Zeď radosti
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Ticho uz o te Kukrine nebo prestanu chodit na forum
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Skyrim to tu přetěžuje no
Ale až sem postne svou první Kukrinu do všech rubrik, tak spadne fórum úplně navždy
Ale až sem postne svou první Kukrinu do všech rubrik, tak spadne fórum úplně navždy
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
To se nebojte panove,ze bych to dal jen do jedne sekce
Jinak vcera docela vyzivna hra.Nejdriv lov krabic z A1.Mezi tim 2x Vault.Pak prepnuti na WD.Jeden rift za druhym padal Co se tyce dropu,odpad neskutecny Dokonce ten odpad byl i v ackovych verzich Pred odchodem do perin jsem zkusil craft na WD.Povedl se celkem,jak ramena tak i loketniky
Jinak vcera docela vyzivna hra.Nejdriv lov krabic z A1.Mezi tim 2x Vault.Pak prepnuti na WD.Jeden rift za druhym padal Co se tyce dropu,odpad neskutecny Dokonce ten odpad byl i v ackovych verzich Pred odchodem do perin jsem zkusil craft na WD.Povedl se celkem,jak ramena tak i loketniky
Naposledy upravil(a) skyrim1988 dne 25.01.2015, 17:46 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
inak ja som si tiez myslel ze ked uz dropnem/craftnem ancient predmet ze to bude tutovka ale vidim ze je tam vela odpadu.
ozaj skusal niekto tu novu korunu co by mala dropnut gem co je v socketu? mne to vobec nefunguje
ozaj skusal niekto tu novu korunu co by mala dropnut gem co je v socketu? mne to vobec nefunguje
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Speed barb + Scramble + Warzechian + Speed pylon = pobavilo, nestačil jsem řídit
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Jsem rád, že konečně zase fakčí net a budu moct hrát včera jsem přežíval na filmech, uklízel, pral, sušil
btw. proč je toto téma v sekci Předměty a ne v Obecné ?
btw. proč je toto téma v sekci Předměty a ne v Obecné ?
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Protože prostě...,no ono...., asi tak...., jasný?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Tak na PD WD už mám 4 áčkový věci , vypadá to, že to časem bude můj první plně A oblečenej char
Včera 3x craft (2x aughid a 1x Cain), jedny A Cain ruce už jsem měl, no pěkně to boostlo hlavně ve výdrži !!
RADOST
Včera 3x craft (2x aughid a 1x Cain), jedny A Cain ruce už jsem měl, no pěkně to boostlo hlavně ve výdrži !!
RADOST
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
HC Všem Ne-Kukristům se hluboce omlouvám
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
CG!! Já bych potřeboval Dagger of Darts v áčkové verzi, o kukru ani tak nestojím....ale to bude tím, že už ji mám, i když normal verzi . Ancient DoD by mě posunul tak na GR 41 což je pro "alternativní" WD hodně dobrý
No každopádně CG!!!
No každopádně CG!!!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Já se včera pobavil nad 2 itemama, co mi padly ..
1. byl hambáč normálně padl z riftu z kostry ..
2. byl sword na ten kondom build Cruse .. a mám i štít na to .. a vše droplo DHčko
1. byl hambáč normálně padl z riftu z kostry ..
2. byl sword na ten kondom build Cruse .. a mám i štít na to .. a vše droplo DHčko
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Neni zac se omlouvat Proste mas stesti jako prase
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
No ty Kukriny beru jako kompenzaci za neúspěchy na SC - tam ani Kukri, ani WH pásek - na HC obojího dost a dost
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Jsem rád, že jsem dal 700, teď už to prdim Budu si válet šunky v GR, třeba mi tam padne něco užitečnýho.
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Za poslední dva dny 2xKukuri .... ale ani jedna acident bohuzel
fetišisticko netopírovitý wič doktor z jížní Srílanky
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tyt- ... o/44594241
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tyt- ... o/44594241
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Hmm To se hezky cte...
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Jak teď hraju za DH, tak mi padlo tohle:
Mám to rozbít?
Mám to rozbít?
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Parádní Priders fall, přesně takovou bych teď potřeboval (vyšel ti i secondary resist, ideální roll). Já ti dám rozbít :-)
Já se teď budu muset někdy donutit jet zase A3 cachky.
Psycho:
Ono i XP už jsou teď dost o GR i solo. Ze začátku když jsem to testoval, tak jsem ještě neměl poladěné DH ani Wiz. vůbec a DH jsem neměl v ruce. Takže jsem ještě měl zavádějící výsledky pro GR a XP/hodinu (tenkrát jsem zkusil z nižších GR36 a hrál jsem ho přes 8 minut).
Aktuálně už jsem v GR i solo znatelně rychlejší na XP/hodinu a to i při započtení trialu (on trial vůbec není tak hrozný v tomhle ohledu, protože v něm dostanu taky slušné XP). Na dobrou partu to solo sice nemá (ta může být ještě o dost efektivnější), ale už je to také docela slušné.
Jen si to chce najít ten ideální lvl GR pro daný char a schopnosti hráče. Tzn. abys byl dost rychlý a současně minimálně umíral, abys udržel většinu času bonus pool a nemusel ho chodit moc často obnovovat.
Já to tak mám s DH na GR36-37. GR37 ještě zvládám s průměrným časem kolem 5-5,5 minuty (nemám změřeno přesně, neukládám si ty časy zatím do Excelu). Nejlepší čas jsem měl těsně pod 4 minuty a nejhorší těsně přes 7 minut a nejčastěji jsem na 5 minutách.
A má to i jedno pozitivum a to upgrade gemů. Kvůli tomu jsem šel psát tenhle příspěvek. Včera se mi podařil první upgrade při 1% a zvýšil jsem si Trapped z 52 na 53. A jsem rád, že to bylo za speed GR a ne trápení na GR52 (mám jeden klíč, takže jsem to mohl jít hrát na 60% šanci, jenže by to bylo už třeba na 40 minut). Odehrál jsem těch GR37 22, takže už to nebylo až takové štěstí ten upgrade, ale pořád ještě docela jo (vychází to na 50% šanci, že ten upgrade aspoň jednou projde při 66 pokusech, které jsem měl při 22 riftech).
Tedy obecně speed GR budou také jedna z cest jak upgradovat rozumně gemy trošku výše pro ty co nehrají hodně vysoké GR v partě. Akorát tedy je to pouze pro ty kdo jsou ochotní tomu obětovat klíče. Pro maximum doby na speed GR je výhodnější upgradovat klíč. Ale minimálně se k tomu mohou použít všechny pokusy na lvl GR, kde už se končí (tedy když už nechci hrát na speed GR ten o jedno vyšší lvl).
Akorát u Trapped gemu jsem na GR37 už zkončil, tam už teď mám šanci 0%. Ale ještě zbývá spousta dalších gemů. A pak případně se můžu posunout ještě o 1-2lvl výše, to by se ještě asi dalo.
Problém je akorát modrý a bílý matroš. Přihodím jeden pěkný amulet co mi padnul. Zatím asi 120 pokusů a jsem na 96% ChD, budu zkoušet dále a normálně i pro amulet mi aktuálně limituje modrý materiál (gemů mám ještě asi na 350 pokusů).
Já se teď budu muset někdy donutit jet zase A3 cachky.
Psycho:
Ono i XP už jsou teď dost o GR i solo. Ze začátku když jsem to testoval, tak jsem ještě neměl poladěné DH ani Wiz. vůbec a DH jsem neměl v ruce. Takže jsem ještě měl zavádějící výsledky pro GR a XP/hodinu (tenkrát jsem zkusil z nižších GR36 a hrál jsem ho přes 8 minut).
Aktuálně už jsem v GR i solo znatelně rychlejší na XP/hodinu a to i při započtení trialu (on trial vůbec není tak hrozný v tomhle ohledu, protože v něm dostanu taky slušné XP). Na dobrou partu to solo sice nemá (ta může být ještě o dost efektivnější), ale už je to také docela slušné.
Jen si to chce najít ten ideální lvl GR pro daný char a schopnosti hráče. Tzn. abys byl dost rychlý a současně minimálně umíral, abys udržel většinu času bonus pool a nemusel ho chodit moc často obnovovat.
Já to tak mám s DH na GR36-37. GR37 ještě zvládám s průměrným časem kolem 5-5,5 minuty (nemám změřeno přesně, neukládám si ty časy zatím do Excelu). Nejlepší čas jsem měl těsně pod 4 minuty a nejhorší těsně přes 7 minut a nejčastěji jsem na 5 minutách.
A má to i jedno pozitivum a to upgrade gemů. Kvůli tomu jsem šel psát tenhle příspěvek. Včera se mi podařil první upgrade při 1% a zvýšil jsem si Trapped z 52 na 53. A jsem rád, že to bylo za speed GR a ne trápení na GR52 (mám jeden klíč, takže jsem to mohl jít hrát na 60% šanci, jenže by to bylo už třeba na 40 minut). Odehrál jsem těch GR37 22, takže už to nebylo až takové štěstí ten upgrade, ale pořád ještě docela jo (vychází to na 50% šanci, že ten upgrade aspoň jednou projde při 66 pokusech, které jsem měl při 22 riftech).
Tedy obecně speed GR budou také jedna z cest jak upgradovat rozumně gemy trošku výše pro ty co nehrají hodně vysoké GR v partě. Akorát tedy je to pouze pro ty kdo jsou ochotní tomu obětovat klíče. Pro maximum doby na speed GR je výhodnější upgradovat klíč. Ale minimálně se k tomu mohou použít všechny pokusy na lvl GR, kde už se končí (tedy když už nechci hrát na speed GR ten o jedno vyšší lvl).
Akorát u Trapped gemu jsem na GR37 už zkončil, tam už teď mám šanci 0%. Ale ještě zbývá spousta dalších gemů. A pak případně se můžu posunout ještě o 1-2lvl výše, to by se ještě asi dalo.
Problém je akorát modrý a bílý matroš. Přihodím jeden pěkný amulet co mi padnul. Zatím asi 120 pokusů a jsem na 96% ChD, budu zkoušet dále a normálně i pro amulet mi aktuálně limituje modrý materiál (gemů mám ještě asi na 350 pokusů).
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Zeď radosti :) (Anti-nářková zeď)
Nvm no Mloku, u wiz me stale hodne limituje RG, v t6 to neresim, tam lehne do 10s , nebo ho taham za sebou, GR 30 mi trval kolem minuty, mozna kdybych potrenoval a vyladil, tak by tech 35 slo behat stabilne v rychlim case, ze by to bylo vyhodnejsi, ale tezko rict, mam co testovat.(co se tyce surv u wiz, ta je pomerne vysoka, porad uskakuju a sem v pohybu)
Klicu mam uz 2k. A to na T6 uz chodim vyhradne fullclear. Stale mam 500 klicu na NR.
Na 1% sem upgradoval hodnekrat uz, kdyz sem daval gemy na 40+ pred patchem.
Zase se ale bojim, ze se tak rychle neobliknu do lepsiho, jako na t6 kde to pada a sou tam casto goblini na shardy/lege.
PS: myslis ze u RG v GR ma vliv na drop absence nenjakyho gemu na charu? Ja si radeji davam vsechny gemy na jeden char, aby mi zbytecne nezabiral drop gemu misto pro jinou lege.
Klicu mam uz 2k. A to na T6 uz chodim vyhradne fullclear. Stale mam 500 klicu na NR.
Na 1% sem upgradoval hodnekrat uz, kdyz sem daval gemy na 40+ pred patchem.
Zase se ale bojim, ze se tak rychle neobliknu do lepsiho, jako na t6 kde to pada a sou tam casto goblini na shardy/lege.
PS: myslis ze u RG v GR ma vliv na drop absence nenjakyho gemu na charu? Ja si radeji davam vsechny gemy na jeden char, aby mi zbytecne nezabiral drop gemu misto pro jinou lege.