2.2.0 TheoryCrafting by Seton
EDIT: 26.2.2015 (skills, gemy, Gear)
EDIT: 2.3.2015 (Rainment build)
Tak moji milí Monkové .
Na netu jsou předběžné informace pro nadcházející patch 2.2.0
Měl jsem zatím možnost na to jen zběžně mrknout, ale už teď mě napadá spousta buildů, které by mohli šlapat velice dobře a pokud se na PTR potvrdí některé moje teorie, nebude monk jen o zvonech. Rozepíšu teoretické změny v Gearu a Skills a možné buildy v patchi 2.2.0. a jakmile bude puštěno PTR, přidám nové buildy .
Úvodní stránku (tento příspěvek) budu editovat podle vývoje situace! Mějte prosím na paměti, že se jedná čistě o teorii a do Live spuštění je ještě daleko, takže se může COKOLIV změnit!
Skills
Near Death Experience:Změna oproti staré verzi je, že: místo toho aby NDE na cooldownu zvyšovala o 35% LpS, LpH a Heal z globů tak nyní budete 2 sekundy imunní na veškeré damage a CC efekty.
SC hráče tohle moc neovlivní, kdo ji měl doteď, bude jí mít stále, kdo ne, nenasadí ji ani po pachi. Hlavní efekt, tedy vytažení hrobníkovy z lopaty zůstává nezměněn.
Mystic Ally:: Mystic ally má niní AS totožnou s postavou. To docela otvírá dveře fast 2x 1H buildům s Innou .
Gear:
Raiment of a Thousand Storms:
2p: Spirit generátory mají o 25% vetší AS a o 500% vetší damage
4p: Zvedne základní damage Dashing Strike(DS) na 5000% WP
6p: DS stojí 50 Spirit, ale obnový Charge při použití.
Osobně mám rozporuplné pocity ohledně této změny. Jisté je, že horší než teď už to být nemůže, takže posud vpřed to bude určitě. Důležitá informace, kterou zatím nemáme je, jak bude bonus 500% ke spirit generátorům počítán (a jeho vliv na Simplicity Strenght gem a DD panty). Pokud bude dmg slušně fungující, bude se tento set dát v pohodě použít i bez 6p bonusu díky vymaxování CDR což bude velký přínos, protože budou možné kombinace s jiným setem .
Inna's Mantra:
2p: Pasivní schopnosti Ally a Mantry se zvýší o 100%
4p: Zatím bezezměny
6p: Pokud použijete Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike a Wave of Light, Ally ho použije taky
Tak tady rozporuplné pocity nemám . Blizz se očividně inspiroval Sentry u DH a udělal Inna set na stejný styl. Jakmile castíte skill, Ally ho castne taky. Pevně doufám, že další kousky setu NEbudou boty, protože to by smrdělo absencí našich nejlepších bot (Crudest boots).Právě možnost kombinace s Crudest boots bude klíčová pro použití Inna. Bohužel nevyužijeme ani TaT, protože celý proces bude ovlivněn AS postavy a né petů. Nevím jak Vy, ale já se pustím do levelování Enforcer gemu . Kombina madstone+Crudest+Inna bohužel není možná. Podle prvních zpráv je další kousek Inna právě na nohách(boty) .
Od nové Inny si slibuji hodně a doufám, že opravdu bude hrdě stát po boku SWK.
ItemPassive_Unique_915_x1: SSS bude mít další 7 hitů!
Pokud tohle projde tak to bude mít budoucnost (Přečtěte si změny v Inna setu ). Vypadá to, že SSS by se mohlo opět dostat na výsluní . 3x14=42! hitů. Moje Flow of Ethernity se nedočkavě třepe v truhle .
Gemy:
Na non Season to zatím vypadá bezezměny (podle buildu). Gem Enforcer který monk zatím nevyužil ovšem bude dobře pracovat s novou Innou, PTR ukáže.
Builds:
http://www.diablofans.com/builds/52691- ... gh-as-monk
EDIT: 2.3.2015 (Rainment build)
Tak moji milí Monkové .
Na netu jsou předběžné informace pro nadcházející patch 2.2.0
Měl jsem zatím možnost na to jen zběžně mrknout, ale už teď mě napadá spousta buildů, které by mohli šlapat velice dobře a pokud se na PTR potvrdí některé moje teorie, nebude monk jen o zvonech. Rozepíšu teoretické změny v Gearu a Skills a možné buildy v patchi 2.2.0. a jakmile bude puštěno PTR, přidám nové buildy .
Úvodní stránku (tento příspěvek) budu editovat podle vývoje situace! Mějte prosím na paměti, že se jedná čistě o teorii a do Live spuštění je ještě daleko, takže se může COKOLIV změnit!
Skills
Near Death Experience:Změna oproti staré verzi je, že: místo toho aby NDE na cooldownu zvyšovala o 35% LpS, LpH a Heal z globů tak nyní budete 2 sekundy imunní na veškeré damage a CC efekty.
SC hráče tohle moc neovlivní, kdo ji měl doteď, bude jí mít stále, kdo ne, nenasadí ji ani po pachi. Hlavní efekt, tedy vytažení hrobníkovy z lopaty zůstává nezměněn.
Mystic Ally:: Mystic ally má niní AS totožnou s postavou. To docela otvírá dveře fast 2x 1H buildům s Innou .
Gear:
Raiment of a Thousand Storms:
2p: Spirit generátory mají o 25% vetší AS a o 500% vetší damage
4p: Zvedne základní damage Dashing Strike(DS) na 5000% WP
6p: DS stojí 50 Spirit, ale obnový Charge při použití.
Osobně mám rozporuplné pocity ohledně této změny. Jisté je, že horší než teď už to být nemůže, takže posud vpřed to bude určitě. Důležitá informace, kterou zatím nemáme je, jak bude bonus 500% ke spirit generátorům počítán (a jeho vliv na Simplicity Strenght gem a DD panty). Pokud bude dmg slušně fungující, bude se tento set dát v pohodě použít i bez 6p bonusu díky vymaxování CDR což bude velký přínos, protože budou možné kombinace s jiným setem .
Inna's Mantra:
2p: Pasivní schopnosti Ally a Mantry se zvýší o 100%
4p: Zatím bezezměny
6p: Pokud použijete Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike a Wave of Light, Ally ho použije taky
Tak tady rozporuplné pocity nemám . Blizz se očividně inspiroval Sentry u DH a udělal Inna set na stejný styl. Jakmile castíte skill, Ally ho castne taky. Pevně doufám, že další kousky setu NEbudou boty, protože to by smrdělo absencí našich nejlepších bot (Crudest boots).Právě možnost kombinace s Crudest boots bude klíčová pro použití Inna. Bohužel nevyužijeme ani TaT, protože celý proces bude ovlivněn AS postavy a né petů. Nevím jak Vy, ale já se pustím do levelování Enforcer gemu . Kombina madstone+Crudest+Inna bohužel není možná. Podle prvních zpráv je další kousek Inna právě na nohách(boty) .
Od nové Inny si slibuji hodně a doufám, že opravdu bude hrdě stát po boku SWK.
ItemPassive_Unique_915_x1: SSS bude mít další 7 hitů!
Pokud tohle projde tak to bude mít budoucnost (Přečtěte si změny v Inna setu ). Vypadá to, že SSS by se mohlo opět dostat na výsluní . 3x14=42! hitů. Moje Flow of Ethernity se nedočkavě třepe v truhle .
Gemy:
Na non Season to zatím vypadá bezezměny (podle buildu). Gem Enforcer který monk zatím nevyužil ovšem bude dobře pracovat s novou Innou, PTR ukáže.
Builds:
http://www.diablofans.com/builds/52691- ... gh-as-monk
Naposledy upravil(a) Seton dne 02.03.2015, 14:01 hod., celkem upraveno 2 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
šmarja - C-boots+madstone+FoE+Inna+ItemPassive_Unique_915+RCR - Seton breaknul hranici 4FPS a o 7FPS mluví jako o pohodový hře
EDIT: jo to byl jenom sen ... těžko bude člověk mít Madstone+FoE+6p Inna tak nic
EDIT: jo to byl jenom sen ... těžko bude člověk mít Madstone+FoE+6p Inna tak nic
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
. přesně o téhle kombinaci mluvím . Otázka je, jaký dalsí kousky bude Inna mít. Madstone+boty jsou 2 fleky . Dost možná to prostě nevyjde
Asi udělám novou soutěž. Kdo se dostane na stejné GR jako já ale při stejných podmínkách jako já (7FPS) vyhrává!
Asi udělám novou soutěž. Kdo se dostane na stejné GR jako já ale při stejných podmínkách jako já (7FPS) vyhrává!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Pokud budou 2 nové kousky Inna např ramena a ruce tak to půjdeWulFgaR77 píše:šmarja - C-boots+madstone+FoE+Inna+ItemPassive_Unique_915+RCR - Seton breaknul hranici 4FPS a o 7FPS mluví jako o pohodový hře
EDIT: jo to byl jenom sen ... těžko bude člověk mít Madstone+FoE+6p Inna tak nic
Jo Inna má už vlastně teď 5 kousků. To bude oříšek
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Jen mě tak napadá 2p: Pasivní schopnosti Ally a Mantry se zvýší o 100% .... mantra o 100pct. ? To myslej jako každou runu ? To by byl solidní úlet a někde dokonce blbost.
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Mělo by to tak být....jen pasivní účinky mantry,ale i tak, 40% all res místo 20% atd. to bude úlet. Vem si už jen 2xFire Ally +2p Inna =40% boost jen tak z hecu !
ALE
Počítejte někdo společně semnou, protože mám pocit, že jsem se nejspíš zbláznil, nebo neumím počítat, nebo ty vole nevím
Inna 6p bonus = Hlava + tělo + pásek + gatě + Daibo + RoRG
Sunwuko 4p bonus = ruce + ramena + amulet + RoRG
=
= triple WoL * 500% (SWK) + inna's bonusy == Totální anihilace naprosto všeho .
Tak to je v hajzlu vážení...tohle Blizz ven nepustí v této podobě
ALE
Počítejte někdo společně semnou, protože mám pocit, že jsem se nejspíš zbláznil, nebo neumím počítat, nebo ty vole nevím
Inna 6p bonus = Hlava + tělo + pásek + gatě + Daibo + RoRG
Sunwuko 4p bonus = ruce + ramena + amulet + RoRG
=
= triple WoL * 500% (SWK) + inna's bonusy == Totální anihilace naprosto všeho .
Tak to je v hajzlu vážení...tohle Blizz ven nepustí v této podobě
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
No ja rozhodne vyzkousim 2p inna, 2p storm, hallowed set (nebo WKL a fistu na sweeping), digery, simplicity strenght a to nebude aby nesel udelat monk co nepotrebuje spirit (ok mantru a sweeping pouziju), muhehehe
Using Tapatalk
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Předpokládám, že SW z inna setu zmizí .... čímž se mimochodem zabije taeguk
Seton: ony právě i runy jsou označny jako "passive", tak mě to zarazilo ... tak snad jen ten základ myslej. Inna+SWK bude děsnej bordel ... jediný, co je potřeba vymyslet, je spirit regen.
Seton: ony právě i runy jsou označny jako "passive", tak mě to zarazilo ... tak snad jen ten základ myslej. Inna+SWK bude děsnej bordel ... jediný, co je potřeba vymyslet, je spirit regen.
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Spirit regen není potřeba vymýšlet . Už teď s Torchem a RCR na gearu ty zvony jedu nonstop a pokud bude díky 2p Inna těch 100% bonus k Ally tak máš už jen na něm místo dnešních 8 SpS rovných 16 SpS . Jenže já už se přestal radovat tohle prostě neprojde . Vem si že dnes dělají WoL monkové GR50. Po patchi budou se stejným nebo ještě vyšším bonusem (mantry+2p Inna) sázet ty zvony rovnou 3 !!
Edit: Jojo, myslí jen základ, je tam psáno "base passive effect of mantra"
Edit: Jojo, myslí jen základ, je tam psáno "base passive effect of mantra"
Naposledy upravil(a) Seton dne 25.02.2015, 15:10 hod., celkem upraveno 1 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
jo, to je pravda ... klasickej blizz "ode zdi ke zdi", tahle kombinace je nesmysl a stačilo 5minut přemejšlení.
BTW: to bych ani nechtěl aby to prošlo
řešení bude že nerfnou dmg ally a nesmí přebírat bonus ze SWK
BTW: to bych ani nechtěl aby to prošlo
řešení bude že nerfnou dmg ally a nesmí přebírat bonus ze SWK
Naposledy upravil(a) WulFgaR77 dne 25.02.2015, 15:04 hod., celkem upraveno 1 x.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
ty kráso fakt tam jse naspat komplet oba sety tak to je totálně OP
už teďka slaší postavy fungují na t6 jen jako otevírači truhel, potom by to bylo ještě horší
jo jsme zvědavej na PTR, doufám že to budou zase půl roku testovat než to spustí live
už teďka slaší postavy fungují na t6 jen jako otevírači truhel, potom by to bylo ještě horší
jo jsme zvědavej na PTR, doufám že to budou zase půl roku testovat než to spustí live
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
tak inna + sunwuko np inna přidali botky ted to akurát nafarmit a testnout věřim že to bude masakr xD
edit tak sunwuko dostane 6 set bonus přibyde torso a katata zatim je tam nespecifikováno ...
edit tak sunwuko dostane 6 set bonus přibyde torso a katata zatim je tam nespecifikováno ...
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Mno ... tak jsem si dropl zbraň tyhle 6p sety ... budou hrozně zabíjet obyč legendárky Madstone+Foe ? zapomeň to mi docela rve žíly
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
PTR venku a já valím o víkendu do čech se na to vys*ru fakt . Během dne updatnu main příspěvek, objevilo se toho víc
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Edit první stránky
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Hmm hmm Ja pokazde zrobim tu stejnou vec,ze rozlozim nejake itemy a pak se divim,kdyz jsou potreba
Ale nevadi Stejne na tohle budu potrebovat dalsiho Monka
Ale nevadi Stejne na tohle budu potrebovat dalsiho Monka
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Dnes, pokud se dostanu k PC a pokud se připojím na PTR (sakra to je podmínek) tak to ještě vylepším
Prakticky bude z Rainment setu jen 2p bonus a pak asi inna/crudy boty a Zodiac prsten a palma a mantra...no mám toho moc na vyzkoušení
Prakticky bude z Rainment setu jen 2p bonus a pak asi inna/crudy boty a Zodiac prsten a palma a mantra...no mám toho moc na vyzkoušení
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
v podstatě problém jsou lagy na PTR
a v podstatě problém je že SWK je teď 6P set, padají ve hře chest i legy, takže i s RoRG muzete mit jen dva sety ne všechny tři
v tomto případě jsou depth diggers naprosto nepřípustné a všechny item sloty musí být zaplněny sety - je toho hodně na promyšelné a podle mě už není tak výhodné nosit RoRG
a v podstatě problém je že SWK je teď 6P set, padají ve hře chest i legy, takže i s RoRG muzete mit jen dva sety ne všechny tři
v tomto případě jsou depth diggers naprosto nepřípustné a všechny item sloty musí být zaplněny sety - je toho hodně na promyšelné a podle mě už není tak výhodné nosit RoRG
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Včera test.
Zatím nejbrutálnější je kombinace 4 kusy SWK + 2 kusy Rainment bez RorG.
Zatím nejbrutálnější je kombinace 4 kusy SWK + 2 kusy Rainment bez RorG.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.2.0 TheoryCrafting by Seton
a k tomu zodiac a dragon ? Co třeba d-diggers nebyly by ? Když to má bejt multiplicative nikoliv add ...
Začínám přemejšlet, co budu stavět na HC ... ten ring by mohl hrozně helpnout v obraně hmmm ... no nechám to Setonovi a dalším, bolela by mě zbytečně hlava
Začínám přemejšlet, co budu stavět na HC ... ten ring by mohl hrozně helpnout v obraně hmmm ... no nechám to Setonovi a dalším, bolela by mě zbytečně hlava