Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.12.2014, 10:24 hod.

Na prsten bych si dokázal představit leda něco jako: Gain effect of every Armor and every Rune for you and your allies. C´mon! :)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 18.12.2014, 10:29 hod.

Tak to by byla paráda :D .

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 18.12.2014, 11:18 hod.

Bylo by možná dobré si ujasnit, proč tu hru chce hrát a na začátku hrálo tolik lidí.

Drtivá většina lidí, kteří jsou ochotni u her dlouhodobě zůstat, dnes od online hry očekává:
- challenge
- end game
- srovnání s ostatními hráči
- long term (dlouhodobý vývoj nejen hry, ale i postavy ve hře)

Nikde tu nevidím fun build - který slouží ke krátkodobému zabavení bez většího smyslu. Je to něco, jako poison dart WD = každej si to zkusí když nadropuje itemy, za 1-2 hodiny pochopí, že to je o ničem a zase se vráti k tomu, co je "efektivně" hratelné.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 18.12.2014, 11:27 hod.

otazka je co si predstavujeme pod pojmem efektivne hratelne, vetisna hracu je IMHO jiz davno ve stavu, ze elitky na nejvyssi obtiznost (za kterou osobne povazuji T6 rift, GR jsou jen bombonek) padaji za 2 sekundy.
Pak proste asi cim dal vic hracu velmi rychle dojde k nazoru, ze tak nejak neni proc dal hrat, ve hre proste neni koncepce dlouhodobeho vyvoje, ale mozna tam ani byt nema a je to stejne jako u ostatnich her, kde se dohraje na nejvyssi obtiznost a trada.
Kazdopande mi hlava nebere jaktoze blizz uz davno neprisel v velkymi fanfarami s T7-T10, asi si to setri na dalsi datatisk.
Nyni jedu trebas Crysis 3 na nejvyssi obtiznost a uzivam si ten pocit vyzvy i nasledne odmeny, to by melo byt stezejni u kazde hry (a bylo i u D3).

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 18.12.2014, 11:42 hod.

S legentárníma gemama se hra uplně změnila. FUN BUILDY nejsou problém. Jinými slovy můžeš mít cokoliv + legendární gemy a dobrou zbraň a vše lehne popelem za pár sekund i na obtížnosti T6 (tedy alespoň u Wizzarda).

Takže pokud se nezvedne T6 na vyšší, tak je skoro jedno co nosíš.
Já osobně neřeším to, že v průměru mám T6 rift za 4:00 minuty nebo 4:30 minuty. Kdo tohle řeší, tak má jiný směr a musí se držet jiných pravidel.

M4rth
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Legendary#2258

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od M4rth » 18.12.2014, 11:44 hod.

Tyhle RPG se blbě dělají tak , aby ta nejvyšší obtížnost vydržela co nejdéle . Věř , pořád existuje tisíce lidí kteří si T6 nejsou schopní efektivně solovat . Jestli si někdy hrál D2 zkus si vzpomenout jak i tam bylo jednoduché dohrát hru na Hell a následně to farmit dokola , takhle bohužel dopadne většina podobných her jako je Diablo . Teď už jen záleží na tom , jak pro hráče to farmění udělají zábavné .

Jak sem psal někde o pár stran zpět , mne osobně spíše chybí nějaký reward za dokončený Rift ( drtina většina jde jen na RG a pak hned další ) něco v podobě např. buffu na magic find , truhla která má vyšší šanci na drop legendary atd . Mne osobně momentálně baví Diablo 3 asi nejvíc za celý čas ( hraju cca od Vanilly ) sice má ještě spoustu much ale myslím , že jde konečně blizzard dobrým směrem ..

Btw je to asi "blbé" se takhle ptát ale termín na vydání patche se už asi do konce roku nestihne že?Já ty offi fora nějak nečtu , neumím pořádně anglicky :D

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.12.2014, 12:00 hod.

Challenge - ne
end-game - co to je?
srovnání s ostatními hráči - ne

T7+ tu není z jednoduchého důvodu - GRifty, které Blizz mermomocí tlačí vpřed. Lidem v "end-game" jde o efektivitu. Úsměvné je, že GRifty nejsou efektivní a Nephalem rifty taky nejsou nejefektivnější způsob hraní v end-game.

Moje představa o end-game je Decaying crypt (toto byl opravdu end-game se vším všudy, který neměl a dosud nemá obdoby, zlaté časy D3), C4, CoTA atd.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 18.12.2014, 12:11 hod.

Jo tak samozřejmě mi je jasné, že hodně lidí T6 farmit nemůže. Ale ty gemy jsou opravdu šílené. Skoro jak by to byl podvod. Dřív byl problém se dostat na T1 a teď jsem po dlouhé době oprášil HC Wizarda, který se zmohl tak na normal. Stačilo mi ale jen získat gemy Toxin a Pain (level 0) a silnou dvojručku a T1 je už naprostá pohoda. A to se snažím držet vyšší Toughness kvůli HC postavě. Pak jsem hrál ještě chvíli a už jsem dal GR17 (srovnatelné s T4) s tím, že jsem to stihl za polovinu doby. Nechci ale moc riskovat kvůli DC RIP.

Pak jsem chtěl znova získat Toxin a Pain, tak jsem sundal stávající Toxin a Pain a šel pouze na GR1 kvůli rychlosti. A co se stalo? Hra byla obtížností skoro stejná, jako GR8 (T1) s Toxin a Pain. Ten rozdíl je prostě brutální.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 18.12.2014, 12:27 hod.

Dava: to bys měl vědět, co to je .. chození x hodin denně bounties :D přeci
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.12.2014, 12:57 hod.

Mě spíš zajímá, co si PROgamer představuje pod slovem end-game a potažmo i ostatní lidi. Já svůj názor řekl. Všude se skloňuje end-game, ale nikdo to nedokáže definovat, možná že pro každého je to něco jiného.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 18.12.2014, 13:03 hod.

Každá hra jednou dospěje pro každého k end game, ať už si pod tím představuje kdo chce co chce :-)
Každého baví něco jiného a tím pádem hraje co se mu líbí. Jednou blizz vyhoví jedné skupině, po druhé té druhé. Jak není spokojen nikdo, je třeba přejít na jinou hru :-D
Ovšem těch pár nových itemu a gemu, ještě skoro jen pro sezónu je podle mě hodně trapné. Nechápu proč se na blizzconu chlubil novými sety když je uvidíme tak na příští Vánoce...

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 18.12.2014, 14:38 hod.

endgame pro me znamena, ze jsem se dostal ve hre na maximum mozneho, co uz nema smysl dal vylepsovat, a byla by to pak jen reckylace porad dokola.
Cili pokud to skoro nejtezsi co muzu potkat (jako treba elite packy) lezi za dve sekundy, nema pro me smysl dal hrat proto, aby lezely za 1,8 sekundy.
Ale asi existuje spousta lidi, kterou bavi to dal hrat, i kdyz jsou vlastne uz davno zasekli na stejnem miste a zmeny jsou nepodstatne a kosmeticke. Ale to je prirozeny udel naprosto vsech her, ani D3 neni vyjimka.
Ptal se nekdo co je to endgame, davam jednu z moznosti, sem s dalsimi, kdyz je tu posledni mesice takova nuda... :-)

Uživatelský avatar
buchis
Doom Knight
Příspěvky:444
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Pustiměř

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od buchis » 18.12.2014, 14:47 hod.

dava a ostatni:
zvedavy dotaz k tvemu podpisu,
k cemu setris tolik rift klicu na nadchazeji patch, co bude tak noveho v klasickych riftech?
Buchis je death, ať žije herdek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 18.12.2014, 14:51 hod.

End-game pro mě znamená mít vymazlený buildy se kterýma mě pak bude bavit hrát i delší dobu, zároveň je pro mě eng-game určitej strop obtížnosti, kam když se dostanu, tak vím, že už jedu finální fázy(i kdyby furt dokola) jako to bylo svého času na T6.

endgame je pro mě taky docela nestabilní záležitost a může za to blizz a taky si ho vlastně vytvářím já sám:
Jednoduše: Prvně byl endgame Inferno s jedním buildem. Pak jsem si vytvořil svúj další endgame, inferno s jinejma postavama. Pak přišel dalsí endgame T1-6, pak rifty, pak GR, do toho různej malej endgame obsah HF ring,HF amu atd. Obecně vždy fáze, kdy zvládám všechny věci a posun je jen malej nebo kosmetickej.
Až budu cítit, že dávám GR60 a výš už se neposunu, obnovím HC kariéru a udělám si z toho další end game záležitost (pro mě :))
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 18.12.2014, 15:05 hod.

Endgame pro mě znamená hrát nový patche a pak se na to vyprdnout (vývoj zpočátku od polonolifera přes casuala k patchogamerovi) a hrát na PC komoditní burzu s prachama. Vzrůšo je to větší, hlavně když to jde proti stoplossu. Ty co tam nakládají tak 20 - 100 konktraktů najednou, a jedou za svý, zažívají orgastický Diablo. :twisted:
A pokud si někdo, kdo si na to vydělal inde, naloží i 10 kousků a hupsne do toho bez přípravy a pro "jistotu" např. do zemního plynu, tak to není Diablo vzrůšo, to je totiž ten pravej ENDGAME propojenej s GAMEOVER. :shock: :green: :dead:

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 18.12.2014, 15:24 hod.

Já jsem soutěživej typ - ve sportu, ve hrách, ve všem. End pro mě je prostě porovnání skilu hráče při dosažení maximálního možného gearu a paragon levelů, který mi můj čas a běžný život dovoluje + zároveň mě k tomu musí motivovat zábava, kterou mi ta hra poskytuje (momentálně těsně nad bodem mrazu).

Zábavu mi hra poskytuje do doby, dokud mám co hledat a aspoň něco občas padne. Jak moc velkou zábavu zrovna mě poskytuje D3 + kolik na to mám času je vidět na tom, že mám jednu postavu na trial (k tomu mě donutil blizzard) a jednu postavu na hraní. Ostatní jsem nenaloadoval do hry víc jak rok.

V týhle chvíli pro mě end game neexistuje.
Stejně tak promiň Davo, ale tupé farmení crypty mě osobně jako end game zábava nepřišlo.
Na druhou stranu bylo to aspoň trochu "promakané".
- bylo potřeba najít cryptu
- byla potřeba postava na přípravu extra k tomu oblečená
- bylo potřeba připravit elitky na buffy
- bylo potřeba spawnout co nejlépe celou cryptu
- a pak ji bylo potřeba co nejrychleji vyčistit

Pravdou je - že v tomhle ohledu se tomu nic v současném D3 nevyrovná.

Zároveň mi v té hře chybí prostě dlouhodobý vývoj té postavy. Nechci a nebudu každej patch hrát něco jinýho jen proto, že mě do toho nutí blizzard. Chci hrát to co chci a chci - aby se ta postava s jednotlivými patchi vyvíjela kupředu a ne, že ji každej další patch pohřbí a můžu začít od nuly. V takovým případě dřív nebo později tu hru zahodím jako většina lidí, kteří nevidí smysl ve farmení T6 riftů s fun buildy.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 18.12.2014, 15:31 hod.

Já mám endgame taky pohyblivý. Třeba pro mého Wizarda v SC je dost obtížný progress, a tak má pro mě v současné době end-game :D . Tak se teď věnuji HC postavě, kterou jsem opravdu dlouho zanedbával. Jak výjde patch, tak se end-game pro mého SC Wizarda určitě posune dál a budu se mu poté zase věnovat.

Pokud mě ale Diablo stále baví, tak end-game nepotřebuji. I s SC Wizardem si určitě ještě dost zahraju, než výjde nový patch.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 18.12.2014, 15:36 hod.

ono to je i o nature daneho soudruha, ja jsem povaha, kdy me bavi prave ten proces budovani, hledani, honeni se za necim, a jakmile toho dosahnu, tak misto aby me to bavilo este vic ze to uz konecne mam, tak v ten okamzik ...je po zabave. Protoze posunutim na vyssi uroven se hra stane jednodussi a mene atraktivni.
Mam to asi opacne nez jini, ale to nevadi, kazdy rok vychazi spoustu novych gamesek, kde lze tento pocit zazivat znovu a znovu, nez litat porad dokola to samy, aniz bych se dal hnul z mista.
Ted jsem poridil za 4ecka GTA4 i s datadisky, sice stary, ale jasny endgame a taky porcovana zabava az do konce, tak sluchadla na usi a trada :-)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.12.2014, 15:48 hod.

Yaka píše: Na druhou stranu bylo to aspoň trochu "promakané".
- bylo potřeba najít cryptu
- byla potřeba postava na přípravu extra k tomu oblečená
- bylo potřeba připravit elitky na buffy
- bylo potřeba spawnout co nejlépe celou cryptu
- a pak ji bylo potřeba co nejrychleji vyčistit

Pravdou je - že v tomhle ohledu se tomu nic v současném D3 nevyrovná.
Přesně, ještě bych tam přidal další poslední bod:
- samotné sklízení crypty bylo navíc soooo funny!

Dnes se tomu v komplexnosti nic neblíží a nenásilně jsi k tomu použil i svůj endgame gear a skill. Naproti tomu group GRifty, kde 2 postavy ze 4 nemají vůbec co dělat a jsou tam jen kvůli perma fearu? Taky jsem měl ve FL lidi, co do toho bušili deno denně a co, už jsou pryč :). Protože GRifty jsou jen základní content, nikoliv end-game, ten si hráči vždy udělají samy.

A ještě to mělo jedno výhodu, na konci vanilly při crypt runech jsem měl více aktivních hráčů než teď (cca 10-20), předtím 20+ a když jsem zapl D3, tak jsem měl během minuty 3 nabídky na crypt runy. Dnes půlka nehraje, třetina jede seasons a třetina jede GR nebo mi nevyhovuje jejich play style, takže o efektivní partu nezavadím, mohl jsem být už 850+ easy.

Taky jsem byl soutěžichtivý, možná to přišlo s nahraným časem a experience, že jsem pochopil, že tudy cesta nevede. Ty chceš srovnávat skill v GR, myslíš fishing skill? V ladderu někde jsem, aniž bych se o to snažil a to taky o něčem svědčí, nebyl jsem v GR asi 3 měsíce. Pak se podívám na top hráče a zeptám se: mají lepší gear? mají větší paragon? mají více killů? Ne, ne a ne. Nemají nic navíc, tak vo co go? Možná, že máš málo nahráno, abys sis to uvědomil :). Každopádně je to každého věc, někdo je zaměřený na holky a někdo na vdolky, nikomu nic neberu. ;)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.12.2014, 16:35 hod.

buchis píše:dava a ostatni:
zvedavy dotaz k tvemu podpisu,
k cemu setris tolik rift klicu na nadchazeji patch, co bude tak noveho v klasickych riftech?
Jednak jsou rifty nyní zbytečný pro mě a jednak chci být připraven na lov Ancients itemů a nechci se pak zdržovat lovením klíčů. Možná, že se Nephalem rifty nakonec nevyplatí chodit, ale chci vědět, že jsem udělal vše pro to, abych byl připravený. Stejně bych teď hrál tak jako tak, tak pro nesbírat rift stony.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“