Graveyard
Rip guys
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Graveyard
Tak včera double RIP ve full partě T6 někde v kráteru, já a další jsme včas vzali roha, prej jsme srabi
První mrtvola Natas se skákacím stun barbarem (vcelku čerstvě postaveným s ještě teplejma hopík botkama ), druhá nováček Aster s wizzardem, to je ale hrobník na všechny postavy, má talent od přírody
Mne osobně v krátech dost zlobí fps (podobně jako crossing či nebe někde), což mne chvíli předtím taky málem sundalo, takže propady fps + super elitka:
Elitky prý měly fast, molten a především brutální, ale fakt brutální frozen, zamrazili tam celej takovej plácek, moje WD a DH jsme zmizeli včas vytlačeni až někam do uličky bokem a pokus o návrat vždy skončil opět útěkem zpět pro další a další rodící se ledíky. Ti dva tam zůstali zamrzlí a už nějak nebylo cesty ven - člověk sice viděl jak jim HP lezou dolů (popř. i jak wizz přežil svou smrt - FB set), ale skočit tam pro lov health globíků se prostě nedalo - ten frozen byl furt a všude - kdo neutek včas, tak RIP Jestli mi někdy něco pohřbí tu krásnou Kukri, tak to bude na 90% frozen či DC
A z toho plyne ponaučení - kdo uteče, vyhraje
První mrtvola Natas se skákacím stun barbarem (vcelku čerstvě postaveným s ještě teplejma hopík botkama ), druhá nováček Aster s wizzardem, to je ale hrobník na všechny postavy, má talent od přírody
Mne osobně v krátech dost zlobí fps (podobně jako crossing či nebe někde), což mne chvíli předtím taky málem sundalo, takže propady fps + super elitka:
Elitky prý měly fast, molten a především brutální, ale fakt brutální frozen, zamrazili tam celej takovej plácek, moje WD a DH jsme zmizeli včas vytlačeni až někam do uličky bokem a pokus o návrat vždy skončil opět útěkem zpět pro další a další rodící se ledíky. Ti dva tam zůstali zamrzlí a už nějak nebylo cesty ven - člověk sice viděl jak jim HP lezou dolů (popř. i jak wizz přežil svou smrt - FB set), ale skočit tam pro lov health globíků se prostě nedalo - ten frozen byl furt a všude - kdo neutek včas, tak RIP Jestli mi někdy něco pohřbí tu krásnou Kukri, tak to bude na 90% frozen či DC
A z toho plyne ponaučení - kdo uteče, vyhraje
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Graveyard
rip všem obětem
musím říct že po skušenostech s GR až do 38, je frozen to absolutně nejhorší affix, hlavně když je to blbý místo a mraky orbů, na vyšších obtížnostech mě nezabije to že to bouchne a zmrznu, ale nakládá neuvěřitelně už to okolí orbu jak tiká
musím říct že po skušenostech s GR až do 38, je frozen to absolutně nejhorší affix, hlavně když je to blbý místo a mraky orbů, na vyšších obtížnostech mě nezabije to že to bouchne a zmrznu, ale nakládá neuvěřitelně už to okolí orbu jak tiká
Re: Graveyard
Frozne, jak ti bratr frozen mohl zabít WD. Přece jste jedná velká spokojená rodinka. Tak tomu už fakt nerozumím [emoji15] . Všem RIP. Jinak malá rada pro skákacího Barbara. Nejen na frozen má skvělou pasivku [emoji6]
Odesláno z mého Sony Z1 compact pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Sony Z1 compact pomocí Tapatalk
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Graveyard
No teda, děcka vás teda pustit na chvíli z dozoru! Sotva člověk vytáhne na chvíli paty z baráku, tak děláte psí kusy.
Ale to byla ta samá situace co jsem měl myslím v úterý. Taky na zemi jeden frozen za druhým, připravený teleport na ústup, ale protože to bouchalo pořád pod nohama tak furt v zmraženým stavu bez možnosti úniku.
Ale to byla ta samá situace co jsem měl myslím v úterý. Taky na zemi jeden frozen za druhým, připravený teleport na ústup, ale protože to bouchalo pořád pod nohama tak furt v zmraženým stavu bez možnosti úniku.
Re: Graveyard
No to víš - Aster je poloviční sebevrah a nemá pud sebezáchovy No a Natas si chtěl protáhnout dodělaného barbara, tak ho tam místo toho natáhnul
Frozen je fakt hnus - všechno ostatní se dá nějak obejít, uhnout, sentry člověk vidí jak se roděj, ale frozen když je takhle masivní rozsahem, tak se zahájí útěk a ono vám to furt roste pod nohama dál a dál, a jak to hezky nakládá i když člověk nezmrzne netřeba dodávat No a kluci v tom zamrzli a už bylo vymalováno Frozen je to hlavní co mne u elitek zajímá osobně, to jsem vždycky ostražitej, ozvláště v kombinaci s vortexem to musí bejt lahůdka
Frozen je fakt hnus - všechno ostatní se dá nějak obejít, uhnout, sentry člověk vidí jak se roděj, ale frozen když je takhle masivní rozsahem, tak se zahájí útěk a ono vám to furt roste pod nohama dál a dál, a jak to hezky nakládá i když člověk nezmrzne netřeba dodávat No a kluci v tom zamrzli a už bylo vymalováno Frozen je to hlavní co mne u elitek zajímá osobně, to jsem vždycky ostražitej, ozvláště v kombinaci s vortexem to musí bejt lahůdka
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Graveyard
Dnes ty poslední rifty byly taky pěkně vypečené. A těch frozenu tam bylo požehnaně. Jak jsem si všiml, jen co se na zemi objevily bílé koule, tak najednou každej utíkal co mu nohy stačily (teda kromě tebe).
Re: Graveyard
Hosi suverenne nejhorsi co jsem zatim potkal je FROZEN WALLER ARCANE/MORTAR VORTEX
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Graveyard
Tak to jsem určitě ještě nikdy nepotkal, to už bych tady nebyl
Teď už mám Ice Climbers, takže frozen tolik nebolí, ale tahle kombinace by mne asi sejmula i tak
Teď už mám Ice Climbers, takže frozen tolik nebolí, ale tahle kombinace by mne asi sejmula i tak
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Graveyard
Už se pomalu stává železným pravidlem že každej měsíc něco zrakvím, ale včera jsem byl fakt vytočenej a znechucenej. Asi 3 měsice dozadu jsem konečně drop swk amu a udělal parádního monka (tehdy ještě s FD), kterej krájel gr 35 jako máslo... ale ejhle došlo dc a blbej pavouk mě ukloval
no nic založil jsem další postavu, a průběžně gamblil vše nanovo, swk, inna set, crudest botky, hůl (měla peknách 4000+ dps), helmu na vzdálenej cast a že nato padlo moře shardů
včera jsem se vrhnul do hry, že konečně dám Mončiči šanci a otestuji jak je natom v porovnání s DH, aby ji to líp šlo ještě dostala áčkovej rorg 630+ dex 7% ats 6cc a soket kam jsem dal vyexpenej tauguk z Bárbi
šli jsme t6 rifty a všechni padalo jak hrušky, stačila jedna palma hodit do toho pilar a celá obrazovka byla čistá
bohužel v té chvíli kdy jsem odstřelil molten pack a stál jsem uprostřed něj začaly lagy, místo toho abych se dashingem přemístil jsem tam zůstal trčet, myslím že to byl i nějakej rollback a 3x molten na t6 prostě ani svěcená voda mi nepomohla. s charem jsem si zahrál asi tak 5 minut F....CK
pak jsem přepl na dh a lagy pokračovaly ikdyž jsem byl v zeleným hra se prostě sekala, nereagovala na vault a celkově to bylo napikaču
rip všem koho to postihlo stejně jako mě, PS: vím že zeď nářků je jinde ale muselo to ven ikdyž je mi to fakt prd platný
no nic založil jsem další postavu, a průběžně gamblil vše nanovo, swk, inna set, crudest botky, hůl (měla peknách 4000+ dps), helmu na vzdálenej cast a že nato padlo moře shardů
včera jsem se vrhnul do hry, že konečně dám Mončiči šanci a otestuji jak je natom v porovnání s DH, aby ji to líp šlo ještě dostala áčkovej rorg 630+ dex 7% ats 6cc a soket kam jsem dal vyexpenej tauguk z Bárbi
šli jsme t6 rifty a všechni padalo jak hrušky, stačila jedna palma hodit do toho pilar a celá obrazovka byla čistá
bohužel v té chvíli kdy jsem odstřelil molten pack a stál jsem uprostřed něj začaly lagy, místo toho abych se dashingem přemístil jsem tam zůstal trčet, myslím že to byl i nějakej rollback a 3x molten na t6 prostě ani svěcená voda mi nepomohla. s charem jsem si zahrál asi tak 5 minut F....CK
pak jsem přepl na dh a lagy pokračovaly ikdyž jsem byl v zeleným hra se prostě sekala, nereagovala na vault a celkově to bylo napikaču
rip všem koho to postihlo stejně jako mě, PS: vím že zeď nářků je jinde ale muselo to ven ikdyž je mi to fakt prd platný
Re: Graveyard
No je to fakt k pos*ání od patche
U nás lítaly pasivky na všechny strany (naštěstí bez ripů) až jsem prostě radši přestal hrát a dal si nějaké bounty se sociálním crusem na T3
Ono je to fakt o život když to člověk potká někde u blbé elitky a prostě nemůže utéct a léčit se
WD mám asi 240h, Kukri jsem hledal 10 měsíců od začátku RoS, takže tu holku mám fakt rád
U nás lítaly pasivky na všechny strany (naštěstí bez ripů) až jsem prostě radši přestal hrát a dal si nějaké bounty se sociálním crusem na T3
Ono je to fakt o život když to člověk potká někde u blbé elitky a prostě nemůže utéct a léčit se
WD mám asi 240h, Kukri jsem hledal 10 měsíců od začátku RoS, takže tu holku mám fakt rád
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Graveyard
Nemohu si pomoct, ale včera opět bez problémů, hrál jsem sám a žádné lagy (tuk, tuk na dřevo), jen sem tam nějaký rollback.
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Graveyard
jó včera sem taky po x měsících zrakvil svou oblíbenou pullin/swk mončici - talibánců v gr vyběhlo nějak moc a zrovna žádný charge na ds
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
Re: Graveyard
tak RIP hulku ...
možná se opravdu teď vyplatí jet sám, unity toho pochytá relativně dost. Naopak stačí jenom ve dvou potkat hejno golbinů plus nějakou elitku a je to masakr.
BTW: občas mě teď ze začátku zlobí i UPC- pozor na ně, tak si na rozjezd dám rači nižší T-čko
možná se opravdu teď vyplatí jet sám, unity toho pochytá relativně dost. Naopak stačí jenom ve dvou potkat hejno golbinů plus nějakou elitku a je to masakr.
BTW: občas mě teď ze začátku zlobí i UPC- pozor na ně, tak si na rozjezd dám rači nižší T-čko
Re: Graveyard
Ono je to teď trochu blbý s těma lagama - dlouho nic, pak najednou celá parta 500ms, pak zase dlouho nic, ale byla situace kdy hlásil lagy jen jeden z party a ostatní nic, a střídali jsme se v tom. A hejno goblinů no comment, radši jich nechám pár zdrhnout a držím se kousek dál, než tam ripnout
Re: Graveyard
hulku, RIP jeste jednou. Jakozto ten, kdo byl ve stejne parte mohu potvrdit. Proste najednou skapal - bylo to rychly a nedalo se nijak pomoci. Tohle se stat me (mysleno stravit desitky hodin farmenim gearu a pak ripnout lagem po peti minutach hrani), tak se regulerne p*****.
Tyckin: Dnes jsme meli lagy v parte nejprve my s Hulkem ve stejnou chvili a pak cela full parta.
Tyckin: Dnes jsme meli lagy v parte nejprve my s Hulkem ve stejnou chvili a pak cela full parta.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Graveyard
Tak nám zase umřel šéf, tentokrát se svojí Wizznou a ani nevím jak k tomu došlo. Najedou byl chcípnutej.
Re: Graveyard
Dnes v parte mdmt, Junior, ja + Monster prave Monsterovi skapal crus po vypadku elektriny. R.I.P.!
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Graveyard
... hm tak to bylo něco takovýho :-( ... RIP toto je fakt škoda, když už to pohřbít, tak vlastní blobostí, když je to něco takovýho, tak je to fakt naprd :-( ...