Jasně, je to spirála. Damage, expy, výška Gr (= délka...ehm..). Jediná výtka k tvé úvaze:Dava_C píše:Já vím jak to chodí. Takhle se o tom ale nedá přemýšlet, to to nemusí člověk vůbec hrát a furt čekat. Každou eru je taková inflace, že se to dá pokládat za wipe. Problém je v tom, že kdo má teď PL 2000, tak po wipu bude mít zase nejvíce. Za tři roky jsem udělal PL 989 a to se držím furt v první pětistovce a teď jsem jen za S3 cca 4 měsíce udělal PL 1100+. Příští eru budou mít top hráči PL 3000+ (na Season) a nůžky mezi nimi a průměrňáky a casual hráči se ještě více otevřou. PL je naprosto zásadní pro hru, bavíme se tu klidně o 30%-50% damage oproti full Ancient geared charu s nízkým PL a do budoucna bude ještě důležitější. Taková parta s velkým PL (damage) pak bude expit ještě rychleji a ještě rychleji bude získávat další damage (navíc xp po PL 2000 přestává scalovat - pokud to neni bug). Je to uzavřený kruh.
Vajet na season začal od nuly, tedy naprostý wipe a teď má 3,6x více xp než já za 3,5 roku každodenního hraní. Wipe by ničemu nepomohl, ublížil by obyč hráčům, stejně tak v případě 1200% xp bonus, nolifeři by toho využili a utekli by obyč hráčům ještě více. Proto jsou názory typu Sonic1SVK/Sarevok dost najivní.
Nikdo nikam nikomu neutíká, nikdo nikoho nemusí dohánět, každý si hraje na svým. Není PvP, kde by vadily rozdíly, takže je jedno, jestli Franta má paragon 3000 a Oldřich 500.