Patch 2.1.2
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
To taky bude záležet na tom, jak upraví health monster
Re: Patch 2.1.2
Nevím - jak chcete srovnávat dmg monster v nových GR, když od GR 40+ dostáváme všichni IKčka a to včetně nasazeného Unity. Rozhodující bude, přesně jak píše Stanley, health monster. Jejich dmg je více méně ukradený, protože se většině věcí máte uhnout a ne je přežívat.
Re: Patch 2.1.2
Tak to je také důležité, ale aby z tanka crusadera neudělali i částečného dmg dealera :-)
Re: Patch 2.1.2
Jen sníží dmg udělá mnohem méně. Ono to zase o tolik posunuté není. 50lvl old = 57,5lvl new. Tedy v tomhle posun není tak moc velký. K tomu ale budou nové itemy a tedy větší tougness, takže to ještě zase o něco posune. Samozřejmě to hrát roli bude a posun do vyšších lvl bude (i přes zachování healt monster). Neviděl bych to ale o tolik.McT píše:Hm od toho padesáté ho ranku je dmg hodně z redukována. To se dostanou tak na rank 70
Nesouhlasím. Dmg monster není vůbec ukradené, ale velmi podstatné a úzce to souvisí s healt mosnter.Yaka píše:Nevím - jak chcete srovnávat dmg monster v nových GR, když od GR 40+ dostáváme všichni IKčka a to včetně nasazeného Unity. Rozhodující bude, přesně jak píše Stanley, health monster. Jejich dmg je více méně ukradený, protože se většině věcí máte uhnout a ne je přežívat.
GR40+ není IK pro většinu postav ani teď pro solo hru s unity. Na GR40 ještě nedostávám IK ani s DH (tam je to ale už blízko a 1-2 lvl výše už od některého typu dmg IK dostanu). Třeba s Wiz. nedostanu běžně IK (tzn. od většiny typů dmg, budou tam nějaké vyjímky velké dmg, které se dá snadno vyhnout, kde bych už IK dostal) ani na GR44 v současné verzi na life bez použití Force armor (s Force armor bych dal ještě o něco výše pokud bych nesnížil defense na gearu).
Takže s Wiz. dám jen snížením dmg až někam na GR49-50. K tomu navýšení tougness za nové itemy a odhaduju, že bych mohl bez IK vydržet až někam na GR55.
Health monster samozřejmě bude velmi důležitý, ale ono to spolu velice úzce souvisí. Při snížení dmg monster půjde hrát jak s Wiz., tak s DH daleko agresivněji (tzn. daleko více grupovat malé skupinky na větší) a tím se výrazně posunout v otázce dmg.
DH bude nejspíš zcela předělaný a ani zatím není jasné jak výsledně, takže se uvidí teprve jak to bude v novém patchi.
V aktuálním patchi mi s DH dmg monster limituje opravdu hodně (pro frost/fire build bez perma SS). Kdyby byla nižší, tak dám o několik lvl výše. Jako příklad vezmu GR44, kde dostávám aktuálně s DH už IK téměř od čehokoliv i s unity. A v novém patchi určitě ještě nebudu dostávat na GR44 IK (odhaduju, že bych nemusel až někam na GR48 s navýšenou tougness za nové itemy).
GR44 dokážu zahrát méně agresivně aniž bych umřel. To ovšem znamená, že to nestihnu už o dost (o několik minut). Na druhou stranu když zahraju hodně agresivně, tak jsem o hodně rychlejší, ale už začnu umírat a opět to nestihnu. Při snížené dmg bych to agresivní stylem ještě dát mohl.
S Wiz. je to úplně stejné. Tam je to akorát posunuté, že IK vůbec nedostávám, ale stejně mi limituje právě hodně dmg monster. Když hraju moc agresivně, tak jsem často přehlcený a nakonec se musím stáhnout, protože to nedávám kvůli tougness. Ne že bych dostal IK, ale nestíhám healovat.
Jakmile zase začnu hrát méně agresivně a stíhám healovat v pohodě, tak tím to zase nestíhám, protože se sníží dmg (je udílena méně mobům najednou).
Tedy snížení dmg monster + navýšení tougness hodně zvedne lvl, který se bude dát úspěšně dokončit i když healt monster zůstane pořád stejný.
Re: Patch 2.1.2
Mloku - některé věci myslím moc rozebíráš dopodrobna.
Pokud řešíme dmg potom se bavme o dmg elite packů a jejich afixů, nikoliv standartních trash mobů prosím. Health monster má v tomto smyslu podle mě větší dopad. Pokud totiž bude healt nějakým způsobem redukován, nebudeš ani za DH ani za wizze nucen hrát 80% GR riskem a agresivně, ale bude možné hrát daleko víc safe variantu jen s tím, že pokud to zahraješ dobře = tak je pravděpodobné, že to dáš. Už dneska je více než patrné, že se všichni tlačí do DPS variant, kde Unity nás všechny dost brzdí - ale sundat ho moc nemůžeme, protože dobíhat půl minuty je prostě příliš velká ztráta. Jak s tímto zatočí možnost ressu na postavě za penalizaci a jiné rolování GR bez kruhových objezdů je otázka. Já už bych Unity dneska v klidu sundal, ale právě nesmyslnost některých GR mě brzdí v tom, abych se tím připravoval o čas.
Otázka je jak ten patch vůbec bude fungovat. I vzhledem na to, že i podle tabulky bude a je GR 1-100 je jasné, že ideální balanc je, aby řekněme 10% TOP hráčů dávalo GR 90+ a progresovali směrem k té vysněné stovce (to určitě ještě po tomto patchi nebude i když v groupě uvidíme, kam až se kdo protlačí v nějakém setupu) ale směřuje to tam. Zbytek se bude plácat někde v tom marastu průměru, který je pro ty masy lidí určen.
Pravdu máš - že brzdit v GR by tě měl dmg monster a healt ruku v ruce. Dneska mě osobně brzdí čistě, pouze a jenom healt monster. Dmg i s ohledem na build, který mi toto umožňuje, můžu téměř ignorovat. Pokud by došlo k redukci nejen dmg, ale také healt potom se ten CC WD dostane do zajímavých čísel ohledně GR:) Ale stejně čekám to nejhorší - jako s většinou patchů:)
Pokud řešíme dmg potom se bavme o dmg elite packů a jejich afixů, nikoliv standartních trash mobů prosím. Health monster má v tomto smyslu podle mě větší dopad. Pokud totiž bude healt nějakým způsobem redukován, nebudeš ani za DH ani za wizze nucen hrát 80% GR riskem a agresivně, ale bude možné hrát daleko víc safe variantu jen s tím, že pokud to zahraješ dobře = tak je pravděpodobné, že to dáš. Už dneska je více než patrné, že se všichni tlačí do DPS variant, kde Unity nás všechny dost brzdí - ale sundat ho moc nemůžeme, protože dobíhat půl minuty je prostě příliš velká ztráta. Jak s tímto zatočí možnost ressu na postavě za penalizaci a jiné rolování GR bez kruhových objezdů je otázka. Já už bych Unity dneska v klidu sundal, ale právě nesmyslnost některých GR mě brzdí v tom, abych se tím připravoval o čas.
Otázka je jak ten patch vůbec bude fungovat. I vzhledem na to, že i podle tabulky bude a je GR 1-100 je jasné, že ideální balanc je, aby řekněme 10% TOP hráčů dávalo GR 90+ a progresovali směrem k té vysněné stovce (to určitě ještě po tomto patchi nebude i když v groupě uvidíme, kam až se kdo protlačí v nějakém setupu) ale směřuje to tam. Zbytek se bude plácat někde v tom marastu průměru, který je pro ty masy lidí určen.
Pravdu máš - že brzdit v GR by tě měl dmg monster a healt ruku v ruce. Dneska mě osobně brzdí čistě, pouze a jenom healt monster. Dmg i s ohledem na build, který mi toto umožňuje, můžu téměř ignorovat. Pokud by došlo k redukci nejen dmg, ale také healt potom se ten CC WD dostane do zajímavých čísel ohledně GR:) Ale stejně čekám to nejhorší - jako s většinou patchů:)
Re: Patch 2.1.2
DH bude předělaný ... a bude ? Jsem teda zvědavý, co z toho jejich snažení vzejde ... taky by mě zajímalo, nad jakými změnami přemýšlejí .. co je jejich filozofie, jak píšou ve finále v patch notes jestli to definitivně pohřbít, nebo mu dát šanci
Furt přemýšlím, co v sezoně 2 zahrát, stejně mi vždy vyjde ve finále DH, to mě poslední týdny bavilo nejvíc ... zkušební Monk na PTR mě přestal bavit.
Furt přemýšlím, co v sezoně 2 zahrát, stejně mi vždy vyjde ve finále DH, to mě poslední týdny bavilo nejvíc ... zkušební Monk na PTR mě přestal bavit.
Re: Patch 2.1.2
Já se bavím o každé dmg, tzn. včetně elite afixů. Pro ty elite afixy platí vše co jsem psal (tedy žádné IK pro elite affixy pro Wiz. a přesto mi limituje právě dmg monster). Dmg elite afixů je poměrně malá (jakmile dá jailer IK, tak ti dá IK už téměř cokoliv), proto jsem psal obecně o dmg. Tedy třeba s Wiz. mi elite affix nedá IK, ale jsou jiné zdroje dmg (kterým se ale dá vyhnout), které by mě IK už daly.
Dmg trash mobů je také velmi důležitá. Konkrétně s Wiz. dmg trash mobů je poměrně často právě tím limitujícím faktorem. Je potřeba grupovat co nejvíce mobů a když máš pak trash moby úplně všude a mají range attack, tak se nikdy nedokážeš vyhnout všemu a postupně dmg dostáváš (ono když to přeženeš s grupováním, tak se nevyhneš už ani obyč mobům nablízko).
S jakou postavou tě brzdí čistě health monster? S Wiz. to tak určitě není, s DH pro frost/fire build také ne (pro slow ball už ano, protože ten zcela obchází dmg monster díky perma SS, což ale bude zrušeno).
Pokud to je WD, tak tam nevím jak to přesně má, WD nerozumím. A pokud můžeš dmg téměř ignorovat, tak to je špatný mechanismus. To je přesně to, čeho se chce Bliz. zbavit (a tady zcela souhlasím) a přesně proč byl zrušen u DH perma SS.
A když vidím, že máš 5639150 tougness, tak je jasné proč píšeš to co píšeš. Jenže to je právě pouze z důvodu, že máš příliš malou tougness díky tomu špatnému mechanismu ignorování dmg. To je ale specifikum toho buildu a tak by to být právě nemělo.
Pro představu, s Wiz. hraju třeba i s tougness 25mil.+. Nebo bych mohl hrát s cca 15mil.+ s Force armor (což by dalo ještě o hodně větší výdrž proti IK).
Jak jsem psal, při snížení health monster bych s DH dal na live i GR44 s frost fire. V aktuálním stavu nemám ještě ani úspěšný pokus na GR41 (nehrál jsem znovu GR od toho nejelpšího pokusu kde mi chybělo 10s).
S Wiz. jsem ještě nedal GR40, ale tam jsem měl jen pár pokusů a už jsem to dlouho znovu nezkoušel. GR40 bych časem dal i v aktuálním stavu, ale právě dmg monster mi limituje nejvíce.
S Wiz. by ten posun pro sníženou dmg byl o něco menší, ale také byl.
Směr, který naznačuješ, tedy snižovat health mosnter a nechat dmg by vedl k ještě většímu zvýraznění IK už i na nižších GR, které ještě v klidu stíháš.
V každém případě je to o balancu dmg x health. Já si myslím, že změna poměru trochu (navýšení health oproti dmg) je krok správným směrem oproti současnému stavu na live. Zvlášť současně se snahou zrušit nesmrtelné módy typu perma SS.
Blizz. pak nemá žádný maximální GR. Tam prostě jen končí tabulka. Dle jejich přístupu není žádný maximální lvl, tedy je úplně jedno jakou konkrétní hodnotu GR budou dávat nejlepší. Jde tu pouze o balanc postav a případně balanc leg. gemů vzhledem k možnému maximálním lvl GR co se dá zvládnout.
HELLERcz:
DH bude předělaný téměř jistě. Jak je ve hvězdách. Blizz. pouze zvolil filozofie, že aktuální stav na live je málo interaktivní a snaží se přesunout dmg ze sentry na self cast. To je samo o sobě podivné, to pak sentry ztrácí smysl a mohou je zrušit zcela.
Aktuální verze na PTR (první iterace DH) má dost vysokou dmg u DH a ještě nechává poměrně velkou část dmg na sentry (tedy lze používat i variantu schovat se a střílet do zdi).
Připravené verze druhé iterace DH má velký nerf té části dmg co dává sentry. V součtu bude dávat méně dmg než první iterace, dokonec i méně než na life (což v kombinaci s tím, že musíš sám střílet přímo do mobů bude na vyšší GR konečná).
To ale vůbec nemusí zůstat. Přijde mi, že vůbec neví jak to mají vyřešit, tak prostě od boku zkouší.
První iterace je moc silná na T6 (dle toho se ale asi vůbec neřídí) a do GR celkem ok (i když opruz styl hraní stylem střílet do zdi). Druhá bude extrém a bude nejspíš proklatě slabá (možná na T6 to bude ok, na vyšší GR těžko).
A tak zase náhodně zkusí to upravit jinak. Co z toho nakonec vyleze se uvidí časem.
Dmg trash mobů je také velmi důležitá. Konkrétně s Wiz. dmg trash mobů je poměrně často právě tím limitujícím faktorem. Je potřeba grupovat co nejvíce mobů a když máš pak trash moby úplně všude a mají range attack, tak se nikdy nedokážeš vyhnout všemu a postupně dmg dostáváš (ono když to přeženeš s grupováním, tak se nevyhneš už ani obyč mobům nablízko).
S jakou postavou tě brzdí čistě health monster? S Wiz. to tak určitě není, s DH pro frost/fire build také ne (pro slow ball už ano, protože ten zcela obchází dmg monster díky perma SS, což ale bude zrušeno).
Pokud to je WD, tak tam nevím jak to přesně má, WD nerozumím. A pokud můžeš dmg téměř ignorovat, tak to je špatný mechanismus. To je přesně to, čeho se chce Bliz. zbavit (a tady zcela souhlasím) a přesně proč byl zrušen u DH perma SS.
A když vidím, že máš 5639150 tougness, tak je jasné proč píšeš to co píšeš. Jenže to je právě pouze z důvodu, že máš příliš malou tougness díky tomu špatnému mechanismu ignorování dmg. To je ale specifikum toho buildu a tak by to být právě nemělo.
Pro představu, s Wiz. hraju třeba i s tougness 25mil.+. Nebo bych mohl hrát s cca 15mil.+ s Force armor (což by dalo ještě o hodně větší výdrž proti IK).
Jak jsem psal, při snížení health monster bych s DH dal na live i GR44 s frost fire. V aktuálním stavu nemám ještě ani úspěšný pokus na GR41 (nehrál jsem znovu GR od toho nejelpšího pokusu kde mi chybělo 10s).
S Wiz. jsem ještě nedal GR40, ale tam jsem měl jen pár pokusů a už jsem to dlouho znovu nezkoušel. GR40 bych časem dal i v aktuálním stavu, ale právě dmg monster mi limituje nejvíce.
S Wiz. by ten posun pro sníženou dmg byl o něco menší, ale také byl.
Směr, který naznačuješ, tedy snižovat health mosnter a nechat dmg by vedl k ještě většímu zvýraznění IK už i na nižších GR, které ještě v klidu stíháš.
V každém případě je to o balancu dmg x health. Já si myslím, že změna poměru trochu (navýšení health oproti dmg) je krok správným směrem oproti současnému stavu na live. Zvlášť současně se snahou zrušit nesmrtelné módy typu perma SS.
Blizz. pak nemá žádný maximální GR. Tam prostě jen končí tabulka. Dle jejich přístupu není žádný maximální lvl, tedy je úplně jedno jakou konkrétní hodnotu GR budou dávat nejlepší. Jde tu pouze o balanc postav a případně balanc leg. gemů vzhledem k možnému maximálním lvl GR co se dá zvládnout.
HELLERcz:
DH bude předělaný téměř jistě. Jak je ve hvězdách. Blizz. pouze zvolil filozofie, že aktuální stav na live je málo interaktivní a snaží se přesunout dmg ze sentry na self cast. To je samo o sobě podivné, to pak sentry ztrácí smysl a mohou je zrušit zcela.
Aktuální verze na PTR (první iterace DH) má dost vysokou dmg u DH a ještě nechává poměrně velkou část dmg na sentry (tedy lze používat i variantu schovat se a střílet do zdi).
Připravené verze druhé iterace DH má velký nerf té části dmg co dává sentry. V součtu bude dávat méně dmg než první iterace, dokonec i méně než na life (což v kombinaci s tím, že musíš sám střílet přímo do mobů bude na vyšší GR konečná).
To ale vůbec nemusí zůstat. Přijde mi, že vůbec neví jak to mají vyřešit, tak prostě od boku zkouší.
První iterace je moc silná na T6 (dle toho se ale asi vůbec neřídí) a do GR celkem ok (i když opruz styl hraní stylem střílet do zdi). Druhá bude extrém a bude nejspíš proklatě slabá (možná na T6 to bude ok, na vyšší GR těžko).
A tak zase náhodně zkusí to upravit jinak. Co z toho nakonec vyleze se uvidí časem.
Re: Patch 2.1.2
Na odlehčení... Včera sem na ptr T6 potkal partičku goblinu... Tohle po sobe nechali za bordel :-D [img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11 ... 1111f8.jpg[/img]
Re: Patch 2.1.2
S tím Dh souhlasím. Nevím nad čím furt tak špekulují! Buď ho ořežeou a bude slabej čímž ho pohřbí, nebo bude zase silný.HELLERcz píše:DH bude předělaný ... a bude ? Jsem teda zvědavý, co z toho jejich snažení vzejde ... taky by mě zajímalo, nad jakými změnami přemýšlejí .. co je jejich filozofie, jak píšou ve finále v patch notes jestli to definitivně pohřbít, nebo mu dát šanci
Furt přemýšlím, co v sezoně 2 zahrát, stejně mi vždy vyjde ve finále DH, to mě poslední týdny bavilo nejvíc ... zkušební Monk na PTR mě přestal bavit.
Re: Patch 2.1.2
Partička goblinů na buffnutém PTR to musí být mazec, zatím jsem ji nepotkal ale umí udělat na zemi binec koukám
Já jen našel Vault na PTR a tam je to taky sranda .. cestou k Lakotovi jsou schovaní Gem goblini a hážou tam gemů habaděj
Já jen našel Vault na PTR a tam je to taky sranda .. cestou k Lakotovi jsou schovaní Gem goblini a hážou tam gemů habaděj
Re: Patch 2.1.2
prooooč, proč jsem první 2 dny testoval v klidu a jakmile nastoupil buff už jsem se nepřipojil nebo sem neměl čas . achjooo
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Já nemám testovat co. Jen jsem se včera kolem 21 připojil zkouknout aktuální stav (byl pořád stejný) a připojil jsem se na PTR okamžitě (včetně založení hry).
Re: Patch 2.1.2
Jako jsou to matláci a je možné vše u nich (ten jejich divnej kod, ve kterém opravím jednu věc a tři tím rozbiju), ale ani bych se nedivil, kdyby FB set fungoval divně schválně. Jejich filozofie a důvod proč jsou tak opatrní s přidáváním lege/setů, které podporují skilly, je taková, že chtějí aby ten skill fungoval dobře sám o sobě a podpořený lege/setem nebyl přepálený. Proto je tu možnost, že chtějí opravené Hydry otestovat bez vlivu FB setu. Ono pod not intended a its just PTR se schová ledacos.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.1.2
boha hlavně ať to vydají a pak si doladí bugy, docela mě štve skutečnost že vím že všechny předměty budou zase nanic, je to jak s příchodem datáče kdy jsme mohli vše s klidem rozšrotovat jen ta obměna bude trvat o pár dní dýl
myslel jsem že to do vánoc stihnou, ale asi to nebude pravda, takže příště prosím ať nic neřííkají, ptr ať není a pak to rovnou vydají a nekazí mi radost ze hry (hra je o farmení předmětů že)
myslel jsem že to do vánoc stihnou, ale asi to nebude pravda, takže příště prosím ať nic neřííkají, ptr ať není a pak to rovnou vydají a nekazí mi radost ze hry (hra je o farmení předmětů že)
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.2
Přesně naštěstí mě tu radost nezkazí ani tak jen času málo. :-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Patch 2.1.2
Dava_C: Možné je samozřejmě všechno. Jejich vysvětlení se mi ale zdá poměrně reálné. Tedy to, že bug FB vzniknul s implementací omezení vzdálenosti pro fungování FB DoT pro RG. U RG to implementovali odlišně, tedy, že perma DoT přestane tickat když jsi mimo dosah (a ještě k tomu to musí fungovat jinak než na aktivitu monstra), ale samovolně zase začne když jsi v dosahu (a tím jak je to odlišný mechanismus od jiných mosnter, tak bych se u nich vůbec nedivil, že tím rozjebali i to co už fungovalo).
Problém testu samotných hyder je v tom, že FB set částečně funguje. Tedy je cesta jak zafunguje DoT. Tedy těžko by aktuální stav FB setu mohl být vhodný pro test hyder, když v žebříčku stejně budou lidi díky FB set jen s dost omezeným použitím (jen některé skilly).
Kdybych to chtěl udělat cíleně, tak bych zajistil, aby DoT z FB setu nefungovala vůbec (což umí snadno, to ukázali hned první den 2.1 na live).
hulkxxxl: Mně to nevadí, že se jim bude PTR protahovat. Sice by to bylo o trochu lepší, kdybych ani nevěděl o budoucích změnách v dalším patchi, ale ani tak mi to nijak výrazně nevadí. Aspoň vím, že si mám DH užít dokud je ve stavu v jakém mi baví.
A k tomu si nafarmím aspoň trochu materiálu (i když zase tak moc to nebude, já nikdy nebyl na velké zásoby ničeho, takže když jsem ho začal schovávat, tak jsem žádný neměl, takže se teprve pomalu blížím 10.000 žlutého a modrého, což je vlastně dost málo). Kdybych o patchi nevěděl, tak bych ho všechen hned zase procraftil. A přitom craftem se v aktuálním patchi už téměř nikam posunout nemůžu, takže to vůbec není nutné ten materiál použít (tedy vůbec mi nevadí ho schovávat).
A teď to navíc vůbec nebude tak hrozné jako s příchodem datáče. U dost itemů budeš používat stávající asi ještě hodně dlouho. Hned to bude chtít vylepšit hlavně zbraň. Ostatní už nebude vůbec tak jasné. Můžeš najít třeba poměrně brzo mizerný roll ancient verze třeba itemu do setu (FB, M6, atd.), která bude stejně o dost horší než hodně dobrý roll obyč itemu (ten špatný roll nemusí mít ani ty správné staty). A u itemů s menším rozsahem (main stat a vit. do 500) to ani nebude takový rozdíl mezi obyč a ancient verzí.
Pár itemů i zůstane (třeba co mám unity bez main statu, tak takový roll bude pořád nejlepší i po tom navýšení main statu pro ancient verzi, i když rozdíl už bude hodně malý).
Problém testu samotných hyder je v tom, že FB set částečně funguje. Tedy je cesta jak zafunguje DoT. Tedy těžko by aktuální stav FB setu mohl být vhodný pro test hyder, když v žebříčku stejně budou lidi díky FB set jen s dost omezeným použitím (jen některé skilly).
Kdybych to chtěl udělat cíleně, tak bych zajistil, aby DoT z FB setu nefungovala vůbec (což umí snadno, to ukázali hned první den 2.1 na live).
hulkxxxl: Mně to nevadí, že se jim bude PTR protahovat. Sice by to bylo o trochu lepší, kdybych ani nevěděl o budoucích změnách v dalším patchi, ale ani tak mi to nijak výrazně nevadí. Aspoň vím, že si mám DH užít dokud je ve stavu v jakém mi baví.
A k tomu si nafarmím aspoň trochu materiálu (i když zase tak moc to nebude, já nikdy nebyl na velké zásoby ničeho, takže když jsem ho začal schovávat, tak jsem žádný neměl, takže se teprve pomalu blížím 10.000 žlutého a modrého, což je vlastně dost málo). Kdybych o patchi nevěděl, tak bych ho všechen hned zase procraftil. A přitom craftem se v aktuálním patchi už téměř nikam posunout nemůžu, takže to vůbec není nutné ten materiál použít (tedy vůbec mi nevadí ho schovávat).
A teď to navíc vůbec nebude tak hrozné jako s příchodem datáče. U dost itemů budeš používat stávající asi ještě hodně dlouho. Hned to bude chtít vylepšit hlavně zbraň. Ostatní už nebude vůbec tak jasné. Můžeš najít třeba poměrně brzo mizerný roll ancient verze třeba itemu do setu (FB, M6, atd.), která bude stejně o dost horší než hodně dobrý roll obyč itemu (ten špatný roll nemusí mít ani ty správné staty). A u itemů s menším rozsahem (main stat a vit. do 500) to ani nebude takový rozdíl mezi obyč a ancient verzí.
Pár itemů i zůstane (třeba co mám unity bez main statu, tak takový roll bude pořád nejlepší i po tom navýšení main statu pro ancient verzi, i když rozdíl už bude hodně malý).
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Hlavně si nafarměte modrý crap. Na PTR jsem ho spotřeboval.
Re: Patch 2.1.2
Jsem zjistil, že matroš farmit nemusím , protože pojedu sezonu 2 ..
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
My chceme hrát PTR, my chceme hrát PTR, my chceme hrát PTR!!
Nechceme stát frontu na banány, pomeranče a lískový oříšky na příděl, to mě neba už kdysi za časů kdy zítra znamenalo již včera
Nechceme stát frontu na banány, pomeranče a lískový oříšky na příděl, to mě neba už kdysi za časů kdy zítra znamenalo již včera
-
- Quill Rat
- Příspěvky:47
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Opickacze#2645
Re: Patch 2.1.2
Dobré ráno pánové.Nevíte náhodou zda-li na PTR můžete v sezoně 2 už dropovat ty bové setové předměty? já měl za to že ano aby se právě vyzkoušely ,ale je mi divné při tom obrovském počtu jak to padá že mi nepadl ani jedn kus na WW barbara,tak nevím jestli mám jen smůlu nebo je to bug?