2.1.2 GR Leader + Trial
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Sevas ; )-
Tak jak ste na tom?
Dal sem dnes poprvé vyšší GR, začal sem 40, kterou sem dal na trialu a ztm sem to dal až sem a dál nehraju, až padne nějaký upgrade(vit na rukavicích aspoň a SoJ)
Za wize se mi to hraje nádherně, chce to myslet na to, že boss bude trvat věky, takže natahuju co to dá a zabijim to po tunách. Sem si vědom, že před patchem bych byl rád, kdybych dal tak 35-37, jelikož se upravovali GR, ale i tak potěší : )
A co Trial? Daří se mi konstatntě dávat 40-44, ale víc ne. Bude to taky tim, že s Wiz sem GR nechodil, takže nemám zkušenosti. Byly by fajn nějaký postřehy od moudřejších
Tak jak ste na tom?
Dal sem dnes poprvé vyšší GR, začal sem 40, kterou sem dal na trialu a ztm sem to dal až sem a dál nehraju, až padne nějaký upgrade(vit na rukavicích aspoň a SoJ)
Za wize se mi to hraje nádherně, chce to myslet na to, že boss bude trvat věky, takže natahuju co to dá a zabijim to po tunách. Sem si vědom, že před patchem bych byl rád, kdybych dal tak 35-37, jelikož se upravovali GR, ale i tak potěší : )
A co Trial? Daří se mi konstatntě dávat 40-44, ale víc ne. Bude to taky tim, že s Wiz sem GR nechodil, takže nemám zkušenosti. Byly by fajn nějaký postřehy od moudřejších
Naposledy upravil(a) Cartman dne 30.01.2015, 20:52 hod., celkem upraveno 1 x.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Přemýšlel sem nad gemama, Trapped s templářem se mi nelíbí. Powerfull je naprd u bosse a toxin/pain, nvm. Jaký by bylo mít neck Fire-CC-CD-INT a SoJ (trochu hardcore:D) Fire-CC-CD-Elite ?
Že bych používal jen Zeis, ten funguje pořád. Toxin a Pain taky, ale jak říkám, jestli by to nebylo lepší nahradit statama, jejich dmg v GR není nic moc.
Nejsem si jistý tim trapped, jestli funguje na RG, Powerfull ale zavrhuju hned. V tom případě bych uvažoval i o tom, že bych sehnal neck bez díry a nosil Zeis a Trapped a vybavil templáře
Že bych používal jen Zeis, ten funguje pořád. Toxin a Pain taky, ale jak říkám, jestli by to nebylo lepší nahradit statama, jejich dmg v GR není nic moc.
Nejsem si jistý tim trapped, jestli funguje na RG, Powerfull ale zavrhuju hned. V tom případě bych uvažoval i o tom, že bych sehnal neck bez díry a nosil Zeis a Trapped a vybavil templáře
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Já vysoké GR zatím moc nezkoušel, dal jsem zatím 42 - 13:04 a pak dva pokusy 43 neúspěch (chtěl jsem vylepšit aspoň gemy). Zkušenost s GR taky nemám kdo ví jakou.
Toxin pomáhá FB setu, já jedu Zeis, Toxin, Trapped. Trapped díky templářovi funguje i na RG dost úspěšně.
Trialy jsem zkoušel 3x a dal jsem max. 39. To mě vůbec nebaví a ani se mi ty klíče nechce dělat. Dojížděl jsem staré nížké klíče a z GR35 se mi dařilo udělat kámet GR44. Takže asi budu cíleně dělat trochu nižší kameny.
Toxin pomáhá FB setu, já jedu Zeis, Toxin, Trapped. Trapped díky templářovi funguje i na RG dost úspěšně.
Trialy jsem zkoušel 3x a dal jsem max. 39. To mě vůbec nebaví a ani se mi ty klíče nechce dělat. Dojížděl jsem staré nížké klíče a z GR35 se mi dařilo udělat kámet GR44. Takže asi budu cíleně dělat trochu nižší kameny.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Na bosse by byl asi lepší, jelikož na něj utočí templář pořád, ale na trash? 20% fire na amuletu je perma, to by nemuselo být zlý.
Edit:
Ale když takhle nad tím přemýšlím, pořád nemá smysl tam chodit, alespoň né sólo, exp méně, lege méně, surovin méně, vyplatí se to asi až na vyššim GR s partou. A nebo prostě odreagovačka, od stereotypu T6. Dal sem ze zvědavosti GR 27 speed, dokončil sem ho za 3 minuty a vyšlo mě to na 1 lege, gemy už neupnu ( gemy už mám všechny alespoň 30+) a exp jen 600m a skoro žádný suroviny= /
Edit:
Ale když takhle nad tím přemýšlím, pořád nemá smysl tam chodit, alespoň né sólo, exp méně, lege méně, surovin méně, vyplatí se to asi až na vyššim GR s partou. A nebo prostě odreagovačka, od stereotypu T6. Dal sem ze zvědavosti GR 27 speed, dokončil sem ho za 3 minuty a vyšlo mě to na 1 lege, gemy už neupnu ( gemy už mám všechny alespoň 30+) a exp jen 600m a skoro žádný suroviny= /
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Trapped je určitě lepší než 20% fire. Trapped jede určitě přes 50% času. Tzn. průměrný bonus bude aspoň 15% (beru trapped na 50 lvl).
Fire máš už 73%. Navýšení na 93% znamená jen 11,5% dmg navíc.
A Pain a Toxin jsou také lepší než 20% fire. Třeba Pain udělá 17% dmg infinite DoT. A dává tu dmg okamžitě v plné výši narozdíl od FB DoT. Toxin pak vychází velmi podobně v součtu DoT a 10% bonusu.
A Powerfull může být naopak nejlepší. U RG je naopak většinou velmi silný. Stačí mít 20% bonus na začátku boje s RG. Tím snapshotneš bonus do infinite DoT a máš ho po celou dobu u RG. Takže stačí abys na RG měl tak zbývajících 10-15s bonusu (může stačit i 5s na nastartování infinite DoT, ale to už se nepovede vždy tak rychle). Občas se samozřejmě nemusí zadařit a nemáš elitku před RG a přijdeš tam už bez bonusu. Pak smůla.
Powerfull má tak méně vyrovnané výsledky než Toxin a Pain. Když se podaří, tak je znatleně lepší. Občas ale může být horší.
S Wiz. tedy v každém případě hrát 3 gemy, každý z gemů Zeis, Trapped, Powerfull, Toxin i Pain je znatelně lepší než 20% fire, o statu na ringu ani nemluvě.
Na trial použij DH když už ho máš. Stačí poladit pár základních věcí a už bude o dost lepší než Wiz.
PS: Trial není tak špatný. Je to paradoxně nejlepší místo pro solo XP :-)
Dám v něm mírně více XP/hodinu než na T6 a to dokonce i přesto, že nemám bonus pool jak občas umřu. Pro Wiz. to ale už nejspíš platit nebude.
Fire máš už 73%. Navýšení na 93% znamená jen 11,5% dmg navíc.
A Pain a Toxin jsou také lepší než 20% fire. Třeba Pain udělá 17% dmg infinite DoT. A dává tu dmg okamžitě v plné výši narozdíl od FB DoT. Toxin pak vychází velmi podobně v součtu DoT a 10% bonusu.
A Powerfull může být naopak nejlepší. U RG je naopak většinou velmi silný. Stačí mít 20% bonus na začátku boje s RG. Tím snapshotneš bonus do infinite DoT a máš ho po celou dobu u RG. Takže stačí abys na RG měl tak zbývajících 10-15s bonusu (může stačit i 5s na nastartování infinite DoT, ale to už se nepovede vždy tak rychle). Občas se samozřejmě nemusí zadařit a nemáš elitku před RG a přijdeš tam už bez bonusu. Pak smůla.
Powerfull má tak méně vyrovnané výsledky než Toxin a Pain. Když se podaří, tak je znatleně lepší. Občas ale může být horší.
S Wiz. tedy v každém případě hrát 3 gemy, každý z gemů Zeis, Trapped, Powerfull, Toxin i Pain je znatelně lepší než 20% fire, o statu na ringu ani nemluvě.
Na trial použij DH když už ho máš. Stačí poladit pár základních věcí a už bude o dost lepší než Wiz.
PS: Trial není tak špatný. Je to paradoxně nejlepší místo pro solo XP :-)
Dám v něm mírně více XP/hodinu než na T6 a to dokonce i přesto, že nemám bonus pool jak občas umřu. Pro Wiz. to ale už nejspíš platit nebude.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Dík za info : )
No, nějak pochybuju, že s mojim gearem dám nějaký závratný klíče, a kvůli tomu se mi ztm craftit zbraň nechce. Uvidim no
No, nějak pochybuju, že s mojim gearem dám nějaký závratný klíče, a kvůli tomu se mi ztm craftit zbraň nechce. Uvidim no
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Tak jsem zkusil ze srandy Trial se 40mil. toughness (stát na místě, slow time, apod.). Podařilo se mi Trial levelu 40 . S tím DH máš pravdu, potřeboval bych ale asi Rucksack .
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Mlok píše:
S Wiz. tedy v každém případě hrát 3 gemy, každý z gemů Zeis, Trapped, Powerfull, Toxin i Pain je znatelně lepší než 20% fire, o statu na ringu ani nemluvě.
Ja jedu Zeis , pain toxin.. to je bad ? prijde mi co jsem videl videa tak vsichni Zeis toxin a trappad..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hcx- ... o/51459356
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Pokud ctu dobre tak,je uz zbytecny davat vic a vic fire dmg?Mam ted 114% mel bych teda spis zamenit za crit dmg nebo crit dmg inc. ?
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Asi určitě, z CC a CD se u blizzu/appo dělá průměr, tak to pak dělá slušný šlupky a crituje to defacto neustálě, ale v průměru : ) O nic nepříjdeš ale.
Každá další přidaná hodnota se sníží v závislosti na tom, kolik už máš a v jakých hodnotách sou. Čim víc to máš rozfrcaný v malých % na hodně itemech, tim míň ti to dá a naopak. (Mluvim o tom fire%) Takže ve finále 20 už ti přídá jen 10, tudíž se vyplatí dávat něco jinýho.
Každá další přidaná hodnota se sníží v závislosti na tom, kolik už máš a v jakých hodnotách sou. Čim víc to máš rozfrcaný v malých % na hodně itemech, tim míň ti to dá a naopak. (Mluvim o tom fire%) Takže ve finále 20 už ti přídá jen 10, tudíž se vyplatí dávat něco jinýho.
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Inu dobre,na kolika %fire dmg by bylo dobre se drzet aby to bylo co nejvic efektivni?
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
To ti jistě odpoví přesně Mlok, já matematik nejsem : )) Ono se to počítá ještě nějak složitěji z base dmg a mě nebaví nad tim celý den dumat:D
Edit: Když máš 20 a 20%, tak máš basse vždy 100% a k tomu se přičítá to, co si přidal, takže 140%, ale ve výsledku ti druhých 20 přidá jen 16, 1,40/1,2=1,16.( snad sem to trefil)
Edit: Když máš 20 a 20%, tak máš basse vždy 100% a k tomu se přičítá to, co si přidal, takže 140%, ale ve výsledku ti druhých 20 přidá jen 16, 1,40/1,2=1,16.( snad sem to trefil)
Naposledy upravil(a) Cartman dne 31.01.2015, 13:02 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Vždy záleží na konkrétní situaci dle toho kolik už máš všech statů a mezi čím konkrétně volíš. Nikdy to nejde říct obecně.
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
I když GR nemám rád a chodím tam jen kvůli gemum , podařilo se mi dát 43 za nějakých 13 minut a 10 sekund . Nevím , Wizzard mi přijde jako jedna z nejslabších class co se týče GR ( na crusadera stále nemá ) navíc v životě sem nehrál žádnou hru kde by hrálo RNG tak obrovskou roli jako právě v GR . Za cca 15 GR v řadě ( 38 - 45 ) sem stihl přesně zjistit , který rift má vůbec smysl zkoušet . Asi po 10 pokus sám počítač nechápal , jak rychle dokážu zmáčknout alt + f4 a nas*aně jít ven .
Nejvíc mne pobavilo , když sem chodil nižší šutry ( cca 38 - 40 ) a při náskoku jako hrom mi procnul Stonesinger ( ten RG , který má polovinu HP oproti ostatním ) a hned vedle něj Condution pylon . Tohle se mi stát na 44 + tak o tom asi natočím celovečerní film .
Nejvíc mne pobavilo , když sem chodil nižší šutry ( cca 38 - 40 ) a při náskoku jako hrom mi procnul Stonesinger ( ten RG , který má polovinu HP oproti ostatním ) a hned vedle něj Condution pylon . Tohle se mi stát na 44 + tak o tom asi natočím celovečerní film .
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Dle čeho soudíš, že Wiz. nemá v GR na Sadera? Žebříček ukazuje přesný opak. Wiz. je solo celkově +2 lvl. oproti Saderovi (koukám na EU non season) A to nejen na prvních pozicích, kde u Wiz. to dávají s Power Pylonem (nevím jak u Sadera, jestli to není náhodou také jen s Pylonem), ale i na pozicích kolem 150 místa, kde to jde zahrát ještě bez problémů bez Pylonu (tam je Wiz. na GR44, Sader na GR42).
Wiz. při použitý Power Pylonu na tom není vůbec tak špatně. Lépe na tom je jen DH a Monk. U Monka je dle žebříčku rozdíl přitom naprosto minimální (jen o trochu více lidí na stejném GR), u DH je pak rozdíl mírně větší, ale ani DH nijak extrémně nedominuje nad ostatními chary.
Dle čeho jsi přišel na ten závěr ohledně rollu GR? Na GR40-51 už mám minimálně 100+ odehraných GR. A mám tedy úplně odlišné pozorování:
- nikdy nelze hned na začátku určit jaký bude roll, pozná se to až po nějaké té minutě hraní a ani tak to není ještě zdaleka jasné, už jsem odehrál několik dobrých pokusů, kdy první 3 minuty byly úplně hrozné (následně se rift zlepšil nebo přišlo lepší další patro a nebo se pak povedlo více Pylonů, což se stává dost často jak jich teď v GR opravdu hodně) a pak to dost ovlivní jakého dostaneš RG, což když budeš hned vše vzdávat, tak se těch lepších moc nedočkáš
- u všech map už jsem zažil jak lepší, tak horší roll mobů, takže podle mapy se také nepozná nic (např. v jeskyni jsem zahrál jak svůj nejlepší pokus na GR46, tak současně i nejhorší); tedy rozhodující je vždy roll mobů a ne mapy (a ten se často hned na začátku nepozná)
- RNG určitě hraje roli, ale už to není tak výrazné, třeba na GR46 jsem dával stabilně všechny pokusy s 1-2 minutami přes limit, pak cca 1/4 pokusů těsně přes limit (do 20s) a pak jen pár pokusů, které bych stihnul v limitu. Jeden už jsem stihnul a je v žebříčku, měl jsem předtím ale už další 3, kde to mohlo už být, jednou jsem sám pokazil RG když jsem na něj měl 4:20 (byl to King, který je pro DH hodně blbý, ale dát to jde, v jiném pokusu jsem ho dal těsně přes 3 minuty), jednou jsem dostal těsně před RG DC, když bych měl zase přes 4 minuty na RG a jednou se mi restartoval počítač zase při takhle dobrém pokusu (jediný restart s tímhle HW co jsem měl za několik měsíců, takže fakt smůla)
- tedy celkově nejsou ty výkyvy v pokusech až velké když nejlepší čas 13:32 a nejhorší těsně přes 17 minut; vše jsem ale dohrával i kvůli upgradu gemů a nedělal závěry z prvních pár sekund v riftu
- conduit pylon je na RG skoro k ničemu (takže kdyby jsi ho měl na vyšším GR, tak by to nic neřešilo), pro Wiz. je rozhodující Power Pylon (snapshot do infiite DoT)
Wiz. při použitý Power Pylonu na tom není vůbec tak špatně. Lépe na tom je jen DH a Monk. U Monka je dle žebříčku rozdíl přitom naprosto minimální (jen o trochu více lidí na stejném GR), u DH je pak rozdíl mírně větší, ale ani DH nijak extrémně nedominuje nad ostatními chary.
Dle čeho jsi přišel na ten závěr ohledně rollu GR? Na GR40-51 už mám minimálně 100+ odehraných GR. A mám tedy úplně odlišné pozorování:
- nikdy nelze hned na začátku určit jaký bude roll, pozná se to až po nějaké té minutě hraní a ani tak to není ještě zdaleka jasné, už jsem odehrál několik dobrých pokusů, kdy první 3 minuty byly úplně hrozné (následně se rift zlepšil nebo přišlo lepší další patro a nebo se pak povedlo více Pylonů, což se stává dost často jak jich teď v GR opravdu hodně) a pak to dost ovlivní jakého dostaneš RG, což když budeš hned vše vzdávat, tak se těch lepších moc nedočkáš
- u všech map už jsem zažil jak lepší, tak horší roll mobů, takže podle mapy se také nepozná nic (např. v jeskyni jsem zahrál jak svůj nejlepší pokus na GR46, tak současně i nejhorší); tedy rozhodující je vždy roll mobů a ne mapy (a ten se často hned na začátku nepozná)
- RNG určitě hraje roli, ale už to není tak výrazné, třeba na GR46 jsem dával stabilně všechny pokusy s 1-2 minutami přes limit, pak cca 1/4 pokusů těsně přes limit (do 20s) a pak jen pár pokusů, které bych stihnul v limitu. Jeden už jsem stihnul a je v žebříčku, měl jsem předtím ale už další 3, kde to mohlo už být, jednou jsem sám pokazil RG když jsem na něj měl 4:20 (byl to King, který je pro DH hodně blbý, ale dát to jde, v jiném pokusu jsem ho dal těsně přes 3 minuty), jednou jsem dostal těsně před RG DC, když bych měl zase přes 4 minuty na RG a jednou se mi restartoval počítač zase při takhle dobrém pokusu (jediný restart s tímhle HW co jsem měl za několik měsíců, takže fakt smůla)
- tedy celkově nejsou ty výkyvy v pokusech až velké když nejlepší čas 13:32 a nejhorší těsně přes 17 minut; vše jsem ale dohrával i kvůli upgradu gemů a nedělal závěry z prvních pár sekund v riftu
- conduit pylon je na RG skoro k ničemu (takže kdyby jsi ho měl na vyšším GR, tak by to nic neřešilo), pro Wiz. je rozhodující Power Pylon (snapshot do infiite DoT)
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Asi hrajeme oba úplně rozdílné hry
Asi jsem to blbě napsal , myslel sem to tak že podle mne je Sader momentálně nejslabší společně s WD .
Nevím , já ti jen popisuji svůj subjektivní pocit . Nejvíc mám nahráno za Sadera takže mohu porovnávat s Wizzem , kde těch GR už mám taky celkem dost odehraných . Nevím , možná je chyba u mě , špatný gameplay , blbě poskládaný gear atd . To , že celé GR je jen o RNG mi nikdo nevymluví . Jde o to , že to RNG z 99.99 % je vždy proti tobě . Condution sice už není to co býval , pořád ti ale za těch 15 sekund udělá hodně . Já z 90 % neúspěšných riftu končím na RG kterého prostě nestihnu umlátit , protože bez Power Pylonu má Wizz šíleně slabé single target DPS oproti ostatním ( dokonce i za Sadera mi trvá RG kratší dobu než u Wizze na GR 44 )
Dám ti příklad krásného RNG v Diablu . Včera průměrný rift s dobrou densitou a příjemným trashem . S 6 minutovým náskokem sem spokojeně čekal na RG a věděl sem , že to můžu bez problému stihnout . Samozřejmě se naspawnil ten trapák , co se vždycky na 5 sekund vypaří ( někdy i déle ) a pak se zase ukáže . Vůbec sem to nečekal . Nepamatuju si , kdy mi někdy procnul Stonesinger ve chvíli , kdy to fakt potřebuji . Možná mám oproti tobě ještě málo nahrané a to lepší teprve přijde , uvidíme časem . Každopádně mne to hodně mrzelo , byl to 45 a to už by byl alespoň pro mne celkem úspěch .
PS : Nestěžuji si protože vím , že všechno jednou přijde pokud člověk aktivně hraje ať už normální Rifty tak i GR . Jde jen o to , aby člověk vydržel to flustrující období a počkal si na lepší časy .
PS 2 : Od patche už 4 x Furnace , bohužel ani jedná Ačková . Chtěl bych vidět ten rozdíl průměrně narollované Furnace oproti AD + AFBO u RG , momentálně mi DoT tiká někde kolem 220M a jak jsem psal výše , většinou vyhořím na čas u RG.
Asi jsem to blbě napsal , myslel sem to tak že podle mne je Sader momentálně nejslabší společně s WD .
Nevím , já ti jen popisuji svůj subjektivní pocit . Nejvíc mám nahráno za Sadera takže mohu porovnávat s Wizzem , kde těch GR už mám taky celkem dost odehraných . Nevím , možná je chyba u mě , špatný gameplay , blbě poskládaný gear atd . To , že celé GR je jen o RNG mi nikdo nevymluví . Jde o to , že to RNG z 99.99 % je vždy proti tobě . Condution sice už není to co býval , pořád ti ale za těch 15 sekund udělá hodně . Já z 90 % neúspěšných riftu končím na RG kterého prostě nestihnu umlátit , protože bez Power Pylonu má Wizz šíleně slabé single target DPS oproti ostatním ( dokonce i za Sadera mi trvá RG kratší dobu než u Wizze na GR 44 )
Dám ti příklad krásného RNG v Diablu . Včera průměrný rift s dobrou densitou a příjemným trashem . S 6 minutovým náskokem sem spokojeně čekal na RG a věděl sem , že to můžu bez problému stihnout . Samozřejmě se naspawnil ten trapák , co se vždycky na 5 sekund vypaří ( někdy i déle ) a pak se zase ukáže . Vůbec sem to nečekal . Nepamatuju si , kdy mi někdy procnul Stonesinger ve chvíli , kdy to fakt potřebuji . Možná mám oproti tobě ještě málo nahrané a to lepší teprve přijde , uvidíme časem . Každopádně mne to hodně mrzelo , byl to 45 a to už by byl alespoň pro mne celkem úspěch .
PS : Nestěžuji si protože vím , že všechno jednou přijde pokud člověk aktivně hraje ať už normální Rifty tak i GR . Jde jen o to , aby člověk vydržel to flustrující období a počkal si na lepší časy .
PS 2 : Od patche už 4 x Furnace , bohužel ani jedná Ačková . Chtěl bych vidět ten rozdíl průměrně narollované Furnace oproti AD + AFBO u RG , momentálně mi DoT tiká někde kolem 220M a jak jsem psal výše , většinou vyhořím na čas u RG.
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Tak toho Sadera jsem pochopil jinak, na tom se tedy shodnem a odpovídá to žebříčkům.
U Wiz. pokud nejedeš pouze na hledání Power pylonu (nutné na GR48+), tak prostě musíš mít nahraný opravdu velký náskok během riftu, abys ten čas u RG měl. Na single target je Wiz. prostě slabá, to je jasné. Můžeš akorát zkusit Powerfull gem místo Toxinu. Toxin má vyrovnanější výsledky (vždy průměrný). Powerfull je někdy lepší a někdy horší. Na pokusy na maximu je tedy vhodnější, protože máš šanci na ten lepší pokus než s Toxinem. Pro RG pokud stihneš zažehnout infinite DoT než ztratíš 20% bonus Powerfull, tak ho budeš pak mít po celou dobu souboje s RG (snapshotne se) a je tak o dost silnější než Toxin. Pokud ovšem ztratší bonus ještě těsně před RG a k tomu třeba i vícekárt během riftu, tak zase bude o dost slabší než Toxin.
Conduit je tedy u Wiz. určitě o něco lepší než u DH (s Wiz. dokážeš být snáze více u mobů), ale taky to nemůže být žádný zázrak (s Wiz. jsem odehrál po patchi jen pár GR a conduit si ani nevybavuju, že bych zrovna dostal). U DH je na GR46+ v podstatě úplně k ničemu a neudělá žádný rozdíl. Kdybych byl celou dobu trvání conduitu dostatečně blízko u mobů, tak budu pořád mrtvej. Ale stejně dělá už poměrně málo dmg + kratší doba oproti jiným pylonům.
Conduit je slušný na speed GRfity kolem GR36-37.
Se Stonsingerem nelze vůbec počítat. Toho jsem dostal jen jednou z těch 100+ riftů (a pak ještě jsem ho viděl jednou na speed grfitu 37) . Orlash už je smůla u Wiz., to je nejhorší varianta. Já podobně dostal u DH Kinga (stejně blbý pro DH jako Orlash pro Wiz.) a taky jsem nestihnul jeden dobrý pokus (4+ minut na RG, což je pro DH na GR46 až až, nakonec jsem časem i toho Kinga dokázal dát pod 4 minuty).
RNG tam samozřejmě nějaké je, o tom vůbec nepolemizuju. Ale jak píšu, tak to zase není tak hrozné. Před patchem jsem míval mnohem více nevyrovnané pokusy (tam klidně rozdíl typu dvojnásobný čas pro nejhorší pokus oproti nejlepšímu).
U Wiz. pokud nejedeš pouze na hledání Power pylonu (nutné na GR48+), tak prostě musíš mít nahraný opravdu velký náskok během riftu, abys ten čas u RG měl. Na single target je Wiz. prostě slabá, to je jasné. Můžeš akorát zkusit Powerfull gem místo Toxinu. Toxin má vyrovnanější výsledky (vždy průměrný). Powerfull je někdy lepší a někdy horší. Na pokusy na maximu je tedy vhodnější, protože máš šanci na ten lepší pokus než s Toxinem. Pro RG pokud stihneš zažehnout infinite DoT než ztratíš 20% bonus Powerfull, tak ho budeš pak mít po celou dobu souboje s RG (snapshotne se) a je tak o dost silnější než Toxin. Pokud ovšem ztratší bonus ještě těsně před RG a k tomu třeba i vícekárt během riftu, tak zase bude o dost slabší než Toxin.
Conduit je tedy u Wiz. určitě o něco lepší než u DH (s Wiz. dokážeš být snáze více u mobů), ale taky to nemůže být žádný zázrak (s Wiz. jsem odehrál po patchi jen pár GR a conduit si ani nevybavuju, že bych zrovna dostal). U DH je na GR46+ v podstatě úplně k ničemu a neudělá žádný rozdíl. Kdybych byl celou dobu trvání conduitu dostatečně blízko u mobů, tak budu pořád mrtvej. Ale stejně dělá už poměrně málo dmg + kratší doba oproti jiným pylonům.
Conduit je slušný na speed GRfity kolem GR36-37.
Se Stonsingerem nelze vůbec počítat. Toho jsem dostal jen jednou z těch 100+ riftů (a pak ještě jsem ho viděl jednou na speed grfitu 37) . Orlash už je smůla u Wiz., to je nejhorší varianta. Já podobně dostal u DH Kinga (stejně blbý pro DH jako Orlash pro Wiz.) a taky jsem nestihnul jeden dobrý pokus (4+ minut na RG, což je pro DH na GR46 až až, nakonec jsem časem i toho Kinga dokázal dát pod 4 minuty).
RNG tam samozřejmě nějaké je, o tom vůbec nepolemizuju. Ale jak píšu, tak to zase není tak hrozné. Před patchem jsem míval mnohem více nevyrovnané pokusy (tam klidně rozdíl typu dvojnásobný čas pro nejhorší pokus oproti nejlepšímu).
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Pro 48+ je nutné mít i insane densitu spolu s neškodnými (relativně) moby. Mám za sebou pár pokusů na GR 48 a jako hlavní problém s odstupem času vidím ve žlutých elitách, mají 45 miliard HP a při nejlepším scénáři, kdy by stála na místě a nic nedělala, tak jde dát kolem 2-3 minut. V případě, že ti densita/typ monster/typ mapy neumožní forward moving, tak jsi nahranej, protože u toho championa prostě nemůžeš stát a čekat na globy, musíš pokračovat, tak jak to udělal Reiko na GR 48, přičemž musíš doufat (nebo mít připravený) Power pylon, protože je nemožné dát RG včas bez Pylonu, když ti musí zbejt aspoň 6-8 minut při té obrovské porci HP elit a obrovské damage všeho. Můj úspěšný 44 je už pěkně zastaralý (povedl se na druhý pokus bez Pylonu) a ty 48 už jsou týden staré a nějak mě to neláká. 43 jsem dával pokaždé, ale RNG tam hraje roli určitě, sice jsem dal i hrozné rolly, ale je to znát na čase hodně.
Na umístění v ladderu nepotřebuješ dělat zázraky. Za prvé moc lidí obecně o laddery až tak zájem nemá, což ukázala první éra před patchem a za druhé wizarda nikdo dneska už nehraje. Pokud si chceš honit triko na prvních příčkách, tak buď musíš podstoupit GRift fishing a doufat v roll snů, nebo použít šedou mechaniku jako Power pylon snapshot nebo Archon snapshot. Jako to dělají všichni tito lidi.
Když hraju a dostanu Power pylon, tak přesně vím, co wizardovi chybí k tomu, aby byl konkurenceschopný.
Na umístění v ladderu nepotřebuješ dělat zázraky. Za prvé moc lidí obecně o laddery až tak zájem nemá, což ukázala první éra před patchem a za druhé wizarda nikdo dneska už nehraje. Pokud si chceš honit triko na prvních příčkách, tak buď musíš podstoupit GRift fishing a doufat v roll snů, nebo použít šedou mechaniku jako Power pylon snapshot nebo Archon snapshot. Jako to dělají všichni tito lidi.
Když hraju a dostanu Power pylon, tak přesně vím, co wizardovi chybí k tomu, aby byl konkurenceschopný.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Ty snapshoty mimo GR (Archon), to už je tedy docela úlet.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: 2.1.2 GR Leader + Trial
Přemýšlim nad Hydrou, při té 35, kterou mám za těch 5-6min se to asi nevyplatí, tak jedu jak na t6 pomalu. Co na vyššim GR? Ten nerf na 330% + boost na ATS mi příjde slabota, nemám žadný ATS, tak používám Familiar, odsejpá to rychleji a hydra asi taky netrefí tou plochou vše.