DH 2,1.2
Nejspíš ho většinu času udržet dokáže. Když hraje především hodně vysoké GR v partě, tak minimálně ho udrží v klíčových situacích typu RG, některé elitky. Takže i kdyby ho náhodou občas ztratil, tak to bude výhodnější (on by to jinak nehrál).
Každopádně musí podřizovat hru Teaguku a to bych tedy opravdu nechtěl. Makro si v tomto případě dovolit nemůže, to by nefungovalo dobře s hatred managementem.
Každopádně musí podřizovat hru Teaguku a to bych tedy opravdu nechtěl. Makro si v tomto případě dovolit nemůže, to by nefungovalo dobře s hatred managementem.
Re: DH 2,1.2
Asi jo, ale moc si to nedokážu představit.
Jinak o lighting jsi někde na US fórech neviděl? Co koukám stejně na to top50 pro 4lidi, tam tak je jen fire/cold. Takže je lighting asi mrtev :-)
Jinak o lighting jsi někde na US fórech neviděl? Co koukám stejně na to top50 pro 4lidi, tam tak je jen fire/cold. Takže je lighting asi mrtev :-)
Re: DH 2,1.2
Sem tam jsem viděl, že to někdo zkouší, ale bez větších úspěchů.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
Co se týče pasivek u Cold buildu, tak teď mám Cult the Weak, CE, Ballistics a Awareness. Nebylo by výhodnější místo CE nebo Cult the Weak nahodit Archery? Přeci jen 50% CD není zrovna málo. Záleží, jak by to vycházelo...
Re: DH 2,1.2
Určitě ne. Cull the Weak je hodně silná pasivka, protože je mutliplikativní (a ne aditivní jako třeba Steady aim). Takže dává čistých 20% boost dmg. To Archery ani zdaleka ne.
Nechal bych to jak to máš.
Nechal bych to jak to máš.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
měls recht, na T6 je to docela zbytečný, je to přecejen jiná hra než PTR s 220ms latency, na GR si to ale beru, sice nevím přesně jak to funguje ale když tam stojím a kropím do davu tak je to furt užitečnější než vault (dle mě), dneska mě padly nový rukavičky s 10/50(reroll)/713/20 AD, tak uvidim, RCR zatim nic moc chce to novej quiv, říkáš teda že je lepší RCR než hatred regen j? A na zbraň předpokládám elite dmg. Taky si uvědom že posleních 300 para sem jel cruse... Jinak jsme teda včera frčeli GR 45-46 a pohoda... Hlavně musim sehnat kebuli.Mlok píše:A to jsi využil na PTR? Na T6 na PTR to padalo tak rychle, že bych se vůbec MfD nezdržoval. Když i RG je na pouhé 3-4s (solo T6). Ono taky když na většinu mobů stačí jeden CA.
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
Na toulci jsem chtěl narolovat CA místo sentry. Podařilo se mi tam dát hatred generation 1,5 per second. Mám si to tam nechat a nebo radši hledat CA?
Re: DH 2,1.2
Tak jeden zásadní postřeh. Zkusil jsem teď trošku více Multishot build. A na T6 je mírně lepší než CA cold (solo). Hlavně větší pohoda s hatred managementem a žádná starost o Priders fall.
Platí to ale jen pro T6, na trial je to slaboučké (cca 3 lvl níže než dávám s CA) a na vyšší GR to také není tak moc dobré (CA je tam lepší).
Platí to ale jen pro T6, na trial je to slaboučké (cca 3 lvl níže než dávám s CA) a na vyšší GR to také není tak moc dobré (CA je tam lepší).
Re: DH 2,1.2
Vcera jsem udelal GR 41 a zbyvaly 2 minuty byl jsem 385. Dneska samozrejme jsem uz niz kolem 500. 42 mi utekla o par vterin diky nestastnemu rollu mobu dostal jsem tam na cifernik :-D
@tabletofon
@tabletofon
Re: DH 2,1.2
Zkouším to stímto buildem co říkáte? http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
- dohny777
- Wraith
- Příspěvky:166
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dohny#2988
- Bydliště:doma
Re: DH 2,1.2
Testoval nekdo jestli dmg bonus za m6 plati i pro vystrely od sentry nebo jen od hrace?
Re: DH 2,1.2
hit.man:
Na to bych řekl, že takhle to dobré opravdu není.
V první řadě vyhoď Kridershot, ten je k ničemu. I ancient Kridershot je slabší než ancient Arcane barb, ale tam to není takový rozdíl a někoho to tak může bavit třeba více. Ale i tak to je slabší.
FA je slaboučký skill, ten nemá vůbec smysl hrát. A jako generátor to také není dobré, protože i Kridershotem to generuje hrozně málo.
Na T6 je cest jak to postavit více:
- Multishot build: ten je na T6 nejrychlejší a současně je to největší pohoda s hatred managementem (samozřejmě musí být Cindercoat)
- CA buildy: Tady toho jde hrát více, cold Maelstrem (ten je silný na solo GR), fire Loaded for Bear (silný na GR v partě) a občas někdo hraje i Shooting Stars (i když je o malinko slabší než cold varianta)
- pro fire varianty Cindercoat, pro ostatní Priders fall
- použít hodně RCR, čím více tím lépe
- nějaké CDR to chce ale rozhodně také
- Polar station + trapped gem bych hrál úplně pro všechny varianty
Na to bych řekl, že takhle to dobré opravdu není.
V první řadě vyhoď Kridershot, ten je k ničemu. I ancient Kridershot je slabší než ancient Arcane barb, ale tam to není takový rozdíl a někoho to tak může bavit třeba více. Ale i tak to je slabší.
FA je slaboučký skill, ten nemá vůbec smysl hrát. A jako generátor to také není dobré, protože i Kridershotem to generuje hrozně málo.
Na T6 je cest jak to postavit více:
- Multishot build: ten je na T6 nejrychlejší a současně je to největší pohoda s hatred managementem (samozřejmě musí být Cindercoat)
- CA buildy: Tady toho jde hrát více, cold Maelstrem (ten je silný na solo GR), fire Loaded for Bear (silný na GR v partě) a občas někdo hraje i Shooting Stars (i když je o malinko slabší než cold varianta)
- pro fire varianty Cindercoat, pro ostatní Priders fall
- použít hodně RCR, čím více tím lépe
- nějaké CDR to chce ale rozhodně také
- Polar station + trapped gem bych hrál úplně pro všechny varianty
Re: DH 2,1.2
A jak se to s fénem enfocer? Na T6 je to lepší Bane of powerfull a na to vysoké rifty bych možná enfocer zachoval, nebo také ne? :-)
Re: DH 2,1.2
Jinak u toho ancient kridershotu je pak spíš dobré to, že při generování hatredu dáváš s EA i tak dobrý dmg ne? Ale s obyčejném to asi fakt nemá cenu, ta dmg je už hodně rozdílná.
Re: DH 2,1.2
Ono i 7 hatred generátoru není žádná hitparáda a generuje to pomalu, 4 hatred je pak už úplné nic. Na T6 u MS varianty nedochází hatred nikdy, u CA jen vyjímečně. Na vyšších GR pak nebudeš plýtvat časem kdy můžeš stát na místě a střílet. Nikdo v žebříčku nedává vyšší GR s Kridershotem (a už někteří mají ancient verzi).
Cílem je hrát tak, abys hatred nemusel střílením generovat vůbec. Také hodně lidí hraje zcela bez generátoru (i vyšší GR) a místo toho raději použít MfD.
Navíc můžeš použít MfD Mortal Enemy což pak může dost pomoct a bude to na vyšší GR také jedna ze zajímavých variant (budu časem testovat).
Enforcer se nevyplatí ani na GR. Jediné kde bych o něm uvažoval a ještě vyzkouším je trial.
Jinak se uvidí časem až více nahraju s DH. Včera jsem se rozhodnul zatím dát přednost DH před Wiz. Nemůžu to pořád střídat, to bych nevybavil ani jednu postavu. A už jsem zkouším pro rozhodnutí čemu zatím dát přednost několikrát přetočil WH sem tam a už mi nechutně narostla cena rerollu. A nechci teď věnovat čas huntěním druhého WH když mi chybí spousta dalších základních věcí (pro DH třeba nemám toulec pro MS variantu a používám zatím nouzově roll s CA).
Edit:
Tady ten výpočet pro Enforcer x Powerfull:
Při 5 střílejících sentry:
- sefl cast je 600%
- sentry dávají 500%
Sentry dmg je tedy 45% z celkové dmg.
Pro fire build ideální equip budeš mít 60% fire dmg (pro variantu se SoJ, solo to bude zase mírně jinak s unity).
Enforcer vezmu rank 50, takže 30%.
Enforcer se sčítá s elemental bonusem. Takže to bude navýšení ze 160% na 190%. Tzn. 18,78% bonus dmg pro sentry.
A protože sentry dávají 45% dmg z celku, takže z toho vyleze navýšení 8,5% celkové dmg. A to je pro ideální situaci, že jsou všechny sentry v dosahu.
Do elitek jen elite bonus Powerfull zvedne ze 130% na 145% (varianta se SoJem). Takže to je 11,5% dmg navíc. A je to čistých 11,5% protože zafunguje i pro self cast.
Tedy do elit je Powerfull výrazně lepší i když bys zrovna neměl 20% bonus.
20% bonus bude záviset na tom, jestli to je solo nebo v partě. Solo má mnohem větší vliv (v partě dalších x aditivních bonusů).
Solo tu máme pouze Steady aim a Wolf buff. Při aktivním Wolf buffu to bude ze 150% nárůst na 170%, tedy 13% dmg navíc a opět čistých jak zafunguje všude.
Když jsem si to tak spočítal, tak solo jednoznačně raději Powerfull. Pro cold variantu vyjde Enforcer o malý chlup lépe, ale stejně je Powerfull jasný.
V partě bych se ale také přikláněl k Powerfull. Do elitek o hodně lepší. Do obyč mobů v partě vyjde pravědpoboně o něco hůře než Enforcer. Celkově bude ale Powerfull o trochu lepší.
Cílem je hrát tak, abys hatred nemusel střílením generovat vůbec. Také hodně lidí hraje zcela bez generátoru (i vyšší GR) a místo toho raději použít MfD.
Navíc můžeš použít MfD Mortal Enemy což pak může dost pomoct a bude to na vyšší GR také jedna ze zajímavých variant (budu časem testovat).
Enforcer se nevyplatí ani na GR. Jediné kde bych o něm uvažoval a ještě vyzkouším je trial.
Jinak se uvidí časem až více nahraju s DH. Včera jsem se rozhodnul zatím dát přednost DH před Wiz. Nemůžu to pořád střídat, to bych nevybavil ani jednu postavu. A už jsem zkouším pro rozhodnutí čemu zatím dát přednost několikrát přetočil WH sem tam a už mi nechutně narostla cena rerollu. A nechci teď věnovat čas huntěním druhého WH když mi chybí spousta dalších základních věcí (pro DH třeba nemám toulec pro MS variantu a používám zatím nouzově roll s CA).
Edit:
Tady ten výpočet pro Enforcer x Powerfull:
Při 5 střílejících sentry:
- sefl cast je 600%
- sentry dávají 500%
Sentry dmg je tedy 45% z celkové dmg.
Pro fire build ideální equip budeš mít 60% fire dmg (pro variantu se SoJ, solo to bude zase mírně jinak s unity).
Enforcer vezmu rank 50, takže 30%.
Enforcer se sčítá s elemental bonusem. Takže to bude navýšení ze 160% na 190%. Tzn. 18,78% bonus dmg pro sentry.
A protože sentry dávají 45% dmg z celku, takže z toho vyleze navýšení 8,5% celkové dmg. A to je pro ideální situaci, že jsou všechny sentry v dosahu.
Do elitek jen elite bonus Powerfull zvedne ze 130% na 145% (varianta se SoJem). Takže to je 11,5% dmg navíc. A je to čistých 11,5% protože zafunguje i pro self cast.
Tedy do elit je Powerfull výrazně lepší i když bys zrovna neměl 20% bonus.
20% bonus bude záviset na tom, jestli to je solo nebo v partě. Solo má mnohem větší vliv (v partě dalších x aditivních bonusů).
Solo tu máme pouze Steady aim a Wolf buff. Při aktivním Wolf buffu to bude ze 150% nárůst na 170%, tedy 13% dmg navíc a opět čistých jak zafunguje všude.
Když jsem si to tak spočítal, tak solo jednoznačně raději Powerfull. Pro cold variantu vyjde Enforcer o malý chlup lépe, ale stejně je Powerfull jasný.
V partě bych se ale také přikláněl k Powerfull. Do elitek o hodně lepší. Do obyč mobů v partě vyjde pravědpoboně o něco hůře než Enforcer. Celkově bude ale Powerfull o trochu lepší.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 19.01.2015, 09:22 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2,1.2
Tak to mortal funguje? T pokaždé když někoho označim tak se mi přidá hatred? Já to totiž nikdy nezaznamenal :-D
Re: DH 2,1.2
Jedněch 4 hatred funguje určitě. A při dost RCR to má význam i pro CA (nemůžeš ale čekat zázraky). Jestli funguje sčítání při označení více mobů si nejsem jistý, budu muset cíleně otestovat. K vyšším GR jsem se zatím nedostal a jen tak ještě nedostanu. Potřebuju nafarmit ještě více základního gearu.
Pokud by se to načítalo, tak to bude opravdu velký přínos na vyšší GR, kde nic jen tak neumře a označení vydrží.
Pokud by se to načítalo, tak to bude opravdu velký přínos na vyšší GR, kde nic jen tak neumře a označení vydrží.