DH 2.4 - UE

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 15.01.2016, 12:43 hod.

Klidně můžeš poslat PM.

Teď ještě řeším IAS breakpointy, jsou totiž pěkně divné. Nepočítá se pro žádný skill, dle toho, že hra běží 60fps, ale jsou to různá divná čísla typu 56.66666). Tady to loni přesně testovali, ta tabulka v postu 9 na který je link platí pro MS
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17070616926#9
a nebo to jde simulovat v dmg kakulátoru, kde to má také správně
http://dhcalc.dawg6.com/dhcalc/

A proč je to důležité? Pomůže to při hodnocení DML. Totiž některá IAS na něm může být úplně zbytečná. Ukážu na svojem příkladu.
Mám luk s 6% IAS (IAS na luku je multiplikativní a nesčítá se s ostatními bonusy IAS na gearu, tedy má o trochu větší význam). Mám tedy 1,4 x 1,06 = 1,484 luk.
Breakpoint kolem kterého se pohybuju je pro mě 2,9825. Pro jeho překročení potřebuju 2,9825 /1,5 / 1,484 = 1,3398, tzn. 34% IAS na gearu.

A když mám 10% paragon, 7% WH, tak už mi stačí jen 17% na DML.

A na další breakpoint nestačí ani 20% na DML.

To celé tedy znamená, že na DML je úplně fuk, jestli mám 17%, 18%, 19% nebo 20%. Stačí 17% a více už mi nepřinese nic ohledně dmg MS.

Ale aby to nebylo tak jednoduché, tak tu máme ještě breakpointy pro Focus (kde není multiplikativní bonus 50% IAS z luku) a ten vychází jinak. Ale ten je důležitý už méně. Ten mi vychází přesně při 20% na DML, takže 20% na DML je aspoň malý přínos pro o jeden breakpoint rychlejší Focus. Nepřikládám mu ale velkou váhu, protože souvisle generátor při použití Cincercoatu nepoužívám stejně vůbec.

Pro nový lepší DML mi tedy stačí 17% IAS a víc nic nepřinese. 15-16% IAS na DML je pak velká ztráta, protože to spadne o celý breakpoint níže, což je 5,2% rozdílu dmg (které udělá jediné % IAS na DML když je to 16% x 17%).

Kdo má 7% IAS na luku, tak to má ještě jednodušší. Na vyšší breakpoint to pořád nevyjde ani s 20% DML. A na ten stejný stačí 16% IAS na luku (za předpokladu stejného gearu a paragonu jako mám já, tzn. 7% IAS WH a plné body v IAS z paragonu).

Edit: Tak chybička se vloudila. Pro MS platí vše co jsem psal. Evasive Fire (Focus) ale patří do jiné skupiny (ve výčtku skillů tam chyběl, tak jsem ho zařadil do skupiny kde toho bylo více, ale tam nepatří). Pro Focus to tak vychází trochu jinak (v kalkulátoru to ukáže), ale to je stejně fuk. Rozhodující je IAS kvůli MS.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Y0G1 » 17.01.2016, 10:28 hod.

Zdravim pani rozbehol som meelee dh a nezda sa mi zeby tento build bol zly aj co sa tyka zabavnosti , ale vsimol som si ze na ladder a na high GR sa nehrava vacsinou marauder s manticoru .

Chcel som sa spytat je tento build nepouzitelny ?

Kedze mam zaujem hrat na ladder

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od McT » 17.01.2016, 10:45 hod.

Já nevím kde se koukáš, ale když se koukám na první příčky kde je v partě DH tak má impale

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Y0G1 » 18.01.2016, 09:20 hod.

HC season kukam

Bushi
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bushi#2532

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Bushi » 28.01.2016, 14:20 hod.

Zdravím,

chcel by som sa len opýtať pre info, nie je lepší miesto kombinácie ringov Focus - Restraint
ring Soj, ktorý môže mať +10 max discipline? Za každý bod, keď to dobre chápem je 20% dmg t.j 200 % dmg.
Alebo je to inak?
Vopred ďakujem za odpoved.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 29.01.2016, 08:03 hod.

F&R je několikanásobně lepší.

+12 discipline už nepřidá tak moc, protože už máš až 86 discipline.
Výchozí stav: 86 discipline -> 1720%
Konečný stav: 86 + 12 = 98 discipline -> 1960%
Zvýšíš bonus dmg ze 1720% na 1960% a to je (100 + 1960) / (100 + 1720) = 1,13

Tedy za těch 12 discipline na SoJ přidá jen 13% dmg navíc.

Oproti tomu F&R jsou multiplikativní a získáš za ně 1,5 * 1,5 = 2,25. Tedy získáš 125% dmg navíc (tedy více než 10x tolik než za discipline na SoJ).

Ani bonus do elit a elemental dmg na SoJ na tom nic nezmění a SoJ bude o hodně horší.

SoJ se ale může hrát v kombinaci s Endless Walk setem, to je pak zhruba vyrovnané s F&R. Endless Walk přidá 100%, tedy o něco méně než F&R a ještě ztratíš pasivku z HT amuletu. Ale zase získáš discipline na SoJ (to je těch 13% dmg), elite dmg a elemental.
Akorát, že se s Endless Walkem hraje dost divně, velmi omezuje v chození a musíš téměř jen vaultovat jinak neudržíš 100% dmg bonus a budeš na F&R hodně ztrácet.

Já hraju raději F&R.

Cenda
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Cenda » 02.02.2016, 16:16 hod.

Zeptam se mam ancient fokus dex dira 6 cch a narolovan damage 105 201mam nechat nebo se snazit o 50 crit dam dekuji

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 02.02.2016, 18:18 hod.

Snaž se. Každému to dle jeho gearu může vyjít trochu jinak, 50% ChD by mělo vyjít lépe.

U mě konkrétně by 50% ChD přidalo 8,7% dmg. A 105-201 base dmg by mi přidalo 6,4% dmg. To je velký rozdíl. Base dmg se vyplatí pouze místo main statu, na to se ale hledá F&R pěkně blbě (i tak musí být áčkový ani když tam nebude main stat - jak kvůli augmentu, tak větší roll base dmg).
Pro sorvnání 600 main statu by mě přidalo 4% dmg, tedy ještě o dost méně než base dmg (ale zase main stat přidá trošku i tougness).

Já mám jeden áčkový ring main stat + base dmg + ChC + díra, ale to jen proto, že lepší áčkový není. A proti neáčkovému 6% ChC + 50% ChD (který bych měl) už vychází lépe díky augmentu navíc.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Y0G1 » 03.02.2016, 20:28 hod.

Ahoj Mloku

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hali ... o/71930231

Mam tu nejaky upgrade max gr mam 68 69 bol casovo tazsi nepodarilo skusal som aj s cindercoatom , ale defenze bola slabsia tam skocila procka a isiel som prec

Gemy som skusal aj stricken namiesto moltenu alebo bane powerfull

Vedel by si poradit prosim ta co a jak ? aby som sa pohol dalej ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hali ... o/71930231

Tomco
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tomco#2775
Bydliště:Prievidza

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Tomco » 04.02.2016, 08:09 hod.

Ahoj Y0G1

treba spraviť mierne zmeny podľa možností dropu samozrejme:
1. vymenil by som GEM Zei's SoV za Taeguk
2. vymenil by som GEM Molten za Stricken
3. na topánkach ti chýba AR
4. nemáš skoro nikde v secondary resistance
5. máš slabší luk
6. cindercoat určite na hardcore vymeniť za Visage of gunes
7. časť gemov AR vymeniť za DEX.

Hrávam to síce len po večeroch ale už som dal 73 a 74 mi chýbalo 10 sekúnd. Samozrejme musíš hľadať aj dobrý GR. Nie každý sa dá hneď dať. Robím to tak, že sa snažím nabrať na seba väčšie množstvá a niekedy aj 2-3 elitky a stiahnem sa do rohu tak, aby mal Multishot dostrel na všetkých a pálim. Keď sa ku mne dostanú, tak sa presúvam do druhého rohu, prípadne niekde ďalej na druhú stranu a toto opakujem, takže skáčem cez nich. Veľmi dôležité je použiť Companion keď máš Fire proc cez prsten. Nakladá to riadne.

Drž sa a hlavne neumieraj :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 04.02.2016, 09:25 hod.

YOG1: Neměl jsem ještě čas se pořádně do profilu podívat, tak zatím jen rychle.

Už se tu objevují některé rady špatně, tak musím reagovat.
Tomco:
1 + 2) Rozhodně ne. Hrát Stricken místo Zeis je nesmysl. To se nevyplatí nikdy. Zeis je o hodně lepší, dává celý rift 30%+ dmg (dle testů mu udržím průměrně 40 yardů a v nejdůležitějších chvílí u elitek a RG většinou udržím celých 50 yardů).
Stricken je během riftu skoro k ničemu a pouze u RG to je hodně velký boost (hodně ale záleží dle délky boje). Aby se vyplatil, tak to musí být opravdu hodně vysoko, kde už trvá RG hodně dlouho. Na GR74 bez Stricken mi trvá RG 1:20-1:30, což ještě není nic hrozného. Až při pokusech na GR77 byl Stricken výrazně nápomocný.
Do GR75 bude i Powerfull lepší než Stricken. A na GR75+ si zatím nejsem jistý, zatím je hodnotím dost vyrovnaně, budu více testovat.

2 Gemy jsou u UE jasně dané a to Trapped + Zeis. A třetí gem si každý může vybrat dle stylu hry a dle toho jak vysoký lvl GR hraje. Taeguk je velmi dobrý pouze v případě, že ho hráč je schopný udržet úplně celý rift. Jakmile se 2x a více za rift ztratí nastackování, tak už Taeguk nemá smysl. A samozřejmě ne každý s ním chce hrát, protože vynucuje určitý styl hry (který je pěkný opruz). Vysoký lvl Taeguku trvá ve vysokém GR nastackovat dost přes minutu.

Bohužel Taeguk narozdíl od Strickenu nemá upravený ICD. Tzn. ignoruje 50% IAS z Yang's luku a má tak interní cooldown jen dle sheet APS. A to ve výsledku znamená, že ho stackuje pouze každý druhý MS. U Strickenu tohle bylo ve 2.4 upraveno a už ho stackuje každý MS.

Ve výsledku tak Taeguk pro moc hráčů vhodný není, protože udržet ho po celý rift na vysokých GR není už lehké a navíc k tomu jsou nutné podmínky jako dobrý HW + dobré připojení, aby se dal udržet při přechodu mezi patry (pokud není udržitelný mezi patry, tak opět nemá smysl ho hrát).

Na HC je pak zákeřný v tom, že se to chová na defense jinak když ještě není nastackovaný a na HC při pokusech o max určitě nepůjde sledovat hodnotu stacku Taeguku.

Já dávám GR74 ze 100% pokusů (už nahráno určitě 50+ pokusů) a nejlépe ho v průměru zahraju právě s Moltenem. Jsem tam s ním v průměru jednoznačně nejrychlejší. Molten umožní hrát hodně agresivně a to v dlouhodobém průměru jasně na rychlosti vede.

Powerfull nebo Stricken (zatím více Stricken, ale bude více testů s Powerfull, protože Stricken sice září u RG a na GR77 mi tam ušetří více než minutu, ale během riftu možná Powerfull ušetří více proti Strickenu) používám pouze na pokusy na max, tedy aktuálně na GR77.
V průměru bych měl horší časy než s Moltenem, ale sem tam umožní zahrát lépe. A o tom pokusy na max jsou, o tom sem tam nejlepším pokusu. To je jediná cesta, když se hraje o maximum. Více pokusů se nevydaří vůbec, ale o ty u maxima nejde.

A pak používám Powerfull na nižší GR, kde můžu hrát agrevině i bez Moltenu.

3) ano
4) To sice nemá, ale to může řešit až teprve bude mít perfektní základ a do áčkových dobrých rollů se to řeší obtížně. A dohromady to při perfektní výbavě pomůže, ale zase to neudělá tolik (taky se to řeší jako poslední). Lze nasbírat akorát jeden resist od každého elementu, což pak je kolem 5-15% tougness navíc (hodně záleží kolik je celkově AR, čím více AR gemů na gearu, tím menší význam mají jednotlivé resisty na gearu)
5) Luk nemá sice perfektní, ale vůbec tak špatný není. Dmg by mohl mít sice o 10-13% vyšší, ale 49% RCR roll je hodně dobrý.
6) Odborník na HC nejsem, ale vůbec bych tohle tak jednoznačně neradil. Visage může být na HC dost zákeřná ve chvílích kdy na chvíli nemá Vengeance. A Cindercoat přidá dmg hodně. Oproti tomu Dex gemy při současné situaci vysokého main statu díky augmentu tak moc dmg nepřidají.
Cindercoat není jen o možností více střílet, ale také o snížení ceny Vaultu. Bez Cindercoatu už hodně klesá discipline a tím dmg. A když nemůžeš dost Vaultovat, tak zase nejde hrát vůbec agresivněji (obrovská ztráta dmg).
7) Klidně bych na HC hrál AR gemy.

Wolf + Helma s vit vychází na dmg +- nastejno jako Boar + helma s MS a na tougness to vychází také téměř stejně. Dmg a tougness je stejěn, jen se o Wolfa vůbec nemusíš starat, takže se snáze hraje.
Wolf má hlavní smysl, když se jede cesta max dmg s nízkou tougness. Tzn. Wolf + helma s MS (bez vit).

Tomco
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tomco#2775
Bydliště:Prievidza

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Tomco » 04.02.2016, 09:41 hod.

Mlok: pekne napísané a všetko dáva zmysel. Skúsim pár runov s Cindercoat a uvidím či to pomôže. Skúsim sa pohrať aj s Boar + helma MS. Uvidíme aké to bude vo výsledku. Ten Tageuk ma prekvapil, že ignoruje 50% IAS. Ak som ho nasadil, tak som dal hneď GR 72 a 73. Možno náhoda generovaného riftu. Dokázal som ho v pohode udržať takmer celý rift. Padne mi niekedy keď prechádzam do ďalšieho lvl a načitáva mi to dlhšie ako je potrebné :). Ten Molten mne osobne nesedí. Ale je to možno aj preto, že mám amulet s passivkou Leech, ktorá mi dáva LoH. Takže HP mám hore za chvíľu. Ale ako píšeš, ide aj o štýl hry.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 04.02.2016, 10:32 hod.

S Leech bych Molten také asi už tolik nekombinoval. I když na GR74 využívám z Moltenu více štít než regeneraci. Mám poměrně vysokou tougness, která není nahnaná life. Takže Molten štít mi dává 40% tougness navíc. Pokud to má někdo postavené, že má nahnanou tougness pomocí vitality, tak štít Moltenu funguje mnohem hůře.
Vždy je to o poměru hodnoty štítu vs hodnota life.
Na HC ale využije více i regeneraci, protože bude hrát celkově s vyšší tougness než na SC a i se shozeným štítem Moltenu by neměl dostávat moc IK (nebo tedy spíš proc pasivky).

Já bych se ale snažil Leech úplně vyhodit, tedy nový HF amulet. Na pokusy na maximum není pro leech místo, stejně při pokusech na maximu skoro ničemu nepomůže (tam je problém, že se hraje na SC už s malou tougness, takže hodně věcí je one hit kill). To už více pomůže perfectionist než leech, protože ten navýšením tougness omezí one hit killy (navíc perfectionist přidá i trochu dmg, jak pomáhá udržovat vyšší hladinu discipline za levnější vault).
Já hraju vždy 4x DPS pasivka a k tomu buď awareness nebo perfectionist. Zatím si nejsem jistý, co mi sedí více (jestli awareness nebo perfectionist). Každé má svoje výhody a nevýhody.

S tím Taegukem je to právě pěkně na h...o se stackováním. Jde hrozně pomalu. Nestackuješ ho ve výsledku ani rychlostí sheet APS. Reálné APS je kolem 3 APS (s yangs lukem), tzn. každou 0,33s výstřel. ICD Taeguku je pak 0,5s (čísla jsou lehce zjednodušená pro příklad, není to přesně 3APS a sheet 2APS).

Takže pak to běží následovně v čase:
0s výstřel a stack Taeguku
0,33s výstřel
0,5s vyprší ICD Taeguku
0,66s výstřel a stack Taeguku (začíná běžet nový ICD Taeguku)
1s výstřel
1,16s vyprší ICD Taeguku

Takže z toho je bohužel stack až každý druhý výstřel (snadno si můžeš vyzkoušet ve hře). A tedy stackuješ pouze s rychlostí 1,5 APS (a ani ne s rychlostí ICD 2 APS co má ICD Taeguku). Proto je to tak pomalé.

To pak znamená při 80lvl Taeguku, že 100 stacků trvá nejméně 66s. V reálu je to ale ještě o dost déle, protože nemůžeš pořád souvisle střílet a jsi někde na 1,5 minutě než ho vůbec nastackuješ. Pak i když ho ztratíš jen sem tam, tak jeho přínos je už malý.

Nejlepší hráči ho používají proto, že opravdu jsou schopni neztratit stacky Taeguku ani jednou za celých 15 minut pokusu o max. I tak je v žebříčku nejvýše zahraný GR82 s U6 se Strickenem bez Taeguku.

Já ho ztratím tak 4x za rift z toho je třeba 1-2x za smrt a zbytek když se občas v náročné situaci kdy musím více zdrhat nepodaří prostě za 3s zrovna vůbec vystřelit. Zvlášť při agresivnější hře (která je nutná) se občas musím vrátit zpět více vaulty za sebou a není čas vystřelit.

Na GR77 jsem udělal více pokusů s Taegukem a ani při slušném rollu jsem se nepříbližíl úspěchu. Se Strickenem místo Teaguku už to bylo 2x o pár sekund. Ještě potřebuju více testů s Powerfull. Možná nakonec bude lepší než Stricken.

A další věc u Taeguku je ta, že je aditivní s MS dmg a Wolfem, takže i když máš docela vysoký stack Taeguku, tak to zase nepřidá dmg až tolik. U Powerfull je 20% bonus také stejně aditivní, ale 15% do elitek je multiplikativní (a nikde jinde elite dmg nemáš, takže je to plných 15% dmg navíc).

Stricken zachraňuje, že tam je opraven ICD a tedy stackuje se s rychlostí MS. Bez toho by byl i u RG o dost slabší. U Strickenu aspoň přesně vím kolik mi u RG zkrátí čas na GR77. Během riftu je pak přínos téměř nulový. Takže uvidím o kolik rychleji se budu s Powerfull dostávat před RG.
A k tomu je Stricken multiplikativní. Jenže zase jen pro jeden cíl najednou, proto během riftu je skoro k ničemu i při delších bojích u elitek (když ani nemůžeš nijak zajistit, kdo dostane první hit a tedy proc Strickenu.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Y0G1 » 04.02.2016, 12:39 hod.

Diki chlape za rozbor , takze to vyzera zeby som mal este pofarmit gear nejaky co ?

Inak s cinderkou je to krasa hrat pretoze s visage je to trosku opruz padne hatred a musim dobijat a dmg je to slabsie , ale tougness mam bez visage cca 66mil hp 900+ neviem ci neskusit prerolovat niekde vit na armor napr na cheste atd

Vravim moj ciel je dat 75 nepotrebujem byt v top 10.

Ale co sa tyka dropov je to slabucke nedari sa tuto sezonu. Mam aj gear na Maraudera , ale tento multi ma bavi a neviem ci by bolo vhodne skocit na M6

Taeguk s nim sa mne osobne nehra dobre moc sledovat ako som natom so stackmi snazit sa to udrzat neni to moj styl , narozdiel od moltenu ten je super tak si mozem dovolit aj nejake 2-3 hity a mozem pak vaultnut takze tento gem je pre mna aktualne top. Boar mne vyhovuje ale mam tam uz vlka .

Mozno alternativna nahodit nejaky slusny WH pasek ? tam by bol aj dmg boost a aj defense , alebo ?

Niesom typ cloveka co si proste roluje rifty bud to dam , alebo to nedam ked nedam idem znova cest vynimkam typu moby z 5 a a aktu tie su moc cancer .

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 04.02.2016, 13:04 hod.

Máš tougness nahnanou hrozně moc pomocí life. To je obecný problém hodně hráčů. Přesně k tomu slouží varianta hrát Boar a na helmě 15% MS (tedy helmu bez vit). Tím snížíš life a navýšíš resisty s podobnou výslednou tougness i dmg (co ztratíš dmg za Wolfa, to získáš za MS roll; co ztratíš za vit na tougness, tak to získáš za Boar). A jako bonus za Boar získáš dalších life per sec., což dále navýší znatelně štít Moltenu. A ještě se nemusíš o Wolfa starat a více soustředit na přežití.

Bez Visage (tu nehraju vůbec) mám s Boar tougness 72 mil. a přitom mám jen 500k hp.
Tím mi ještě mnohem lépe funguje Molten (při stejném lvl Moltenu mi pobere 2x tolik dmg než tobě). A současně mi funguje i 2x lépe healing z Moltenu.

Změnit vit na armor není řešením. Sice budeš mít tougness nahnanou méně pomocí life (to je dobře a cílem), ale problém je, že za armor bude mnohem méně tougness než za vit. Tedy u tohoto rollu to tak řešit nejde.

Na GR75 máš hrozně malou dmg (mám skoro 3x tak větší) a to má více důvodů:
- WH pásek, Hunters je velká ztráta dmg; se Cindercoatem nepotřebuješ Hunters pro lepší regenerování hatred a už ho máš jen kvůli tougness a to už je otázka i na HC jestli ano nebo ne
- velké rezervy na gearu, tam se dá nahnat ještě hodně, ale také to bude na dlouho to vylepšit, zkusím popsat více níže
- augment co nejvyšších lvl gemů, máš celkově hodně málo main statu (něco z toho dělá i paragon), já mám přes 15tis. dex a z paragonu mám navíc tak 1000dex, takže většina je gear + augment

A co upravit na výbavě:
- lepší luk má 10%+ možnost navýšit dmg
- kalhoty a boty musí mít all resist a zvlášť když nemáš áčkovou verzi, tak to bych upravil hned (u neáčkové verze můžeš používat reroll na jiný kus setu a tak rychle a snadno získat perfektní neáčkové rolly - samozřejmě až budeš chtít upgrade na áčkové z all resist, tak už tenhle postup použít nelze a už musíš nakupovat za BS u Kadaly a už to bude na déle)
- na armoru místo life dát all resist (ale ne armor), to je také lepší pro snížení HP při jen malé ztrátě tougness (ale není to moc zvlášť když to bude áčkový kousek narozdíl od armor, kde bys ztratil už moc), to ale musíš najít lepší kus, máš tam secondary resist, takže tam all resist nepůjde
Sehnat áčkový kousek armor s all resist je extra obtížné, to bych nechal úplně na konec kdy už budeš mít vše ostatní, já dlouho hrál s neáčkovým armorem a ani teď nemám ten áčkový tak perfektní jak bych chtěl (chybí 1 discipline a lepší druhá secondary)
- lepší DML, 50% limit na double dmg MS je už hodně špatné (nelíbí se mi ani mojich 55%, ale ostatní rolly mám perfektní, takže zatím žádný z už 100+ kousků DML nebyl lepší, ani žádný z 10 áčkových kusů)
- na F&R bych CDR dával pouze v případě, že seženeš kousek s CDR + ChD + ChD, jinak raději čekání 1s na Vengeance než nemít ChC nebo ChD

Se Cindercoatem se pak vždy hraje Trail of Cinders (a ne Thumble). Stojí to mírně méně discipline i v případě více Vaultů po sobě (o situaci samotný jeden Vault kde nevyužiješ poloviční cenu z Thumble ani nemluvě).

Edit:
Co se týká M6, tak je to s M6 o malinko jednodušší se dostat výše. M6 při srovnatelném gearu je +1-2lvl na GR a navíc má obecně ten build vyšší tougness, takže je na HC vhodnější. Na druhou stranu se M6 zase hůře hraje, jak je třeba hlídat daleko více věcí (obzvlášť když U6 je hraná ve variantě Boar + Helma bez vit s MS dmg).

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Y0G1 » 04.02.2016, 15:37 hod.

OK dikes moc za rady uvidime ako to popada atd snad sa to zlepsi dikes moc za rady

Uživatelský avatar
MrMongus
Wraith
Příspěvky:133
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MrMongus#2526

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od MrMongus » 16.02.2016, 08:57 hod.

Zdravíčko, když vidím, jak to tu krásně rozebíráte, musím se taky přidat s žádostí, jestli by někdo chytrý nekouknul, co je na tomhle špatně

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MrMo ... o/72165735

Dle mého mám o dost lepší gear, než lidi, co dávají třeba GR 75, přesto neutluču ani GR69. S defkou ani tak problém není jako s tím to včas utlouct.

Moc děkují případnému rozboristovi :)

PS: focus a HF amu je pri 200 a 500 pokusech prozatím nezdolatelný na plnej počet, ale točím to co to jde, tak snad to jednou na tech full padne :(

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 16.02.2016, 09:25 hod.

MrMongus:
- v profilu co aktuálně ukazuje (nemusí být aktuální) nemáš Ballistics, což je obrovská ztráta dmg a naopak tam máš Steady aim, která přidává hodně málo dmg, protože je aditivní s MS dmg (Steady aim se hraje v jediném případě a to jako 5. dps pasivka, kdy už nic lepšího k mání není; to je ale případ když se jede bez awareness i bez TA)
- musíš použít CoE, bez toho to na vysokých GR nejde, já hraju bez CoE pouze do GR60 a to mám ještě o něco vyšší dmg

- při použití Cindercoatu (který bych určitě používal) máš mít Trail of Cinders a ne Tumble (to ale není tak zásadní a nebude to limitovat pro maximální GR)
- na luku chybí jeden stat, tedy nebyl použit děrovač (protože si ale musel rerollovat discipline a měl tam díru, tak jsi s tím nic lepšího stejně udělat nemohl, bude potřeba nový luk)
- 1% na HF amuletu není podstatné, to je minimální ztráta, na vysoké GR to ale chce jinou pasivku. Potřebuješ mít Ballistics, ToTH, CtW, Ambush + poslední dle chuti a stylu hry a to jednu z následujících: Awareness/Perfectionost/Steady aim (Steady aim je vhodná pouze pro superdobré hráče, co dokáží neumírat bez jedné z těch dvou dalších)
- potřebuješ lepší DML, jednak nemáš 8% CDR, ale má jen 50% limit pro double MS, což už je dost velká ztráta dmg (50% x 60% udělá 8% ztráty dmg) a samozřejmě pak těch 280 vit také není dobrých oproti 700+ rollu vit (ale to nebude tvůj limit, když píšeš, že chybí dmg a nemáš problém s umíráním)
- boty a kalhoty bys měl mít s all resist místo armor, ale předpokládám, že zatím lepší nejsou a to také nebude lmitem (tím navýšíš dost tougness, ale nepomůže s malou dmg)

Zcela zásadní jsou ty první dva body tedy Ballistic + CoE, to bych viděl tak na +6-7lvl z pohledu dmg.

Uživatelský avatar
MrMongus
Wraith
Příspěvky:133
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MrMongus#2526

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od MrMongus » 16.02.2016, 09:47 hod.

Díky moc Mloku!

Profil, který vidíš je aktuální, takže opravdu to je tak, jak to vidíš.

Nakonec koukám, že tam toho je hodně, což je na jednu stranu dobře, alespoň mám něco, na co se mohu zaměřit. Zkusím to podle tvých rad, nejde mi o max GR, ale přišlo mi divné, že nejsu schopný utlouct ani tak malý GR.

K tomu luku - takhle rolnul bez díry. Takže jsem na něm rerolnul disciplínu a 3 dny jsem na něj dropoval gift. Měl jsem tenkrát radost, že byl o hodně lepší, než to, co jsem nosil doposud a nemohl jsem ho právě kvůli té chybějící díře používat hned. Házel jsem to tenkrát i do chatu bez tej díry, když dropnul, pak jsem se dozvěděl, poté, co mi do chatu martin hodil ten svůj, že má o stat míň, bylo to tenkrát hodně k vzteku, takže si to dobře pamatuju :). No dobře, tak 99% (mám rád rezervy :))

Ballistics - vůbec mě nenapadlo, že ty rakety, co lítaj při výstřelu na náhodný cíle jsou takovej boost, to mi spíš přišlo lepší mít téměř permanentně ten navýšenej dmg na klasických střelách.

DML - mám ještě v rezervě "horší" DML, u toho, co mám na sobě jsem upřednostnil 100% MS, ten druhý má CDR, o dost lepší double MS, ale má jen kolem 87 MS a samozřejmě si to neumím spočítat, tak jsem ten, co mám na sobě použil jako "lepší" variantu :)

Ještě jednou díky.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.4 - UE

Příspěvek od Mlok » 16.02.2016, 11:59 hod.

Tak tomu luku už rozumím. On o stat méně nemá, ale pro nízkou hodnotu RCR mi to hned nenapadlo, že by mohl být děrovaný giftem.

Ten "chybějící stat" je RCR. Když se rollne RCR (klasické RCR, co může být max 10% a může ho mít každá zbraň), tak se sečte se speciálním bonusem RCR Yangu a ukazuje se jako jeden výsledek.
Takže pak může mít až 55% RCR (to je při obou perfect rollech, tedy 50% a 10%).

A budeš tam mít nějakou kombinaci nízkých hodnot typu 42% RCR vlastnost Yangu + 7% klasické RCR, což dá dohromady těch 46%: (1 - 0,42) * (1 - 0,07) = 0,54 a to znamená 46% RCR.

Ballistic:
Tam kde je to nejdůležitější, tedy elitky a RG, tak tam rakety trefí všechny cíle a to pak znamená:
bez ballistic: 360% dmg MS + 300% raketa = 600%
s ballistic: 360% dmg MS + 600% raketa = 960%
960 / 600 = 1,6 -> s Ballistic dáváš v situaci 3 a méně cílů o 60% větší dmg, což je hrozně moc a je to o hodně nejsilnější pasivka jakou DH pro MS build má. V případě více cílů je dmg boost o něco menší, ale i tam je pořád daleko větší než jakákoliv jiná pasivka a navíc to je situace jen pro obyč moby, které mají méně life a kde je to méně důležité.

A to jsem nepočítal, že ještě něco málo přidá šance na bonusovou raketu + navyšuješ dmg i raket z Vengeance.

A k tomu poznámka. Double hit MS z DML funguje i pro rakety (to je ve výpočtu zahrnuté).

Oproti tomu Steady aim dává násobně méně:
Steady aim je aditivní s MS dmg a také Wolf buffem, tzn:
Bez steady aim máš 130% dmg za MS + 30% Wolf bonus, tzn. 160% dmg navíc, takže 260% celkové dmg
Se steady aim je to +20%, tzn. 280%
280 / 260 = 1,0769 -> Steady aim přidá pouhých 7,7% dmg.

A pro srovnání další pasivky:
- CtW přidá čištých 20%, protože je multiplikativní (a bude fungovat pořád, protože Thrill of the hunt musíš používat vždy stejně kvůli Trapped gemu)
- Ambush je složitá pasivka na výpočet, nebudu tu rozepisovat detaily, vyjde pro MS build s DML kolem 11% dmg boostu (tedy o hodně lépe než Steady aim) a to je ještě pro situaci mobů s hodně live (při low life mobech přidá ještě více); v buildech bez DML přidává Ambush kolem 7%, takže je solo se Steady aim vyrovnanější (pro build s DML ale není co řešit, tam jasně Ambush vede)

DML je pro srovnání dost složitý výpočet. Vše je poměrně jednoduché dokud do toho nevstoupí vlastnost na double MS hit. Pak se to musí počítat ještě i s Ambushem dohromady a je to dost složité.

Orientační čísla pro aspoň přibližné srovnání (lepší přesný výpočet pro konkrétní staty a gear, ale ten orientační přibližně stačí při větší rozdílech):
- 50% x 60% na double MS hit je cca 8% rozdílu dmg (a pak dle toho např. rozdíl 60% x 55% jsou 4% na dmg)
- 75% x 100% MS bonus udělá při 2x 15% MS na gearu (tedy boty i helma) bez započtení Wolf buffu a bez Steady aim 12% dmg rozdílu (tedy minimální x maximální bonus MS je o něco větší rozdíl než pro double MS hit)

A tvůj konkrétní případ:
- 87% x 100% MS je bez Wolfu (a při 2x 15% MS boty a helma) je 6% dmg boost; při aktivovaném Wolf buffu to je už jen 5%
- pokud tedy MS double hit byl 57% a více, tak to už vychází lépe a navíc má CDR, takže bude lepší

Já už hrozně dlouho nemůžu najít lepší DML, už jsem na 200+ obyč kouskách a 20+ áčkových a žádný nebyl lepší než ten obyč co nosím. Na obyč mám tedy velmi dobrý roll. Jen ztrácím 4% dmg za 55% na double hit, jinak je perfect (99% MS, max discipline, dostatek IAS na breakpoint a 10% ChC).

Zatím jediný kousek áčkového DML, který byl na hranici použitelnosti. Při přesném výpočtu se započtením augmentu na 75lvl dával o 1,3% dmg více a o 0,3% méně tougness (tougness měl méně proto, že neměl vit roll a místo toho měl % life roll, který ani nebyl perfect a jen o hodně více dex trochu snížlo ztrátu tougness). A to mi za augment nestálo (a bez augmentu byl už o hodně horší než ten obyč co nosím), tak čekám na lepší.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“