Armor/Resist

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
peca77
Quill Rat
Příspěvky:27
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:peca77#2235
Armor/Resist

Příspěvek od peca77 » 27.05.2012, 11:40 hod.

Zdravím, na infernu jsou mobové Level 61+ takže jakej má armor a resisty účinek, když tam je pro 60 lvl obojí. Nebo to tam je jen blbě napsaný :?: :shock:

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Armor/Resist

Příspěvek od kojot » 27.05.2012, 11:47 hod.

Na moby s vyssim lvl je ta redukce mensi.
Obrázek

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Rakiii » 27.05.2012, 18:12 hod.

tj jasné ale pověz nám o kolik ..

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Armor/Resist

Příspěvek od kojot » 27.05.2012, 19:16 hod.

Rakii: Tak to nevím. Ale pokud to už někde není, tak se to jistě brzo objeví.

romulec123: https://eu.battle.net/account/management/download/
:D
Obrázek

Artii
Quill Rat
Příspěvky:37
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Artii#1984

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Artii » 30.05.2012, 11:14 hod.

Armor:

mlvl 61 = 62,79
mlvl 62 = 62,41
mlvl 63 = 62,03

Resists:

mlvl 61 = 57,75
mlvl 62 = 57,35
mlvl 63 = 56,96

Staci? :)

peca77
Quill Rat
Příspěvky:27
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:peca77#2235

Re: Armor/Resist

Příspěvek od peca77 » 31.05.2012, 14:24 hod.

Jo už jsem četl tvoje výpočty v jiným topicu, díky :)

PotulnyDruid
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Armor/Resist

Příspěvek od PotulnyDruid » 02.10.2015, 15:04 hod.

Prosím vás, mohl by mi někdo objasnit tuhle záhadnou matematiku Diabla?

Mám se svoji WD arcane/holy resist 1581 což podle hry znamená znížení dmg o 81,87%, používám set Zunimassa's Haunt. Za každého prcka mám tedy snížený dmg o 2%, když vyvolám Fetish Army (Head Hunters) tak se mi u toho samého resistu objeví roztomilá rovnice 81,87% + 14%, což by tedy mělo být snížení Dmg o 95,87%. To je stále ještě normální, v rámci matematiky. Ale pak vyběhnu, z pasivky Fetish Sycophants mi vyzkáče dalších 15 mrňousů a ejhle u resistu se dozvím úžasné 81,87 + 44%, ať počítám jak počítám tak mám podle toho snížený dmg o 125,87%!

Tak a mohl by mi někdo vysvětlit co to má znamenat? A proč stejně umírám jak moucha v mračnu biolitu, když podle tohodle by mě měli každým útokem spíš léčit o 25,87% :D

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Lemurman » 02.10.2015, 15:54 hod.

podlě mě se ti obdržená damage nejdřív zredukuje o resy a pak až o fetishe
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Mlok » 02.10.2015, 19:00 hod.

Přesně tak. Takže situace 81,87% + 44% je reálně obdržená dmg (1-0,8187)*(1-0,44)=0,101528. Tedy pořád dostáváš 10% dmg a výslednou redukci máš 90%.

PotulnyDruid
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Armor/Resist

Příspěvek od PotulnyDruid » 02.10.2015, 22:07 hod.

Takže jakékoli další zvyšování resistů nebo redukce dmg je tedy vlastně zbytečná? Jelikož 90% je trop?

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Lemurman » 02.10.2015, 22:13 hod.

ne
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Armor/Resist

Příspěvek od Mlok » 03.10.2015, 07:06 hod.

O jakém stropu to mluvíš, to jen zrovna vyšlo na 90%.

Když např. navýšíš resisty, aby to dalo třeba 88% a k tomu budeš mít + 44%, tak jsi na:
(1-0,88)*(1-0,44)=0,0672
Tzn. dostane3 6,7% dmg a výsledná redukce je 93,3%.

Tedy navyšování resistů, armoru a čehokoliv dalšího vždy má smysl. Jen se nikdy nemůžeš dostat na redukci celých 100%, ale přiblížit se tomu můžeš.

Vždy se jen jednotlivé redukce počítají až po sobě. Ještě názorněji na jiných číslech. První redukce bude 50%, druhá taky a třetí taky.
První zredukuje obdrženou dmg na polovinu. Druhá zredukuje tu polovinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je čtvrtina. A třetí redukce zredukuje tu čtvrtinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je obdržená dmg jedna osmina.

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“