Patch 2.2.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.02.2015, 09:56 hod.

useless ... zabíjeli s tim Ghoma 5minut :D ta dmg je nejspíš momentálně buglá ... ten blesk mezi nima skákal tak 1x za 3s +/-

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 10:02 hod.

To je možný, že je to nedomrdlý, jako spouuusta věcí teď na PTR. Nedokážu si to představit ve full partě+každej oblečenej v Asheara setu+každej na každým pomocníkovy ten prsten :D :D to prostě někdy musíme zkusit už jen z hecu :D. to je 16 prstenů když přilítnou pomocníci :D :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od McT » 27.02.2015, 10:18 hod.

Jací pomocníci? Dyt ty zmizí když jsi v partě :-)
Nebo ten prsten se bude přenášet na pomocníky monka?

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 10:24 hod.

No ale pokud máš Asheara set, tak ti přilítnou na pomoc i v partě ne? a poku bude mít každej na každým pomocníkovy ten prsten tak by to mělo fungovat :D (v partě sem to nezkoušel).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Demogorgon » 27.02.2015, 10:26 hod.

Pokud vím, tak bonus s followerama na Asheara setu nefunguje v partě. Navíc pokud hraješ solo, tak ani nefunguje 4x unity (ty + 3x follower). Takže i kdyby to šlo, tak nejspíš by reagoval jen jeden prsten od hlavního followera.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 10:29 hod.

Aha, to je škoda s tou partou :(. Ale solo by to mělo fachčit na všechny pomocníky, na prstenu je přímo "between all wearers of this item" Podle mě je to tak zamýšlený (4p parta nebo solo pomocník)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od DrSma » 27.02.2015, 10:38 hod.

Nefachčí. Je to jak píše Demogorgon. (s prstenama) Počítá se jen hlavní pomocník.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 10:59 hod.

Pro WéDéčka :): Prsten (už ho mám :p ) Broken Promises: "Po 5 po sobě jdoucích non-critů zvedne na 3 sekundy CritChance na hodnotu 100%" funguje naprosto uchcanciózně pro Petaře :). Jak? vysvětlím :)
-DOT ůtoky - který nikdy necritnou -, prsten započítává :)
-DOT efekty snapshotnou 100% crit chance pro Fetiše :love: :twisted: 8-) 8-)
-Tzn. 5x hodíte Haunt a snapshotujete 100% CritChance jak Haunt tiká :D ;)
Docela peklo :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od McT » 27.02.2015, 11:01 hod.

Tak tohle snad opraví :-D

cabes
Wraith
Příspěvky:175
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:cabes#1625

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od cabes » 27.02.2015, 11:36 hod.

vtom ringu vidim brutal potencial.odstranit vsetok crit chance z eq a nahradit recuce hocico alebo speed ,crit dmg.ak to rata aj hity od petov tak 5 hitov das za 0,5 sec max a potom na 3 sec 100% crit:DD no neviem ci to prejde toto

edit: to nemozu tak nechat.bud to zrusia alebo to bude mat neaky CD ten proc

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Yaka » 27.02.2015, 11:43 hod.

To, co popisuješ Setone je nereálné:)))

Si představ, že pojedeš standartní pet build a spamuješ žáby. To by se Ti crit na 100% podle mě držel okolo 80-90% času, protože
- žáby
- peti
- sacrifice
= to je více než 3 non crity za sekundu skoro perma

To nemůže projít:)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Mlok » 27.02.2015, 11:49 hod.

Se divím, že DOT pro Fetiše má snapshot. Jsem myslel, že s úpravou FB DoT + Toxin + Pain Bliz. obecně upravil všechny DoT ve hře a jsou teď dynamické. Ty zmíněné jsou určitě, u jiných jsem se tím nikdy nezabýval, takže je možné, že je to u některé DoT jinak. Jen je mi divné, že by mechanismus Bliz. nenechal všude stejný.

A stejně tak je divné (ale na začátku PTR není divného nic, když toho hodně nefunguje jak má), že to nasčítává DoTky pořád jako NON crity. DoTky na pozadí neustále rychle střídají non crity a crity (jen ve hře pak zobrazují průměrnou dmg za nějaký čas jako bílé číslo). Tady je ale otázka jak to implementovali a jak moc to pokazili. A případně co s tím udělají/neudělají.

A obecně ten ring je slušný, ale zase nijak přehnaný. Je potřeba vzít v úvahu, že postava má 5% base ChC. A šance dát 5 non critů v řadě při 5% ChC je 77%. Tedy jen v 77% případů se získá 100% ChC na 3s.
A i při high IAS buildu těch 5 non critů chvíli trvá.
A k tomu všemu bude nutné obětovat některý z dalších dobrých ringů jako RoRG, SoJ, Unity a nově také Focus + Restraint.

Zatím mnohem více OP je právě Focus + Restaraint a to i přesto, že jsou nutné tomu obětovat oba ringy.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 11:51 hod.

Yaka: Zatím to nereálné není :). Uvidíme co s tím provedou v průběhu PTR.
https://www.youtube.com/watch?v=uGXUI82iROU
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Mlok » 27.02.2015, 12:19 hod.

Na tom videu to funguje slušně, ale chová se to přesně jak by mělo. A obě moje podivení z předchozího příspěvku jsou vysvětleny, chová se to přesně jak bych očekával.

Tedy:
- střídá se 5% x 100% ChC
- doba za jak dlouho se buff obnoví je různá, tedy záleží jak zrovna se povedou útoky a jestli nějaký necritne (5% ChC)
- vše tedy občas crituje jak by mělo (ve chvíli jen 5% base ChC)
- žádný snapshot tam nevidím, vždy po 3s buff zmizí jak by měl a dmg se také dle toho okamžitě sníží (tedy dynamický update)

Tedy si myslím, že nic upravovat nebudou, takhle přesně to bylo zamýšlené. Tedy pokud se nerozhodnout, že je to moc OP. Ale to si myslím, že není. Je to prostě slušně použitelná alternativa k RoRG, SoJ a Unity. Pokud to nerfnou, tak ten ring zase nikdo používat nebude.

A obecně ten ring bude dobře fungovat u všech buildů, kde je hodně útoků najednou a tedy hodně rychle se může povést 5 non critů v řadě.

edit:
Zkusím rozebrat jak moc velký to bude boost:
- dejme tomu, že se podaří udržet 95% času 100% ChC, to lze do výpočtu dát jako 95% ChC
- ChD moc navýšit nepůjde, to bude tak jeden item, kde půjde přetočit ChC na ChD -> to bude pro tak vysoké ChC cca +10% dmg
- uvolní se několik pozic na jiný stat místo ChC, do offense ale místo toho zase tak moc přidat nepůjde; IAS nepřidá tak moc, base dmg také ne
- dohromady s navýším ChC je to cca 50% navíc

- když to použiju místo SoJ, tak ztrátím dost do elit (to co získám za nový ring bude samozřejmě více, ale už to nebude najednou 50% ale o dost méně)
- když to použiju místo Unity, tak zase musím dohnat tougness, což půjde dost těžko i když dám všechny defense staty místo ušetřené ChC

Větší síla toho ringu tedy bude pro buildy bez unity. Tedy buď do party nebo solo když už se stjeně jede pure DPS.

Pro buildy, které je možné postavit i bez RoRG bude Focus + Restraint určitě větší přínos. Tam kde je RoRG moc velká ztráta (třeba u DH ztráta Priders/Cindercoatu bude opravdu velká ztráta), tam by tenhle ring mohl být lepší.

Uvidíme až bude více otestováno.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 27.02.2015, 12:31 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od McT » 27.02.2015, 12:23 hod.

Já proti němu nemám nic, ale myslím že by si do toho neměli počítat pets. Tohle pak bude teda fungovat i na hydry, sentry, allies od monka, bowmens od crusadera atd..? Mělo by to fungovat jen na to co vystřelí postava

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Yaka » 27.02.2015, 12:31 hod.

No Mloku problém je - že na tom videu se to sice chová, jak by si čekal. Jenže to WDčko nic nedělá a nemá itemy a i těch 8 fetishů + haunt zajistí, že to jede na CD takže máš defakto 75% času 100% crit když to spočítám hodně hrubě jako že 3s máš buff a pak na 1s problikne 5%crit.

V té chvíli, totiž statečně můžu začít ignorovat crit na itemech, protože to takhle bude nezávisle na tom, co budu mít na sobě a můžu tam stackovat další potřebné staty. To ostatní classy těžko budou dosahovat, aby jim to takto fungovalo....

Přeci jen pet WD je 8+15 fetishů. To můžeme rovnou zrušit CCH jako stat:)
Naposledy upravil(a) Yaka dne 27.02.2015, 12:32 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od McT » 27.02.2015, 12:32 hod.

Asi tak a mít místo ChC jiné staty už jen na amuletu přidá další hodně velkej boost

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Seton » 27.02.2015, 12:35 hod.

Jak píše Yaka :). ten 5%critchance tam problikne snad na vteřinu a to nemá žádnej gear, tedy žádnou AS a to nedejbože nepočítám TaT pro fetiše :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od McT » 27.02.2015, 12:37 hod.

Ono to bude podle bude i silné, pokud by zrušili t že se do toho budou počítat pets. Kdyby si postava zrušila ChC a měla větší atack speed tak by to fungovalo i tak. Třeba pro monka :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.2.0

Příspěvek od Mlok » 27.02.2015, 12:40 hod.

Tak to ale funguje u všech postav. U DH to také rychle stackuje jak je ve vzduchu hodně střel najednou (jinde otestováno).

Prostě silný konkurence schopný ring. Pro některé buildy to pojede i klidně 90-95% času. A s tímto ringem to samozřejmě bude na postavení buildu bez ChC a co nejlepším využití uvolněných pozic. To si myslím, že by přesně záměr Bliz., chce konkurovat ChC aby se na gear dávalo i něco jiného.

A pet build není nijak extra silný, takže jedině dobře, že ho to posílí (a to nehraju WD).

A bude to konkurence ringů veliká. Focus a Restraint přidává dmg mnohem více (ale zase je nutné obětovat oba ringy).

Do buildů s unity zase bude těžké získat adekvátní náhradu tougness.

A ono pro dmg další potřebné staty moc nenastackuješ. Není moc co místo toho. Na jedné pozici půjde dát ChD (pokud teď je použit ring, kde je ChC a není na něm už i ChC). A pak zbývá IAS a base dmg. Obojí nějakou dmg přidá, ale nebude to žádná hitparáda.
A pro solo bez unity budeš honit stejně tougness.

edit:
A teď jinde čtu, že se počítá i follower (tedy nejen peti).

Odpovědět

Zpět na „Obecně“