Patch 2.2.0
useless ... zabíjeli s tim Ghoma 5minut ta dmg je nejspíš momentálně buglá ... ten blesk mezi nima skákal tak 1x za 3s +/-
Re: Patch 2.2.0
To je možný, že je to nedomrdlý, jako spouuusta věcí teď na PTR. Nedokážu si to představit ve full partě+každej oblečenej v Asheara setu+každej na každým pomocníkovy ten prsten to prostě někdy musíme zkusit už jen z hecu . to je 16 prstenů když přilítnou pomocníci
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Jací pomocníci? Dyt ty zmizí když jsi v partě :-)
Nebo ten prsten se bude přenášet na pomocníky monka?
Nebo ten prsten se bude přenášet na pomocníky monka?
Re: Patch 2.2.0
No ale pokud máš Asheara set, tak ti přilítnou na pomoc i v partě ne? a poku bude mít každej na každým pomocníkovy ten prsten tak by to mělo fungovat (v partě sem to nezkoušel).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.2.0
Pokud vím, tak bonus s followerama na Asheara setu nefunguje v partě. Navíc pokud hraješ solo, tak ani nefunguje 4x unity (ty + 3x follower). Takže i kdyby to šlo, tak nejspíš by reagoval jen jeden prsten od hlavního followera.
Re: Patch 2.2.0
Aha, to je škoda s tou partou . Ale solo by to mělo fachčit na všechny pomocníky, na prstenu je přímo "between all wearers of this item" Podle mě je to tak zamýšlený (4p parta nebo solo pomocník)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Nefachčí. Je to jak píše Demogorgon. (s prstenama) Počítá se jen hlavní pomocník.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.2.0
Pro WéDéčka : Prsten (už ho mám :p ) Broken Promises: "Po 5 po sobě jdoucích non-critů zvedne na 3 sekundy CritChance na hodnotu 100%" funguje naprosto uchcanciózně pro Petaře . Jak? vysvětlím
-DOT ůtoky - který nikdy necritnou -, prsten započítává
-DOT efekty snapshotnou 100% crit chance pro Fetiše
-Tzn. 5x hodíte Haunt a snapshotujete 100% CritChance jak Haunt tiká
Docela peklo
-DOT ůtoky - který nikdy necritnou -, prsten započítává
-DOT efekty snapshotnou 100% crit chance pro Fetiše
-Tzn. 5x hodíte Haunt a snapshotujete 100% CritChance jak Haunt tiká
Docela peklo
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
vtom ringu vidim brutal potencial.odstranit vsetok crit chance z eq a nahradit recuce hocico alebo speed ,crit dmg.ak to rata aj hity od petov tak 5 hitov das za 0,5 sec max a potom na 3 sec 100% crit:DD no neviem ci to prejde toto
edit: to nemozu tak nechat.bud to zrusia alebo to bude mat neaky CD ten proc
edit: to nemozu tak nechat.bud to zrusia alebo to bude mat neaky CD ten proc
Re: Patch 2.2.0
To, co popisuješ Setone je nereálné:)))
Si představ, že pojedeš standartní pet build a spamuješ žáby. To by se Ti crit na 100% podle mě držel okolo 80-90% času, protože
- žáby
- peti
- sacrifice
= to je více než 3 non crity za sekundu skoro perma
To nemůže projít:)
Si představ, že pojedeš standartní pet build a spamuješ žáby. To by se Ti crit na 100% podle mě držel okolo 80-90% času, protože
- žáby
- peti
- sacrifice
= to je více než 3 non crity za sekundu skoro perma
To nemůže projít:)
Re: Patch 2.2.0
Se divím, že DOT pro Fetiše má snapshot. Jsem myslel, že s úpravou FB DoT + Toxin + Pain Bliz. obecně upravil všechny DoT ve hře a jsou teď dynamické. Ty zmíněné jsou určitě, u jiných jsem se tím nikdy nezabýval, takže je možné, že je to u některé DoT jinak. Jen je mi divné, že by mechanismus Bliz. nenechal všude stejný.
A stejně tak je divné (ale na začátku PTR není divného nic, když toho hodně nefunguje jak má), že to nasčítává DoTky pořád jako NON crity. DoTky na pozadí neustále rychle střídají non crity a crity (jen ve hře pak zobrazují průměrnou dmg za nějaký čas jako bílé číslo). Tady je ale otázka jak to implementovali a jak moc to pokazili. A případně co s tím udělají/neudělají.
A obecně ten ring je slušný, ale zase nijak přehnaný. Je potřeba vzít v úvahu, že postava má 5% base ChC. A šance dát 5 non critů v řadě při 5% ChC je 77%. Tedy jen v 77% případů se získá 100% ChC na 3s.
A i při high IAS buildu těch 5 non critů chvíli trvá.
A k tomu všemu bude nutné obětovat některý z dalších dobrých ringů jako RoRG, SoJ, Unity a nově také Focus + Restraint.
Zatím mnohem více OP je právě Focus + Restaraint a to i přesto, že jsou nutné tomu obětovat oba ringy.
A stejně tak je divné (ale na začátku PTR není divného nic, když toho hodně nefunguje jak má), že to nasčítává DoTky pořád jako NON crity. DoTky na pozadí neustále rychle střídají non crity a crity (jen ve hře pak zobrazují průměrnou dmg za nějaký čas jako bílé číslo). Tady je ale otázka jak to implementovali a jak moc to pokazili. A případně co s tím udělají/neudělají.
A obecně ten ring je slušný, ale zase nijak přehnaný. Je potřeba vzít v úvahu, že postava má 5% base ChC. A šance dát 5 non critů v řadě při 5% ChC je 77%. Tedy jen v 77% případů se získá 100% ChC na 3s.
A i při high IAS buildu těch 5 non critů chvíli trvá.
A k tomu všemu bude nutné obětovat některý z dalších dobrých ringů jako RoRG, SoJ, Unity a nově také Focus + Restraint.
Zatím mnohem více OP je právě Focus + Restaraint a to i přesto, že jsou nutné tomu obětovat oba ringy.
Re: Patch 2.2.0
Yaka: Zatím to nereálné není . Uvidíme co s tím provedou v průběhu PTR.
https://www.youtube.com/watch?v=uGXUI82iROU
https://www.youtube.com/watch?v=uGXUI82iROU
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Na tom videu to funguje slušně, ale chová se to přesně jak by mělo. A obě moje podivení z předchozího příspěvku jsou vysvětleny, chová se to přesně jak bych očekával.
Tedy:
- střídá se 5% x 100% ChC
- doba za jak dlouho se buff obnoví je různá, tedy záleží jak zrovna se povedou útoky a jestli nějaký necritne (5% ChC)
- vše tedy občas crituje jak by mělo (ve chvíli jen 5% base ChC)
- žádný snapshot tam nevidím, vždy po 3s buff zmizí jak by měl a dmg se také dle toho okamžitě sníží (tedy dynamický update)
Tedy si myslím, že nic upravovat nebudou, takhle přesně to bylo zamýšlené. Tedy pokud se nerozhodnout, že je to moc OP. Ale to si myslím, že není. Je to prostě slušně použitelná alternativa k RoRG, SoJ a Unity. Pokud to nerfnou, tak ten ring zase nikdo používat nebude.
A obecně ten ring bude dobře fungovat u všech buildů, kde je hodně útoků najednou a tedy hodně rychle se může povést 5 non critů v řadě.
edit:
Zkusím rozebrat jak moc velký to bude boost:
- dejme tomu, že se podaří udržet 95% času 100% ChC, to lze do výpočtu dát jako 95% ChC
- ChD moc navýšit nepůjde, to bude tak jeden item, kde půjde přetočit ChC na ChD -> to bude pro tak vysoké ChC cca +10% dmg
- uvolní se několik pozic na jiný stat místo ChC, do offense ale místo toho zase tak moc přidat nepůjde; IAS nepřidá tak moc, base dmg také ne
- dohromady s navýším ChC je to cca 50% navíc
- když to použiju místo SoJ, tak ztrátím dost do elit (to co získám za nový ring bude samozřejmě více, ale už to nebude najednou 50% ale o dost méně)
- když to použiju místo Unity, tak zase musím dohnat tougness, což půjde dost těžko i když dám všechny defense staty místo ušetřené ChC
Větší síla toho ringu tedy bude pro buildy bez unity. Tedy buď do party nebo solo když už se stjeně jede pure DPS.
Pro buildy, které je možné postavit i bez RoRG bude Focus + Restraint určitě větší přínos. Tam kde je RoRG moc velká ztráta (třeba u DH ztráta Priders/Cindercoatu bude opravdu velká ztráta), tam by tenhle ring mohl být lepší.
Uvidíme až bude více otestováno.
Tedy:
- střídá se 5% x 100% ChC
- doba za jak dlouho se buff obnoví je různá, tedy záleží jak zrovna se povedou útoky a jestli nějaký necritne (5% ChC)
- vše tedy občas crituje jak by mělo (ve chvíli jen 5% base ChC)
- žádný snapshot tam nevidím, vždy po 3s buff zmizí jak by měl a dmg se také dle toho okamžitě sníží (tedy dynamický update)
Tedy si myslím, že nic upravovat nebudou, takhle přesně to bylo zamýšlené. Tedy pokud se nerozhodnout, že je to moc OP. Ale to si myslím, že není. Je to prostě slušně použitelná alternativa k RoRG, SoJ a Unity. Pokud to nerfnou, tak ten ring zase nikdo používat nebude.
A obecně ten ring bude dobře fungovat u všech buildů, kde je hodně útoků najednou a tedy hodně rychle se může povést 5 non critů v řadě.
edit:
Zkusím rozebrat jak moc velký to bude boost:
- dejme tomu, že se podaří udržet 95% času 100% ChC, to lze do výpočtu dát jako 95% ChC
- ChD moc navýšit nepůjde, to bude tak jeden item, kde půjde přetočit ChC na ChD -> to bude pro tak vysoké ChC cca +10% dmg
- uvolní se několik pozic na jiný stat místo ChC, do offense ale místo toho zase tak moc přidat nepůjde; IAS nepřidá tak moc, base dmg také ne
- dohromady s navýším ChC je to cca 50% navíc
- když to použiju místo SoJ, tak ztrátím dost do elit (to co získám za nový ring bude samozřejmě více, ale už to nebude najednou 50% ale o dost méně)
- když to použiju místo Unity, tak zase musím dohnat tougness, což půjde dost těžko i když dám všechny defense staty místo ušetřené ChC
Větší síla toho ringu tedy bude pro buildy bez unity. Tedy buď do party nebo solo když už se stjeně jede pure DPS.
Pro buildy, které je možné postavit i bez RoRG bude Focus + Restraint určitě větší přínos. Tam kde je RoRG moc velká ztráta (třeba u DH ztráta Priders/Cindercoatu bude opravdu velká ztráta), tam by tenhle ring mohl být lepší.
Uvidíme až bude více otestováno.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 27.02.2015, 12:31 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Patch 2.2.0
Já proti němu nemám nic, ale myslím že by si do toho neměli počítat pets. Tohle pak bude teda fungovat i na hydry, sentry, allies od monka, bowmens od crusadera atd..? Mělo by to fungovat jen na to co vystřelí postava
Re: Patch 2.2.0
No Mloku problém je - že na tom videu se to sice chová, jak by si čekal. Jenže to WDčko nic nedělá a nemá itemy a i těch 8 fetishů + haunt zajistí, že to jede na CD takže máš defakto 75% času 100% crit když to spočítám hodně hrubě jako že 3s máš buff a pak na 1s problikne 5%crit.
V té chvíli, totiž statečně můžu začít ignorovat crit na itemech, protože to takhle bude nezávisle na tom, co budu mít na sobě a můžu tam stackovat další potřebné staty. To ostatní classy těžko budou dosahovat, aby jim to takto fungovalo....
Přeci jen pet WD je 8+15 fetishů. To můžeme rovnou zrušit CCH jako stat:)
V té chvíli, totiž statečně můžu začít ignorovat crit na itemech, protože to takhle bude nezávisle na tom, co budu mít na sobě a můžu tam stackovat další potřebné staty. To ostatní classy těžko budou dosahovat, aby jim to takto fungovalo....
Přeci jen pet WD je 8+15 fetishů. To můžeme rovnou zrušit CCH jako stat:)
Naposledy upravil(a) Yaka dne 27.02.2015, 12:32 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.2.0
Asi tak a mít místo ChC jiné staty už jen na amuletu přidá další hodně velkej boost
Re: Patch 2.2.0
Jak píše Yaka . ten 5%critchance tam problikne snad na vteřinu a to nemá žádnej gear, tedy žádnou AS a to nedejbože nepočítám TaT pro fetiše
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Ono to bude podle bude i silné, pokud by zrušili t že se do toho budou počítat pets. Kdyby si postava zrušila ChC a měla větší atack speed tak by to fungovalo i tak. Třeba pro monka :-)
Re: Patch 2.2.0
Tak to ale funguje u všech postav. U DH to také rychle stackuje jak je ve vzduchu hodně střel najednou (jinde otestováno).
Prostě silný konkurence schopný ring. Pro některé buildy to pojede i klidně 90-95% času. A s tímto ringem to samozřejmě bude na postavení buildu bez ChC a co nejlepším využití uvolněných pozic. To si myslím, že by přesně záměr Bliz., chce konkurovat ChC aby se na gear dávalo i něco jiného.
A pet build není nijak extra silný, takže jedině dobře, že ho to posílí (a to nehraju WD).
A bude to konkurence ringů veliká. Focus a Restraint přidává dmg mnohem více (ale zase je nutné obětovat oba ringy).
Do buildů s unity zase bude těžké získat adekvátní náhradu tougness.
A ono pro dmg další potřebné staty moc nenastackuješ. Není moc co místo toho. Na jedné pozici půjde dát ChD (pokud teď je použit ring, kde je ChC a není na něm už i ChC). A pak zbývá IAS a base dmg. Obojí nějakou dmg přidá, ale nebude to žádná hitparáda.
A pro solo bez unity budeš honit stejně tougness.
edit:
A teď jinde čtu, že se počítá i follower (tedy nejen peti).
Prostě silný konkurence schopný ring. Pro některé buildy to pojede i klidně 90-95% času. A s tímto ringem to samozřejmě bude na postavení buildu bez ChC a co nejlepším využití uvolněných pozic. To si myslím, že by přesně záměr Bliz., chce konkurovat ChC aby se na gear dávalo i něco jiného.
A pet build není nijak extra silný, takže jedině dobře, že ho to posílí (a to nehraju WD).
A bude to konkurence ringů veliká. Focus a Restraint přidává dmg mnohem více (ale zase je nutné obětovat oba ringy).
Do buildů s unity zase bude těžké získat adekvátní náhradu tougness.
A ono pro dmg další potřebné staty moc nenastackuješ. Není moc co místo toho. Na jedné pozici půjde dát ChD (pokud teď je použit ring, kde je ChC a není na něm už i ChC). A pak zbývá IAS a base dmg. Obojí nějakou dmg přidá, ale nebude to žádná hitparáda.
A pro solo bez unity budeš honit stejně tougness.
edit:
A teď jinde čtu, že se počítá i follower (tedy nejen peti).