Příspěvek
od Mlok » 29.10.2015, 09:03 hod.
Ono je to přitom přesně naopak. U bílého gearu bude vše mnohem jednodušš, protože tam odpadne spousta poměrně složitých závislostí mezi sebou. U skillů to bude také hrozně jednoduché, hrál by se jeden jediný, který dá nejvíce dmg za nejméně zdrojů, tedy variabilita by byla ještě daleko menší než s pořádným gearem. S bílým gearem budeš trvale ve všech buildech bez zdrojů u všech postav.
Hrát to bude také vše mnohem jednodušší, protože nepůjde využít skilly s větíšm cooldownem (tedy půjde, ale budeš prostě čekat třeba minutu a pak ho znovu použiješ), takže odpadne to poměrně složité pro některé buildy (rychle točit větší množství skillů, kde se dynamicky mění cooldown a je hodně krátký). To samé udržování stacků třeba u Teaguk gemu, zajištění procování FaR, Trapped a spousta dalších mechanismů, které musíš u dobrého gearu udržet v chodu současně najednou (pokud chceš zahrát vysoký GR).
Samozřejmě by opět zůstal rozdíl dle toho jak kdo umí zahrát a stejně tak fishing dobrého rollu GR. Už by ale odpadl problém, že spousta lidí neumí build ani dobře postavit i když ho kopíruje od někého jiného (jenže ono to zcela kopírovat nejde, když je třeba gearu trošku jiný nebo pro jiné schopnosti hráče je potřeba to stavět trošku jinak).
Přemýšlet je potřeba u pořádného gearu mnohem více...