měl na amuletu vše, tedy fire, ChD, ChC i dex. A jeden stat musí vždy chybět (musí být díra) a tedy kolik je dmg bez toho jednoho statu. To je nejrychlejší srovnání kolik dá dmg který z těch statů.
- chybí ChD: 84% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 16% dmg)
- chybí fire: 85,7% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 14,3% dmg)
- chybí ChC: 88,2% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 11,8% dmg)
- chybí 1000dex: 94% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 6% dmg)
- chybí 750dex (obyč verze): 95,5% dmg z hodnoty pro všechny 4 staty (tedy ztráta 4,5% dmg)
Z toho je hezky vidět, že dex je o hodně nejslabší (nejmenší ztráta dmg, když chybí). Fire se skoro vyrovná nejlepší ChD, ale pořád mírně horší. A ChC je už kus se ztrátou za fire, ale pořád o mnoho lepší než dex.
U jiných postav a buildů to bude vycházet třeba trochu jinak, ale dost pravděpodobně dost podobně až na atypické buildy, kde třeba skill může přidat hodně ChC nebo je možno mít na gearu hodně elemental dmg (tedy nejen amulet a bracery).
Edit:
A zkusím srovnat pro hůře vybavené DH, kde si ovšem hodnoty vymýšlím a musí on počítat jaké má svoje:
- celková ChC bez amuletu 45%
- celková ChD bez amuletu 320%
- 18% fire na bracerech
Tohle by mít měl určitě i s mizerným gearem. Na dex a augmentu teď nezáleží, variantu bez dex na amuletu nesrovnáváme.
15% fire + větší hodnota ChD mi pro uvedené staty na gearu vyšlo o 5% větší dmg než 8,5% ChC s nižší hodnotou ChD. Tedy je velmi pravděpodobné, že mu vyjde lépe ten s fire, ale jak pořád píšu, tak nutno ověřit pro jeho staty.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:3
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: DH 2.4 - UE
Diky za rozbor.
Jsem zatim v sekci horsi vybava. Bez amuletu mam 48.7% CHC, 317 CHD a 17% fire. Z toho tedy plyne, ze dokud vice nezvednu CHC a CHD, bude lepsi ten amulet s fire.
Jinak snazim se stale sehnat lepsi vybaveni, ale nejsem si jisty, zda jsem zvolil optimalni cestu. Na toulec a luk pouzivam reforge legendary, pro lepsi kusy setu chodim ke Kadale a ten proklaty WItching hour se znazim dostat s rare pasku,
Jsem zatim v sekci horsi vybava. Bez amuletu mam 48.7% CHC, 317 CHD a 17% fire. Z toho tedy plyne, ze dokud vice nezvednu CHC a CHD, bude lepsi ten amulet s fire.
Jinak snazim se stale sehnat lepsi vybaveni, ale nejsem si jisty, zda jsem zvolil optimalni cestu. Na toulec a luk pouzivam reforge legendary, pro lepsi kusy setu chodim ke Kadale a ten proklaty WItching hour se znazim dostat s rare pasku,