Patch 2.1.2
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Jaký makro lásky? O čem to plácáte.
Využivá klasickej fígl s numlockem i se o tom zmiňuje. Si taky toho monka zkuste, vostudy.
Aby vám sem na to dával návod línej casual i včetně pomůcky přemístění force move na kolečko myši Doporučuji!
To s numlockem funguje v Diablu3 všude.
Bajná makra netřeba!
https://www.youtube.com/watch?v=4dVlhmLPifA
Si to takto nastavte třeba u WD s Kurinou na totem.
Není to moc náročnej buid, hlavně nejtěžší bude sehnat Sunwuko amulet s možností na něj nějak dostat CDR a buď s dírou nebo bez díry, pak se díry prohodí s dírou v jednom prstenu. Lepší tedy díra v prstenu a amule SWK v plné palbě i bez díry. Tam má ještě rezervu v DMG u tohoto buildu.
Rel bezpečná cesta na upgrade gemů.
Nyní mne omluvte potřebuji aspoň chvíli pokračovat ve farmení Wizardem, abych měl matroš a shardy pro dorůstající mončici ve vývinu.
Využivá klasickej fígl s numlockem i se o tom zmiňuje. Si taky toho monka zkuste, vostudy.
Aby vám sem na to dával návod línej casual i včetně pomůcky přemístění force move na kolečko myši Doporučuji!
To s numlockem funguje v Diablu3 všude.
Bajná makra netřeba!
https://www.youtube.com/watch?v=4dVlhmLPifA
Si to takto nastavte třeba u WD s Kurinou na totem.
Není to moc náročnej buid, hlavně nejtěžší bude sehnat Sunwuko amulet s možností na něj nějak dostat CDR a buď s dírou nebo bez díry, pak se díry prohodí s dírou v jednom prstenu. Lepší tedy díra v prstenu a amule SWK v plné palbě i bez díry. Tam má ještě rezervu v DMG u tohoto buildu.
Rel bezpečná cesta na upgrade gemů.
Nyní mne omluvte potřebuji aspoň chvíli pokračovat ve farmení Wizardem, abych měl matroš a shardy pro dorůstající mončici ve vývinu.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Když vidím ten jeho spirit regen, tak to mého nového Monka na S2 dost demotivuje .
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Hmm hezký, hezký. Proč je nefunkční ten link na diablofans na ten jeho build?
U monka je zase pro ěm jiný styl hry. Nahrnou moby kolem elitak a rozdávat všude packy. Pak BUUUM a koukám že se okolo válí červené a modré kuličky z elitek. Pokud je hodně T nebo uniťák na prstu, tak je OK mít na sobě i 3 elitky s trashem a packovat okolo.
Zbraně mám nyní rel. ještě na prd nouzově přetočený na dexteritu, ale i tak je to s nima rychlejší než s InnasReachem normálním s 3700 dps i s regenerací spiritu přímo na zbrani.
Hodně je OK ten force moce na kolečku myši, to se člověk vymotá z nouze skoro všude a nemusí nic bokem navíc mačkat.
U monka je zase pro ěm jiný styl hry. Nahrnou moby kolem elitak a rozdávat všude packy. Pak BUUUM a koukám že se okolo válí červené a modré kuličky z elitek. Pokud je hodně T nebo uniťák na prstu, tak je OK mít na sobě i 3 elitky s trashem a packovat okolo.
Zbraně mám nyní rel. ještě na prd nouzově přetočený na dexteritu, ale i tak je to s nima rychlejší než s InnasReachem normálním s 3700 dps i s regenerací spiritu přímo na zbrani.
Hodně je OK ten force moce na kolečku myši, to se člověk vymotá z nouze skoro všude a nemusí nic bokem navíc mačkat.
Re: Patch 2.1.2
Bájná makra třeba (pokud to má být autocast). Metoda pomocí numlocku není nic jiného než makro. Je úplně fuk jakým způsobem je makro definované, pořád je to makro. Metoda pomocí numlocku je pouze výrazně horší, protože nefunguje bez použití force move (a používat force move ne každému vyhovuje - já třeba už několikrát zkusil a vždy přestal používat, nesedělo mi to ani na kolečku, ani bočním tlačítku myši; tedy force move mám nadefintovaný, ale stejně nepoužívám).
Já tedy makra už zase nepoužívám. Používal jsem chvilku výhradně na sběr materiálu po goblin packách, ale co změnili drop na méně hromádek po více materiálu, tak už to není potřeba a jde to zase už rozumně ručně (a stejně teď hraju více GR než T6).
Já tedy makra už zase nepoužívám. Používal jsem chvilku výhradně na sběr materiálu po goblin packách, ale co změnili drop na méně hromádek po více materiálu, tak už to není potřeba a jde to zase už rozumně ručně (a stejně teď hraju více GR než T6).
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
A není název makro vyhrazen pro předprogramovaný naučený postup?
Bájná makra se tady debatují hlavně ke vztahu software 3. stran, nikoli přes zap/vyp numlocku.
Bájná makra se tady debatují hlavně ke vztahu software 3. stran, nikoli přes zap/vyp numlocku.
Re: Patch 2.1.2
Poslední k makru, ať tady nedělám příliš offtopicu.
Předprogramovaný naučený postup - to je docela dobrá definice. A to přesně pomocí num locku děláš taky. Kdybys na klávesu položil závaží, aby byla pořád stisknutá a zajišťovala opakované spuštění skillu, tak to bude také už makro. Prostě to neděláš ručně v pravidelných intervalech, ale zajistíš automaticky.
SW 3. stran určitě nedefinuje makro, to se dá definovat různými způsoby. Třeba některé ovladače klávesnicí a myší umí také definovat makra.
Předprogramovaný naučený postup - to je docela dobrá definice. A to přesně pomocí num locku děláš taky. Kdybys na klávesu položil závaží, aby byla pořád stisknutá a zajišťovala opakované spuštění skillu, tak to bude také už makro. Prostě to neděláš ručně v pravidelných intervalech, ale zajistíš automaticky.
SW 3. stran určitě nedefinuje makro, to se dá definovat různými způsoby. Třeba některé ovladače klávesnicí a myší umí také definovat makra.
Re: Patch 2.1.2
kdo hral kdysi daaaavno jeste na ZX Spectru trebas R-Type, tak co bysme tehdy dali za autofire, to kurna bolely prsty..... :-)
Re: Patch 2.1.2
Mne osobne teda metoda numlock, jako herni makro neprijde, protoze je to primo soucast hry. Tlacitko na rozlozeni vseho materialu, ktere prideleli je tedy taky makro? Ale kazdy to asi vnima jinak. Kazdopand jsem rad, ze jsem se o teto moznosti dovedel.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.2
Hlavně makro blizzard nezakazal stejně jako že můžete hrát třeba 4 postavy zaraz tzv. Multiboxing.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Patch 2.1.2
To sis vyložil špatně. Makro je prostě automatizace určitýho procesu. když víš, že každej den po zapnutí PC spustíš Firefox a vlezeš sem na fórum do sekce "obecné" tak si můžeš udělat makro, který po stisknutí klávesové zkratky tento proces vykoná automaticky samo (zapne FF a vlze sem). Rozložení všeho materiálu přes jedno tl. není makro. a Numlock jako "přímo součást hry", to se taky tak říct nedá. Programovatelný klávesnice mají volný tlačítka, na který lze přiřadit akci(klávesu) nebo marko. Pokud teda na programovatelné klávesnici nezmáčnu NumLock ale tlačítko "Volné1" je to taky přímo součást hry?vyrostek píše:Mne osobne teda metoda numlock, jako herni makro neprijde, protoze je to primo soucast hry. Tlacitko na rozlozeni vseho materialu, ktere prideleli je tedy taky makro? Ale kazdy to asi vnima jinak. Kazdopand jsem rad, ze jsem se o teto moznosti dovedel.
To all:
Ale makra už se tady probíraly ne? . myslím, že sme to stejně ukončily na 2 nesmiřitelné tábory "Pohodlní hráči" a "Puritáni s karpálama a plochejma konečkama prstů" .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Právě, že o tohle tady vůbec nejde.Seton píše:"Pohodlní hráči" a "Puritáni s karpálama a plochejma konečkama prstů"
Automatizace smazává rozdíl mezi dobrým a špatným hráčem. O to víc to platí u nesmrtelnýho Monka nebo dřív DH. V době, kdy si Blizz hraje na žebříčky by tohle neměl tolerovat. Pokud byla finta s numlockem záměr pro všechny hráče k používání, vrtá mi hlavou, proč ji před náma tak důkladně zamaskoval. (normální hráč nemá šanci na tohle sám přijít) Nebylo by jednodušší nám v Gameplay udělatat na zaškrtnutí kolonku autocast, když to tak má bejt?
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.1.2
Můžete těm pomalejším a blbejsim (mě) říct co ten numlock dělá? To automaticky klika tlačítko na myši nebo jak? :-)
Re: Patch 2.1.2
McT: Tak něco. Podívej se na Gold Eagleovo video. Je to první článek na týhle stránce.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.1.2
McT:
Nadefinuješ skill na numlock, přidržíš příslušné číslo na numlocku a než ho pustiš, tak vypneš numlock. To hře vynutí trvalé stisknutí klávesy (dokud numlock zpět nezapneš). Samo o sobě je to nedokonalé, protože bez použití force move to klasický pohyb přerušuje.
DrSma:
Souhlasím s tím, že automatizace smazává rozdíl mezi hráči. Tím to vrátím trochu více k tématu vlákna, protože jde o současný stav patche.
Hlavní problém vidím ve špatném návrhu některých postav. Ukážu na aktuálním rozdílu Teaguku u DH x Monk:
- Monk to může zautomatizovat, což považuju za chybu návrhu postavy, protože by to nemělo být vůbec možné (postava by neměla mít žádné mechanismy, které vyžadují otrocké mačkání stejné klávesy v předem daných pevných intervalech bez žádné další interakce)
- u DH makro na Teaguk použít nejde, protože je aktuálně mechanismus u DH navržený správně: Spender je nutné použít ve správnou chvíli a automatické střílení by bylo akorát kontraproduktivní (plýtvání hatred a v důsledku naopak zapříčinění ztráty stacku teaguku). A tedy hrát DH s použitím Teaguku (který je nejsilnější 3. gem a oproti elem. dmg nebo jinému gemu ho považuju za přínos rovný téměř +1lvl u GR) je těžké.
Nadefinuješ skill na numlock, přidržíš příslušné číslo na numlocku a než ho pustiš, tak vypneš numlock. To hře vynutí trvalé stisknutí klávesy (dokud numlock zpět nezapneš). Samo o sobě je to nedokonalé, protože bez použití force move to klasický pohyb přerušuje.
DrSma:
Souhlasím s tím, že automatizace smazává rozdíl mezi hráči. Tím to vrátím trochu více k tématu vlákna, protože jde o současný stav patche.
Hlavní problém vidím ve špatném návrhu některých postav. Ukážu na aktuálním rozdílu Teaguku u DH x Monk:
- Monk to může zautomatizovat, což považuju za chybu návrhu postavy, protože by to nemělo být vůbec možné (postava by neměla mít žádné mechanismy, které vyžadují otrocké mačkání stejné klávesy v předem daných pevných intervalech bez žádné další interakce)
- u DH makro na Teaguk použít nejde, protože je aktuálně mechanismus u DH navržený správně: Spender je nutné použít ve správnou chvíli a automatické střílení by bylo akorát kontraproduktivní (plýtvání hatred a v důsledku naopak zapříčinění ztráty stacku teaguku). A tedy hrát DH s použitím Teaguku (který je nejsilnější 3. gem a oproti elem. dmg nebo jinému gemu ho považuju za přínos rovný téměř +1lvl u GR) je těžké.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 17.02.2015, 15:14 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
DrSma:
Každopádně nevím, jestli ten rozdíl o kterým mluvíš je opravdu ovlivněnej makrem. Chápu Tvůj pohled na věc, něco na tom je, rozumím. Když se na to podíváš z jiné stránky, vím 100%, že to tlačítko co mám na makru dokážu zmáčknout jednou za 4sec já sám . Jde to,zvládnu to,vím to, nehrál jsem vždy jen s makrem . Ale to ze mě nedělá lepšího hráče, to že dokážu každý 4sec stisknout tlačítko . GR50 dosáhneš s PermaSer i bez makra, ale šel bys tak max. 4 rifty denně protože jinak by ti upadla ruka.
Zkusím to popsat takhle, snad se pochopí co tím chci říct.
-- Kdyby šlo o použití skillu ve správnou chvíly, na správném místě atd. tak ano! To řídí hráčská intuice,zkušenosti, mozek... . Je potřeba vyhodnotit situaci a rozhodnout jestli skill použít teď nebo ne, kam ho prásknout, co buffnout před tím, co schovat na potom atd. Jenže tohle makro neudělá.
-- U maker není žádná "správná chvíle,místo,situace". Chceš to prostě mít jen aktivní furt. Kdybych mezi Serenitama měl 15sec mezeru, v životě nepoužiju makro, protože by se akorát sama spouštěla v situaci kdy ji nepotřebuju. Tím, že se dá dosáhnout PermaSeru je jasný, že ji chci použít vždy,souvisle, pořád a pak už to není o skills a zkušenostech, ale jen o tom, že nemusím jak imbecil mačkat to jedno tlačítko každý 4sec (i když bych to zvládl) .
Problém "smazání rozdílu mezi hráči" tudíž podle mě není v makru, ale v PermaSeru jako takovém !
Každopádně nevím, jestli ten rozdíl o kterým mluvíš je opravdu ovlivněnej makrem. Chápu Tvůj pohled na věc, něco na tom je, rozumím. Když se na to podíváš z jiné stránky, vím 100%, že to tlačítko co mám na makru dokážu zmáčknout jednou za 4sec já sám . Jde to,zvládnu to,vím to, nehrál jsem vždy jen s makrem . Ale to ze mě nedělá lepšího hráče, to že dokážu každý 4sec stisknout tlačítko . GR50 dosáhneš s PermaSer i bez makra, ale šel bys tak max. 4 rifty denně protože jinak by ti upadla ruka.
Zkusím to popsat takhle, snad se pochopí co tím chci říct.
-- Kdyby šlo o použití skillu ve správnou chvíly, na správném místě atd. tak ano! To řídí hráčská intuice,zkušenosti, mozek... . Je potřeba vyhodnotit situaci a rozhodnout jestli skill použít teď nebo ne, kam ho prásknout, co buffnout před tím, co schovat na potom atd. Jenže tohle makro neudělá.
-- U maker není žádná "správná chvíle,místo,situace". Chceš to prostě mít jen aktivní furt. Kdybych mezi Serenitama měl 15sec mezeru, v životě nepoužiju makro, protože by se akorát sama spouštěla v situaci kdy ji nepotřebuju. Tím, že se dá dosáhnout PermaSeru je jasný, že ji chci použít vždy,souvisle, pořád a pak už to není o skills a zkušenostech, ale jen o tom, že nemusím jak imbecil mačkat to jedno tlačítko každý 4sec (i když bych to zvládl) .
Problém "smazání rozdílu mezi hráči" tudíž podle mě není v makru, ale v PermaSeru jako takovém !
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Tak dokážu si představit, že to u Monka každý hráč ručně nedá. Samo o sobě mačkání tlačítka každé 4s dá zřejmě každý. Ale když současně musíš řešit x dalších věcí, tak už občas tlačítku můžeš vynechat a makro to zjednodušuje.
U DH v předchozím patchi perma SS bylo trochu odlišné. Tam trvale puštěné makro také nešlo použít, protože nejprve musel hráč zajistit, aby měl dostatek discipline na perma SS a to nikdy nešlo po 100% času. Tedy tam metoda aktivovat na začátku GR automatický cast SS nebyla možná. I tak asi bylo makro používané poměrně dost, ale minimálně to muselo být ve stylu, že ho hráč během GR zapínal a vypínal dle aktuální situace (což už nemá tak daleko k ručnímu klikání SS).
Nicméně platí co jsem psal v předchozím příspěvku. Tedy, že to především považuju za špatný návrh postavy ze stranu Blizz.
A Perma serenity je navíc problém sám o sobě (nezávisle na problematice pravidelného klikání). Tohle u Blizz. nepobírám. Nejdříve jim vadí perma SS, který zruší a současné s tím zase pustí do světa perma serentity...
U DH v předchozím patchi perma SS bylo trochu odlišné. Tam trvale puštěné makro také nešlo použít, protože nejprve musel hráč zajistit, aby měl dostatek discipline na perma SS a to nikdy nešlo po 100% času. Tedy tam metoda aktivovat na začátku GR automatický cast SS nebyla možná. I tak asi bylo makro používané poměrně dost, ale minimálně to muselo být ve stylu, že ho hráč během GR zapínal a vypínal dle aktuální situace (což už nemá tak daleko k ručnímu klikání SS).
Nicméně platí co jsem psal v předchozím příspěvku. Tedy, že to především považuju za špatný návrh postavy ze stranu Blizz.
A Perma serenity je navíc problém sám o sobě (nezávisle na problematice pravidelného klikání). Tohle u Blizz. nepobírám. Nejdříve jim vadí perma SS, který zruší a současné s tím zase pustí do světa perma serentity...
Naposledy upravil(a) Mlok dne 17.02.2015, 15:21 hod., celkem upraveno 2 x.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:315
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tvoje mama
Re: Patch 2.1.2
Hezky napsane a souhlasim tudiz by mel Slizzard odstranit perma Serenitu....
Re: Patch 2.1.2
Přesně tak a jde to ruku v ruce s tím co jsem psal. Tím pádem už byl jen rozdíl v tom, jestli během GR kliknu prstem 20x nebo 90x což ale nemá se skills hráče nic společného. Spíš se svalama na ruce vybudovanýma během puberty za chladných zimních večerů . Skills byl v tom vědět kdy použít SS (kdy zapnout makro nebo kdy stisknout tl.)Mlok píše:...I tak asi bylo makro používané poměrně dost, ale minimálně to muselo být ve stylu,že ho hráč během GR zapínal a vypínal dle aktuální situace (což už nemá tak daleko k ručnímu klikání SS).
Tak by to mělo být i u toho monka a je to. Jakákoliv souvislá imunita vůči všemu zajištěná jen jedním spellem bude vždy "špatně".
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Perma serenita sama o sobě jak je nastavená není dobrá. Souhlasím. Ale úplný zlo z ní dělá automatizace, protože nedává hráči možnost udělat chybu. Problém je širší. Třeba HC. Jak píše Mlok - když musíš hlídat k tomu X věcí, dá se opomenout - a o to jde. Takovej HC hráč tankující v kotli na GR50 když jednou bezvýznamně opomene...hmmm
(jasně, ještě má passivku, já vím )
(jasně, ještě má passivku, já vím )
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used