DH 2,1.2
No zkusil sem to dneska s tim svojim s*it gearem a jako funguje to....hned z druhe krabicky sem drop ancient helmu se slusnejma statama (mit misto vit % CA tak si troufnu rict ze by byla spickova ) ale mam spatna ramena , rukavice a kus ma blbou redukci takze to na moc velky divadlo neni, ve 40 riftu (random 4 parta) uz sem se moc nechytal
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
@Dark_Deamon: gemy jedu oba bane žlutej a zelenej a k tomu zeis
včera jsem trochu testoval, předělal jsem na toulci ten regen na +15% ca a už to nemotám protože rerol už je asi za 2 míče
otestoval jsem i raketovej multishot s balistic na zdroje super, ale dmg to nemá oproti CA, hned jsem to dal zase zpátky na CA, to mi vyhovuje nějak víc i proto že se dá střílet z veliké dálky
já teda nevím ale dost mě přišlo že mi docházely zdroje tím jak jsem přišel o hatred regen, možná to bylo ale tím že to padalo jak muchy a byl strašně rychlej postup mapou, často jsem byl bez zdrojů a skily na doplnění byly na cooldowd, a ten generátor mi přijde že mi moc nepomůže těch 7htr za výstřel je s tom malou ats fakt dobrý jen na rozbíjení sudů
Otázka: jakou čtvrtou pasivku místo balistic??? nevím jestli dát ambush, steady aim, skoušel jsem i grenadiera... poraďte myslím že steady aim je asi nejlepší nebo se mýlím????
včera jsem trochu testoval, předělal jsem na toulci ten regen na +15% ca a už to nemotám protože rerol už je asi za 2 míče
otestoval jsem i raketovej multishot s balistic na zdroje super, ale dmg to nemá oproti CA, hned jsem to dal zase zpátky na CA, to mi vyhovuje nějak víc i proto že se dá střílet z veliké dálky
já teda nevím ale dost mě přišlo že mi docházely zdroje tím jak jsem přišel o hatred regen, možná to bylo ale tím že to padalo jak muchy a byl strašně rychlej postup mapou, často jsem byl bez zdrojů a skily na doplnění byly na cooldowd, a ten generátor mi přijde že mi moc nepomůže těch 7htr za výstřel je s tom malou ats fakt dobrý jen na rozbíjení sudů
Otázka: jakou čtvrtou pasivku místo balistic??? nevím jestli dát ambush, steady aim, skoušel jsem i grenadiera... poraďte myslím že steady aim je asi nejlepší nebo se mýlím????
Re: DH 2,1.2
Balistic je na cluster arrow na nic? Já přesně nevím co mám brát jako rockets... Balistic má na HF, tak se ptám jestli to pro můj má teda vůbec cenu.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
pokud jedeš u ca cold runu maelstrom s raketama tak je to nejlepší dmg pasivka ale koukám že ne takže je ti nanic
edit: - teda koukám že nemáš polarstation sentry takže k té ti to pomůže ale čím pak procuješ zelenej bane?
PS: skoušel někdo chakran build? našel jsem včera toulec zatím je to hozený v invu ale dneska to asi skusím, chakran twin jako generátor a k tomu házet CA LFB
edit: - teda koukám že nemáš polarstation sentry takže k té ti to pomůže ale čím pak procuješ zelenej bane?
PS: skoušel někdo chakran build? našel jsem včera toulec zatím je to hozený v invu ale dneska to asi skusím, chakran twin jako generátor a k tomu házet CA LFB
Re: DH 2,1.2
Pokud nejsou health globy (testováno třeba na FoM, kde je málo elitek), tak i když udržím téměř pořád aktivní Priders fall, tak i přesto mi dokáže hatred občas dojít i s tím hodně RCR + nějaké CDR co mám.
V partě bude pro LfB nejsspíš nejlepší Grenadier. Grenadier jsem nikdy nepotřeboval použít, takže si nejsem jistý tím, že je ten 10% bonus multiplikativní. Nejspíš by být měl, stejně jako Balistic. A pokud je, tak to dá dmg určitě nejvíce. V partě je hodně aditivních buffů se Steady aim, takže Steady aim nepřinese zase tolik (Ambush netřeba řešit, ten je v každém případě horší než Steady aim). A navíc v partě výrazně pomůže i větší AoE.
A s generátorem to tak je, ten opravdu doplňuje hodně pomalu a je tam spíš jen na to otevírání dveří sudy abys tam neplýtval hatred. Jediné místo kde se výrazně hodí generator je trial. Tam s ním udržím poměrně hodně vln hatred na max pro začátek další vlny. A díky tomu to vyjde tak, že na nejvyšší vlny jsou pak k dispozici Wolf buff i Punishement (a to hned dvakrát díky resetu cooldownu pomocí bracerů a studny).
Po pořádném vyzkoušení mi ten nový M6 set zase tak moc nebaví. Zatím jsem to vyřešil jednoduše a rerollnul ten jediný WH co mám na int :-)
Škoda, že musíš hrát Awarenes. K fire CA na SC vyjde ještě použít Blood Vengeance, což zdrojům docela pomůže (těch 175 hatred pool je už pak docela dost a k tomu to zase navýší zisk hatred za 1 health globe). A máš v paragonu 50 bodů v max hatred? Případně to můžeš zkusit i místo Grenadier.
McT:
Maelstrom je tak silný právě pouze díky Balistic. To dmg zdvojnásobí. Balistic je tedy naprosto nutná pasivka pro cold CA. U Grenadier to tak jasné už není, to je bonus o hodně menší než Balistic.
V partě bude pro LfB nejsspíš nejlepší Grenadier. Grenadier jsem nikdy nepotřeboval použít, takže si nejsem jistý tím, že je ten 10% bonus multiplikativní. Nejspíš by být měl, stejně jako Balistic. A pokud je, tak to dá dmg určitě nejvíce. V partě je hodně aditivních buffů se Steady aim, takže Steady aim nepřinese zase tolik (Ambush netřeba řešit, ten je v každém případě horší než Steady aim). A navíc v partě výrazně pomůže i větší AoE.
A s generátorem to tak je, ten opravdu doplňuje hodně pomalu a je tam spíš jen na to otevírání dveří sudy abys tam neplýtval hatred. Jediné místo kde se výrazně hodí generator je trial. Tam s ním udržím poměrně hodně vln hatred na max pro začátek další vlny. A díky tomu to vyjde tak, že na nejvyšší vlny jsou pak k dispozici Wolf buff i Punishement (a to hned dvakrát díky resetu cooldownu pomocí bracerů a studny).
Po pořádném vyzkoušení mi ten nový M6 set zase tak moc nebaví. Zatím jsem to vyřešil jednoduše a rerollnul ten jediný WH co mám na int :-)
Škoda, že musíš hrát Awarenes. K fire CA na SC vyjde ještě použít Blood Vengeance, což zdrojům docela pomůže (těch 175 hatred pool je už pak docela dost a k tomu to zase navýší zisk hatred za 1 health globe). A máš v paragonu 50 bodů v max hatred? Případně to můžeš zkusit i místo Grenadier.
McT:
Maelstrom je tak silný právě pouze díky Balistic. To dmg zdvojnásobí. Balistic je tedy naprosto nutná pasivka pro cold CA. U Grenadier to tak jasné už není, to je bonus o hodně menší než Balistic.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 16.01.2015, 08:00 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2,1.2
Hm tak to teda nemám radost :-) Cold build si chci udělat, ale zatím nebyl čas. Ok tak to náhodou jiný amulet.
Hrají v 90% v partě, takže vždy někdo jiný než já my procuje gem :-)
Hrají v 90% v partě, takže vždy někdo jiný než já my procuje gem :-)
Re: DH 2,1.2
Bez Rucksacku to bude slabé. Ztráta dvou sentry je strašně moc. Konkrétně:
- bonus 5 sentry 500%, tedy dohromady 600% sefl cast
- sami střílí také za 500%
Takže jsme na 1100% dmg.
Bez Rucksacku to bude
- bonus 3 setnry 300%, tedy dohromady 400% self cast
- sami střílí za 300%
Dohromady 700% dmg. Tedy Rucksack = 57% boost dmg.
- bonus 5 sentry 500%, tedy dohromady 600% sefl cast
- sami střílí také za 500%
Takže jsme na 1100% dmg.
Bez Rucksacku to bude
- bonus 3 setnry 300%, tedy dohromady 400% self cast
- sami střílí za 300%
Dohromady 700% dmg. Tedy Rucksack = 57% boost dmg.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
díky za parádní shrnutí, toulec teda hodím došrotu
já právě testoval všechno možný a zaujalo mě u toho grenadiera ten vyšší rozptyl výbuchu, docela se mi to zamlouvalo na hraní (fullparta) hrál jsem s tím asi 2 hodiny, otázka je dmg protože jak čtu popis skilu tak je vlastně exploze na místě dopadu ca za 770% následovaná 4ma granátama za 220%, pokud teda grenadier zvedna dmg těch granátů o 10% tak to není až tak moc, no budu nat tím dumat a testovat - jestli ten popis správně chápu je to napsaný tak kostrbatě
já právě testoval všechno možný a zaujalo mě u toho grenadiera ten vyšší rozptyl výbuchu, docela se mi to zamlouvalo na hraní (fullparta) hrál jsem s tím asi 2 hodiny, otázka je dmg protože jak čtu popis skilu tak je vlastně exploze na místě dopadu ca za 770% následovaná 4ma granátama za 220%, pokud teda grenadier zvedna dmg těch granátů o 10% tak to není až tak moc, no budu nat tím dumat a testovat - jestli ten popis správně chápu je to napsaný tak kostrbatě
Re: DH 2,1.2
V partě hodně udělá Area dmg po zvětšení rozptylu výbuchu (tedy pokud je v partě nějaký stahovák).
Re: DH 2,1.2
Teď jsem zatím celkem spokojený s mým DH ... solo jsem si udělal GR 39 bez unity a v partě jsme zdolali GR 46 a byla dobrá zábava určitě nemohu říct ani slovo na změnu
Re: DH 2,1.2
Nijak nechci shazovat výkon na GR39, to jen abys neusnul na vavřínech :-)
Je potřeba si uvědomit, že GR39 je aktuálně vlastně hrozně málo ve srovnání se stavem před patchem. K tomu nepoužít unity je výhodou (na GR39 ho ještě není potřeba a navýšíš tak opravdu hodně dmg).
Síla solo DH je ve srovnání s frost/fire buildem před patchem odhadem někde na +8 lvl. V tom je samozřejmě už schované, že jsou GR lehčí (menší dmg monster, nerf některých monster, větší hustota).
Tedy nejlepší dávali s frost/fire GR43-44. Teď budou dávat kolem 51-53 (GR50 už bylo zahráno na live už i na EU, určitě to půjde brzy výše).
Pro běžného hráče jako jsem já, který nehraje úplně špatně, ale nemá ani TOP skill, ani nehuntí stovky GR pro dobrý roll to bylo dříve někde na GR40 (nejlepší pokus na GR41 jsem nedal o 1s). Takže teď bych měl dávat aspoň něco kolem GR45-GR46.
GR39 teď je asi tak jako dříve dávat GR35. Tedy třeba gear půjde použít téměř jakýkoliv (i výrazně horší M6 varianty).
Je potřeba si uvědomit, že GR39 je aktuálně vlastně hrozně málo ve srovnání se stavem před patchem. K tomu nepoužít unity je výhodou (na GR39 ho ještě není potřeba a navýšíš tak opravdu hodně dmg).
Síla solo DH je ve srovnání s frost/fire buildem před patchem odhadem někde na +8 lvl. V tom je samozřejmě už schované, že jsou GR lehčí (menší dmg monster, nerf některých monster, větší hustota).
Tedy nejlepší dávali s frost/fire GR43-44. Teď budou dávat kolem 51-53 (GR50 už bylo zahráno na live už i na EU, určitě to půjde brzy výše).
Pro běžného hráče jako jsem já, který nehraje úplně špatně, ale nemá ani TOP skill, ani nehuntí stovky GR pro dobrý roll to bylo dříve někde na GR40 (nejlepší pokus na GR41 jsem nedal o 1s). Takže teď bych měl dávat aspoň něco kolem GR45-GR46.
GR39 teď je asi tak jako dříve dávat GR35. Tedy třeba gear půjde použít téměř jakýkoliv (i výrazně horší M6 varianty).
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: DH 2,1.2
Ten odhad posunu v GR by mohl sedět ... s pet WD jsem dával předtím 33 a 34 těsně ne. Teď zatím 38 s rezervou. S tím, že limit kupodivu nově nevidím ani tak v tom, že na 39 už občas umírám, ale že to nestíhám skrz DMG.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: DH 2,1.2
Tohle může být u každé postavy trochu jinak. Jednu část dělá jak jsou GR lehčí (to je pro všechny stejné). Pro každou postavu je ale různé jak jsou na tom po patchi oproti před patchem.
U DH jsem srovnával s frost/fire buildem. Oproti slow ball buildu je možné, že se DH nedostane ani na stejnou úroveň. Bude to hodně vyrovnaný souboj, tak se uvidí. Tím je tedy jasné, že DH dostal slušný nerf (což ale bylo potřeba, slow ball build byl moc napřed oproti ostatním charům a zcela obcházel defense), když při lehčích GR nedá možná ani stejný výsledek. Zatím DH ztrácí 2-3 lvl na nejlepší výsledky před patchem (GR53 a GR52 dle regionu).
Jsem zvědavý u Wiz. Tam ke změně téměř nedošlo (nepatrná změna Hydry). Aktuálně už je na EU i US na GR48. A odhaduju, že to půjde ještě o trochu výše, na GR50 by to dojít mohlo. To by znamenalo +5 lvl (maximum bylo před patchem GR45) a zatím tedy +3lvl.
U DH jsem srovnával s frost/fire buildem. Oproti slow ball buildu je možné, že se DH nedostane ani na stejnou úroveň. Bude to hodně vyrovnaný souboj, tak se uvidí. Tím je tedy jasné, že DH dostal slušný nerf (což ale bylo potřeba, slow ball build byl moc napřed oproti ostatním charům a zcela obcházel defense), když při lehčích GR nedá možná ani stejný výsledek. Zatím DH ztrácí 2-3 lvl na nejlepší výsledky před patchem (GR53 a GR52 dle regionu).
Jsem zvědavý u Wiz. Tam ke změně téměř nedošlo (nepatrná změna Hydry). Aktuálně už je na EU i US na GR48. A odhaduju, že to půjde ještě o trochu výše, na GR50 by to dojít mohlo. To by znamenalo +5 lvl (maximum bylo před patchem GR45) a zatím tedy +3lvl.
Re: DH 2,1.2
Tak já se nijak nederu na nejvyšší příčky v GR a ani nechci asi. Jednak na to až tak nemám nervy a asi ani skill ... určitě nemám na to být nějaký best v ČR, v EU ...
Já jen píšu, že jsem si udělal GR 39 a bylo to takové příjemné, rozumné a zábavné ještě pro mě
Já jen píšu, že jsem si udělal GR 39 a bylo to takové příjemné, rozumné a zábavné ještě pro mě
Re: DH 2,1.2
To chápu, já asi taky moc řešit GR nebudu. Možná přetrpím pár vyšší GR pro lehký upgrade gemů (na to musím hrát už GR45+ pokud to má být jen pár pokusů a tedy musí to být na upgrade šanci 60%) dle toho jaké klíče vymáčknu z DH (na PTR to šlo na GR47 klíče, teď jsem to ještě nezkoušel, aktuálně mám stav cca jako na PTR, takže by to mělo být stejné - do budoucna budou možné upgrady, takže o kousek výše to ještě půjde, ale moc už ne).
S tím usnutím na vavřínech jsem to myslel hlavně z hlediska gearu a buildu, kde je to pak znát i na T6.
S tím usnutím na vavřínech jsem to myslel hlavně z hlediska gearu a buildu, kde je to pak znát i na T6.
Re: DH 2,1.2
Tak já mám blbej dotaz :-) když mám na HF pasivku balistic nebude pro mě vycházet líp cold build pro partu? Nebo ten fire je pro partu o tolik suprovejsi?
Re: DH 2,1.2
To budeš muset vyzkoušet. Já bych cold variantě dal šanci.
Re: DH 2,1.2
Ok tak musím jít hledat helmu :-D
Tak mě přijde že díky té pasivce na HF bych mohl být s tím coldem na tom celkem dobře
Tak mě přijde že díky té pasivce na HF bych mohl být s tím coldem na tom celkem dobře
Re: DH 2,1.2
Cold budeš mít aspoň univerzálnější. Tím nemyslím jen na solo, což asi ani nepotřebuješ, ale pro jakoukoliv partu. Fire funguje dobře jen ve správné partě (pokud třeba někdy hraješ i public nebo se zrovna nesedjou do party vhodné chary).
Re: DH 2,1.2
Zkusím a uvidím, ale popravdě řečeno včera jsem jel poprvé GR a moc mě to nebavilo. Lighting byl pro mě o hodně lepší pro hratelnosti.
Jinak se koukam na vocaloida a jak může mít třetí gem taeguk? Dyt nemůže přece pořád mít hatred aby mohl pořád střílet a tak nechápu jak to pr něj může být výhodné
Jinak se koukam na vocaloida a jak může mít třetí gem taeguk? Dyt nemůže přece pořád mít hatred aby mohl pořád střílet a tak nechápu jak to pr něj může být výhodné