Zdravím všechny diablisty!
Jak asi víte, před pár týdny jsem vydal plnou verzi modu Is Alive. Užívám si teď zasloužený odpočinek (od modování, nikoliv však v osobním životě, neboť mi začal semestr a s ním spojené jiné aktivity). Ať chci nebo nechci, přicházejí mi na mysl různé nápady, co do modu dál zakomponovat (resp. jak to udělat). I když jsem toto sliboval již dříve, radši to oznamuji oficiálně. Dělám na datadisku pro Is Alive. I když zatím jen v mé hlavě (což je kupodivu náročnější a delší proces, než konečná realizace nápadů). Neslibuji brzké vydání, ale zatím to vidím na další léto. Nicméně datadisk bude
A co můžete čekat? Zřejmě nejdůležitější bude úprava skillů. Jednak hodlám do modu zakomponovat dva nápady, které se do plné verze nedostaly (skill charmy a provázanost skillů se základními atributy), ale jako nejvýraznější změnu vnímám svůj záměr pozměnit všechny skilly ve hře tak, aby se do každého vyplatilo investovat 20 bodů. Co si od toho slibuji? Především různorodost buildů. Vzniknou nové různé kombinace skillů, nové synergie, nové buildy. Chci dát hráči větší volnost a prostor k experimentování. A co to znamená prakticky? Nejprve si rozdělím všechny skilly na dvě skupiny - na skilly, do kterých se již vyplatí investovat 20 bodů (např. Blizzard, CE, Conviction...) a na ty ostatní. Ty ostatní rozdělím dále do tří skupin:
1) Skilly, které jsou již dost silné na nízkých úrovních (např. Amplifa, Static Field, Teleport, Natural Resistance, Battle Command...). Tyto skilly budou poskytovat synergie jiným (slabším) skillům, a tedy budou vhodnými kandidáty pro investici dvaceti bodů (samozřejmě v kombinaci se synergizovaným skillem).
2) Skilly, které zůstanou samy o sobě vždycky slabé, i po investici dvaceni bodů (resp. nikdo do nich neinvestuje 20 bodů pro ně samotné - např. Find Potion, Increased Stamina, Increased Speed, Solar Creeper, Weaken, Cobra Strike, Slow Missiles...). Tyto skilly budou primárně synergizovat.
3) Skilly, které jsou aktuálně slabé, ale mají velký potenciál (tudíž nové "hlavní" skilly, budete do nich investovat dvacet bodů kvůli nim samotným). Budou synergizované samy sebou (vím, zní to divně, ale dostanou některé bonusy pouze za tvrdě investované body - + all skills na ně nebude tak účinný) a některé z nich budou synergizované jinými skilly (viz. kategorie 1 a 2). Abych uvedl příklady některých těchto skillů - Raven, Thunderstorm, Poison Creeper, Shiver Armor, Blaze, Plague Javelin, Psychic Hammer, Blade Sentinel... jedná se o nejzajímavější skupinu skillů. Na nich budou vznikat nové buildy. Zdůrazňuji však, že ne všechny skilly z této skupiny budou synergizovány jinými skilly, a to z prostého důvodu - synergie (z jiného skillu) je vodítko k buildu. Některé skilly prostě musí stát samostatně, aby měl hráč možnost volby. (tzn. na výběr z více kombinací skillů než jen těch, které autor hry (=já) synergiemi uzná za vhodné).
Takový je zhruba plán. Roztřídit skilly na tyto skupiny a pak je vhodně upravovat. Už mám v hlavě pár nápadů, např. že skill Raven nebude omezen počtem pět (v jedné chvíli vyvolaných vran) a celkově bude silnější. Nebo např. skilly z rodiny cold armor (Frozen, Shiver, Chilling) vám po investici dvaceti bodů dají +20% max cold resist a +100% cold resist (a budou mít všechny lepší základní bonusy). Tím chci jen demonstrovat, že to nebude prosté zvyšování dmg, zvyšování základních bonusů. NE! Skilly budou více komplexní, propracované, užitečné, jedinečné.
Jelikož je toto zatím jen myšlenka kterou rozvíjím, dávám prostor i vám, kreativním hráčům. Který skill byste rádi viděli ve třetí kategorii? (tzn. jako nový hlavní skill) Jak byste ho vy upravili?
Jen pište, rád se nechávám inspirovat
Přeju vám všem příjemné hraní
Is Alive - Expansion (ohlášení)
Moderátor:Dark_Deamon
Re: Is Alive - Expansion (ohlášení)
V tomhle přeju hodně zdaru a úspěchů. Vanilla friendy úprava skillů je přesně to po čem toužim. Obzvlášť se mi líbí idea synergye skillu na sebe, zní to jako děsná šílenost (a na první pohled zbytečnost), ale je to geniální nápad, jak omezit 1bod OP skilly. Pokud bys měl zájem moch bych zkusit něco vymyslet, a jak je pro mou přirozeně rejpavou povahu typický poukázat na - dle mě - problematickejch připadů (skillů).
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - Expansion (ohlášení)
Určitě piš
Zatím mám tu představu dost obecnou, rád si přečtu nějaké konkrétní nápady
Zatím mám tu představu dost obecnou, rád si přečtu nějaké konkrétní nápady
Re: Is Alive - Expansion (ohlášení)
Jako hlavní problém vidím skilly jako jsou resistové aury u paladina, oni by se museli hodně posílit, aby se vyplatilo je (neAvangerovy), ale když je hodně posílíš, tak bude mít avanger velkou výhodu. Jedině, že by se snížily synergye u vengeance
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - Expansion (ohlášení)
Ano, to mě taky napadlo. Ještě bych chtěl říct, že chci, aby (primárně) defenzivní skilly zůstaly defenzivními, ofenzivní ofenzivními... jedná se ale jen o základní efekt skillu (tedy to, co skill sám o sobě dělá). U synergií si s tím možná ještě trochu vyhraju...