DH 2.3 - UE S4

minimilian
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GumDigger#2363
Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od minimilian » 05.10.2015, 06:43 hod.

dakujem vam vsetkym za dobre rady, budem to tu sledovat dalej.

len dve poznamky/otazky:
1. k tomu trapped gemu som nasiel, ze procuje sam seba. ak budete chciet, postnem sem aj bluepost.
2. myslite, ze mi na nieco bude iceblink, ked mam gear nastaveny na fire skilly?

dakujem.

mini

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 05.10.2015, 08:50 hod.

Trapped sám sebe procuje. Jenže jen v osahu 15 yardů od postavy. A to je pro DH úplně k ničemu, protože v tomhle dosahu by neměl být nejlépe vůbec žádný mob, pokud to chceš na vyšších GR přežít.

Iceblink funguje dobře, máš přeci Focus, který je cold dmg. A Focus musíš používat minimálně každých 5s tak jako tak pro procování Focus/Restraint. Chill Iceblinku ale nevydrží celých 5s, ale myslím jen 3s. A slow z iceblinku pomůže hodně i pro defense + procne trapped (což je ještě důležitější než procnout ChC samotného iceblinku, trapped přidá dmg o hodně více).

Jinak jsem přešel k variantě Night Stalker + Hunter's wrath + Wraps of Clarity. Po větším otestováním to hodnotím jako o něco lepší pro GR55+. Na nižší GR typu speed GR45 to je hodně vyrovnané, tam je to možná i o chlup slabší jak je tam větší dostatek health globů.
K tomu jsem do kombinace ale vyhodil Bait the Trap. S Bait the Trap už neudržím pořád plnou discipline a jsem většinu času tak o 5 níže než bez Bait the Trap. Tzn. zisk dmg z Bait the Trap už je poměrně malý, protože z toho dost sníží ta nižší discipline.
Místo Bait the Trap jsem hodil Vanishing Powder. Tzn současné použití Vualtu i SS. U SS je ale důležité použít variantu, která nestojí discipline. Sice má cooldown a tedy není použitelná pořád, ale i tak hodně pomůže hrát agresivněji. A agresivnější hra přidá více dmg než Bait the Trap.

Takhle posun na GR57 s unity. Od GR58 ale už začínám mít málo dmg. Takže jsem zkusil bez unity s Convention ringem a tak posun na GR58. GR59-GR60 by šel při dobrém riftu i s aktuální výbavou. Ale je to už náročné hrát bez unity, takže další pokusy časem. Bez unity jsem pak dával Awareness. A nemám ještě dobře zažité hraní s Convention ringem, není to tak jednoduché s nízkou tougness na vysokém GR.
S lepší výbavou to pak půjde ještě výše, hlavně s áčkovými věcmi půjde nahoru tougness a budu moct hrát méně opatrně bez unity, což hodně pomůže A dmg také půjde ještě nahoru (kromě chybějících áčkových věcí mám i mizerný focus a restraint).

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Naliim » 05.10.2015, 09:31 hod.

Zdravím všechny ;) jelikož mám stejný problém jako kolega co založil NT tak jsem si řekl, že bych se mohl také zeptat. Věc se má tak, že se nemůžu pohnout někam dál. Takže někdo nejake rady a nápady jak vylepšit mého DH.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nali ... o/12848711

PS: jen to do mě perte snesu to!

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 05.10.2015, 10:03 hod.

Budu to psát sem (a ne do SZ), třeba to pomůže i někomu jinému.

Hraješt to Convention ringem nebo s unity? S convention ringem to má sice větší potenciál, ale je mnohem těžší a pokud to hráč nemá opravdu v ruce, tak výsledky mohou být klidně horší než s unity.

Zatím rychle:
- místo steady aim dát jednu z pasivek pro hatred a asi je lepší ta varianta co jsem teď psal, tedy s Night Stalker + Hunter's wrath + Wraps of Clarity (pro variantu bez unity je to nutnost, protože bez Wraps of Clarity a bez unity to už nejde vůbec)
- dobře vybavený Templář i v případě použití iceblinku (jak je vidět u mě v profilu) s unity i v případě, že sám unity používat nebudeš (aby byl pořád naživu): ten zajistí hodně CC efektů + použít Inspire
- bez Templáře a bez Iceblinku jsi v podstatě bez bonusu z trapped gemu, takže obrovská ztráta dmg
- dmg máš o něco méně než já a to i přes variantu s WH (tu když nahodím, tak mi dmg půjde cca o 10% nahoru, takže se rozdíl ještě navýší), něco udělá paragon, něco luk a pak mám někde dmg staty místo vit (třeba rukavice a Focus i když ten můj Focus stojí stejně za prd), amulet mám lepší staty ale zase jsem bez jedné pasivky (až do GR57 jsem ale hrál bez awareness, takže tím jsem ztrátu pasivky dohnal), kalhoty jsem áčkové ještě neměl na ten GR58 úspěšný pokus

A základem je herní styl, ten udělá ze všeho nejvíc. Je třeba hrát co nejagresivněji, ale současně při tom neumírat. Když to jde, tak vaultuju dopředu mezi moby a hned zase zpět, abych udělal větší skupinu. Jakmile budeš zabíjet moby po jednom, po dvou a ne po větších skupinách, tak to výše nepůjde.
S Convention ringem je to nutné řešit ještě více, je potřeba mít připravenou skupinu ve chvíli kdy máš fire bonus (to mi zatím moc nejde, ale také mám nahrané jen 2 pokusy s Convention ringem, takže časem potrénuju).
Proto je lehčí ze začátku hrát raději s unity i bez dmg bonusu z Convention ringu. Snáze se naučí jak to hrát, protože nebudeš při každé drobné chybě hned umírat (nebo procovat awareness).

Od určité chvíle (dle výbavy a skillu hráče je ten moment vždy jinde) je to pak o konkrétním riftu. Uzavřené prostory kde je hodně dveří můžeš pak rovnou přeskakovat, tam se dobrý výsledek zahrát nedá. Všechny ostatní mapy zkouším, ale pak hodně záleží na typu monster a densitě.

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Naliim » 05.10.2015, 15:07 hod.

Mlok píše:Budu to psát sem (a ne do SZ), třeba to pomůže i někomu jinému.

Hraješt to Convention ringem nebo s unity? S convention ringem to má sice větší potenciál, ale je mnohem těžší a pokud to hráč nemá opravdu v ruce, tak výsledky mohou být klidně horší než s unity.

Zatím rychle:
- místo steady aim dát jednu z pasivek pro hatred a asi je lepší ta varianta co jsem teď psal, tedy s Night Stalker + Hunter's wrath + Wraps of Clarity (pro variantu bez unity je to nutnost, protože bez Wraps of Clarity a bez unity to už nejde vůbec)
- dobře vybavený Templář i v případě použití iceblinku (jak je vidět u mě v profilu) s unity i v případě, že sám unity používat nebudeš (aby byl pořád naživu): ten zajistí hodně CC efektů + použít Inspire
- bez Templáře a bez Iceblinku jsi v podstatě bez bonusu z trapped gemu, takže obrovská ztráta dmg
- dmg máš o něco méně než já a to i přes variantu s WH (tu když nahodím, tak mi dmg půjde cca o 10% nahoru, takže se rozdíl ještě navýší), něco udělá paragon, něco luk a pak mám někde dmg staty místo vit (třeba rukavice a Focus i když ten můj Focus stojí stejně za prd), amulet mám lepší staty ale zase jsem bez jedné pasivky (až do GR57 jsem ale hrál bez awareness, takže tím jsem ztrátu pasivky dohnal), kalhoty jsem áčkové ještě neměl na ten GR58 úspěšný pokus

A základem je herní styl, ten udělá ze všeho nejvíc. Je třeba hrát co nejagresivněji, ale současně při tom neumírat. Když to jde, tak vaultuju dopředu mezi moby a hned zase zpět, abych udělal větší skupinu. Jakmile budeš zabíjet moby po jednom, po dvou a ne po větších skupinách, tak to výše nepůjde.
S Convention ringem je to nutné řešit ještě více, je potřeba mít připravenou skupinu ve chvíli kdy máš fire bonus (to mi zatím moc nejde, ale také mám nahrané jen 2 pokusy s Convention ringem, takže časem potrénuju).
Proto je lehčí ze začátku hrát raději s unity i bez dmg bonusu z Convention ringu. Snáze se naučí jak to hrát, protože nebudeš při každé drobné chybě hned umírat (nebo procovat awareness).

Od určité chvíle (dle výbavy a skillu hráče je ten moment vždy jinde) je to pak o konkrétním riftu. Uzavřené prostory kde je hodně dveří můžeš pak rovnou přeskakovat, tam se dobrý výsledek zahrát nedá. Všechny ostatní mapy zkouším, ale pak hodně záleží na typu monster a densitě.
Zatím jsem zkoušel pouze s convention o varientě s unity jsem už přemýšlel nicméně vyzkouším..

Ohledně wraps of clarity mam jich několik ale samozřejmě ve špatném rolu, tak se snažím získat lepší. Na templáři unity samozřejmě mám nyný pracuji na thunderfury pro něj.

Co se týče iceblinku nikdy jsem to s ním ani nezkoušel a nějak si to moc neumím představit :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 05.10.2015, 15:19 hod.

Já jen, že v profilu ho tam nevidím. Ale nejde jen o TF, ale komplet vybavení Templáře. V tom je další sposuta detailů jako:
- maximum CDR co to jde (aby mohl co nejčastěji točit svoje skilly)
- co nejvíce reduce duration of control impairing ef. (když je poc CC efektem, tak nemůže používat žádné skilly)
- ESS of Johan + Freeze of deflection pro navýšení CC efektů (s iceblinkem to ale není už tak kritické, to už hodně zařídíš sám, každé další přispění Templáře je ale dobré)

S Convention ringem to navíc chce určitě variantu s Wraps of clarity, tím to není s defense tak špatné (35% je hodně, není to už o tolik horší než unity ve varaintě s Reapers a navíc ještě něco dožene Hunter's Wrath oproti WH). Ani na GR59 jsem ještě nedostával skoro žádný one hit kill (nebo okamžitý proc Awareness) od dmg, které se nemůžeš vždy vyhnout (jailer, TS, počáteční tik Frozenu).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 16.10.2015, 08:48 hod.

DH teď asi skoro nikdo nehraje, jak není OP a zvlášť ve skupinách není žádán. Tak si přidám aspoň dalších pár postřehů sám, ať to tu není úplně mrtvé.

Sólo jsem s DH poměrně spokojen (hlavně mi baví hrát, proto jsem s novým patchem neutekl hned k jiné postavě, která je více OP) i když není v žebříčkách TOP.

Pořádně jsem srovnal varianty Blood Vengeance x Night Stalker a to v obou případech pro WH i Hunter's Wrath. A che to vybírat dle toho jak vysoká se hraje obtížnost. Vždy s Wraps of Clarity (Reapers jsem už vyřadil úplně, s těmi to není lepší nikdy). K tomu teď experimentuju jestli použít Iceblink + Calamita nebo Molten Wildebeest's Gizzard + TF do kostky.
U mě aktuálně platí:
- do GR45 včetně je o hodně lepší Blood Vengeance, hatred prostě nedochází nikdy a není třeba cíleně generovat Focusem vůbec a k tomu není potřeba řešit tougness (tedy stačí vždy i s WH pro max dmg)
- GR45-50 pořád mírně lepší Blood Vengeance, ale už může sem tam hatred dojít (třeba u RG v případě, že zrovna hraju s unity a ne s Convention ringem)
- GR51+ je to překvapivě dost vyrovnané a pořád není vždy lepší Night Stalker; Night Stalker určitě jen pro variantu s Hunter's Wrath. U té jsem si nejprve myslel, že bude vždy lepší na vysoké GR. Pak jsem ale při jednom pokusu na GR60 omylem nechal Blood Vengeance (s Hunter's Wrath) a ono to bylo +- nastejno. Po dalším větším testování to hodnotím dle konkrétního GR jak zrovna padají health globy. Někdy lepší Night Stalker, někdy Blood Vengeance s tím, že Night Stalker má vyrovnanější výsledky. A raději na GR55+ hraju Night Stalker

- Molten Wildebeest's Gizzard je zajímavá alternativa, zatím ale nemám jednoznačný závěr
- TF v kostce funguje o něco hůře než Iceblink (pro procování Trapped gemu) a navíc se přijde o Calamitu (ta ale zase až tolik nepřidá, protože těch 20% je aditivních se 45% bonusu k MS, s Wolf, s Ambush)
- GR60+ je nutné hrát bez unity s Convintion ringem, takže tam Molten Wildebeest's Gizzard hodně pomůže s defense (a to ho pořád nemám ještě dost nalevelovaný, teď jsem s ním začal)
- ztrátu dmg za Ice blink (CC bonus + o trošku menší proc Trapped + Calamitu) +- vyrovnám tím, že hraju bez awareness (bez Molten Wildebeest's Gizzard už si na GR60+ dovolit nemůžu hrát bez Awareness)

Molten Wildebeest's Gizzard testuju i trošku níže. Začíná mít smysl někde kolem GR50. Níže je u mě nejefektivnější hrát Iceblink + unity. Convention ring nic moc neurychlí, jak je dmg pořád dostatek i bez něj a s unity je možné hrát mnohem agresivněji (takže jsem nakonec s unity o chlup rychlejší než s Convention ringem).
Na GR50+ už začíná mít solo smysl Convention ring i když v pásmu GR50-55 je to s unity hodně vyrovnané a nemám jednoznačný závěr jestli jsem rychlejší s unity nebo Convention ringem. Když už na GR50-55 convention ring, tak je to právě zajímavé s Molten Wildebeest's Gizzard, který umožní hrát pořád dost agresivně.

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Naliim » 16.10.2015, 09:17 hod.

Mlok píše:DH teď asi skoro nikdo nehraje, jak není OP a zvlášť ve skupinách není žádán. Tak si přidám aspoň dalších pár postřehů sám, ať to tu není úplně mrtvé.

Sólo jsem s DH poměrně spokojen (hlavně mi baví hrát, proto jsem s novým patchem neutekl hned k jiné postavě, která je více OP) i když není v žebříčkách TOP.

Pořádně jsem srovnal varianty Blood Vengeance x Night Stalker a to v obou případech pro WH i Hunter's Wrath. A che to vybírat dle toho jak vysoká se hraje obtížnost. Vždy s Wraps of Clarity (Reapers jsem už vyřadil úplně, s těmi to není lepší nikdy). K tomu teď experimentuju jestli použít Iceblink + Calamita nebo Molten Wildebeest's Gizzard + TF do kostky.
U mě aktuálně platí:
- do GR45 včetně je o hodně lepší Blood Vengeance, hatred prostě nedochází nikdy a není třeba cíleně generovat Focusem vůbec a k tomu není potřeba řešit tougness (tedy stačí vždy i s WH pro max dmg)
- GR45-50 pořád mírně lepší Blood Vengeance, ale už může sem tam hatred dojít (třeba u RG v případě, že zrovna hraju s unity a ne s Convention ringem)
- GR51+ je to překvapivě dost vyrovnané a pořád není vždy lepší Night Stalker; Night Stalker určitě jen pro variantu s Hunter's Wrath. U té jsem si nejprve myslel, že bude vždy lepší na vysoké GR. Pak jsem ale při jednom pokusu na GR60 omylem nechal Blood Vengeance (s Hunter's Wrath) a ono to bylo +- nastejno. Po dalším větším testování to hodnotím dle konkrétního GR jak zrovna padají health globy. Někdy lepší Night Stalker, někdy Blood Vengeance s tím, že Night Stalker má vyrovnanější výsledky. A raději na GR55+ hraju Night Stalker

- Molten Wildebeest's Gizzard je zajímavá alternativa, zatím ale nemám jednoznačný závěr
- TF v kostce funguje o něco hůře než Iceblink (pro procování Trapped gemu) a navíc se přijde o Calamitu (ta ale zase až tolik nepřidá, protože těch 20% je aditivních se 45% bonusu k MS, s Wolf, s Ambush)
- GR60+ je nutné hrát bez unity s Convintion ringem, takže tam Molten Wildebeest's Gizzard hodně pomůže s defense (a to ho pořád nemám ještě dost nalevelovaný, teď jsem s ním začal)
- ztrátu dmg za Ice blink (CC bonus + o trošku menší proc Trapped + Calamitu) +- vyrovnám tím, že hraju bez awareness (bez Molten Wildebeest's Gizzard už si na GR60+ dovolit nemůžu hrát bez Awareness)

Molten Wildebeest's Gizzard testuju i trošku níže. Začíná mít smysl někde kolem GR50. Níže je u mě nejefektivnější hrát Iceblink + unity. Convention ring nic moc neurychlí, jak je dmg pořád dostatek i bez něj a s unity je možné hrát mnohem agresivněji (takže jsem nakonec s unity o chlup rychlejší než s Convention ringem).
Na GR50+ už začíná mít solo smysl Convention ring i když v pásmu GR50-55 je to s unity hodně vyrovnané a nemám jednoznačný závěr jestli jsem rychlejší s unity nebo Convention ringem. Když už na GR50-55 convention ring, tak je to právě zajímavé s Molten Wildebeest's Gizzard, který umožní hrát pořád dost agresivně.
No super srovnání :) jinak poladil jsem trosku templáře dal jsem mu nove ringy. Snažím se mu vykostkovat TF a to v podstate 2x abych ho mohl hodit do kostky.. Jinak jsem ziskal průměrné wraps of clarity. Každopádně děkkuji za zájem!!

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Dark_Deamon » 16.10.2015, 17:50 hod.

Mlok: Myslím si, že časem půjde stejně Molten Wildebeest's Gizzard pryč, protože se jednoho dne dostaneš do fáze, kdy jakejkoliv hit bude znamenat Awareness, takže tento gem ztratí na významu. Člověk to pak musí zahrát bez jedinýho hitu. Proto třeba já používám Smoke Screen. Když už fakt vidím, že tu pecku dostanu, tak si hodím invisible mód :) Na druhou stranu se se SS nedá tak dobře dělat densita jako s Vaultem. Nevím jestli máš, ale pokud ne, tak nějakou dmg ztrácíš na další věci a tou je HF amulet. A na tvém quiver(u) a brnění ti z mého pohledu chybí Hatred Regen.

Mě furt vrtá hlavou, jaké je nejlepší kombo gemů za předpokladu používání Calamity. Rozhoduju se mezi:
Trapped + Zeis + Powerfull
Trapped + Zeis + Stricken
Trapped + Zeis + Iceblink

Naliim: Není potřeba citovat předchozí příspěvěk ;)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 16.10.2015, 20:20 hod.

S Moltenem ani na GR60 bez unity (což už hraju vždy s Convention ringem, jinak není dmg) nedostávám one hit kill (nebo proc awareness kdybych zrovna měl nahozenou) téměř od ničeho. To se stane až o dost lvl výše a tam se už stejně nedostanu.
Jakmile bych už musel hrát bez jediného hitu, tak to je konečná. To už pak musím hrát moc opatrně a tím jsem hrozně pomalej. A hrát agresivně a nedostat nikdy žádný hit, na to už nejsem dost dobrej.
Takhle s Moltenem hraju bez awareness, bez něj jsem už musel hrát s awareness a ztrácel jsem dost dmg za pasivku.

SS Vanishing Powder už hraju dlouho trvale současně s Vaultem. Přidá to více dmg než Bait the trap, jak můžu hrát agresivněji. Bez Vaultu to na GR60+ nejde vůbec. Pokud vaultem nedělám větší skupiny pro chvíli kdy mám na Conventionu fire, tak se to už nedá stíhat.
Jiné varianty SS žerou moc discipline a pak ztrácím moc dmg, jak nejsem pořád na full discipline (s Vanishing Powder jsem pořád na full discipline i když dost vaultuju).

Na HF samozřejmě ztrácím, ale ten solo nehodlám dělat. Moc stráveného času na vyrobení slušného. A roll může být jen o málo horší než současný amulet, aby to vyšlo lépe. A za tak dobrým rollem HF amuletu se honit nebudu.

Hatred Regen schválně nemám ani na brnění ani na quiveru. Podle mě (co jsem si otestoval) se pro mě a můj styl hry vůbec nevyplatí. 3 hatred/s navíc (za 2x roll hatred regen) je jen 180 hatred za minutu. A to máš to samé za 5,5s generování Focusem (to není ani 10% času a za nízkou toungess ztrácím opatrnou hrou mnohem více). Ještě možná na brnění by se o tom dalo uvažovat, ale na quiveru určitě ne, tam je ztráta 1000 vit. mnohem větší problém.
Hlavně ale ani na GR60 se nijak výrazně generováním hatred nezdržuju a vyšší tougness mi hodně pomůže s nutnou agresivní hrou.

Wudijo hraje s rollem hatred regen. pouze na brnění. On ale při hraní GR70 už je tak vysoko, že tam platí co jsi psal o one hit proc awareness a že musí zahrát bez chyby. Pak už je samozřejmě lepší mít hatred reg. když ten AR na brnění navíc stejně nic neřeší.
Je možné, že se to bude lámat už někde na GR64-65, ale jak jsem psal, tak vysoko se už ani nechystám. Možná si ještě odehraju GR60 na který mám ještě určitě (teď jsem po těch dvou předchozích DC už s téměř hotovým GR60 zkoušel jeden pokus s Moltenem a při průměrném rollu jsem to nedal o 10s, dobrý roll by byla pohodička). GR61-62 už se mi ani hrát nebude chtít. Na ty bych také ještě měl, ale už jen při hodně dobrém rollu a to mi nebaví zkoušet mnoho pokusů pořád dokola, zvláť po těch předchozích DC.
S DC ale třeba dnes zase dobré, dnes ani jednou DC, tak to snad vydrží.

A ty gemy hrozně záleží jestli solo nebo v partě. Solo podle mě je nutné s Calamitou hrát vždy Iceblink, jinak Trapped procuje málo a dmg jde dolu. Jakmile zkouším jiný gem než Iceblink (Trapped a Zeis hraju vždy), tak vždy dávám do kostky TF.
Calamita je relativně malé navýšení dmg jak je MfD aditivní s multishot dmg, Wolf, .... Ta nepřidá ani tolik, co 1/3 času funkčního Trapped gemu. A TF zajistí daleko větší navýšení procování Trapped gemu než 1/3 času.

Stricken na NS nemám k dispozici, takže není co řešit.

A Powerfull + TF v kostce x Iceblink + Calamita je poměrně vyrovnané. Obojí dá aditivních 20%. U elit vždy zajistíš s Iceblinkem téměř pořád i chill, takže 10% bonus ChC, což vyjde skoro stejně jako 15% do elit. Takže je to hlavně o srovnání co lépe procuje Trapped gem. A tam se to přesně nedá určit, mě přijde o trošku lepší Iceblink. TF zajistí celkově u většího množství mobů, ale často zase až se zpožděním. Iceblink u elit vždy spolehlivě hned a za občas chybějící proc u některých mobů, které netrefíš Focusem zase máš navíc někdy chill a tedy ChC bonus i u obyč mobů.

Powerfull + TF teď jedu na T10 a nízké GR. Tam se mi líbí, že pak Focus házím méně, jen držím těch každých 5s pro ringy a Wraps. Na vyších GR už stejně házet Focus musím kvůli těm 5s a jak to umírá pomaleji, tak to není už zbytečně (jen kvůli Iceblinku). Takže tam mi zase už vychází lépe Iceblink + Calamita (pokud teď zrovna nehraju Molten + TF).

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Dark_Deamon » 17.10.2015, 00:18 hod.

No jo, když já Vault a SS v jednom nehraju a sice proto, že mám v Cube Calamitu a jako skill jedu MfD - Mortar Enemy. Je to defacto jak Night Stalker :) Sice ne vždy tak super, protože se vše odvíjí od počtu mobů, ale i tak hodně pomůže s Hatred. A když do toho doplňuju Hatred přes quiver, armor a templáře, tak si i celkem slušně zastřílím :) Je pravda, že life mám hodně málo. Na HC nějakých 530k, takže to je víc než o hubu. Maximum mám zatím GR 55, ale to jen kvůli BS capu. V tom GR jsem procl jen 1x díky Butcherovi a jeho spear attacku. Tento hit je pro mě fakt oříšek, protože tomu snad není úhybu...ani se to nedá nijak vychytat :(
Na ty pořádný GR (solo) se chystám až na konec sezony. Počátečním cílem pro mě bude GR 60, ale rád bych to vytáhl aspoň na 64. Taky podle toho sbírám klíče do GR jak divej, protože očekávám, že těch runů bude moc a moc. Do té doby vlastně jen šetřím equip...
Každopádně Iceblink testnu. Tu 55 jsem vystřílel s Trapped + Zeis + Powerfull za 10 minut. Z toho 1 minutu jsem tvrdl ve městě s Awareness.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 17.10.2015, 06:35 hod.

Ty jsi určitě o něco lepší hráč než já, to vím z minulých výsledků s DH kdy jsi zkončil jen o 2 lvl GR níže a to jsi nedal jen těsně ten o 1 lvl níže a já tenkrát zkoušel poměrně dost pokusů lovit dobré GR (to už mi ale teď nebaví). Já bych na HC ten Tvůj výsledek nezahrál.
Tím se trochu liší strategie jak to hrajeme. To co Ty třeba zvládneš ještě zahrát, tak u mě už nemusí fungovat.

Příkladem je Mortal Enemy. To je určitě dobrá varianta v případě, že s ní dokážeš dobře zahrát. Mně to na GR60 už moc nejde (už se mi moc stává, že moba neoznačím nebo kvůli přílišné snaze vždy označit udělám jinou chybu). A na nižších GR to zase není potřeba. Proto tuhle variantu nehraju.

GR60 věřím, že dáš určitě. Na ty vyšší, to jsem pak zvědav. Podle GR55 se to moc posuzovat nedá, ono se to pak o více lvl výše zlomí a dojde k většímu zhoršení za každý lvl. Včera jsem ještě trochu navyšoval lvl Moltenu a dal si pro rychlé levelování gemu GR58. Dostal jsem pěkný roll a na pohodu pod 10 minut. Z testů GR60 bych ale řekl, že s tím rollem bych už třeba ani GR62 nedal (o kousek výše v pohodě, tedy GR60 určitě, GR61 možná, ale o hodně výše ani takhle dobrý roll mi stačit nebude).

Iceblink je dobrý i z hlediska defense, ještě znatelně lepší než TF v kostce.

Jsem si pro zajímavost teď počítal Tvůj HF amulet jak by mi vyšel. A je to hodně na hraně. Na dmg by vyšel +- nastejno. To co bych ztratil za roll, tak bych získal za Ambush. V případě, že zrovna hraju bez awareness a Ambush hraju i bez HF je to ještě horší. Tam je navýšení za další pasivku ještě o malinko menší. A k tomu bych ztratil trochu defense.
To jen přesnější příklad, proč se mi solo do HF amuletu nechce. Musel by být ještě výrazně lepší, aby to byl jasný přínos.

Kromě Iceblinku určitě testni TF v kostce (když nebudeš hrát zrovna Iceblink).

A ještě co se týká hatred reg. Tady máme jeden zásadní rozdíl ve výbavě. Mám 48% RCR na luku a ty jen 42% RCR. A to dělá hodně. Těch 6% na téhle jedné velké hodnotě navíc udělá ve výsledku více než jeden 8% samostatný roll navíc.
A ještě k tomu mám jeden roll 8% RCR na ramenou navíc. To už v součtu je obrovský rozdíl. Proto také mám menší potřebu hatred reg. na výbavě.
Tady vím, že hatred reg. na armoru vychází už o malinko lépe než samotný 8% RCR roll (konkrétně pro mojí situaci s tím kolik mám celkem RCR). Tedy mít na ramenou samé defense staty + hatred reg. na armoru by byla o malinko lepší varianta, ale takovou zatím nemám, takže nemůžu vyměnit (a ten rozdíl je stejně hodně malý).

U Iceblinku a TF ještě jde o to, že vždy hraju CtW, protože je multiplikativní. Tedy jde pak nejen o procování Trapped gemu, ale i pasivky. Když potřebuju vyhodit jednu pasivku na vysoké GR když zkouším hrát s awareness, tak vyhazuju Ambush a nechávám CtW.

andre3d
Quill Rat
Příspěvky:10
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:andre3d#2348

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od andre3d » 18.10.2015, 10:58 hod.

Ahoj trošku mimo téma momentálně jedu Natalyas ale láká mě UE myslíte že se posunu momentálně dám solo gr60 dík.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/andr ... o/27012782

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 19.10.2015, 12:15 hod.

Jestli s UE se dostaneš výše nebo ne, to předem nemůže nikdo vědět. Oba dva sety mají potenciál daleko vyšší než GR60. Ale samozřejmě je dané především tím, jak kdo s tím umí zahrát a je ochotný dlouho čekat na ten perfektní roll riftu třeba i včetně pylonů. Plus samozřejmě výbava a paragony také něco udělají.

Já konečně od pátku neměl časté DC, tak jsem udělal pár nových pokusů na GR60 a už mám konečně i úspěšný pokud (už bylo na čase po těch několika DC, co jsem dostal ve chvíli typu téměř mrtvý RG a času dost, kdy už bych to dal určitě).
Dále na to zase minimálně na nějaký čas kašlu, už to bude výše moc o mnoha pokusech o dobrý GR. I když jak jsem psal výše, tak s hodně dobrým rollem to půjde určitě ještě o kousek výše (s tím co umím zahrát).

A zpět k UE. Začal jsem jako kdysi si dlouhodobě psát časy na různých lvl GR pro srovnání různých variant. Pro relevantní srovnání je potřeba hodně pokusů, aby to eliminovalo různé dobré rolly GR. Dobrým indikátorem, že je pokusů už dostatek je to, že se průměrné časy na daný lvl GR pro stejnou výbavu hezky seřadí podle lvl GR. Tedy jinak řečeno, pokud se stane, že na nižším GR je ještě třeba těsně nižší průměrný čas než na o lvl vyšším GR, tak je pokusů málo a je třeba přidat.
Zatím ještě nemám pokusů kolik by bylo ideální, takže závěry některé jsou jen předběžné. Ale už se dostávám, že mi bude sedět ta kontrola seřazení dle lvl GR (ještě tam sem tam mám situaci typu, že o jedno nižší GR má o 2s horší průměrný čas než o jedno vyšší lvl, ale to pomalu mizí, jak přibývá počet pokusů).

Závěry ale nemusí platit obecně pro každého, protože každá varianta výbavy vyžaduje hrát trochu jinak a každému sedne lépe jiný styl a tedy může mít výsledky trochu odlišné. A pak se závěry srovnání různých variant liší pro různé lvl GR a každý to bude mít trochu jinak posunuté dle konkrétní výbavy a jak kdo dobře/špatně hraje.

Zatím jeden jednoznačný závěr pro GR50 solo:
Varianta Iceblink + Calamita v kostce jasně převálcovala variantu Powerfull + TF v kostce i variantu Powerfull + Calamita (ta vyšla těsně nejhůře). Vše pro použití s Unity. Tedy s unity už hraju pouze Iceblink.

Zatím nejasný závěr vyžadující více pokusů je mezi:
- Unity + Iceblink + Calamita
- Convention ring + Molten + TF
- Convention ring + Iceblink + Calamita
Dokud jsem si to nezačal přesně psát, tak jsem si myslel, že na GR50 bude už jasně lepší varianta s Convetion ringem, že už je to dostatečně vysoký lvl GR na využití Convention ringu (u GR45-47 jsem jasně rychlejší s variantou Unity + Iceblink + Calamita, Convention ring se tam využije ještě málo jak vše umírá dost rychle i bez něj).

Prozatimní výsledek je ale jen remíza, tedy stejný průměrný čas. A to pro variantu Convention + Molten. Convention + Iceblink je sice jasně nejlepší varianta na dmg, ale to už začínám umírat (samozřejmě ne vždy, ale při dlouhodobých speed GR vždy dělám někdy chyby) a průměrný čas tak byl jasně horší.
Vše hráno s +exp v helmě (tedy tak jak to dlouhodobě hrát chci na GR50; na výrazně vyšší GR pro upgrade gemů možná půjde do srovnání už + % life v helmě).

Testovat budu dále pro různé lvl GR (co zrovna testuje je dané jak náladou co se mi chce hrát, tak tím co se hodí zrovna na 1% upgrade gemů). Výše než GR50 se to někde musí zlomit, kde varianta Convention + Molten bude lepší, jak se prodlužuje čas u každé elitky (a hlavně RG, který je o dost rychlejší s Convention ringem už i na GR50, ale s unity to doženu agresivnější hrou během celého GR + neumírám vůbec) a bude tak lepší využití Convention ringu.

Tohle srovnání je o dlouhodobém hraní speed GR (i když otázka jestli jsou ještě speed, na GR50 jsem aktuálně kousek pod 5 minut průměrného času). Pro pokusy na max GR platí něco jiného. Tam nakonec vždy vyhraje varianta s maximum dmg až se jednou ten jeden pokus povede. V průměru by to ale samozřejmě byla bída, jak bude mnohem více neúspěšných pokusů.

Edit:
Už mám o něco více dat a výsledky se lehce posunuly:
- na GR50 už mi o chlup vede Convention ring + Molten + TF před variantou Unity + Iceblink + Calamita
- na GR51 už jasně vede Convention ring + Molten + TF před variantou Unity + Iceblink + Calamita (tedy na GR52+ už variantu s Unity hrát a testovat nebudu, tam se bude rozdíl už jen zvětšovat)
- na GR47 ještě jasně vede Unity + Iceblink + Calamita před variantou Convention ring + Molten + TF
- GR48 a GR49 nemám zatím data (jen pár prvních pokusů, což je na vyhodnocení k ničemu)

angerfist
Quill Rat
Příspěvky:4
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:angerfist#2698

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od angerfist » 20.10.2015, 10:27 hod.

zdar vospolok!
tiez by som potreboval radu ako pokorit GR 60.
59 davam s prehladom no neviem ci mam taku smolu na roll GR60 alebo je taky velky skok medzi 59 a 60.

Eqip este nie je uplne podla predstav no nemal by byt tak zasadny pre progres na 60GR
- torso a quiver bude s hatred reg
- focus, restraint a hellfire amulet nemam ancient cize to je cca - 700 dext.
- witching hour / hunters wrath mi pride zhruha narovnako (mozno HW malinko lepsie nakolko nemam zatial hatred reg na torse a quiveri)
- vymena convention of elements za unity mi pride ako velka strata dmg a od GR 60 ma skor oddialila ako posunula
ostatne by malo byt relativne OK

pasivky v podstate pouzivam tak ako aktualne su akurat namiesto Tactical Advantage davam na GR 55+ Ballistic.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ange ... o/65508487

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 20.10.2015, 11:21 hod.

Nepřijde mi, že by byl mezi GR59 a GR60 nějaký velký rozdíl. To spíš ve chvíli kdy se blížíš svojemu maximu, tak ten poslední lvl se vždy zdá jako větší skok i když není.

Hatred reg. to zase o tolik nezlepší i když budeš mít na obojem. Já mám GR60 odehraný a nemám hatred reg. ani na toulci ani na brnění.

Při variantě s Hunters wrath bych to určitě hrál s Night Stalker. Až pak vynikne navýšení ATS pro generátor, když generuje 11 hatred. S WH bych asi hrál Blood Vengeance (píšu asi, sice s WH hraju vždy Blood Vengeance, ale WH na pokusy na maximum nepoužívám, s WH už mám moc snadno one hit kille nebo one hit proc awareness a ve výsledku jsem tak pak vždy horší, protože nějakou tu chybu vždy udělám).
A pak platí co jsem psal dříve. To co získáš za 2 rolly hatred reg. (brnění + toulec) za minutu, tak nageneruješ Focusem za 5,5s (platí u mě, ale rozídly nebudou velké dle konkrétní výbavy a bodů z paragonu). A v tom je nutné také započítat, že vždy generuješ když na Convention ringu nemáš fire, takže v době s malou dmg.
Oproti tomu na toulci (ten co máš v profilu) teď nemáš 15% MS dmg a na helmě dalších 15% MS dmg také ne, což je reálná ztráta cca 20% dmg (není to celých 30% jak je MS dmg adivní s dalšími buffy).

Focus a Restraint mám možná ještě horší. Sice Focus je áčkový, ale oba ringy o něco horší CHD. A HF amulet nemám vůbec (ten tvůj už má dostatečně dobré staty, aby díky pasivce vyšel lépe než můj áčkový neHF amulet). To jen, že limitem určitě nebude výbava.

Unity jak píšeš, to není ta správná cesta. Dmg prostě už chybí. Convention je nutné použít.

Pak můžeš ještě zkusit Convention ring + Molten + TF. Aspoň tedy pro mě je to na GR60 příjemnější varianta. Ale neříkám, že jediná možná. Úspěšný pokus jsem zahrál s Convention ring + Molten + TF (tuhle variantu hraju ale bez awareness, takže dmg vyjde podobně) a dal bych úspěšný pokus častěji. S Convention ring + Iceblink + Calamita (to už musím hrát s awareness) jsem ale už dříve měl ty skoro úspěšné pokusy, kdy jsem dostal DC těsně před zabitím RG s dostatkem času. Tedy zahrát to pro mě jde s obojím.

Jak jsme tu probírali v předchozích příspěvcích, tak ale od určitého lvl GR je nutné jít cestou max dmg (a zahrát prostě perfektně a neumírat) a není možné použít Molten, jinak bude dmg chybět (a bez awareness už to také nepůjde, v situaci kdy bude cokoliv one hit kill už to nedá bez awareness asi nikdo, ani lepší hráči než já). To ale podle mě bude výrazně výše než GR60, zatím odhaduju, že někde kolem GR63-66.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Dark_Deamon » 20.10.2015, 16:23 hod.

Mlok: Měl bych na tebe dotaz...Někde jsem četl, že se na Discipline, co se týká dmg vztahuje diminishing returns. Pokud ano, nevíš, kolik to ke konci dělá? Mám totiž ancient quiver s 9 dis a non-a quiver s 12 dis. Oba mají 60% do double dmg MS. Ancient quiver mi papírově vychází o 3,5% na dmg líp, ale nějak si myslím, že jelikož má jen 9 dis, tak to nebude to pravý. Ostatní staty mají +/- stejné...ten rozdíl na dmg dělá dex.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Mlok » 20.10.2015, 19:57 hod.

Snadné spočítat. Budu počítat, že to bude 78 x 81 discipline (tedy luk i brnění 12 discipline).

78 discipline: 78 * 15 + 100 = 1270% dmg, tedy 12,7x base dmg
81 discipline: 81 * 15 + 100 = 1315% dmg, tedy 13,15x base dmg
13,15 / 12,7 = 1,0354, tedy 3 discipline navíc přidá 3,54% dmg.

Na dmg to tedy vyjde úplně stejně, takže brát ancient s méně discipline pro stejnou dmg a o chlup vyšší tougness.

Diminishing return bych to úplně nenazval. 3 discipline vždy přidá stejný bonus z base dmg (tedy vždy 3x 15% dmg). Někdo to označuje za diminishing return z důvodu, že je rozdíl jestli přidáš 3 při malém nebo větším základu discipline.

Kdybys třeba neměl na brnění ani na luku discipline a bylo to 57 x 54 discipline, tak to vyjde:
54 discipline: 54 * 15 + 100 = 910% dmg, tedy 9,1x base dmg
57 discipline: 57 * 15 + 100 = 955% dmg, tedy 9,55x base dmg
9,55 / 9,1 = 1,0495, tedy 3 discipline navíc přidá 4,95% dmg a už by bylo lepší použít ten s více discipline. Tedy byl by to větší nárůst než v tom reálném případě s více discipline (tedy s discipline na luku i brnění). V obou případech ale získáš 45% dmg navíc z base dmg.

Obtížně se počítá když se liší % double MS dmg, ale také to jde spočítat (tam ten výpočet komplikuje ještě Ambush).

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Dark_Deamon » 20.10.2015, 21:53 hod.

Díky za trochu matiky ;)

Uživatelský avatar
Dolfi77
Wraith
Příspěvky:176
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dolfi77#2259
Bydliště:Beroun

Re: DH 2.3 - UE S4

Příspěvek od Dolfi77 » 26.10.2015, 22:39 hod.

aloha Dh,muze mi nekdo popsat kde delam chybu : GR50 jen jednou,proste se dal nepohnu,snad nebude chyba v bow,pokousim se porad pres pretocit na A verzi...poradi nekdo prosim ????
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dolf ... o/67230431
Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“