2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Jo ták. Tak to jo, tohle prasení jim jde dobře . Nejsilnější možná jo, ale 2p Rainment tomu bude hoooodně šlapat na paty, troufám si říct, že to bude možná i lepší
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
No co si čtu reakce na full Rainment ping-pong set, tak zatím stále vede Monkey king set a nějaký ten nový legoš navíc na doplnění..anebo se pletu? Z mého pohledu tohle bude blizz jednoznačně vetovat a nakonec se to udělá tak, že ten spirit generátor (pěstičky) prostě budeme muset používat, protože jinak je to mimo fylozofii mnichů obecně no ne?
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Rainment na 2p bonus dostal docela citelný nerf . Taky Broken promise dostal nějaký interní cooldown a stojí za starou belu....začínám být zklamaný
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Fakt jelita"Prasení" jsem myslel ve smyslu, že to zase honí ode zdi ke zdi, aby se nakonec ukázalo, že SWK+Inna+torch bude zpátky nejsilnější resp. nejhratelnější ...
Proč nenajmou pět externích testerů z komunity Za 15minut jim řeknou jestli ta věc bude ultraOP nebo naopak total k ničemu ... některý ani nemusí testovat, něco by jim shodili doslova z voleje.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
toto je naprosto standardní testovací proces blizzardu. Na začátku to totálně přepísknou do extremu, pak to nerfnou do opačného extrému (to nás čeká za 1-2 týdny) a nakonec to dají na to rozumné optimum, což snad bude nejlepší pro všecky PTR bude min. 1-2 měsíce, času mají ještě dost...
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Navrhnul jsem na Bnetu změnu, třeba si někdo vezme inspiraci .
Změna spočívá v obrácení fungování Rainment setu. Tedy místo toho aby se buffoval DS, tak DS by buffol generátory .
Podle mě to více odpovídá playstylu DS. Tedy DS do grupy a bojovat. Zkusil sem to takhle:
2p: DS získá efekt nějaké runy (např Barrage nebo Radiance), nebo všech run
4p: DS nyní stojí 40-50 spirit (stává se spirit spenderem)
6p: generátory získají 25% AS buff a 500% dmg buff 3s po použití DS.
Co vy na to? nehrálo by se s tím líp?
Změna spočívá v obrácení fungování Rainment setu. Tedy místo toho aby se buffoval DS, tak DS by buffol generátory .
Podle mě to více odpovídá playstylu DS. Tedy DS do grupy a bojovat. Zkusil sem to takhle:
2p: DS získá efekt nějaké runy (např Barrage nebo Radiance), nebo všech run
4p: DS nyní stojí 40-50 spirit (stává se spirit spenderem)
6p: generátory získají 25% AS buff a 500% dmg buff 3s po použití DS.
Co vy na to? nehrálo by se s tím líp?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
+1
Rozhodně je to o 1000pct. lepší myšlenka než je teď realita na PTR a mít build postavenej na primáru tu prostě chybí.
Rozhodně je to o 1000pct. lepší myšlenka než je teď realita na PTR a mít build postavenej na primáru tu prostě chybí.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Tebe nebaví ping-pong style?Seton píše: Co vy na to? nehrálo by se s tím líp?
Také pevně věřím, že DS bude jen skill na přesun a ne hlavní damage dealer..to prostě je postavené na hlavu tohleto..
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Zdarvím monkové,
trochu jsem se díval na změny v setech, je mi jasné že čísla se budou hýbat nějakými směry až do vydíní ale systém by podle mně měl zůstat stejný.
-> inna mystic bude kastit - myslím že myšlenka s crudest padla jakmile dali do setu boty:
1)RoRG - vyměním boty ale pořád nemůžu vyměnit daibo, a nebo spirit stone aby to bylo ranged(ikdyž spirit stone bych oželel), nevím jestli be zbraně bude možné kastit zvony jedna radost -> cinder - NE, daibo - NE, takže jen paragony a normal affixy což podlě mně nestačí
2) ten build se zvony je podle mně silný jen protože benefituje ze SWK boostu - když navleču innu už to bevude dávat takové řachy aby to stálo jet - to je můj názor.
takže do toho nejdu nevidím v tom nějaký high dmg - kdyžtak mně oprave píšu tu proto abych si to ujasnil.
Rainment - podlě mě set který bude udávat tempo, full set 12500% DMG WTF LOLjasně třeba bude maso nefr ale:
1) 2set bonus volá po FD který mám krásny a k tomu ancient, - ten set nemá weapon takže pohoda
2) ten set nemá element taky dobré nicméně FD volá po smite -> holy
3) věco co vyměním jsou kalhoty -> depth diggers
4) pásek a další daibo od inny by k tomu možná šly(mám i ancient inna daibo a je dost podařené) 2x inna zbytek rainement
5) lege gemy googok,baneOftrapped a pak buď smite nebo primary skill. říkám nebo protože po boostu +DD + lvl s šutru můžou převýšit dmg z gemu ne?
nevím kolik dává smite na max a nevím kollik simplicity ale smite je naproc kdyžto skill je skill hituje to pořád 100% a tak by se třeba pomocí toho gemu
zvýšil dmg ze spirit gen natolik že by smite nebylo potřba - ale třeba plácám.
SWK +inna - podle mně další build který budu zkoušet jet na zvony + 2x inna -> zvony + lepší aury a ally pasvka proč ne - tohle vlastně jedu už teďka, na normal serveru, ale nemůžu už SWK ani cítit ale podle mně to bude taky hooodně použitelné
prosím o konstruktivní kritiku ,od rainmentu se spirit reg. hodně čekám, chci to mít dobře podchycené
četl jsem tady SWK + 2p rainment - chci mít jako spender DS a házet tam ty šupy SWK bych chtěl vypustit
trochu jsem se díval na změny v setech, je mi jasné že čísla se budou hýbat nějakými směry až do vydíní ale systém by podle mně měl zůstat stejný.
-> inna mystic bude kastit - myslím že myšlenka s crudest padla jakmile dali do setu boty:
1)RoRG - vyměním boty ale pořád nemůžu vyměnit daibo, a nebo spirit stone aby to bylo ranged(ikdyž spirit stone bych oželel), nevím jestli be zbraně bude možné kastit zvony jedna radost -> cinder - NE, daibo - NE, takže jen paragony a normal affixy což podlě mně nestačí
2) ten build se zvony je podle mně silný jen protože benefituje ze SWK boostu - když navleču innu už to bevude dávat takové řachy aby to stálo jet - to je můj názor.
takže do toho nejdu nevidím v tom nějaký high dmg - kdyžtak mně oprave píšu tu proto abych si to ujasnil.
Rainment - podlě mě set který bude udávat tempo, full set 12500% DMG WTF LOLjasně třeba bude maso nefr ale:
1) 2set bonus volá po FD který mám krásny a k tomu ancient, - ten set nemá weapon takže pohoda
2) ten set nemá element taky dobré nicméně FD volá po smite -> holy
3) věco co vyměním jsou kalhoty -> depth diggers
4) pásek a další daibo od inny by k tomu možná šly(mám i ancient inna daibo a je dost podařené) 2x inna zbytek rainement
5) lege gemy googok,baneOftrapped a pak buď smite nebo primary skill. říkám nebo protože po boostu +DD + lvl s šutru můžou převýšit dmg z gemu ne?
nevím kolik dává smite na max a nevím kollik simplicity ale smite je naproc kdyžto skill je skill hituje to pořád 100% a tak by se třeba pomocí toho gemu
zvýšil dmg ze spirit gen natolik že by smite nebylo potřba - ale třeba plácám.
SWK +inna - podle mně další build který budu zkoušet jet na zvony + 2x inna -> zvony + lepší aury a ally pasvka proč ne - tohle vlastně jedu už teďka, na normal serveru, ale nemůžu už SWK ani cítit ale podle mně to bude taky hooodně použitelné
prosím o konstruktivní kritiku ,od rainmentu se spirit reg. hodně čekám, chci to mít dobře podchycené
četl jsem tady SWK + 2p rainment - chci mít jako spender DS a házet tam ty šupy SWK bych chtěl vypustit
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
konstruktivní kritiku žádnou nemám ... ale toho kdo vymyslel, že reakor monk je bezva nápad, bych s rozběhem nakopal do zadku :-/
a naopak SWK mi přišlo bezva - prostě set "otevřel" skilly a ty sis moh hrát téměř jakou runu si chtěl. Jen to chtělo trošku dodělat. Oproti tomu vázat celý set na jeden úchylnej skill je pakárna.
a naopak SWK mi přišlo bezva - prostě set "otevřel" skilly a ty sis moh hrát téměř jakou runu si chtěl. Jen to chtělo trošku dodělat. Oproti tomu vázat celý set na jeden úchylnej skill je pakárna.
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Sete, jak si stojíme s monkem ve 2.2.0, jaký sety syslit atd..., chybí mi tvoje info :-) a v bedně místa pomálu.
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Jsem poctěn, že moje info chybí , bohužel jsem na PTR delší dobu nedostal (řeším teď hodně nadcházející rodinu atd. )
Sysli určitě Rainment, ten bude hodně použitelný. Dále schovej FD daibo, Focus/Restraint a SoH+TF pro jistotu taky . Inna zatím vypadá na pěknou podporu SSS skilu, ovšem set ztrácí dmg, oproti SWK nebo Rainmentu dost rapidně
Doufám, že se k tomu ještě dostanu tak, abych mohl podat nějakej result, co a jak bude OP .
Priority jsou ovšem momentálně nastavený: Přítelkyně->hasiči->T6 farma materiálů->Hospoda->HC->PTR .
Edit priorit (Díky Maja)
Sysli určitě Rainment, ten bude hodně použitelný. Dále schovej FD daibo, Focus/Restraint a SoH+TF pro jistotu taky . Inna zatím vypadá na pěknou podporu SSS skilu, ovšem set ztrácí dmg, oproti SWK nebo Rainmentu dost rapidně
Doufám, že se k tomu ještě dostanu tak, abych mohl podat nějakej result, co a jak bude OP .
Priority jsou ovšem momentálně nastavený: Přítelkyně->hasiči->T6 farma materiálů->Hospoda->HC->PTR .
Edit priorit (Díky Maja)
Naposledy upravil(a) Seton dne 23.03.2015, 12:18 hod., celkem upraveno 1 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
díky za nástin, vypustil si hospodu ;-)
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Nz, proběhl edit priorit, díky .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
tak já se přídám, včera takhle při neděli jsem měl čas a zjistil jsem následující:
Rainment set je totálně k hovnu na GR, jako T6 farm dobřéééééééééééé fajn
Zkoušel jsem samozřejmě INNA 6P aleeeeeee .... SWK set samozřejmě nepodporuje SSS, takže ikdyž Mystic ally castí SSS s vámi, prakticky to nedává žádný dmg - protože nedávájí stejný dmg jako TY s hlavní postavou, sice na ně FUNGUJE GEM A TASKER, ale to je prakticky k hovnu takže jen samotný 6P je dobrý leda tak na tenhle účel:
holy cyclone a holy SSS - na T6 farmení opět fajn protože 3x cyclone o 34yd a 3x SSS s 7yd rozptylem to už je pořádný MAP CONTROL
o to víc božejší je 6P INNA skombinovaný s 4P SWK :
skilly teda následující - dashing - movespeed holy nebo dodge cold, ally - spirit boost (doubled), cyclone runa měnitelná, epiphany - desert, palm - runa měnitelná, zvon - runa měnitelná
zkoušel jsem 2 verze - holy a lighnight
LIGHNIGHT:
výrazně lepší pro GR, protože ikdyž si cyclone runu necháte holy tak taunt coil je stejně lighnight dmg a blesková ( nechce se mi furt psát lighnight) palma je lepší protože se množí nejen díky HLAVNÍ POSTAVĚ, ale především že mystic ally ji castí taky. samozřejmě poslední je acient pillar, který vyžaduje hodně velkou mobilitu aby si hitl správně ale to myslím s dashing strikem a epiphany není problém
- docela bych chtěl skusit i COLD verzi, ale zatím nemám equip
HOLY:
u holy verze je především lepší že se nemusíte bát o spirit - lepší pro sustained dmg, kdyžto lighnight je lepší na burst dmg, dokonce oba buildy díky CD reduction jsou o mnohem lepší na single boss target než předtím SAMOZŘEJMĚ NATO ŽE TO JSOU HYBRID BUILDY, klasický torch má určitě ještě o kousek lepší burst a ještě o kousek lepší sustained dmg (((
ANY QUESTIONS ?
Rainment set je totálně k hovnu na GR, jako T6 farm dobřéééééééééééé fajn
Zkoušel jsem samozřejmě INNA 6P aleeeeeee .... SWK set samozřejmě nepodporuje SSS, takže ikdyž Mystic ally castí SSS s vámi, prakticky to nedává žádný dmg - protože nedávájí stejný dmg jako TY s hlavní postavou, sice na ně FUNGUJE GEM A TASKER, ale to je prakticky k hovnu takže jen samotný 6P je dobrý leda tak na tenhle účel:
holy cyclone a holy SSS - na T6 farmení opět fajn protože 3x cyclone o 34yd a 3x SSS s 7yd rozptylem to už je pořádný MAP CONTROL
o to víc božejší je 6P INNA skombinovaný s 4P SWK :
skilly teda následující - dashing - movespeed holy nebo dodge cold, ally - spirit boost (doubled), cyclone runa měnitelná, epiphany - desert, palm - runa měnitelná, zvon - runa měnitelná
zkoušel jsem 2 verze - holy a lighnight
LIGHNIGHT:
výrazně lepší pro GR, protože ikdyž si cyclone runu necháte holy tak taunt coil je stejně lighnight dmg a blesková ( nechce se mi furt psát lighnight) palma je lepší protože se množí nejen díky HLAVNÍ POSTAVĚ, ale především že mystic ally ji castí taky. samozřejmě poslední je acient pillar, který vyžaduje hodně velkou mobilitu aby si hitl správně ale to myslím s dashing strikem a epiphany není problém
- docela bych chtěl skusit i COLD verzi, ale zatím nemám equip
HOLY:
u holy verze je především lepší že se nemusíte bát o spirit - lepší pro sustained dmg, kdyžto lighnight je lepší na burst dmg, dokonce oba buildy díky CD reduction jsou o mnohem lepší na single boss target než předtím SAMOZŘEJMĚ NATO ŽE TO JSOU HYBRID BUILDY, klasický torch má určitě ještě o kousek lepší burst a ještě o kousek lepší sustained dmg (((
ANY QUESTIONS ?
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
njn takhle ted monk funguje mačkat defense skilly a doufat že to stihneš zmáčknout než umřeš, to mě moc nebaví, to je jako QUINN a jeho cold build
ale docela promakané využití všech skillů
ale docela promakané využití všech skillů
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Uvedu to na pravou míru, protože tohle je akorát matení ostatních monků .
Vím, že to bylo myšleno dobře, tak to prosím neber jako útok.
U SSS spuštěnýho přes Ally nejde o to, že není vypsaný na SWK setu, ale PRIMÁRNĚ jde o to, že JAKÝKOLIV (cyclone,WoL atd.) bonus ze SWK setu se nevztahuje na skills od Ally! SWK pro Ally tedy nefunguje na nic. není to problém SSS. .
Vím, že to bylo myšleno dobře, tak to prosím neber jako útok.
Tady nemůžu jinak než NEsouhlasit !! Nevím jak jsi to testoval, ale Já se středním gearem jsem s Rainmentem rozdával 600mega+ dmg plošně na jeden hit, prostor pro Unity+RoRG kvůli obraně tam byl. Rainment má ze všech monk setů největší předpoklad být ten nej v 2.2.0.zahron píše:tak já se přídám, včera takhle při neděli jsem měl čas a zjistil jsem následující:
Rainment set je totálně k hovnu na GR, jako T6 farm dobřéééééééééééé fajn
Zkoušel jsem samozřejmě INNA 6P aleeeeeee .... SWK set samozřejmě nepodporuje SSS, takže ikdyž Mystic ally castí SSS s vámi, prakticky to nedává žádný dmg - protože nedávájí stejný dmg jako TY s hlavní postavou
U SSS spuštěnýho přes Ally nejde o to, že není vypsaný na SWK setu, ale PRIMÁRNĚ jde o to, že JAKÝKOLIV (cyclone,WoL atd.) bonus ze SWK setu se nevztahuje na skills od Ally! SWK pro Ally tedy nefunguje na nic. není to problém SSS. .
Tohle přeci vůbec není pravda!! Taunt coil uděluje dmg v elementu, který je na gearu nejsilnější. Tzn. pokud máte na gearu +30% Holy a +15% lightning, SWK klon(taunt coil) bude udělovat Holy poškození!!!zahron píše:LIGHNIGHT:
výrazně lepší pro GR, protože ikdyž si cyclone runu necháte holy tak taunt coil je stejně lighnight dmg
Tohle je ovšem pravda .zahron píše:o to víc božejší je 6P INNA skombinovaný s 4P SWK :
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
to já jen, že to na GR naopak je hratelný ... jenže to je prostě otřesný, mi to přijde, jak když jsme jako děcka smažili automaty v pojízdnejch maringotkách a jeden měl joystick a druhej mu dělal autofire (dashing) hlavně neutéct tím dashingem z inneru
prostě ninja cat:
prostě ninja cat:
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Jako pokud má seton pravdu a Rainment bude TOP build, tak monka na S3 prostě nerozjíždím... mě ta gameplay připomíná něco na tento způsob: https://www.youtube.com/watch?v=r85PKbR2GwA
Prostě mašinka...dashing strike prostě nesmí být nikdy hlavní damage dealer, od toho jsou tu jiné skilly - SSS, zvon, lashing tail kick, EP atd...je to celé postavené na palici..
Prostě mašinka...dashing strike prostě nesmí být nikdy hlavní damage dealer, od toho jsou tu jiné skilly - SSS, zvon, lashing tail kick, EP atd...je to celé postavené na palici..