DH sentry build
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
jak funguje Burizna? Padla mi perfektní, tak by mě zajímalo, jestli s tim jde nějak pracovat : ) Nvm jestli to pusobí jen na prolétavé střely, nebo jim tu vlastnost propůjčí a jestli to funguje i na sentry, popřípadě nějaký další postřehy, dík ; )-
Re: DH sentry build
Buzito ted nosí každej streamer na PTR .. to bude zase jediná OP věc a nic jiného ?
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
Ještě jedna věc, působí EA cold zpomalení na bosse a elitky? Taky mi nejde do hlavy, že Zeis udajně bere vzdálenost od sentry (a co companion?) a SA pasivka ode mě.
Re: DH sentry build
Zdarec všem,
poradí mi prosím někdo jak zlepšit mého DH? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mika ... o/40918152 Nevím na co se mam zaměřit a co mam třeba úplně na ... . Předem moc dík za pomoc.
poradí mi prosím někdo jak zlepšit mého DH? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mika ... o/40918152 Nevím na co se mam zaměřit a co mam třeba úplně na ... . Předem moc dík za pomoc.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:73
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abraxa#2350
Re: DH sentry build
Určitě lepší hedku, která má místo impale dmg třeba CA, Elemental arrow, popřípadě Sentry.
Neck není špatný, ale dá se sehnat lepší, který má 95-100% critical hit dmg a 10% critical hit chance, doporučený je hellfire Amulet(ale farmit ho, abys dostal slušnou pasivku a staty je na hóóódně dlouhé zimní večery), ale dá se sehnat.
Pásek tenhle, co zrovna máš učitě ne, drtivá většina hráčů(včetně mě ) jezdí na tenhle http://eu.battle.net/d3/en/item/the-witching-hour, je to asi nejlepší volba na DH.
Prsteny, SoJ je v pořádku, ale sehnal bych RoRG se soketem a tam narval gem Bane of Powerfull aspoň na 30ranku(o 20% větší dmg do všech mobů po dobu 60sekund - na ranku 30, na 40 ranku je to 70sekund po každé zabité skupince elit + 15% perma dmg do elit, což je pěkný boost).
Zbraň, luk Etrayu, je dobrá volba, ale musí padnout nějaký který má aspoň v základu 2400+, jinak ztrácí, ale do začátku je to ok, ale chce to lepší, Etray se dá vyhnat až někam k 2850dmg, prej(zatím sem nejsilnější viděl kolem 2800)... Úplně nejlepší weapka na DH je Kriedershot, v základu máš velký dmg a ten ještě naroste po přidání 10% dmg navíc + každý vystřel Elemental Arrow Ti vrací tuším 3 Hatred/s). Jinak tyhle weapky platí pouze pro cold/fire DH na lighting DH se jede one-handa + i jiný toulec(http://us.battle.net/d3/en/item/meticulous-bolts).
Wristy, vzal bych buď tyhle: http://eu.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers a nebo reaperky - http://eu.battle.net/d3/en/artisan/blac ... pers-wraps (jsou dost drahé na výrobu).
Jinak možná menší výtka k ramenům, ty jakožto DH nepotřebuješ až tak moc šetřit zdroje, protože v 85-90% jen pokládáš Sentry a občas vystřelíš CA s Multishotem a Elemental Arrow, takže "reduce all resource cost" bych nechal až jako poslední věc, užitečnější bys možná měl vitality nebo armor, nebo a to důležitou věc redukci all cd).
V kalhotech bych změnil armor na + dmg do EA, CA, Sentry, pokud pujdou.
To je tak v kostce asi vše.
A dej si 280 kameny místo 160, jak budeš mít goldy nebo kameny na výrobu...
Ještě jsem zapoměl do paragon levelů - 1. kolonka - do move Ti stačí 4%, zbytek bych narval do Dexterity a něco do Hatred, 2. kolonka zaměř se na Atack Speed, Cooldown redukci, critical hit dmg a jako poslední critical chance, ve 3 kolonce - bych dal life, ressist a spíš life v %, pokud budeš mít dostatek armoru(kolem 78-80% stačí). A ve 4 kolonce - určitě život na hit, redukci zdrojů a area dmg, goldy jsou Ti v tomhle případě na nic...
Telewnty máš dobré jen místo Awarenes bych dal buď Ambush nebo Custom Engenering, Awarenes si nech na vyšší GR 30+.
S tímhle buildem co máš musíš dávat T6 na pohodu.
Neck není špatný, ale dá se sehnat lepší, který má 95-100% critical hit dmg a 10% critical hit chance, doporučený je hellfire Amulet(ale farmit ho, abys dostal slušnou pasivku a staty je na hóóódně dlouhé zimní večery), ale dá se sehnat.
Pásek tenhle, co zrovna máš učitě ne, drtivá většina hráčů(včetně mě ) jezdí na tenhle http://eu.battle.net/d3/en/item/the-witching-hour, je to asi nejlepší volba na DH.
Prsteny, SoJ je v pořádku, ale sehnal bych RoRG se soketem a tam narval gem Bane of Powerfull aspoň na 30ranku(o 20% větší dmg do všech mobů po dobu 60sekund - na ranku 30, na 40 ranku je to 70sekund po každé zabité skupince elit + 15% perma dmg do elit, což je pěkný boost).
Zbraň, luk Etrayu, je dobrá volba, ale musí padnout nějaký který má aspoň v základu 2400+, jinak ztrácí, ale do začátku je to ok, ale chce to lepší, Etray se dá vyhnat až někam k 2850dmg, prej(zatím sem nejsilnější viděl kolem 2800)... Úplně nejlepší weapka na DH je Kriedershot, v základu máš velký dmg a ten ještě naroste po přidání 10% dmg navíc + každý vystřel Elemental Arrow Ti vrací tuším 3 Hatred/s). Jinak tyhle weapky platí pouze pro cold/fire DH na lighting DH se jede one-handa + i jiný toulec(http://us.battle.net/d3/en/item/meticulous-bolts).
Wristy, vzal bych buď tyhle: http://eu.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers a nebo reaperky - http://eu.battle.net/d3/en/artisan/blac ... pers-wraps (jsou dost drahé na výrobu).
Jinak možná menší výtka k ramenům, ty jakožto DH nepotřebuješ až tak moc šetřit zdroje, protože v 85-90% jen pokládáš Sentry a občas vystřelíš CA s Multishotem a Elemental Arrow, takže "reduce all resource cost" bych nechal až jako poslední věc, užitečnější bys možná měl vitality nebo armor, nebo a to důležitou věc redukci all cd).
V kalhotech bych změnil armor na + dmg do EA, CA, Sentry, pokud pujdou.
To je tak v kostce asi vše.
A dej si 280 kameny místo 160, jak budeš mít goldy nebo kameny na výrobu...
Ještě jsem zapoměl do paragon levelů - 1. kolonka - do move Ti stačí 4%, zbytek bych narval do Dexterity a něco do Hatred, 2. kolonka zaměř se na Atack Speed, Cooldown redukci, critical hit dmg a jako poslední critical chance, ve 3 kolonce - bych dal life, ressist a spíš life v %, pokud budeš mít dostatek armoru(kolem 78-80% stačí). A ve 4 kolonce - určitě život na hit, redukci zdrojů a area dmg, goldy jsou Ti v tomhle případě na nic...
Telewnty máš dobré jen místo Awarenes bych dal buď Ambush nebo Custom Engenering, Awarenes si nech na vyšší GR 30+.
S tímhle buildem co máš musíš dávat T6 na pohodu.
PL - 1188
S10
DH Shadow GR 88+
DH Shadow GR 4S+ 90+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Abr ... o/91222838
PL - 850
S10
DH Shadow GR 88+
DH Shadow GR 4S+ 90+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Abr ... o/91222838
PL - 850
Re: DH sentry build
Něco jsi mu poradil dobře, něco jsi napsal dost zavádějící a pár věcí i úplně špatně a dost podstatného vynechal.
Sentry dmg může být pouze na ramenou, brnění a toulci. A všude ji tam správně má a jinde ji mít už nemůže.
Helma: žádné EA nebo sentry. Sentry tam být nemůže a EA vychází hůře. Na helmě jsou možné 3 varianty:
- nedávat vůbec + % skill dmg a dát vitalita, na helmě je vysoký roll vitality, takže tady se to dost vyplatí; % dmg skillu bych dával pouze v případě má komfortní tougness; to ovšem nemá vůbec, tougness má strašně nízkou, takže bych šel určitě touhle cestou
- 15% Multishot: z možných skillů přidá nejvíce dmg
- 15% cluster arrow: to se používá specificky pouze pro T6 a pouze v kombinaci s Ambush z důvodu, že CA střílí jako první (tedy pro co nejlepší využití Ambush); já nejsem příznivce téhle varianty, pak se to musí prohazovat pro trial a GR a navíc ani na T6 s Ambush to není vůbec tak jednoznačné (jen někdy je to lepší, někdy je to zase horší, dle toho kolik má daný mob life)
Amulet: Tady souhlas. Osobně na HT amulet kašlu. Získat tak dobrý roll jako mám aktuální amulet, to by mi dříve jeblo. A před novým patchem bych HT amulet už vůbec nefarmil (tedy orgány farmit může, ale schoval bych je na nový patch).
Pásek: Souhlas s WH. WH ale nejspíš nemá, ten je dost obtížný na získání (ještě o dost horší než TaT). A pokud ho nemá, tak craftnout lepší Fleeting strap (aby měl dex, vit, 15% life, IAS a případně i slušné secondary).
Prsteny: souhlas. Pouze výběr gemu. Powerfull je dobrá volba v případě, že bude na dostatečném lvl a bude hrát tak, že nebude přicházet o 20% buff. Pokud bude častěji přicházet o 20% buff, tak ať raději použije Pain E. Se SoJem při hraní v partě bude Pain E. i lepší volba i když o buff nebude přicházet. Na sólo to pak místo SoJe chce unity (ale předpokládám, že zatím nemá 2 kousky unity + relic na nesmrtelnost pro Templáře).
Luk: Etrayu vyhodit. Smysl má pouze s perfektním rollem. A místo toho crafnout dobrý roll Unbound Boltu (to platí i pro Martina888, nemáš pořád dostatečně dobrý Etrayu, dobrý roll Unbound Boltu bude pořád lepší).
Kridershot pak nejlepší není ani náhodou. Kridershot vyjde vždy hůře než perfektní roll Unbound Boltu nebo Etrayu. Kridershot je alternativa pro někoho, kdo nutně potřebuje co nejvíce střílet sám. Dmg to ale v součtu více neudělá, naopak pokud chceš sbírat i nějaký materiál, tak to akorát hodně zpomalí.
Nejlépe vyjde Calamita, ale pouze v případě perfentího gearu pro BP7, to zatím nemá, takže to nemá cenu řešit (i když základ a to TaT na to má akorát nejhorší použitelné - u TaT se smí ztratit pouze maximálně 2% v součtu leg. bonusu a IAS a ty akorát ztrácí těmi 5% IAS, s větší ztrátou už to na BP7 nevyjde vůbec ani s perfektním zbytkem gearu).
Bracery: Jedině Strongarmy. Potřebuje navýšit tu jeho strašně nízkou tougness a Reaper's Wraps k ničemu nejsou pro tenhle build.
Ramena: Tam má být jednoznačně dex + vit + 8% CDR + 15% sentry. To je ale dost obtížné na sehnání, předpokládám, že zatím se mu nepodařilo.
Kalhoty: Tam žádná % dmg natočit nejde, to je nesmyslná rada. Na kalhotech má místo armoru mít All resist. Je to hodně důležité. AR přidá o dost více na tougness (jak má DH jinak hrozně málo AR). Pokud už nedělal reroll na 2 díry, tak to jen přetočí, jinak nové kalhoty. A neshání se také tak snadno, protože pokud padne secondary resist, tak už následně nejde rerollnout AR.
Boty: Sehnat nové, které budou All resist místo Movement speed. MS se hraje pouze v případě vysokých GR, když už se to staví čistě na DPS a zcela se kašle na tougness. V takové situaci ale určitě nejsi a na T6 bude daleko lepší AR a navýšení tougness (kterou jak už jsem psal máš hrozně nízkou).
Gemy vyměnit za 280tkové (a to co nejdříve, to zvýší jak dmg, tak tougness), to je správná rada.
Breakpoint na attack speed. Tohle je základ celého buildu. Potřebuje mít akorát IAS na breakpoint. A z jeho 50% TaT to vychází na pouhé 2 body z paragonu do IAS. Takže teď dát přesně 2 body. V případě změny na gearu, kdy by se změnila celková IAS zase správně dopočítat přesně na 2.4667 breapkoint. Buď si spočítat ručně pro ten 50% bonus TaT: 2,4667 / 1,5 = 1,644 (tedy v sheetu je potřeba vidět 1,644 attack speed - tam je to ale vidět zaokrouhleně, proto je lepší použít kalkulátor).
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
Paragon:
- do MS bude potřebovat nakonec 15% až vymění boty. Zbytek do dex.
- aktuálně do IAS pouze 2 body, zbytek do ChD nebo CDR (perference dle toho co komu více sedí)
- rada s armorem není správná, DH má sice vysoký armor díky tomu, že dex dává armor, jenže v paragonu je ten bonus procetní, tedy tu vysokou hodnotu armoru zase navýší hodně; do armoru určitě dát 50 bodů (i když all resist bude mít u DH přednost jako první, případně nejlépe přesně vyzkoušet co vyjde na tougness lépe; jsem DH hrál až od paragonu 580+, takže jsem problém all resist x armor co dříve neřešil a bude to záviset i hodně na konkrétním gearu)
To, že už je vysoké % redukce dmg u armoru nic neznamená; pokud má někdo např. 85% redukci u armoru a navýší ji na 90%, tak to znamená obrovský přínos, protože místo těch zbylých 15% dmg dostaneš jen 10% (a to je redukce třetinu, což je hrozně moc)
- a poslední sekce paragonu bodů, tady jsi to napsal úplně blbě:
Life on Hit je úplně k ničemu, tam naopak nedávat vůbec nic, sentry nic neprocují, takže Life on Hit jsou zcela vyhozené body.
Area dmg si nejsem úplně jistý (nenašel jsem více spolehlivých zdrojů a do testování se mi nechce), ale nejspíš se sentry opět vůbec nefunguje. Takže nejspíš také zcela vyhozené body.
Takže dát prvních 50 bodů do RCR (sice nepotřebuje pro hatred, ale hodí se pro redukci spotřeby discipline pro vault). A zbytek bych dal právě klidně do gold find.
Awarenes bych řekl, že má schválně a že je to zatím dobrá volba kvůli tomu jak má hrozně nízkou tougness. Až tougness navýší (dle předchozích rad jak vylepšit gear), tak jednoznačně dát Ambush.
Rada dávat Custom Engenering je také úplně špatně. Pro T6 to je jako by tu pasivku vyhodil oknem a nedal žádnou. Tam mu bude úplně k ničemu. CE se nehraje ani na GR41-44. CE se hraje v podstatě pouze v trialu (tam je to povinnost). A pak případně pro některé specifické buildy bez Rucksacku.
Zatím na pohodu T6 mít moc nebude. 2,3 mil. tougness bez unity je už na T6 proklatě málo. Vynikající hráč by to sice zvládnul, ale bude to boj jako na GR41+ a ne žádná pohoda.
Edit:
Jinak nemusí dávat ani nutně cold dmg. Pokud bude mít item (třeba Slave bonds) s perfektním rollem a fire dmg, tak klidně může použít. Rozdíl přínosu cold x fire je téměř nulový (nepatrně lepší pro cold s tak malým rozdílem, že je to skoro jedno a důležitější je konkrétní roll daného itemu). Zvlášť pokud bude mít na botech % multishot (což je nejlepší varianta).
Martin888:
Ty máš mimochodem IAS zbytečně moc (a tím naopak ztrácíš dmg). Tedy nejen, že z paragonu nemusíš dávat žádný bod na BP6 (pokud máš, tak jsou to vyhozené body), ale dokonce jsi lehce nad breakpointem i jen s IAS na gearu (máš zbytečných 5,75% IAS). Tedy měl bys vyhodit ten ring co nosíš a dát místo toho Compass bez IAS s + dmg (nebo lépe SoJ/unity dle toho jeslti hraješ v partě nebo solo) a pár chybějících bodů na breakpoint doronvat z paragonu (konkrétně bude stačit pouhých 7 bodů, tedy 1,4% IAS).
Sentry dmg může být pouze na ramenou, brnění a toulci. A všude ji tam správně má a jinde ji mít už nemůže.
Helma: žádné EA nebo sentry. Sentry tam být nemůže a EA vychází hůře. Na helmě jsou možné 3 varianty:
- nedávat vůbec + % skill dmg a dát vitalita, na helmě je vysoký roll vitality, takže tady se to dost vyplatí; % dmg skillu bych dával pouze v případě má komfortní tougness; to ovšem nemá vůbec, tougness má strašně nízkou, takže bych šel určitě touhle cestou
- 15% Multishot: z možných skillů přidá nejvíce dmg
- 15% cluster arrow: to se používá specificky pouze pro T6 a pouze v kombinaci s Ambush z důvodu, že CA střílí jako první (tedy pro co nejlepší využití Ambush); já nejsem příznivce téhle varianty, pak se to musí prohazovat pro trial a GR a navíc ani na T6 s Ambush to není vůbec tak jednoznačné (jen někdy je to lepší, někdy je to zase horší, dle toho kolik má daný mob life)
Amulet: Tady souhlas. Osobně na HT amulet kašlu. Získat tak dobrý roll jako mám aktuální amulet, to by mi dříve jeblo. A před novým patchem bych HT amulet už vůbec nefarmil (tedy orgány farmit může, ale schoval bych je na nový patch).
Pásek: Souhlas s WH. WH ale nejspíš nemá, ten je dost obtížný na získání (ještě o dost horší než TaT). A pokud ho nemá, tak craftnout lepší Fleeting strap (aby měl dex, vit, 15% life, IAS a případně i slušné secondary).
Prsteny: souhlas. Pouze výběr gemu. Powerfull je dobrá volba v případě, že bude na dostatečném lvl a bude hrát tak, že nebude přicházet o 20% buff. Pokud bude častěji přicházet o 20% buff, tak ať raději použije Pain E. Se SoJem při hraní v partě bude Pain E. i lepší volba i když o buff nebude přicházet. Na sólo to pak místo SoJe chce unity (ale předpokládám, že zatím nemá 2 kousky unity + relic na nesmrtelnost pro Templáře).
Luk: Etrayu vyhodit. Smysl má pouze s perfektním rollem. A místo toho crafnout dobrý roll Unbound Boltu (to platí i pro Martina888, nemáš pořád dostatečně dobrý Etrayu, dobrý roll Unbound Boltu bude pořád lepší).
Kridershot pak nejlepší není ani náhodou. Kridershot vyjde vždy hůře než perfektní roll Unbound Boltu nebo Etrayu. Kridershot je alternativa pro někoho, kdo nutně potřebuje co nejvíce střílet sám. Dmg to ale v součtu více neudělá, naopak pokud chceš sbírat i nějaký materiál, tak to akorát hodně zpomalí.
Nejlépe vyjde Calamita, ale pouze v případě perfentího gearu pro BP7, to zatím nemá, takže to nemá cenu řešit (i když základ a to TaT na to má akorát nejhorší použitelné - u TaT se smí ztratit pouze maximálně 2% v součtu leg. bonusu a IAS a ty akorát ztrácí těmi 5% IAS, s větší ztrátou už to na BP7 nevyjde vůbec ani s perfektním zbytkem gearu).
Bracery: Jedině Strongarmy. Potřebuje navýšit tu jeho strašně nízkou tougness a Reaper's Wraps k ničemu nejsou pro tenhle build.
Ramena: Tam má být jednoznačně dex + vit + 8% CDR + 15% sentry. To je ale dost obtížné na sehnání, předpokládám, že zatím se mu nepodařilo.
Kalhoty: Tam žádná % dmg natočit nejde, to je nesmyslná rada. Na kalhotech má místo armoru mít All resist. Je to hodně důležité. AR přidá o dost více na tougness (jak má DH jinak hrozně málo AR). Pokud už nedělal reroll na 2 díry, tak to jen přetočí, jinak nové kalhoty. A neshání se také tak snadno, protože pokud padne secondary resist, tak už následně nejde rerollnout AR.
Boty: Sehnat nové, které budou All resist místo Movement speed. MS se hraje pouze v případě vysokých GR, když už se to staví čistě na DPS a zcela se kašle na tougness. V takové situaci ale určitě nejsi a na T6 bude daleko lepší AR a navýšení tougness (kterou jak už jsem psal máš hrozně nízkou).
Gemy vyměnit za 280tkové (a to co nejdříve, to zvýší jak dmg, tak tougness), to je správná rada.
Breakpoint na attack speed. Tohle je základ celého buildu. Potřebuje mít akorát IAS na breakpoint. A z jeho 50% TaT to vychází na pouhé 2 body z paragonu do IAS. Takže teď dát přesně 2 body. V případě změny na gearu, kdy by se změnila celková IAS zase správně dopočítat přesně na 2.4667 breapkoint. Buď si spočítat ručně pro ten 50% bonus TaT: 2,4667 / 1,5 = 1,644 (tedy v sheetu je potřeba vidět 1,644 attack speed - tam je to ale vidět zaokrouhleně, proto je lepší použít kalkulátor).
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
Paragon:
- do MS bude potřebovat nakonec 15% až vymění boty. Zbytek do dex.
- aktuálně do IAS pouze 2 body, zbytek do ChD nebo CDR (perference dle toho co komu více sedí)
- rada s armorem není správná, DH má sice vysoký armor díky tomu, že dex dává armor, jenže v paragonu je ten bonus procetní, tedy tu vysokou hodnotu armoru zase navýší hodně; do armoru určitě dát 50 bodů (i když all resist bude mít u DH přednost jako první, případně nejlépe přesně vyzkoušet co vyjde na tougness lépe; jsem DH hrál až od paragonu 580+, takže jsem problém all resist x armor co dříve neřešil a bude to záviset i hodně na konkrétním gearu)
To, že už je vysoké % redukce dmg u armoru nic neznamená; pokud má někdo např. 85% redukci u armoru a navýší ji na 90%, tak to znamená obrovský přínos, protože místo těch zbylých 15% dmg dostaneš jen 10% (a to je redukce třetinu, což je hrozně moc)
- a poslední sekce paragonu bodů, tady jsi to napsal úplně blbě:
Life on Hit je úplně k ničemu, tam naopak nedávat vůbec nic, sentry nic neprocují, takže Life on Hit jsou zcela vyhozené body.
Area dmg si nejsem úplně jistý (nenašel jsem více spolehlivých zdrojů a do testování se mi nechce), ale nejspíš se sentry opět vůbec nefunguje. Takže nejspíš také zcela vyhozené body.
Takže dát prvních 50 bodů do RCR (sice nepotřebuje pro hatred, ale hodí se pro redukci spotřeby discipline pro vault). A zbytek bych dal právě klidně do gold find.
Awarenes bych řekl, že má schválně a že je to zatím dobrá volba kvůli tomu jak má hrozně nízkou tougness. Až tougness navýší (dle předchozích rad jak vylepšit gear), tak jednoznačně dát Ambush.
Rada dávat Custom Engenering je také úplně špatně. Pro T6 to je jako by tu pasivku vyhodil oknem a nedal žádnou. Tam mu bude úplně k ničemu. CE se nehraje ani na GR41-44. CE se hraje v podstatě pouze v trialu (tam je to povinnost). A pak případně pro některé specifické buildy bez Rucksacku.
Zatím na pohodu T6 mít moc nebude. 2,3 mil. tougness bez unity je už na T6 proklatě málo. Vynikající hráč by to sice zvládnul, ale bude to boj jako na GR41+ a ne žádná pohoda.
Edit:
Jinak nemusí dávat ani nutně cold dmg. Pokud bude mít item (třeba Slave bonds) s perfektním rollem a fire dmg, tak klidně může použít. Rozdíl přínosu cold x fire je téměř nulový (nepatrně lepší pro cold s tak malým rozdílem, že je to skoro jedno a důležitější je konkrétní roll daného itemu). Zvlášť pokud bude mít na botech % multishot (což je nejlepší varianta).
Martin888:
Ty máš mimochodem IAS zbytečně moc (a tím naopak ztrácíš dmg). Tedy nejen, že z paragonu nemusíš dávat žádný bod na BP6 (pokud máš, tak jsou to vyhozené body), ale dokonce jsi lehce nad breakpointem i jen s IAS na gearu (máš zbytečných 5,75% IAS). Tedy měl bys vyhodit ten ring co nosíš a dát místo toho Compass bez IAS s + dmg (nebo lépe SoJ/unity dle toho jeslti hraješ v partě nebo solo) a pár chybějících bodů na breakpoint doronvat z paragonu (konkrétně bude stačit pouhých 7 bodů, tedy 1,4% IAS).
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:73
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abraxa#2350
Re: DH sentry build
Takže Etrayu vyhodit jak radíš, a dát Unboud, dokud nepadne s pořádným rolem.
a taky jak radíš vyhodit compas Rose, ok, ale problém je, že SoJ mi doteď s cold poškozením a dobrými vlastnostmi ještě nepadl, Unity mám, ale tu používám jen na Vyšší Grifty spolu s Followerem, ale do party si ho vždy dám(ale ne všichni v partě ho mají/nosí).
Jinak co si myslíš o wristech Steady strike?
Jinak dík za rady.
a taky jak radíš vyhodit compas Rose, ok, ale problém je, že SoJ mi doteď s cold poškozením a dobrými vlastnostmi ještě nepadl, Unity mám, ale tu používám jen na Vyšší Grifty spolu s Followerem, ale do party si ho vždy dám(ale ne všichni v partě ho mají/nosí).
Jinak co si myslíš o wristech Steady strike?
Jinak dík za rady.
PL - 1188
S10
DH Shadow GR 88+
DH Shadow GR 4S+ 90+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Abr ... o/91222838
PL - 850
S10
DH Shadow GR 88+
DH Shadow GR 4S+ 90+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Abr ... o/91222838
PL - 850
Re: DH sentry build
Steady strike jsou pouze horší náhraška pokud nejsou Lacuni. A Lacuni se používají pouze v případě, kdy stavíš build s 1-hand crossbow na BP7 nebo s 2-hand crossbow na BP6, což obojí vyžaduje perfektní gear ohledně IAS úplně všude.
S lukem na BP6 jsou oboje k ničemu, protože další IAS není třeba a je to jen zbytečně vyhozený stat, který navýší IAS nad breakpoint, ale na další stejně nedosáhneš (s lukem BP7 vůbec nejde).
Ty už máš celkem slušný roll Etrayu, takže budeš potřebovat už hodně slušný roll Unbound Boltu, aby byl znatelně lepší. Může to stát trochu více materiálu, nepovede se hned. Já už rozložil o chlup lepší Etrayu než máš ty, pořád byl horší než ten Unbound Bolt co používám (a ještě se dá udělat lepší, už na to teď ale kašlu, materiál si šetřím na nový patch).
Jak jsem psal ohledně fire x cold, tak SoJ je možné použít klidně i fire pokud padl se slušným rollem. Ztráta oproti cold variantě je téměř zanedbatelná, vychází to téměř stejně.
Při hře v partě bych se unity vyhnul obloukem. To pak vůbec nemáš pod kontrolou co dostáváš za dmg. A zvlášť když v partě bude nějaký tank, který dmg může dostávat a měl by taky unity. To by tě brzo zabil.
S lukem na BP6 jsou oboje k ničemu, protože další IAS není třeba a je to jen zbytečně vyhozený stat, který navýší IAS nad breakpoint, ale na další stejně nedosáhneš (s lukem BP7 vůbec nejde).
Ty už máš celkem slušný roll Etrayu, takže budeš potřebovat už hodně slušný roll Unbound Boltu, aby byl znatelně lepší. Může to stát trochu více materiálu, nepovede se hned. Já už rozložil o chlup lepší Etrayu než máš ty, pořád byl horší než ten Unbound Bolt co používám (a ještě se dá udělat lepší, už na to teď ale kašlu, materiál si šetřím na nový patch).
Jak jsem psal ohledně fire x cold, tak SoJ je možné použít klidně i fire pokud padl se slušným rollem. Ztráta oproti cold variantě je téměř zanedbatelná, vychází to téměř stejně.
Při hře v partě bych se unity vyhnul obloukem. To pak vůbec nemáš pod kontrolou co dostáváš za dmg. A zvlášť když v partě bude nějaký tank, který dmg může dostávat a měl by taky unity. To by tě brzo zabil.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: DH sentry build
Když už jsi zmínil Unity v partě ... zkoušel někdo jak moc se eliminuje obdržená DMG, když mají Unity všichni 4 v partě? Není to tak znatelná redukce, že to stojí za to to risknout ?
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: DH sentry build
Unity v parte neeliminuje dmg, ale pouze rozklada na vsechny hrace. Hraci nejsou nesmrtelni jako follower, takze si predavaji dmg obousmerne.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: DH sentry build
Jo, to je mi jasný. Jen si říkám, že dostávat 25% DMG nebo 100% je sakra rozdíl. I když na vysokých GR už je to asi i tak o jedné ráně a nesmí tě nic ani škrtnout.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: DH sentry build
Sice dostanes 25% ze sve obdrzene dmg, ale pak taky dostanes 3x25 od ostatnich
Re: DH sentry build
Moc dík,
nečekal jsem tak vyčerpávající odpověď a že si někdo dáte tu práci a bude mi to tak podrobně popisovat. Zatím jsem začátečník a bude ještě dlouho trvat než se do toho dostanu. Chci poděkovat jak Martin888 tak Mlokovi a byl bych moc rád kdybych si vás mohl přidat ve hře pro případnou diskuzi. Nebo třeba pokec na skype, VT, ..... (jestli vám to nebude vadit) Něco jsem již upravil a to ostatní musí počkat. Vezmu to jen v odrážkách, ať to urychlím.
Helma - ta opravdu není žádný zázrak, ale nějaká lepší mi zatím nepadla (Kadala taky nic)
Neck - toto je nejlepší co se mi podařilo jinak je to bída (HF jsem už nějaký zkoušel ale je to opravdu na dlouho)
Ramena - mám ještě dvoje v truhle, ty mi přidají tougness, ale nedají žádný CDR
Pásek - tak na tom budu muset zapracovat
Prsteny - do RoRG půjde určitě Bane of Powerfull zatím ho mám na malém ranku, tak jsem ho tam ještě nenacpal (na sólo jsem jede unity našel a relic na nesmrtelnost pro Templáře taky mám, ale další unity jsem bohužel rozebral)
Luk - ten jsem dal teda taky jiný, myslel jsem že ta cold dmg bude lepší. (jinak mám ještě jeden ale do toho musím dostat ještě díru a ten je o něco lálo lepší.
Kalhoty - tak tam jsem to přetočil na AR (aspoň něco se dalo)
Boty - ty budu muset sehnat nové
Gemy - něco jsem zlepšil, ale tam mě brzdí kameny
Awarenes mám danou schválně. Když mám tak malou tougness dostávám dost často IK tak jsem tomu potřeboval zabránit. Jinak T6 dávám díky Awarenes celkem v poho. Můj max sólo GR na čas je 32. To sice není žádná sláva, ale já jsem zatím spokojený. Snad když upravím ty vaše postřehy a připomínky tak to půjde ještě víš.
nečekal jsem tak vyčerpávající odpověď a že si někdo dáte tu práci a bude mi to tak podrobně popisovat. Zatím jsem začátečník a bude ještě dlouho trvat než se do toho dostanu. Chci poděkovat jak Martin888 tak Mlokovi a byl bych moc rád kdybych si vás mohl přidat ve hře pro případnou diskuzi. Nebo třeba pokec na skype, VT, ..... (jestli vám to nebude vadit) Něco jsem již upravil a to ostatní musí počkat. Vezmu to jen v odrážkách, ať to urychlím.
Helma - ta opravdu není žádný zázrak, ale nějaká lepší mi zatím nepadla (Kadala taky nic)
Neck - toto je nejlepší co se mi podařilo jinak je to bída (HF jsem už nějaký zkoušel ale je to opravdu na dlouho)
Ramena - mám ještě dvoje v truhle, ty mi přidají tougness, ale nedají žádný CDR
Pásek - tak na tom budu muset zapracovat
Prsteny - do RoRG půjde určitě Bane of Powerfull zatím ho mám na malém ranku, tak jsem ho tam ještě nenacpal (na sólo jsem jede unity našel a relic na nesmrtelnost pro Templáře taky mám, ale další unity jsem bohužel rozebral)
Luk - ten jsem dal teda taky jiný, myslel jsem že ta cold dmg bude lepší. (jinak mám ještě jeden ale do toho musím dostat ještě díru a ten je o něco lálo lepší.
Kalhoty - tak tam jsem to přetočil na AR (aspoň něco se dalo)
Boty - ty budu muset sehnat nové
Gemy - něco jsem zlepšil, ale tam mě brzdí kameny
Awarenes mám danou schválně. Když mám tak malou tougness dostávám dost často IK tak jsem tomu potřeboval zabránit. Jinak T6 dávám díky Awarenes celkem v poho. Můj max sólo GR na čas je 32. To sice není žádná sláva, ale já jsem zatím spokojený. Snad když upravím ty vaše postřehy a připomínky tak to půjde ještě víš.
Re: DH sentry build
Ten luk co jsi teď dal je lepší, takže ho nech. Ale pořád má velkou rezervu v rollu. Tedy až budeš mít materiál, tak crafntout lepší kousek. Měl by být aspoň 2700 (bez toho, aby měl IAS).
Jinak zatím hraju pořád čistě sólo (nevylučuju, že někdy v budoucnu to změním, ale zatím ne) + schválně nevedu mikrofon (takže žádný TS), takže ve hře zatím se mnou nepočítej.
Jinak zatím hraju pořád čistě sólo (nevylučuju, že někdy v budoucnu to změním, ale zatím ne) + schválně nevedu mikrofon (takže žádný TS), takže ve hře zatím se mnou nepočítej.
Re: DH sentry build
Když to tu čtu tak jsem se dost poučil a dozvědel hodne informaci o DH ,poprosil bych nekoho at se kukne jednim okem na muj profil co by se dalo zlepšit.Dekuji
Re: DH sentry build
1) DHčka mají 3. legendární gem místo Bane of powerful ... Zei stone of vengeance ?
2) jinak taková otázka do placu, co je lepší:
Etrayu: 2775 dps
18% cold
10% dmg
685 dex
nebo
Unboud bolt: 2786 dps
10% dmg
750 dex
CHD 34%
-----
SOJ: 18% cold
469 dex
30% elitky
nebo
amulet Traveler: 641 dex, 100% CHD, 10% CC
+ ring compass rose: 441 dex, 13%life, 44% CHD, 6% CC ( set bonus 50% CHD, vitka)
2) jinak taková otázka do placu, co je lepší:
Etrayu: 2775 dps
18% cold
10% dmg
685 dex
nebo
Unboud bolt: 2786 dps
10% dmg
750 dex
CHD 34%
-----
SOJ: 18% cold
469 dex
30% elitky
nebo
amulet Traveler: 641 dex, 100% CHD, 10% CC
+ ring compass rose: 441 dex, 13%life, 44% CHD, 6% CC ( set bonus 50% CHD, vitka)
Re: DH sentry build
Luk bude treba hodit do kalkulatoru. Bude to opravdu tesne a dle oka bych rekl ze to vyjde stejne.
Ring to same, taky to bude tesne. Tam to bude do elitek lepsi pro SoJ a do obyc mobu zase horsi. Bez presnych cisel z kalkulatoru to nepujde.
3. gem jsem tu hodne podrobne uz resil vcetne rozsahleho testovani. Aktualne hraju Powerfull na T6 na rifty, na bounties nekdy prehodim na Pain E. Na GR pak Zeis a Toxin, jak kdy. Dle konkretniho rollu je jednou lepsi jeden, jindy druhy. Bohuzel predem roll GR neznas.
Edit:
Bedrnik:
Jediný zásadní problém je IAS. Nemáš to dobře. Máš IAS moc a jsi zbytečně přes breakpoint. I s 0 body z paragonu máš zbytečně moc IAS. Na luku vyhoď IAS a rerollni na dex. Na luku nikdy nemá být IAS (není tam potřeba a za chybějící dex dost ztrácíš).
Mělo by ti to akorát vyjít bez IAS na luku stále bez žádného bodu z paragonu.
Časem pak vyhodit i ty Lacuni a dát Slave bonds a chybějící IAS dáš z paragonu přesně na breakpoint. Teď máš ale ještě poměrně nízký paragon, takže možná ještě chvíli nechat Lacuni, abys mohl mít plné body v ChC i ChD z paragonu.
Z zbytek už je jen vylepšování statů. Hlavně kalohoty s all resist místo armoru a brnění s vit.
Ring to same, taky to bude tesne. Tam to bude do elitek lepsi pro SoJ a do obyc mobu zase horsi. Bez presnych cisel z kalkulatoru to nepujde.
3. gem jsem tu hodne podrobne uz resil vcetne rozsahleho testovani. Aktualne hraju Powerfull na T6 na rifty, na bounties nekdy prehodim na Pain E. Na GR pak Zeis a Toxin, jak kdy. Dle konkretniho rollu je jednou lepsi jeden, jindy druhy. Bohuzel predem roll GR neznas.
Edit:
Bedrnik:
Jediný zásadní problém je IAS. Nemáš to dobře. Máš IAS moc a jsi zbytečně přes breakpoint. I s 0 body z paragonu máš zbytečně moc IAS. Na luku vyhoď IAS a rerollni na dex. Na luku nikdy nemá být IAS (není tam potřeba a za chybějící dex dost ztrácíš).
Mělo by ti to akorát vyjít bez IAS na luku stále bez žádného bodu z paragonu.
Časem pak vyhodit i ty Lacuni a dát Slave bonds a chybějící IAS dáš z paragonu přesně na breakpoint. Teď máš ale ještě poměrně nízký paragon, takže možná ještě chvíli nechat Lacuni, abys mohl mít plné body v ChC i ChD z paragonu.
Z zbytek už je jen vylepšování statů. Hlavně kalohoty s all resist místo armoru a brnění s vit.
Re: DH sentry build
Dík za radu mam plne bedny veci snad neco najdu
/udelal jsem par zmen a poprve dal rift38/
/udelal jsem par zmen a poprve dal rift38/
Re: DH sentry build
mloku , chci pouzivat pain enhancer, mam kalamitku a toxin gem, dal bych tam i bane s bonusem do elit, je ten enhancer dobra volba, nebo je t6 hardcore neco lepsiho?
Re: DH sentry build
O gemech jsem tu psal už snad úplně vše. Pro frost/fire build je povinnost Enforcer a Trapped. Třetí pak Powerfull pokud se nehraje Calamita a udržíš většinu času buff.
Pro Calamitu jako třetí Toxin nebo Pain E.
Otázkou ovšem je, jestli máš vůbec správný gear pro Calamitu (profil dle BattleTagu neexistuje, tak nevim). Calamita má smysl pouze s perfektním gearem správně postaveným na BP7. Pokud to tak nemáš, tak je Calamita akorát velká ztráta dmg a je lepší použít luk.
Pro Calamitu jako třetí Toxin nebo Pain E.
Otázkou ovšem je, jestli máš vůbec správný gear pro Calamitu (profil dle BattleTagu neexistuje, tak nevim). Calamita má smysl pouze s perfektním gearem správně postaveným na BP7. Pokud to tak nemáš, tak je Calamita akorát velká ztráta dmg a je lepší použít luk.