2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Odpovědět
Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 23.03.2015, 14:02 hod.

Zatím to tak vypadá. Ovšem šlo mi hlavně o vyvrácení dezinformací od Zahrona ohledně SSS+SWK a SWK klonu.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od firdecek » 23.03.2015, 14:10 hod.

Já doufám, že blizz vyslyší tu zpětnou vazbu, co je na ofic PTR feedback fóru, kde má na Rainment stejný názor spousta lidí. Jediné, co je dobře udělané, je 2 set Rainment bonus, ten je super. monkové by se měli zpátky vrátit k používání spirit generátorů a ne k zneužívání defensivních abilit k útoku..

zahron
Wraith
Příspěvky:129
BattleTag:zahron#2939

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od zahron » 23.03.2015, 19:44 hod.

Seton - prakticky jsi jen dopsal co všechno už vím, akorát jsem to zapomněl napsat, navíc jsem myslel že s tak základními fakty už jsou všichni obeznámeni, přeci jenom PTR už je tady trochu dýl :lol:

taky jsem se špatně vyjádřil - počítal jsem s tím že to každýmu dojde, že taunt coil bude dávat vaše největší elemental dmg ikdyž je runa holy :D


a ohledně Rainmentu se vyjádřili i ostatní - je to prostě nudnej playstyle a já prostě nebudu hrát nějáký ping pong, celý set je prostě :
firdecek píše:Prostě mašinka...dashing strike prostě nesmí být nikdy hlavní damage dealer, od toho jsou tu jiné skilly - SSS, zvon, lashing tail kick, EP atd...je to celé postavené na palici..
a ohledně toho bonusu u SWK na ally jsem se taky vyjádřil :

protože nedávájí stejný dmg jako TY s hlavní postavou, sice na ně FUNGUJE GEM A TASKER, ale to je prakticky k hovnu takže

:D
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 23.03.2015, 22:30 hod.

V pohodě, asi jsem si to v textu pospojoval jinak :)
První verze Rainmentu byla na generátory vynikající a zabavnější, to je fakt, taky sem to psal, ale tak snad se dá ten pinpong ukočírovat :D já zkoušel na PTR i kraťoučký DS v jedné bandě a pak přesun k druhé namísto skákání z rohu do rohu :) taky to jde.
Ještě všichni uvidíme na Live, úpravy čísel na poslední chvílu, to je jejich :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od WulFgaR77 » 25.03.2015, 13:39 hod.

......... a my na HC halt budeme záchvatovat broken broken BROKEN promise a unity no :roll: ..... tu 50tku s tim prostě nějak dáš

Obrázek

exofus
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od exofus » 27.03.2015, 06:35 hod.

Super screen presne tak to chci jet juhuuu jen kalhoty depth diggers a bracery by bodly ty spirit quardians nebo jak se jsmenujou - ty ce redukujou income.dmg 30-40% a balada

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 27.03.2015, 09:35 hod.

Však ty brancery na to screenu jsou pokud se nepletu ;). A DD gatě jsou špatné, full rainment bez RoRG vychází daleko líp než RoRG+DD+5ks rainment ;) zvlášť po nerfu 2p bonusu.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.03.2015, 09:54 hod.

nepleteš se, jsou to spirit guards
takto je to zamýšleno na Season HC (nonS pojedou asi Reapers) a díky broken promise se ta toughness dá zahnat až za 500M (s unity je to prakticky 1bil) - částečně jeto nahoněný dodge přes mantru a dash (cold)
Season SC pak z logiky věci pojede Focus+Restraint

no když to tak člověk vidí, tak to možná celý ještě ponerfujou - dash monk bude v tomto stavu příliš silnej oproti ostatním - tak GR55-57 ? cca

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od maja » 27.03.2015, 12:00 hod.

jak to čtu, Rainment set je výhodnější než Innas set i SWK set ?, případná kombinace s rorg je tedy k h***u?

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 27.03.2015, 12:46 hod.

Rainment bude určitě TOP, kombinovat to nemá cenu, protože:
1. Se SWK je kombinace zbytečná, tyto sety se nijak nedoplňují ani netěží jeden z druhého skrz bonusy.
2. s Innou by to šlo, ale efektivita žádná, ztráta setu F/R kvůli RoRG je moc citelná a když Inna, tak s Crudest botama, což zase nenakombinuješ s Rainmentem. Popřípadě Unity/SoJ nebo Unity/Oculus bude taky lepší než s Innou a RoRG.
3.Když už RoRG+Rainment tak stejně vyjde líp nasadit Cindercoat (RCR na DS + %Fire skills) tím pádem mít RoRG+Cinder+Rainment nebo RoRG+DD+Rainment což je ovšem asi nejhorší varianta pro RoRG+Rainment.

Můžu docela s jistotou říct, že Monk v 2.2 live bude takto (pokud nic rapidně nezmění, ale to už asi nehrozí):
1. Full Rainment s FD nebo Furnací
2. SWK/Inna hybrid
3. Full SWK (upravené verze dnešního live)
4. Inna
Docela mě štvě, že se Inna takhle nepovedla :(. Třeba s ní ještě něco udělají, ale pochybuju :(. Krásný využití dostane v speeed runech v partě, ale pouze v partě. Tam to vypadá na Inna+Crudest boty+Madstone (bohužel musí být Inna daibo :( ) a rozdání SSS všemu na obrazovce aby to následně zbytek party odpálil :), což vůbec není špatnej "playstyle" a jednoho takovýho do party určitě udělám :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od maja » 27.03.2015, 13:03 hod.

jako vždy si Sete nezklamal a stručně - výstižně vysvětlil, díky, vypadá to, že bych dal dohromady Rainment set/daibo (A)/furnanci (A), která se celkem povedla a zatím není využitá, jen tápu co nasadit colt/light/holy, to ale ještě uvidím podle Soje

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.03.2015, 13:18 hod.

SoJ se momentálně nehraje - jede se Focus+Restraint kvůli vysokým bonusům a to jak spirit generátorům tak spenderům - oboje stejně potřebuješ na RoTS set.
Varianta unity+broken promis je úlitba na HC, kvůli výdrži na vysokých GR, dá se to hrát, ikdyž ten interní cooldown (který blizz ještě nevysvětlil) je opravdu otřesný.

Jinak jsem se zatím povětšinou setkal s cold dash verzí, protože opět 40pct. dodge je na vysokých GR vítaná varianta.

BTW. to blokování 6p setů jiných lego např. na SSS mi přijde opravdu nešťastný :{

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od maja » 27.03.2015, 13:26 hod.

hmm, díky za info, Focus+Restraint sem nějak vypustil, PTR nejedu tak jsem vděčný za novinky, díky.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 27.03.2015, 13:40 hod.

Díky, díky :) vlídné slovo potěší :).
(EDIT v průběhu psaní) : O kombinaci F/R jsem psal, to je nej prsten kombinace. Se SoJ pak:
S elementem to asi bude taky jednoznačný, takže následně ;) :
Elementy pro Rainment jsou prakticky jen 2, popřípadě 3.
1. Fire: Hlavní výhody jsou RCR + %Fire s použitím Cinderu a runa Radiance u DS která boostuje AS pro rychlejší generování Spiritu. DS bude stát 75!! Spirit což je prostě hodně na hlavní útočný skill, takže Fire varianta (RCR+Radiance AS) bude mít dost smysl :). Navíc WotHF má ve Fire variantě také boost AS, takže společně s FD naprosto pecka :).
2. Cold: Hlavní výhoda je v runě Blinding Speed, která přidá 40% dodge na 4sec. Cold varianta bude minimálně stejně používaná jako Fire, možná i víc, protože 40% dodge je moc pěkný bonus pro životaschopnost. WotHF s runou Windforce Flurry taký není úplně marný, takže tenhle setup určitě uvidíme na vyšších GR ;).
3. Holy: Tady opravdu nevím. Používat se asi nebude, ale rád bych z toho vytáhl co nejvíc prostě a jednoduše kvůli Mirinae gemu :). Holy DS nám nic nedá což je špatné a jediný + je právě ta Mirina a WotHF s Blazing Fists na nejlepší proc gemů a FD daiba. Osobně ybch tento element uvítal všema deseti (nostalgie starého Holy Mirinae FD :ú) ), ale obavám se (a docela právem) že pro tento setup budou hratelné jen SpeedGR a T6.

Tím se plynule dostávám ke slabinám Rainmentu.
Hlavní průser vidím v "papírovosti" setu. DS postrádá jakýkoliv CC !! což je dost znát na vyšších GR :(. Regenerační gem asi bude nutnost na úkor maxování DMG.
Další "průser" je v použitelnosti run u DS. Prakticky JEN 2 runy budou použitelné. Fire runa skrz RCR a AS a Cold runa skrz Dodge. Nic jiného se použít efektivně nedá :(.
Holy dává +%MS :D. na co? už teď přeletím celý Sanctuary jen s DS.
Lightning zvýší počet charge na 3 :D. Směšný s nasazeným Rainmentem...charge jsou k ničemu.
Physical má bonus na dmg, ten ovšem s Rainmentem nespolupracuje, takže opět k ničemu :(.

Slovníček:
FD - Flying dragon (daibo)
RCR - Resource cost reduction
DS - Dashing strike
WotHF - Way of the hundered fist (i když se název může jevit jako titul Porno filmu, jedná se o primární skill ;) )
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.03.2015, 14:00 hod.

:green: :green: :green: WotHF - tak takhle jsem o tom nikdy nepřemýšlel, ale hodně jsi mě tím pobavil - karma +1

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 27.03.2015, 14:08 hod.

:D napadlo mě to v průběhu psaní :D, to víš no, pátek na krku, člověk už se vidí v knajpě a v hlavě pičičinky :D.
Btw runa "Fist of fury" tomu nasazuje korunu ;) :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

exofus
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od exofus » 28.03.2015, 07:12 hod.

Takže bando musíte mi to vysvětlit ještě jednou ale jako pro lumku :D
proč je kombinace rorg plus DD špatná ? Že rorg je jako ring celkem na ho*no a jiný ring může na jeho místě udělat mnohem víc ?
Nejsem na PTR tak nevím co tam mate za ringy, kdyžtak se poraďte které ringy budou top, teďka jedu rorg+soj ale tady se zas píše že soj se už dávno nepoužívá :(

dale pak otázka - papírovost buildu ? Vždyť se můžu odportit kdykoli půjde do tuhého ? třeba bych vyzkoušel simplicity s 2% healem prvně než šutr na hp\sek , vlastně mi příjde že pokud tě někdo ne1hitne tak je toho monka strašně težké zabít, právě kvůli tomu escape mechanismu, mám 350 spiritu - 4 porty do zabezpečené oblasti a hotovo.

šutry počítám, googok,BotT,a smite
Vůbec nechápu strátu CC - jestli je tím myšleno Crowd Control vždyť ten skill tohle přece nikdy nemohl dělat, a jestli jo tak jestli by jste mi mohli vysvětlit JAK. teďkom mě ještě napadlo že bych mohl obětovat FD a dát tam inna daibo+inna pásek a mám + 100% ally bonus a mantra bonus to by už třeba s dodgem nebo rezistama zas takový papír nebyl co ?
taky nevím proč physical runa nespolupracuje s rainmentem - v rainmentu není specifikovaný element takže když dám physical tak se nic nestane ne ? Jako zbytečná mi příjde v tomto případě runa na MS a na charge

díky za info možná se ptám na prkotitny a nebo mi to poránu nechytá

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od Seton » 29.03.2015, 10:25 hod.

exofus píše:proč je kombinace rorg plus DD špatná ? Že rorg je jako ring celkem na ho*no a jiný ring může na jeho místě udělat mnohem víc ?
Asi tak, kombinace Focus/Restraint je mnohem lepší. Po tom, co nerfli 2p bonus už budou generátory zase primárně jako dobíječ Spiritu a spouštěč Rainment bonusu, ale né jako hlavní zdroj DMG. Proto raději přes prsteny boostovat dmg DS a né přes DD jen dmg generátorů. ;)
exofus píše:dale pak otázka - papírovost buildu ? Vždyť se můžu odportit kdykoli půjde do tuhého ? třeba bych vyzkoušel simplicity s 2% healem prvně než šutr na hp\sek , vlastně mi příjde že pokud tě někdo ne1hitne tak je toho monka strašně težké zabít, právě kvůli tomu escape mechanismu, mám 350 spiritu - 4 porty do zabezpečené oblasti a hotovo.
Odportit jo, ale aby jsi spustil bonus setu na dmg DS, musíš se každých 6sec zastavit a hitnout generátorem (spuštění bonusu a doplnění spirit). A to je ta chvíle, kdy se jedná o papírovost buildu. 2% heal tě vytrhnou možná na GR39, ale na 45+ už to moc nezabere ;). Lepší volba bude ten regenerační gem.
Seton píše:Vůbec nechápu strátu CC - jestli je tím myšleno Crowd Control vždyť ten skill tohle přece nikdy nemohl dělat,
No právě, nemá a neměl a to je ta ztráta CC oproti jiným buildům ;). Ale jde tam zakomponovat třeba Blinding flash...uvidíme...
exofus píše:teďkom mě ještě napadlo že bych mohl obětovat FD a dát tam inna daibo+inna pásek a mám + 100% ally bonus a mantra bonus to by už třeba s dodgem nebo rezistama zas takový papír nebyl co ?
FD bude naprosto klíčovej item. Doplnění spiritu a schopnost spouštět procy takhle rychle umí jen FD. Ale nastínil jsi zajímavou kombinaci, zkus a poreferuj ;) nemuselo by to byt marný. Ale je tam taky ztráta pásku (inna vs. WH), nevím nevím no.
exofus píše:taky nevím proč physical runa nespolupracuje s rainmentem - v rainmentu není specifikovaný element takže když dám physical tak se nic nestane ne ? Jako zbytečná mi příjde v tomto případě runa na MS a na charge
Bylo to myšleno tak, že runa Phys teď zvyšuje dmg DS, ale s Rainmentem nespolupracuje, jako že přes dmg Rainmentu to nepřeleze ani ho to neovlivní, takže jako by tam ten bonus u te runy nebyl ;).

Snad se mi podařilo vysvětlit vše :wave:
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

exofus
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od exofus » 29.03.2015, 12:59 hod.

Ahoj super díky za ty slova ;)
jen jedno mi vrtá pořád hlavou:
Seton píše:
exofus píše:proč je kombinace rorg plus DD špatná ? Že rorg je jako ring celkem na ho*no a jiný ring může na jeho místě udělat mnohem víc ?
Asi tak, kombinace Focus/Restraint je mnohem lepší. Po tom, co nerfli 2p bonus už budou generátory zase primárně jako dobíječ Spiritu a spouštěč Rainment bonusu, ale né jako hlavní zdroj DMG. Proto raději přes prsteny boostovat dmg DS a né přes DD jen dmg generátorů. ;)
Já to myslel tak že ten nerf by se dal dohnat tím šutrem a kalhotama a tak by se třeba dal ten dmg vyhnat zpět nahoru - nebudu tady kecat 12500% dmg to nevytáhne ale 300% ke generátoru +100% DD plus simplycitiy = to by ten nerf odbouralo ne? Nebo to opravdu nemá cenu a bude se fakt třískat jen DS - což je asi blbost když je tak drahý - já bych prostě i s generátorem chtěl napáchat čímjak nejvíc škody, mám představu že bych jel právě ty generátory pak tam prásknul blinding a fuk DS->nespoléhal bych moc na smite z gemu ->papírovost bych možná vyřešil 2p innas, jako amulet chci hellfire, bracers spirit guardy.
ale můj GR rekord je jen 42 takže nevím jak to chodí výš. Mám ještě hodně otazníkůnad skillbuildem ale to budu řešit až zapochodu až budu vědět jestli se vyplatí 2p innas nebo ne. Nejedu PTR jedu normal a sbírám ancient Rainment set ;) ještě 3 a mám komplet, mám i ancient innas ancient FD vše použitelné sice ne top ale nad 4K to má= mám z čeho vybírat pak to běhěm weekendu testnu a bude,ale i tak mým malým favoritem zůstává mix s innou ten 100% mantra bonus, čekám od něj hodně, ale realita bude možná úplně někde jinde as always.

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton

Příspěvek od WulFgaR77 » 29.03.2015, 21:09 hod.

napíšu jen jednu větu ... když ten dashing je fakt moooooooooooc silnej :(

Odpovědět

Zpět na „Monk“