HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav
Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 27.10.2015, 12:09 hod.

Hota je určitě fajn build, momentálně si ho užívám, asi nejvíc ze všeho co jsem kdy hrál

problém je klasickej unity = toughness / dmg

přiznám se, že mi nejde jedno ani druhý, když přidám tough nemám dmg (ale nezdechám), když mám dmg tak mě sejmou raz dva, fakt nechápu jak dělají GR70+ solo

myslím že jsem udělal jen 58, nějak nemám nervy nato fishovat "dobrej" rift plnej kostlivců na jakej jsme narazili včera (v partě tuším 69 to byl)

PS: klidně mi pošli req můžeme spolu farmit gear (žádnej posun už nečekám usebe)

dotazy klidně i SZ sedím v práci u PC
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 27.10.2015, 12:32 hod.

Tak obecně je mi to jasné, ale s HotA praxe nula, takže proto jsem koukal jak to hrají nejlepší v žebříčku. Třeba u DH jsou všechny nejlepší výsledky zahrané naopak bez unity, tam ta dmg prostě není.
U HotA to ale nějak jít s dmg musí, když to tolik lidí s unity zahrálo tak vysoko.

S unity ale zase více dmg navýší jinde. Koukal jsem, že třeba Nerves of Steel většina v první desítce nepoužila (i když už to není u všech, pár případů použití tam bylo z toho jeden to měl na HF amuletu, takže tam to bylo jasné, že už to použije).

Zase tak moc neoužívá Brawler, protože až tolik dmg nepřidá jak je aditivní (pokud se jedou jen DPS pasivky, tak to pak vyjde i na Brawler i Berserker). To jsem koukal jako první co je aditivní a co multiplikativní, tedy:
- Rampage nejlepší DPS pasivka, jak multiplikativní a přidá 25% str (tedy reálných 25% dmg)
- Ruthless je poměrně silné, protože je multiplikativní a vychází mi na cca 9% dmg navíc (správně spočítáné dle zkrácení času pro zabití pod 30%) a to není do toho započítán nepřímý vliv kdy Runthless už zafunguje u mobů s méně life a tím následně ovlivní Bloodshed), kdyby byla aditivní, tak by také už neměla smysl a byla horší než Brawler a Berserker rage
- u Brawleru musím ještě potvrdit (ale asi to tak je co vidím z prvních zdrojů) jak je to s The Gavel of Judgment dmg. Jestli je aditivní se vším jako je to u DH u Multishostu, pokud ano, tak by Brawler neměl smysl vůbec žádný, to už by bylo v součtu aditivní dmg tak moc, že by to nepřidalo téměř nic (ale ani když nebude dmg skillu aditivní s ostatními aditivními buffy, tak Brawler tak moc nepřidá)
- Berserker rage také aditivní, tedy platí to samé co Brawler; nejhůře pak vychází když se použijou obě dvě (i když to už nebude o tolik, protože nejvíce aditivní dmg je z + skillu HotA)

Když vezmu jen 200% HotA z bracery, 30% gear. Tak už jen to je 230% aditivních k Berserker rage Brawleru. Tedy jen samotný Brawler je 330%->350% dmg, tedy jen 6% dmg navíc. A to jsem nevzal všechny zdroje aditivní dmg, jen ten největší zdroj.

Edit:
Ještě stále patrám po ujištění, že HotA dmg je aditivní se vším (hlavně z bracerů). I kdyby ne, tak s jistotou je aditivní ještě Teaguk, který dá také hodně.

Edit2:
Nějaké další postřehy (snad to tu ještě není):
- Ancients mají snaphsot IAS ve chvíli castu, tzn. je dobré vždy udělat recast ve chvíli velkého bonusu IAS z pain enhanceru
- AD stále nefunguje korektně pro HotA -> nemá smysl mít na gearu

Edit3:
Takže konečně dohledáno jak to je s HotA dmg additivní x multiplikativní. A ono je to oboje :-)
- Větší bonus z Bracers of the First Men je MULTIPLIKATIVNÍ, což je tedy velmi podstatné na posuzování zbytku aditivních buffů
- bonus na gearu (boty, helma, zbraň) do HotA je už ADITIVNÍ
zdroj http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 6?page=1#2

Takže znovu Brawler v situaci kdy už mám Berserker rage:
- Teaguk 35% (vzal jsem lvl 70, což je reálné mít i pro solo hraní Barba, o skupinách ani nemluvě)
- 25% Berserker rage
- 65% HotA na gearu (na zbrani jsem vzal 35%)
- Strongarms 30%
To máme celkem 155%. Navýšení je tedy 155->175% a tedy 7,8% dmg bonus.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 27.10.2015, 13:26 hod.

tyjo moc se v tom hrabeš :D, + hota zbraň helma a boty, + fury na zbrani v sekundárce

souhlas s ad, moc se nevyplatí preferuji ats na ringách, co se týká pasivek tak přidání páté (br) je obrovskej boost (sám jsem nevěřil že tolik to udělá) = hf amu je must have, nerves je potřeba protože mi umožní hrát často dál bez čekání na oživení, zároveň těch 5 sekund po porcu jsi skoro nesmrtelnej a dá se stát i v arcane atd

z gemů jedu zelenej bane, taeguk (občas problémy udržovat stacky), a pain, na tx jsem začal používat žlutej bane

celkově, to hraju tak že vlítnu do packu chargem, čímž si procneš jak F+R tak i strongarmy, zároveň jsi obklopenej mobama = proc brawlera = tx řežu sám ve full partě jak máslo

osobně jsem strouhl cc, protože při full fury stejně crituji stále

PS: jsi si jistý že top barbaři udělali první místa s hota buildem? nedělali to s ww?
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 27.10.2015, 14:32 hod.

Jsem si jistý, díval jsem se ve hře, kde je vidět komplet setup s čím to bylo zahrané. A koukal jsem pouze na NS (co mi zajímá). V S4 to může být jinak, protože WW build výrazně posune dopředu BotS, který na NS není.
V žebříčku jsem nemohl s ww vůbec nikoho najít, budou až dost nízko (nehledal jsem zase až tak moc).

A právě tam jsem viděl, že Nerves nehrál skoro nikdo z první desítky (všichni ale unity).

To moc hrabání je potřeba, protože až pak můžeš dělat správná rozhodnutí, jak pasivky, tak i jaké rukavice kam dát dle toho jaké máš rolly k dispozici. Teď už si to umím přesně spočítat pro oboje.

Pátá pasivka když bude Brawler, tak určitě nemůže být moc velký boost. Je to těch 8% dmg (a to je počítáné, že funguje pořád, což nefunguje třeba u RG, takže to bude ještě menší boost). A +1 lvl GR je +17% life moster. Tzn. jedna pasivka navíc je pouze +0,5 lvl GR progress a to ještě bez započtení toho, že bude nárůst i dmg monster.
Tedy pasivka navíc sama o sobě nestačí ani k zahrátí o 1 lvl výše.

V čem je problém s Teagukem? Ten by se měl dát udžet s výpomocí spamování Battle rage při přesunech/kittingu. Je jasné, že sem tam může dojít ke ztrátě stacků, ale nemělo by moc často. Na Tx (a nižší GR, uvidíme kam to půjde) Teaguk také určitě hrát nebudu, ať se o něj nemusím starat.
Trapped a Pain jsou jasné.

CC by mělo být ideálně lehce nad 100% s bonusem od HotA.

A ATS na ringách z první desítky neměl nikdo.

Edit:
HF amulet měl z první desítky jen někdo. Dále někdo imunity amulet, někdo EoE.

Edit2:
Přijde mi, že ChC máš strašně málo a tím hodně ztrácíš dmg. ATS tolik nemůže vynahradit. Nejen, že nemáš na ringách místo ATS, ale ještě nemšá ani na helmě. Při tak nízkém ChC na helmě zcela jednoznačně 6% ChC >> 15% HotA.
36,4% bys měl mít bonus za fury (pokud máš max paragon ve fury). 25% gear + 5% base + 5% paragon dá 71,4%. 464% ChD.
Současný stav: 1 + 71,4*464/10000=4,31

A teď k tomu přidáš 12% na ringách a 6% na helmě. Nový stav: 1 + 89,4*464/10000 = 5,15
Tedy 5,15/4,31 = 1,195 tzn. skoro 20% nárůst dmg. V tom ale není započtený nárůst Bloodshed.

14% ias je nárůst o mnoho menší než 14% (další aditivní IAS včetně Pain E.). Za 15% na helmě bude jen 275/265=1,057 tedy 6% navíc (6% ChC přidá 8% dmg i když budeš mít na obou ringách ChC, pokud nebudeš, tak to přidá ještě více). Celkově výrazně menší přínos než ChC.

Edit3:
Srovnání je pro situaci max Fury a bez Bloodshed. V reálu není pořád max Fury a je Bloodshed, takže výsledný rozdíl bude ještě o dost větší ve prospěch ChC.

Edit4:
Ještě mi tam chybí ChC ze skillů a to 13% dohromady. Výsledek po přepočítání je skoro stejný a na závěru určitě všude ChC nic nemění. Jediná vyjímka u ChC je na amuletu, kde vyjde lépe fire dmg, ale i tam jen za předpokladu, že jinde ChC nechybí.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 29.10.2015, 07:19 hod.

ahoj, díky za rozbor, já jen prostě vidím ve hře že crituju stále, 71% cc o tom se dřív nikomu ani nesnilo nevidím důvod jít na 100% když i na 70 je prostě vysoká šance na crit

tedy přijde mi že ano papírově by pomohly ringy s cc, ale ve výsledku si tím nejsem jistej, skoušel jsem to hrát bez těch 14% ats a přišlo mi to ukrutně pomalé


taeguk si hezky naexpi asi zjistíš že je potřeba toughness z něj, na tx se asi nevyplatí protože udržet stacky se nedají to by jsi se uspamoval br, na vysoký gr se to udržuje líp ikdyž občas je to stádo hejkalů


až seženu ringy s cc (nechce se mi je motat - není materiál), můžu skusit jet třeba na smraďocha a dát časy
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 29.10.2015, 08:43 hod.

Jasně, tak vysoké CC dříve ani nešlo, je tam pořád navíc i nějaký limit pro max CC. A ten lze překročit pouze pomocí některých skillů, které CC navyšují jako právě HotA. U HotA pak ověřeno, že funguje 100% CC (na US fóru někdo testoval a ověřil, že ze 100 hitů 100x crit, takže fungovalo).

Výpočet je v tomhle poměrně jasný a není v něm žádný sporný mechanismus, že by to mohlo být jinak, takže to určitě tak lepší je. V první desítce žebříčku to tak i každý hraje.

V tom výpočtu navíc není ještě zohledněna dmg z Pain E. Tam nějaké malé navýšení za vyšší CC také bude, i když už minimální za občasné opožděné spuštění DoT.

Větší ATS je pocitově vždy lákává, mě se u DH také hodně líbí. A také dost nerad dávám nějakou ATS pryč i když mám ověřeno výpočtem i testem ve hře, že to s menší ATS vyjde lépe.

V úterý jsem stihnul za pár hodin udělat úplný základ (celý set + Gavel + ramena + First men bracery do kostky + Trapped + Pain + Teaguk) a vyzkoušet. Všechno tak na rychlo samozřejmě jen nic moc rolly (pro vyzkoušení jsem udělal jen pár rerollů setu v kostce za jiné kousky a hned zkončil, více jsem nechával až po pořádném testu, abych šetřil materiá). Pain i Teaguk jsem aspoň na rozumném lvl už měl z dřívějška (asi 49 a 54lvl), na test stačilo (Trapped hraju u DH, takže ten mám na 68 lvl).
Expil jsem akorát Gem of Ease na 25lvl, abych rychle doexpil Barba na 70lvl. A je to pro solo super gem, s ním to bylo strašně rychlé a ušetřil se opruz 5h expení postavy na 70lvl (tak dlouho to solo dříve tralo bez toho gemu).

Potenciál ten build má velmi dobrý. I s tím mizerným gearem to bylo už docela slušné. Čekal jsem to horší bez pořádného gearu.

Ale bohužel pro mě jeden zásadní problém (ten nejdůležitější). Po pořádném vyzkoušení musím říct, že mi HotA build hrát vůbec nebaví. Ten styl hry mi prostě nesedí a ani možnos zahrát vyšší GR než s DH mi nenalákala.
Aspoň mám teď trochu přehled jak Barb funguje. Ale vracím se zpět k DH. Aspoň nebudu tříštit toho málo času pro dvě postavy i když sem tam změna by se hodila pro oživení hry.

Aspoň jsem se rozhodnul, že si pro DH udělám HF amulet, když Barba hrát nebudu. Teď už je to reálné udělat slušný v rozumné čase i solo. Po 20 amuletech změřený čas, že 1 kousek mi solo trvá čistých 5 minut, to už se dá. Z 20 kousků už jeden aspoň trochu použitelný (má -2% dmg oproti současnému amuletu a Perfectionist pasivku, ta sice není zrovna ideální, ale nějaké využití ten amulet mít bude, ta pasivka je cca +10% tougness).

Výpočty ohledně ChC mi aspoň postrčily si to přepočítat pro DH, kde jsem to až tak nečekal. Tím myslím obětování 10% ChC na amuletu a mít místo toho 20% fire. Dříve to lepší nebylo, proto jsem to nečekal. Ale teď má DH jen jediný 20% fire roll na bracerech (když Cindercoat už je v kostce) a tím to najednou už vyjde jinak. A o malý chlup vede 20% fire nad 10% ChC. Je to ale hodně vyrovnané, takže pro HF amulet je možné brát obě varianty.
Nejlépe samozřejmě vychází element. dmg/ChC/ChD/díra, tedy bez dex. Ale kdo má takový HF amulet vyrábět, to už jde mnohem hůře. Nejlepší v žebříčku takový ale většinou mají.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 29.10.2015, 08:57 hod.

osobně jsem si na hota taky těžko zvykal, trvalo mi to pár dní než jsem tomu došel na chuť (po letech ww a následně dh)

dneska si to vychutnávám, díky "papírovosti" se to hodí hlavně do party k heal monkovi (jinak Tx farma kdy můžu dělat oneshotama celej rift ikdyž je zbytek party ve městě)

nic ti nebrání sbírat shardy s dh a utrácet za barba že?

trochu jsi mě nalákal na vyšší gr solo tak skusím večer co to dá

edit:

PS pokud je brawler nanic pasivka (slabá) co myslíš dát místo ní? na dmg tam snad nic jinýho není ne?
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 29.10.2015, 09:19 hod.

Pokud chceš hrát 4 DPS pasivky pro max dmg, tak to vyjde i na ten Brawler (někteří z prvních míst ten nejlepší pokus zahráli se všemi DPS pasivkami, tedy včetně Brawleru, někdo bez) a jiná možnost není.
Spíš je pak otázka Brawler x defense pasivka. A tam to bude mít každý trochu jinak. Navýšení defense za mírnou ztrátu dmg v určité fázi lvl GR někomu dost pomůže a dostane se tak výše. Nutnost použít Brawler je až ve chvíli, kdy i přes dobře (bez chyb) zahraný GR těsně nestíháš kvůli dmg. Pak pomůže o těch pár sekund zrychlist a stihnout to.
A pak také otázka HF amuletu. Pro použití Brawleru musíš mít už dost dobrý, aby se vůbec vyplatilo ho použít oproti dobrému rollu jiného amuletu (tedy pokud takový máš) bez Brawleru.

Sbírat shardy s DH a utrácet u Barba samozřejmě můžu. Jen je to dost časté přepínání. I když mám aktuálně 1100 BS limit, tak i tak je to 3x GR a přepnout se (s DH aktuálně hraju GR49 a GR53, což mi akorát vychází na 1% upgrade gemů).
A základ gearu, tzn. dobré rolly v obyč neÁčkových verzích se dá udělat rerollem mezi jednotlivými kousky v kostce a na to zase můžu sbírat materiál s DH.
Nejhorší k sehnání je Gavel (nějaký jsem vyrobil na rychlo v kostce, ale to by chtělo určitě lepší) a pak dobré rolly FaR. U FaR nejsem až tak spokojený ani u DH. A u ringů a zbraně je potřeba točit materiál v kostce a toho je mi líto, ten bych ještě rád točil pro DH. Shardy točit u DH nemusím, Kadala mi reálně (bez velkého štěstí) už DH moc zlepšit nemůže.

Papírovost by mi nevadila, to s DH není lepší. Bude to hlavně tím, že mám rád hlavně range chary. Proto jsem pořád hrál Wiz. a pak DH.

U DH bych se mohl snáze dostat o trochu výše v GR kdybych hrál Natálku. Ale ta mi také moc nebaví a u té i když jsem ji cíleně nidky nesbíral, tak už má také téměř vše v áčkových verzi, jak se to nasbíralo při řešení U6.
Navíc jsem ještě u DH s maxGR neskončil. Tak 2lvl výše (tedy na GR62) se dostat určitě ještě můžu. Časem ještě někdy zkusím. U HotA by to ale šlo určitě výše snadněji.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 30.10.2015, 08:51 hod.

tak jsem včera přemotal na cc oba ringy

papírové číslo šlo nahoru (v inv), ale nepřijde mi že by se množství critů nějak zvedlo, samo až na situace kdy není fury (začátek riftu např)

celkově si fakt nejsem jistej jestli je lepší těch 14% ats nebo 12cc navíc, můžřu ještě motnout helmu a dostat se celkově někam k 90%cc
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 30.10.2015, 09:50 hod.

To bys musel dělat cílený test s počítáním critů. A spočítat přesně třeba 100 hitů kolikrát critneš. Bez toho jsou to jen odhady (já bych tedy určitě bez přesného testu s počítáním nepoznal, jestli crituju 7 z 10 nebo 8 z 10), dle kterých nelze dělat závěry.

Počet critů se musel zvýšit, když je možné se dostat až na 100%.

Papírové číslo v inv. přesně odpovídat nebude, protože je bez bonusových CC ze skillů. Reálný nárůst dmg bude o trošku menší než ukáže číslo v inv.

Aktuálně máš 46,5% ChC a 464% ChD (budu ale počítat i těch +0,5% ChC co chybí dodělat, tedy 47% ChC). Předtím 35% a 464%. Tedy papírový nárůst byl (1 + 47 * 464 / 10000) / (1 + 35 * 464 / 10000) = 1,21. Tedy papírový nárůst 21%.

A teď přesné srovnání s dopočítáním i IAS varianty:
Reálně to bude jen (situace pro max fury, jakmile nejsi na max, tak ten nárůst bude o trochu větší):
máš 47 + 10 + 3 + 182/5 = 96,4% ChC, předtím 84,4%. Nárůst dmg: (1 + 96,4 * 464 / 10000) / (1 + 84,4 * 464 / 10000) = 1,113. Tedy minimální nárůst 11,3%, v reálu většinou o trochu větší. K tomu navíc nárůst za více critů za Bloodshed

A nevím jak moc ti klesá Fury. Pokud pořád držíš max, tak na helmě už se to nemusí vyplatit, protože nezískáš celých 6%, ale jen 3,6%.

A k tomu navíc pokud nehraješ vyšší GR a dáváš často one hit kill, tak tam IAS nepřines nic, oproti tomu navýšení CC sníží množství případů kdy nedáš one hit kill (předpokládám, že bez critu už ho nedáš).

A teď zkusím nějaké výpočty pro IAS. Tam to ale jednoduše půjde pouze pro situaci kdy nemáš žádný IAS bonus z Painu. V tu chvíli bude navýšení dmg maximální. A s navyšujícím bonusem z Painu bude navýšení dmg hodně klesat.
IAS máš jen 10% paragon + 25% WotB (IAS z bracerů by mělo být multiplikativní, takže neovlivní výpočet, přidá 50% pro obě srovnané varianty). Takže to je 149/135 = 1,104, tedy navýšení o 10,4%. Taková situace v reálu ale nastat ani nemůže. Nulový bonus za Pain máš jen když dáš one hit kill a v tu chvíli je IAS úplně k ničemu.
Tedy vždy je minimální bonus Painu 3% pro single target. Tedy 152/138=1,124. Nárůst o 10,1%.

I nejhorší varianta pro single target a max Fury je lepší pro ChC. Jakmile bude 2+ více mobů, tak se rozdíl ve prospěch ChC bude rychle zvětšovat jak kvůli menšímu zisku dmg za IAS kvůli více IAS z Painu, tak pro nárůst dmg za Bloodshed pro ChC variantu.
A k tomu ještě pokud neudržíš max Fury, tak nárůst za těch 12% ChC bude ještě větší.

Já bych určitě nechal na ringách ChC (a dotočit těch 0,5%).

Na helmě už to bude složitější, jak při max fury překročíš 100% ChC. Pokud držíš většinu času max Fury, tak bych na helmě nechal HotA dmg. Pro max fury už mírně vede varianta na helmě HotA. Jakmile klesne Fury, že půjdeš pod 100% ChC, tak už vede ChC varianta. To vše pro solo. V partě při více aditivních bonusech už může ChC varianta na helmě být lepší i při max Fury.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 30.10.2015, 10:33 hod.

už jsem viděl i variantu helmy bez vitky = cc + hota, pak by se asi dalo i sehnat hf amu bez cc s tím + fire jak jsi psal, a cc nechat na helmě - to je ale na dlouhé zimní večery to pofarmit s ohledem na čas co jsem strávil vyrobením toho co mám

max fury držím většinu času, podle situace, včera byly fakt blbé roly GR a fury dost padalo (hraju co nejvejš oneshot mě nebaví) a uvažuju tedy o zvýšení toughness (asi dám pryž heal z beltu - healuje monk), protože včera to byla fakt jedna rána pasivka a druhá IK

každopádne díky za rozbory :)
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 30.10.2015, 10:41 hod.

helma s ChC + HotA a k tomu amulet bez ChC s fire bude určitě na dmg nejelpší.

Ale už to nepůjde dohromady s tím navýšením tougness, zvlášť když máš pěkný roll té helmy. A sehnat pěknou helmu s ChC + HotA bude na dlouho.

To je stejná situace jako mám u U6 helmy u DH. Tam mám také jen neÁčkovou verzi a tu ještě jen s 5,5% ChC (ale aspoň i dobré secondary) a lepší se nedaří. A i na neÁčková byla na hodně pokusů. Měl jsem docela dost matroše, takže na začátku jsem protočil 400x vyrobení jiného kousku setu v kostce pro získání dobrého rollu neÁčkové verze (áčková tak nejde udělat). Takže v tom byla cca 60x helma a ani tak není perfektní (v rámci neáčkové verze)...

HF amulet, tam to máš jednodušší, protože bys pořád nechával main stat. Pro DH kdybych chtěl s fire dmg, tak to bude místo main statu a to už je daleko horší.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 30.10.2015, 10:59 hod.

ještě jsem koukal Chainera (streamer) že dal dole sílu z ringů, má tam ats, cc a chd, na amuletu má taky sílu pryč + fire, cc chd

docela zajímavé info že jeho parta zrušila AD aby zmenšili lagy (včera jsme leavli asi 3gr kvůli lagům)

áčkové helmy mám dvě ale oboje s vitkou, můžu leda porovnávat verze cc a hota

PS: o materiálu fakt nemluv jsem pernamentně nasuchu - hlavně díky tomu že jsem rozjel ještě healmonka a static monka
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od Mlok » 30.10.2015, 11:46 hod.

FaR bez main statu, to se hraje hodně. A vychází to dobře i u jiných postav, třeba u DH. U DH se hraje ChC + ChD + base dmg.

Ta hranice, kdy se to vyplatí ale bývá až na poměrně vysokém paragonu, kdy mají už hodně main statu. Kolem 800 paragonu je to ještě na hranici. Tzn. v případě áčkového ringu vychází o chlup lépe main stat, u obyč už nepatrně lépe bez main statu. Rozdíl ale v obou případech minimální, že se nevyplatí za tím honit. A navíc bez main statu ztratíš ještě trochu tougness.

Schovávat si takové rolly FaR ale určitě budu (zatím nemám ani perfektní roll neáčkové verze s main statem).

Na ringách ti main stat dá cca 10% dmg, takže to platí i pro HotA a paragon 800, že to vyjde +- nastejno (IAS x main stat). Takže bych zatím nechal main stat pro větší tougness.

Já o přechodu z main statu na dmg na ringách budu uvažovat kolem paragonu 1000 (a to mám ještě na poměrně dlouho při hraní solo, to možná nedám ani do vánoc). A samozřejmě dle toho jaký rolly budu mít k dispozici.

LordMiste
Wraith
Příspěvky:131
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordMiste#2788

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od LordMiste » 01.11.2015, 20:33 hod.

To by se ti hodila moje helma.
1000str crit a k tomu muzes vymotat hota.

nitro
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nitro#2700

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od nitro » 03.11.2015, 01:33 hod.

Neviem čo robím zle ale ten GR60 nie a nie zahrať, keď narazím na mobky ktorých je veľa a držím ich pokope tak vždy zomriem.....nedarí sa mi udržať nažive..FCh ich hitujem skoro vkuse ale nepomáha to absolútne :( skúšal som ešte zmeniť pasivku na Bersekerovi na redukciu dmg ale to za neumlátim ja so svojím dmg :(

A neviem ani aké lege gemy sa na solo viac oplatia, či to má zmysel s tageukom alebo radšej bez neho...

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 03.11.2015, 07:08 hod.

zdarec, takže měl jsem s tím ptoblémy, ale nakonec jsem to zmastil. do kostky si hoď unity, bez něj to asi fakt nejde

místo bloodthirst by se ti hodilo víc berserker rage na víc dmg (pasivka)

warcry - špatná runa dej veterans warning, na chestě bych přemotal + life na redukci od elit, skusil bych pak sehnat jiný ramena, ten cooldown je tam naprosto nanic

hlavně s tím unity to podle mě musíš dát, gear máme +- stejnej, a potom co jsem dal unity jsem to udělal na první pokus

pokud máš málo rezistů, vyměň si někde pár rubínů za diamanty (myslím jsem si dával dva diamanty na to solo)

jinak charge je na přesun do a z průseru a proc F+R prstenů, když budeš jen běhat nic nesejmeš, tohle není raekor přece!, raději bych bojoval a spamoval battlerage pro léčení díky life per fury
Obrázek Obrázek

nitro
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nitro#2700

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od nitro » 03.11.2015, 11:30 hod.

Ok dík za info, vyskúšam to čo to povie....ramena zháňam ako druhú vec po A-zbrani ale kadala ma proste nemá rada :-) ale na to som si už zvykol :-)
Popretáčal som to tak ako si písal uvidíme či sa to podarí....včera som to skúšal aj s Unity aj bez neho, menil som aj runy na bersekerovi a proste sa nedarilo, tak snáď dnes budem mať viac šťastia

ešte raz dík za rady :-)

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od hulkxxxl » 03.11.2015, 11:34 hod.

ještě doplním že bych se zaměřil na výrobu HF amuletu, ta další pasivka navíc je obrovskej boost

zbraň co máš není zase tak strašná, lepší jak drátem do oka

edit: pro sólo hrocení možná zvážit amu na imunitu na arcane (pěknej), s ohledem nato že arcane beam tě zabije tak rychle že ti nepomůže ani svěcená voda

trocha inspirace
https://www.youtube.com/watch?v=ttRvOWYd0iI


- všimni si že spamuje battlerage jak zběsilej
Obrázek Obrázek

nitro
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nitro#2700

Re: HotA Barb 2.3.0 - prosím o rady

Příspěvek od nitro » 03.11.2015, 12:57 hod.

Hellfire amulet som skúšal ale mám naň ohromné šťastie z 50ani jeden normálny :-)
Ale uvidím podľa času, mohol by som ešte zájsť...

Zaujímala by ma ešte jedna vec, a to čo sa týka lege gemov....oplatí sa viac tageuk namiesto Pain Enhancer?? aby som vedel čo sa na solo vyplatí viac...

Skúšal som rady ako si písal a po 4 riftoch zatiaľ nič, ale blbý roll na riftoch ani raz normálny...viac som sa prechádzal ako mlátil príšery :-)

Keď sa večer vártim z práce tak ešte vyskúšam nejaké rifty ako to pojde...snáď budem mať vačšie šťastie na roll...

Odpovědět

Zpět na „Barbarian“