Is Alive - Omega
Moderátor:Dark_Deamon
I když opožděně... děkuju za reakci
Píšu proto, že mám hotovou novou verzi... a ta už by konečně! měla opravovat tu hnusnou chybu, která způsobuje pád hry po vybrání postavy. Stahujte jako obvykle z mého podpisu
Já si jdu zapařit klasiku, rozjíždím nový HC příběh... tak se máte na co těšit
Přeju příjemné hraní
Píšu proto, že mám hotovou novou verzi... a ta už by konečně! měla opravovat tu hnusnou chybu, která způsobuje pád hry po vybrání postavy. Stahujte jako obvykle z mého podpisu
Já si jdu zapařit klasiku, rozjíždím nový HC příběh... tak se máte na co těšit
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Omega
Před pár dny jsem vydal novou verzi, na které jsem průběžně dělal od ledna. Vytvořil jsem nový loadovací obrázek (takže víte, že hrajete Is Alive ), zároveň jsem vytvořil novou hudbu pro menu (víceméně jsem jen střihnul Codu, která je v D2 soundtracku, ale není použita ve hře - alespoň co já vím)
Zároveň jsem zkontroloval všechny dropy, pár jsem jich upravil a zavedl jednotný systém dropu questových itemů a boss scrollů.
Nyní jsou šance následující (pro všechny bosse, kteří můžou dropnout questový předmět nebo boss scroll):
Normal difficulty - 28% quest item | 7% boss scroll
Nightmare difficulty - 14% quest item | 3,5% boss scroll
Hell difficulty - 7% quest item | 1,75% boss scroll
Zároveň jsem zveřejnil seznam bossů, kteří dropují boss scrolly (sloužící k výrobě jedněch z nejsilnějších předmětů). Pokud si o tom chcete přečíst víc a nevadí vám angličtina, pokračujte zde: http://www.moddb.com/mods/is-alive/feat ... and-bosses
Mod stahujte zde, nebo z mého podpisu.
Přeju příjené hraní
Zároveň jsem zkontroloval všechny dropy, pár jsem jich upravil a zavedl jednotný systém dropu questových itemů a boss scrollů.
Nyní jsou šance následující (pro všechny bosse, kteří můžou dropnout questový předmět nebo boss scroll):
Normal difficulty - 28% quest item | 7% boss scroll
Nightmare difficulty - 14% quest item | 3,5% boss scroll
Hell difficulty - 7% quest item | 1,75% boss scroll
Zároveň jsem zveřejnil seznam bossů, kteří dropují boss scrolly (sloužící k výrobě jedněch z nejsilnějších předmětů). Pokud si o tom chcete přečíst víc a nevadí vám angličtina, pokračujte zde: http://www.moddb.com/mods/is-alive/feat ... and-bosses
Mod stahujte zde, nebo z mého podpisu.
Přeju příjené hraní
Re: Is Alive - Omega
Jak jsem slíbil, trochu se rozepíšu ohledně plánovaného end-game obsahu...
Je jasné, že nechci jít cestou Avalonu nebo Zy-Elu, tzn. cestou nových setů, unikátů atd...
Místo toho jdu cestou vanilly. End-game ve vanille máme víceméně řešený alvl 85 lokacemi a bossy (act, superunikátní...). Aktuálně je v modu možnost chodit do Hell Realmu, kde jsou velmi silná monstra a bossové. V prvních osmi patrech se pohybujeme v alvl 86, posledních 8 pater je alvl 87. Osmice bossů (v patrech 12 a 16) mají level 90. To by stačilo, nicméně já chci dát hráči větší možnost volby. Proto tvořím nové lokace, které jsou mimochodem propracovanější než Hell Realm. Co tím myslím?
Celkem jich bude 9 (alespoň v základní verzi). Společné mají to, že budou poměrně rozsáhlé (většinou bitevní pole), alvl 88, a jejich unikátní a champion monstra mají šanci na drop speciálního portal scrollu, vedoucího do speciální lokace s bossem (velikostí zhruba Haphestova kovárna - samozřejmě ohraničená). Tito bossové budou mít level 95, budou tedy celkem nebezpeční a odolní, ale odměny budou stát za to. Těchto devět lokací se však od sebe bude lišit. Prvních pět bude elementových. V každé bude skladba monster taková, aby se imunita na jeden element objevit nikdy nemohla (v jedné tak nenarazíte na monstrum imunní na fire, v druhé na cold...). A boss této lokace (přesněji řečeno boss, ke kterému se dostanete portálem, který otevře svitek, který dropujou monstra dané lokace) bude náchylný na onen element (odolnost -50%) a naprosto imunní vůči jinému. Jde tedy o klasický scénář superbossů na hellu (Gremak a spol.), kdy každý má jednu silnou stránku (imunitu) a jednu slabinu.
Abych to uvedl na příkladu... mějme lokaci Cursed Wilderness. Žádné monstrum v této lokaci není imunní vůči jedům (poison). Unikátní a champion monstra dropují scroll, který umí otevřít portál do lokace s bossem, který je zranitelný vůči jedu (-50%), ale imunní vůči fyzickému poškození. Půjde tedy o lokaci vyhledávanou např. poison necrem, rabies druidem nebo třeba plague amazonkou.
To bychom měli pět lokací z devíti - oblasti elementů. Další čtyři lokace jsou opět něčím charakteristické. V první z nich jsou pouze undead monstra (ideální lokace pro FoHera, sanctuary paladina, nebo kohokoliv se správným equipem zaměřeným proti undead mostrům), ve druhé zas pouze demoni (se správným equipem jistě zajímavá lokace), ve třetí zas velké množství spíše slabších monster (něco pro plošné skilly) a ve čtvrté naopak menší množství tužších monster (něco pro single target skilly). Rovněž monstra dané lokace dropují portal scroll vedoucí do arény s bossem.
A aby toho ještě nebylo málo, monstra výše zmíněných lokací budou mít speciální dropy. Zatímco jeden druh monster bude mít vyšší šanci na drop unikátů, druhé bude více dropovat setové předměty. Další bude dropovat spíše bílé a socketované věci, další zase runy. Další gemy, další zase goldy. A další misc předměty (prsteny, amulety, charmy, jewely...). Základ budou mít všechna monstra stejný (tzn každé může dropnout všechno), ale zároveň bude mít každé z nich svou specializaci
Tuto specializaci však nehodlám promítnout do rozdílu mezi lokacemi - chci, aby v každé z oněch devíti lokací byl víceméně stejný drop.
Osobně si myslím, že to je dobrý koncept a už ze samotného nápadu jsem nadšený. Postupně ho realizuji, ale s trochou štěstí si myslím, že to do konce září stihnu. Pokud ano, pak vydám plnohodnotný mod, tedy plnou verzi. Snad bude výsledek stát za to
Máte nějaké komentáře, připomínky, dotazy, vlastní návrhy? Sem s nimi
Přeju vám všem příjemné hraní
Je jasné, že nechci jít cestou Avalonu nebo Zy-Elu, tzn. cestou nových setů, unikátů atd...
Místo toho jdu cestou vanilly. End-game ve vanille máme víceméně řešený alvl 85 lokacemi a bossy (act, superunikátní...). Aktuálně je v modu možnost chodit do Hell Realmu, kde jsou velmi silná monstra a bossové. V prvních osmi patrech se pohybujeme v alvl 86, posledních 8 pater je alvl 87. Osmice bossů (v patrech 12 a 16) mají level 90. To by stačilo, nicméně já chci dát hráči větší možnost volby. Proto tvořím nové lokace, které jsou mimochodem propracovanější než Hell Realm. Co tím myslím?
Celkem jich bude 9 (alespoň v základní verzi). Společné mají to, že budou poměrně rozsáhlé (většinou bitevní pole), alvl 88, a jejich unikátní a champion monstra mají šanci na drop speciálního portal scrollu, vedoucího do speciální lokace s bossem (velikostí zhruba Haphestova kovárna - samozřejmě ohraničená). Tito bossové budou mít level 95, budou tedy celkem nebezpeční a odolní, ale odměny budou stát za to. Těchto devět lokací se však od sebe bude lišit. Prvních pět bude elementových. V každé bude skladba monster taková, aby se imunita na jeden element objevit nikdy nemohla (v jedné tak nenarazíte na monstrum imunní na fire, v druhé na cold...). A boss této lokace (přesněji řečeno boss, ke kterému se dostanete portálem, který otevře svitek, který dropujou monstra dané lokace) bude náchylný na onen element (odolnost -50%) a naprosto imunní vůči jinému. Jde tedy o klasický scénář superbossů na hellu (Gremak a spol.), kdy každý má jednu silnou stránku (imunitu) a jednu slabinu.
Abych to uvedl na příkladu... mějme lokaci Cursed Wilderness. Žádné monstrum v této lokaci není imunní vůči jedům (poison). Unikátní a champion monstra dropují scroll, který umí otevřít portál do lokace s bossem, který je zranitelný vůči jedu (-50%), ale imunní vůči fyzickému poškození. Půjde tedy o lokaci vyhledávanou např. poison necrem, rabies druidem nebo třeba plague amazonkou.
To bychom měli pět lokací z devíti - oblasti elementů. Další čtyři lokace jsou opět něčím charakteristické. V první z nich jsou pouze undead monstra (ideální lokace pro FoHera, sanctuary paladina, nebo kohokoliv se správným equipem zaměřeným proti undead mostrům), ve druhé zas pouze demoni (se správným equipem jistě zajímavá lokace), ve třetí zas velké množství spíše slabších monster (něco pro plošné skilly) a ve čtvrté naopak menší množství tužších monster (něco pro single target skilly). Rovněž monstra dané lokace dropují portal scroll vedoucí do arény s bossem.
A aby toho ještě nebylo málo, monstra výše zmíněných lokací budou mít speciální dropy. Zatímco jeden druh monster bude mít vyšší šanci na drop unikátů, druhé bude více dropovat setové předměty. Další bude dropovat spíše bílé a socketované věci, další zase runy. Další gemy, další zase goldy. A další misc předměty (prsteny, amulety, charmy, jewely...). Základ budou mít všechna monstra stejný (tzn každé může dropnout všechno), ale zároveň bude mít každé z nich svou specializaci
Tuto specializaci však nehodlám promítnout do rozdílu mezi lokacemi - chci, aby v každé z oněch devíti lokací byl víceméně stejný drop.
Osobně si myslím, že to je dobrý koncept a už ze samotného nápadu jsem nadšený. Postupně ho realizuji, ale s trochou štěstí si myslím, že to do konce září stihnu. Pokud ano, pak vydám plnohodnotný mod, tedy plnou verzi. Snad bude výsledek stát za to
Máte nějaké komentáře, připomínky, dotazy, vlastní návrhy? Sem s nimi
Přeju vám všem příjemné hraní
Re: Is Alive - Omega
Postupuju, už mám hotovou třetinu map (6 z 18). Pokud budu postupovat stejně rychle jako poslední dny, do dvou týdnů bych měl mít hotovou plnou verzi
Re: Is Alive - Omega
Ahoj, prosim ťa,nemáš nejaký on line manual, čo všetko obsahuje tvoj mod?Ďakujem!
Re: Is Alive - Omega
Ahoj,
všechno asi ne, ale zde je toho většina: http://www.moddb.com/mods/is-alive
Můžeš se tam podívat na screeny, videa, články (articles)...
Jinak ve stručnosti - nová monstra, noví bossové, nové lokace, nové kvality gemů, gemová slova, nový systém craftingu, nové questy a mnoho dalšího
všechno asi ne, ale zde je toho většina: http://www.moddb.com/mods/is-alive
Můžeš se tam podívat na screeny, videa, články (articles)...
Jinak ve stručnosti - nová monstra, noví bossové, nové lokace, nové kvality gemů, gemová slova, nový systém craftingu, nové questy a mnoho dalšího
Re: Is Alive - Omega
Tak, nový end-game mám dokončený. Všechny lokace, monstra, dropy. Ještě ladím poslední maličkosti, testuju...
Potvrzuji tedy datum 27.9.2015 (tato neděle) jako datum vydání plné verze modu! Po třech letech vývoje je to konečně tady
Do té doby vám všem přeju příjemné hraní
Potvrzuji tedy datum 27.9.2015 (tato neděle) jako datum vydání plné verze modu! Po třech letech vývoje je to konečně tady
Do té doby vám všem přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Omega
Pokud jste nenáviděli souly, tak tady je budete nenávidět ještě víc... přeci jen na lvlu 88 je to celkem masakr. Ale abyste neřekli (resp. nechcípli hned), nastavil jsem jejich střelám třetinovou rychlost. Takže počítejte s manévrováním. Max resy jsou samozřejmostí. Jinak ty end-game lokace jsou docela brutální, i když jsem monstrům žádné nové vlastnosti nepřidal, "pouze" jsem jim nastavil level na 88 a zvýšil agresivitu. Závěreční bossové jsou většinou v klídku oproti nějakým hnusným bosspackům. Nicméně abyste se k nim dostali, bosspacky budete muset zabíjet
Nový end-game je dost těžký, ale ne tak moc, aby se to nedalo. Však odměny v podobě hezkých XP a dropů stojí za to
Nový end-game je dost těžký, ale ne tak moc, aby se to nedalo. Však odměny v podobě hezkých XP a dropů stojí za to
Re: Is Alive - Omega
Malá ochutnávka...
Cursed Jungle
Ráj pro melee chary, všude samé stromy, klády, taková hra na schovku
Cursed Sanctuary
Zasloužená odměna!
Cursed Plains
Všechny bosspacky se vyplatí zabíjet. Můžou dropnou Portal Scrolly vedou do lokace s bossem.
Jedna z devíti lokací s bossem
Cursed Realm
Známé prostředí z 5. aktu. Skvělé pro tento typ lokací
Už zítra bude plná verze!
Do té doby vám přeju příjemné hraní
Cursed Jungle
Ráj pro melee chary, všude samé stromy, klády, taková hra na schovku
Cursed Sanctuary
Zasloužená odměna!
Cursed Plains
Všechny bosspacky se vyplatí zabíjet. Můžou dropnou Portal Scrolly vedou do lokace s bossem.
Jedna z devíti lokací s bossem
Cursed Realm
Známé prostředí z 5. aktu. Skvělé pro tento typ lokací
Už zítra bude plná verze!
Do té doby vám přeju příjemné hraní