Armor/Resist
Zdravím, na infernu jsou mobové Level 61+ takže jakej má armor a resisty účinek, když tam je pro 60 lvl obojí. Nebo to tam je jen blbě napsaný
Re: Armor/Resist
Rakii: Tak to nevím. Ale pokud to už někde není, tak se to jistě brzo objeví.
romulec123: https://eu.battle.net/account/management/download/
romulec123: https://eu.battle.net/account/management/download/
Re: Armor/Resist
Armor:
mlvl 61 = 62,79
mlvl 62 = 62,41
mlvl 63 = 62,03
Resists:
mlvl 61 = 57,75
mlvl 62 = 57,35
mlvl 63 = 56,96
Staci?
mlvl 61 = 62,79
mlvl 62 = 62,41
mlvl 63 = 62,03
Resists:
mlvl 61 = 57,75
mlvl 62 = 57,35
mlvl 63 = 56,96
Staci?
Re: Armor/Resist
Jo už jsem četl tvoje výpočty v jiným topicu, díky
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Armor/Resist
Prosím vás, mohl by mi někdo objasnit tuhle záhadnou matematiku Diabla?
Mám se svoji WD arcane/holy resist 1581 což podle hry znamená znížení dmg o 81,87%, používám set Zunimassa's Haunt. Za každého prcka mám tedy snížený dmg o 2%, když vyvolám Fetish Army (Head Hunters) tak se mi u toho samého resistu objeví roztomilá rovnice 81,87% + 14%, což by tedy mělo být snížení Dmg o 95,87%. To je stále ještě normální, v rámci matematiky. Ale pak vyběhnu, z pasivky Fetish Sycophants mi vyzkáče dalších 15 mrňousů a ejhle u resistu se dozvím úžasné 81,87 + 44%, ať počítám jak počítám tak mám podle toho snížený dmg o 125,87%!
Tak a mohl by mi někdo vysvětlit co to má znamenat? A proč stejně umírám jak moucha v mračnu biolitu, když podle tohodle by mě měli každým útokem spíš léčit o 25,87%
Mám se svoji WD arcane/holy resist 1581 což podle hry znamená znížení dmg o 81,87%, používám set Zunimassa's Haunt. Za každého prcka mám tedy snížený dmg o 2%, když vyvolám Fetish Army (Head Hunters) tak se mi u toho samého resistu objeví roztomilá rovnice 81,87% + 14%, což by tedy mělo být snížení Dmg o 95,87%. To je stále ještě normální, v rámci matematiky. Ale pak vyběhnu, z pasivky Fetish Sycophants mi vyzkáče dalších 15 mrňousů a ejhle u resistu se dozvím úžasné 81,87 + 44%, ať počítám jak počítám tak mám podle toho snížený dmg o 125,87%!
Tak a mohl by mi někdo vysvětlit co to má znamenat? A proč stejně umírám jak moucha v mračnu biolitu, když podle tohodle by mě měli každým útokem spíš léčit o 25,87%
Re: Armor/Resist
Přesně tak. Takže situace 81,87% + 44% je reálně obdržená dmg (1-0,8187)*(1-0,44)=0,101528. Tedy pořád dostáváš 10% dmg a výslednou redukci máš 90%.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Armor/Resist
Takže jakékoli další zvyšování resistů nebo redukce dmg je tedy vlastně zbytečná? Jelikož 90% je trop?
Re: Armor/Resist
O jakém stropu to mluvíš, to jen zrovna vyšlo na 90%.
Když např. navýšíš resisty, aby to dalo třeba 88% a k tomu budeš mít + 44%, tak jsi na:
(1-0,88)*(1-0,44)=0,0672
Tzn. dostane3 6,7% dmg a výsledná redukce je 93,3%.
Tedy navyšování resistů, armoru a čehokoliv dalšího vždy má smysl. Jen se nikdy nemůžeš dostat na redukci celých 100%, ale přiblížit se tomu můžeš.
Vždy se jen jednotlivé redukce počítají až po sobě. Ještě názorněji na jiných číslech. První redukce bude 50%, druhá taky a třetí taky.
První zredukuje obdrženou dmg na polovinu. Druhá zredukuje tu polovinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je čtvrtina. A třetí redukce zredukuje tu čtvrtinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je obdržená dmg jedna osmina.
Když např. navýšíš resisty, aby to dalo třeba 88% a k tomu budeš mít + 44%, tak jsi na:
(1-0,88)*(1-0,44)=0,0672
Tzn. dostane3 6,7% dmg a výsledná redukce je 93,3%.
Tedy navyšování resistů, armoru a čehokoliv dalšího vždy má smysl. Jen se nikdy nemůžeš dostat na redukci celých 100%, ale přiblížit se tomu můžeš.
Vždy se jen jednotlivé redukce počítají až po sobě. Ještě názorněji na jiných číslech. První redukce bude 50%, druhá taky a třetí taky.
První zredukuje obdrženou dmg na polovinu. Druhá zredukuje tu polovinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je čtvrtina. A třetí redukce zredukuje tu čtvrtinu dmg zase na polovinu, tzn. výsledek je obdržená dmg jedna osmina.