Patch 2.1.2
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Ja si myslim, ze veskery drop je v soucasnosti v norme. Legendarek nad hlavu, takze i soulu, ted jich mam po stovkach,2k+, driv sem mel jen stovku a skudlil sem to. Modryho mat mam taky dost, ikdyz prevlada zluty a gemu mam tolik, ze to asi prestanu sbirat. Goldu je taky habadej a jediny ,co bych navysil, je exp za GR, at se taky vyplati chodit, kdyz uz tam je.
Hrat bezhlave na paragon bez vidiny upgradu? To se mi nelibi. A doufam, ze ty uplakany posty blizz nebude brat nejak vazne, to by tam rovnou mohli dat vendora a, na ,vem si zadarmo =/
Hrat bezhlave na paragon bez vidiny upgradu? To se mi nelibi. A doufam, ze ty uplakany posty blizz nebude brat nejak vazne, to by tam rovnou mohli dat vendora a, na ,vem si zadarmo =/
Naposledy upravil(a) Cartman dne 24.11.2014, 10:14 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
Yaka: tvoje příspěvky se mi většinou líbí, máš otevřené hledí a jsi kritický. Nicméně na někoho, kdo nemá nic nahráno a svůj gear získal podvodem v RiF, jsi toto už přehnal, nevíš o čem je řeč.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Yaka, nemůžu nesouhlasit a vyjadřuji díky za podporu... Všem, kteří skutečně ví, co je Diablo a o čem vždycky bylo. Baví mě takové, jaké je, vždycky si najdu motivaci, nějaký cíl, příjemně se odreaguju a klidně nějakou stovku hodin obětuju pro nafarmení "endového" gearu, se kterým pak budu běhat slušně na T6... Pro mě totiž má kouzlo i to samotné hledání, piplání postavičky, člověk má pak radost, když se posunuje, byť po kousku... Pro mě je Diablo zábava s lidmi stejně zaměřenými, dobrý pokec, sdílení dojmů, itemů a vidina drobností, které mi dokáží hru zpestřit
Naposledy upravil(a) pavlas dne 24.11.2014, 10:19 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Patch 2.1.2
Psycho: A dle čeho považuješ aktuální drop v normě? Já třeba ve 2.1 zase tak málo nahráno nemám. K perfektnímu gearu pořád daleko a přitom už se blíží nový patch, kde zase můžu všechno vyhodit.
Pro současný drop to tedy znamená, že perfektní gear nebudu mít nikdy. Vždy dříve než stačím nafarmit, tak nový patch.
O počet legendárek tu nejde, na počet jich padá opravdu dost.
Hezky je to vidět dle Dava_C. Akorát nahrál tolik, aby stihnul perfektní gear. A to bylo ještě díky tomu, že hraje jen jednu postavu. Při 3+ postavách by to na perfektní gear nestačilo ani s tím co má ve 2.1 nahráno.
Pro současný drop to tedy znamená, že perfektní gear nebudu mít nikdy. Vždy dříve než stačím nafarmit, tak nový patch.
O počet legendárek tu nejde, na počet jich padá opravdu dost.
Hezky je to vidět dle Dava_C. Akorát nahrál tolik, aby stihnul perfektní gear. A to bylo ještě díky tomu, že hraje jen jednu postavu. Při 3+ postavách by to na perfektní gear nestačilo ani s tím co má ve 2.1 nahráno.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
Ja nahral za DH 80 hodin a nezda se mi vubec zly. Ted uz ho nehraju asi tyden, co vim, ze nebude mechanika co je ted. Tak premyslim co hrat. Ale i kvalita dropu se mi zda dobra. Za monka mam odehra o neco vice a taky neni zly, perfect neni, ale za ty odehrane hodiny? Kdybych je hral od zacatku a ne poslednich par tydnu, tak si myslim, ze mam gear senzacni.
Naposledy upravil(a) Cartman dne 24.11.2014, 10:20 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
WoW je úplně přesně stejný příklad - v tom se pleteš moonfeare.
Chceš helmu - víš který bos jí dropuje a můžeš tam chodit klidně každý týden celej datáč a prostě ta helma nepadne a ani jí nerolneš na minci. Je to naprosto to stejný. Naopak je poměrně časté - že pak jeden raid nejdeš a zrovna padne a dostane jí někdo, kdo je v tom raidu úplně na nic, taháte ho na zádech půl roku a je to vyhozenej item jen proto, že tam není nikdo jinej, kdo by si jí vzal a využil jí.
Chceš drobné odměny cestou k cíli:
Hraju od vydání vanily - hrál jsem jen WD a barbara (chviličku jsem zkoušel wize - ale moc mě to nevzalo teda). BTW tu kukrinu jsem dropnul před rokem a je to jediná, kterou mám za celou dobu = dropnul jsem jí při tahání kámoše po riftech t5.
Blizard přišel s něčím - co jsem si říkal konečně nějaká výzva a to jsou GR a žebříček. Najednou jsou tam pylony wtf... - říkal jsem si hmm bída - zase tu budou nějaký gumy čekat na to, až se jim jednou za 150 GR rolne pylon a budou rank 1. Ale s tím jsem schopnej žít. Blizzard udělal trial na klíče - holt jsem byl nucen si udělat DHčko, abych si mohl sám udělat dost vysoký klíče na solo play.
Takže s tím se vším:
- nejsem žádnej nolife což je vidět na mým paragonu, který mě značně brzdí oproti všem okolo, se kterými se snažím porovnat v rámci WD GR EU
- klíče na GR jsem si udělal sám všechny
- lege gemy, který mám na sobě, jsem musel vyexpit v GR tankováním pro další lidi, kteří se více méně jen vezou vzhledem k faktu, že DHčka čekaj až to někdo pulne (chudák monk) - druhej to chytí do CC, ze kterého to nepustí (WD) a pak se tam postavit, položit sentry a napít se kafe a čekat, až to chcípne, pokud se toto nepovede tak se řve na WDčko nebo monka
- materiál na crafty jsem si musel sebrat v riftech samozřejmě jako každej
- do dneška jsem dal několikrát GR 39 z odhadem 30 pokusů a GR 40 z 20ti pokusů, protože nemám neomezeně klíčů z trialu, abych si mohl po dvou minutách dovolit GR zavřít, protože se mi zrovna nelíbí roll
Přemýšlím nad tím - že pro mě tento systém, pokud by z GR vyhodili pylony, byl hodně blížící se ideálu.
BTW Davo přemýšlím - jakým podvodem jsem získal svůj gear, to mi fakt hlava nebere..... Na sobě dnes nemám jediný item z aukce, jediný item z farmení Rift bosů včetně nákupů za shardy když to ještě šlo (postupně mi padly lepší itemy) a všechno jsem si musel najít a craftnout sám. Beru to tak - že tohle si trochu netrefil.
Edit:
Je drobnou odměnou být teď bez pylonu s mým paragonem rank 37 mezi těma WDčkama? Podívám se, jak kluk z polska jako jade WD dal GR 44 protože si v prvním patře nechal conduct a u toho jednu elitku. Tomu se můžu jen usmát - je dobrej, že ten GR 44 dal před limitem o tom žádná, ale rank 1 za to, že dá 150 GR a čeká, až tam ten pylon jednou někde bude to je prostě úlet, nic víc - nic méně.
Chceš helmu - víš který bos jí dropuje a můžeš tam chodit klidně každý týden celej datáč a prostě ta helma nepadne a ani jí nerolneš na minci. Je to naprosto to stejný. Naopak je poměrně časté - že pak jeden raid nejdeš a zrovna padne a dostane jí někdo, kdo je v tom raidu úplně na nic, taháte ho na zádech půl roku a je to vyhozenej item jen proto, že tam není nikdo jinej, kdo by si jí vzal a využil jí.
Chceš drobné odměny cestou k cíli:
Hraju od vydání vanily - hrál jsem jen WD a barbara (chviličku jsem zkoušel wize - ale moc mě to nevzalo teda). BTW tu kukrinu jsem dropnul před rokem a je to jediná, kterou mám za celou dobu = dropnul jsem jí při tahání kámoše po riftech t5.
Blizard přišel s něčím - co jsem si říkal konečně nějaká výzva a to jsou GR a žebříček. Najednou jsou tam pylony wtf... - říkal jsem si hmm bída - zase tu budou nějaký gumy čekat na to, až se jim jednou za 150 GR rolne pylon a budou rank 1. Ale s tím jsem schopnej žít. Blizzard udělal trial na klíče - holt jsem byl nucen si udělat DHčko, abych si mohl sám udělat dost vysoký klíče na solo play.
Takže s tím se vším:
- nejsem žádnej nolife což je vidět na mým paragonu, který mě značně brzdí oproti všem okolo, se kterými se snažím porovnat v rámci WD GR EU
- klíče na GR jsem si udělal sám všechny
- lege gemy, který mám na sobě, jsem musel vyexpit v GR tankováním pro další lidi, kteří se více méně jen vezou vzhledem k faktu, že DHčka čekaj až to někdo pulne (chudák monk) - druhej to chytí do CC, ze kterého to nepustí (WD) a pak se tam postavit, položit sentry a napít se kafe a čekat, až to chcípne, pokud se toto nepovede tak se řve na WDčko nebo monka
- materiál na crafty jsem si musel sebrat v riftech samozřejmě jako každej
- do dneška jsem dal několikrát GR 39 z odhadem 30 pokusů a GR 40 z 20ti pokusů, protože nemám neomezeně klíčů z trialu, abych si mohl po dvou minutách dovolit GR zavřít, protože se mi zrovna nelíbí roll
Přemýšlím nad tím - že pro mě tento systém, pokud by z GR vyhodili pylony, byl hodně blížící se ideálu.
BTW Davo přemýšlím - jakým podvodem jsem získal svůj gear, to mi fakt hlava nebere..... Na sobě dnes nemám jediný item z aukce, jediný item z farmení Rift bosů včetně nákupů za shardy když to ještě šlo (postupně mi padly lepší itemy) a všechno jsem si musel najít a craftnout sám. Beru to tak - že tohle si trochu netrefil.
Edit:
Je drobnou odměnou být teď bez pylonu s mým paragonem rank 37 mezi těma WDčkama? Podívám se, jak kluk z polska jako jade WD dal GR 44 protože si v prvním patře nechal conduct a u toho jednu elitku. Tomu se můžu jen usmát - je dobrej, že ten GR 44 dal před limitem o tom žádná, ale rank 1 za to, že dá 150 GR a čeká, až tam ten pylon jednou někde bude to je prostě úlet, nic víc - nic méně.
Naposledy upravil(a) Yaka dne 24.11.2014, 10:33 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Patch 2.1.2
Přesně o tomhle to je. Není nic demotivujícího než nahrát třeba 500+ hodin, potřebný item nemít a k tomu vědět, že k němu máš pořád stejně daleko jako někdo kdo právě začal hrát a nemá nahráno vůbec nic.moonfear píše:Ztovna WoW neni dobry priklad tam to neni grind ale cilena farma.... jo budu delat to same dokola 40 hodin... ale VIM ze po tech 40-ti hodinach budu mit to co potrebuju a ne neco co muzu rovnou vyhodit, chci helmu, vim na kterem raidu a ktery boss, chci gem, udelam jwc, trva to, ale vidim ten cil a vim jak je daleko...kdyz chces srovnavat tak nejbliz tomu ma linrage 2 a jeho korean RNG v D2 mely legy nejakou cenu, v D3 je to jen dalsi item na nic, to mne sere, sou proste itemy ktere dany char potrebuje a to ze padne za hodinu nebo za 400 hodin (koukam ns tebe kukurice) je vsechno jenom ne motivujici, par vybornych prednasek na tohle tema sem videl v ramci gamificacion theory, par proxent hracu uvita ten 400 hodinovy grind, ale vetsina hracu potrebuje drobne odmeny cestou k cili, urcitou jistotu ze se tam dostane a aspon nejaky pocit ze se to blizi, nic z toho tenhle D3 korean RNG nesplni, jak dojdu dom zkusim pohledat tu studii, vyborne cteni pro kazdeho kdo chce aspon trochu videt do pozadi tehle veci
A při RNG systému v D3 musí být drop strašně vysoký, aby to aspoň výrazně eliminovalo ten případ v předchozí větě. A pak to má ten negativní důsledek, že zase jiný co mají štěstí mohou mít vzácené itemy hrozně brzo.
Aby fungovaly nižší dropy, tak by to nesmělo být založeno na RNG nebo by muselo být aspoň trochu upraveno např. systém typu:
- některé itemy opravdu vzácené, na počátku s opravdu nízkou šancí na drop (klidně ještě o dost nižší než je aktuálně)
- s počtem nahraných hodin (nebo možná spíš XP) by každému hráči šance na drop narůstala až by nakonec byla 100% (klidně až za poměrně hodně XP, předmět by tedy pořád byl vzácený a nebylo by snadné ho získat)
První bod by snížil počet šťastlivců, kteří získají vzácený předmět příliš brzy i když nemají nic nahráno. Druhý bod byl snížil počet smolařů, kteří mají nahráno opravdu hodně a pořád nic.
Re: Patch 2.1.2
Za odehraný čas máš rozhodně velmi slušný gear.Psycho píše:Ja nahral za DH 80 hodin a nezda se mi vubec zly. Ted uz ho nehraju asi tyden, co vim, ze nebude mechanika co je ted. Tak premyslim co hrat. Ale i kvalita dropu se mi zda dobra. Za monka mam odehra o neco vice a taky neni zly, perfect neni, ale za ty odehrane hodiny? Kdybych je hral od zacatku a ne poslednich par tydnu, tak si myslim, ze mam gear senzacni.
Jenže tady právě nastupuje ten RNG faktor. Mám za DH odehráno 3x tolik než ty. A i tak stále nemám některé rolly ani jako ty. Konkrétně třeba ramena, to je přesně perfekt roll jaký by měl být (tedy na už ne tak lehkém primárním rollu s CDR ještě i dobrý secondary roll). Máš o hodně lepší TaT. Máš lepší roll Rucksacku (mám v truhle variantu s vit, ale horší roll, nemá discipline).
A vím jak postupně pomalu se pak perfekt gear získává a že by mi to trvalo třeba ještě 5x tolik než mám s DH nahráno než bych získal perfekt gear. A to ještě ani to by nemuselo zdaleka stačit na perfekt u všech itemů (třeba lepší TaT).
U Wiz. je to ještě výraznější. U Wiz. mám nahráno 3x tolik co ty u Monka (dle elite kills) a přesto mám k perfektnímu gearu pořád hodně daleko (nemám ani blbý roll Furnace, ani fire SoJ, o perfekt rollech se secondary vlastnostmi ani nemluvě).
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Patch 2.1.2
Občas mam pocit, že si to tu lidi spletli se zdí nářků, která je o kousek vedle =] http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... start=1180
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: Patch 2.1.2
S tim wow se nepletu:
1) vim z koho ta helma pada, nemusim chodit vsechny raidy - zveda se mi sance
2) ta helma ma dany roll - nemusim ji dropovat 50x aby byla pouzitelna
3) muzu behat s gildou a vim ze ta helma bude moje
Navic je rozdil dropovat kukri s sanci pod 0, 05% (zhruba 10% ze padne zbran, 10% ze to bude ceremonial a myslim ze 5% ze to bude zrovna kukri) nebo item z raidu ktery je presne dany a nejmensi sance byla snad 5% co si pamatuju?
At si ujasnime o cem se hadame, nejde mi o to kolik toho pada, klidne at pada min, ale CO pada a v jake KVALITE, proto nemuzes srovnavat wow a D3 a to je taky duvod proc sem zase D3 odlozil a zaplatil si wow, tam mam proste realnou moznost sahnout si na endgame gear i pri rozumnem hrani cca 30 hodin tydne
Tankoval jsem cely wotkl a prohealoval cata, a nepamatuju si ze bych mesic cekal nez mi padne upgrade gearu, i bez nolife grindu sem mel endgame gear a mohl jsem mit vic mainu a byl schopny je udrzet konkurenceschopne, nemel jsem achievy jako BD a jim podobni, zadna prvenstvi, ale vedel jsem ze se k tomu topu dostanu a vedel jsem na jak dlouho to priblizne je.
D3? 200 hodin na charu a chybi mi veci abych mohl v klidu bouchat T6 zatimco jini facerollujou to same po 20 hodinach? Are you cereal? To ma byt nejaky balanc? Na takovy nobrain grind jsem uz stary, to mne bavilo tak mozna za dob kdy byly amigy na hernim trunu
1) vim z koho ta helma pada, nemusim chodit vsechny raidy - zveda se mi sance
2) ta helma ma dany roll - nemusim ji dropovat 50x aby byla pouzitelna
3) muzu behat s gildou a vim ze ta helma bude moje
Navic je rozdil dropovat kukri s sanci pod 0, 05% (zhruba 10% ze padne zbran, 10% ze to bude ceremonial a myslim ze 5% ze to bude zrovna kukri) nebo item z raidu ktery je presne dany a nejmensi sance byla snad 5% co si pamatuju?
At si ujasnime o cem se hadame, nejde mi o to kolik toho pada, klidne at pada min, ale CO pada a v jake KVALITE, proto nemuzes srovnavat wow a D3 a to je taky duvod proc sem zase D3 odlozil a zaplatil si wow, tam mam proste realnou moznost sahnout si na endgame gear i pri rozumnem hrani cca 30 hodin tydne
Tankoval jsem cely wotkl a prohealoval cata, a nepamatuju si ze bych mesic cekal nez mi padne upgrade gearu, i bez nolife grindu sem mel endgame gear a mohl jsem mit vic mainu a byl schopny je udrzet konkurenceschopne, nemel jsem achievy jako BD a jim podobni, zadna prvenstvi, ale vedel jsem ze se k tomu topu dostanu a vedel jsem na jak dlouho to priblizne je.
D3? 200 hodin na charu a chybi mi veci abych mohl v klidu bouchat T6 zatimco jini facerollujou to same po 20 hodinach? Are you cereal? To ma byt nejaky balanc? Na takovy nobrain grind jsem uz stary, to mne bavilo tak mozna za dob kdy byly amigy na hernim trunu
Using Tapatalk
Re: Patch 2.1.2
Teď vůbec nechci nějak útočit. Nějak mi ale nejde dohromady jak kritizuješ stěžování si na drop a další s tím co teď píšeš. Některé body mi přijdou naopak stěžování si na něco co tak ani není co jsi teď napsal:Yaka píše: Takže s tím se vším:
- nejsem žádnej nolife což je vidět na mým paragonu, který mě značně brzdí oproti všem okolo, se kterými se snažím porovnat v rámci WD GR EU
- klíče na GR jsem si udělal sám všechny
- lege gemy, který mám na sobě, jsem musel vyexpit v GR tankováním pro další lidi, kteří se více méně jen vezou vzhledem k faktu, že DHčka čekaj až to někdo pulne (chudák monk) - druhej to chytí do CC, ze kterého to nepustí (WD) a pak se tam postavit, položit sentry a napít se kafe a čekat, až to chcípne, pokud se toto nepovede tak se řve na WDčko nebo monka
- materiál na crafty jsem si musel sebrat v riftech samozřejmě jako každej
- do dneška jsem dal několikrát GR 39 z odhadem 30 pokusů a GR 40 z 20ti pokusů, protože nemám neomezeně klíčů z trialu, abych si mohl po dvou minutách dovolit GR zavřít, protože se mi zrovna nelíbí roll
- tím myslím především první bod a to paragon, přesně o tom vyšší GR nejsou, trošku vysoký paragon pomůže, ale není to žádný velký posun a ty přitom tak nízký paragon nemáš
- teď to moc hezky prokázal Jaetech, s Wiz. s 0 body v paragonu dal GR38 a těsně nedal GR39 (jeden pokus, při více pokusech by dal GR39). S paragon body dává pouze o 2 lvl výše. A to byl rozdíl 0 x 742 paragon. Oproti tomu rozdíl 500 paragon x 700+ paragon je naprosto minimální. Tím jen ukázal, že to je opravdu o skillu hráče (samozřejmě je to pořád faktor konkrétního rollu GR) a paragon nehraje moc velkou roli a jen se na to hodně lidí vymlouvá
- klíče si také dělám sám
- lege gemy si nemusel expit tankováním pro ostatní, mám všechny používané geny na lvl45 pouze striktně solo hraním, tedy na lvl 45 gemů není ani nutné hrát v partě (a dalo by se ještě o trošku výše, tak na lvl 46-47, ale to už mi za ten čas nestojí, na 45 lvl to ještě časově solo šlo celkem v pohodě)
- materiál je jasný, ten si musí každý poctivě nasbírat
- když už máš DH, tak neomezeně klíčů na pokusy v GR máš (DH stačí v klidu na GR43 klíče pro solo hraní trialu, až 44-45 klíče už jsou komplikovanější při solo hraní)
Na nic z toho uvedeného bych si já naopak nestěžoval. Se vším i solo lze něco dělat a problém to není.
Re: Patch 2.1.2
Hm a to jsem si říkal, že o víkednu za jeden den dáš maximálně 2 paragony, to mi nedělej :-)Dava_C píše:Já už jsem teda na to začal trénovat. V sobotu jsem měl celou volnou, tak si ráno vstanu, před sebou 3 PL tj. přes 60b xp, nic příjemného. Pustím si gabynotorovo oblíbené radio, abych se vcítil do jeho běžného dne, nic co bych si běžně pustil, ale musím říct, že jako podkres k této příležitosti ideální. Skončil jsem v jednu ráno. Já na tu horu, bestii nelítostnou, prostě vylezu!
Re: Patch 2.1.2
Moone my máme problém v tom - že:
Ty řešíš fakt - že když Ti něco padne je to 100% a nemusíš to dropovat znova.
Já řeším, že Ti to nemusí vůbec padnout, fakt, že Ti to pak padne a je to na vyhození, protože to má špatný roll už neřeším. Mě se konkrétně stalo od TBC několikrát, že jsme měli v guildě lidi, kteří opravdu půl roku brečeli, protože prostě jejich vysněné itemy padaly na raidech, kde nebyli (což je ale samozřejmě jejich chyba nikoliv chyba hry). V zásadě WoW má lehčí systém dropu než diablo - ale určitá možnost, že Ti ten item nepadne tu stále je.
Ohledně D3 nemůžu polemizovat. Nechci ani naznačovat - jak někteří lidé "zkoušejí" farmit itemy. Přijde mi to divné. Potřeboval jsem obléct DH fajn.
- expení hodina, na to snad má každý jednoho kámoše a schovaný starý cain set (kdo nemá, je trubka)
- gearování třeba měsíc plácnu, nehlídal jsem jak dlouho to trvalo navíc díky Kadale se to značně snižuje ta časová náročnost
Za mých 550 paragon levelů mám jednu "nechce se mi to ani psát - protože to není pravda" TOP postavu a jednu "podpůrnou postavu na klíče". Oběma postavám chybí zásadní itemy, které by je posunuli o level nebo dva výše = myslím tím takové třešničky na dort jako super hellfire amulet nebo dobře rolnutý kukri. Zároveň oběma postavám chybí paragon level, který by tyto itemy aspoň částečně nahradil - budu kvuli tomu brečet? Nebudu... Zkusím a zkouším s tím uhrát za pomoci nějakého skilu, který taky určitě není nic světoborného, co jde což je odhadem tak GR 41/42. GR 43 bez pylonu nedám ani náhodou s tím co mám na sobě.
Co děláte špatně, že za 400-500 paragonů nejste schopni mít jednu postavu oblečenou na fceroll T6 nejsem schopen říct, ale opravdu mám veliké pochyby, že to je chybou hry... Otázkou je, co je cílem pro Tebe v té hře. Já jsem přestal hrát diablo na 8 měsíců právě proto, že faceroll T6 mým cílem skutečně nebylo a nic jiného ta hra nenabízela před datadiskem.
Mloku:
- problém paragon levelů je přesně ten - co píšeš. 1-3 levely rozdílu. Problém je, že u mě jako pet WD je to celkem zásadní otázka DPS když musím tlačit CDR. Pokud bych dnes byl schopen mít paragon level 800, potřeboval bych na zdolání GR 40 přibližně 3 pokusy, protože hned třetí nebo čtvrtý pokus jsem nedal o půl minutky max.
- ohledně klíčů a DH moje výtka není v tom, že si ty klíče nemůžu nasekat taky na bambilion pokusů v GR, můj problém je ten, že na to nemám čas. I když už to DHčko mám, nemám čas si nafarmit 300 trial klíčů, pak dát 300 trialů a pak dát 300 GR a doufat, že to zahaluzim:)
A když už jsme v tématu nového patche tak to je podobné jak jsem psal. Budou ancient lege dobré, jsem s tím smířen. Bude je možné craftovat - to je asi ne stejným levelu, jako pylony v GR:)) Psal jsem to už jinde, ale fakt lituju lidi, kteří budou nuceni běhat v dropovaném gearu oproti lidem, kteří si toho většinu na ty slušné specy mohou craftnout. Naprosto nejlepším příkladem bude skákací barbar, kterého tu ve vlastním vlákně představil jeden z uživatelů fora. Komplet celý gear až na vyjímky craft - bude se mu dobře hrát. V GR nedá nic moc - ale T6 bude rychlejší než blesk:)
Ty řešíš fakt - že když Ti něco padne je to 100% a nemusíš to dropovat znova.
Já řeším, že Ti to nemusí vůbec padnout, fakt, že Ti to pak padne a je to na vyhození, protože to má špatný roll už neřeším. Mě se konkrétně stalo od TBC několikrát, že jsme měli v guildě lidi, kteří opravdu půl roku brečeli, protože prostě jejich vysněné itemy padaly na raidech, kde nebyli (což je ale samozřejmě jejich chyba nikoliv chyba hry). V zásadě WoW má lehčí systém dropu než diablo - ale určitá možnost, že Ti ten item nepadne tu stále je.
Ohledně D3 nemůžu polemizovat. Nechci ani naznačovat - jak někteří lidé "zkoušejí" farmit itemy. Přijde mi to divné. Potřeboval jsem obléct DH fajn.
- expení hodina, na to snad má každý jednoho kámoše a schovaný starý cain set (kdo nemá, je trubka)
- gearování třeba měsíc plácnu, nehlídal jsem jak dlouho to trvalo navíc díky Kadale se to značně snižuje ta časová náročnost
Za mých 550 paragon levelů mám jednu "nechce se mi to ani psát - protože to není pravda" TOP postavu a jednu "podpůrnou postavu na klíče". Oběma postavám chybí zásadní itemy, které by je posunuli o level nebo dva výše = myslím tím takové třešničky na dort jako super hellfire amulet nebo dobře rolnutý kukri. Zároveň oběma postavám chybí paragon level, který by tyto itemy aspoň částečně nahradil - budu kvuli tomu brečet? Nebudu... Zkusím a zkouším s tím uhrát za pomoci nějakého skilu, který taky určitě není nic světoborného, co jde což je odhadem tak GR 41/42. GR 43 bez pylonu nedám ani náhodou s tím co mám na sobě.
Co děláte špatně, že za 400-500 paragonů nejste schopni mít jednu postavu oblečenou na fceroll T6 nejsem schopen říct, ale opravdu mám veliké pochyby, že to je chybou hry... Otázkou je, co je cílem pro Tebe v té hře. Já jsem přestal hrát diablo na 8 měsíců právě proto, že faceroll T6 mým cílem skutečně nebylo a nic jiného ta hra nenabízela před datadiskem.
Mloku:
- problém paragon levelů je přesně ten - co píšeš. 1-3 levely rozdílu. Problém je, že u mě jako pet WD je to celkem zásadní otázka DPS když musím tlačit CDR. Pokud bych dnes byl schopen mít paragon level 800, potřeboval bych na zdolání GR 40 přibližně 3 pokusy, protože hned třetí nebo čtvrtý pokus jsem nedal o půl minutky max.
- ohledně klíčů a DH moje výtka není v tom, že si ty klíče nemůžu nasekat taky na bambilion pokusů v GR, můj problém je ten, že na to nemám čas. I když už to DHčko mám, nemám čas si nafarmit 300 trial klíčů, pak dát 300 trialů a pak dát 300 GR a doufat, že to zahaluzim:)
A když už jsme v tématu nového patche tak to je podobné jak jsem psal. Budou ancient lege dobré, jsem s tím smířen. Bude je možné craftovat - to je asi ne stejným levelu, jako pylony v GR:)) Psal jsem to už jinde, ale fakt lituju lidi, kteří budou nuceni běhat v dropovaném gearu oproti lidem, kteří si toho většinu na ty slušné specy mohou craftnout. Naprosto nejlepším příkladem bude skákací barbar, kterého tu ve vlastním vlákně představil jeden z uživatelů fora. Komplet celý gear až na vyjímky craft - bude se mu dobře hrát. V GR nedá nic moc - ale T6 bude rychlejší než blesk:)
Re: Patch 2.1.2
1-3 lvl rozdílu jsou ale pro 0 paragon x 700+ jak testoval Jaetech. Pro 500 paragon x 700+ to neudělá ani ten jeden lvl GR.
S 300+ klíči souhlasím, tam už je to časové úlet. Tolik pokusů ale zase potřeba není. I když tedy nechci mluvit za WD, co nehraju. Pro Wiz. potřebuješ dobrý roll GR pro zdolání okolo svojeho maxima, ale není to tak vyhraněné a něco ve stylu 20-50 pokusů bohatě stačí, zbytek je už hlavně o skillu hráče.
U DH je to o něco výraznější, tam potřebuješ ještě lepší roll (narozdíl od Wiz. nestačí dobrá densita a slušný RG, ale může to pokazit i několik horších elitek).
Jinak o faceroll T6 to samozřejmě není. T6 je tak lehký, že tam za týden máš postavu hotovou, která to zvládne. Ovšem s TOP postavou to nebude mít vůbec nic společného. TOP postava nedá T6 už o moc rychleji (i když nějaký malý rozdíl tam pořád bude), rozdíly se ukážou hlavně v GR. Na T6 je úplně fuk třeba jaké budu mít secondary rolly. Na vysokých GR je to rozhodující (u DH mě to posune o několil lvl výše kde ještě nedostanu one hitt kill díky navýšení secondary resistu - pořád ale za předpokladu perfektního primary rollu).
S 300+ klíči souhlasím, tam už je to časové úlet. Tolik pokusů ale zase potřeba není. I když tedy nechci mluvit za WD, co nehraju. Pro Wiz. potřebuješ dobrý roll GR pro zdolání okolo svojeho maxima, ale není to tak vyhraněné a něco ve stylu 20-50 pokusů bohatě stačí, zbytek je už hlavně o skillu hráče.
U DH je to o něco výraznější, tam potřebuješ ještě lepší roll (narozdíl od Wiz. nestačí dobrá densita a slušný RG, ale může to pokazit i několik horších elitek).
Jinak o faceroll T6 to samozřejmě není. T6 je tak lehký, že tam za týden máš postavu hotovou, která to zvládne. Ovšem s TOP postavou to nebude mít vůbec nic společného. TOP postava nedá T6 už o moc rychleji (i když nějaký malý rozdíl tam pořád bude), rozdíly se ukážou hlavně v GR. Na T6 je úplně fuk třeba jaké budu mít secondary rolly. Na vysokých GR je to rozhodující (u DH mě to posune o několil lvl výše kde ještě nedostanu one hitt kill díky navýšení secondary resistu - pořád ale za předpokladu perfektního primary rollu).
Re: Patch 2.1.2
Tak konečně nám Blizz guru odepsal na EU foru ohledně PTR situace nezklamal
I understand your frustration guys, but I'm afraid this might be a case of more people wanting to test changes on the PTR than there is capacity for. I don't really have anything else I can say about the queue right now, which I apologise for, but I just wanted you guys to know that we are not ignoring your feedback on this
I understand your frustration guys, but I'm afraid this might be a case of more people wanting to test changes on the PTR than there is capacity for. I don't really have anything else I can say about the queue right now, which I apologise for, but I just wanted you guys to know that we are not ignoring your feedback on this
Re: Patch 2.1.2
No to je debata s Tebou Mloku - moje první reakce ale směřovali na příspěvky, které řeší schopnost farmení T6 po 200 respektive 20ti hodinách. A to je něco, co já odmítám řešit - můj cíl není T6 rift. A proto taky nějaké T6 vůbec neřeším a divím se, že se to tu stále objevuje čas od času. Pokud hraje někdo tuhle hru pro farmení T6 je to krátkodobá záležitost. Pokud se chcete prosadit v GR pak už jste hned někde jinde a dobře všichni víme - že to nebude za týden ani za měsíc.
U WDčka rozdíl mezi skilem a bušením hlavou do zdi při čekání na pylon je - snad se nikdo neurazí - jade WD. Ukažte mi jade WD jak dá bez pylonu GR 41/42. Nebudu teď hledat nějaké video na youtube, ale pokud budou max 1-3 spíš nebude žádnej - bez mučení řeknu, že netuším a odhaduju to. Zároveň uznám, že už samo o sobě dát ten GR 40+ s Jadem +- v limitu je umění a skil, ale má to svoje hranice.
Ohledně paragonu, pokud bych dnes měl paragon 750+ neprogresuju GR 40, ale jsem na hranici mezi GR 41/42, protože by mi moje DPS dovolilo ten GR 40 přeskočit do pěti pokusů a s největší pravděpodobností bych potřeboval i bez velkého štěstí v rolu 20-30 pokusů na GR 41.
Testování paragonu 0 a paragonu 700+ vůbec netuším a nehledám. Otázkou je, kolik na ten GR 38 potřeboval pokusů. Doufám, že to taky nebylo na desítky...
Opravdu bych si hodně přál - ale je to asi čistá utopie - aby zavedli něco jako challenge/hard/heroic mod (je jedno, jak se to bude jmenovat), kde žádný pylony nebudou, klíče budou rozdělený na solo, 2PL, 3PL, 4PL a budou na to navázaný žebříčky a ať si hraje každej co chce.
U WDčka rozdíl mezi skilem a bušením hlavou do zdi při čekání na pylon je - snad se nikdo neurazí - jade WD. Ukažte mi jade WD jak dá bez pylonu GR 41/42. Nebudu teď hledat nějaké video na youtube, ale pokud budou max 1-3 spíš nebude žádnej - bez mučení řeknu, že netuším a odhaduju to. Zároveň uznám, že už samo o sobě dát ten GR 40+ s Jadem +- v limitu je umění a skil, ale má to svoje hranice.
Ohledně paragonu, pokud bych dnes měl paragon 750+ neprogresuju GR 40, ale jsem na hranici mezi GR 41/42, protože by mi moje DPS dovolilo ten GR 40 přeskočit do pěti pokusů a s největší pravděpodobností bych potřeboval i bez velkého štěstí v rolu 20-30 pokusů na GR 41.
Testování paragonu 0 a paragonu 700+ vůbec netuším a nehledám. Otázkou je, kolik na ten GR 38 potřeboval pokusů. Doufám, že to taky nebylo na desítky...
Opravdu bych si hodně přál - ale je to asi čistá utopie - aby zavedli něco jako challenge/hard/heroic mod (je jedno, jak se to bude jmenovat), kde žádný pylony nebudou, klíče budou rozdělený na solo, 2PL, 3PL, 4PL a budou na to navázaný žebříčky a ať si hraje každej co chce.
Re: Patch 2.1.2
Dát GRirfty 40-42 je jen otázkou času, pokud má někdo DH, prostě si jen počkáš na dobrej proc, kterej dříve nebo později přijde. Je to otázka priorit. GR neplnily a neplní to, co plnit měly. A tím, že tam přidají několik garantovaných Pylonů je od Blizzu vzkaz, že to chtějí ještě více odlehčit (ne ulehčit!) a že GR asi nikdy nebyly zamýšlené, jak jsem si od začátku myslel. Proto už si na GR ani nestěžuji a ani na dementní trial, nezajímají mě, jen mi to chvíli trvalo si to uvědomit.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Yaka - prave proto mi vadi to srovnani diabla a wow, a prave proto hraju tedkom wowko, casove narocne to bude v podstate stejne akurat s tim rozdilem ze za tech 200 hodin ve wow ten equip ziskam, to mi v diablu chybi, sice to castecne resi kadala, ale vime jak je dajna... ze....
Vzal jsem do ruky tuzku a papir, cisla jsou nastrelene od boku, ale vystihuje to muj problem s diablem - vzorova situace, chybi mi jeden item abych se posunul
A) D3 - chci TaT abych mnel pouzitelne DH, musi padnout leg - ten leg musi byt gloves 1:12 (8%), a 1:20 ze to bude tat, jsem na 0, 4% takze optimisticky potrebuju 300+ legendarek, s tim ze bude roll na facepalm, pocitam tak 15 lege na hodinu a jsem na 20 hodinach a mam mozna neco
B) wow - stale chci tu slavnou helm of yakanaka, pada z bose v raidu, bez ni se nedostanu na HC sance 10% takze si 10x skocim raid a pri trose stesti je moje, je to tak na 20 hodin poctiveho behani a mam co chci, pak zacnu shanet lepsi helmu
Takze bych nerekl snadnejsi system ale spise pouzitelnejsi, casu tam zabiju stejne s rozdilem v progressu, kazda hra ma progress nejak rozumne reseny jen d3 ne ( jak uz tu padlo, d2 se to resilo tradem)
Ale, a to je dulezite, u wow proste mam co potrebuju. Diablu proste chybi vidina toho cile, neovlivnim co mi padne, v jake kvalite to padne, jestli to vubec padne a pak desitky hodin grindim svaty gral a nervy tecou a tecou a tecou a konci to temahle vylevama na foru
Blizz to zkusil vyresit reforgem, coz jen posune problem a zamaskuje pruser se zbytecne boostovanym dropem lege, ve wowku to taky zrusili bo zjistili ze je to zbytecne.
Vzal jsem do ruky tuzku a papir, cisla jsou nastrelene od boku, ale vystihuje to muj problem s diablem - vzorova situace, chybi mi jeden item abych se posunul
A) D3 - chci TaT abych mnel pouzitelne DH, musi padnout leg - ten leg musi byt gloves 1:12 (8%), a 1:20 ze to bude tat, jsem na 0, 4% takze optimisticky potrebuju 300+ legendarek, s tim ze bude roll na facepalm, pocitam tak 15 lege na hodinu a jsem na 20 hodinach a mam mozna neco
B) wow - stale chci tu slavnou helm of yakanaka, pada z bose v raidu, bez ni se nedostanu na HC sance 10% takze si 10x skocim raid a pri trose stesti je moje, je to tak na 20 hodin poctiveho behani a mam co chci, pak zacnu shanet lepsi helmu
Takze bych nerekl snadnejsi system ale spise pouzitelnejsi, casu tam zabiju stejne s rozdilem v progressu, kazda hra ma progress nejak rozumne reseny jen d3 ne ( jak uz tu padlo, d2 se to resilo tradem)
Ale, a to je dulezite, u wow proste mam co potrebuju. Diablu proste chybi vidina toho cile, neovlivnim co mi padne, v jake kvalite to padne, jestli to vubec padne a pak desitky hodin grindim svaty gral a nervy tecou a tecou a tecou a konci to temahle vylevama na foru
Blizz to zkusil vyresit reforgem, coz jen posune problem a zamaskuje pruser se zbytecne boostovanym dropem lege, ve wowku to taky zrusili bo zjistili ze je to zbytecne.
Using Tapatalk
Re: Patch 2.1.2
Yaka:
Právě, že vůbec nezkoušel hodně pokusů. Je tam i video, roll GR žádný zázrak (4 patra, žádná velká densita).
Tady je případně celé vlákno
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15353685633
Hezky tam popisuje, jak je to celé o skillu hráče. Jak ze začátku měl problém na GR38 i když měl paragon 600+
"I struggled mightily climbing from GR38 to 40 when 2.1 first launched. And I was well over Paragon 600 at that time.
The first time I attempted a GR42 Rift, it took me over 40 minutes to get the Rift Guardian to spawn."
I tam dále řeší jaké lvl má "auto clear", tzn. dá to pokaždé nezávisle na rollu GR.
WD nebudu rozebírat, protože o něm dost nevím.
S posledním odstavcem se nedá než plně souhlasit.
S první odstavcem také s větší části souhlasím. I když T6 je pořád důležité v tom, že tam každý stráví hodně času hraní i když má třeba cíl vyšší GR. Pak ale úplně nerozumím co máš proti navýšení dropu bez kterého je situace jak jsem v těch více příspěvkách popisoval (tedy, že ani přes poměrně hodně nahráno se na TOP výbavu nedostanu nikdy, protože ji nestihnu nafarmit než mi v patchi zase vše změní).
Od to doby co mám DH jsem ale trochu změnil názor na těch hodně opakovaných pokusů, že je to jen otázka času dát GR42 (ať už s Wiz. nebo s DH s frost/fire buildem). Do jisté míry to tak samozřejmě je a potřebuješ na dobrý výsledek dobrý roll GR.
Ale není to tak jednoduché a není to zdaleka jen o tom rollu GR. S Wiz. jsem těch pokusů na GR40 měl moc málo, abych si udělal lepší obrázek. S DH jsem jich sice nedal mnoho set pokusů jako někteří, ale už vím, že ani tolik pokusů nemusí stačit.
U DH tím je i plné fórum. Těch příspěvků typu, 100+ pokusů a stále nemůžu dát ani GR40 je tam hodně. Tohle ve Wiz. fóru tolik není, jak tolik lidí nemá tolik klíčů jako má s DH každý automaticky.
S DH jsem dal určitě 50+ pokusů na GR42 a cca 20 pokusů na GR41 a pak tak 10 pokusů GR43 a GR44 (GR43+ všechny dohrávané kvůli upgradu gemů). Ze začátku jsem nedával ani slušné rolly a to o dost. A postupně jsem se hodně lepšil, jak jsem to trénoval.
A i tak jsem nedal ani jeden úspěšný, i když jsem skončil o 10s na GR41 a o 40s na GR42 (pro nejlepší pokus). GR41 bych při opakovaný více pokusů už dal poměrně brzy.
U GR42 už si nejsem tak jistý. Asi bych ho nakonec dal při opravdu hodně pokusech a ještě lepším rollu než jsem zatím měl. Ale třeba GR43 už možná ani při extra hodně pokusech. A přitom s frost/fire buildem je limit až na GR44. Je jasné, že tam dotyčný měl také spoustu pokusů, ale k tomu to musí být i lepší hráč než já.
A s Wiz. to je ještě o trochu lepší než s DH, tedy mírně menší závislost na rollu GR. Nejlepší hráči už mají auto clear na GR40 s Wiz. (tedy 95%+ úspěšnost). Těch je ale opravdu minimum, když třeba právě Jaetech psal, že on má auto clear na GR39.
Právě, že vůbec nezkoušel hodně pokusů. Je tam i video, roll GR žádný zázrak (4 patra, žádná velká densita).
Tady je případně celé vlákno
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15353685633
Hezky tam popisuje, jak je to celé o skillu hráče. Jak ze začátku měl problém na GR38 i když měl paragon 600+
"I struggled mightily climbing from GR38 to 40 when 2.1 first launched. And I was well over Paragon 600 at that time.
The first time I attempted a GR42 Rift, it took me over 40 minutes to get the Rift Guardian to spawn."
I tam dále řeší jaké lvl má "auto clear", tzn. dá to pokaždé nezávisle na rollu GR.
WD nebudu rozebírat, protože o něm dost nevím.
S posledním odstavcem se nedá než plně souhlasit.
S první odstavcem také s větší části souhlasím. I když T6 je pořád důležité v tom, že tam každý stráví hodně času hraní i když má třeba cíl vyšší GR. Pak ale úplně nerozumím co máš proti navýšení dropu bez kterého je situace jak jsem v těch více příspěvkách popisoval (tedy, že ani přes poměrně hodně nahráno se na TOP výbavu nedostanu nikdy, protože ji nestihnu nafarmit než mi v patchi zase vše změní).
Určitě se shodnem na tom, že stávající stav je rozbitý. A i na ten budoucí vývoj.Dava_C píše:Dát GRirfty 40-42 je jen otázkou času, pokud má někdo DH, prostě si jen počkáš na dobrej proc, kterej dříve nebo později přijde. Je to otázka priorit. GR neplnily a neplní to, co plnit měly. A tím, že tam přidají několik garantovaných Pylonů je od Blizzu vzkaz, že to chtějí ještě více odlehčit (ne ulehčit!) a že GR asi nikdy nebyly zamýšlené, jak jsem si od začátku myslel. Proto už si na GR ani nestěžuji a ani na dementní trial, nezajímají mě, jen mi to chvíli trvalo si to uvědomit.
Od to doby co mám DH jsem ale trochu změnil názor na těch hodně opakovaných pokusů, že je to jen otázka času dát GR42 (ať už s Wiz. nebo s DH s frost/fire buildem). Do jisté míry to tak samozřejmě je a potřebuješ na dobrý výsledek dobrý roll GR.
Ale není to tak jednoduché a není to zdaleka jen o tom rollu GR. S Wiz. jsem těch pokusů na GR40 měl moc málo, abych si udělal lepší obrázek. S DH jsem jich sice nedal mnoho set pokusů jako někteří, ale už vím, že ani tolik pokusů nemusí stačit.
U DH tím je i plné fórum. Těch příspěvků typu, 100+ pokusů a stále nemůžu dát ani GR40 je tam hodně. Tohle ve Wiz. fóru tolik není, jak tolik lidí nemá tolik klíčů jako má s DH každý automaticky.
S DH jsem dal určitě 50+ pokusů na GR42 a cca 20 pokusů na GR41 a pak tak 10 pokusů GR43 a GR44 (GR43+ všechny dohrávané kvůli upgradu gemů). Ze začátku jsem nedával ani slušné rolly a to o dost. A postupně jsem se hodně lepšil, jak jsem to trénoval.
A i tak jsem nedal ani jeden úspěšný, i když jsem skončil o 10s na GR41 a o 40s na GR42 (pro nejlepší pokus). GR41 bych při opakovaný více pokusů už dal poměrně brzy.
U GR42 už si nejsem tak jistý. Asi bych ho nakonec dal při opravdu hodně pokusech a ještě lepším rollu než jsem zatím měl. Ale třeba GR43 už možná ani při extra hodně pokusech. A přitom s frost/fire buildem je limit až na GR44. Je jasné, že tam dotyčný měl také spoustu pokusů, ale k tomu to musí být i lepší hráč než já.
A s Wiz. to je ještě o trochu lepší než s DH, tedy mírně menší závislost na rollu GR. Nejlepší hráči už mají auto clear na GR40 s Wiz. (tedy 95%+ úspěšnost). Těch je ale opravdu minimum, když třeba právě Jaetech psal, že on má auto clear na GR39.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 24.11.2014, 12:20 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Patch 2.1.2
Edit: z telefenu nemuzu editovat, pocital jsem kukri, jen zhruba z toho jak si pamatuju tabulky a vychazi mi to jedna kukri na 4 000 legendarek
Using Tapatalk